Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Souschef - Vejle - Nørremark Center

I Lidl tror vi på, at sammenhold er vinderhold - også når det går stærkt. Vi har brug for stærke ledere, der giver vores medarbejdere retning og overskud, så vi sammen skaber rammerne for landet bedste indkøbsoplevelse. Har du leder-DNA, og drømmer du om spændende udfordringer og en ansvarsfuld rolle? Så skynd dig at læse videre.

Om jobbet

Som souschef er du med til at drive butikken og lede medarbejderne. Du har medansvar for, at butikken lever op til kundernes forventninger, så de bliver ved med at handle hos os. Ud over at bestille varer, fylde op og ekspedere kunderne ved kassen, så får du også følgende opgaver, som du løser i tæt samarbejde med butikschefen:

  • Planlægning af ressourcer og prioritering af arbejdsopgaver
  • Oplæring af medarbejdere, så de efterlever Lidls værdier og butikskoncepter
  • Ledelse af medarbejdere så de lykkes i deres job
  • Sørge for, at vores butikskoncepter overholdes
  • Ansvar for butikken når butikschefen ikke er til stede

Om dig

Du er en empatisk og stærk ledertype, der har nemt ved motivere dine medarbejdere. Du bliver respekteret for din faglighed, og du giver selvfølgelig en hånd med, når vi fylder varer på hylderne, eller hvis der bliver spildt mælk på gulvet.

Du er godt rustet til jobbet, hvis du:

  • Har en venlig og professionel fremtoning
  • Inspirerer dine medarbejdere til at følge dit gode eksempel
  • Skaber gode kundeoplevelser
  • Har overblik og fokus på detaljen
  • Ser butikken som et team og er ikke bleg for at tage del i arbejdsopgaverne i den daglige drift

Vi tilbyder

I Lidl lover vi dig, at du lykkes, og nu skal du høre hvorfor: I Lidl overlader vi intet til tilfældighederne. Derfor er der selvfølgelig lagt en nøje plan for dit oplæringsforløb, ligesom du får adgang til skræddersyede kurser, der udvikler dig både som leder og menneske. Hvis du har en ambition om at blive butikschef i Lidl, er jobbet som souschef springbrættet.

5 gode grunde til at blive souschef i Lidl:

  1.  En udfordrende rolle, hvor tingene går stærkt
  2.  Branchens bedste sammenhold
  3.  Adgang til skræddersyede kurser, der udvikler dig både personligt og fagligt
  4. Et springbræt til at blive butikschef, hvis du kan og vil
  5. Attraktiv lønpakke, som vi godt tør sammenligne med konkurrenternes

Har du spørgsmål til stillingen? Så kontakt distriktschef Kenn Duus på telefon 4212 0513, hverdage mellem kl. 8 – 16.

Send din ansøgning!Send hurtigst muligt din ansøgning og et detaljeret CV. Du skal benytte vores online ansøgningsformular via 

https://karriere.lidl.dk/da/jobsearch/Souschef-Vejle-Nørremark-Center-3373?rdeLocaleAttr=da


Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

330015760Phoenix-3e93676f12019-05-02T00:00:00Souschef - Vejle - Nørremark Center

I Lidl tror vi på, at sammenhold er vinderhold - også når det går stærkt. Vi har brug for stærke ledere, der giver vores medarbejdere retning og overskud, så vi sammen skaber rammerne for landet bedste indkøbsoplevelse. Har du leder-DNA, og drømmer du om spændende udfordringer og en ansvarsfuld rolle? Så skynd dig at læse videre.

Om jobbet

Som souschef er du med til at drive butikken og lede medarbejderne. Du har medansvar for, at butikken lever op til kundernes forventninger, så de bliver ved med at handle hos os. Ud over at bestille varer, fylde op og ekspedere kunderne ved kassen, så får du også følgende opgaver, som du løser i tæt samarbejde med butikschefen:

  • Planlægning af ressourcer og prioritering af arbejdsopgaver
  • Oplæring af medarbejdere, så de efterlever Lidls værdier og butikskoncepter
  • Ledelse af medarbejdere så de lykkes i deres job
  • Sørge for, at vores butikskoncepter overholdes
  • Ansvar for butikken når butikschefen ikke er til stede

Om dig

Du er en empatisk og stærk ledertype, der har nemt ved motivere dine medarbejdere. Du bliver respekteret for din faglighed, og du giver selvfølgelig en hånd med, når vi fylder varer på hylderne, eller hvis der bliver spildt mælk på gulvet.

Du er godt rustet til jobbet, hvis du:

  • Har en venlig og professionel fremtoning
  • Inspirerer dine medarbejdere til at følge dit gode eksempel
  • Skaber gode kundeoplevelser
  • Har overblik og fokus på detaljen
  • Ser butikken som et team og er ikke bleg for at tage del i arbejdsopgaverne i den daglige drift

Vi tilbyder

I Lidl lover vi dig, at du lykkes, og nu skal du høre hvorfor: I Lidl overlader vi intet til tilfældighederne. Derfor er der selvfølgelig lagt en nøje plan for dit oplæringsforløb, ligesom du får adgang til skræddersyede kurser, der udvikler dig både som leder og menneske. Hvis du har en ambition om at blive butikschef i Lidl, er jobbet som souschef springbrættet.

5 gode grunde til at blive souschef i Lidl:

  1.  En udfordrende rolle, hvor tingene går stærkt
  2.  Branchens bedste sammenhold
  3.  Adgang til skræddersyede kurser, der udvikler dig både personligt og fagligt
  4. Et springbræt til at blive butikschef, hvis du kan og vil
  5. Attraktiv lønpakke, som vi godt tør sammenligne med konkurrenternes

Har du spørgsmål til stillingen? Så kontakt distriktschef Kenn Duus på telefon 4212 0513, hverdage mellem kl. 8 – 16.

Send din ansøgning!Send hurtigst muligt din ansøgning og et detaljeret CV. Du skal benytte vores online ansøgningsformular via 

https://karriere.lidl.dk/da/jobsearch/Souschef-Vejle-Nørremark-Center-3373?rdeLocaleAttr=da

2019-05-31T00:52:40.587 I Lidl tror vi på, at sammenhold er vinderhold - også når det går stærkt. Vi har brug for stærke ledere, der giver vores medarbejdere retning og overskud, så vi sammen skaber rammerne for landet bedste indkøbsoplevelse. Har du leder-DNA, og drømmer du om spændende udfordringer og en ansvarsfuld rolle? Så skynd dig at læse videre. Om jobbet Som souschef er du med til at drive butikken og lede medarbejderne. Du har medansvar for, at butikken lever op til kundernes forventninger, så de bliver ved med at handle hos os. Ud over at bestille varer, fylde op og ekspedere kunderne ved kassen, så får du også følgende opgaver, som du løser i tæt samarbejde med butikschefen: Planlægning af ressourcer og prioritering af arbejdsopgaver Oplæring af medarbejdere, så de efterlever Lidls værdier og butikskoncepter Ledelse af medarbejdere så de lykkes i deres job Sørge for, at vores butikskoncepter overholdes Ansvar for butikken når butikschefen ikke er til stede Om dig Du er en empatisk og stærk ledertype, der har nemt ved motivere dine medarbejdere. Du bliver respekteret for din faglighed, og du giver selvfølgelig en hånd med, når vi fylder varer på hylderne, eller hvis der bliver spildt mælk på gulvet. Du er godt rustet til jobbet, hvis du: Har en venlig og professionel fremtoning Inspirerer dine medarbejdere til at følge dit gode eksempel Skaber gode kundeoplevelser Har overblik og fokus på detaljen Ser butikken som et team og er ikke bleg for at tage del i arbejdsopgaverne i den daglige drift Vi tilbyder I Lidl lover vi dig, at du lykkes, og nu skal du høre hvorfor: I Lidl overlader vi intet til tilfældighederne. Derfor er der selvfølgelig lagt en nøje plan for dit oplæringsforløb, ligesom du får adgang til skræddersyede kurser, der udvikler dig både som leder og menneske. Hvis du har en ambition om at blive butikschef i Lidl, er jobbet som souschef springbrættet. 5 gode grunde til at blive souschef i Lidl: En udfordrende rolle, hvor tingene går stærkt Branchens bedste sammenhold Adgang til skræddersyede kurser, der udvikler dig både personligt og fagligt Et springbræt til at blive butikschef, hvis du kan og vil Attraktiv lønpakke, som vi godt tør sammenligne med konkurrenternes Har du spørgsmål til stillingen? Så kontakt distriktschef Kenn Duus på telefon 4212 0513, hverdage mellem kl. 8 16. Send din ansøgning!Send hurtigst muligt din ansøgning og et detaljeret CV. Du skal benytte vores online ansøgningsformular via https: karriere.lidl.dk da jobsearch Souschef-Vejle-Nørremark-Center-3373?rdeLocaleAttr da11jobnet3e93676f100000000000IDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2019-05-30T00:00:000000http://www.lidl.dk/0EuropaDanmarkJyllandSyd- og SønderjyllandKolding3518689Lidl Danmark K/S Administration11Nørremark Center 47100VejleDKDanmark0DKDanmarkDKDanmark8Fuldtid46Permanent753215JobNet4981992498199210002-05-20190https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=3e93676fhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=3e93676fhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=3e93676f&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=3e93676f&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonSouschef - Vejle - Nørremark Center1Dansk3Læse/ tale122918Souschef6Ledelse361659742Kennnoreply@ofir.comDKDanmarkDKDanmark330092911Børnehuset Ådalen søger souschefBasic Arbejdssted: Børnehuset Ådalen Arbejdstid: 37 timer ugentlig, fordelt på to afdelinger med 13 timers ledelse og 24 børnetimer. Ansættelsestidspunkt: Snarest muligt, dog senest den 1 december 2019 Hvem er vi? Børnehuset Ådalen søger en souschef, der kan være med til at bringe værdifuld inspiration ind i en spændende hverdag i en fusioneret institution, som altid er i bevægelse og på vej. Ådalen er en fusioneret institution med to afdelinger beliggende med en afstand på 1½ km. Begge afdelinger ligger i et dejligt naturområde tæt på marker, skov og å. Vores vision er at skabe et trygt og udviklende børne miljø, hvor vi arbejder i børnehøjde og sætter barnets trivsel, udvikling og læring i højsæde. Vore værdier er faglighed, team spirit, humor, engagement, proaktiv og målrettet. Disse værdier danner rammen for vores kultur og vores pædagogiske arbejde. Som medarbejder i Børnehuset Ådalen vil du opleve en arbejdsplads med 14 engagerede medarbejder, der brænder for deres arbejde og en børnegruppe der udvikles i et trygt og udviklende fællesskab. Funktioner: Du skal kunne deltage i alle opgaver, der får en børnehave med 2 afdelinger, dejlige børn, forældre, kollegaer, lokalsamfund og eksterne samarbejdspartner til at spille sammen i et meningsfyldt og konstruktivt samspil. Du bliver en del af en sporgruppe hvor vi arbejder på tværs af de to afdelinger i aldersopdelte grupper, med udgangspunkt i den pædagogiske læreplan. Du skal være synlig i begge afdelinger og skal kunne indgå i et tværgående samarbejde i Ådalen med henblik på at styrke den faglige udvikling og synergi på tværs af de to afdelinger, til gavn for børnenes trivsel, udvikling og læring. Du bliver en del af ledelsen, hvor ledelsesansvaret rummer både det pædagogiske, administrative og personalemæssige. Kvalifikationer: Du er uddannet pædagog, gerne med erfaring fra et tidligere job som souschef. Du skal sammen med lederen kunne lede den pædagogiske faglighed med øje for kompetencer, ressourcer og muligheder. Du skal være tydelig, nærværende og anerkendende i din ledelse. Du skal have kendskab til den nye dagtilbudslov og dens styrkede pædagogiske læreplan. Du skal være faglig på flere planer i forhold til børn, forældre og kollegaer. Du skal kunne anvende pædagogiske teorier i praksis og være indstillet på ny læring. Du må gerne have erfaring med læringsledelse. Du skal være indstillet på et bredt samarbejde, da vi løbende indgår i arbejdsgrupper faglige netværk, lige som vi har et tværgående samarbejde i Ådalen på tværs af de to afdelinger. Du skal kunne arbejde selvstændigt og ikke være bange for at tage fat, vi er en børnehave i stor aktivitet. Godt kendskab til IT er nødvendigt, da vi bruger IT i hverdagen til det ledelsesmæssige arbejde, samt til dokumentation og evaluering. Løn: efter gældende overenskomst Nærmere oplysninger fås ved henvendelse til: Leder, Kate Schmidt. Mobil: 24 98 44 73 eller 79 79 03 00 Evt. besøg i børnehaven kan aftales med Kate Schmidt Ansøgning sendes elektronisk via knappen Ansøg . Ansættelsessamtaler: Forventer at afholde 1. runde samtaler den 22 oktober 2019 De kandidater, som går videre til anden runde kan forvente, at samtalerne gennemføres den 25 oktober 2019. Samtalerne foregår på Børn, uddannelses og arbejdsmarkedsforvaltningen Ålegården 1, 6000 Kolding Der vil til samtalen være et ansættelsesudvalg bestående af: Leder, Kate Schmidt. Udviklingschef, Suzan W. Andersen. Tillidsmand, Bente Frandsen. Pædagog, Anja Jessen, og en repræsentant fra forældregruppen. Forud for ansættelse indhenter Kolding Kommune straffeattest børneattest, når loven kræver det, eller stillingen i øvrigt berettiger til det.

Arbejdssted: Børnehuset Ådalen

Arbejdstid: 37 timer ugentlig, fordelt på to afdelinger med 13 timers ledelse og 24 børnetimer.

Ansættelsestidspunkt: Snarest muligt, dog senest den 1 december 2019

 

Hvem er vi?

Børnehuset Ådalen søger en souschef, der kan være med til at bringe værdifuld inspiration ind i en spændende hverdag i en fusioneret institution, som altid er i bevægelse og på vej.

Ådalen er en fusioneret institution med to afdelinger beliggende med en afstand på 1½ km. Begge afdelinger ligger i et dejligt naturområde tæt på marker, skov og å. Vores vision er at skabe et trygt og udviklende børne miljø, hvor vi arbejder i børnehøjde og sætter barnets trivsel, udvikling og læring i højsæde. Vore værdier er faglighed, team spirit, humor, engagement, proaktiv og målrettet. Disse værdier danner rammen for vores kultur og vores pædagogiske arbejde.

Som medarbejder i Børnehuset Ådalen vil du opleve en arbejdsplads med 14 engagerede medarbejder, der brænder for deres arbejde og en børnegruppe der udvikles i et trygt og udviklende fællesskab.

Funktioner:

  • Du skal kunne deltage i alle opgaver, der får en børnehave med 2 afdelinger, dejlige børn, forældre, kollegaer, lokalsamfund og eksterne samarbejdspartner til at spille sammen i et meningsfyldt og konstruktivt samspil.
  • Du bliver en del af en ”sporgruppe” hvor vi arbejder på tværs af de to afdelinger i aldersopdelte grupper, med udgangspunkt i den pædagogiske læreplan.
  • Du skal være synlig i begge afdelinger og skal kunne indgå i et tværgående samarbejde i Ådalen med henblik på at styrke den faglige udvikling og synergi på tværs af de to afdelinger, til gavn for børnenes trivsel, udvikling og læring.
  • Du bliver en del af ledelsen, hvor ledelsesansvaret rummer både det pædagogiske, administrative og personalemæssige.

 

Kvalifikationer:

  • Du er uddannet pædagog, gerne med erfaring fra et tidligere job som souschef.
  • Du skal sammen med lederen kunne lede den pædagogiske faglighed med øje for kompetencer, ressourcer og muligheder.
  • Du skal være tydelig, nærværende og anerkendende i din ledelse.
  • Du skal have kendskab til den nye dagtilbudslov og dens styrkede pædagogiske læreplan.
  • Du skal være faglig på flere planer i forhold til børn, forældre og kollegaer.
  • Du skal kunne anvende pædagogiske teorier i praksis og være indstillet på ny læring.
  • Du må gerne have erfaring med læringsledelse.
  • Du skal være indstillet på et bredt samarbejde, da vi løbende indgår i arbejdsgrupper/faglige netværk, lige som vi har et tværgående samarbejde i Ådalen på tværs af de to afdelinger.
  • Du skal kunne arbejde selvstændigt og ikke være bange for at tage fat, vi er en børnehave i stor aktivitet.
  • Godt kendskab til IT er nødvendigt, da vi bruger IT i hverdagen til det ledelsesmæssige arbejde, samt til dokumentation og evaluering.

Løn: efter gældende overenskomst

Nærmere oplysninger fås ved henvendelse til:
Leder, Kate Schmidt. Mobil: 24 98 44 73 eller 79 79 03 00

Evt. besøg i børnehaven kan aftales med Kate Schmidt

Ansøgning sendes elektronisk via knappen "Ansøg".

Ansættelsessamtaler: Forventer at afholde 1. runde samtaler den 22 oktober 2019

De kandidater, som går videre til anden runde kan forvente, at samtalerne gennemføres den 25 oktober 2019.

Samtalerne foregår på Børn, uddannelses og arbejdsmarkedsforvaltningen Ålegården 1, 6000 Kolding

Der vil til samtalen være et ansættelsesudvalg bestående af:

Leder, Kate Schmidt. Udviklingschef, Suzan W. Andersen. Tillidsmand, Bente Frandsen. Pædagog, Anja Jessen, og en repræsentant fra forældregruppen.

Forud for ansættelse indhenter Kolding Kommune straffeattest/børneattest, når loven kræver det, eller stillingen i øvrigt berettiger til det.

ORS/Small/064c4b7e_logo.pngBørnehuset ÅdalenViuf2019-09-19T22:00:00.7032019-10-12T00:00:00
330084885Souschef til Petersbjerggård daginstitutionBasic Arbejdssted: Den integrerede Daginstitution Petersbjerggård. Arbejdstid: 37 timer ugen Ansættelsestidspunkt: 1. december 2019 Har du en iboende organisator og drømmer om at sætte din pædagogiske faglighed-, dit engagement- og din lyst til ledelse i spil, så er det dig vi mangler i vores hus. Pr. 1. december 2019 søger vi en ny souschef, som brænder for at arbejde med mennesker, både små og store. Om os: Petersbjerggård er en 0 6 års institution med godt 100 børn og 25-30 medarbejdere. De 43 vuggestuebørn er delt op i 4 aldersblandede grupper i en vuggestueafdeling. De 60-72 børnehavebørn er delt på 3 aldersblandende grupper i børnehaveafdelingen. Petersbjerggård er i gang med en spændende udviklingsproces, hvor fokus er rettet mod udviklingen af vores faglige fundament og ambitionen om at være et dagtilbud af høj kvalitet. En ambition som ikke blot skal være på papiret, men en ambition som skal kunne ses, mærkes og erfares i praksis. Vi arbejder med stor fokus på omsorg og nærvær, og stræber efter at få et højt refleksionsniveau, en stærk feedbackkultur og stor pædagogisk bevidsthed ind i hverdagen, så vi sikre alle børns trivsel og udvikling, og herved giver dem det bedste afsæt for deres videre færd i livet. Sammen med lederen skal du sikre stabilitet og trivsel samt vedholdenhed over for, at de beslutninger som træffes, føres ud i praksis. Derfor søger vi: En souschef med høj faglighed, pædagogiske ambitioner, lysten til at være i forandring og med gode kommunikations- og samarbejdskompetencer. Du besidder et godt organisatorisk overblik, har et naturligt flair for systematik og organisering. Du skal være med til at skabe faglige lærings- og udviklingsrum baseret på tryghed, omsorg og nærvær. Dine særlig egenskab er, at du formår og finder glæde ved, at skulle navigere mellem det praktiske organisatoriske arbejde og det relationelle og omsorgsbetingede arbejde, på en tydelige og engageret måde og evner at bevare roen i hverdagens udfordringer. Du har et positivt livssyn med troen på det bedste i mennesket. Du er respektfuld, ansvarsfuld og omsorgsfuld i din tilgang til alle børn, forældre, personaler og samarbejdspartnere, og vægter at være engageret og nærværende i de relationer du indgår i. Du er en dygtig målrettet pædagog der naturligt: Arbejder med egen faglig og personlig udvikling. Udviser selvstændighed, ansvarlighed og åbenhed. Reflekterer over egen og andres praksis. Finder interesse i forskning og udvikling på området. Indgår i et miljø med både sjov og alvor. Du søger jobbet som souschef i vores institution fordi du: Gerne vil indgå i et dynamisk lederteam med fokus på institutionens udvikling og trivsel Ønsker at påtage dig ansvaret for konkrete ledelsesmæssige ansvarsområder Er grundig og finde værdi og udfordring i, at sikre arbejdet med vagtplaner, timesedler og div. papirmaterialer. Har gode kommunikative egenskaber både skriftligt og mundtligt. Ønsker at være sparringspartner omkring ledelsesmæssige problemstillinger Opgaven: For den endelige jobbeskrivelse vil vi tage afsæt i ledelsens samlede styrker og kompetencer. Som udgangspunktet er der skemalagt 13 timer om ugen til ledelsesopgaver. Souschefen er umiddelbart ikke tilknyttet en fast gruppe, så de resterende timer vil være placeret i forskellig grad på stuerne rundt i hele huset. Du skal både kunne åbne og lukke institutionen, samt deltage i aftenmøder. Hvad kan vi tilbyde: En institution i spændende udvikling. Engagerede og arbejdsomme kollegaer. Et vedholdende fokus på og prioritering af kerneopgaven - børnene. Faglig sparring og udvikling. Stort medansvar og indflydelse på egne opgaver og husets udvikling. Gode muligheder for udvikling af ledelseskompetencer. Dejlige omgivelser og prioritering af brugen af disse. En stor flok skønne børn og en engageret forældregruppe, som gerne tager del i deres børns institutionsliv, trivsel og udvikling. Løn: Ifølge overenskomst og forhåndsaftaler indgået mellem Kolding kommune og BUPL Nærmere oplysninger fås ved henvendelse til: Leder Anne Sofie G. Olesen på telefon: 21681347 Ansøgning sendes elektronisk via knappen Ansøg . Ansøgningsfrist: Fredag d. 27. september 2019 Ansættelsessamtaler: Der afholdes ansættelsessamtaler i uge 41. Samtalerne foregår på KUC, Ågade 27, 6000 Kolding. Forud for ansættelse indhenter Kolding Kommune straffeattest børneattest.

Arbejdssted: Den integrerede Daginstitution Petersbjerggård.     

Arbejdstid: 37 timer/ugen

Ansættelsestidspunkt: 1. december 2019

Har du en iboende organisator og drømmer om at sætte din pædagogiske faglighed-, dit engagement- og din lyst til ledelse i spil, så er det dig vi mangler i vores hus.
Pr. 1. december 2019 søger vi en ny souschef, som brænder for at arbejde med mennesker, både små og store.

 

Om os: 
Petersbjerggård er en 0 – 6 års institution med godt 100 børn og 25-30 medarbejdere.

De 43 vuggestuebørn er delt op i 4 aldersblandede grupper i en vuggestueafdeling.

De 60-72 børnehavebørn er delt på 3 aldersblandende grupper i børnehaveafdelingen.

 

Petersbjerggård er i gang med en spændende udviklingsproces, hvor fokus er rettet mod udviklingen af vores faglige fundament og ambitionen om at være et dagtilbud af høj kvalitet. En ambition som ikke blot skal være på papiret, men en ambition som skal kunne ses, mærkes og erfares i praksis. Vi arbejder med stor fokus på omsorg og nærvær, og stræber efter at få et højt refleksionsniveau, en stærk feedbackkultur og stor pædagogisk bevidsthed ind i hverdagen, så vi sikre alle børns trivsel og udvikling, og herved giver dem det bedste afsæt for deres videre færd i livet.

Sammen med lederen skal du sikre stabilitet og trivsel samt vedholdenhed over for, at de beslutninger som træffes, føres ud i praksis.

 

Derfor søger vi:
En souschef med høj faglighed, pædagogiske ambitioner, lysten til at være i forandring og med gode kommunikations- og samarbejdskompetencer.
Du besidder et godt organisatorisk overblik, har et naturligt flair for systematik og organisering. Du skal være med til at skabe faglige lærings- og udviklingsrum baseret på tryghed, omsorg og nærvær.
Dine særlig egenskab er, at du formår og finder glæde ved, at skulle navigere mellem det praktiske organisatoriske arbejde og det relationelle og omsorgsbetingede arbejde, på en tydelige og engageret måde og evner at bevare roen i hverdagens udfordringer.
Du har et positivt livssyn med troen på det bedste i mennesket. Du er respektfuld, ansvarsfuld og omsorgsfuld i din tilgang til alle; børn, forældre, personaler og samarbejdspartnere, og vægter at være engageret og nærværende i de relationer du indgår i.

 

Du er en dygtig målrettet pædagog der naturligt:

  • Arbejder med egen faglig og personlig udvikling.
  • Udviser selvstændighed, ansvarlighed og åbenhed.
  • Reflekterer over egen og andres praksis.
  • Finder interesse i forskning og udvikling på området.
  • Indgår i et miljø med både sjov og alvor.

 

Du søger jobbet som souschef i vores institution fordi du:

  • Gerne vil indgå i et dynamisk lederteam med fokus på institutionens udvikling og trivsel
  • Ønsker at påtage dig ansvaret for konkrete ledelsesmæssige ansvarsområder
  • Er grundig og finde værdi og udfordring i, at sikre arbejdet med vagtplaner, timesedler og div. papirmaterialer.
  • Har gode kommunikative egenskaber både skriftligt og mundtligt.
  • Ønsker at være sparringspartner omkring ledelsesmæssige problemstillinger

Opgaven:

For den endelige jobbeskrivelse vil vi tage afsæt i ledelsens samlede styrker og kompetencer. Som udgangspunktet er der skemalagt 13 timer om ugen til ledelsesopgaver. Souschefen er umiddelbart ikke tilknyttet en fast gruppe, så de resterende timer vil være placeret i forskellig grad på stuerne rundt i hele huset. Du skal både kunne åbne og lukke institutionen, samt deltage i aftenmøder.

 

Hvad kan vi tilbyde: 

  • En institution i spændende udvikling.
  • Engagerede og arbejdsomme kollegaer.
  • Et vedholdende fokus på og prioritering af kerneopgaven - børnene.
  • Faglig sparring og udvikling.
  • Stort medansvar og indflydelse på egne opgaver og husets udvikling.
  • Gode muligheder for udvikling af ledelseskompetencer.
  • Dejlige omgivelser og prioritering af brugen af disse.
  • En stor flok skønne børn og en engageret forældregruppe, som gerne tager del i deres børns institutionsliv, trivsel og udvikling.

Løn:
Ifølge overenskomst og forhåndsaftaler indgået mellem Kolding kommune og BUPL

 

Nærmere oplysninger fås ved henvendelse til:
Leder Anne Sofie G. Olesen på telefon: 21681347

Ansøgning sendes elektronisk via knappen "Ansøg".

Ansøgningsfrist:
Fredag d. 27. september 2019

 

Ansættelsessamtaler:
Der afholdes ansættelsessamtaler i uge 41. Samtalerne foregår på KUC, Ågade 27, 6000 Kolding.

Forud for ansættelse indhenter Kolding Kommune straffeattest/børneattest.

ORS/Small/d3ef2a64_logo.pngDaginstitutionen PetersbjerggårdKolding2019-09-05T15:02:43.8302019-09-27T00:00:00
330084889Souschef - KoldingRobot I Lidl tror vi på, at sammenhold er vinderhold - også når det går stærkt. Vi har brug for stærke ledere, der giver vores medarbejdere retning og overskud, så vi sammen skaber rammerne for landet bedste indkøbsoplevelse. Har du leder-DNA, og drømmer du om spændende udfordringer og en ansvarsfuld rolle? Så skynd dig at læse videre. Om jobbet Som souschef er du med til at drive butikken og lede medarbejderne. Du har medansvar for, at butikken lever op til kundernes forventninger, så de bliver ved med at handle hos os. Ud over at bestille varer, fylde op og ekspedere kunderne ved kassen, så får du også følgende opgaver, som du løser i tæt samarbejde med butikschefen: Planlægning af ressourcer og prioritering af arbejdsopgaver Oplæring af medarbejdere, så de efterlever Lidls værdier og butikskoncepter Ledelse af medarbejdere så de lykkes i deres job Sørge for, at vores butikskoncepter overholdes Ansvar for butikken når butikschefen ikke er til stede Om dig Du er en empatisk og stærk ledertype, der har nemt ved motivere dine medarbejdere. Du bliver respekteret for din faglighed, og du giver selvfølgelig en hånd med, når vi fylder varer på hylderne, eller hvis der bliver spildt mælk på gulvet. Du er godt rustet til jobbet, hvis du: Har en venlig og professionel fremtoning Inspirerer dine medarbejdere til at følge dit gode eksempel Skaber gode kundeoplevelser Har overblik og fokus på detaljen Ser butikken som et team og er ikke bleg for at tage del i arbejdsopgaverne i den daglige drift Vi tilbyder I Lidl lover vi dig, at du lykkes, og nu skal du høre hvorfor: I Lidl overlader vi intet til tilfældighederne. Derfor er der selvfølgelig lagt en nøje plan for dit oplæringsforløb, ligesom du får adgang til skræddersyede kurser, der udvikler dig både som leder og menneske. Hvis du har en ambition om at blive butikschef i Lidl, er jobbet som souschef springbrættet. 5 gode grunde til at blive souschef i Lidl: En udfordrende rolle, hvor tingene går stærkt Branchens bedste sammenhold Adgang til skræddersyede kurser, der udvikler dig både personligt og fagligt Et springbræt til at blive butikschef, hvis du kan og vil Attraktiv lønpakke, som vi godt tør sammenligne med konkurrenternes Har du spørgsmål til stillingen? Så kontakt distriktschef Susanne Asmussen på telefon 4212 0571, hverdage mellem kl. 8 16. Send din ansøgning! Send hurtigst muligt din ansøgning og et detaljeret CV. Du skal benytte vores online ansøgningsformular via https: karriere.lidl.dk da jobsearch Souschef-Kolding-3799?rdeLocaleAttr da

I Lidl tror vi på, at sammenhold er vinderhold - også når det går stærkt. Vi har brug for stærke ledere, der giver vores medarbejdere retning og overskud, så vi sammen skaber rammerne for landet bedste indkøbsoplevelse. Har du leder-DNA, og drømmer du om spændende udfordringer og en ansvarsfuld rolle? Så skynd dig at læse videre.

Om jobbet

Som souschef er du med til at drive butikken og lede medarbejderne. Du har medansvar for, at butikken lever op til kundernes forventninger, så de bliver ved med at handle hos os. Ud over at bestille varer, fylde op og ekspedere kunderne ved kassen, så får du også følgende opgaver, som du løser i tæt samarbejde med butikschefen:

  • Planlægning af ressourcer og prioritering af arbejdsopgaver
  • Oplæring af medarbejdere, så de efterlever Lidls værdier og butikskoncepter
  • Ledelse af medarbejdere så de lykkes i deres job
  • Sørge for, at vores butikskoncepter overholdes
  • Ansvar for butikken når butikschefen ikke er til stede

Om dig

Du er en empatisk og stærk ledertype, der har nemt ved motivere dine medarbejdere. Du bliver respekteret for din faglighed, og du giver selvfølgelig en hånd med, når vi fylder varer på hylderne, eller hvis der bliver spildt mælk på gulvet.

Du er godt rustet til jobbet, hvis du:

  • Har en venlig og professionel fremtoning
  • Inspirerer dine medarbejdere til at følge dit gode eksempel
  • Skaber gode kundeoplevelser
  • Har overblik og fokus på detaljen
  • Ser butikken som et team og er ikke bleg for at tage del i arbejdsopgaverne i den daglige drift

Vi tilbyder

I Lidl lover vi dig, at du lykkes, og nu skal du høre hvorfor: I Lidl overlader vi intet til tilfældighederne. Derfor er der selvfølgelig lagt en nøje plan for dit oplæringsforløb, ligesom du får adgang til skræddersyede kurser, der udvikler dig både som leder og menneske. Hvis du har en ambition om at blive butikschef i Lidl, er jobbet som souschef springbrættet.

5 gode grunde til at blive souschef i Lidl:

  1.  En udfordrende rolle, hvor tingene går stærkt
  2.  Branchens bedste sammenhold
  3.  Adgang til skræddersyede kurser, der udvikler dig både personligt og fagligt
  4. Et springbræt til at blive butikschef, hvis du kan og vil
  5. Attraktiv lønpakke, som vi godt tør sammenligne med konkurrenternes

Har du spørgsmål til stillingen? Så kontakt distriktschef Susanne Asmussen på telefon 4212 0571, hverdage mellem kl. 8 – 16.

Send din ansøgning!

Send hurtigst muligt din ansøgning og et detaljeret CV. Du skal benytte vores online ansøgningsformular via 

https://karriere.lidl.dk/da/jobsearch/Souschef-Kolding-3799?rdeLocaleAttr=da

Lidl Danmark K/S AdministrationKolding2019-09-05T00:00:002019-10-03T00:00:00
330086515Souschef - VojensRobot I Lidl tror vi på, at sammenhold er vinderhold - også når det går stærkt. Vi har brug for stærke ledere, der giver vores medarbejdere retning og overskud, så vi sammen skaber rammerne for landet bedste indkøbsoplevelse. Har du leder-DNA, og drømmer du om spændende udfordringer og en ansvarsfuld rolle? Så skynd dig at læse videre. Om jobbet Som souschef er du med til at drive butikken og lede medarbejderne. Du har medansvar for, at butikken lever op til kundernes forventninger, så de bliver ved med at handle hos os. Ud over at bestille varer, fylde op og ekspedere kunderne ved kassen, så får du også følgende opgaver, som du løser i tæt samarbejde med butikschefen: Planlægning af ressourcer og prioritering af arbejdsopgaver Oplæring af medarbejdere, så de efterlever Lidls værdier og butikskoncepter Ledelse af medarbejdere så de lykkes i deres job Sørge for, at vores butikskoncepter overholdes Ansvar for butikken når butikschefen ikke er til stede Om dig Du er en empatisk og stærk ledertype, der har nemt ved motivere dine medarbejdere. Du bliver respekteret for din faglighed, og du giver selvfølgelig en hånd med, når vi fylder varer på hylderne, eller hvis der bliver spildt mælk på gulvet. Du er godt rustet til jobbet, hvis du: Har en venlig og professionel fremtoning Inspirerer dine medarbejdere til at følge dit gode eksempel Skaber gode kundeoplevelser Har overblik og fokus på detaljen Ser butikken som et team og er ikke bleg for at tage del i arbejdsopgaverne i den daglige drift Vi tilbyder I Lidl lover vi dig, at du lykkes, og nu skal du høre hvorfor: I Lidl overlader vi intet til tilfældighederne. Derfor er der selvfølgelig lagt en nøje plan for dit oplæringsforløb, ligesom du får adgang til skræddersyede kurser, der udvikler dig både som leder og menneske. Hvis du har en ambition om at blive butikschef i Lidl, er jobbet som souschef springbrættet. 5 gode grunde til at blive souschef i Lidl: En udfordrende rolle, hvor tingene går stærkt Branchens bedste sammenhold Adgang til skræddersyede kurser, der udvikler dig både personligt og fagligt Et springbræt til at blive butikschef, hvis du kan og vil Attraktiv lønpakke, som vi godt tør sammenligne med konkurrenternes Har du spørgsmål til stillingen? Så kontakt distriktschefKarina Callesen på telefon 4212 0516, hverdage mellem kl. 8 16. Send din ansøgning!Send hurtigst muligt din ansøgning og et detaljeret CV. Du skal benytte vores online ansøgningsformular via https: karriere.lidl.dk da jobsearch Souschef-Vojens-3810?rdeLocaleAttr da

I Lidl tror vi på, at sammenhold er vinderhold - også når det går stærkt. Vi har brug for stærke ledere, der giver vores medarbejdere retning og overskud, så vi sammen skaber rammerne for landet bedste indkøbsoplevelse. Har du leder-DNA, og drømmer du om spændende udfordringer og en ansvarsfuld rolle? Så skynd dig at læse videre.

Om jobbet

Som souschef er du med til at drive butikken og lede medarbejderne. Du har medansvar for, at butikken lever op til kundernes forventninger, så de bliver ved med at handle hos os. Ud over at bestille varer, fylde op og ekspedere kunderne ved kassen, så får du også følgende opgaver, som du løser i tæt samarbejde med butikschefen:

  • Planlægning af ressourcer og prioritering af arbejdsopgaver
  • Oplæring af medarbejdere, så de efterlever Lidls værdier og butikskoncepter
  • Ledelse af medarbejdere så de lykkes i deres job
  • Sørge for, at vores butikskoncepter overholdes
  • Ansvar for butikken når butikschefen ikke er til stede

Om dig

Du er en empatisk og stærk ledertype, der har nemt ved motivere dine medarbejdere. Du bliver respekteret for din faglighed, og du giver selvfølgelig en hånd med, når vi fylder varer på hylderne, eller hvis der bliver spildt mælk på gulvet.

Du er godt rustet til jobbet, hvis du:

  • Har en venlig og professionel fremtoning
  • Inspirerer dine medarbejdere til at følge dit gode eksempel
  • Skaber gode kundeoplevelser
  • Har overblik og fokus på detaljen
  • Ser butikken som et team og er ikke bleg for at tage del i arbejdsopgaverne i den daglige drift

Vi tilbyder

I Lidl lover vi dig, at du lykkes, og nu skal du høre hvorfor: I Lidl overlader vi intet til tilfældighederne. Derfor er der selvfølgelig lagt en nøje plan for dit oplæringsforløb, ligesom du får adgang til skræddersyede kurser, der udvikler dig både som leder og menneske. Hvis du har en ambition om at blive butikschef i Lidl, er jobbet som souschef springbrættet.

5 gode grunde til at blive souschef i Lidl:

  1.  En udfordrende rolle, hvor tingene går stærkt
  2.  Branchens bedste sammenhold
  3.  Adgang til skræddersyede kurser, der udvikler dig både personligt og fagligt
  4. Et springbræt til at blive butikschef, hvis du kan og vil
  5. Attraktiv lønpakke, som vi godt tør sammenligne med konkurrenternes

Har du spørgsmål til stillingen? Så kontakt distriktschef
Karina Callesen på telefon 4212 0516, hverdage mellem kl. 8 – 16.

Send din ansøgning!Send hurtigst muligt din ansøgning og et detaljeret CV. Du skal benytte vores online ansøgningsformular via 

https://karriere.lidl.dk/da/jobsearch/Souschef-Vojens-3810?rdeLocaleAttr=da

Lidl Danmark K/S AdministrationVojens2019-09-09T00:00:002019-10-06T00:00:00
330088525Middelfart Musikskole søger ny souschef pr. 1. december 2019Basic Til Middelfart Musikskole søger vi pr. 1. december en souschef med relevant musikfaglig og pædagogisk baggrund, vilje og lyst til at lede musikskolen i en ledergruppe bestående af souschef og musikskoleleder. Ledelsen arbejder tæt sammen med skolens tre-kvart-tids ansatte sekretær. Stillingen er fuldtids, men med påtænkt undervisning ca. 20 Middelfart Musikskole er en fuld decentral musikskole med ca. 425 elever, der undervises på 12 af kommunens skoler af et professionelt, engageret, kreativt og mangfoldigt lærerkollegie bestående af 23 lærere. Alle med hjertet på rette sted, når det kommer til at skabe muligheder og gode oplevelser for eleverne omkring musikken. Musikskolens administration er pt. lokaliseret hos Ungdomsskolen, men vi forventer at flytte i egne lokaler primo 2022 på den ny-renoverede Vestre Skole. Middelfart Musikskole er kendetegnet ved et højt aktivitetsniveau af årligt tilbagevendende projekter, en stor talentlinje, en aktiv støtteforening, et udbredt samarbejde med folkeskolerne og en fasttømret sammenspilstradition (pt. 22 sammenspilshold). Alt sammen aktiviteter, der kræver et tæt samarbejde mellem aktørerne og tilbyder udfordringer og oplevelser på alle niveauer til eleverne. Vi søger en souschef, -der har gode skriftlige og mundtlige formuleringsevner -der kan lede, nytænke og udvikle skolen med musikskolens leder og personalet, men som i det daglige naturligvis også tage opgaver af administrativ såvel som af praktisk karakter -der er villig til at arbejde ihærdigt på at finde løsninger frem for at lade sig irriterer -der kan være tovholder projektleder på skolens små og store projekter -der er stabil, synlig og kan gå forrest -der er rummelig, imødekommende og anerkendende i sin tilgang -der har et højt refleksionsniveau -der har godt humør, gode personlige- og sociale egenskaber -der kan danne gode relationer til eksempelvis Støtteforening og samarbejdspartnere. Ikke mindst blandt kollegerne i skoleafdelingen. -der kan grine af tingene også når bølgerne går højt. Den endelige opgavefordeling mellem musikskoleleder og souschef vil til en vis grad afhænge af ansøgers kompetencer. Aften og weekendarbejde må på beregnes Ansøgningsfrist fredag d. 4. oktober Ansættelsessamtaler forventes gennemført Første samtale tirsdag d. 22. oktober Anden samtale mandag d. 28. oktober Der udarbejdes test af udvalgte ansøgere og indhentes referencer mellem 1. og 2. samtale. Der indhentes børne- og straffeattest, og ansættelsen er betinget af indholdet af disse. Ansøgning med relevante bilag sendes elektronisk via link på denne side. Tiltrædelse 1. december 2019 Yderligere oplysninger ved Musikskoleleder Morten Andersen 8888 5687

Til Middelfart Musikskole søger vi pr. 1. december en souschef med relevant musikfaglig – og pædagogisk baggrund, vilje og lyst til at lede musikskolen i en ledergruppe bestående af souschef og musikskoleleder. Ledelsen arbejder tæt sammen med skolens tre-kvart-tids ansatte sekretær.

Stillingen er fuldtids, men med påtænkt undervisning ca. 20%

Middelfart Musikskole er en fuld decentral musikskole med ca. 425 elever, der undervises på 12 af kommunens skoler af et professionelt, engageret, kreativt og mangfoldigt lærerkollegie bestående af 23 lærere. Alle med hjertet på rette sted, når det kommer til at skabe muligheder og gode oplevelser for eleverne omkring musikken. Musikskolens administration er pt. lokaliseret hos Ungdomsskolen, men vi forventer at flytte i egne lokaler primo 2022 på den ny-renoverede Vestre Skole.

Middelfart Musikskole er kendetegnet ved et højt aktivitetsniveau af årligt tilbagevendende projekter, en stor talentlinje, en aktiv støtteforening, et udbredt samarbejde med folkeskolerne og en fasttømret sammenspilstradition (pt. 22 sammenspilshold). Alt sammen aktiviteter, der kræver et tæt samarbejde mellem aktørerne og tilbyder udfordringer og oplevelser på alle niveauer til eleverne.

Vi søger en souschef,

-der har gode skriftlige og mundtlige formuleringsevner

-der kan lede, nytænke og udvikle skolen med musikskolens leder og personalet, men som i det daglige naturligvis også tage opgaver af administrativ såvel som af praktisk karakter

-der er villig til at arbejde ihærdigt på at finde løsninger frem for at lade sig irriterer

-der kan være tovholder/projektleder på skolens små og store projekter

-der er stabil, synlig og kan ”gå forrest”

-der er rummelig, imødekommende og anerkendende i sin tilgang

-der har et højt refleksionsniveau

-der har godt humør, gode personlige- og sociale egenskaber

-der kan danne gode relationer til eksempelvis Støtteforening og samarbejdspartnere. Ikke mindst blandt kollegerne i skoleafdelingen.

-der kan grine af tingene – også når bølgerne går højt.

 

Den endelige opgavefordeling mellem musikskoleleder og souschef vil til en vis grad afhænge af ansøgers kompetencer.

 

Aften og weekendarbejde må på beregnes

 

Ansøgningsfrist fredag d. 4. oktober

 

Ansættelsessamtaler forventes gennemført

Første samtale tirsdag d. 22. oktober

Anden samtale mandag d. 28. oktober

 

Der udarbejdes test af udvalgte ansøgere og indhentes referencer mellem 1. og 2. samtale. Der indhentes børne- og straffeattest, og ansættelsen er betinget af indholdet af disse.

 

Ansøgning med relevante bilag sendes elektronisk via link på denne side.

Tiltrædelse 1. december 2019

 

Yderligere oplysninger ved Musikskoleleder Morten Andersen 8888 5687

ORS/Small/f0440815_logo.gifMiddelfart KommuneMiddelfart2019-09-11T19:02:33.1102019-10-03T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

Børnehuset Ådalen søger souschef

Børnehuset Ådalen

Viuf
Arbejdssted: Børnehuset Ådalen Arbejdstid: 37 timer ugentlig, fordelt på to afdelinger med 13 timers ledelse og 24 børnetimer. Ansættelsestidspunkt: Snarest muligt, dog senest den 1 december 2019 Hvem er vi? Børnehuset Ådalen søger en souschef, der ...
Indrykket:19. september 2019
Udløbsdato:12. oktober 2019

Souschef til Petersbjerggård daginstitution

Daginstitutionen Petersbjerggård

Kolding
Arbejdssted: Den integrerede Daginstitution Petersbjerggård. Arbejdstid: 37 timer ugen Ansættelsestidspunkt: 1. december 2019 Har du en iboende organisator og drømmer om at sætte din pædagogiske faglighed-, dit engagement- og din lyst til ledelse i ...
Indrykket:5. september 2019
Udløbsdato:27. september 2019

Souschef - Kolding

Lidl Danmark K/S Administration

Kolding
I Lidl tror vi på, at sammenhold er vinderhold - også når det går stærkt. Vi har brug for stærke ledere, der giver vores medarbejdere retning og overskud, så vi sammen skaber rammerne for landet bedste indkøbsoplevelse. Har du leder-DNA, og drømmer ...
Indrykket:5. september 2019
Udløbsdato:3. oktober 2019

Souschef - Vojens

Lidl Danmark K/S Administration

Vojens
I Lidl tror vi på, at sammenhold er vinderhold - også når det går stærkt. Vi har brug for stærke ledere, der giver vores medarbejdere retning og overskud, så vi sammen skaber rammerne for landet bedste indkøbsoplevelse. Har du leder-DNA, og drømmer ...
Indrykket:9. september 2019
Udløbsdato:6. oktober 2019

Middelfart Musikskole søger ny souschef pr. 1. december 2019

Middelfart Kommune

Middelfart
Til Middelfart Musikskole søger vi pr. 1. december en souschef med relevant musikfaglig og pædagogisk baggrund, vilje og lyst til at lede musikskolen i en ledergruppe bestående af souschef og musikskoleleder. Ledelsen arbejder tæt sammen med skolens...
Indrykket:11. september 2019
Udløbsdato:3. oktober 2019