Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Souschef til Ringsted og Nykøbing Falster




Familieretshuset søger en souschef til Ringsted og Nykøbing Falster – forlænget ansøgningsfrist

Vil du være med til at gøre en forskel for brudte familier? Familieretshuset i Ringsted og Nykøbing Falster søger en dygtig souschef med et stærkt fokus på kerneopgaven og på sikker drift.

Stillingen:

De familieretlige afdelinger i Ringsted og Nykøbing Falster består af medarbejdere med faglig baggrund som jurist, børnesagkyndig psykolog eller socialrådgiver og HK-ansatte.

Kontorenes kerneopgaver er afvikling af møder med borgere i sager om forældremyndighed, bopæl og samvær samt at træffe afgørelser i disse sager.

Det overordnede faglige og personalemæssige ansvar for kontorene ligger hos kontorchefen, som udover den familieretlige afdeling i Ringsted og Nykøbing Falster også er kontorchef for familieretsafdelingerne i København og Rønne.

Som souschef vil du få en bred opgaveportefølje. Du vil fungere som daglig personaleleder og faglig sparringspartner for kontorenes medarbejdere og bistå kontorchefen i at sikre den faglige kvalitet i kontoret og at de driftsmæssige mål nås. I samspil med kontorchefen vil du skulle medvirke til at sikre planlægning og opgavefordeling, ligesom du vil indgå i samarbejdet med souscheferne i de øvrige kontorer.

Kvalifikationer:

Vi forventer, at du er kompetent og professionel i din ledelse, beslutningsstærk, handlekraftig og har personlig gennemslagskraft. Du er en stærk kommunikator, som kan motivere dine medarbejdere og gennemføre det, du sætter i gang. Du har særligt fokus på i det daglige at være den, der fagligt og ledelsesmæssigt samler kontorets medarbejdere – du skaber nærværende ledelse.

Vi forventer derudover, at du

  • er uddannet jurist, psykolog eller erfaren socialrådgiver med relevant efteruddannelse,
  • har et højt fagligt niveau,
  • er en erfaren leder
  • har en høj arbejdskapacitet, personlig gennemslagskraft og er initiativrig,
  • er empatisk og taktfuld kombineret med en følelsesmæssig robusthed,
  • arbejder selvstændigt, målrettet og løsningsorienteret med henblik på at skabe resultater med høje standarder,
  • kan bidrage til at implementere nye processer, hvor du skaber synlige og gode resultater,
  • trives med og er i stand til at bevare overblikket i pressede situationer,
  • er positiv, proaktiv og i stand til at se resultater i stedet for begrænsninger i forhold til nye udfordringer,
  • evner at motivere og inspirere dine medarbejdere.
Kendskab til det familieretlige området er en fordel – men ikke en betingelse, da vi ved ansættelsen tilrettelægger et nærmere tilpasset oplæringsforløb for dig.

Vi tilbyder:

  • Et spændende job i et kontor præget af effektivitet og høj faglighed,
  • et arbejdsliv hvor ikke to dage er ens,
  • en arbejdsplads med et godt socialt miljø, hvor vi sætter pris på humor og en uhøjtidelig omgangstone,
  • muligheden for at blive en del af et stærkt fagligt miljø blandt kolleger, der brænder for deres arbejde
  • vi sørger for grundig oplæring og introduktion til Familieretshuset,
  • relevant efteruddannelse
Løn og ansættelsesvilkår

Ansættelsesområdet er Social- og Indenrigsministeriet med tilhørende institutioner. Du vil blive omfattet af overenskomst for akademikere i staten.

Stillingen er klassificeret som Chefkonsulent med ledelse og lønnen fastsættes på baggrund af forhandling.

Stillingen er på fuld tid og arbejdsstedet er i Ringsted.

Tiltrædelse:

1. december 2019 eller hurtigst muligt derefter.

Vil du vide mere?

Hvis du har spørgsmål til stillingen, er du meget velkommen til at kontakte Kontorchef Annette Gregersen på telefon 91 33 46 61 for yderligere informationer.

Sådan søger du:

Hvis du er interesseret stillingen, skal du sende en ansøgning, CV og relevant dokumentation, herunder eksamensbevis med karakteroversigt elektronisk via stillingsopslaget på Familieretshusets hjemmeside – www.familieretshuset.dk – senest torsdag den 31. oktober 2019.

Vi forventer at afholde 1. samtaler tirsdag den 5. november 2019 og en eventuel 2. samtale onsdag den 13. november 2019.

Der vil blive anvendt test i forbindelse med rekrutteringen.

Vi ønsker en medarbejdersammensætning, der afspejler det omgivende samfund. Derfor opfordrer vi alle, uanset personlig baggrund, til at søge.








Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

330101548Phoenix-742582b612019-10-07T00:00:00Souschef til Ringsted og Nykøbing Falster


Familieretshuset søger en souschef til Ringsted og Nykøbing Falster – forlænget ansøgningsfrist

Vil du være med til at gøre en forskel for brudte familier? Familieretshuset i Ringsted og Nykøbing Falster søger en dygtig souschef med et stærkt fokus på kerneopgaven og på sikker drift.

Stillingen:

De familieretlige afdelinger i Ringsted og Nykøbing Falster består af medarbejdere med faglig baggrund som jurist, børnesagkyndig psykolog eller socialrådgiver og HK-ansatte.

Kontorenes kerneopgaver er afvikling af møder med borgere i sager om forældremyndighed, bopæl og samvær samt at træffe afgørelser i disse sager.

Det overordnede faglige og personalemæssige ansvar for kontorene ligger hos kontorchefen, som udover den familieretlige afdeling i Ringsted og Nykøbing Falster også er kontorchef for familieretsafdelingerne i København og Rønne.

Som souschef vil du få en bred opgaveportefølje. Du vil fungere som daglig personaleleder og faglig sparringspartner for kontorenes medarbejdere og bistå kontorchefen i at sikre den faglige kvalitet i kontoret og at de driftsmæssige mål nås. I samspil med kontorchefen vil du skulle medvirke til at sikre planlægning og opgavefordeling, ligesom du vil indgå i samarbejdet med souscheferne i de øvrige kontorer.

Kvalifikationer:

Vi forventer, at du er kompetent og professionel i din ledelse, beslutningsstærk, handlekraftig og har personlig gennemslagskraft. Du er en stærk kommunikator, som kan motivere dine medarbejdere og gennemføre det, du sætter i gang. Du har særligt fokus på i det daglige at være den, der fagligt og ledelsesmæssigt samler kontorets medarbejdere – du skaber nærværende ledelse.

Vi forventer derudover, at du

  • er uddannet jurist, psykolog eller erfaren socialrådgiver med relevant efteruddannelse,
  • har et højt fagligt niveau,
  • er en erfaren leder
  • har en høj arbejdskapacitet, personlig gennemslagskraft og er initiativrig,
  • er empatisk og taktfuld kombineret med en følelsesmæssig robusthed,
  • arbejder selvstændigt, målrettet og løsningsorienteret med henblik på at skabe resultater med høje standarder,
  • kan bidrage til at implementere nye processer, hvor du skaber synlige og gode resultater,
  • trives med og er i stand til at bevare overblikket i pressede situationer,
  • er positiv, proaktiv og i stand til at se resultater i stedet for begrænsninger i forhold til nye udfordringer,
  • evner at motivere og inspirere dine medarbejdere.
Kendskab til det familieretlige området er en fordel – men ikke en betingelse, da vi ved ansættelsen tilrettelægger et nærmere tilpasset oplæringsforløb for dig.

Vi tilbyder:

  • Et spændende job i et kontor præget af effektivitet og høj faglighed,
  • et arbejdsliv hvor ikke to dage er ens,
  • en arbejdsplads med et godt socialt miljø, hvor vi sætter pris på humor og en uhøjtidelig omgangstone,
  • muligheden for at blive en del af et stærkt fagligt miljø blandt kolleger, der brænder for deres arbejde
  • vi sørger for grundig oplæring og introduktion til Familieretshuset,
  • relevant efteruddannelse
Løn og ansættelsesvilkår

Ansættelsesområdet er Social- og Indenrigsministeriet med tilhørende institutioner. Du vil blive omfattet af overenskomst for akademikere i staten.

Stillingen er klassificeret som Chefkonsulent med ledelse og lønnen fastsættes på baggrund af forhandling.

Stillingen er på fuld tid og arbejdsstedet er i Ringsted.

Tiltrædelse:

1. december 2019 eller hurtigst muligt derefter.

Vil du vide mere?

Hvis du har spørgsmål til stillingen, er du meget velkommen til at kontakte Kontorchef Annette Gregersen på telefon 91 33 46 61 for yderligere informationer.

Sådan søger du:

Hvis du er interesseret stillingen, skal du sende en ansøgning, CV og relevant dokumentation, herunder eksamensbevis med karakteroversigt elektronisk via stillingsopslaget på Familieretshusets hjemmeside – www.familieretshuset.dk – senest torsdag den 31. oktober 2019.

Vi forventer at afholde 1. samtaler tirsdag den 5. november 2019 og en eventuel 2. samtale onsdag den 13. november 2019.

Der vil blive anvendt test i forbindelse med rekrutteringen.

Vi ønsker en medarbejdersammensætning, der afspejler det omgivende samfund. Derfor opfordrer vi alle, uanset personlig baggrund, til at søge.







2019-10-31T02:53:43.937 Familieretshuset søger en souschef til Ringsted og Nykøbing Falster forlænget ansøgningsfrist Vil du være med til at gøre en forskel for brudte familier? Familieretshuset i Ringsted og Nykøbing Falster søger en dygtig souschef med et stærkt fokus på kerneopgaven og på sikker drift. Stillingen: De familieretlige afdelinger i Ringsted og Nykøbing Falster består af medarbejdere med faglig baggrund som jurist, børnesagkyndig psykolog eller socialrådgiver og HK-ansatte. Kontorenes kerneopgaver er afvikling af møder med borgere i sager om forældremyndighed, bopæl og samvær samt at træffe afgørelser i disse sager. Det overordnede faglige og personalemæssige ansvar for kontorene ligger hos kontorchefen, som udover den familieretlige afdeling i Ringsted og Nykøbing Falster også er kontorchef for familieretsafdelingerne i København og Rønne. Som souschef vil du få en bred opgaveportefølje. Du vil fungere som daglig personaleleder og faglig sparringspartner for kontorenes medarbejdere og bistå kontorchefen i at sikre den faglige kvalitet i kontoret og at de driftsmæssige mål nås. I samspil med kontorchefen vil du skulle medvirke til at sikre planlægning og opgavefordeling, ligesom du vil indgå i samarbejdet med souscheferne i de øvrige kontorer. Kvalifikationer: Vi forventer, at du er kompetent og professionel i din ledelse, beslutningsstærk, handlekraftig og har personlig gennemslagskraft. Du er en stærk kommunikator, som kan motivere dine medarbejdere og gennemføre det, du sætter i gang. Du har særligt fokus på i det daglige at være den, der fagligt og ledelsesmæssigt samler kontorets medarbejdere du skaber nærværende ledelse. Vi forventer derudover, at du er uddannet jurist, psykolog eller erfaren socialrådgiver med relevant efteruddannelse, har et højt fagligt niveau, er en erfaren leder har en høj arbejdskapacitet, personlig gennemslagskraft og er initiativrig, er empatisk og taktfuld kombineret med en følelsesmæssig robusthed, arbejder selvstændigt, målrettet og løsningsorienteret med henblik på at skabe resultater med høje standarder, kan bidrage til at implementere nye processer, hvor du skaber synlige og gode resultater, trives med og er i stand til at bevare overblikket i pressede situationer, er positiv, proaktiv og i stand til at se resultater i stedet for begrænsninger i forhold til nye udfordringer, evner at motivere og inspirere dine medarbejdere. Kendskab til det familieretlige området er en fordel men ikke en betingelse, da vi ved ansættelsen tilrettelægger et nærmere tilpasset oplæringsforløb for dig. Vi tilbyder: Et spændende job i et kontor præget af effektivitet og høj faglighed, et arbejdsliv hvor ikke to dage er ens, en arbejdsplads med et godt socialt miljø, hvor vi sætter pris på humor og en uhøjtidelig omgangstone, muligheden for at blive en del af et stærkt fagligt miljø blandt kolleger, der brænder for deres arbejde vi sørger for grundig oplæring og introduktion til Familieretshuset, relevant efteruddannelse Løn og ansættelsesvilkår Ansættelsesområdet er Social- og Indenrigsministeriet med tilhørende institutioner. Du vil blive omfattet af overenskomst for akademikere i staten. Stillingen er klassificeret som Chefkonsulent med ledelse og lønnen fastsættes på baggrund af forhandling. Stillingen er på fuld tid og arbejdsstedet er i Ringsted. Tiltrædelse: 1. december 2019 eller hurtigst muligt derefter. Vil du vide mere? Hvis du har spørgsmål til stillingen, er du meget velkommen til at kontakte Kontorchef Annette Gregersen på telefon 91 33 46 61 for yderligere informationer. Sådan søger du: Hvis du er interesseret stillingen, skal du sende en ansøgning, CV og relevant dokumentation, herunder eksamensbevis med karakteroversigt elektronisk via stillingsopslaget på Familieretshusets hjemmeside www.familieretshuset.dk senest torsdag den 31. oktober 2019. Vi forventer at afholde 1. samtaler tirsdag den 5. november 2019 og en eventuel 2. samtale onsdag den 13. november 2019. Der vil blive anvendt test i forbindelse med rekrutteringen. Vi ønsker en medarbejdersammensætning, der afspejler det omgivende samfund. Derfor opfordrer vi alle, uanset personlig baggrund, til at søge.11jobnet742582b6100000000000IDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2019-10-31T00:00:000000https://candidate.hr-manager.net/ApplicationInit.aspx?cid=5001&ProjectId=125955&DepartmentId=8103&MediaId=338&SkipAdvertisement=true0EuropaDanmarkSjælland & øerVestsjællandHolbæk3626246Familieretshuset, Afdeling Ringsted11Nørregade 24100RingstedDKDanmark0
DKDanmarkDKDanmark
8Fuldtid46Permanent833161JobNet5053592505359210003-10-20190https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=742582b6https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=742582b6https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=742582b6&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=742582b6&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonhttps://static.matchwork.com/company/logo/DK/ORS/SoMe/Ledelse_og_HR/Ledelse/8.jpgSouschef til Ringsted og Nykøbing Falster12008001Dansk3Læse/ tale123204Afdelingschef6Ledelse363046514noreply@ofir.comDKDanmarkDKDanmark3301225052 handlekraftige serviceledere søges, til Serviceafdelingen, Holbæk SygehusRobot 2 handlekraftige serviceledere til Holbæk Sygehus Serviceafdelingen på Holbæk Sygehus søger to, engagerede, udviklingsorienterede serviceledere, som vil bidrage til og tage ansvar for en stabil og harmonisk drift af en professionel serviceafdeling med 200 medarbejdere. Du er teamplayer, har fokus på kvalitet og service, og har lyst til at være med til at videreudvikle serviceassistentkonceptet på Holbæk Sygehus. Med andre ord en leder med stærk profil på overblik indenfor serviceområdet, og evnen til at balancere dette med høj brugertilfredshed, høj medarbejdertilfredshed og høj faglighed. Har du denne profil, og lyst til at være med til at udvikle vores Serviceafdeling? Så kom og være med. Om Serviceafdelingen Serviceafdelingen varetager en række opgaver, der gør, at de kliniske funktioner på sygehuset kan udføre deres opgaver. Serviceafdelingen er ansvarlig for den daglige rengøring, specialrengøring, serviceopgaver, forsynings-og logistikopgaver, affald- og linnedhåndtering samt centraldepotet på sygehuset. På Holbæk Sygehus har vi kontinuerligt fokus på udvikling. Det gælder både opgaveløsningen og optimeringen heraf samt kompetenceudvikling af medarbejdere, så de matcher de krav, der stilles til fremtidens opgaveløsning. Serviceafdelingen understøtter, at Holbæk Sygehus opleves som et patientvenligt, ambitiøst og veldrevet akutsygehusmed god patienttransport, og at sygehuset fremstår rent og pænt, således at smittespredning hindres og infektioner forbygges. Om stillingen Servicelederne udgør en del af ledelsen i Serviceafdelingen, som er ansvarlig for enhedens visioner og strategi, økonomi, personaleledelse, kvalitets- og personaleudvikling. Servicelederne er ansvarlige for, at den daglige drift kører optimalt i samarbejde med vores samarbejdspartnere. Serviceafdelingen har i dag ansat portører, service- og rengøringsassistenter. Serviceafdelingen har som mål at største delen af personalegruppen er uddannet som serviceassistenter. Som serviceleder er dit daglige ledelsesansvarsområder følgende: Lede og motivere medarbejdere i samme retning Medvirke til udvikling af Region Sjællands serviceassistentkoncept Personaleansvar for egne medarbejdere Oplæring af medarbejdere Sikre at den daglige drift afvikles optimalt ud fra gældende instrukser og gældende arbejdsplaner Auditere egne områder og medarbejdere ud fra standarderne Personaleudvikling Medvirke til afdelingens kvalitetsudvikling Tæt samarbejde med de kliniske afdelinger Erfaren IT-bruger og gerne kendskab til KMD Den ene serviceleder har et særligt ansvar for uddannelsesområdet, og skal sikre, at alle medarbejdere har de kompetencer, de skal bruge, for at kunne varetage deres arbejdsopgaver fx forflytning, hjertestop mm. Derudover bliver du kontaktperson til skolen, og deltage i forskellige udvalg omkring uddannelse. Din profil: Vi søger en engageret, lyttende og team-orienteret serviceleder med en stærk uddannelses- og ledelsesmæssig baggrund. Du må gerne have kendskab til serviceassistent, rengørings og portørområdet. Du skal være udviklingsorienteret, have et godt overblik og være i stand til at bevare roen, når det går stærkt. Derudover er det vigtigt, at du arbejder systematisk med dine arbejdsopgaver. Jobbet kræver en personlig robusthed, og at du har lyst til at demonstrere gode evner indenfor personaleledelse. Det ligger dig ligeledes naturligt at bringe dig selv og medarbejdernes kompetencer aktivt i spil på tværs af sygehusets fagområder. Derudover er det vigtigt, at du er forandringsparat, da Holbæk Sygehus er et sygehus i udvikling. Løn og ansættelsesforhold følger gældende overenskomst. For yderligere oplysninger om stillingen kan du kontakte Servicechef Birgitte Hensch på telefonnummer 31 92 44 41. Ansøgningsfrist: Ansøgningen skal være sygehuset i hænde 21. november kl. 12.00. Ansættelsessamtaler forventes afholdt den 25. november 2019. Holbæk Sygehus er en røgfri arbejdsplads. Om Holbæk Sygehus Holbæk Sygehus er en innovativ arbejdsplads med masser af muligheder for personlig og faglig udvikling. Vi vil være førende i diagnostik og behandling af almene og hyppigt forekommende sygdomme, og vi har velfungerende forskningsmiljøer på disse områder. Vi er et ambitiøst og veldrevet sygehus med en flad ledelsesstruktur så vejen fra id til handling er kort. Vi glæder os til at byde dig velkommen på holdet. Du kan se mere om job på Holbæk Sygehus her.

2 handlekraftige serviceledere til Holbæk Sygehus

Serviceafdelingen på Holbæk Sygehus søger to, engagerede, udviklingsorienterede serviceledere, som vil bidrage til og tage ansvar for en stabil og harmonisk drift af en professionel serviceafdeling med 200 medarbejdere.

Du er teamplayer, har fokus på kvalitet og service, og har lyst til at være med til at videreudvikle serviceassistentkonceptet på Holbæk Sygehus. Med andre ord en leder med stærk profil på overblik indenfor serviceområdet, og evnen til at balancere dette med høj brugertilfredshed, høj medarbejdertilfredshed og høj faglighed.

Har du denne profil, og lyst til at være med til at udvikle vores Serviceafdeling? Så kom og være med.

Om Serviceafdelingen

Serviceafdelingen varetager en række opgaver, der gør, at de kliniske funktioner på sygehuset kan udføre deres opgaver. Serviceafdelingen er ansvarlig for den daglige rengøring, specialrengøring, serviceopgaver, forsynings-og logistikopgaver, affald- og linnedhåndtering samt centraldepotet på sygehuset.

På Holbæk Sygehus har vi kontinuerligt fokus på udvikling. Det gælder både opgaveløsningen og optimeringen heraf samt kompetenceudvikling af medarbejdere, så de matcher de krav, der stilles til fremtidens opgaveløsning.

Serviceafdelingen understøtter, at Holbæk Sygehus opleves som et patientvenligt, ambitiøst og veldrevet akutsygehusmed god patienttransport, og at sygehuset fremstår rent og pænt, således at smittespredning hindres og infektioner forbygges.

Om stillingen
Servicelederne udgør en del af ledelsen i Serviceafdelingen, som er ansvarlig for enhedens visioner og strategi, økonomi, personaleledelse, kvalitets- og personaleudvikling. Servicelederne er ansvarlige for, at den daglige drift ”kører” optimalt i samarbejde med vores samarbejdspartnere.

Serviceafdelingen har i dag ansat portører, service- og rengøringsassistenter. Serviceafdelingen har som mål at største delen af personalegruppen er uddannet som serviceassistenter.

Som serviceleder er dit daglige ledelsesansvarsområder følgende:

  • Lede og motivere medarbejdere i samme retning
  • Medvirke til udvikling af Region Sjællands serviceassistentkoncept
  • Personaleansvar for egne medarbejdere
  • Oplæring af medarbejdere
  • Sikre at den daglige drift afvikles optimalt ud fra gældende instrukser og gældende arbejdsplaner
  • Auditere egne områder og medarbejdere ud fra standarderne
  • Personaleudvikling
  • Medvirke til afdelingens kvalitetsudvikling
  • Tæt samarbejde med de kliniske afdelinger
  • Erfaren IT-bruger og gerne kendskab til KMD

Den ene serviceleder har et særligt ansvar for uddannelsesområdet, og skal sikre, at alle medarbejdere har de kompetencer, de skal bruge, for at kunne varetage deres arbejdsopgaver fx forflytning, hjertestop mm. Derudover bliver du kontaktperson til skolen, og deltage i forskellige udvalg omkring uddannelse.

Din profil:

Vi søger en engageret, lyttende og team-orienteret serviceleder med en stærk uddannelses- og ledelsesmæssig baggrund. Du må gerne have kendskab til serviceassistent, rengørings og portørområdet. Du skal være udviklingsorienteret, have et godt overblik og være i stand til at bevare roen, når det går stærkt. Derudover er det vigtigt, at du arbejder systematisk med dine arbejdsopgaver.

Jobbet kræver en personlig robusthed, og at du har lyst til at demonstrere gode evner indenfor personaleledelse. Det ligger dig ligeledes naturligt at bringe dig selv og medarbejdernes kompetencer aktivt i spil på tværs af sygehusets fagområder.

Derudover er det vigtigt, at du er forandringsparat, da Holbæk Sygehus er et sygehus i udvikling.

Løn og ansættelsesforhold følger gældende overenskomst.

For yderligere oplysninger om stillingen kan du kontakte Servicechef Birgitte Hensch på telefonnummer 31 92 44 41.

Ansøgningsfrist: Ansøgningen skal være sygehuset i hænde 21. november kl. 12.00.

Ansættelsessamtaler forventes afholdt den 25. november 2019.

Holbæk Sygehus er en røgfri arbejdsplads.

Om Holbæk Sygehus

Holbæk Sygehus er en innovativ arbejdsplads med masser af muligheder for personlig og faglig udvikling. Vi vil være førende i diagnostik og behandling af almene og hyppigt forekommende sygdomme, og vi har velfungerende forskningsmiljøer på disse områder.

Vi er et ambitiøst og veldrevet sygehus med en flad ledelsesstruktur – så vejen fra idé til handling er kort. Vi glæder os til at byde dig velkommen på holdet. Du kan se mere om  job på Holbæk Sygehus her.

 

Region SjællandHolbæk2019-11-11T00:00:002019-11-21T00:00:00
330123295Afdelingsleder til CampusskolenRobot Under mottoet Campusskolen griber dine muligheder søger vi en erfaren og dygtig afdelingsleder til vores ledelsesteam. Vi håber at finde en person, der vil engagere sig i et velfungerende ledelsesteam, som består af en skoleleder, en viceskoleleder, en pædagogisk afdelingsleder og en administrativ leder. Sammen med ledelsesteamet skal du være med til at lede Campusskolens mange dygtige medarbejdere i videreudviklingen af en god skole. Om Campusskolen og Ringsted 10. klassecenter Campusskolen blev i 2012 etableret som Ringsted kommunes udskolingsskole. Vi har ca. 700 elever og 65 lærere. Der er 8-9 spor på hver af vores 7.-9. årgange ligesom, at vi også huser kommunens 10. klassecenter med ca. 100 elever, en specialiseret indsats - Campus og en modtageklasse. Vi arbejder naturligt med at inkludere flest mulige elever i vores almen-del både fra vores specialiserede indsats og fra vores distrikt generelt. Har du lyst til et spændende og alsidigt job, med et godt og velfungerende ledelsesteam, på en arbejdsplads med en ambition om at være i toppen af landets bedste skoler, vil vi se frem til at modtage din ansøgning. Hvem er du? Vi søger en afdelingsleder med skarpe personlige og faglige kompetencer. Du trives godt i samarbejdet med unge mennesker, for det er dem, vi er her for. Du har lyst til ledelse, har erfaring med det, er relations-stærk og indstillet på at tage fat i en ofte hektisk hverdag, med mange forskellige opgaver. Vi søger en afdelingsleder som kan udøve pædagogisk ledelse og personaleledelse af vores specialiserede indsats Campus og det generelle specialområde. Specialområdet er under udvikling i Ringsted kommune, hvorfor vi søger en leder som er omstillingsparat, som har indsigt i både specialområdet og almenområdet, og som derved kan kvalificere specialområdet på Campusskolen i tilknytning til de tiltag der vil være kommunalt. Vi forventer:At du har erfaring med specialområdet - herunder revisitationer og tilsyn med andre specialtilbud.At du arbejder målrettet med god og ansvarlig inklusion til almenområdet.At du praktiserer et systemisk børne- og ungesyn.At du kan sætte en klar ramme, struktur og mål for arbejdet med det specialiserede område.At du har erfaring med og kan afholde tværfaglige dialogmøder netværksmøder med elever, forældre og eksterne parter.At du kan være med til at lede strategiske processer og kan varetage driftsmæssige ledelsesopgaver. Vi leder efter en kollega med stærke personlige kompetencer, som også besidder nogle af disse nøgleord:Du kan skabe overblik og bevare dit gode humør, når der er fart på.Du er parat til at gribe nye opgaver, og kan holde fast i dem, til der er fundet gode løsninger.Du er god til at motivere og fremme et godt arbejdsmiljø. Hvem er vi? På Campusskolen arbejder vi med involverende ledelse, og ledelsesteamet har en grundlæggende tro på, at man bedst skaber resultater ved at være i tæt og konstruktiv dialog med medarbejderne og eleverne. Vi arbejder systemisk med fokus på elevens ressourcer og potentialer. Det er vigtigt for os, at den nye afdelingsleder deler den grundopfattelse. Vi arbejder systematisk med indsatsområder, hvor vi ønsker at se forandringer, og du skal derfor være god til at følge projekter helt til dørs. I dette skoleår understøtter vores virksomhedsstrategi de kommunale politiske målsætninger for skoleområdet, hvormed vi ønsker en progression inden for fagligheden, elevernes trivsel, medarbejdernes trivsel, og vores kommunikation både internt og eksternt. Dette arbejder vil du blive en central del af. Vi afholder ansættelsessamtaler den 11. december 2019 og den 17. december 2019. Vi sætter pris på, at du kommer og besøger os inden ansøgningsfristen. Du kan aftale en tid ved at ringe til skolens kontor, 57627390. Løn og ansættelsesvilkår Ansættelse og aflønning sker i henhold til relevant overenskomst. Det er en del af Ringsted Kommunes ansættelsespolitik at fremme ligelig kønsfordeling og etnisk ligestilling. Vi opfordrer både personer med dansk og anden etnisk baggrund til at søge den opslåede stilling. Vi ser frem til at modtage din ansøgning.Under mottoet ”Campusskolen griber dine muligheder” søger vi en erfaren og dygtig afdelingsleder til vores ledelsesteam.

Vi håber at finde en person, der vil engagere sig i et velfungerende ledelsesteam, som består af en skoleleder, en viceskoleleder, en pædagogisk afdelingsleder og en administrativ leder. Sammen med ledelsesteamet skal du være med til at lede Campusskolens mange dygtige medarbejdere i videreudviklingen af en god skole.
 
Om Campusskolen og Ringsted 10. klassecenter
Campusskolen blev i 2012 etableret som Ringsted kommunes udskolingsskole. Vi har ca. 700 elever og 65 lærere.
Der er 8-9 spor på hver af vores 7.-9. årgange ligesom, at vi også huser kommunens 10. klassecenter med ca. 100 elever, en specialiseret indsats - Campus+ og en modtageklasse. Vi arbejder naturligt med at inkludere flest mulige elever i vores almen-del – både fra vores specialiserede indsats og fra vores distrikt generelt. 

Har du lyst til et spændende og alsidigt job, med et godt og velfungerende ledelsesteam, på en arbejdsplads med en ambition om at være i toppen af landets bedste skoler, vil vi se frem til at modtage din ansøgning.
 
Hvem er du?
Vi søger en afdelingsleder med skarpe personlige og faglige kompetencer. Du trives godt i samarbejdet med unge mennesker, for det er dem, vi er her for. Du har lyst til ledelse, har erfaring med det, er relations-stærk og indstillet på at tage fat i en ofte hektisk hverdag, med mange forskellige opgaver.
Vi søger en afdelingsleder som kan udøve pædagogisk ledelse og personaleledelse af vores specialiserede indsats Campus+ og det generelle specialområde.  Specialområdet er under udvikling i Ringsted kommune, hvorfor vi søger en leder som er omstillingsparat, som har indsigt i både specialområdet og almenområdet, og som derved kan kvalificere specialområdet på Campusskolen i tilknytning til de tiltag der vil være kommunalt.

Vi forventer:
  • At du har erfaring med specialområdet - herunder revisitationer og tilsyn med andre specialtilbud.
  • At du arbejder målrettet med god og ansvarlig inklusion til almenområdet.
  • At du praktiserer et systemisk børne- og ungesyn.
  • At du kan sætte en klar ramme, struktur og mål for arbejdet med det specialiserede område.
  • At du har erfaring med og kan afholde tværfaglige dialogmøder/netværksmøder med elever, forældre og eksterne parter.
  • At du kan være med til at lede strategiske processer og kan varetage driftsmæssige ledelsesopgaver.
     
Vi leder efter en kollega med stærke personlige kompetencer, som også besidder nogle af disse nøgleord:
  • Du kan skabe overblik og bevare dit gode humør, når der er fart på.
  • Du er parat til at gribe nye opgaver, og kan holde fast i dem, til der er fundet gode løsninger.
  • Du er god til at motivere og fremme et godt arbejdsmiljø.
     
Hvem er vi?
På Campusskolen arbejder vi med involverende ledelse, og ledelsesteamet har en grundlæggende tro på, at man bedst skaber resultater ved at være i tæt og konstruktiv dialog med medarbejderne og eleverne. Vi arbejder systemisk med fokus på elevens ressourcer og potentialer. Det er vigtigt for os, at den nye afdelingsleder deler den grundopfattelse.
Vi arbejder systematisk med indsatsområder, hvor vi ønsker at se forandringer, og du skal derfor være god til at følge projekter helt til dørs. I dette skoleår understøtter vores virksomhedsstrategi de kommunale politiske målsætninger for skoleområdet, hvormed vi ønsker en progression inden for fagligheden, elevernes trivsel, medarbejdernes trivsel, og vores kommunikation både internt og eksternt. Dette arbejder vil du blive en central del af.
 
Vi afholder ansættelsessamtaler den 11. december 2019 og den 17. december 2019.

Vi sætter pris på, at du kommer og besøger os inden ansøgningsfristen. Du kan aftale en tid ved at ringe til skolens kontor, 57627390.

Løn og ansættelsesvilkår
Ansættelse og aflønning sker i henhold til relevant overenskomst.
Det er en del af Ringsted Kommunes ansættelsespolitik at fremme ligelig kønsfordeling og etnisk ligestilling. Vi opfordrer både personer med dansk og anden etnisk baggrund til at søge den opslåede stilling.

Vi ser frem til at modtage din ansøgning.

SkolecenterRingsted2019-11-12T00:00:002019-12-08T00:00:00
330121048Afdelingsleder til Læring, Uddannelse og PædagogikRobot Afdelingsleder til Læring, Uddannelse og Pædagogik i Odsherred Kommune Vil du ledelse, og vil du være med til at fortsætte udviklingen af området for børn og unge i Odsherred Kommune? Vil du være med i opbygningen af et nyt center der har tværorganisatorisk samarbejde og stærke børnefællesskaber højt på dagsordenen? Kan du inspirere, udfordre og motivere? Og brænder du for personaleledelse, så er du måske vores nye afdelingsleder til Læring, Uddannelse og Pædagogik. Center for Børn, Unge og Familier er en sammenlægning af centrene Dagtilbud og Uddannelse og Børn og Familie. Under centret hører Dagtilbud, Skoler, Børnesundhed, PPR, Familieafdelingen, Musik- og Billedskolen, SSP, Ungeenheden og Ung i Odsherred med i alt ca. 1.000 medarbejdere. Formålet med sammenlægningen af de to centre er at styrke en tidligere, mere helhedsorienteret og sammenhængende indsats for børn, unge og deres familier i Odsherred Kommune. Det nye center har stor fokus på tidlig indsats og forebyggende arbejde. Vi søger pr. 1. januar 2020 eller snarest derefter en afdelingsleder, der skal stå i spidsen for Læring, Uddannelse og Pædagogik, som består af et erfarent konsulent og vejleder team og ungeenheden, bestående af ungeguider og UU-vejledere. Der er i alt 28 medarbejdere i teamet. Din opgave bliver at skabe helhed og sammenhæng i teamet, og støtte hele centrets faglige udvikling herunder det tværprofessionelle samarbejde såvel internt i centret som med eksterne samarbejdspartnere. Du bliver som ny afdelingsleder en del af et lederteam internt i centret som har fokus på faglighed, kvalitet og høje ambitioner på alle børn og unges vegne og du vil skulle bidrage til, at strategier på hele børne- ungeområdet føres ud i livet. Om stillingen Som afdelingsleder bliver din opgave, at opbygge en afdeling der understøtter dagtilbud, skoler og ungeområdet såvel på individniveau som organisationsniveau. Du får en central rolle i at opbygge et tæt samarbejde mellem Læring, Uddannelse og Pædagogik og resten af Center for Børn, Unge og Familier. Du skal have indblik i området fra 0-25 år med den udvikling, der er i spil inden for de enkelte områder, samt arbejde med forskelligartede processer. Du skal i samarbejde med medarbejderne i den nye afdeling udvikle det samlede fagområde, samt sikre drift og økonomi. Du skal blandt andet sidde med i Ungevisitationen, og du vil have en central rolle i Den Kommunale Ungeindsats. Kompetencer: Du har indgående kendskab til og erfaring med børne- og unge området Du har kendskab til ungdomsuddannelserne uddannelsessystemet Du har erfaring med tværprofessionelt samarbejde Du har erfaring med visitationsprocesser Du har erfaring med forandringsledelse og er i stand til både at indgå i og styre forandringsprocesser i forskellige faglige kulturer Du har erfaring med at arbejde med data og omsætte dem til praksis Du kan sikre stabilitet og effektivitet både ift. økonomi, faglighed og personale. Du kan analysere og afdække personalemæssige og organisatoriske behov og handle derefter Som vores nye afdelingsleder har du tæft for både det organisatoriske udviklingsarbejde og personaleledelse, samtidig med at du har et skarpt fokus på styring og opfølgning på mål og resultater. Vi ser meget gerne, at du har lederfaring fra området og en lederuddannelse. Det vigtigste er dog, at du ser dig selv som leder, og er inddragende og lyttende, og at du tør og vil påtage dig lederskabet i alle dets afskygninger, og du kan begå dig i en politisk styret organisation. Vi forventer, at du: kan danne netværk på tværs af organisationen. har en positiv, anerkendende og respektfuld tilgang til dine medmennesker kan gå forrest, har gennemslagskraft og er handlekraftig kan sikre sammenhæng i en afdeling med vidt forskellige fagligheder er åben og tydelig i din kommunikation og synliggør forventninger, retning og mål, som er forankret i kommunens vision, værdier, politikker og strategier er inddragende og formår at skabe de bedste rammer og forudsætninger for det tværprofessionelle samarbejde prioriterer og skaber et udviklende arbejdsmiljø med høj trivsel formår at skabe overblik også i komplekse problemstillinger og yde sparring og støtte til dine medarbejdere og lederkolleger. Løn og ansættelsesvilkår Løn og ansættelsesforhold er i henhold til relevant overenskomst. Vi gør opmærksom på, at straffe- og børneattest indhentes, før ansættelsen kan finde sted. Ansøgningsfrist 20. november 2019 kl. 23.59. 1. samtale afholdes d. 25. november 2019 og 2. samtale afholdes d. 28. november 2019. Der vil mellem første og anden samtale blive gennemført en rekrutteringstest, og der indhentes referencer.Afdelingsleder til Læring, Uddannelse og Pædagogik i Odsherred Kommune

Vil du ledelse, og vil du være med til at fortsætte udviklingen af området for børn og unge i Odsherred Kommune? Vil du være med i opbygningen af et nyt center der har tværorganisatorisk samarbejde og stærke børnefællesskaber højt på dagsordenen? Kan du inspirere, udfordre og motivere? Og brænder du for personaleledelse, så er du måske vores nye afdelingsleder til Læring, Uddannelse og Pædagogik.

Center for Børn, Unge og Familier er en sammenlægning af centrene Dagtilbud og Uddannelse og Børn og Familie. Under centret hører Dagtilbud, Skoler, Børnesundhed, PPR, Familieafdelingen, Musik- og Billedskolen, SSP, Ungeenheden og Ung i Odsherred – med i alt ca. 1.000 medarbejdere.

Formålet med sammenlægningen af de to centre er at styrke en tidligere, mere helhedsorienteret og sammenhængende indsats for børn, unge og deres familier i Odsherred Kommune. Det nye center har stor fokus på tidlig indsats og forebyggende arbejde.

Vi søger pr. 1. januar 2020 eller snarest derefter en afdelingsleder, der skal stå i spidsen for Læring, Uddannelse og Pædagogik, som består af et erfarent konsulent og vejleder team og ungeenheden, bestående af ungeguider og UU-vejledere. Der er i alt 28 medarbejdere i teamet.
Din opgave bliver at skabe helhed og sammenhæng i teamet, og støtte hele centrets faglige udvikling herunder det tværprofessionelle samarbejde såvel internt i centret som med eksterne samarbejdspartnere.

Du bliver som ny afdelingsleder en del af et lederteam internt i centret som har fokus på faglighed, kvalitet og høje ambitioner på alle børn og unges vegne og du vil skulle bidrage til, at strategier på hele børne- ungeområdet føres ud i livet.

Om stillingen
Som afdelingsleder bliver din opgave, at opbygge en afdeling der understøtter dagtilbud, skoler og ungeområdet såvel på individniveau som organisationsniveau. Du får en central rolle i at opbygge et tæt samarbejde mellem Læring, Uddannelse og Pædagogik og resten af Center for Børn, Unge og Familier. Du skal have indblik i området fra 0-25 år med den udvikling, der er i spil inden for de enkelte områder, samt arbejde med forskelligartede processer. Du skal i samarbejde med medarbejderne i den nye afdeling udvikle det samlede fagområde, samt sikre drift og økonomi.
Du skal blandt andet sidde med i Ungevisitationen, og du vil have en central rolle i Den Kommunale Ungeindsats.

Kompetencer:

  • Du har indgående kendskab til og erfaring med børne- og unge området

  • Du har kendskab til ungdomsuddannelserne/uddannelsessystemet

  • Du har erfaring med tværprofessionelt samarbejde
  • Du har erfaring med visitationsprocesser
  • Du har erfaring med forandringsledelse og er i stand til både at indgå i og styre forandringsprocesser i forskellige faglige kulturer
  • Du har erfaring med at arbejde med data og omsætte dem til praksis
  • Du kan sikre stabilitet og effektivitet både ift. økonomi, faglighed og personale.
  • Du kan analysere og afdække personalemæssige og organisatoriske behov og handle derefter

Som vores nye afdelingsleder har du tæft for både det organisatoriske udviklingsarbejde og personaleledelse, samtidig med at du har et skarpt fokus på styring og opfølgning på mål og resultater. Vi ser meget gerne, at du har lederfaring fra området og en lederuddannelse. Det vigtigste er dog, at du ser dig selv som leder, og er inddragende og lyttende, og at du tør og vil påtage dig lederskabet i alle dets afskygninger, og du kan begå dig i en politisk styret organisation.

Vi forventer, at du:

  • kan danne netværk på tværs af organisationen.
  • har en positiv, anerkendende og respektfuld tilgang til dine medmennesker
  • kan gå forrest, har gennemslagskraft og er handlekraftig
  • kan sikre sammenhæng i en afdeling med vidt forskellige fagligheder
  • er åben og tydelig i din kommunikation og synliggør forventninger, retning og mål, som er forankret i kommunens vision, værdier, politikker og strategier
  • er inddragende og formår at skabe de bedste rammer og forudsætninger for det tværprofessionelle samarbejde
  • prioriterer og skaber et udviklende arbejdsmiljø med høj trivsel
  • formår at skabe overblik – også i komplekse problemstillinger – og yde sparring og støtte til dine medarbejdere og lederkolleger.

Løn og ansættelsesvilkår

Løn og ansættelsesforhold er i henhold til relevant overenskomst. Vi gør opmærksom på, at straffe- og børneattest indhentes, før ansættelsen kan finde sted.

Ansøgningsfrist 20. november 2019 kl. 23.59.

1. samtale afholdes d. 25. november 2019 og 2. samtale afholdes d. 28. november 2019.

Der vil mellem første og anden samtale blive gennemført en rekrutteringstest, og der indhentes referencer.

Odsherred KommuneNykøbing Sj2019-11-08T00:00:002019-11-20T00:00:00
330117748Afdelingschef søges til vores værksted i RoskildeRobot Bliv en del af en koncern i rivende udvikling Vi forventer at få forrygende travlt og søger derfor autobranchens bedste afdelingschef. Du er uddannet automekaniker alternativt pladesmed og du må meget gerne have erfaring med ledelse af et moderne auto-værksted. Du er udadvendt, smilende og ønsker at yde den bedste kundeservice.Du trives i en travl hverdag med afvekslende opgaver. Du er struktureret og sætter en ære i, at der er styr på værkstedet. Du er engagerende, motiverende og formår at få en god teamånd frem hos teamet. Jobbeskrivelse Du skal primært beskæftige dig med daglig drift af værkstedet, personaleledelse, kundeservice, tilbudsgivning og fakturering, kvalitetskontrol af arbejdet på værkstedet, månedsafslutning, indskrivning og oprettelse af kunder. Du får mere end du forventer Vi tilbyder gode arbejdsforhold i et arbejdsmiljø med en fri omgangstone, fordelagtige medarbejderordninger, løn efter kvalifikationer, efteruddannelse, sundhedssikring og pensionsordning. Ansøgning Søg stillingen via dette link Har du spørgsmål, er du velkommen til at kontakte: Regionschef Michael Dahl md@skorstensgaard.dk Vi glæder os til at byde dig velkommen til Skorstensgaard familien. Læs mere om afdelingen påhttps: skorstensgaard.dk Skorstensgaard er en af Danmarks førende indenfor autoreparationer. Vi er en værkstedskæde i vækst med 24 afdelinger, hvor vi beskæftiger ca. 250 medarbejdere. God service og høj kvalitet kommer i allerførste række og vi lægger stor vægt på udvikling, motivering og efteruddannelse af vores medarbejdere.

Bliv en del af en koncern i rivende udvikling

Vi forventer at få forrygende travlt og søger derfor autobranchens bedste afdelingschef. 
Du er uddannet automekaniker alternativt pladesmed og du må meget gerne have erfaring med ledelse af et moderne auto-værksted. 

Du er udadvendt, smilende og ønsker at yde den bedste kundeservice.
Du trives i en travl hverdag med afvekslende opgaver. 
Du er struktureret og sætter en ære i, at der er styr på værkstedet. 
Du er engagerende, motiverende og formår at få en god teamånd frem hos teamet. 

Jobbeskrivelse

Du skal primært beskæftige dig med daglig drift af værkstedet, personaleledelse, kundeservice, tilbudsgivning og fakturering, kvalitetskontrol af arbejdet på værkstedet, månedsafslutning, indskrivning og oprettelse af kunder. 

Du får mere end du forventer

Vi tilbyder gode arbejdsforhold i et arbejdsmiljø med en fri omgangstone, fordelagtige medarbejderordninger, løn efter kvalifikationer, efteruddannelse, sundhedssikring og pensionsordning. 

Ansøgning

Søg stillingen via dette link

Har du spørgsmål, er du velkommen til at kontakte: 
Regionschef Michael Dahl md@skorstensgaard.dk 

Vi glæder os til at byde dig velkommen til Skorstensgaard familien. 

Læs mere om afdelingen på
https://skorstensgaard.dk

Skorstensgaard er en af Danmarks førende indenfor autoreparationer. Vi er en værkstedskæde i vækst med 24 afdelinger, hvor vi beskæftiger ca. 250 medarbejdere. God service og høj kvalitet kommer i allerførste række og vi lægger stor vægt på udvikling, motivering og efteruddannelse af vores medarbejdere. 

Skorstensgaard Roskilde ApSRoskilde2019-11-05T00:00:002019-12-27T00:00:00
330122421Afdelingsleder til NyrupskolenRobot Om jobbetAfdelingsleder 6.- 9. klasse til Nyrupskolen i Kalundborg Nyrupskolen er en almen folkeskole beliggende i et naturskønt område i starten af Røsnæshalvøen. Vi har stolte traditioner både inden for det faglige, sociale og kulturelle område, hvor både elever og personale har et højt fagligt niveau. Derfor synes vi, at vi har: verdens bedste skole verdens bedste personale verdens bedste forældre, og ikke mindst verdens bedste børn , men vi mangler snarest muligt verdens bedste afdelingsleder for vores elever og personale i 6.- 9. klasse. Du kan læse den fulde jobprofil her: http: reader.livedition.dk kalundborg 2012 Profilen finder du også på skolens hjemmeside www.nyrupskolen.dk, under Ledige stillinger. Her kan du samtidig finde en beskrivelse af den opgavefordeling, som vi tidligere har haft på skolen, og som der tages udgangspunkt i ved ansættelsen. Din profilVi søger en afdelingsleder, der er uddannet lærer og har været beskæftiget på en skole der dækker aldersklassetrin fra 0.- 9. klasse har lyst og vilje til at videreføre den udvikling, som ledelse, medarbejdere, skolebestyrelsen og Kalundborg kommunes kommunalbestyrelse udstikker, med det mål at skabe en attraktiv arbejdsplads der skaber gode resultater. er kreativt tænkende, har humor, og kan lede med et glimt i øjet er visionær og udviklingsorienteret er handlekraftig og synlig, men samtidig evner at være lyttende og anerkendende har administrativt og pædagogisk sans og overblik, og har kendskab til IT skaber udvikling på skolen i tæt samarbejde med ledelse, medarbejdere, forældre og elever har fokus på at skabe gode resultater Derfor skal du vælge osVi lægger vægt på faglighed i undervisningen, og de praktisk musiske fag prioriteres højt. Derfor præsterer vi godt ved de afsluttende prøver for 9. klasse. Du kan se de seneste resultater her: https: uddannelsesstatistik.dk Pages Institutions 323001.aspx Der er et veludviklet teamarbejde, hvor der arbejdes i afdelingsteam og klasseteam. Nyrupskolen er organiseret i et ledelsesteam bestående af skoleleder, to afdelingsledere og en SFO-leder. Vi er en arbejdsplads med et godt miljø, hvor vi arbejder værdibaseret, og lægger vægt på en god kommunikation og information mellem alle ansatte på skolen. Du kan se en video om skolen på dette link: https: youtu.be nn1ubvzCDF4 Løn og ansættelsesvilkårAnsættelse i henhold til gældende overenskomst og regler om ny løn. Hvis du vil vide mereFås ved henvendelse til skoleleder John Saxild-Hansen eller souschef Linette Rønne Johansen på telefon 59 53 46 00 eller via mail josh@kalundborg.dk AnsøgningEn nærmere beskrivelse af tidsfrister og ansættelsesforløb er beskrevet i stillingsprofilen, som findes via ovenstående link eller på skolens hjemmeside. Inden du sender din ansøgning, forventes det at du kontakter skolen. Ansøgningsfristen er fredag den 29. november 2019. Om osKalundborg er en kommune i vækst. Kommunen huser en af Sjællands største industrikoncentrationer uden for København med nogle af Danmarks største energi- og procesvirksomheder. Vi opbygger et banebrydende center for udvikling af avanceret biotek produktion, uddannelse og startups, ligesom den verdenskendte Kalundborg Symbiose ikke bare er et eksempel på fremsynet energieffektiv og bæredygtig produktion, men også et udtryk for en helt særlig måde at tænke cirkulær økonomi på. Erhvervslivet efterspørger både akademikere og faglært arbejdskraft, ligesom der er behov for velkvalificerede medarbejdere i den offentlige sektor. Her kan du ikke bare finde et godt job - du kan også skabe dig en karriere. Kommunen har knap 49.000 borgere og vi bliver stadigt flere, der vælger at bo tæt på den smukke vestsjællandske natur. Vi er 3.300 kommunalt ansatte, og vi arbejder alle strategisk med at skabe mere samarbejde med hinanden og eksterne partnere - borgere, virksomheder og andre myndigheder. Det gør vi for at opnå bedre resultater og understøtte, at kommunen når sin vision om at være et godt sted at bo, leve, arbejde og drive virksomhed. Læs mere om kommunen: www.imaginekalundborg.dk I Kalundborg Kommune har vi en generel politik om indhentning af straffeattest.

Om jobbet
Afdelingsleder 6.- 9. klasse til Nyrupskolen i Kalundborg

Nyrupskolen er en almen folkeskole beliggende i et naturskønt område i starten af Røsnæshalvøen. Vi har stolte traditioner både inden for det faglige, sociale og kulturelle område, hvor både elever og personale har et højt fagligt niveau.

Derfor synes vi, at vi har:

  • verdens bedste skole
  • verdens bedste personale
  • verdens bedste forældre, og ikke mindst
  • verdens bedste børn…,

men vi mangler snarest muligt verdens bedste afdelingsleder for vores elever og personale i 6.- 9. klasse.

Du kan læse den fulde jobprofil her:

http://reader.livedition.dk/kalundborg/2012/

Profilen finder du også på skolens hjemmeside www.nyrupskolen.dk, under Ledige stillinger. Her kan du samtidig finde en beskrivelse af den opgavefordeling, som vi tidligere har haft på skolen, og som der tages udgangspunkt i ved ansættelsen.

 

Din profil
Vi søger en afdelingsleder, der

  • er uddannet lærer og har været beskæftiget på en skole der dækker aldersklassetrin fra 0.- 9. klasse
  • har lyst og vilje til at videreføre den udvikling, som ledelse, medarbejdere, skolebestyrelsen og Kalundborg kommunes kommunalbestyrelse udstikker, med det mål at skabe en attraktiv arbejdsplads der skaber gode resultater.
  • er kreativt tænkende, har humor, og kan lede med et glimt i øjet
  • er visionær og udviklingsorienteret
  • er handlekraftig og synlig, men samtidig evner at være lyttende og anerkendende
  • har administrativt og pædagogisk sans og overblik, og har kendskab til IT
  • skaber udvikling på skolen i tæt samarbejde med ledelse, medarbejdere, forældre og elever
  • har fokus på at skabe gode resultater

 

Derfor skal du vælge os
Vi lægger vægt på faglighed i undervisningen, og de praktisk/musiske fag prioriteres højt. Derfor præsterer vi godt ved de afsluttende prøver for 9. klasse. Du kan se de seneste resultater her: https://uddannelsesstatistik.dk/Pages/Institutions/323001.aspx

Der er et veludviklet teamarbejde, hvor der arbejdes i afdelingsteam og klasseteam.

Nyrupskolen er organiseret i et ledelsesteam bestående af skoleleder, to afdelingsledere og en SFO-leder. 

Vi er en arbejdsplads med et godt miljø, hvor vi arbejder værdibaseret, og lægger vægt på en god kommunikation og information mellem alle ansatte på skolen. 

Du kan se en video om skolen på dette link: https://youtu.be/nn1ubvzCDF4

 

Løn og ansættelsesvilkår
Ansættelse i henhold til gældende overenskomst og regler om ny løn.

 

Hvis du vil vide mere
Fås ved henvendelse til skoleleder John Saxild-Hansen eller souschef Linette Rønne Johansen på telefon 59 53 46 00 eller via mail josh@kalundborg.dk

 

Ansøgning
En nærmere beskrivelse af tidsfrister og ansættelsesforløb er beskrevet i stillingsprofilen, som findes via ovenstående link eller på skolens hjemmeside. Inden du sender din ansøgning, forventes det at du kontakter skolen.

Ansøgningsfristen er fredag den 29. november 2019.

 

Om os
Kalundborg er en kommune i vækst.

Kommunen huser en af Sjællands største industrikoncentrationer uden for København med nogle af Danmarks største energi- og procesvirksomheder. Vi opbygger et banebrydende center for udvikling af avanceret biotek produktion, uddannelse og startups, ligesom den verdenskendte Kalundborg Symbiose ikke bare er et eksempel på fremsynet energieffektiv og bæredygtig produktion, men også et udtryk for en helt særlig måde at tænke cirkulær økonomi på.

Erhvervslivet efterspørger både akademikere og faglært arbejdskraft, ligesom der er behov for velkvalificerede medarbejdere i den offentlige sektor. Her kan du ikke bare finde et godt job - du kan også skabe dig en karriere. Kommunen har knap 49.000 borgere og vi bliver stadigt flere, der vælger at bo tæt på den smukke vestsjællandske natur.

Vi er 3.300 kommunalt ansatte, og vi arbejder alle strategisk med at skabe mere samarbejde med hinanden og eksterne partnere - borgere, virksomheder og andre myndigheder. Det gør vi for at opnå bedre resultater og understøtte, at kommunen når sin vision om at være et godt sted at bo, leve, arbejde og drive virksomhed.

Læs mere om kommunen: www.imaginekalundborg.dk  

I Kalundborg Kommune har vi en generel politik om indhentning af straffeattest.

NYRUPSKOLENKalundborg2019-11-11T00:00:002019-11-29T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

2 handlekraftige serviceledere søges, til Serviceafdelingen, Holbæk Sygehus

Region Sjælland

Holbæk
2 handlekraftige serviceledere til Holbæk Sygehus Serviceafdelingen på Holbæk Sygehus søger to, engagerede, udviklingsorienterede serviceledere, som vil bidrage til og tage ansvar for en stabil og harmonisk drift af en professionel serviceafdeling m...
Indrykket:11. november 2019
Udløbsdato:21. november 2019

Afdelingsleder til Campusskolen

Skolecenter

Ringsted
Under mottoet Campusskolen griber dine muligheder søger vi en erfaren og dygtig afdelingsleder til vores ledelsesteam. Vi håber at finde en person, der vil engagere sig i et velfungerende ledelsesteam, som består af en skoleleder, en viceskoleleder,...
Indrykket:12. november 2019
Udløbsdato:8. december 2019

Afdelingsleder til Læring, Uddannelse og Pædagogik

Odsherred Kommune

Nykøbing Sj
Afdelingsleder til Læring, Uddannelse og Pædagogik i Odsherred Kommune Vil du ledelse, og vil du være med til at fortsætte udviklingen af området for børn og unge i Odsherred Kommune? Vil du være med i opbygningen af et nyt center der har tværorgani...
Indrykket:8. november 2019
Udløbsdato:20. november 2019

Afdelingschef søges til vores værksted i Roskilde

Skorstensgaard Roskilde ApS

Roskilde
Bliv en del af en koncern i rivende udvikling Vi forventer at få forrygende travlt og søger derfor autobranchens bedste afdelingschef. Du er uddannet automekaniker alternativt pladesmed og du må meget gerne have erfaring med ledelse af et moderne au...
Indrykket:5. november 2019
Udløbsdato:27. december 2019

Afdelingsleder til Nyrupskolen

NYRUPSKOLEN

Kalundborg
Om jobbetAfdelingsleder 6.- 9. klasse til Nyrupskolen i Kalundborg Nyrupskolen er en almen folkeskole beliggende i et naturskønt område i starten af Røsnæshalvøen. Vi har stolte traditioner både inden for det faglige, sociale og kulturelle område, h...
Indrykket:11. november 2019
Udløbsdato:29. november 2019