Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Souschef til strategi & virksomhedsøkonomi

Fagligt stærk leder til nyoprettet stilling
Vil du være med til at sætte retningen? Så har vi en spændende nyoprettet stilling hos LandboNord til en fagligt stærk leder. Til afdelingen for Strategi og Virksomhedsøkonomi søger vi en souschef, der brænder for forandringsledelse i et fagligt stærkt miljø, og som er kendt for at gå den ekstra mil for et stærkt samarbejde – såvel blandt kunder som medarbejdere.

Ildsjæl der kan skabe følgeskab
Der er tale om en nyoprettet stilling, og du får derfor rig mulighed for at sætte dit eget præg på rollen. Med ansvar for drift og ledelse i afdelingen er det dig, der sammen med afdelingschefen, motiverer og udvikler medarbejderne samt sørger for at både trivsel og fastholdelse af medarbejderne er i top. Vi lægger desuden vægt på, at du kan betjene virksomhedskunder på højt fagligt niveau, og at du har et klart blik for, hvornår et produkt lever op til vores interne kvalitetsmål. Du bruger din veludviklede forretningssans og dine ambitioner om at levere resultater, når du sparrer med afdelingschefen om driften.

Dine primære opgaver er:

  • Daglig ledelse af 25 medarbejdere, bestående af både konsulenter og assistenter, som er fordelt på flere lokationer – med stort fokus på at skabe gode kundeoplevelser og intern arbejdsglæde
  • Overordnet ressource- og opgavestyring, såvel kunderelateret som udviklingsfokuseret
  • Oplæring af medarbejdere, så de efterlever LandboNords værdier og koncepter
  • Budgetansvar; bidrage til årlig budgetlægning samt sikre løbende opfølgning på handlingsplaner og KPI’er
  • Daglig sparringspartner for afdelingschefen med fokus på strategiske som operationelle ledelsesopgaver

Brænder for ledelse og udvikling af medarbejdere og kunder
Vi forventer, at du har en længerevarende uddannelse gerne suppleret med efteruddannelser inden for ledelse og kommunikation. Du har erfaring med virksomhedsrådgivning inden for økonomi og med ledelse i en projektorienteret virksomhed. Det er endvidere et krav, at du har solid indsigt i landbrugets driftsøkonomiske forhold.

Sæt dit personlige aftryk på udviklingen!
LandboNord er brancheførende og har stort fokus på også fremadrettet at sætte nye standarder. Vi kan således tilbyde en central rolle i en virksomhed, hvor du får frie hænder til at videreudvikle forretningsområdet og dine medarbejdere, bl.a. gennem øget grad af digitalisering.

Ansøgning og spørgsmål
Vi inviterer løbende til samtaler – og vil glæde os til at modtage din ansøgning. Send din ansøgning til job@landbonord.dk. Har du spørgsmål til positionen, er du velkommen til at kontakte afdelingschef Anne Mette Søndergaard på tlf. +45 21 49 26 15 eller HR Business Partner Lene Bach på tlf. +45 40 41 14 58.

LandboNord er på en og samme tid en rådgivningsvirksomhed og en forening med ca. 1.300 aktive medlemmer. Foreningen ejer rådgivningsvirksomheden, der drives kommercielt og beskæftiger ca. 230 medarbejdere, som primært rådgiver landmænd inden for økonomi, kvægproduktion, svineproduktion, planteavl og miljø. Herudover tilbyder LandboNord rådgivning inden for HR, ledelse og medarbejderudvikling samt jura, it og socialområdet. Det er essentielt for LandboNord at der også i fremtiden kan tilbydes total-service til kunderne – med ét kontaktpunkt, hvor kunden kan få hjælp og sparring til alle administrative opgaver


Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

329755385Phoenix-eeae425612018-02-06T13:04:56.773Souschef til strategi & virksomhedsøkonomi

Fagligt stærk leder til nyoprettet stilling
Vil du være med til at sætte retningen? Så har vi en spændende nyoprettet stilling hos LandboNord til en fagligt stærk leder. Til afdelingen for Strategi og Virksomhedsøkonomi søger vi en souschef, der brænder for forandringsledelse i et fagligt stærkt miljø, og som er kendt for at gå den ekstra mil for et stærkt samarbejde – såvel blandt kunder som medarbejdere.

Ildsjæl der kan skabe følgeskab
Der er tale om en nyoprettet stilling, og du får derfor rig mulighed for at sætte dit eget præg på rollen. Med ansvar for drift og ledelse i afdelingen er det dig, der sammen med afdelingschefen, motiverer og udvikler medarbejderne samt sørger for at både trivsel og fastholdelse af medarbejderne er i top. Vi lægger desuden vægt på, at du kan betjene virksomhedskunder på højt fagligt niveau, og at du har et klart blik for, hvornår et produkt lever op til vores interne kvalitetsmål. Du bruger din veludviklede forretningssans og dine ambitioner om at levere resultater, når du sparrer med afdelingschefen om driften.

Dine primære opgaver er:

  • Daglig ledelse af 25 medarbejdere, bestående af både konsulenter og assistenter, som er fordelt på flere lokationer – med stort fokus på at skabe gode kundeoplevelser og intern arbejdsglæde
  • Overordnet ressource- og opgavestyring, såvel kunderelateret som udviklingsfokuseret
  • Oplæring af medarbejdere, så de efterlever LandboNords værdier og koncepter
  • Budgetansvar; bidrage til årlig budgetlægning samt sikre løbende opfølgning på handlingsplaner og KPI’er
  • Daglig sparringspartner for afdelingschefen med fokus på strategiske som operationelle ledelsesopgaver

Brænder for ledelse og udvikling af medarbejdere og kunder
Vi forventer, at du har en længerevarende uddannelse gerne suppleret med efteruddannelser inden for ledelse og kommunikation. Du har erfaring med virksomhedsrådgivning inden for økonomi og med ledelse i en projektorienteret virksomhed. Det er endvidere et krav, at du har solid indsigt i landbrugets driftsøkonomiske forhold.

Sæt dit personlige aftryk på udviklingen!
LandboNord er brancheførende og har stort fokus på også fremadrettet at sætte nye standarder. Vi kan således tilbyde en central rolle i en virksomhed, hvor du får frie hænder til at videreudvikle forretningsområdet og dine medarbejdere, bl.a. gennem øget grad af digitalisering.

Ansøgning og spørgsmål
Vi inviterer løbende til samtaler – og vil glæde os til at modtage din ansøgning. Send din ansøgning til job@landbonord.dk. Har du spørgsmål til positionen, er du velkommen til at kontakte afdelingschef Anne Mette Søndergaard på tlf. +45 21 49 26 15 eller HR Business Partner Lene Bach på tlf. +45 40 41 14 58.

LandboNord er på en og samme tid en rådgivningsvirksomhed og en forening med ca. 1.300 aktive medlemmer. Foreningen ejer rådgivningsvirksomheden, der drives kommercielt og beskæftiger ca. 230 medarbejdere, som primært rådgiver landmænd inden for økonomi, kvægproduktion, svineproduktion, planteavl og miljø. Herudover tilbyder LandboNord rådgivning inden for HR, ledelse og medarbejderudvikling samt jura, it og socialområdet. Det er essentielt for LandboNord at der også i fremtiden kan tilbydes total-service til kunderne – med ét kontaktpunkt, hvor kunden kan få hjælp og sparring til alle administrative opgaver

2018-04-04T00:51:13.463 Fagligt stærk leder til nyoprettet stilling Vil du være med til at sætte retningen? Så har vi en spændende nyoprettet stilling hos LandboNord til en fagligt stærk leder. Til afdelingen for Strategi og Virksomhedsøkonomi søger vi en souschef, der brænder for forandringsledelse i et fagligt stærkt miljø, og som er kendt for at gå den ekstra mil for et stærkt samarbejde såvel blandt kunder som medarbejdere. Ildsjæl der kan skabe følgeskab Der er tale om en nyoprettet stilling, og du får derfor rig mulighed for at sætte dit eget præg på rollen. Med ansvar for drift og ledelse i afdelingen er det dig, der sammen med afdelingschefen, motiverer og udvikler medarbejderne samt sørger for at både trivsel og fastholdelse af medarbejderne er i top. Vi lægger desuden vægt på, at du kan betjene virksomhedskunder på højt fagligt niveau, og at du har et klart blik for, hvornår et produkt lever op til vores interne kvalitetsmål. Du bruger din veludviklede forretningssans og dine ambitioner om at levere resultater, når du sparrer med afdelingschefen om driften. Dine primære opgaver er: Daglig ledelse af 25 medarbejdere, bestående af både konsulenter og assistenter, som er fordelt på flere lokationer med stort fokus på at skabe gode kundeoplevelser og intern arbejdsglæde Overordnet ressource- og opgavestyring, såvel kunderelateret som udviklingsfokuseret Oplæring af medarbejdere, så de efterlever LandboNords værdier og koncepter Budgetansvar bidrage til årlig budgetlægning samt sikre løbende opfølgning på handlingsplaner og KPI er Daglig sparringspartner for afdelingschefen med fokus på strategiske som operationelle ledelsesopgaver Brænder for ledelse og udvikling af medarbejdere og kunder Vi forventer, at du har en længerevarende uddannelse gerne suppleret med efteruddannelser inden for ledelse og kommunikation. Du har erfaring med virksomhedsrådgivning inden for økonomi og med ledelse i en projektorienteret virksomhed. Det er endvidere et krav, at du har solid indsigt i landbrugets driftsøkonomiske forhold. Sæt dit personlige aftryk på udviklingen! LandboNord er brancheførende og har stort fokus på også fremadrettet at sætte nye standarder. Vi kan således tilbyde en central rolle i en virksomhed, hvor du får frie hænder til at videreudvikle forretningsområdet og dine medarbejdere, bl.a. gennem øget grad af digitalisering. Ansøgning og spørgsmål Vi inviterer løbende til samtaler og vil glæde os til at modtage din ansøgning. Send din ansøgning til job@landbonord.dk. Har du spørgsmål til positionen, er du velkommen til at kontakte afdelingschef Anne Mette Søndergaard på tlf. 45 21 49 26 15 eller HR Business Partner Lene Bach på tlf. 45 40 41 14 58. LandboNord er på en og samme tid en rådgivningsvirksomhed og en forening med ca. 1.300 aktive medlemmer. Foreningen ejer rådgivningsvirksomheden, der drives kommercielt og beskæftiger ca. 230 medarbejdere, som primært rådgiver landmænd inden for økonomi, kvægproduktion, svineproduktion, planteavl og miljø. Herudover tilbyder LandboNord rådgivning inden for HR, ledelse og medarbejderudvikling samt jura, it og socialområdet. Det er essentielt for LandboNord at der også i fremtiden kan tilbydes total-service til kunderne med t kontaktpunkt, hvor kunden kan få hjælp og sparring til alle administrative opgaver11Jobneteeae4256100000000000IDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2018-04-03T00:00:0000110EuropaDanmarkEuropaDanmarkJyllandNordjyllandJammerbugtEuropaDanmarkJyllandNordjyllandBrønderslev3102490LandboNord11Erhvervsparken 19700Brønderslev96242424DKDanmark0
job@landbonord.dkDKDanmarkDKDanmark
8Fuldtid46Permanent520912JobNet47631021000https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=eeae4256https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=eeae4256https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=eeae4256&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=eeae4256&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonhttps://static.matchwork.com/company/logo/DK/ORS/SoMe/Ledelse_og_HR/Ledelse/8.jpgØnsker du et spændende job som Afdelingschef? Hos LandboNord tilbyder vi arbejdsplads med fokus på den enkelte medarbejder.12008001Dansk3Læse/ tale123204Afdelingschef6Ledelse352859133Anne Mette Søndergaardjob@landbonord.dkDKDanmarkDKDanmarkda-DK