Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Specialarbejder, stadiongræs

Arbejdssted: By- og Udviklingsforvaltningen, Entreprenørafdelingen, Smedegade 10, 6000 Kolding

Arbejdstid: 37 timer ugentligt. Sæsonansættelse fra april til november, med mulighed for forlængelse.

Ansættelsestidspunkt: 1. april 2020 

Hvad kan vi tilbyde:
 

Først og fremmest kan vi tilbyde dig et alsidigt job i en moderne entreprenørvirksomhed i rivende udvikling og forandring, hvor løbende optimering af arbejdsgange er en fast del af din hverdag.

 

Hos os får du en arbejdsplads med et godt arbejdsklima, hvor fællesskab og humor vægtes højt.

Du får faglig dygtige kolleger at sparre med og du vil være omgivet af en ledelse og kolleger, der brænder for deres opgaver. Du får en dagligdag, der vil være kendetegnet med stor frihed under ansvar og en stadig søgen efter ”best practice”.


Funktioner:
Din primære opgave er at passe en græsklipper rute og du vil få ansvaret for, at udførelsen af opgaven lever op til kvalitetsbeskrivelserne.

Kvalifikationer:

  • Er indstillet på at deltage i nødvendig efteruddannelse
  • Er indstillet på at deltage i alt forefaldende arbejde
  • Har erfaring fra lignende stillinger i det private/ offentlige erhvervsliv
     
    Faglige kvalifikationer:
  • Maskinflair
  • Førerbevis til B og gerne BE
  • Helheds- og løsningsorienteret

    Erfaring/ kendskab til:
  • Erfaring med kørsel med større traktor og redskaber
  • Erfaring med klip af idrætsanlæg
  • Være rutineret og sikker bruger af iPad herunder iOS systemet
  • Erfaring med at arbejde ud fra en kvalitetsbeskrivelse


Hvem er vi?

Entreprenørafdelingen er en udførende afdeling med mellem 75 og 95 ansatte. Flest om sommeren og færrest om vinteren. Vi beskæftiger os med vedligeholdelse af grønne områder såsom parker, skove, idrætsanlæg og vandløb. Derudover vedligeholder vi sorte/grå områder såsom belægningsarbejde i beton og granit, asfaltarbejde, afvandingsopgaver og vejside vedligehold.

Desuden har vi et tømrer- og smedeværksted, der udfører opgaver både internt og eksternt.

Vi driver også et aktiveringsprojekt med op til 70 borgere tilknyttet.

 

Om By og Udviklingsforvaltningen
I By- og Udviklingsforvaltningen arbejder vi for at styrke og udvikle hele kommunen som en attraktiv bosætnings-, oplevelses- og vækstkommune. Vi vil være et skridt foran og skabe positive forandringer og et ambitiøst fællesskab. Her er højt til loftet, frie rammer og dermed rig lejlighed og plads til din faglige og personlige udvikling.

 

Om Kolding Kommune
By- og Udviklingsforvaltningen er én af fem forvaltninger i Kolding Kommune, som i alt beskæftiger omkring 8000 medarbejdere. I Kolding Kommune arbejder vi med afsæt i visionen ”Kolding – Vi designer livet” og et mindset, vi kalder Borgerens Centrum, hvor vi på tværs af forvaltninger og faggrænser finder de bedste løsninger sammen med og for borgere, virksomheder og andre samarbejdspartnere.


Løn: I henhold til gældende overenskomst og efter reglerne om Ny Løn.

Nærmere oplysninger fås ved henvendelse til:
Entrepriseleder Knud Høeg Rasmussen, mobil nr.: 21245610

Ansøgning sendes elektronisk via knappen "Ansøg".

Ansøgningen skal vedlægges relevante uddannelsesbeviser. Ansøgningen skal vedlægges dokumentation for relevant erfaring

Ansøgningsfrist: 16. februar 2020

Ansættelsessamtaler: Forventes afholdt i uge 8 og 9

Forud for ansættelse indhenter Kolding Kommune børneattest.


Mere af samme slags?

Modtag jobannoncer der minder om dette job i din indbakke.




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privatlivspolitik. Du kan altid trække dit samtykke tilbage.