Souschef til Restaurant Hellerup Sejlklub! Et job med masser muligheder

Beliggende i den idylliske Hellerup Sejlklub - ligger Restaurant Hellerup Sejlklub!

Med ca 100 pladser inde og tæt på 300 ude har vi masser at lave, og vi mangler en souschef til at assistere vores køkkenchef og vores øvrige kokke!

Restauranten tager udgangspunkt i det dansk/franske køkken - dog med et twist - vi laver mad fra bunden af gode råvarer!

Vi er en alsidig restaurant  med masser a la carte kombineret med konfirmationer, selskaber og diverse arrangementer. 

Som udgangspunkt arbejder vi i en 5-2 vagtplan, men dette kan tilrettelægges med de øvrige kokke!

 

Om dig!

  • Du er uddannet kok og har minimum et par års erfaring fra en eller flere a la carte restauranter. 
  • Du elsker mad og at arbejde med gode råvarer.
  • Du er en energisk og udadvendt person, der kan holde mange bolde i luften samt holde en stram tidsplan.
  • Du har sans for råvarekendskab og kreativitet i køkkenet.
  • Du forstår og taler som minimum engelsk og også gerne dansk.
  • Du arbejder struktureret, rent og målrettet.
  • Du arbejder selvstændigt og tager ansvar.

 

Vi tilbyder;

  • Fast vagtplan
  • et IKKE sæsonbetonet arbejde
  • En uformel omgangstone i et ungt, internationalt og dynamisk team
  • Løn efter kvalifikationer
  • En arbejdsplads i stor udvikling med flad ledelsesstruktur, indflydelse, glade og kvalitetsbevidste gæster, kunder og kolleger. 
  • Et job med mulighed for at udvikle dig
  • Mulighed for at sætte dit præg på menuen

Er det dig vi søger - så tøv ikke med at kontakte os ! Kasper@couloir.dk

Lidt om os;

Couloir-eventyret startede i de franske alper i 2006, hvor baren Couloir åbnede. Et par år senere forsatte eventyret ved Amager Strand, hvor man forsøgte at skabe den samme stemning som i alperne. Dette var et større projekt end som så, og I 2011 ændrede man ejerkreds – således at Kasper og Anders overtog tøjlerne og den dag idag stadig er drivkraften bag Couloir.

Efter et par succesfulde år ved vandet, flyttede man I 2014/2015 til nye lokaler – og her ligger man stadig. De nye lokaler er beliggende I bunden af strandens flotteste bygning, Øresund Tower, og Couloir er gået fra at være en mindre cafe til at være spisested med ambitioner.  I efteråret 2014 overtog Couloir driften af Restaurant Lynetten og den dag i dag driver Anders og Kasper både Couloir og Lynetten – to restauranter med tætte relationer.

I starten af 2017 blev to til tre – Vores passion til økologisk kaffe og lækre limonader er vokset, hvilket har medvirket til at vi har kastet os over et nyt projekt – Couloir No.35 er blevet en realitet! På Sankt Peder stræde nr. 35 i kælderen har vi slidt og slæbt, bygget og skabt – af lækre genbrugsmaterialer har vi lavet det vi selv mener er Strædets bedste kaffebar, med både sjæl og charme! Her serverer vi lækker kaffe, lune sandwich, hjemmelavede limonader og meget meget mere… Kom ind og besøg os, vi er selv meget stolte!

I sommeren 2017 blev 3 til 5, vi satsede alt og åbnede to steder mere – vi blev tilbudt to perler vi ikke kunne sige nej til. 

Restaurant Hellerup Sejlklub – et stenkast fra Øresund og med en helt fantastisk terrasse. Vi har fundet et fantastisk team af kokke, som her laver dansk mad med et twist.

Bistro Couloir – en lillesøster til Couloir. På det nyåbnede CPH Studio Hotel laver vi bistro-mad når det er bedst, enkle retter lavet af gode råvarer. Vi er selv pjattede med indretningen, New Yorker når det er bedst!

At drive et spisested er ikke bare et arbejde, men derimod en passion og en drøm, og det er denne drøm vi hver dag forfølger. Vores mål for Couloir er at være det fortrukne spisested på Amager for rigtig mange mennesker, dette skal ske gennem god mad til fornuftige priser. At udleve en drøm som denne er ikke muligt uden at have gode medarbejdere, og vi mener selv vi er så heldige at have de bedste. Alle vores medarbejdere er valgt ud fra deres person og deres lyst til at forfølge vores drøm – sammen med os! 

Vi håber vi lever op til jeres forventninger – en ting er sikkert, vi gør altid vores bedste

– Anders Vang & Kasper Nielsen

 

 


Du har ikke vedlagt dokumenter til din ansøgning. Klik på 'OK' knappen nedenfor for at sende din ansøgning alligevel, eller klik på knappen "Annuller" og vedhæft dokumenter, før du sender din ansøgning igen.

Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

330014321Phoenix-999a866c12019-04-30T00:00:00Souschef til Restaurant Hellerup Sejlklub! Et job med masser muligheder

Beliggende i den idylliske Hellerup Sejlklub - ligger Restaurant Hellerup Sejlklub!

Med ca 100 pladser inde og tæt på 300 ude har vi masser at lave, og vi mangler en souschef til at assistere vores køkkenchef og vores øvrige kokke!

Restauranten tager udgangspunkt i det dansk/franske køkken - dog med et twist - vi laver mad fra bunden af gode råvarer!

Vi er en alsidig restaurant  med masser a la carte kombineret med konfirmationer, selskaber og diverse arrangementer. 

Som udgangspunkt arbejder vi i en 5-2 vagtplan, men dette kan tilrettelægges med de øvrige kokke!

 

Om dig!

  • Du er uddannet kok og har minimum et par års erfaring fra en eller flere a la carte restauranter. 
  • Du elsker mad og at arbejde med gode råvarer.
  • Du er en energisk og udadvendt person, der kan holde mange bolde i luften samt holde en stram tidsplan.
  • Du har sans for råvarekendskab og kreativitet i køkkenet.
  • Du forstår og taler som minimum engelsk og også gerne dansk.
  • Du arbejder struktureret, rent og målrettet.
  • Du arbejder selvstændigt og tager ansvar.

 

Vi tilbyder;

  • Fast vagtplan
  • et IKKE sæsonbetonet arbejde
  • En uformel omgangstone i et ungt, internationalt og dynamisk team
  • Løn efter kvalifikationer
  • En arbejdsplads i stor udvikling med flad ledelsesstruktur, indflydelse, glade og kvalitetsbevidste gæster, kunder og kolleger. 
  • Et job med mulighed for at udvikle dig
  • Mulighed for at sætte dit præg på menuen

Er det dig vi søger - så tøv ikke med at kontakte os ! Kasper@couloir.dk

Lidt om os;

Couloir-eventyret startede i de franske alper i 2006, hvor baren Couloir åbnede. Et par år senere forsatte eventyret ved Amager Strand, hvor man forsøgte at skabe den samme stemning som i alperne. Dette var et større projekt end som så, og I 2011 ændrede man ejerkreds – således at Kasper og Anders overtog tøjlerne og den dag idag stadig er drivkraften bag Couloir.

Efter et par succesfulde år ved vandet, flyttede man I 2014/2015 til nye lokaler – og her ligger man stadig. De nye lokaler er beliggende I bunden af strandens flotteste bygning, Øresund Tower, og Couloir er gået fra at være en mindre cafe til at være spisested med ambitioner.  I efteråret 2014 overtog Couloir driften af Restaurant Lynetten og den dag i dag driver Anders og Kasper både Couloir og Lynetten – to restauranter med tætte relationer.

I starten af 2017 blev to til tre – Vores passion til økologisk kaffe og lækre limonader er vokset, hvilket har medvirket til at vi har kastet os over et nyt projekt – Couloir No.35 er blevet en realitet! På Sankt Peder stræde nr. 35 i kælderen har vi slidt og slæbt, bygget og skabt – af lækre genbrugsmaterialer har vi lavet det vi selv mener er Strædets bedste kaffebar, med både sjæl og charme! Her serverer vi lækker kaffe, lune sandwich, hjemmelavede limonader og meget meget mere… Kom ind og besøg os, vi er selv meget stolte!

I sommeren 2017 blev 3 til 5, vi satsede alt og åbnede to steder mere – vi blev tilbudt to perler vi ikke kunne sige nej til. 

Restaurant Hellerup Sejlklub – et stenkast fra Øresund og med en helt fantastisk terrasse. Vi har fundet et fantastisk team af kokke, som her laver dansk mad med et twist.

Bistro Couloir – en lillesøster til Couloir. På det nyåbnede CPH Studio Hotel laver vi bistro-mad når det er bedst, enkle retter lavet af gode råvarer. Vi er selv pjattede med indretningen, New Yorker når det er bedst!

At drive et spisested er ikke bare et arbejde, men derimod en passion og en drøm, og det er denne drøm vi hver dag forfølger. Vores mål for Couloir er at være det fortrukne spisested på Amager for rigtig mange mennesker, dette skal ske gennem god mad til fornuftige priser. At udleve en drøm som denne er ikke muligt uden at have gode medarbejdere, og vi mener selv vi er så heldige at have de bedste. Alle vores medarbejdere er valgt ud fra deres person og deres lyst til at forfølge vores drøm – sammen med os! 

Vi håber vi lever op til jeres forventninger – en ting er sikkert, vi gør altid vores bedste

– Anders Vang & Kasper Nielsen

 

 

Beliggende i den idylliske Hellerup Sejlklub - ligger Restaurant Hellerup Sejlklub! Med ca 100 pladser inde og tæt på 300 ude har vi masser at lave, og vi mangler en souschef til at assistere vores køkkenchef og vores øvrige kokke! Restauranten tager udgangspunkt i det dansk franske køkken - dog med et twist - vi laver mad fra bunden af gode råvarer! Vi er en alsidig restaurant med masser a la carte kombineret med konfirmationer, selskaber og diverse arrangementer. Som udgangspunkt arbejder vi i en 5-2 vagtplan, men dette kan tilrettelægges med de øvrige kokke! Om dig! Du er uddannet kok og har minimum et par års erfaring fra en eller flere a la carte restauranter. Du elsker mad og at arbejde med gode råvarer. Du er en energisk og udadvendt person, der kan holde mange bolde i luften samt holde en stram tidsplan. Du har sans for råvarekendskab og kreativitet i køkkenet. Du forstår og taler som minimum engelsk og også gerne dansk. Du arbejder struktureret, rent og målrettet. Du arbejder selvstændigt og tager ansvar. Vi tilbyder Fast vagtplan et IKKE sæsonbetonet arbejde En uformel omgangstone i et ungt, internationalt og dynamisk team Løn efter kvalifikationer En arbejdsplads i stor udvikling med flad ledelsesstruktur, indflydelse, glade og kvalitetsbevidste gæster, kunder og kolleger. Et job med mulighed for at udvikle dig Mulighed for at sætte dit præg på menuen Er det dig vi søger - så tøv ikke med at kontakte os ! Kasper@couloir.dk Lidt om os Couloir-eventyret startede i de franske alper i 2006, hvor baren Couloir åbnede. Et par år senere forsatte eventyret ved Amager Strand, hvor man forsøgte at skabe den samme stemning som i alperne. Dette var et større projekt end som så, og I 2011 ændrede man ejerkreds således at Kasper og Anders overtog tøjlerne og den dag idag stadig er drivkraften bag Couloir. Efter et par succesfulde år ved vandet, flyttede man I 2014 2015 til nye lokaler og her ligger man stadig. De nye lokaler er beliggende I bunden af strandens flotteste bygning, Øresund Tower, og Couloir er gået fra at være en mindre cafe til at være spisested med ambitioner. I efteråret 2014 overtog Couloir driften af Restaurant Lynetten og den dag i dag driver Anders og Kasper både Couloir og Lynetten to restauranter med tætte relationer. I starten af 2017 blev to til tre Vores passion til økologisk kaffe og lækre limonader er vokset, hvilket har medvirket til at vi har kastet os over et nyt projekt Couloir No.35 er blevet en realitet! På Sankt Peder stræde nr. 35 i kælderen har vi slidt og slæbt, bygget og skabt af lækre genbrugsmaterialer har vi lavet det vi selv mener er Strædets bedste kaffebar, med både sjæl og charme! Her serverer vi lækker kaffe, lune sandwich, hjemmelavede limonader og meget meget mere Kom ind og besøg os, vi er selv meget stolte! I sommeren 2017 blev 3 til 5, vi satsede alt og åbnede to steder mere vi blev tilbudt to perler vi ikke kunne sige nej til. Restaurant Hellerup Sejlklub et stenkast fra Øresund og med en helt fantastisk terrasse. Vi har fundet et fantastisk team af kokke, som her laver dansk mad med et twist. Bistro Couloir en lillesøster til Couloir. På det nyåbnede CPH Studio Hotel laver vi bistro-mad når det er bedst, enkle retter lavet af gode råvarer. Vi er selv pjattede med indretningen, New Yorker når det er bedst! At drive et spisested er ikke bare et arbejde, men derimod en passion og en drøm, og det er denne drøm vi hver dag forfølger. Vores mål for Couloir er at være det fortrukne spisested på Amager for rigtig mange mennesker, dette skal ske gennem god mad til fornuftige priser. At udleve en drøm som denne er ikke muligt uden at have gode medarbejdere, og vi mener selv vi er så heldige at have de bedste. Alle vores medarbejdere er valgt ud fra deres person og deres lyst til at forfølge vores drøm sammen med os! Vi håber vi lever op til jeres forventninger en ting er sikkert, vi gør altid vores bedste Anders Vang Kasper Nielsen11jobnet999a866c100000000000aDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2019-06-25T00:00:0000010EuropaDanmarkSjælland & øerStorkøbenhavnKøbenhavn3516893COULOIR ApS11Paul Elvstrømsplads 12900HellerupDKDanmark0
Kasper@couloir.dkDKDanmarkDKDanmark
8Fuldtid46Permanent751652JobNet4980894498089410030-04-20190https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=999a866chttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=999a866chttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=999a866c&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=999a866c&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonhttps://static.matchwork.com/company/logo/DK/ORS/SoMe/Ledelse_og_HR/Ledelse/6.jpgMed et job indenfor Ledelse får du en spændende hverdag, der byder på mange nye udfordringer. 12007991Dansk3Læse/ tale122918Souschef6Ledelse361628933Kasper NielsenKasper@couloir.dkDKDanmarkDKDanmark330022642Skolestærk og ambitiøs souschef til Sundbyøster SkoleBasic Genopslag Er du skolestærk? Så er Sundbyøster Skole noget for dig! Vi søger en dialogbaseret, dynamisk og pædagogisk og fagligt funderet souschef, der sammen med skoleleder og KKFO-leder kan lede en moderne skole. Du skal være tydelig med, hvad du vil, men samtidig lydhør og åben i relationen med ledere, medarbejdere og elever. Vi lægger vægt på at have en uformel tone, uhøjtidelig ledelsesstil og en god portion humor. Som souschef er du nysgerrig, involverende og udfordrende, så vi får nye perspektiver på vores indsatser og opgaver. Vi ønsker en souschef, der med et solidt ben i egen faglighed bevæger sig fortroligt i ledelsesrummet, navigerer i professionelle arbejdsfællesskaber og behersker autentisk personaleledelse. Som souschef skal du blandt andet være med til at implementere skolens vision Skolestærk 2020. Skolens vision er at gøre Sundbyøster Skole til en af Danmarks stærkeste folkeskoler. En folkets skole med tradition for faglige standarder, et stærkt fællesskab mellem børn og voksne og ressourcer, der gør skolen robust og professionel. Vi har mere end 100 år på bagen, men er en skole i bevægelse, hvor vi arbejder sammen om at blive områdets mest attraktive skole for både børn, forældre og medarbejdere. Dét bliver vi med høj faglighed og nytænkende undervisning. Vi bliver det også ved at satse på relationerne, de lærende og inkluderende fællesskaber. Og ved at bringe alle de ressourcer i spil, der findes i et levende hus fuldt af engagerede medarbejdere. Vi kalder det skolestærk. Sundbyøster Skole på Amager er en skole og KKFO med 498 dejlige elever og 60 engagerede medarbejdere. Skolen er en del af 4-skolesamarbejdet på Midtamager og har elever fra 0.-6. klasse samt to modtagelsesklasser M1 og M2. Vi har en medborgerskabsprofil, hvor vi arbejder med pligter, rettigheder og ansvar i forhold til fællesskabet. Vi tilbyder en udviklingsorienteret skole, der underviser årgangsdelt, således at en årgang er en gruppe elever med et lærer- pædagogteam. For stillingen er det vigtigt, at du kan genkende dig selv i skolens vision og indsatsområder, og at du vil være med til at arbejde konstruktivt for at videreudvikle dem herunder: at være den synlige og motiverende leder, der viser interesse for dine omgivelser og forstår vigtigheden af at skabe et grundlag og en kultur, som medarbejdere kan lide at være i er en tydelig kommunikator og kulturbærer, der kan sikre mål, retning og helhed har erfaring med skoleledelse og er vant til at samarbejde i et miljø præget af viden, børn og unge har personlig autoritet, lederformat, didaktisk og pædagogisk indsigt og energi Din profil uddannet folkeskolelærer, eller anden tilsvarende baggrund ledelseserfaring gerne med ledelsesuddannelse eller kompetencer hentet på anden vis besidder faglige styrker ligger indenfor læringsledelse, personaleledelse og organisationsudvikling er opdateret på praktisk og teoretisk viden om læringsprocesser og læringsledelse samt kendskab til udvikling af inkluderende læringsmiljøer møder mennesker med anerkendelse, empati og respekt er nærværende og synlig i den pædagogiske dagligdag er vedholdende og i stand til at håndtere mange og komplekse opgaver bidrager til lederteamets samlede opgaveløsning har flair for pædagogiske administrative processer, som understøtter den fælles kerneopgave. besidder en god portion humor og et positivt livssyn har gode samarbejdsevner og evner at involvere de relevante interessenter i beslutningsprocesserne er kommunikativt stærk, såvel mundtligt som skriftligt Som souschef skal du kunne genkende dig selv i skolens vision og have lysten og kompetencerne til at føre den ud i livet. Du skal sammen med lederteamet varetage den daglige ledelse, kunne indgå som nærmeste leder af indskolingen eller mellemtrin og skolens to modtageklasser samt være med til at videreudvikle på 4-skolesamarbejdet med Dyvekeskolen, Gerbrandskolen og Højdevangens Skole. Du skal desuden have lyst til at arbejde meningsfuldt, resultatorienteret og struktureret med databaseret materiale. Du vil skulle arbejde ud fra Københavns Kommunes ledelsesprofil for skoleledelser, og får mulighed for at indgå som en del af Københavns Kommunes nye skoleledelsesuddannelse. Du vil blive en del af en dynamisk arbejdsplads med en udviklingsorienteret personalegruppe, god stemning og engagement, samt en skolebestyrelse, der bakker op og involverer sig i skolens udvikling. Stillingen er ledig fra den 1. august 2019. Mere information Du kan få yderligere oplysninger ved henvendelse til skoleleder Christina H. Langhoff på 2464 0538 eller KKFO leder Michael Hass på 9392 1806. Vi glæder os til at høre fra dig! Sammen med din ansøgning beder vi dig vedhæfte CV og uddannelsesbevis. Søg stillingen via nedenstående link senest tirsdag den 4. juni 2019. Vi afholder første runde ansættelsessamtaler i uge 24 og anden runde i uge 25.
Genopslag
 
Er du skolestærk? Så er Sundbyøster Skole noget for dig!     
 
Vi søger en dialogbaseret, dynamisk og pædagogisk og fagligt funderet souschef, der sammen med skoleleder og KKFO-leder kan lede en moderne skole.  
 
Du skal være tydelig med, hvad du vil, men samtidig lydhør og åben i relationen med ledere, medarbejdere og elever. Vi lægger vægt på at have en uformel tone, uhøjtidelig ledelsesstil og en god portion humor. Som souschef er du nysgerrig, involverende og udfordrende, så vi får nye perspektiver på vores indsatser og opgaver.
 
Vi ønsker en souschef, der med et solidt ben i egen faglighed bevæger sig fortroligt i ledelsesrummet, navigerer i professionelle arbejdsfællesskaber og behersker autentisk personaleledelse.
 
Som souschef skal du blandt andet være med til at implementere skolens vision – Skolestærk 2020.  
 
Skolens vision er at gøre Sundbyøster Skole til en af Danmarks stærkeste folkeskoler. En folkets skole med tradition for faglige standarder, et stærkt fællesskab mellem børn og voksne og ressourcer, der gør skolen robust og professionel. Vi har mere end 100 år på bagen, men er en skole i bevægelse, hvor vi arbejder sammen om at blive områdets mest attraktive skole for både børn, forældre og medarbejdere. Dét bliver vi med høj faglighed og nytænkende undervisning. Vi bliver det også ved at satse på relationerne, de lærende og inkluderende fællesskaber. Og ved at bringe alle de ressourcer i spil, der findes i et levende hus fuldt af engagerede medarbejdere. Vi kalder det skolestærk.  
 
Sundbyøster Skole på Amager er en skole og KKFO med 498 dejlige elever og 60 engagerede medarbejdere. Skolen er en del af 4-skolesamarbejdet på Midtamager og har elever fra 0.-6. klasse samt to modtagelsesklasser M1 og M2.  
 
Vi har en medborgerskabsprofil, hvor vi arbejder med pligter, rettigheder og ansvar i forhold til fællesskabet. Vi tilbyder en udviklingsorienteret skole, der underviser årgangsdelt, således at en årgang er en gruppe elever med et lærer- pædagogteam.  
 
For stillingen er det vigtigt, at du kan genkende dig selv i skolens vision og indsatsområder, og at du vil være med til at arbejde konstruktivt for at videreudvikle dem – herunder:     
  • at være den synlige og motiverende leder, der viser interesse for dine omgivelser og forstår vigtigheden af at skabe et grundlag og en kultur, som medarbejdere kan lide at være i
  • er en tydelig kommunikator og kulturbærer, der kan sikre mål, retning og helhed
  • har erfaring med skoleledelse og er vant til at samarbejde i et miljø præget af viden, børn og unge
  • har personlig autoritet, lederformat, didaktisk og pædagogisk indsigt og energi 
Din profil  
  • uddannet folkeskolelærer, eller anden tilsvarende baggrund  
  • ledelseserfaring – gerne med ledelsesuddannelse eller kompetencer hentet på anden vis  
  • besidder faglige styrker ligger indenfor læringsledelse, personaleledelse og organisationsudvikling  
  • er opdateret på praktisk og teoretisk viden om læringsprocesser og læringsledelse samt kendskab til udvikling af inkluderende læringsmiljøer  
  • møder mennesker med anerkendelse, empati og respekt  
  • er nærværende og synlig i den pædagogiske dagligdag  
  • er vedholdende og i stand til at håndtere mange og komplekse opgaver  
  • bidrager til lederteamets samlede opgaveløsning  
  • har flair for pædagogiske/administrative processer, som understøtter den fælles kerneopgave.  
  • besidder en god portion humor og et positivt livssyn  
  • har gode samarbejdsevner og evner at involvere de relevante interessenter i beslutningsprocesserne  
  • er kommunikativt stærk, såvel mundtligt som skriftligt    
Som souschef skal du kunne genkende dig selv i skolens vision og have lysten og kompetencerne til at føre den ud i livet. Du skal sammen med lederteamet varetage den daglige ledelse, kunne indgå som nærmeste leder af indskolingen eller mellemtrin og skolens to modtageklasser samt være med til at videreudvikle på 4-skolesamarbejdet med Dyvekeskolen, Gerbrandskolen og Højdevangens Skole. Du skal desuden have lyst til at arbejde meningsfuldt, resultatorienteret og struktureret med databaseret materiale.  
 
Du vil skulle arbejde ud fra Københavns Kommunes ledelsesprofil for skoleledelser, og får mulighed for at indgå som en del af Københavns Kommunes nye skoleledelsesuddannelse. Du vil blive en del af en dynamisk arbejdsplads med en udviklingsorienteret personalegruppe, god stemning og engagement, samt en skolebestyrelse, der bakker op og involverer sig i skolens udvikling.   
 
Stillingen er ledig fra den 1. august 2019.
 
Mere information
Du kan få yderligere oplysninger ved henvendelse til skoleleder Christina H. Langhoff på 2464 0538 eller KKFO leder Michael Hass på 9392 1806.
 
Vi glæder os til at høre fra dig!  
 
Sammen med din ansøgning beder vi dig vedhæfte CV og uddannelsesbevis.
 
Søg stillingen via nedenstående link senest tirsdag den 4. juni 2019.  
Vi afholder første runde ansættelsessamtaler i uge 24 og anden runde i uge 25.
ORS/Small/fd6c8faf_logo.pngSundbyøster SkoleKøbenhavn S2019-05-13T12:00:34.0702019-06-04T00:00:00
330025992Visionær souschef til Højdevangens SkoleBasic Som en del af Københavns Kommunes 4-skolesamarbejde søger vi fra 1. august 2019 en afdelingsleder med souschefs-funktion, der med både kraft, overblik og visioner kan være med til at indramme og skubbe til skolens hverdag. Vi er i en rivende udvikling med masser af faglige initiativer, krav og forventinger til vores unge mennesker, eksterne samarbejder og fordybelse i skoledage med indhold. Du skal som ny souschef have et stort engagement i unge mennesker og ikke mindst have lyst til at skabe både nye, men også konsoliderende veje for læring og derudover stå som en udviklende ledelsesfigur i opgaven med at videreudbygge på et trygt, forudsigeligt, fagligt og stærkt skoletilbud midt i København. Om os Højdevangens Skole er en del af 4-skolesamarbejdet på Midtamager, hvor eleverne går i 0.-6. klasse på Dyvekeskolen, Sundbyøster Skole eller Gerbrandskolen og derefter fortsætter i 7. kl. på Højdevangens Skole. Vi er udbygget til syv spor fra 7.-9. klasse med i alt cirka 525 unge studerende. Du vil som skolens souschef blive en del af koordinationsudvalget i 4-skolesamarbejdet, der både innovativt og forankrende arbejder for at fastholde den faglige og sociale sammenhængskraft mellem de fire lokale skoler. Højdevangens Skole arbejder med profilerende linjedage, kommende valghold, modtagerklasse og vores eget Boomerang-tilbud for elever, der i perioder har brug for ekstra støtte i forhold til deres skolegang. Derudover har vi siden 2017 været Københavns Kommunes kompetencecenter for udskoling. Vi har omkring 70 dygtige og engagerede medarbejdere, som vægter medarbejdertrivsel og inddragelse højt og tror på, at medindflydelse og ansvar skaber progression og gode resultater. Vi forventer, at du: er handlekraftig, indrammende og modig og evner at træffe gode og svære beslutninger både egenhændigt og i dialog med dine kollegaer er hurtig på alle tilbagemeldinger til både interne og eksterne samarbejdspartnere sætter understregede mål og klare forventninger både på kort og lang sigt er tydelig, forstående og synlig i forhold til personale, forældre og elever er empatisk, lyttende og reflekteret kan motivere dine medarbejdere til at samarbejde og skabe store resultater kan arbejde visionært, strategisk og procesorienteret i forhold til at videreudvikle og præge skolen pædagogisk og progressivt i vores faglige læringsmiljø har understregede stærke kommunikative evner både i skrift og tale har evner som en kompetent og udviklende mødeleder Vi tilbyder: tæt dagligt og sparrende samarbejde med resten af skolens ledelse omkring vores fælles opgave en hverdag fyldt med gode energier og udfordringer, der i fællesskab bliver løst med både humor og seriøsitet en dygtig og engageret medarbejdergruppe stor indflydelse på skolens udvikling i et spændende, innovativt og fagligt miljø en skole, der er under stor positiv politisk bevågenhed en aktiv skolebestyrelse, som har fokus på faglighed og forældre- og elevinddragelse Løn- og ansættelsesforhold Løn i henhold til gældende overenskomst. Ansættelsesområdet er Københavns Kommune, Børne- og Ungdomsforvaltningen. Tiltrædelse den 1. august 2019. Yderligere oplysninger: For yderligere information er du velkommen til at kontakte skoleleder Tobias Malmgren på 3317 3518. Se også skolens hjemmeside www.hvs.kk.dk. Søg stillingen via nedenstående link senest torsdag den 6. juni 2019
Som en del af Københavns Kommunes 4-skolesamarbejde søger vi fra 1. august 2019 en afdelingsleder med souschefs-funktion, der med både kraft, overblik og visioner kan være med til at indramme og skubbe til skolens hverdag.  
 
Vi er i en rivende udvikling med masser af faglige initiativer, krav og forventinger til vores unge mennesker, eksterne samarbejder og fordybelse i skoledage med indhold.  
 
Du skal som ny souschef have et stort engagement i unge mennesker og ikke mindst have lyst til at skabe både nye, men også konsoliderende veje for læring – og derudover stå som en udviklende ledelsesfigur i opgaven med at videreudbygge på et trygt, forudsigeligt, fagligt og stærkt skoletilbud midt i København.  
 
Om os  
Højdevangens Skole er en del af 4-skolesamarbejdet på Midtamager, hvor eleverne går i 0.-6. klasse på Dyvekeskolen, Sundbyøster Skole eller Gerbrandskolen og derefter fortsætter i 7. kl. på Højdevangens Skole.    
 
Vi er udbygget til syv spor fra 7.-9. klasse med i alt cirka 525 unge studerende. 
 
Du vil som skolens souschef blive en del af koordinationsudvalget i 4-skolesamarbejdet, der både innovativt og forankrende arbejder for at fastholde den faglige og sociale sammenhængskraft mellem de fire lokale skoler.  
 
Højdevangens Skole arbejder med profilerende linjedage, kommende valghold, modtagerklasse og vores eget Boomerang-tilbud for elever, der i perioder har brug for ekstra støtte i forhold til deres skolegang. Derudover har vi siden 2017 været Københavns Kommunes kompetencecenter for udskoling.  
 
Vi har omkring 70 dygtige og engagerede medarbejdere, som vægter medarbejdertrivsel og inddragelse højt og tror på, at medindflydelse og ansvar skaber progression og gode resultater.  
 
Vi forventer, at du:  
  • er handlekraftig, indrammende og modig – og evner at træffe gode og svære beslutninger både egenhændigt og i dialog med dine kollegaer  
  • er hurtig på alle tilbagemeldinger til både interne og eksterne samarbejdspartnere  
  • sætter understregede mål og klare forventninger både på kort og lang sigt  
  • er tydelig, forstående og synlig i forhold til personale, forældre og elever  
  • er empatisk, lyttende og reflekteret  
  • kan motivere dine medarbejdere til at samarbejde og skabe store resultater    
  • kan arbejde visionært, strategisk og procesorienteret i forhold til at videreudvikle og præge skolen pædagogisk og progressivt i vores faglige læringsmiljø   
  • har understregede stærke kommunikative evner – både i skrift og tale  
  • har evner som en kompetent og udviklende mødeleder  
Vi tilbyder: 
  • tæt dagligt og sparrende samarbejde med resten af skolens ledelse omkring vores fælles opgave  
  • en hverdag fyldt med gode energier og udfordringer, der i fællesskab bliver løst med både humor og seriøsitet  
  • en dygtig og engageret medarbejdergruppe    
  • stor indflydelse på skolens udvikling i et spændende, innovativt og fagligt miljø   
  • en skole, der er under stor positiv politisk bevågenhed  
  • en aktiv skolebestyrelse, som har fokus på faglighed og forældre- og elevinddragelse     
Løn- og ansættelsesforhold   
Løn i henhold til gældende overenskomst. Ansættelsesområdet er Københavns Kommune, Børne- og Ungdomsforvaltningen. Tiltrædelse den 1. august 2019.
 
Yderligere oplysninger: 
For yderligere information er du velkommen til at kontakte skoleleder Tobias Malmgren på 3317 3518.  
 
Se også skolens hjemmeside www.hvs.kk.dk.
 
Søg stillingen via nedenstående link senest torsdag den 6. juni 2019
 
ORS/Small/fd6c8faf_logo.pngHøjdevangens SkoleKøbenhavn S2019-05-16T16:00:42.3372019-06-06T00:00:00
330019977Leder af neuro- og hverdagsrehabilitering for voksne med kompleks erhvervet hjerneskade til Lions KollegietBasic Har du lyst til at stå i spidsen for den faglige kvalitet i centeret, og kan du se spændende muligheder i at støtte op om centerets to tværfaglige lederteams? Har du stor erfaring med neurorehabilitering, og er du en dygtig leder, så er det dig, vi er på udkig efter. Den selvejende institution Lions Kollegiet er et højt specialiseret tilbud for voksne med kompleks erhvervet hjerneskade. Leder af neurorehabilitering med placering i centerledelsen Du bliver en del af Lions Kollegiets øverste ledelse bestående af en centerchef og to centerledere, hvoraf du er den ene. Sammen løfter vi ledelsesansvaret for 250 engagerede og proaktive ansatte på Lions Kollegiet og Verahus, der sammen udgør et højt specialiseret bo-, rehabiliterings- og aktivitetstilbud til omkring 120 beboere og brugere. Vi har forløb i både fase 3 og 4, j.f. Sundhedsstyrelsens og Socialstyrelsens forløbsprogrammer for voksne med kompleks erhvervet hjerneskade. Sammen med beboere, pårørende og øvrige samarbejdspartnere arbejder vi målrettet på at indfri vores strategiske målsætninger. Vi tør sætte barren højt for at sikre beboernes mulighed for at opnå et så selvstændigt og meningsfuldt liv som muligt, og ser den løbende udvikling af kompetencer og metoder som afgørende elementer i dette. Dine ansvarsområder Din opgave bliver først og fremmest at sikre, inspirere og udvikle den faglige kvalitet igennem arbejdet med kompetence- og metodeudvikling samt visitation til centeret, i et tæt samarbejde dine kolleger i centerledelsen og de to tværfaglige lederteams. Derudover skal du bidrage til at løfte den samlede opgave i centerledelsen, Som leder af rehabiliteringen står du primært for: det overordnede faglige ansvar for det neuro- og hverdagsrehabiliterende arbejde i centeret og udviklingen heraf det overordnede strategiske ansvar for kompetenceudvikling på centerniveau i relation til vores strategiske indsatsområder det overordnede ansvar for visitationen af beboere og dagtilbudsbrugere til centeret Om arbejdet i centerledelsen Sammen med centerchefen og din centerlederkollega skal du være med til at tage ansvar for, at vi: leder lederteams i en tillidsbaseret, lærende organisation og bibeholder en attraktiv arbejdsplads sætter en tydelig strategisk retning og udvikler sammenhængskraften på tværs af centeret positionerer Lions Kollegiet som en attraktiv og kompetent samarbejdspartner på området for rehabilitering af voksne med kompleks erhvervet hjerneskade Om dig Du er formentlig uddannet ergoterapeut, fysioterapeut, neuropsykolog, neuropædagog eller har en sygeplejefaglig baggrund. Det vigtigste for os er, at du har erfaring med tværfaglig ledelse på strategisk niveau og erfaring med neurorehabiliterende arbejde. Du har formentlig også en lederuddannelse på diplomniveau eller højere og erfaring med at lede ledere. Du skal kunne se spændende muligheder i at lede og understøtte lederteams samt skabe strukturer for den relationelle koordinering i centeret. Herudover er det vigtigt, at du: har forståelse for, hvad det vil sige at arbejde i en politisk ledet organisation er anerkendende og tydelig i din ledelsesstil og kan skabe strategisk retning og afstemme forventninger og samtidig har mod på at lede sammen med andre forholder dig nysgerrigt og løsningsorienteret til komplekse ledelsesmæssige problemstillinger har stærke mundtlige og skriftlige kommunikationskompetencer Løn- og ansættelsesvilkår Stillingen som leder af neuro- og hverdagsrehabilitering er til besættelse 1. august 2019 og ansættelse sker i henhold til gældende overenskomst og Ny Løn efter kvalifikationer. Yderligere informationer Har du spørgsmål til stillingen, kan du kontakte centerchef Troels Bjerregaard på 2147 5527. Hvis ovenstående lyder som noget for dig, ser vi frem til at modtage en motiveret ansøgning og CV fra dig. Søg stillingen via nedenstående link senest mandag den 3. juni 2019 Vi forventer at afholde første samtale i uge 24 og anden samtale i uge 25.
Har du lyst til at stå i spidsen for den faglige kvalitet i centeret, og kan du se spændende muligheder i at støtte op om centerets to tværfaglige lederteams? Har du stor erfaring med neurorehabilitering, og er du en dygtig leder, så er det dig, vi er på udkig efter.  
 
Den selvejende institution Lions Kollegiet er et højt specialiseret tilbud for voksne med kompleks erhvervet hjerneskade.  
 
Leder af neurorehabilitering med placering i centerledelsen  
Du bliver en del af Lions Kollegiets øverste ledelse bestående af en centerchef og to centerledere, hvoraf du er den ene. Sammen løfter vi ledelsesansvaret for 250 engagerede og proaktive ansatte på Lions Kollegiet og Verahus, der sammen udgør et højt specialiseret bo-, rehabiliterings- og aktivitetstilbud til omkring 120 beboere og brugere. Vi har forløb i både fase 3 og 4, j.f. Sundhedsstyrelsens og Socialstyrelsens forløbsprogrammer for voksne med kompleks erhvervet hjerneskade.  
 
Sammen med beboere, pårørende og øvrige samarbejdspartnere arbejder vi målrettet på at indfri vores strategiske målsætninger. Vi tør sætte barren højt for at sikre beboernes mulighed for at opnå et så selvstændigt og meningsfuldt liv som muligt, og ser den løbende udvikling af kompetencer og metoder som afgørende elementer i dette.  
 
Dine ansvarsområder    
Din opgave bliver først og fremmest at sikre, inspirere og udvikle den faglige kvalitet igennem arbejdet med kompetence- og metodeudvikling samt visitation til centeret, i et tæt samarbejde dine kolleger i centerledelsen og de to tværfaglige lederteams. Derudover skal du bidrage til at løfte den samlede opgave i centerledelsen,  
 
Som leder af rehabiliteringen står du primært for:  
  • det overordnede faglige ansvar for det neuro- og hverdagsrehabiliterende arbejde i centeret og udviklingen heraf  
  • det overordnede strategiske ansvar for kompetenceudvikling på centerniveau i relation til vores strategiske indsatsområder 
  • det overordnede ansvar for visitationen af beboere og dagtilbudsbrugere til centeret    
Om arbejdet i centerledelsen  
Sammen med centerchefen og din centerlederkollega skal du være med til at tage ansvar for, at vi:  
  • leder lederteams i en tillidsbaseret, lærende organisation og bibeholder en attraktiv arbejdsplads  
  • sætter en tydelig strategisk retning og udvikler sammenhængskraften på tværs af centeret  
  • positionerer Lions Kollegiet som en attraktiv og kompetent samarbejdspartner på området for rehabilitering af voksne med kompleks erhvervet hjerneskade  
Om dig  
Du er formentlig uddannet ergoterapeut, fysioterapeut, neuropsykolog, neuropædagog eller har en sygeplejefaglig baggrund. Det vigtigste for os er, at du har erfaring med tværfaglig ledelse på strategisk niveau og erfaring med neurorehabiliterende arbejde. Du har formentlig også en lederuddannelse på diplomniveau eller højere og erfaring med at lede ledere. Du skal kunne se spændende muligheder i at lede og understøtte lederteams samt skabe strukturer for den relationelle koordinering i centeret.  
 
Herudover er det vigtigt, at du:  
  • har forståelse for, hvad det vil sige at arbejde i en politisk ledet organisation   
  • er anerkendende og tydelig i din ledelsesstil og kan skabe strategisk retning og afstemme forventninger – og samtidig har mod på at lede sammen med andre  
  • forholder dig nysgerrigt og løsningsorienteret til komplekse ledelsesmæssige problemstillinger  
  • har stærke mundtlige og skriftlige kommunikationskompetencer   
Løn- og ansættelsesvilkår  
Stillingen som leder af neuro- og hverdagsrehabilitering er til besættelse 1. august 2019 og ansættelse sker i henhold til gældende overenskomst og Ny Løn efter kvalifikationer.  
 
Yderligere informationer  
Har du spørgsmål til stillingen, kan du kontakte centerchef Troels Bjerregaard på 2147 5527.  
 
Hvis ovenstående lyder som noget for dig, ser vi frem til at modtage en motiveret ansøgning og CV fra dig.
 
Søg stillingen via nedenstående link senest mandag den 3. juni 2019
Vi forventer at afholde første samtale i uge 24 og anden samtale i uge 25.  
 
ORS/Small/fd6c8faf_logo.pngCenter for Erhvervet HjerneskadeKøbenhavn NV2019-05-08T17:06:40.4272019-06-03T00:00:00
330020429Supervisor til nystartet supervisionsenhed i Beskæftigelses- og IntegrationsforvaltningenBasic Vil du være en del af en fagligt ambitiøs supervisionsenhed? Så har vi måske jobbet til dig! Beskæftigelses- og Integrationsforvaltningen i Københavns Kommune søger en erfaren medarbejder, der skal supervisere de medarbejdere, som arbejder med udsatte unge og voksne på beskæftigelsesområdet. Medarbejderne arbejder med at afklare, hvordan borgeren bedst muligt hjælpes videre til job, uddannelse eller f.eks. fleksjob eller førtidspension. Supervisionen har til formål at understøtte en god borgeroplevelse. Supervisionen skal sikre, at medarbejderne på området løbende får nye perspektiver på fastlåste borgerforløb, hvor der fokuseres på konkrete handlemuligheder i samtaler og relationsarbejde, så der sikres fremdrift i sagerne. Supervisionen skal også hjælpe medarbejderne til at bearbejde og håndtere svære borgerrelationer og understøtte bedre trivsel og fastholdelse af medarbejdere. Du skal sørge for struktureret supervision ift. relationsarbejde og samtaler. Supervisionen vil som udgangspunkt foregå i grupper, men kan også ske 1:1. Opgaven skal planlægges og løses i tæt samarbejde med centrene, dine medsupervisorer og HR-enheden. Vi lægger stor vægt på, at supervisionsteamet har et fælles udgangspunkt for arbejdet med medarbejderne, Sammen med dine kolleger i den nye enhed, som startede op den 1. april 2019, skal du løbende levere viden til og samarbejde med fire jobcenterledelser og centralforvaltningen om de udfordringer og faglige temaer, der fylder i jobcentrene, der arbejder med de udsatte målgrupper. Du vil have base i HR-enheden, mens supervisionen vil foregå i centrene, hvor du vil have din daglige gang. Vi forventer, at du har en relevant videregående uddannelse, evt. suppleret med efteruddannelse på området har kompetencer og erfaring med supervision eller coaching af grupper og enkeltpersoner kan skabe tillidsfulde relationer til medarbejderne har kendskab til borgermålgruppens kompleksitet (f.eks. psykisk sygdom, misbrug, hjemløshed, langtidssygdom) har beskæftigelses- og socialfaglig viden og gerne erfaring fra arbejde på området kan arbejde med udgangspunkt i vores samtalemetoder (bl.a. systemisk, anerkendende, coachende og løsningsfokuseret) arbejder konkret og pragmatisk og kan koble metoderne til medarbejderens praksis, så viden omsættes til forandring ift. medarbejdernes konkrete sagsarbejde kan tilpasse supervisionen til den enkelte gruppes eller medarbejders behov er struktureret og systematisk, og kan planlægge og drive supervisionsforløb i samarbejde med centre og supervisionsteam trives med udgående arbejde og mange samarbejdspartnere Vi tilbyder stor selvstændighed i opgaveløsningen faglig og personlig udvikling i arbejdet og samarbejdet om supervisionsmetoder, relationsarbejde og samtalemetoder mulighed for kompetenceudvikling og praktikker i forbindelse med opstart løbende ekstern supervision i supervisionsenheden Supervisionsenheden bliver organisatorisk tilknyttet Enhed for HR og Service, som er et kontor under Beskæftigelses- og Integrationsforvaltningens centralforvaltning, hvor vi bl.a. arbejder med HR, kompetenceudvikling og lederudvikling med forvaltningens ca. 2.000 medarbejdere og ledere som målgruppe. Løn- og ansættelsesvilkår Ansættelse sker i henhold til gældende overenskomst indgået mellem Kommunernes Landsforening og relevant faglig organisation. Lønnen aftales efter principperne om Ny Løn. Arbejdstiden er 37 timer om ugen og tiltrædelse den 1. august 2019. Mere information Du kan læse mere om Beskæftigelses- og Integrationsforvaltningen på https: www.kk.dk bif Hvis du vil vide mere om stillingen, er du velkommen til at kontakte specialkonsulent Britta Eltard på 2728 7649 eller HR-chef Vibeke Østergaard på 2612 2843. Søg stillingen via nedenstående link senest fredag den 31. maj 2019 Vi afholder første samtale den 7. juni 2019 og anden samtale den 12. juni 2019.
Vil du være en del af en fagligt ambitiøs supervisionsenhed? Så har vi måske jobbet til dig!  
 
Beskæftigelses- og Integrationsforvaltningen i Københavns Kommune søger en erfaren medarbejder, der skal supervisere de medarbejdere, som arbejder med udsatte unge og voksne på beskæftigelsesområdet.  
 
Medarbejderne arbejder med at afklare, hvordan borgeren bedst muligt hjælpes videre til job, uddannelse eller f.eks. fleksjob eller førtidspension. Supervisionen har til formål at understøtte en god borgeroplevelse. Supervisionen skal sikre, at medarbejderne på området løbende får nye perspektiver på fastlåste borgerforløb, hvor der fokuseres på konkrete handlemuligheder i samtaler og relationsarbejde, så der sikres fremdrift i sagerne. Supervisionen skal også hjælpe medarbejderne til at bearbejde og håndtere svære borgerrelationer og understøtte bedre trivsel og fastholdelse af medarbejdere.  
 
Du skal sørge for struktureret supervision ift. relationsarbejde og samtaler. Supervisionen vil som udgangspunkt foregå i grupper, men kan også ske 1:1. Opgaven skal planlægges og løses i tæt samarbejde med centrene, dine medsupervisorer og HR-enheden. Vi lægger stor vægt på, at supervisionsteamet har et fælles udgangspunkt for arbejdet med medarbejderne,  
 
Sammen med dine kolleger i den nye enhed, som startede op den 1. april 2019, skal du løbende levere viden til og samarbejde med fire jobcenterledelser og centralforvaltningen om de udfordringer og faglige temaer, der fylder i jobcentrene, der arbejder med de udsatte målgrupper.  
 
Du vil have base i HR-enheden, mens supervisionen vil foregå i centrene, hvor du vil have din daglige gang.  
 
Vi forventer, at du
  • har en relevant videregående uddannelse, evt. suppleret med efteruddannelse på området  
  • har kompetencer og erfaring med supervision eller coaching af grupper og enkeltpersoner  
  • kan skabe tillidsfulde relationer til medarbejderne  
  • har kendskab til borgermålgruppens kompleksitet (f.eks. psykisk sygdom, misbrug, hjemløshed, langtidssygdom)  
  • har beskæftigelses- og socialfaglig viden og gerne erfaring fra arbejde på området  
  • kan arbejde med udgangspunkt i vores samtalemetoder (bl.a. systemisk, anerkendende, coachende og løsningsfokuseret)  
  • arbejder konkret og pragmatisk og kan koble metoderne til medarbejderens praksis, så viden omsættes til forandring ift. medarbejdernes konkrete sagsarbejde  
  • kan tilpasse supervisionen til den enkelte gruppes eller medarbejders behov  
  • er struktureret og systematisk, og kan planlægge og drive supervisionsforløb i samarbejde med centre og supervisionsteam  
  • trives med udgående arbejde og mange samarbejdspartnere  
Vi tilbyder
  • stor selvstændighed i opgaveløsningen  
  • faglig og personlig udvikling i arbejdet og samarbejdet om supervisionsmetoder, relationsarbejde og samtalemetoder  
  • mulighed for kompetenceudvikling og praktikker i forbindelse med opstart  
  • løbende ekstern supervision i supervisionsenheden  
Supervisionsenheden bliver organisatorisk tilknyttet Enhed for HR og Service, som er et kontor under Beskæftigelses- og Integrationsforvaltningens centralforvaltning, hvor vi bl.a. arbejder med HR, kompetenceudvikling og lederudvikling – med forvaltningens ca. 2.000 medarbejdere og ledere som målgruppe.    
 
Løn- og ansættelsesvilkår  
Ansættelse sker i henhold til gældende overenskomst indgået mellem Kommunernes Landsforening og relevant faglig organisation. Lønnen aftales efter principperne om Ny Løn. Arbejdstiden er 37 timer om ugen og tiltrædelse den 1. august 2019.  
 
Mere information  
Du kan læse mere om Beskæftigelses- og Integrationsforvaltningen på https://www.kk.dk/bif 
 
Hvis du vil vide mere om stillingen, er du velkommen til at kontakte specialkonsulent Britta Eltard på 2728 7649 eller HR-chef Vibeke Østergaard på 2612 2843.  
 
Søg stillingen via nedenstående link senest fredag den 31. maj 2019  
Vi afholder første samtale den 7. juni 2019 og anden samtale den 12. juni 2019.  

ORS/Small/fd6c8faf_logo.pngCF Enhed for HR og ServiceKøbenhavn V2019-05-09T11:01:15.9002019-05-31T00:00:00
330021615Pædagogisk leder til ny enhed i Klynge G på Amager - Børnehuset Den Gule HatBasic Genopslag. Klyngen søger en pædagogisk leder til ny enhed fra den 1. juni 2019 som har lyst, ideer og kompetencer til at skabe og lede i retningen af udbytterige læringsmiljøer for børn og personalet med fokus på faglig ledelse. Medleder i klyngeledelsen Klyngen består pt. af otte enheder, en vuggestue, fem integrerede institutioner og to fritidsinstitutioner, hvor der er tilknyttet en pædagogisk leder i hver enhed. Som en del af klyngeledelsesteamet forventer vi, at du er uddannet pædagog og gerne suppleret med anden kompetenceudvikling. Du skal kunne se dig selv som en del af et team, hvor vi bl.a. har fokus på nærværende faglige ledelse, vores ledelses kompetencer og fordeling af opgaverne i klyngen på tværs til glæde for fagligheden og ressourcefordeling. Vi arbejder med vores ledelsesopgaver i klyngen og enhederne og arbejder også med metoder til kvalitetsudvikling, vidensdeling, sparring og som medudvikler af ledelsesteamet. Du skal have gode kommunikative kompetencer, kunne lytte, gå med på andres ideer, turde tænke nye og anderledes tanker og sjove muligheder samt bakke op om og implementere beslutninger truffet i teamet. Hverdagsledelse i klyngen er vi optaget af: At skabe fælles platform og en pædagogisk overordnet retning Ny styrket pædagogisk læreplan Teambaseret medledelse på tværs af klyngen Fokus på kvalitetsudvikling af praksis, udbytterige læringsmiljøer for børn Udvikle vores TRIO og MED i arbejdsfællesskabet og opbygge tillidsbaserede relationer gennem opgaveløsning og professionelle læringsmiljøer med høj faglighed Udvikle en fælles kultur med sjove, kreative ideer og tænkning Ledelse af en enhed. Som leder af en enhed i klyngen skal du tage udgangspunkt afsæt i aktuel pædagogisk viden om børns læring og kompetencer, når I, i klyngens nye enhed skal skabe udbytterige læringsmiljøer for børn. Du har erfaring med at omsætte politiske mål og lovpligtige læreplanstemaer til en professionel hverdag i enheden. Du skal kunne arbejde med metoder til refleksion, dokumentation og dataindsamling, evaluering, nye ideer og afprøvning. Du har erfaring med at lede læreprocesser tæt på praksis, refleksivt, metodisk og systematisk og kan arbejde konstruktivt med komplekse problemstillinger. Du kan skabe tillidsfulde relationer, motivere medarbejderne i arbejdet med at udvikle den pædagogiske praksis og sikre medansvar, medindflydelse og medbestemmelse i hverdagen. Det er vigtigt, at du som leder er faglig, nærværende, tydelig, tilgængelig og synlig i den daglige praksis, både for børn, medarbejdere og forældre. Til klyngens nye enhed søger vi en pædagogisk leder, der kan lede udviklingen af en faglig professionel kultur, med børnenes udbytte i fokus. Den nye enhed åbner op den 21. juni 2019 i midlertidige pavilloner, på Siljangade 5-7 på Amager, hvor der vil være plads til seks vuggestuegrupper og fire børnehavegrupper. Den permanente enhed kommer til at ligge Jenagade og ligeledes på Amager. Enheden vil være en del af Alle Tiders Amagerbro , hvor der er specielt fokus på sprog og trivsel. Derfor skal enheden arbejde med strukturerede forløb to-tre gange om ugen i forhold til sprog. Enheden skal bl.a. arbejde med en af tre mulige metoder: Dialogisk læsning læseleg, tematisk sprogarbejde eller tidlig skriftsproglig udvikling som metode. Derudover skal der arbejdes med børnenes trivsel, der tager udgangspunkt i Fri for Mobberi. Enhedens indretning skal tage udgangspunkt i Rum og læringsprincipper. Ansættelsesvilkår Løn- og ansættelsesvilkår ifølge gældende overenskomst om Ny Løn. Der vil ved ansættelse blive indhentet børne- og straffeattest samt reference. Yderligere oplysninger Ved eventuelle spørgsmål er du velkommen til at kontakte klyngeleder Charlotte Mauritzen på 2939 9933. Søg stillingen via nedenstående link senest fredag den 24. maj 2019. Ansættelsessamtaler afholdes i uge 22.
Genopslag. Klyngen søger en pædagogisk leder til ny enhed fra den 1. juni 2019 som har lyst, ideer og kompetencer til at skabe og lede i retningen af udbytterige læringsmiljøer for børn og personalet med fokus på faglig ledelse.     
 
Medleder i klyngeledelsen  
Klyngen består pt. af otte enheder, en vuggestue, fem integrerede institutioner og to fritidsinstitutioner, hvor der er tilknyttet en pædagogisk leder i hver enhed.  
Som en del af klyngeledelsesteamet forventer vi, at du er uddannet pædagog og gerne suppleret med anden kompetenceudvikling.  
 
Du skal kunne se dig selv som en del af et team, hvor vi bl.a. har fokus på nærværende faglige ledelse, vores ledelses kompetencer og fordeling af opgaverne i klyngen på tværs til glæde for fagligheden og ressourcefordeling.  
 
Vi arbejder med vores ledelsesopgaver i klyngen og enhederne og arbejder også med metoder til kvalitetsudvikling, vidensdeling, sparring og som medudvikler af ledelsesteamet.  
 
Du skal have gode kommunikative kompetencer, kunne lytte, gå med på andres ideer, turde tænke nye og anderledes tanker og sjove muligheder samt bakke op om – og implementere – beslutninger truffet i teamet.  
 
Hverdagsledelse i klyngen er vi optaget af:  
  • At skabe fælles platform og en pædagogisk overordnet retning  
  • Ny styrket pædagogisk læreplan  
  • Teambaseret medledelse på tværs af klyngen  
  • Fokus på kvalitetsudvikling af praksis, udbytterige læringsmiljøer for børn  
  • Udvikle vores TRIO og MED i arbejdsfællesskabet og opbygge tillidsbaserede relationer gennem opgaveløsning og professionelle læringsmiljøer med høj faglighed  
  • Udvikle en fælles kultur med sjove, kreative ideer og tænkning  
  • Ledelse af en enhed.    
Som leder af en enhed i klyngen skal du tage udgangspunkt/afsæt i aktuel pædagogisk viden om børns læring og kompetencer, når I, i klyngens nye enhed skal skabe udbytterige læringsmiljøer for børn.  
 
Du har erfaring med at omsætte politiske mål og lovpligtige læreplanstemaer til en professionel hverdag i enheden. Du skal kunne arbejde med metoder til refleksion, dokumentation og dataindsamling, evaluering, nye ideer og afprøvning. Du har erfaring med at lede læreprocesser tæt på praksis, refleksivt, metodisk og systematisk og kan arbejde konstruktivt med komplekse problemstillinger.  
 
Du kan skabe tillidsfulde relationer, motivere medarbejderne i arbejdet med at udvikle den pædagogiske praksis og sikre medansvar, medindflydelse og medbestemmelse i hverdagen.  
 
Det er vigtigt, at du som leder er faglig, nærværende, tydelig, tilgængelig og synlig i den daglige praksis, både for børn, medarbejdere og forældre.  
 
Til klyngens nye enhed søger vi en pædagogisk leder, der kan lede udviklingen af en faglig professionel kultur, med børnenes udbytte i fokus.  
 
Den nye enhed åbner op den 21. juni 2019 i midlertidige pavilloner, på Siljangade 5-7 på Amager, hvor der vil være plads til seks vuggestuegrupper og fire børnehavegrupper. Den permanente enhed kommer til at ligge Jenagade og ligeledes på Amager.     
 
Enheden vil være en del af "Alle Tiders Amagerbro", hvor der er specielt fokus på sprog og trivsel. Derfor skal enheden arbejde med strukturerede forløb to-tre gange om ugen i forhold til sprog. Enheden skal bl.a. arbejde med en af tre mulige metoder: Dialogisk læsning/læseleg, tematisk sprogarbejde eller tidlig skriftsproglig udvikling som metode. Derudover skal der arbejdes med børnenes trivsel, der tager udgangspunkt i Fri for Mobberi.
Enhedens indretning skal tage udgangspunkt i Rum og læringsprincipper.   
 
Ansættelsesvilkår
Løn- og ansættelsesvilkår ifølge gældende overenskomst om Ny Løn.
Der vil ved ansættelse blive indhentet børne- og straffeattest samt reference.  
 
Yderligere oplysninger
Ved eventuelle spørgsmål er du velkommen til at kontakte klyngeleder Charlotte Mauritzen på 2939 9933.  
 
Søg stillingen via nedenstående link senest fredag den 24. maj 2019.
Ansættelsessamtaler afholdes i uge 22.
 
ORS/Small/fd6c8faf_logo.pngAmager Klynge GKøbenhavn S2019-05-10T14:00:07.0972019-05-24T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

Skolestærk og ambitiøs souschef til Sundbyøster Skole

Sundbyøster Skole

København S
Genopslag Er du skolestærk? Så er Sundbyøster Skole noget for dig! Vi søger en dialogbaseret, dynamisk og pædagogisk og fagligt funderet souschef, der sammen med skoleleder og KKFO-leder kan lede en moderne skole. Du skal være tydelig med, hvad du v...
Indrykket:13. maj 2019
Udløbsdato:4. juni 2019

Visionær souschef til Højdevangens Skole

Højdevangens Skole

København S
Som en del af Københavns Kommunes 4-skolesamarbejde søger vi fra 1. august 2019 en afdelingsleder med souschefs-funktion, der med både kraft, overblik og visioner kan være med til at indramme og skubbe til skolens hverdag. Vi er i en rivende udvikli...
Indrykket:16. maj 2019
Udløbsdato:6. juni 2019

Leder af neuro- og hverdagsrehabilitering for voksne med kompleks erhvervet hjerneskade til Lions Kollegiet

Center for Erhvervet Hjerneskade

København NV
Har du lyst til at stå i spidsen for den faglige kvalitet i centeret, og kan du se spændende muligheder i at støtte op om centerets to tværfaglige lederteams? Har du stor erfaring med neurorehabilitering, og er du en dygtig leder, så er det dig, vi ...
Indrykket:8. maj 2019
Udløbsdato:3. juni 2019

Supervisor til nystartet supervisionsenhed i Beskæftigelses- og Integrationsforvaltningen

CF Enhed for HR og Service

København V
Vil du være en del af en fagligt ambitiøs supervisionsenhed? Så har vi måske jobbet til dig! Beskæftigelses- og Integrationsforvaltningen i Københavns Kommune søger en erfaren medarbejder, der skal supervisere de medarbejdere, som arbejder med udsat...
Indrykket:9. maj 2019
Udløbsdato:31. maj 2019

Pædagogisk leder til ny enhed i Klynge G på Amager - Børnehuset Den Gule Hat

Amager Klynge G

København S
Genopslag. Klyngen søger en pædagogisk leder til ny enhed fra den 1. juni 2019 som har lyst, ideer og kompetencer til at skabe og lede i retningen af udbytterige læringsmiljøer for børn og personalet med fokus på faglig ledelse. Medleder i klyngeled...
Indrykket:10. maj 2019
Udløbsdato:24. maj 2019