Specialindsats for voksne med autisme

Botilbuddet Holbergstien søger 2-3 nye kollegaer

Med et ønske om at være førende på området for voksne med autisme søger vi pædagoger, social- og sundhedsassistenter og omsorgshjælpere til Botilbuddet Holbergstien.

Botilbuddet Holbergstien er et botilbud under Randers Kommune. Der er 11 lejligheder til voksne med autisme og betydelig varig nedsat fysisk og psykisk funktionsevne og/eller gennemgribende udviklingsforstyrrelser. Tilbuddet drives efter Almenboliglovens § 105 og Servicelovens § 85. Tilbuddet er en del af Specialindsats for Voksne med Autisme, som består af i alt fem tilbud.

Vi søger:
Fagligt kompetente medarbejdere, der kan arbejde struktureret i en individuelt tilrettelagt hverdag, med udgangspunkt i borgernes behov og myndighedsbestilling. Arbejdet fordrer stor psykisk robusthed, da du skal arbejde i et tæt miljø med de samme borgere over lang tid. Vi stiller høje krav til kontinuitet, samarbejde og faglig koordinering i en personalegruppe, der består af flere forskellige faggrupper.

Vores nye kolleger må gerne have erfaring fra området, og skal kunne arbejde ”skærmet”, målrettet og være loyal overfor en fast daglig struktur.

Vores nye kolleger skal kunne arbejde med en målgruppe, som fordrer minimal verbal kommunikation. Borgerne kan være selvskadende og kan have udad reagerende og udfordrende adfærd.

Det forventes at du:

  • er fagligt velfunderet og kan indgå i et tværfagligt samarbejde med kollegaer og samarbejdspartnere
  • har et godt overblik – også i pressede situationer
  • kan arbejde selvstændigt, systematisk, teoretisk og praktisk
  • er mentalt robust med en vis menneskelig og faglig modenhed
  • er i stand til at se muligheder frem for begrænsninger
  • er omsorgsfuld, ansvarsbevidst, udadvendt og imødekommende overfor såvel borgere, pårørende som kolleger
  • i dialog og i samarbejde kan skabe rammer, som giver borgerne de bedste udviklingsmuligheder og den størst mulige livskvalitet
  • har kørekort B

Du kan forvente:
  • engagerede og dygtige kollegaer samt ledere, der vil støtte og udfordre dig i det daglige arbejde med henblik på høj faglig kvalitet i opgaveløsningen
  • mulighed for at arbejde i dybden med borgernes pædagogiske udfordringer
  • kvalificeret, løbende sparring fra kollegaer
  • supervision med ekstern supervisor
  • mulighed for faglig udvikling/erfaring inden for specialområdet.
  • en udfordrende hverdag med stor mulighed for at præge organisationen
  • efteruddannelse inden for autismetilgange

Yderligere oplysninger
Voksen Autismeområdet i Randers Kommune har valgt at alle medarbejder samt ledelser gennemfører en 10 dages KRAP uddannelse, som starter efterår 2019. Vi prioriterer et godt og rummeligt arbejdsmiljø, hvor vi vægter fleksibilitet, anerkendelse samt ordentlighed. Vi gør opmærksom på, at der er skiftende arbejdstider, dag- og aftenvagter samt arbejde hver 2. weekend. Stillingerne er på mellem 30 og 35 timer pr. uge.

Stillingerne ønskes besat pr. 1. oktober 2019. Løn efter gældende overenskomst og individuelle relevante kompetencer.

Ansøgning samt uddannelsespapirer og øvrige relevante bilag skal være Randers Kommune i hænde senest 14. august 2019.
Ansøgningen skal sendes elektronisk via Randers Kommunes hjemmeside.

Eventuelle spørgsmål kan sendes på mail til afdelingsleder af Special indsats for voksne med Autisme Vivi Dahl på vivi.dahl@randers.dk.
Ansættelsessamtaler forventes afholdt 20. og 21. august 2019.

Ansættelsesforhold
Fast stilling 32-35 timer pr. uge.

Tiltrædelse
01-10-2019

Ansøgningsfrist
14-08-2019 23:59

Virksomhedens oplysninger
Holbergstien pædagogisk afd.

Kontaktperson
Vivi Dahl

 


Du har ikke vedlagt dokumenter til din ansøgning. Klik på 'OK' knappen nedenfor for at sende din ansøgning alligevel, eller klik på knappen "Annuller" og vedhæft dokumenter, før du sender din ansøgning igen.

Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

330050212Phoenix-09cec24a12019-06-28T00:00:00Specialindsats for voksne med autismeBotilbuddet Holbergstien søger 2-3 nye kollegaer

Med et ønske om at være førende på området for voksne med autisme søger vi pædagoger, social- og sundhedsassistenter og omsorgshjælpere til Botilbuddet Holbergstien.

Botilbuddet Holbergstien er et botilbud under Randers Kommune. Der er 11 lejligheder til voksne med autisme og betydelig varig nedsat fysisk og psykisk funktionsevne og/eller gennemgribende udviklingsforstyrrelser. Tilbuddet drives efter Almenboliglovens § 105 og Servicelovens § 85. Tilbuddet er en del af Specialindsats for Voksne med Autisme, som består af i alt fem tilbud.

Vi søger:
Fagligt kompetente medarbejdere, der kan arbejde struktureret i en individuelt tilrettelagt hverdag, med udgangspunkt i borgernes behov og myndighedsbestilling. Arbejdet fordrer stor psykisk robusthed, da du skal arbejde i et tæt miljø med de samme borgere over lang tid. Vi stiller høje krav til kontinuitet, samarbejde og faglig koordinering i en personalegruppe, der består af flere forskellige faggrupper.

Vores nye kolleger må gerne have erfaring fra området, og skal kunne arbejde ”skærmet”, målrettet og være loyal overfor en fast daglig struktur.

Vores nye kolleger skal kunne arbejde med en målgruppe, som fordrer minimal verbal kommunikation. Borgerne kan være selvskadende og kan have udad reagerende og udfordrende adfærd.

Det forventes at du:
  • er fagligt velfunderet og kan indgå i et tværfagligt samarbejde med kollegaer og samarbejdspartnere
  • har et godt overblik – også i pressede situationer
  • kan arbejde selvstændigt, systematisk, teoretisk og praktisk
  • er mentalt robust med en vis menneskelig og faglig modenhed
  • er i stand til at se muligheder frem for begrænsninger
  • er omsorgsfuld, ansvarsbevidst, udadvendt og imødekommende overfor såvel borgere, pårørende som kolleger
  • i dialog og i samarbejde kan skabe rammer, som giver borgerne de bedste udviklingsmuligheder og den størst mulige livskvalitet
  • har kørekort B

Du kan forvente:
  • engagerede og dygtige kollegaer samt ledere, der vil støtte og udfordre dig i det daglige arbejde med henblik på høj faglig kvalitet i opgaveløsningen
  • mulighed for at arbejde i dybden med borgernes pædagogiske udfordringer
  • kvalificeret, løbende sparring fra kollegaer
  • supervision med ekstern supervisor
  • mulighed for faglig udvikling/erfaring inden for specialområdet.
  • en udfordrende hverdag med stor mulighed for at præge organisationen
  • efteruddannelse inden for autismetilgange

Yderligere oplysninger
Voksen Autismeområdet i Randers Kommune har valgt at alle medarbejder samt ledelser gennemfører en 10 dages KRAP uddannelse, som starter efterår 2019. Vi prioriterer et godt og rummeligt arbejdsmiljø, hvor vi vægter fleksibilitet, anerkendelse samt ordentlighed. Vi gør opmærksom på, at der er skiftende arbejdstider, dag- og aftenvagter samt arbejde hver 2. weekend. Stillingerne er på mellem 30 og 35 timer pr. uge.

Stillingerne ønskes besat pr. 1. oktober 2019. Løn efter gældende overenskomst og individuelle relevante kompetencer.

Ansøgning samt uddannelsespapirer og øvrige relevante bilag skal være Randers Kommune i hænde senest 14. august 2019.
Ansøgningen skal sendes elektronisk via Randers Kommunes hjemmeside.

Eventuelle spørgsmål kan sendes på mail til afdelingsleder af Special indsats for voksne med Autisme Vivi Dahl på vivi.dahl@randers.dk.
Ansættelsessamtaler forventes afholdt 20. og 21. august 2019.

Ansættelsesforhold
Fast stilling 32-35 timer pr. uge.

Tiltrædelse
01-10-2019

Ansøgningsfrist
14-08-2019 23:59

Virksomhedens oplysninger
Holbergstien pædagogisk afd.

Kontaktperson
Vivi Dahl

 

Botilbuddet Holbergstien søger 2-3 nye kollegaerMed et ønske om at være førende på området for voksne med autisme søger vi pædagoger, social- og sundhedsassistenter og omsorgshjælpere til Botilbuddet Holbergstien.Botilbuddet Holbergstien er et botilbud under Randers Kommune. Der er 11 lejligheder til voksne med autisme og betydelig varig nedsat fysisk og psykisk funktionsevne og eller gennemgribende udviklingsforstyrrelser. Tilbuddet drives efter Almenboliglovens § 105 og Servicelovens § 85. Tilbuddet er en del af Specialindsats for Voksne med Autisme, som består af i alt fem tilbud.Vi søger:Fagligt kompetente medarbejdere, der kan arbejde struktureret i en individuelt tilrettelagt hverdag, med udgangspunkt i borgernes behov og myndighedsbestilling. Arbejdet fordrer stor psykisk robusthed, da du skal arbejde i et tæt miljø med de samme borgere over lang tid. Vi stiller høje krav til kontinuitet, samarbejde og faglig koordinering i en personalegruppe, der består af flere forskellige faggrupper.Vores nye kolleger må gerne have erfaring fra området, og skal kunne arbejde skærmet , målrettet og være loyal overfor en fast daglig struktur.Vores nye kolleger skal kunne arbejde med en målgruppe, som fordrer minimal verbal kommunikation. Borgerne kan være selvskadende og kan have udad reagerende og udfordrende adfærd.Det forventes at du:er fagligt velfunderet og kan indgå i et tværfagligt samarbejde med kollegaer og samarbejdspartnerehar et godt overblik også i pressede situationerkan arbejde selvstændigt, systematisk, teoretisk og praktisker mentalt robust med en vis menneskelig og faglig modenheder i stand til at se muligheder frem for begrænsningerer omsorgsfuld, ansvarsbevidst, udadvendt og imødekommende overfor såvel borgere, pårørende som kollegeri dialog og i samarbejde kan skabe rammer, som giver borgerne de bedste udviklingsmuligheder og den størst mulige livskvalitethar kørekort BDu kan forvente:engagerede og dygtige kollegaer samt ledere, der vil støtte og udfordre dig i det daglige arbejde med henblik på høj faglig kvalitet i opgaveløsningenmulighed for at arbejde i dybden med borgernes pædagogiske udfordringerkvalificeret, løbende sparring fra kollegaersupervision med ekstern supervisormulighed for faglig udvikling erfaring inden for specialområdet.en udfordrende hverdag med stor mulighed for at præge organisationenefteruddannelse inden for autismetilgangeYderligere oplysningerVoksen Autismeområdet i Randers Kommune har valgt at alle medarbejder samt ledelser gennemfører en 10 dages KRAP uddannelse, som starter efterår 2019. Vi prioriterer et godt og rummeligt arbejdsmiljø, hvor vi vægter fleksibilitet, anerkendelse samt ordentlighed. Vi gør opmærksom på, at der er skiftende arbejdstider, dag- og aftenvagter samt arbejde hver 2. weekend. Stillingerne er på mellem 30 og 35 timer pr. uge.Stillingerne ønskes besat pr. 1. oktober 2019. Løn efter gældende overenskomst og individuelle relevante kompetencer.Ansøgning samt uddannelsespapirer og øvrige relevante bilag skal være Randers Kommune i hænde senest 14. august 2019.Ansøgningen skal sendes elektronisk via Randers Kommunes hjemmeside.Eventuelle spørgsmål kan sendes på mail til afdelingsleder af Special indsats for voksne med Autisme Vivi Dahl på vivi.dahl@randers.dk.Ansættelsessamtaler forventes afholdt 20. og 21. august 2019.AnsættelsesforholdFast stilling 32-35 timer pr. uge.Tiltrædelse01-10-2019Ansøgningsfrist14-08-2019 23:59Virksomhedens oplysningerHolbergstien pædagogisk afd.KontaktpersonVivi Dahl11jobnet09cec24a100000000000aDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2019-08-14T00:00:000000https://www.randers.dk/job/ledige-job-i-randers-kommune/557710EuropaDanmarkJyllandØstjyllandRanders3553573Randers Kommune11Holbergstien 68900Randers CDKDanmark0
DKDanmarkDKDanmark
8Fuldtid46Permanent784303JobNet5010274501027410026-06-20190https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=09cec24ahttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=09cec24ahttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=09cec24a&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=09cec24a&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonhttps://static.matchwork.com/company/logo/DK/ORS/SoMe/Paedagog_undervisning_og_forskning/Undervisning_og_paedagogik/14.jpgSøger du nye udfordringer indenfor Undervisning og pædagogik?12008001Dansk3Læse/ tale333005Socialpædagog9Undervisning og pædagogik362148214poul.erik.bloch@randers.dkDKDanmarkDKDanmark330055393Socialpsykiatriske medarbejdereRobot Psykiatrien i Viborg Kommune søgere medarbejdere til Bo- og træningstilbuddet Stokrosevej. Stillingerne er på 35-37 timer pr. uge. Der er tale om vagter dag og aften og ca. hver 3. weekend. Bo- og træningstilbuddet Stokrosevej er oprettet efter 107 i Serviceloven. Det er et midlertidigt bo- og træningstilbud til mennesker med sociale og psykiatriske problemstillinger. Målgruppen er unge mellem 18 og 35 år. På botilbuddet er der 16 beboere og 11 medarbejdere. Vi skal i 2020 arbejde med at gøre Bo- og træningstilbuddet Stokrosevej til et moderne 107 tilbud, hvilket vil sige, at vi sammen finder nye smartere måder at gøre tingene på end hidtil. Det omhandler madlavning, motion, aktiviteter og mange andre spændende tiltag. Vi skal arbejde på at lave et tilpasset tilbud til de unge, der i dag bliver visiteres til et ophold på Bo- og træningstilbuddet Stokrosevej. Kan du se dig selv være med i den proces, så er det her lige noget for dig. Dine opgaver: Støtte borgeren i at mestre deres liv qua deres sindslidelse og opnå større selvstændighed.Udarbejde delmål sammen med borgeren, ud fra en bestilling.Støtte borgeren i at komme op og afsted til aktiviteter, dagtilbud, skole ol.Støtte borgerne i at opnå øget selvforståelse.Lave mad sammen med borgerne og støtte til indkøb.Udredninger.Uge samtaler.Deltage i møder med forskellige samarbejdspartnere.Medicinudlevering og evt. medicindosering.Dokumentation. Vores forventninger: Vi forestiller os, at du har en pædagogisk eller sundhedsfaglig uddannelse (pædagog, ergoterapeut, sygeplejerske, social- og sundhedsassistent). Derudover forventer vi at du: Er autentisk i din relation til borgerne.Har en humoristisk, ligeværdig og anerkendende tilgang til dit arbejde.Er forandringsparat.Har psykiatrierfaring. Er teoretiske og metodisk velfunderet.Kan jonglere mellem nære samtaler med borgerne, de praktiske opgaver, handleplaner og møder med samarbejdspartner, samt pårørende.Kan arbejde selvstændigt og samtidig være en hold-spiller.Er bevidst om dine egne grænser og begrænsninger.Kan udvise fysisk og psykisk overskud i en til tider udfordrende hverdag.Har kørekort (kategori B). Vi tilbyder:En alsidig personalegruppe fyldt med gåpåmod, masser af engagement, energi, humor og som vægter faglig udvikling højt.Supervision.Frihed under ansvar: der er mange muligheder for, at du selv kan være med til at sætte dagsordenen inden for paragraffens og tilbuddets rammer.En organisation i konstant forandring. Ansøgningsfrist: 16. august 2019. Samtaler forventes afholdt d. 26. og 27. august 2019. Tiltrædelse snarest muligt eller 1. oktober 2019. Løn- og ansættelsesforhold ifølge gældende overenskomst Forud for ansættelse vil der blive indhentet straffeattest og referencer. Yderligere oplysninger om Bo- og træningstilbuddet Stokrosevej på hjemmesiden www.stokrosevej.viborg.dk. Kontaktperson: Afdelingsleder Gitte Vestergaard Nissen tlf. 22 12 47 95 (hverdage kl. 8-16).Psykiatrien i Viborg Kommune søgere medarbejdere til Bo- og træningstilbuddet Stokrosevej. Stillingerne er på 35-37 timer pr. uge. Der er tale om vagter dag og aften og ca. hver 3. weekend.
 
Bo- og træningstilbuddet Stokrosevej er oprettet efter § 107 i Serviceloven. Det er et midlertidigt bo- og træningstilbud til mennesker med sociale og psykiatriske problemstillinger. Målgruppen er unge mellem 18 og 35 år. På botilbuddet er der 16 beboere og 11 medarbejdere.
 
Vi skal i 2020 arbejde med at gøre Bo- og træningstilbuddet Stokrosevej til et moderne § 107 tilbud, hvilket vil sige, at vi sammen finder nye smartere måder at gøre tingene på end hidtil. Det omhandler madlavning, motion, aktiviteter og mange andre spændende tiltag. Vi skal arbejde på at lave et tilpasset tilbud til de unge, der i dag bliver visiteres til et ophold på Bo- og træningstilbuddet Stokrosevej. Kan du se dig selv være med i den proces, så er det her lige noget for dig.   
 
Dine opgaver:
 
  • Støtte borgeren i at mestre deres liv qua deres sindslidelse og opnå større selvstændighed.
  • Udarbejde delmål sammen med borgeren, ud fra en bestilling.
  • Støtte borgeren i at komme op og afsted til aktiviteter, dagtilbud, skole ol.
  • Støtte borgerne i at opnå øget selvforståelse.
  • Lave mad sammen med borgerne og støtte til indkøb.
  • Udredninger.
  • Uge samtaler.
  • Deltage i møder med forskellige samarbejdspartnere.
  • Medicinudlevering og evt. medicindosering.
  • Dokumentation.  
  
Vores forventninger:

Vi forestiller os, at du har en pædagogisk eller sundhedsfaglig uddannelse (pædagog, ergoterapeut, sygeplejerske, social- og sundhedsassistent).
  
Derudover forventer vi at du:
 
  • Er autentisk i din relation til borgerne.
  • Har en humoristisk, ligeværdig og anerkendende tilgang til dit arbejde.
  • Er forandringsparat.
  • Har psykiatrierfaring.  
  • Er teoretiske og metodisk velfunderet.
  • Kan jonglere mellem nære samtaler med borgerne, de praktiske opgaver, handleplaner og møder med samarbejdspartner, samt pårørende.
  • Kan arbejde selvstændigt og samtidig være en hold-spiller.
  • Er bevidst om dine egne grænser og begrænsninger.
  • Kan udvise fysisk og psykisk overskud i en til tider udfordrende hverdag.
  • Har kørekort (kategori B).
  
Vi tilbyder:
  • En alsidig personalegruppe fyldt med gåpåmod, masser af engagement, energi, humor og som vægter faglig udvikling højt.
  • Supervision.
  • Frihed under ansvar: der er mange muligheder for, at du selv kan være med til at sætte dagsordenen inden for paragraffens og tilbuddets rammer.
  • En organisation i konstant forandring.

Ansøgningsfrist: 16. august 2019.
Samtaler forventes afholdt d. 26. og 27. august 2019.
Tiltrædelse snarest muligt eller 1. oktober 2019.

Løn- og ansættelsesforhold ifølge gældende overenskomst
Forud for ansættelse vil der blive indhentet straffeattest og referencer.
Yderligere oplysninger om Bo- og træningstilbuddet Stokrosevej på hjemmesiden www.stokrosevej.viborg.dk.

Kontaktperson: Afdelingsleder Gitte Vestergaard Nissen tlf. 22 12 47 95 (hverdage kl. 8-16).

Social, Sundhed & OmsorgViborg2019-07-08T00:00:002019-08-16T00:00:00
330055342Nattevagter til socialpsykiatrienRobot Psykiatrien i Viborg Kommune søger socialpsykiatriske medarbejdere til to faste nattevagtsstillinger ved Socialt Akuttilbud. Stillingerne er hver på 35 timer. Arbejdstiden ligger i tidsrummet kl. 22.00 - 07.15. Der skal påregnes at arbejde hver anden weekend. Du kommer til at få base på Bo- og træningstilbuddet Stokrosevej, hvorfra opgaverne varetages. Socialt Akuttilbud er et døgnåbent 82c tilbud til borgere i Viborg Kommune fra 18 år og opefter, der oplever en akut psykisk krise. I Socialt Akuttilbud arbejder vi ud fra en empowerment og recovery-orienteret tilgang, og der tages udgangspunkt i Socialpolitikken Livet er dit , hvor omdrejningspunktet er mestring i eget liv. Krisesamtalen er vores primære metode. Vil du vide mere om tilbuddet, så klik ind på https: socialtakuttilbud.viborg.dk Bo- og træningstilbuddet Stokrosevej er et døgndækket socialpsykiatrisk bosted oprettet efter 107 i serviceloven om midlertidigt botilbud. Målgruppen er mennesker mellem 18 og 35 år med almenpsykiatriske lidelser, hvor der er behov for støtte til at mestre personlige, praktiske og sociale områder samtidig med at der er potentiale og ønske om udvikling. Vil du vide mere om tilbuddet, så klik ind på https: stokrosevej.viborg.dk Natteopgaverne vil være:At være til rådighed for beboerne. At skabe tryghed og ro.Tryghedstilsyn i beboernes lejligheder på Stokrosevej og ud af huset.At udlevere medicin herunder PN-medicin.Få praktiske opgaver i huset.At besvare kriseopkald.At tilbyde samtaler.Lettere plejeopgaver. Vi forventer, at du:Har en relevant uddannelse.Har erfaring inden for psykiatri.Kan arbejde struktureret, har overblik og er i stand til at planlægge eget arbejde ud fra borgernes behov.Kan lide udfordringer og uforudsigelighed i hverdagen.Kan varetage lettere plejekrævende opgaver.Har kørekort.Formår at bevare roen og overblikket i pressede situationer.Kan vurdere borgerens grad af krise og handle på det i her og nu situationen. Vi tilbyder:Den Sociale Akutuddannelse.En spændende arbejdsplads med mulighed for udvikling.En arbejdsplads som vægter faglig udvikling.En arbejdsplads med medindflydelse.En arbejdsplads hvor arbejdsglæde og humor vægtes højt.En arbejdsplads hvor vi arbejder ud fra Viborg Kommunes værdier mangfoldighed, ordentlighed, dygtighed og mod. Ansøgningsfrist d. 16. august 2019. Ansættelsessamtaler forventes afholdt d. 28. august 2019. Aftale om løn- og ansættelsesvilkår ifølge gældende overenskomst. Forud for ansættelse vil der blive indhentet referencer og straffeattest. For yderligere information om stillingen kontakt: Afdelingsleder Gitte Nissen, kan kontaktes på tlf. 2212 4795 (hverdage kl. 8-16).Psykiatrien i Viborg Kommune søger socialpsykiatriske medarbejdere til to faste nattevagtsstillinger ved Socialt Akuttilbud. Stillingerne er hver på 35 timer. Arbejdstiden ligger i tidsrummet kl. 22.00 - 07.15. Der skal påregnes at arbejde hver anden weekend. Du kommer til at få base på Bo- og træningstilbuddet Stokrosevej, hvorfra opgaverne varetages.

Socialt Akuttilbud er et døgnåbent § 82c tilbud til borgere i Viborg Kommune fra 18 år og opefter, der oplever en akut psykisk krise. I Socialt Akuttilbud arbejder vi ud fra en empowerment og recovery-orienteret tilgang, og der tages udgangspunkt i Socialpolitikken "Livet er dit", hvor omdrejningspunktet er mestring i eget liv. Krisesamtalen er vores primære metode.
Vil du vide mere om tilbuddet, så klik ind på https://socialtakuttilbud.viborg.dk/

Bo- og træningstilbuddet Stokrosevej er et døgndækket socialpsykiatrisk bosted oprettet efter §107 i serviceloven om midlertidigt botilbud. Målgruppen er mennesker mellem 18 og 35 år med almenpsykiatriske lidelser, hvor der er behov for støtte til at mestre personlige, praktiske og sociale områder samtidig med at der er potentiale og ønske om udvikling.
Vil du vide mere om tilbuddet, så klik ind på https://stokrosevej.viborg.dk/
Natteopgaverne vil være:
  • At være til rådighed for beboerne. 
  • At skabe tryghed og ro.
  • Tryghedstilsyn i beboernes lejligheder på Stokrosevej og ud af huset.
  • At udlevere medicin herunder PN-medicin.
  • Få praktiske opgaver i huset.
  • At besvare kriseopkald.
  • At tilbyde samtaler.
  • Lettere plejeopgaver.

Vi forventer, at du:
  • Har en relevant uddannelse.
  • Har erfaring inden for psykiatri.
  • Kan arbejde struktureret, har overblik og er i stand til at planlægge eget arbejde ud fra borgernes behov.
  • Kan lide udfordringer og uforudsigelighed i hverdagen.
  • Kan varetage lettere plejekrævende opgaver.
  • Har kørekort.
  • Formår at bevare roen og overblikket i pressede situationer.
  • Kan vurdere borgerens grad af krise og handle på det i her og nu situationen.

Vi tilbyder:
  • Den Sociale Akutuddannelse.
  • En spændende arbejdsplads med mulighed for udvikling.
  • En arbejdsplads som vægter faglig udvikling.
  • En arbejdsplads med medindflydelse.
  • En arbejdsplads hvor arbejdsglæde og humor vægtes højt.
  • En arbejdsplads hvor vi arbejder ud fra Viborg Kommunes værdier mangfoldighed, ordentlighed, dygtighed og mod.

Ansøgningsfrist d. 16. august 2019.
Ansættelsessamtaler forventes afholdt d. 28. august 2019.
Aftale om løn- og ansættelsesvilkår ifølge gældende overenskomst.
Forud for ansættelse vil der blive indhentet referencer og straffeattest.

For yderligere information om stillingen kontakt:
Afdelingsleder Gitte Nissen, kan kontaktes på tlf. 2212 4795 (hverdage kl. 8-16).

Social, Sundhed & OmsorgViborg2019-07-08T00:00:002019-08-16T00:00:00
330057538Søttruphus søger 1 socialpædagogRobot Da en af vores pædagoger har opsagt sin stilling søger Søttruphus snarest 1 pædagog til en fast 32 timers stilling. Søttruphus er et fondsejet botilbud med 8 døgnpladser, som alle er godkendte flekspladser efter SEL 107 108, hvor målgruppen er voksne mennesker med diagnoser indenfor autismespektret. Vi tilbyder: Et fagligt fællesskab med mulighed for udvikling En dagligdag hvor personalet er sammen med beboerne i hele dagsforløb Lange vagter Fast supervision Stor indflydelse på opgaveløsningen Løn ift. kvalifikationer Vi forventer: At du er uddannet pædagog eller anden tilsvarende uddannelse At du er løsningsorienteret At du kan deltage kritisk i faglige diskussioner At du ser alle mennesker som ligeværdige At du har et godt humør Erfaring indenfor området er en fordel men ikke en betingelse. Ansættelse hurtigst muligt. Såfremt du ønsker mere information om Søttruphus, kan du besøge vores hjemmeside www.soettruphus.dk eller kontakte konst. stedfortræder Henrik K. Hansen eller forstander Henrik Frandsen på telefon 98661180. Af hensyn til beboerne modtager Søttruphus ikke uanmeldt besøg.

Da en af vores pædagoger har opsagt sin stilling søger Søttruphus snarest 1 pædagog til en fast 32 timers stilling.

Søttruphus er et fondsejet botilbud med 8 døgnpladser, som alle er godkendte flekspladser efter SEL § 107/108, hvor målgruppen er voksne mennesker med diagnoser indenfor autismespektret.

Vi tilbyder:

  • Et fagligt fællesskab med mulighed for udvikling
  • En dagligdag hvor personalet er sammen med beboerne i hele dagsforløb
  • Lange vagter
  • Fast supervision
  • Stor indflydelse på opgaveløsningen
  • Løn ift. kvalifikationer

 

Vi forventer:

  • At du er uddannet pædagog eller anden tilsvarende uddannelse
  • At du er løsningsorienteret
  • At du kan deltage kritisk i faglige diskussioner
  • At du ser alle mennesker som ligeværdige
  • At du har et godt humør

Erfaring indenfor området er en fordel men ikke en betingelse.

Ansættelse hurtigst muligt.

Såfremt du ønsker mere information om Søttruphus, kan du besøge vores hjemmeside www.soettruphus.dk eller kontakte konst. stedfortræder Henrik K. Hansen eller forstander Henrik Frandsen på telefon 98661180. 

Af hensyn til beboerne modtager Søttruphus ikke uanmeldt besøg.

 

SøttruphusAars2019-07-10T00:00:002019-08-01T00:00:00
330057473Pædagog og rådgiver søges til Birkebakkens døgntilbud til børn og unge med handicap.Robot Birkebakken er midt i en spændende forvandlings proces vil du være med til at sætte dit præg på denne proces? Vores mål er at være et godt hjem for beboerne, hvor vi med en målrettet faglig og professionel indsats imødekommer den enkeltes behov og understøtter mulighederne for livsudfoldelse. De fleste af Birkebakkens beboere har brug for støtte til mange daglige gøremål, herunder personlig hygiejne og eller socialt samvær. Vi skal sikre personlig udvikling, selvstændiggørelse og høj livskvalitet med respekt for den enkeltes integritet. Vores vision er blandt andet: Birkebakken skal være den foretrukne beboelse for børn og unge med handicap. Birkebakken skal være det foretrukne rådgivningscenter for familier med handicap Birkebakken skal være et sted som pårørende og myndighed har tillid til Til støtte om den vision, søges en pædagog og rådgiver til en fast stilling på Birkebakken. Stillingen er på mellem 30 og 37 timer pr. uge med start den 1. oktober eller snarest muligt derefter. Vi søger personale med erfaring, robusthed og høj faglighed, der har mod på at arbejde med en spændende målgruppe. Stillingen er delt med ca. 10 timer om ugen som rådgiver og resten som pædagog på afdelingen. Der bor på nuværende tidspunkt 14 børn og unge med betydelig og varig nedsat funktionsevne på Birkebakken. Og derudover tre børn og unge i aflastning. Den pædagogiske familierådgivning er et 11.3 tilbud, med forløb målrettet familier med et handicappet barn. Der er lige nu to pædagoger der varetager Rådgivningen, hvoraf den ene er koordinator. Der er dog kommet flere rådgivningsforløb ind, så vi har brug for at udvide personalet til rådgivningen. Rådgivningen tager udgangspunkt i procesvejledningen i et typisk forløb af et halvt år. På Birkebakken søger vi en engageret medarbejder, der har lyst til at være med til at løse spændende, men også krævende opgaver, ud fra de givne rammer. Vi vil lægge vægt på, at du: har pædagogisk uddannelse og er fagligt reflekterende relevant faglig erfaring, funderet i et systemisk, neuropædagogisk og narrativt perspektiv. Har et bredt kendskab til gruppedynamiske processer er robust, fleksibel og har et positivt livs- og menneskesyn har gode samarbejdsevner og er loyal overfor fælles beslutninger har flair for at arbejde med skriftlig dokumentation har mod, overblik og intuition kan tage lederskab på opgaveløsningerne, herunder tage ansvar for at udarbejde den skriftlige dokumentation kan tilrettelægge arbejde på baggrund af borgernes funktionsniveau og forskellige udviklingsområder har kørekort Arbejdsopgaver er blandt andre: at udarbejde pædagogiske planer for beboerne at dele viden med kolleger at sikre struktur og forudsigelighed i hverdagen vha. piktogrammer og dag- ugetavler mm. at indgå i fastlagte ugentlige aktiviteter (f.eks. rengøring, indkøb, udflugter) at guide støtte borger i den daglige livsførelse at arbejde med den enkeltes udviklingsmuligheder. at udarbejde statusbeskrivelser og afholde statusmøder at sikre kontakt til pårørende og andre samarbejdspartnere varetage rådgivningsopgaver sammen med rådgivningsteamet, udvikle Birkebakkens rådgivningspraksis. Vi tilbyder samarbejde med dygtige og ambitiøse kollegaer et krævende og alsidigt job med gode faglige udfordringer og udviklingsmuligheder en arbejdsplads med varme, humor og mange smil åbne, engagerede og reflekterende kollegaer en udfordrende og spændende beboergruppe gode muligheder for refleksion, faglig sparring og efteruddannelse stor medindflydelse på eget arbejde For at blive klædt på, til at varetage opgaverne bedst muligt, er det vores holdning, at efter- og videreuddannelse er en væsentlig del af arbejdet. Du skal derfor også have lyst til at engagere dig i, at gøre dig selv og afdelingen klogere på den pædagogiske praksis og videreudvikle denne i fællesskab med dine kolleger. Synes du, at det lyder som en spændende udfordring og mener du, at du kan trives i en hverdag, med faste rammer og mulighed for reflekteret dristighed, glæder vi os til at modtage din ansøgning snarest. Der arbejdes ud fra en 4 ugers grundplan med varierende arbejdstider. Rådgivningsopgaverne tilrettelægges løbende. Yderligere oplysninger Vi afholder et informationsmøde om stillingen fredag den 9. august klokken 16 til ca. 17, hvor der også vil være en rundvisning på Birkebakken. Birkebakken er en døgninstitution under foreningen Jysk børneforsorg Fredehjem. Du kan læse mere om Birkebakken på https: birkebakken.nu Ansøgning Send din ansøgning senest mandag d. 19. august 2019 kl. 12.00. Vi forventer at holde samtaler i starten af uge 35. Ansøgning sendes elektronisk til job@birkebakken.eu, i emne skrives der Pædagog og rådgiver

Birkebakken er midt i en spændende forvandlings proces – vil du være med til at sætte dit præg på denne proces?

Vores mål er at være et godt hjem for beboerne, hvor vi med en målrettet faglig og professionel indsats imødekommer den enkeltes behov og understøtter mulighederne for livsudfoldelse. De fleste af Birkebakkens beboere har brug for støtte til mange daglige gøremål, herunder personlig hygiejne og/eller socialt samvær.

Vi skal sikre personlig udvikling, selvstændiggørelse og høj livskvalitet med respekt for den enkeltes integritet.

Vores vision er blandt andet:

  • Birkebakken skal være den foretrukne beboelse for børn og unge med handicap.
  • Birkebakken skal være det foretrukne rådgivningscenter for familier med handicap
  • Birkebakken skal være et sted som pårørende og myndighed har tillid til

Til støtte om den vision, søges en pædagog og rådgiver til en fast stilling på Birkebakken. Stillingen er på mellem 30 og 37 timer pr. uge med start den 1. oktober eller snarest muligt derefter. Vi søger personale med erfaring, robusthed og høj faglighed, der har mod på at arbejde med en spændende målgruppe.

Stillingen er delt med ca. 10 timer om ugen som rådgiver og resten som pædagog på afdelingen.

Der bor på nuværende tidspunkt 14 børn og unge med betydelig og varig nedsat funktionsevne på Birkebakken. Og derudover tre børn og unge i aflastning.

Den pædagogiske familierådgivning er et §11.3 tilbud, med forløb målrettet familier med et handicappet barn. Der er lige nu to pædagoger der varetager Rådgivningen, hvoraf den ene er koordinator. Der er dog kommet flere rådgivningsforløb ind, så vi har brug for at udvide personalet til rådgivningen.

Rådgivningen tager udgangspunkt i procesvejledningen i et typisk forløb af et halvt år.

På Birkebakken søger vi en engageret medarbejder, der har lyst til at være med til at løse spændende, men også krævende opgaver, ud fra de givne rammer. Vi vil lægge vægt på, at du:

  • har pædagogisk uddannelse og er fagligt reflekterende
  • relevant faglig erfaring, funderet i et systemisk, neuropædagogisk og narrativt perspektiv.
  • Har et bredt kendskab til gruppedynamiske processer
  • er robust, fleksibel og har et positivt livs- og menneskesyn
  • har gode samarbejdsevner og er loyal overfor fælles beslutninger
  • har flair for at arbejde med skriftlig dokumentation
  • har mod, overblik og intuition
  • kan tage lederskab på opgaveløsningerne, herunder tage ansvar for at udarbejde den skriftlige dokumentation
  • kan tilrettelægge arbejde på baggrund af borgernes funktionsniveau og forskellige udviklingsområder
  • har kørekort

Arbejdsopgaver er blandt andre: 

  • at udarbejde pædagogiske planer for beboerne 
  • at dele viden med kolleger 
  • at sikre struktur og forudsigelighed i hverdagen vha. piktogrammer og dag-/ugetavler mm. 
  • at indgå i fastlagte ugentlige aktiviteter (f.eks. rengøring, indkøb, udflugter) 
  • at guide/støtte borger i den daglige livsførelse 
  • at arbejde med den enkeltes udviklingsmuligheder. 
  • at udarbejde statusbeskrivelser og afholde statusmøder 
  • at sikre kontakt til pårørende og andre samarbejdspartnere
  • varetage rådgivningsopgaver
  • sammen med rådgivningsteamet, udvikle Birkebakkens rådgivningspraksis.

Vi tilbyder 

  • samarbejde med dygtige og ambitiøse kollegaer
  • et krævende og alsidigt job med gode faglige udfordringer og udviklingsmuligheder
  • en arbejdsplads med varme, humor og mange smil
  • åbne, engagerede og reflekterende kollegaer
  • en udfordrende og spændende beboergruppe
  • gode muligheder for refleksion, faglig sparring og efteruddannelse
  • stor medindflydelse på eget arbejde

For at blive klædt på, til at varetage opgaverne bedst muligt, er det vores holdning, at efter- og videreuddannelse er en væsentlig del af arbejdet. Du skal derfor også have lyst til at engagere dig i, at gøre dig selv og afdelingen klogere på den pædagogiske praksis og videreudvikle denne i fællesskab med dine kolleger. 

Synes du, at det lyder som en spændende udfordring og mener du, at du kan trives i en hverdag, med faste rammer og mulighed for reflekteret dristighed, glæder vi os til at modtage din ansøgning snarest.

Der arbejdes ud fra en 4 ugers grundplan med varierende arbejdstider. Rådgivningsopgaverne tilrettelægges løbende.

Yderligere oplysninger

Vi afholder et informationsmøde om stillingen fredag den 9. august klokken 16 til ca. 17, hvor der også vil være en rundvisning på Birkebakken.

Birkebakken er en døgninstitution under foreningen Jysk børneforsorg/Fredehjem.

Du kan læse mere om Birkebakken på https://birkebakken.nu

Ansøgning  

Send din ansøgning senest mandag d. 19. august 2019 kl. 12.00.

Vi forventer at holde samtaler i starten af uge 35.

Ansøgning sendes elektronisk til job@birkebakken.eu, i emne skrives der ”Pædagog og rådgiver”

Opholdsstedet BirkebakkenBrabrand2019-07-10T00:00:002019-08-19T00:00:00
330056076Socialpædagog / Social-og sundhedsassistent til Botilbuddet Solbakkevej - Kernen (Genopslag)Robot Botilbuddet Solbakkevej Kernen søger en socialpædagog eller Social-og sundhedsassistent til en 30 timers stilling i varieret arbejdsplan mellem dag og aftenvagt. Alle medarbejdere arbejder hver anden weekend, hvilket giver ugentlige fridage. På Botilbuddet Solbakkevej, bor 14 borgere fordelt på to afdelinger (H-Huset og Kernen) med syv pladser lejligheder i hver afdeling. Borgerne på Solbakkevej er mellem 18 og 75 år. Solbakkevej er et botilbud for borger med betydelig og varigt nedsat fysisk og psykisk funktionsnedsættelse. Personalegruppen på solbakkevej er tværfagligt sammensat med SOSU, omsorgs medhjælper, ergoterapeuter, samt socialpædagoger. Teamet tilrettelægger og har ansvaret for arbejdet inden for givne rammer. Der stilles forventninger til hver enkelt medarbejders engagement, faglighed og fleksibilitet i daglig fælles indsats. Samtlige beboer i Kernen er kendetegnet ved et markant behov for individuel støtte, og flere borgere gør brug af personlige hjælpemidler dagligt. Borgerne har brug for omfattende hjælp til alle daglige funktioner, til personlig pleje, omsorg, sansestimuli, fysioterapi, udvikling og behandling. Størstedelen af beboerne har ikke verbalt sprog. Personalegruppens fælles opgave er at tilbyde en handle- og helhedsorienteret indsats i et samarbejde med den enkelte borger, hvor den pædagogiske reference er neuropædagogisk. Der er ligeledes igangsat et uddannelsesforløb i KRAP for medarbejdere i voksenhandicapsektionen, hvor vi deltager. Vi lægger vægt på relationer i et anerkendende og respektfuldt miljø med etikken i højsæde. Vi er et helhedsorienteret botilbud, hvor tværfaglighed, dialog og samarbejde på alle niveauer er grundlæggende værdier. Beboeren i centrum Vores mål er at tilbyde den bedste støtte til beboerne i Botilbuddet. Beboeren er i centrum, og vi ønsker, at beboeren har størst mulig indflydelse på eget liv og er med til at arbejde for at kunne leve det gode liv med de handicaps, han hun har. Derfor er det den enkeltes behov for trivsel og udvikling, der er grundlaget for, hvordan vi tilrettelægger arbejdet. Og du skal være undersøgende i din måde at møde beboerne og nysgerrig overfor, hvad den enkelte har behov for at kunne udvikle sig bedst muligt. Vi forventer, at du:er uddannet socialpædagog eller social-og sundhedsassistent.har lyst til at udvikle botilbuddet sammen med os og gerne vil specialisere diginden for et interesseområde som sundhedsindsatser, neuropædagogikhar fokus på ressourcer og ser mulighederer tydelig i din kommunikation og bevidst om, hvilke signaler du senderer psykisk robust og kender dig selv godt, så du ved, hvordan du agerer under preser fysisk robust da vi har mange forflytninger, samt plejeopgaver omkring Kernens beboerkan bevare roen og overblikket og tør tage ansvar i svære situationerbidrager med dine sundhedsfaglige kompetencer med det hele menneske i fokushar kørekortVi tilbyder:en organisation med fokus på et godt fysisk og psykisk arbejdsmiljø.en spændende og udviklende arbejdsplads med dygtige og engageredemedarbejdere med stor fokus på trivsel og den gode indsats.en tværfaglig personalegruppe, der ansvarsmæssigt er teamorganiseret.mulighed for, at du kan sætte dit præg på den samlede organisationsudvikling.OG MEGET MEREArbejdssted: Solbakkevej, Solbakkevej 20, 8600 Silkeborg. Har du lyst og mod til at være med i en altid aktiv og udviklende hverdag, hører vi gerne fra dig. Tiltrædelse 1. september 2019 eller snarest derefter. Løn- og ansættelsesvilkår efter gældende overenskomst og aftale om lokal løndannelse. Yderligere information: Vil du vide mere om jobbet, er du velkommen til at kontakte afdelingsleder Lene Havn Bekmand Nielsen på tlf. 21 56 16 30. Ansøgningsfrist søndag 11. august 2019. Ansættelsessamtaler forventes afholdt i uge 34. Vi foretrækker, at du sender din ansøgning online. Klik på Ansøg. Vedhæft din ansøgning og relevante bilag. Vi indhenter offentlig straffeattest på den person, vi ønsker at ansætte.Botilbuddet Solbakkevej – Kernen søger en socialpædagog eller Social-og sundhedsassistent til en 30 timers stilling i varieret arbejdsplan mellem dag og aftenvagt.
Alle medarbejdere arbejder hver anden weekend, hvilket giver ugentlige fridage.
 
På Botilbuddet Solbakkevej, bor 14 borgere fordelt på to afdelinger (H-Huset og Kernen) med syv pladser/lejligheder i hver afdeling.
Borgerne på Solbakkevej er mellem 18 og 75 år.
 
Solbakkevej er et botilbud for borger med betydelig og varigt nedsat fysisk og psykisk funktionsnedsættelse. Personalegruppen på solbakkevej er tværfagligt sammensat med SOSU, omsorgs medhjælper, ergoterapeuter, samt socialpædagoger. Teamet tilrettelægger og har ansvaret for arbejdet inden for givne rammer. Der stilles forventninger til hver enkelt medarbejders engagement, faglighed og fleksibilitet i daglig fælles indsats.
 
Samtlige beboer i Kernen er kendetegnet ved et markant behov for individuel støtte, og flere borgere gør brug af personlige hjælpemidler dagligt. Borgerne har brug for omfattende hjælp til alle daglige funktioner, til personlig pleje, omsorg, sansestimuli, fysioterapi, udvikling og behandling. Størstedelen af beboerne har ikke verbalt sprog.
 
Personalegruppens fælles opgave er at tilbyde en handle- og helhedsorienteret indsats i et samarbejde med den enkelte borger, hvor den pædagogiske reference er neuropædagogisk. Der er ligeledes igangsat et uddannelsesforløb i KRAP for medarbejdere i voksenhandicapsektionen, hvor vi deltager.
 
Vi lægger vægt på relationer i et anerkendende og respektfuldt miljø med etikken i højsæde. Vi er et helhedsorienteret botilbud, hvor tværfaglighed, dialog og samarbejde på alle niveauer er grundlæggende værdier.
 
Beboeren i centrum
Vores mål er at tilbyde den bedste støtte til beboerne i Botilbuddet. Beboeren er i
centrum, og vi ønsker, at beboeren har størst mulig indflydelse på eget liv og er med til
at arbejde for at kunne leve det gode liv med de handicaps, han/hun har. Derfor er det
den enkeltes behov for trivsel og udvikling, der er grundlaget for, hvordan vi
tilrettelægger arbejdet. Og du skal være undersøgende i din måde at møde beboerne
og nysgerrig overfor, hvad den enkelte har behov for at kunne udvikle sig bedst muligt.
 
Vi forventer, at du:
  • er uddannet socialpædagog eller social-og sundhedsassistent.
  • har lyst til at udvikle botilbuddet sammen med os og gerne vil specialisere dig
  • inden for et interesseområde som sundhedsindsatser, neuropædagogik
  • har fokus på ressourcer og ser muligheder
  • er tydelig i din kommunikation og bevidst om, hvilke signaler du sender
  • er psykisk robust og kender dig selv godt, så du ved, hvordan du agerer under pres
  • er fysisk robust da vi har mange forflytninger, samt plejeopgaver omkring Kernens beboer
  • kan bevare roen og overblikket og tør tage ansvar i svære situationer
  • bidrager med dine sundhedsfaglige kompetencer med det hele menneske i fokus
  • har kørekort
Vi tilbyder:
  • en organisation med fokus på et godt fysisk og psykisk arbejdsmiljø.
  • en spændende og udviklende arbejdsplads med dygtige og engagerede
  • medarbejdere med stor fokus på trivsel og den gode indsats.
  • en tværfaglig personalegruppe, der ansvarsmæssigt er teamorganiseret.
  • mulighed for, at du kan sætte dit præg på den samlede organisationsudvikling.
  • OG MEGET MERE
Arbejdssted:
Solbakkevej, Solbakkevej 20, 8600 Silkeborg.
 
Har du lyst og mod til at være med i en altid aktiv og udviklende hverdag, hører vi gerne fra dig.
 
Tiltrædelse 1. september 2019 eller snarest derefter.
 
Løn- og ansættelsesvilkår efter gældende overenskomst og aftale om lokal løndannelse.
 
Yderligere information:
Vil du vide mere om jobbet, er du velkommen til at kontakte afdelingsleder Lene Havn Bekmand Nielsen på tlf. 21 56 16 30.
 
Ansøgningsfrist søndag 11. august 2019. Ansættelsessamtaler forventes afholdt i uge 34.
 
Vi foretrækker, at du sender din ansøgning online.
Klik på Ansøg. Vedhæft din ansøgning og relevante bilag.
 
Vi indhenter offentlig straffeattest på den person, vi ønsker at ansætte.

Silkeborg KommuneSilkeborg2019-07-08T00:00:002019-08-11T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

Socialpsykiatriske medarbejdere

Social, Sundhed & Omsorg

Viborg
Psykiatrien i Viborg Kommune søgere medarbejdere til Bo- og træningstilbuddet Stokrosevej. Stillingerne er på 35-37 timer pr. uge. Der er tale om vagter dag og aften og ca. hver 3. weekend. Bo- og træningstilbuddet Stokrosevej er oprettet efter 107 ...
Indrykket:8. juli 2019
Udløbsdato:16. august 2019

Nattevagter til socialpsykiatrien

Social, Sundhed & Omsorg

Viborg
Psykiatrien i Viborg Kommune søger socialpsykiatriske medarbejdere til to faste nattevagtsstillinger ved Socialt Akuttilbud. Stillingerne er hver på 35 timer. Arbejdstiden ligger i tidsrummet kl. 22.00 - 07.15. Der skal påregnes at arbejde hver ande...
Indrykket:8. juli 2019
Udløbsdato:16. august 2019

Søttruphus søger 1 socialpædagog

Søttruphus

Aars
Da en af vores pædagoger har opsagt sin stilling søger Søttruphus snarest 1 pædagog til en fast 32 timers stilling. Søttruphus er et fondsejet botilbud med 8 døgnpladser, som alle er godkendte flekspladser efter SEL 107 108, hvor målgruppen er voksn...
Indrykket:10. juli 2019
Udløbsdato:1. august 2019

Pædagog og rådgiver søges til Birkebakkens døgntilbud til børn og unge med handicap.

Opholdsstedet Birkebakken

Brabrand
Birkebakken er midt i en spændende forvandlings proces vil du være med til at sætte dit præg på denne proces? Vores mål er at være et godt hjem for beboerne, hvor vi med en målrettet faglig og professionel indsats imødekommer den enkeltes behov og u...
Indrykket:10. juli 2019
Udløbsdato:19. august 2019

Socialpædagog / Social-og sundhedsassistent til Botilbuddet Solbakkevej - Kernen (Genopslag)

Silkeborg Kommune

Silkeborg
Botilbuddet Solbakkevej Kernen søger en socialpædagog eller Social-og sundhedsassistent til en 30 timers stilling i varieret arbejdsplan mellem dag og aftenvagt. Alle medarbejdere arbejder hver anden weekend, hvilket giver ugentlige fridage. På Boti...
Indrykket:8. juli 2019
Udløbsdato:11. august 2019