Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Souschef til Sct. Maria Hospice

Et spændende og andeledes job som personaleleder.  

Vi søger en souschef med tiltrædelse 1. august 2019, eller efter aftale - vi er parate til at vente på den rigtige.  
Har du:
  • en baggrund som sygeplejerske?
  • solid erfaring med ledelse, samt en lederuddannelse med minimum fuld diplomuddannelse i enten ledelse, pædagogik eller andet relevant område?
  • erfaring med palliation og/eller onkologi,  
så er stillingen som souschef på Sct. Maria Hospice måske noget for dig.  

Sct. Maria Hospice er en selvejende institution med reference til bestyrelsen. Hospice har endvidere driftsaftale med Region Syddanmark. Den daglige drift og ledelse af Sct. Maria Hospice varetages i samarbejde mellem hospicechefen og souschefen.  
 
Vi lægger vægt på, at du har lyst til at indgå i det daglige arbejde på et hospice i nært samarbejde med patienter, pårørende, kolleger, frivillige og i tæt kompagniskab med hospicechefen.  
 
Den palliative indsats på Sct. Maria Hospice ydes på specialist niveau. Som daglig nærmeste leder af personalet, er du med til at bevare og udvikle det gode fysiske og psykiske arbejdsmiljø. Her er der særlig fokus på de stærke følelsesmæssige belastninger, som er et vilkår i det palliative felt.  
 
Som Souschef er du leder ind et tværfagligt samarbejde bestående bl.a. af læger, sygeplejersker, frivilliggruppen, fysioterapeuter, køkkenpersonale m.fl. Alle arbejder ud fra den samme filosofi, hvor patienten og dennes pårørende er i centrum. Hospicefilosofiens værdier som åbenhed, rummelighed og respekt for medmennesket forventes at være en del af dit værdigrundlag.  
 
Vi kan tilbyde dig et job:  
  • Med et udførligt introduktionsprogram, tilpasset dine behov og ønsker.  
  • Hvor vi med afsæt i de respektive faggrupper, har fokus på løsning af kerneopgaven.  
  • Hvor vi via det tværfaglige samarbejde yder pleje, terapi og behandling på et højt fagligt niveau.  
  • Hvor udvikling, kvalitet og arbejdsmiljø har høj prioritering.  
  • Hvor ledelsessupervision er obligatorisk.  
  • Der er spændende og anderledes. En arbejdsplads med at fagligt fællesskab og engagerede kolleger, som glæder sig til at byde dig velkommen.  
  • Hvor personalet har gennemgået kommunikationstræning via projekt ”Vi er hinandens arbejdsmiljø”  
  • I hyggelige og æstetiske rammer.  
 
Om dig ønsker vi at du:  

Fagligt:  
  • Er uddannet sygeplejerske, med minimum 10 års klinisk erfaring.  
  • Videreuddannelse på minimum Diplomniveau med speciale i ledelse, pædagogik eller anden relevant retning.  
  • Gerne har erfaring med palliation eller onkologi. Kurser og uddannelse vægtes højt.  
  • Har stor erfaring og interesse med arbejdstilrettelæggelse/planlægning og registrering af dette.  
  • Har kendskab til økonomi og forståelse for fleksibel og kreativ tilrettelæggelse af arbejdet inden for de økonomiske rammer.  
  • Vil være aktiv tovholder for kvalitetssikringen og udviklingen af pleje og behandlingen til den alvorligt syge og døende patient og dennes pårørende. Dette i tæt samarbejde med vores kvalitets-nøgleperson.  
  • Har erfaring med udviklings- og projektarbejde.  
  • Har erfaring med personaleledelse og udvikling.  
  • Har et godt overblik med sans for detaljen, og forstår at prioritere.  
  • Vil være nysgerrig og opsøgende i forhold til relevante faglige og udviklingsmæssige områder til egen og organisationens gavn og udvikling.  

Personligt  
  • Finder styrke i dine værdier - ved hvem du er, og hvad du står for.  
  • Har menneskelig indsigt og forståelse for et godt fysisk og psykisk udviklende arbejdsmiljø på en arbejdsplads, hvor der er stor fokus på de eksistentielle vilkår.  
  • Har gode samarbejdsevner, som udtrykker sig ved at du er lydhør, nysgerrig, tydelig og inspirerende i din kommunikation.  
  • Har en positiv indstilling til et udviklende samarbejde med både interne som eksterne samarbejdspartnere.  
  • Ser muligheder og løsninger – også i det der er svært.  
  • Er god til at planlægge og arbejde struktureret.  
  • Har et positivt livssyn og besidder humor og et godt humør.  
 
Har dette din interesse, og vil du vide mere/ komme forbi til et besøg, kan du rette henvendelse til hospicechef Charlotte Pugh på tlf. 99 44 09 50, e-mail: charlotte.pugh@rsyd.dk  

Stillings og funktionsbeskrivelse:
Kan læses her via link.  

Ansøgningsfrist: Ansøgningen meget gerne med billede sendes elektronisk senest den 31. maj 2019. I ansøgningen vil vi bede dig vedhæfte tilfredsstillende straffeattest.  

Ansættelsessamtaler:
1. samtale afholdes den 13. juni, og 2. samtale afholdes 18. juni 2019.  
 
Løn og ansættelsesforhold: Efter gældende overenskomst mellem Dansk Sygeplejeråd og Region Syddanmark.  
 
Der gøres opmærksom på, at Sct. Maria Hospice er en røgfri arbejdsplads.  
 
Se mere om Sct. Maria Hospice på hjemmesiden; www.sctmariahospice.dk  
 


Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

330006937Phoenix-6deebce012019-04-12T18:01:53.150Souschef til Sct. Maria Hospice
Et spændende og andeledes job som personaleleder.  

Vi søger en souschef med tiltrædelse 1. august 2019, eller efter aftale - vi er parate til at vente på den rigtige.  
Har du:
  • en baggrund som sygeplejerske?
  • solid erfaring med ledelse, samt en lederuddannelse med minimum fuld diplomuddannelse i enten ledelse, pædagogik eller andet relevant område?
  • erfaring med palliation og/eller onkologi,  
så er stillingen som souschef på Sct. Maria Hospice måske noget for dig.  

Sct. Maria Hospice er en selvejende institution med reference til bestyrelsen. Hospice har endvidere driftsaftale med Region Syddanmark. Den daglige drift og ledelse af Sct. Maria Hospice varetages i samarbejde mellem hospicechefen og souschefen.  
 
Vi lægger vægt på, at du har lyst til at indgå i det daglige arbejde på et hospice i nært samarbejde med patienter, pårørende, kolleger, frivillige og i tæt kompagniskab med hospicechefen.  
 
Den palliative indsats på Sct. Maria Hospice ydes på specialist niveau. Som daglig nærmeste leder af personalet, er du med til at bevare og udvikle det gode fysiske og psykiske arbejdsmiljø. Her er der særlig fokus på de stærke følelsesmæssige belastninger, som er et vilkår i det palliative felt.  
 
Som Souschef er du leder ind et tværfagligt samarbejde bestående bl.a. af læger, sygeplejersker, frivilliggruppen, fysioterapeuter, køkkenpersonale m.fl. Alle arbejder ud fra den samme filosofi, hvor patienten og dennes pårørende er i centrum. Hospicefilosofiens værdier som åbenhed, rummelighed og respekt for medmennesket forventes at være en del af dit værdigrundlag.  
 
Vi kan tilbyde dig et job:  
  • Med et udførligt introduktionsprogram, tilpasset dine behov og ønsker.  
  • Hvor vi med afsæt i de respektive faggrupper, har fokus på løsning af kerneopgaven.  
  • Hvor vi via det tværfaglige samarbejde yder pleje, terapi og behandling på et højt fagligt niveau.  
  • Hvor udvikling, kvalitet og arbejdsmiljø har høj prioritering.  
  • Hvor ledelsessupervision er obligatorisk.  
  • Der er spændende og anderledes. En arbejdsplads med at fagligt fællesskab og engagerede kolleger, som glæder sig til at byde dig velkommen.  
  • Hvor personalet har gennemgået kommunikationstræning via projekt ”Vi er hinandens arbejdsmiljø”  
  • I hyggelige og æstetiske rammer.  
 
Om dig ønsker vi at du:  

Fagligt:  
  • Er uddannet sygeplejerske, med minimum 10 års klinisk erfaring.  
  • Videreuddannelse på minimum Diplomniveau med speciale i ledelse, pædagogik eller anden relevant retning.  
  • Gerne har erfaring med palliation eller onkologi. Kurser og uddannelse vægtes højt.  
  • Har stor erfaring og interesse med arbejdstilrettelæggelse/planlægning og registrering af dette.  
  • Har kendskab til økonomi og forståelse for fleksibel og kreativ tilrettelæggelse af arbejdet inden for de økonomiske rammer.  
  • Vil være aktiv tovholder for kvalitetssikringen og udviklingen af pleje og behandlingen til den alvorligt syge og døende patient og dennes pårørende. Dette i tæt samarbejde med vores kvalitets-nøgleperson.  
  • Har erfaring med udviklings- og projektarbejde.  
  • Har erfaring med personaleledelse og udvikling.  
  • Har et godt overblik med sans for detaljen, og forstår at prioritere.  
  • Vil være nysgerrig og opsøgende i forhold til relevante faglige og udviklingsmæssige områder til egen og organisationens gavn og udvikling.  

Personligt  
  • Finder styrke i dine værdier - ved hvem du er, og hvad du står for.  
  • Har menneskelig indsigt og forståelse for et godt fysisk og psykisk udviklende arbejdsmiljø på en arbejdsplads, hvor der er stor fokus på de eksistentielle vilkår.  
  • Har gode samarbejdsevner, som udtrykker sig ved at du er lydhør, nysgerrig, tydelig og inspirerende i din kommunikation.  
  • Har en positiv indstilling til et udviklende samarbejde med både interne som eksterne samarbejdspartnere.  
  • Ser muligheder og løsninger – også i det der er svært.  
  • Er god til at planlægge og arbejde struktureret.  
  • Har et positivt livssyn og besidder humor og et godt humør.  
 
Har dette din interesse, og vil du vide mere/ komme forbi til et besøg, kan du rette henvendelse til hospicechef Charlotte Pugh på tlf. 99 44 09 50, e-mail: charlotte.pugh@rsyd.dk  

Stillings og funktionsbeskrivelse:
Kan læses her via link.  

Ansøgningsfrist: Ansøgningen meget gerne med billede sendes elektronisk senest den 31. maj 2019. I ansøgningen vil vi bede dig vedhæfte tilfredsstillende straffeattest.  

Ansættelsessamtaler:
1. samtale afholdes den 13. juni, og 2. samtale afholdes 18. juni 2019.  
 
Løn og ansættelsesforhold: Efter gældende overenskomst mellem Dansk Sygeplejeråd og Region Syddanmark.  
 
Der gøres opmærksom på, at Sct. Maria Hospice er en røgfri arbejdsplads.  
 
Se mere om Sct. Maria Hospice på hjemmesiden; www.sctmariahospice.dk  
 

2019-06-01T00:51:38.413 Et spændende og andeledes job som personaleleder. Vi søger en souschef med tiltrædelse 1. august 2019, eller efter aftale - vi er parate til at vente på den rigtige. Har du: en baggrund som sygeplejerske? solid erfaring med ledelse, samt en lederuddannelse med minimum fuld diplomuddannelse i enten ledelse, pædagogik eller andet relevant område? erfaring med palliation og eller onkologi, så er stillingen som souschef på Sct. Maria Hospice måske noget for dig. Sct. Maria Hospice er en selvejende institution med reference til bestyrelsen. Hospice har endvidere driftsaftale med Region Syddanmark. Den daglige drift og ledelse af Sct. Maria Hospice varetages i samarbejde mellem hospicechefen og souschefen. Vi lægger vægt på, at du har lyst til at indgå i det daglige arbejde på et hospice i nært samarbejde med patienter, pårørende, kolleger, frivillige og i tæt kompagniskab med hospicechefen. Den palliative indsats på Sct. Maria Hospice ydes på specialist niveau. Som daglig nærmeste leder af personalet, er du med til at bevare og udvikle det gode fysiske og psykiske arbejdsmiljø. Her er der særlig fokus på de stærke følelsesmæssige belastninger, som er et vilkår i det palliative felt. Som Souschef er du leder ind et tværfagligt samarbejde bestående bl.a. af læger, sygeplejersker, frivilliggruppen, fysioterapeuter, køkkenpersonale m.fl. Alle arbejder ud fra den samme filosofi, hvor patienten og dennes pårørende er i centrum. Hospicefilosofiens værdier som åbenhed, rummelighed og respekt for medmennesket forventes at være en del af dit værdigrundlag. Vi kan tilbyde dig et job: Med et udførligt introduktionsprogram, tilpasset dine behov og ønsker. Hvor vi med afsæt i de respektive faggrupper, har fokus på løsning af kerneopgaven. Hvor vi via det tværfaglige samarbejde yder pleje, terapi og behandling på et højt fagligt niveau. Hvor udvikling, kvalitet og arbejdsmiljø har høj prioritering. Hvor ledelsessupervision er obligatorisk. Der er spændende og anderledes. En arbejdsplads med at fagligt fællesskab og engagerede kolleger, som glæder sig til at byde dig velkommen. Hvor personalet har gennemgået kommunikationstræning via projekt Vi er hinandens arbejdsmiljø I hyggelige og æstetiske rammer. Om dig ønsker vi at du: Fagligt: Er uddannet sygeplejerske, med minimum 10 års klinisk erfaring. Videreuddannelse på minimum Diplomniveau med speciale i ledelse, pædagogik eller anden relevant retning. Gerne har erfaring med palliation eller onkologi. Kurser og uddannelse vægtes højt. Har stor erfaring og interesse med arbejdstilrettelæggelse planlægning og registrering af dette. Har kendskab til økonomi og forståelse for fleksibel og kreativ tilrettelæggelse af arbejdet inden for de økonomiske rammer. Vil være aktiv tovholder for kvalitetssikringen og udviklingen af pleje og behandlingen til den alvorligt syge og døende patient og dennes pårørende. Dette i tæt samarbejde med vores kvalitets-nøgleperson. Har erfaring med udviklings- og projektarbejde. Har erfaring med personaleledelse og udvikling. Har et godt overblik med sans for detaljen, og forstår at prioritere. Vil være nysgerrig og opsøgende i forhold til relevante faglige og udviklingsmæssige områder til egen og organisationens gavn og udvikling. Personligt Finder styrke i dine værdier - ved hvem du er, og hvad du står for. Har menneskelig indsigt og forståelse for et godt fysisk og psykisk udviklende arbejdsmiljø på en arbejdsplads, hvor der er stor fokus på de eksistentielle vilkår. Har gode samarbejdsevner, som udtrykker sig ved at du er lydhør, nysgerrig, tydelig og inspirerende i din kommunikation. Har en positiv indstilling til et udviklende samarbejde med både interne som eksterne samarbejdspartnere. Ser muligheder og løsninger også i det der er svært. Er god til at planlægge og arbejde struktureret. Har et positivt livssyn og besidder humor og et godt humør. Har dette din interesse, og vil du vide mere komme forbi til et besøg, kan du rette henvendelse til hospicechef Charlotte Pugh på tlf. 99 44 09 50, e-mail: charlotte.pugh@rsyd.dk Stillings og funktionsbeskrivelse: Kan læses her via link. Ansøgningsfrist: Ansøgningen meget gerne med billede sendes elektronisk senest den 31. maj 2019. I ansøgningen vil vi bede dig vedhæfte tilfredsstillende straffeattest. Ansættelsessamtaler: 1. samtale afholdes den 13. juni, og 2. samtale afholdes 18. juni 2019. Løn og ansættelsesforhold: Efter gældende overenskomst mellem Dansk Sygeplejeråd og Region Syddanmark. Der gøres opmærksom på, at Sct. Maria Hospice er en røgfri arbejdsplads. Se mere om Sct. Maria Hospice på hjemmesiden www.sctmariahospice.dk10Phoenix6deebce0101000000000IDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2019-05-31T00:00:000000https://candidate.hr-manager.net/ApplicationInit.aspx?cid=198&ProjectId=207295&DepartmentId=7187&MediaId=5619&SkipAdvertisement=true0EuropaDanmarkJyllandSyd- og SønderjyllandVejleEuropaDanmarkJyllandØstjyllandHedensted3508053Sct Maria Hospice11Karl Bjarnhofs Vej 27120Vejle ØstDKDanmarkORS/6deebce0_logo.pngORS/Small/6deebce0_logo.png0DKDanmarkDanmark8Fuldtid46Permanent745412RegionSyddanmarkPremium20729501112-04-20191https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=6deebce0https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=6deebce0https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=6deebce0&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=6deebce0&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonhttps://static.matchwork.com/company/logo/DK/ORS/SoMe/Ledelse_og_HR/Ledelse/8.jpgSouschef til Sct. Maria Hospice12008001Dansk3Læse/ tale122918Souschef6Ledelse361451140charlotte.pugh@rsyd.dkDanmarkDanmark330104831Souschef til Kernehuset i BredballeBasic Har du lyst til at arbejde med ledelse og være en del af ledelsesteamet. Vil du være med til at sætte retning og skabe rammer, så vores lege- og læringsmiljøer fremmer livsduelige børn i Kernehuset. Om jobbet Vi har fokus på at skabe gode læringsmiljøer, der fremmer børns trivsel, udvikling og dannelse, med afsæt i Den Styrkede Pædagogiske Læreplan. Som souschef er du en del af normeringen, og du er dermed en synlig del af ledelsen ude i børnegruppen. Derudover er der afsat ca. en dag om ugen til ledelsesopgaver. Tiltrædelse Den 1. januar 2020. Vi forventer af dig At du er uddannet pædagog. At du har lederevner, gennemslagskraft, og kan være med til at sikre kvalitet i pædagogikken. At du har en interesse og viden om god evalueringskultur, og er helhedsorienteret. At du arbejder målrettet, struktureret med det enkelte barn og børnegruppens dannelse i små grupper ud fra en faglig vinkel. At du brænder for pædagogik og ser kompetenceudvikling som en varig udfordring. At du er en loyal sparringspartner for lederen. At du har en anerkendende tilgang til børn, forældre, samarbejdspartnere. At du kan bevare det positive perspektiv i pressede situationer, og ser mulighederne frem for begrænsningerne. At du har godt IT kendskab. Vi tilbyder dig Et ambitiøst og mangfoldigt børnehus, med mange spændende muligheder for leg og læring både ude og inde. En flok glade og livlige børn, og en engageret forældregruppe. Vi er en åben og engageret medarbejdergruppe med høj faglighed, som bæres frem af et særligt fokus på barnets trivsel og selvhjulpenhed. Alt hvad vi gør tager udgangspunkt i et fokus på barnet i centrum. Ansættelsesvilkår Efter gældende overenskomst. Om os Kernehuset er et aldersintegreret dagtilbud med ca. 105 børn i alderen 0-6 år. Vi har en vuggestueafdeling og en børnehaveafdeling, der arbejder tæt sammen omkring børnenes trivsel, udvikling og dannelse. Vi er stueopdelte, men arbejder også på tværs af grupperne stuerne. Vi er beliggende i hjertet af Bredballe tæt på natur og med muligheder for at tage bussen på ture til byen. I Kernehuset er hverdagens struktur sat op som læringsrum med fokus på fællesskab, nærvær og relationer. Vi nyder at have det sjovt og humor er en del af hverdagen. Flere oplysninger Der er åbent hus den 27. november kl. 15 16, for interesserede ansøgere. For flere oplysninger har du også mulighed for at kontakte leder Susanne Stentoft på tlf. nr. 21 48 70 79 eller pædagog Gitte Jensen på tlf. nr. 29 66 95 10. Link til egen hjemmeside Du kan læse mere om os på www.kernehuset.vejle.dk Ansøgningsfrist Den 1. december 2019. Profilanalyse Vi benytter personprofilanalyse og eventuelt cases i forbindelse med ansættelsen. Børneattest og straffeattest Vi indhenter børneattest og offentlig straffeattest. Send din ansøgning Vi foretrækker, at du søger stillingen online ved at bruge knappen Send ansøgning . Husk at vedhæfte din ansøgning og CV samt andre relevante bilag. Når du har sendt ansøgningen, modtager du en e-mail som kvittering. Vær opmærksom på, at mailen kan være placeret i din mappe Uønsket post. Vejle Kommune opfordrer alle til at søge stillingen uanset køn, alder, etnisk baggrund, handicap m.v. Overvejer du at flytte til Vejle? Så kan du få hjælp til bosætning. Se mere på www.vejle.dk tilflytter.

Har du lyst til at arbejde med ledelse og være en del af ledelsesteamet. Vil du være med til at sætte retning og skabe rammer, så vores lege- og læringsmiljøer fremmer livsduelige børn i Kernehuset.  

Om jobbet

Vi har fokus på at skabe gode læringsmiljøer, der fremmer børns trivsel, udvikling og dannelse, med afsæt i Den Styrkede Pædagogiske Læreplan.

Som souschef er du en del af normeringen, og du er dermed en synlig del af ledelsen ude i børnegruppen. Derudover er der afsat ca. en dag om ugen til ledelsesopgaver.

Tiltrædelse

Den 1. januar 2020.

Vi forventer af dig

  • At du er uddannet pædagog.
  • At du har lederevner, gennemslagskraft, og kan være med til at sikre kvalitet i pædagogikken.
  • At du har en interesse og viden om god evalueringskultur, og er helhedsorienteret.
  • At du arbejder målrettet, struktureret med det enkelte barn og børnegruppens dannelse i små grupper ud fra en faglig vinkel.
  • At du brænder for pædagogik og ser kompetenceudvikling som en varig udfordring.
  • At du er en loyal sparringspartner for lederen.
  • At du har en anerkendende tilgang til børn, forældre, samarbejdspartnere.
  • At du kan bevare det positive perspektiv i pressede situationer, og ser mulighederne frem for begrænsningerne.
  • At du har godt IT kendskab.

Vi tilbyder dig

Et ambitiøst og mangfoldigt børnehus, med mange spændende muligheder for leg og læring både ude og inde. En flok glade og livlige børn, og en engageret forældregruppe. Vi er en åben og engageret medarbejdergruppe med høj faglighed, som bæres frem af et særligt fokus på barnets trivsel og selvhjulpenhed. Alt hvad vi gør tager udgangspunkt i et fokus på barnet i centrum.

Ansættelsesvilkår

Efter gældende overenskomst.

Om os

Kernehuset er et aldersintegreret dagtilbud med ca. 105 børn i alderen 0-6 år. Vi har en vuggestueafdeling og en børnehaveafdeling, der arbejder tæt sammen omkring børnenes trivsel, udvikling og dannelse. Vi er stueopdelte, men arbejder også på tværs af grupperne/ stuerne. Vi er beliggende i hjertet af Bredballe tæt på natur og med muligheder for at tage bussen på ture til byen.

I Kernehuset er hverdagens struktur sat op som læringsrum med fokus på fællesskab, nærvær og relationer. Vi nyder at have det sjovt og humor er en del af hverdagen.

Flere oplysninger

Der er åbent hus den 27. november kl. 15 – 16, for interesserede ansøgere. For flere oplysninger har du også mulighed for at kontakte leder Susanne Stentoft på tlf. nr. 21 48 70 79 eller pædagog Gitte Jensen på tlf. nr. 29 66 95 10.

Link til egen hjemmeside

Du kan læse mere om os på www.kernehuset.vejle.dk

Ansøgningsfrist

Den 1. december 2019. 

Profilanalyse
Vi benytter personprofilanalyse og eventuelt cases i forbindelse med ansættelsen. 

Børneattest og straffeattest

Vi indhenter børneattest og offentlig straffeattest.

Send din ansøgning

Vi foretrækker, at du søger stillingen online ved at bruge knappen ”Send ansøgning”. Husk at vedhæfte din ansøgning og CV samt andre relevante bilag.
Når du har sendt ansøgningen, modtager du en e-mail som kvittering.

Vær opmærksom på, at mailen kan være placeret i din mappe Uønsket post.

Vejle Kommune opfordrer alle til at søge stillingen uanset køn, alder, etnisk baggrund, handicap m.v.

Overvejer du at flytte til Vejle? Så kan du få hjælp til bosætning. Se mere på www.vejle.dk/tilflytter.

ORS/Small/d2b45a13_logo.pngKernehusetVejle Øst2019-10-10T16:05:15.6602019-12-01T00:00:00
330102696Souschef til dagplejen i Kolding kommuneBasic Arbejdssted: Dagplejen, Dyrehavevej 108a Arbejdstid: Fuld tid Ansættelsestidspunkt: 1. januar 2020 Dagplejen søger en souschef som drømmer om at sætte sin pædagogiske faglighed engagement og lyst til ledelse i spil. Dagplejen i Kolding: Den kommunale Dagpleje i Kolding Kommune er et stærkt samlet dagtilbud, bestående af 278 kommunale dagplejere, 8 mini dagplejere - som er dagpleje for børn, som kræver en ekstra indsats - 20 dagplejekonsulenter, 2 administrative medarbejdere, 1 pladsanviser, 2 frikøbte TR AMR samt en souschef. Dagplejen har pt. ca. 900 børn i indmeldt, som er fordelt på 22 områder og et antal legestuegrupper. Dagplejen råder ligeså over 2 gæstehuse og 6 gæstefunktioner til de kommunale dagplejere. Derudover godkender vi private pasningsordninger og fører p.t. tilsyn med 71 private pasningsordninger. Samskabende, anderkende og innovativ er de centrale værdiord i Dagplejen. Dagplejens kerneopgave er at skabe omsorg, trivsel og udvikling for det enkelte barn og dens familie. Sikre det enkelte barns følelsesmæssige og sociale udvikling, så det enkelte barn får en sikker fornemmelse af sig selv. Kerneopgaven skal være i fokus, både for dig som souschef og for alle medarbejdere i Dagplejen. Vi vægter et tæt og tillidsfuldt forældresamarbejde, hvor der er en gensidig forpligtigelse til løbende at informere hinanden om forhold, der har betydning for barnets trivsel og udvikling. Sammen skal vi skabe de bedste betingelser for Det gode børneliv , så de små børns læring, dannelse, trivsel og udvikling er i fokus. I Dagplejen arbejdes der målrettet ud fra de pædagogiske læreplaner i planlægning, udførelsen og dokumentation af aktiviteter med børnene i dagligdagen. Dagplejen er sammen med de andre dagtilbud med i et 4 årigt udviklings- projekt Program for Læringsledelse . Et projekt med fokus på målstyring, effekt og faglig kapacitetsopbygning af medarbejdernes faglige og personlige kompetencer i opgaveløsningen. Overordnede opgaver: Souschefen skal i samarbejde med dagplejelederen være med til at sikre den pædagogiske udvikling i Dagplejen. Samtidig skal souschefen understøtte de pædagogiske processer der omsætter dagplejens retning og de pædagogiske læreplaner til handling. Derudover skal souschefen være med til, at de kommunale indsatser bliver implementeret i praksis hos medarbejderne. Souschefen skal have kendskab til og medansvar for dagplejens mål, visioner og værdier samt dagplejens kerneopgaver. Samtidig er stillingen en tovholderfunktion, hvor der skal koordineres, samles sammen og bringe informationer videre være bindeled både i og uden for organisationen. Souschefen vil få ansvaret for vores private pasningsordninger, herunder sikre, at vi følger gældende lovgivning, i tæt samarbejde med forvaltningen og dagplejekonsulenterne. Souschefen har ansvaret for ansættelser, afskedigelser og sygefraværssamtaler af dagplejerne. Sammen med lederen skal du sikre stabilitet og trivsel samt vedholdenhed over for de beslutninger som træffes og skal føres ud i praksis. Vores forventninger til dine: Faglige kompetencer og ledelsesmæssige kompetencer For at få succes som souschef er det vigtigt, at du har en høj faglighed, pædagogiske ambitioner, lyst til at være i forandring og besidder gode kommunikations- og samarbejdskompetencer. Du besidder et godt organisatorisk overblik og du kan bringe medarbejdernes kompetencer i spil gennem inddragelse, tillid, feedback og anerkendelse. Du skal være i stand til at skabe en arbejdsplads med fokus på trivsel og udvikling for såvel børn, forældre og medarbejdere. Du skal som souschef kunne arbejde selvstændigt og udvise ansvarlighed og åbenhed. Vi forventer at du har en pædagogisk professionsbachelor, gerne efteruddannelse i ledelse og gerne erfaring fra dagpleje- og dagtilbudsområdet. Derudover er du teoretisk velfunderet og velformuleret både mundtlig som skriftligt. Personlige kompetencer Vi søger en souschef som mestre en empatisk og anerkendende kommunikation i forhold til børn, forældre, medarbejdere, og andre aktører interne og eksternt omkring Dagplejen. En souschef som er synlig og tilgængelig i hverdagen, Som er lyttende, Vægter tillid, Udstråler glæde Humor og varme. En souschef som er loyal, kan danne trygge relationer og udviser engement for Dagplejen. Har en ledelsesstil, der bygger på dialog og medinddragelse. Hvad kan vi tilbyde: Vi kan tilbyde en Dagpleje som ligger i Kolding kommune, hvor vi er optaget af at sikre sammenhænge mellem institution og forvaltning med udgangspunkt i borgers centrum. Det betyder for dig, at du bliver en del af et ledelsesteam bestående af dig og din leder, men hvor du også bliver en del af et netværk af andre souschefer. Et job i en kommune med høj faglighed, alsidighed og stor indflydelse på egen planlægning, opgaveløsning og organisationsudvikling. Et job med ansvar og mulighed for at udvikle dig som souschef. Souschefen refererer til dagplejelederen. For den endelige jobbeskrivelse vil vi som udgangspunkt tage afsæt i ledelsens samlede styrker og kompetencer. Som udgangspunkt er der skemalagt 25 timer til ledelse og 12 timer til konsulent timer. Der vil være en morgenvagt om ugen. Løn: Lønnen vil blive fastsat efter principperne for ny løn i henhold til stillingens funktioner, og ansøgerens kvalifikationer. Nærmere oplysninger fås ved henvendelse til: Dagplejeleder Lise Lotte Damgaard tlf. 29259335 Ansøgningen sendes elektronisk via knappen Ansøg . Ansøgningsfrist den 31. oktober 2019 kl.: 12.00. Ansættelsessamtaler: Vi forventer at afholde 1. runde samtale er den 13. november 2019. De kandidater, som går videre til 2. runde kan forvente, at samtalerne gennemføres den 18 november 2019. Der skal udarbejdes en personprofiltest efter 1 samtale. Forud for ansættelse indhenter Kolding Kommune børne- og straffeattest, når loven kræver det, eller stillingen i øvrigt berettiger til det.

Arbejdssted: Dagplejen, Dyrehavevej 108a

Arbejdstid: Fuld tid

Ansættelsestidspunkt: 1. januar 2020

 

Dagplejen søger en souschef som drømmer om at sætte sin pædagogiske faglighed – engagement og lyst til ledelse i spil.

 

Dagplejen i Kolding:

Den kommunale Dagpleje i Kolding Kommune er et stærkt samlet dagtilbud, bestående af 278 kommunale dagplejere, 8 mini dagplejere - som er dagpleje for børn, som kræver en ekstra indsats - 20 dagplejekonsulenter, 2 administrative medarbejdere, 1 pladsanviser, 2 frikøbte TR/ AMR samt en souschef.

Dagplejen har pt. ca. 900 børn i indmeldt, som er fordelt på 22 områder og et antal legestuegrupper.

Dagplejen råder ligeså over 2 gæstehuse og 6 gæstefunktioner til de kommunale dagplejere.

Derudover godkender vi private pasningsordninger og fører p.t. tilsyn med 71 private pasningsordninger. 

 

Samskabende, anderkende og innovativ er de centrale værdiord i Dagplejen.

Dagplejens kerneopgave er at skabe omsorg, trivsel og udvikling for det enkelte barn og dens familie. Sikre det enkelte barns følelsesmæssige og sociale udvikling, så det enkelte barn får en sikker fornemmelse af sig selv.  Kerneopgaven skal være i fokus, både for dig som souschef og for alle medarbejdere i Dagplejen.

Vi vægter et tæt og tillidsfuldt forældresamarbejde, hvor der er en gensidig forpligtigelse til løbende at informere hinanden om forhold, der har betydning for barnets trivsel og udvikling.

Sammen skal vi skabe de bedste betingelser for ”Det gode børneliv”, så de små børns læring, dannelse, trivsel og udvikling er i fokus. 

 

I Dagplejen arbejdes der målrettet ud fra de pædagogiske læreplaner i planlægning, udførelsen og dokumentation af aktiviteter med børnene i dagligdagen. Dagplejen er sammen med de andre dagtilbud med i et 4 årigt udviklings- projekt ” Program for Læringsledelse”. Et projekt med fokus på målstyring, effekt og faglig kapacitetsopbygning af medarbejdernes faglige og personlige kompetencer i opgaveløsningen.

 

 

Overordnede opgaver:

Souschefen skal i samarbejde med dagplejelederen være med til at sikre den pædagogiske udvikling i Dagplejen.

Samtidig skal souschefen understøtte de pædagogiske processer der omsætter dagplejens retning og de pædagogiske læreplaner til handling. Derudover skal souschefen være med til, at de kommunale indsatser bliver implementeret i praksis hos medarbejderne. 

 

Souschefen skal have kendskab til og medansvar for dagplejens mål, visioner og værdier samt dagplejens kerneopgaver. Samtidig er stillingen en tovholderfunktion, hvor der skal koordineres, samles sammen og bringe informationer videre – være bindeled både i og uden for organisationen.

 

Souschefen vil få ansvaret for vores private pasningsordninger, herunder sikre, at vi følger gældende lovgivning, i tæt samarbejde med forvaltningen og dagplejekonsulenterne.

 

Souschefen har ansvaret for ansættelser, afskedigelser og sygefraværssamtaler af dagplejerne.

Sammen med lederen skal du sikre stabilitet og trivsel samt vedholdenhed over for de beslutninger som træffes og skal føres ud i praksis.

  

 

Vores forventninger til dine:

 

Faglige kompetencer og ledelsesmæssige kompetencer

 

For at få succes som souschef er det vigtigt, at du har en høj faglighed, pædagogiske ambitioner, lyst til at være i forandring og besidder gode kommunikations- og samarbejdskompetencer. Du besidder et godt organisatorisk overblik og du kan bringe medarbejdernes kompetencer i spil gennem inddragelse, tillid, feedback og anerkendelse. Du skal være i stand til at skabe en arbejdsplads med fokus på trivsel og udvikling for såvel børn, forældre og medarbejdere.  

Du skal som souschef kunne arbejde selvstændigt og udvise ansvarlighed og åbenhed.

 

Vi forventer at du har en pædagogisk professionsbachelor, gerne efteruddannelse i ledelse og gerne erfaring fra dagpleje- og dagtilbudsområdet.  Derudover er du teoretisk velfunderet og velformuleret både mundtlig som skriftligt. 

 

Personlige kompetencer

 

Vi søger en souschef som mestre en empatisk og anerkendende kommunikation i forhold til børn, forældre, medarbejdere, og andre aktører interne og eksternt omkring Dagplejen. En souschef som er synlig og tilgængelig i hverdagen,

  • Som er lyttende,

  • Vægter tillid,

  • Udstråler glæde

  • Humor og varme.

En souschef som er loyal, kan danne trygge relationer og udviser engement for Dagplejen.

Har en ledelsesstil, der bygger på dialog og medinddragelse.

 

Hvad kan vi tilbyde:

 

Vi kan tilbyde en Dagpleje som ligger i Kolding kommune, hvor vi er optaget af at sikre sammenhænge mellem institution og forvaltning med udgangspunkt i borgers centrum. Det betyder for dig, at du bliver en del af et ledelsesteam bestående af dig og din leder, men hvor du også bliver en del af et netværk af andre souschefer.

Et job i en kommune med høj faglighed, alsidighed og stor indflydelse på egen planlægning, opgaveløsning og organisationsudvikling. Et job med ansvar og mulighed for at udvikle dig som souschef.

Souschefen refererer til dagplejelederen. 

 

For den endelige jobbeskrivelse vil vi som udgangspunkt tage afsæt i ledelsens samlede styrker og kompetencer. Som udgangspunkt er der skemalagt 25 timer til ledelse og 12 timer til konsulent timer. Der vil være en morgenvagt om ugen.

 

Løn:

Lønnen vil blive fastsat efter principperne for ny løn i henhold til stillingens funktioner, og ansøgerens kvalifikationer.

 

Nærmere oplysninger fås ved henvendelse til:

Dagplejeleder Lise Lotte Damgaard tlf. 29259335

 

Ansøgningen sendes elektronisk via knappen ”Ansøg”.

 

Ansøgningsfrist den 31. oktober 2019 kl.: 12.00.

  

Ansættelsessamtaler:

Vi forventer at afholde 1. runde samtale er den 13. november 2019. De kandidater, som går videre til 2. runde kan forvente, at samtalerne gennemføres den 18 november 2019.

Der skal udarbejdes en personprofiltest efter 1 samtale.

 

Forud for ansættelse indhenter Kolding Kommune børne- og straffeattest, når loven kræver det, eller stillingen i øvrigt berettiger til det.

ORS/Small/ef749d1a_logo.pngDagplejenKolding2019-10-08T14:00:57.8802019-10-31T00:00:00
330101181Souschef - SkejbyRobot I Lidl tror vi på, at sammenhold er vinderhold - også når det går stærkt. Vi har brug for stærke ledere, der giver vores medarbejdere retning og overskud, så vi sammen skaber rammerne for landet bedste indkøbsoplevelse. Har du leder-DNA, og drømmer du om spændende udfordringer og en ansvarsfuld rolle? Så skynd dig at læse videre. Om jobbet Som souschef er du med til at drive butikken og lede medarbejderne. Du har medansvar for, at butikken lever op til kundernes forventninger, så de bliver ved med at handle hos os. Ud over at bestille varer, fylde op og ekspedere kunderne ved kassen, så får du også følgende opgaver, som du løser i tæt samarbejde med butikschefen: Planlægning af ressourcer og prioritering af arbejdsopgaver Oplæring af medarbejdere, så de efterlever Lidls værdier og butikskoncepter Ledelse af medarbejdere så de lykkes i deres job Sørge for, at vores butikskoncepter overholdes Ansvar for butikken når butikschefen ikke er til stede Om dig Du er en empatisk og stærk ledertype, der har nemt ved motivere dine medarbejdere. Du bliver respekteret for din faglighed, og du giver selvfølgelig en hånd med, når vi fylder varer på hylderne, eller hvis der bliver spildt mælk på gulvet. Du er godt rustet til jobbet, hvis du: Har en venlig og professionel fremtoning Inspirerer dine medarbejdere til at følge dit gode eksempel Skaber gode kundeoplevelser Har overblik og fokus på detaljen Ser butikken som et team og er ikke bleg for at tage del i arbejdsopgaverne i den daglige drift Vi tilbyder I Lidl lover vi dig, at du lykkes, og nu skal du høre hvorfor: I Lidl overlader vi intet til tilfældighederne. Derfor er der selvfølgelig lagt en nøje plan for dit oplæringsforløb, ligesom du får adgang til skræddersyede kurser, der udvikler dig både som leder og menneske. Hvis du har en ambition om at blive butikschef i Lidl, er jobbet som souschef springbrættet. 5 gode grunde til at blive souschef i Lidl: En udfordrende rolle, hvor tingene går stærkt Branchens bedste sammenhold Adgang til skræddersyede kurser, der udvikler dig både personligt og fagligt Et springbræt til at blive butikschef, hvis du kan og vil Attraktiv lønpakke, som vi godt tør sammenligne med konkurrenternes Har du spørgsmål til stillingen? Så kontakt distriktschef Morten Jørgensen på telefon 4212 0601, hverdage mellem kl. 8 16. Send din ansøgning! Send hurtigst muligt din ansøgning og et detaljeret CV. Du skal benytte vores online ansøgningsformular via https: karriere.lidl.dk da jobsearch Souschef-Skejby-3881?rdeLocaleAttr da

I Lidl tror vi på, at sammenhold er vinderhold - også når det går stærkt. Vi har brug for stærke ledere, der giver vores medarbejdere retning og overskud, så vi sammen skaber rammerne for landet bedste indkøbsoplevelse. Har du leder-DNA, og drømmer du om spændende udfordringer og en ansvarsfuld rolle? Så skynd dig at læse videre.

Om jobbet

Som souschef er du med til at drive butikken og lede medarbejderne. Du har medansvar for, at butikken lever op til kundernes forventninger, så de bliver ved med at handle hos os. Ud over at bestille varer, fylde op og ekspedere kunderne ved kassen, så får du også følgende opgaver, som du løser i tæt samarbejde med butikschefen:

  • Planlægning af ressourcer og prioritering af arbejdsopgaver
  • Oplæring af medarbejdere, så de efterlever Lidls værdier og butikskoncepter
  • Ledelse af medarbejdere så de lykkes i deres job
  • Sørge for, at vores butikskoncepter overholdes
  • Ansvar for butikken når butikschefen ikke er til stede

Om dig

Du er en empatisk og stærk ledertype, der har nemt ved motivere dine medarbejdere. Du bliver respekteret for din faglighed, og du giver selvfølgelig en hånd med, når vi fylder varer på hylderne, eller hvis der bliver spildt mælk på gulvet.

Du er godt rustet til jobbet, hvis du:

  • Har en venlig og professionel fremtoning
  • Inspirerer dine medarbejdere til at følge dit gode eksempel
  • Skaber gode kundeoplevelser
  • Har overblik og fokus på detaljen
  • Ser butikken som et team og er ikke bleg for at tage del i arbejdsopgaverne i den daglige drift

Vi tilbyder

I Lidl lover vi dig, at du lykkes, og nu skal du høre hvorfor: I Lidl overlader vi intet til tilfældighederne. Derfor er der selvfølgelig lagt en nøje plan for dit oplæringsforløb, ligesom du får adgang til skræddersyede kurser, der udvikler dig både som leder og menneske. Hvis du har en ambition om at blive butikschef i Lidl, er jobbet som souschef springbrættet.

5 gode grunde til at blive souschef i Lidl:

  1.  En udfordrende rolle, hvor tingene går stærkt
  2.  Branchens bedste sammenhold
  3.  Adgang til skræddersyede kurser, der udvikler dig både personligt og fagligt
  4. Et springbræt til at blive butikschef, hvis du kan og vil
  5. Attraktiv lønpakke, som vi godt tør sammenligne med konkurrenternes

Har du spørgsmål til stillingen? Så kontakt distriktschef Morten Jørgensen på telefon 4212 0601, hverdage mellem kl. 8 – 16.

Send din ansøgning!

Send hurtigst muligt din ansøgning og et detaljeret CV. Du skal benytte vores online ansøgningsformular via 

https://karriere.lidl.dk/da/jobsearch/Souschef-Skejby-3881?rdeLocaleAttr=da

Lidl Danmark K/S AdministrationAarhus N2019-10-04T00:00:002019-11-01T00:00:00
330092470Kok / Chef / souschefRobot Vi mangler en kok- chef - der kan tage ansvar og vil være med til at udvikle vores køkken - vi arbejder med 3 restauranter (klassisk fisk klassisk 65 bistro strandvejens bistro) og er et team af godt 40 medarbejdere der brænder for faget. Det er et must at du er kreativ, kan takle når et bord bliver11 istedet for 9 og kan tænke ja sgu da, vi sætter en for bordenden og har et nogenlunde kendskab til det klassiske køkken vine.(eller ka li vin) Tatoveringer, spraglede bukser, strithår, intet hår, A,B,C,D skåle, FLIPSKÆG, overskæg, alt for skæg.. - Alt dette er fint nok, bare du er gæstevenlig, vi bruger kun åbent køkken (og har ikke en tjener-buffet man kan gemme sig i ) så der vil være herlig meget gæstekontakt, og så skal man gerne ha et glimt i øjet. - du skal kunne ha overblik og ikke blive væltet når der kommer et bord på døren du ikke havde regnet med. * vores team er sunde mennesker, dvs at har du et alkohol problem eller tager stoffer så behøver du ikke søge hos os, du skal kunne passe dine vagter og ikke melde dig syg i tide og utide pga tømmermænd og du ikke kan finde ud af at møde til tiden. Vi går for meget op i god mad, vin og grin. Det er et must at du har en bette kendskab til vin og mad (bare du kan li´det så skal vi nok hjælpe) og er glad for at parre vin og mad. Ydermere forventes der at du har lyst til at dele din viden og erfaring med vores elever. * du vil indgå i vare bestillinger, dagligt regnskab for køkken restaurant ( 2 minutter mens man laver regnskab mis) , og skal kunne tumle med 9 luksus smilende tjenere en travl fredag aften samt 3-4 kokke elever i køkkenet ( og stadig have smilet på samt overblik) ... har du ikke prøvet det før men er ny udlært så er det intet problem, vi skal nok hjælpe dig og lære dig op. De bedste hilsner Teamet på Klassisk 65, Klassisk Fisk Strandvejens Bistro ** Du behøver ej sende ansøgning hvis du.: sover over dig hver lørdag skal i retten ofte mangler en babysitter hver anden dag ikke nåede bussen hver anden dag har fladt dæk hver mandag ikke kan undvære din mobil under arbejdsdagen tror du skal drikke 5colaer hver dag har brug for at se om din kæreste har skrevet en sms hver 10minutter er den slags person som er født ekspert og ikke har brug for oplæring eller råd efter den første dag -skal kunne snakke og arbejde på samme tid - skal kunne huske at vende tilbage efter frokost - skal ikke regne med klap på skulderen og guldmedalje for at møde til tiden hver dag. if you qualify, send me an e-mail. klassisk fisk klassisk 65 strandvejens bistro Www.klassiskfisk.dk *alle 3 steder ligger i århus. ansøgning sendes til soren_ak@hotmail.com

 

  

Vi mangler en kok- chef -  der kan tage ansvar og vil være med til at udvikle vores køkken - vi arbejder med 3 restauranter (klassisk fisk + klassisk 65 bistro + strandvejens bistro) og er et team af godt 40 medarbejdere der brænder for faget. 

Det er et must at du er kreativ, kan takle når et bord bliver11 istedet for 9 og kan tænke “ja sgu da, vi sætter en for bordenden” og har et nogenlunde kendskab til det klassiske køkken + vine.(eller ka li vin)

 

Tatoveringer, spraglede bukser, strithår, intet hår, A,B,C,D skåle, FLIPSKÆG, overskæg, alt for skæg..

- Alt dette er fint nok, bare du er gæstevenlig, vi bruger kun åbent køkken (og har ikke en tjener-buffet man kan gemme sig i ) så der vil være herlig meget gæstekontakt, og så skal man gerne ha et glimt i øjet. - du skal kunne ha overblik og ikke blive væltet når der kommer et bord på døren du ikke havde regnet med.

* vores team er sunde mennesker, dvs at har du et alkohol problem eller tager stoffer så behøver du ikke søge hos os, du skal kunne passe dine vagter og ikke melde dig syg i tide og utide pga tømmermænd og du ikke kan finde ud af at møde til tiden. Vi går for meget op i god mad, vin og grin.

Det er et must at du har en bette kendskab til vin og mad  (bare du kan li´det så skal vi nok hjælpe) og er glad for at parre vin og mad. Ydermere forventes der at du har lyst til at dele din viden og erfaring med vores elever.

* du vil indgå i vare bestillinger, dagligt regnskab for køkken/restaurant  ( 2 minutter mens man laver regnskab/ mis) , og skal kunne tumle med 9 luksus smilende tjenere en travl fredag aften samt 3-4 kokke/elever i køkkenet ( og stadig have smilet på samt overblik) ... har du ikke prøvet det før men er ny udlært så er det intet problem, vi skal nok hjælpe dig og lære dig op.

De bedste hilsner Teamet på Klassisk 65, Klassisk Fisk & Strandvejens Bistro

 

**

Du behøver ej sende ansøgning hvis du.: 

sover over dig hver lørdag / skal i retten ofte / mangler en babysitter hver anden dag / ikke nåede bussen hver anden dag / har fladt dæk hver mandag / ikke kan undvære din mobil under arbejdsdagen / tror du skal drikke 5colaer hver dag / har brug for at se om din kæreste har skrevet en sms hver 10minutter / er den slags person som er født ekspert og ikke har brug for oplæring eller råd efter den første dag /

 -skal kunne snakke og arbejde på samme tid - skal kunne huske at vende tilbage efter frokost - skal ikke regne med klap på skulderen og guldmedalje for at møde til tiden hver dag. 

 

 

 

 

 if you qualify, send me an e-mail.

 

klassisk fisk

klassisk 65

strandvejens bistro

Www.klassiskfisk.dk

*alle 3 steder ligger i århus. 

ansøgning sendes til soren_ak@hotmail.com

JÆGERGÅRDSGADE 65 ApSAarhus C2019-09-19T00:00:002019-11-12T00:00:00
330082937Souschef - VibyRobot I Lidl tror vi på, at sammenhold er vinderhold - også når det går stærkt. Vi har brug for stærke ledere, der giver vores medarbejdere retning og overskud, så vi sammen skaber rammerne for landet bedste indkøbsoplevelse. Har du leder-DNA, og drømmer du om spændende udfordringer og en ansvarsfuld rolle? Så skynd dig at læse videre. Om jobbet Som souschef er du med til at drive butikken og lede medarbejderne. Du har medansvar for, at butikken lever op til kundernes forventninger, så de bliver ved med at handle hos os. Ud over at bestille varer, fylde op og ekspedere kunderne ved kassen, så får du også følgende opgaver, som du løser i tæt samarbejde med butikschefen: Planlægning af ressourcer og prioritering af arbejdsopgaver Oplæring af medarbejdere, så de efterlever Lidls værdier og butikskoncepter Ledelse af medarbejdere så de lykkes i deres job Sørge for, at vores butikskoncepter overholdes Ansvar for butikken når butikschefen ikke er til stede Om dig Du er en empatisk og stærk ledertype, der har nemt ved motivere dine medarbejdere. Du bliver respekteret for din faglighed, og du giver selvfølgelig en hånd med, når vi fylder varer på hylderne, eller hvis der bliver spildt mælk på gulvet. Du er godt rustet til jobbet, hvis du: Har en venlig og professionel fremtoning Inspirerer dine medarbejdere til at følge dit gode eksempel Skaber gode kundeoplevelser Har overblik og fokus på detaljen Ser butikken som et team og er ikke bleg for at tage del i arbejdsopgaverne i den daglige drift Vi tilbyder I Lidl lover vi dig, at du lykkes, og nu skal du høre hvorfor: I Lidl overlader vi intet til tilfældighederne. Derfor er der selvfølgelig lagt en nøje plan for dit oplæringsforløb, ligesom du får adgang til skræddersyede kurser, der udvikler dig både som leder og menneske. Hvis du har en ambition om at blive butikschef i Lidl, er jobbet som souschef springbrættet. 5 gode grunde til at blive souschef i Lidl: En udfordrende rolle, hvor tingene går stærkt Branchens bedste sammenhold Adgang til skræddersyede kurser, der udvikler dig både personligt og fagligt Et springbræt til at blive butikschef, hvis du kan og vil Attraktiv lønpakke, som vi godt tør sammenligne med konkurrenternes Har du spørgsmål til stillingen? Så kontakt distriktschef Morten Jørgensen på telefon 42120601, hverdage mellem kl. 8 16. Send din ansøgning! Send hurtigst muligt din ansøgning og et detaljeret CV. Du skal benytte vores online ansøgningsformular via https: karriere.lidl.dk da jobsearch Souschef-Viby-3784?rdeLocaleAttr da

I Lidl tror vi på, at sammenhold er vinderhold - også når det går stærkt. Vi har brug for stærke ledere, der giver vores medarbejdere retning og overskud, så vi sammen skaber rammerne for landet bedste indkøbsoplevelse. Har du leder-DNA, og drømmer du om spændende udfordringer og en ansvarsfuld rolle? Så skynd dig at læse videre.

Om jobbet

Som souschef er du med til at drive butikken og lede medarbejderne. Du har medansvar for, at butikken lever op til kundernes forventninger, så de bliver ved med at handle hos os. Ud over at bestille varer, fylde op og ekspedere kunderne ved kassen, så får du også følgende opgaver, som du løser i tæt samarbejde med butikschefen:

  • Planlægning af ressourcer og prioritering af arbejdsopgaver
  • Oplæring af medarbejdere, så de efterlever Lidls værdier og butikskoncepter
  • Ledelse af medarbejdere så de lykkes i deres job
  • Sørge for, at vores butikskoncepter overholdes
  • Ansvar for butikken når butikschefen ikke er til stede

Om dig

Du er en empatisk og stærk ledertype, der har nemt ved motivere dine medarbejdere. Du bliver respekteret for din faglighed, og du giver selvfølgelig en hånd med, når vi fylder varer på hylderne, eller hvis der bliver spildt mælk på gulvet.

Du er godt rustet til jobbet, hvis du:

  • Har en venlig og professionel fremtoning
  • Inspirerer dine medarbejdere til at følge dit gode eksempel
  • Skaber gode kundeoplevelser
  • Har overblik og fokus på detaljen
  • Ser butikken som et team og er ikke bleg for at tage del i arbejdsopgaverne i den daglige drift

Vi tilbyder

I Lidl lover vi dig, at du lykkes, og nu skal du høre hvorfor: I Lidl overlader vi intet til tilfældighederne. Derfor er der selvfølgelig lagt en nøje plan for dit oplæringsforløb, ligesom du får adgang til skræddersyede kurser, der udvikler dig både som leder og menneske. Hvis du har en ambition om at blive butikschef i Lidl, er jobbet som souschef springbrættet.

5 gode grunde til at blive souschef i Lidl:

  1.  En udfordrende rolle, hvor tingene går stærkt
  2.  Branchens bedste sammenhold
  3.  Adgang til skræddersyede kurser, der udvikler dig både personligt og fagligt
  4. Et springbræt til at blive butikschef, hvis du kan og vil
  5. Attraktiv lønpakke, som vi godt tør sammenligne med konkurrenternes

Har du spørgsmål til stillingen? Så kontakt distriktschef Morten Jørgensen på telefon 42120601, hverdage mellem kl. 8 – 16.

Send din ansøgning!

Send hurtigst muligt din ansøgning og et detaljeret CV. Du skal benytte vores online ansøgningsformular via 

https://karriere.lidl.dk/da/jobsearch/Souschef-Viby-3784?rdeLocaleAttr=da

Lidl Danmark K/S AdministrationViby J2019-09-03T00:00:002019-10-29T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

Souschef til Kernehuset i Bredballe

Kernehuset

Vejle Øst
Har du lyst til at arbejde med ledelse og være en del af ledelsesteamet. Vil du være med til at sætte retning og skabe rammer, så vores lege- og læringsmiljøer fremmer livsduelige børn i Kernehuset. Om jobbet Vi har fokus på at skabe gode læringsmil...
Indrykket:10. oktober 2019
Udløbsdato:1. december 2019

Souschef til dagplejen i Kolding kommune

Dagplejen

Kolding
Arbejdssted: Dagplejen, Dyrehavevej 108a Arbejdstid: Fuld tid Ansættelsestidspunkt: 1. januar 2020 Dagplejen søger en souschef som drømmer om at sætte sin pædagogiske faglighed engagement og lyst til ledelse i spil. Dagplejen i Kolding: Den kommunal...
Indrykket:8. oktober 2019
Udløbsdato:31. oktober 2019

Souschef - Skejby

Lidl Danmark K/S Administration

Aarhus N
I Lidl tror vi på, at sammenhold er vinderhold - også når det går stærkt. Vi har brug for stærke ledere, der giver vores medarbejdere retning og overskud, så vi sammen skaber rammerne for landet bedste indkøbsoplevelse. Har du leder-DNA, og drømmer ...
Indrykket:4. oktober 2019
Udløbsdato:1. november 2019

Kok / Chef / souschef

JÆGERGÅRDSGADE 65 ApS

Aarhus C
Vi mangler en kok- chef - der kan tage ansvar og vil være med til at udvikle vores køkken - vi arbejder med 3 restauranter (klassisk fisk klassisk 65 bistro strandvejens bistro) og er et team af godt 40 medarbejdere der brænder for faget. Det er et ...
Indrykket:19. september 2019
Udløbsdato:12. november 2019

Souschef - Viby

Lidl Danmark K/S Administration

Viby J
I Lidl tror vi på, at sammenhold er vinderhold - også når det går stærkt. Vi har brug for stærke ledere, der giver vores medarbejdere retning og overskud, så vi sammen skaber rammerne for landet bedste indkøbsoplevelse. Har du leder-DNA, og drømmer ...
Indrykket:3. september 2019
Udløbsdato:29. oktober 2019