Specialkonsulent

Jysk Fynske Medier søger

Customer Experience Consultant, BtC - ODENSE

Er du ekspert i at optimere kundernes oplevelser?

Stillingen giver dig mulighed for at få indflydelse på udviklingen af kundeoplevelser til vores abonnenter.

Du indgår i den vores CEM afdeling, som spiller en central rolle i abonnementsforretning.

Om jobbet:

Du kommer til at kortlægge customer journeys fra vugge til grav, forholde dig kritisk til oplevelsen i kontaktpunkter og processer.  Desuden bliver din opgave b.la. at identificere initiativer, implementere dem samt sikre sammenhæng mellem produkter og relevante VAS.

Om dig: 

Som person er du resultatorienteret og kan få ting til at ske. Du er en stærk og handlekraftig person, som skaber forandring via dialog og indsigt. Herudover har du en kandidatuddannelse, er analytisk og har stærke projektleder kompetencer, 3-5 års erfaring som CX-projektleder/konsulent/manager.

Vi tilbyder: 

Mulighed for at præge jobbet. Processerne er under opbygning og udvikling, så dine input og tilgange vil have indflydelse på jobbet.

Ansøgning og kontakt

Stillingen ligger i Odense, og der vil forekomme transport mellem vores lokationer.

Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte CEM Chef Søren Rasmussen på telefon 30223600.

Interesseret? - Klik ind på www.jfmedier.dk og læs mere og søg stillingen.

Ansøgningsfristen er senest 1. marts 2018.

Vi indkalder løbende til samtale og afslutter rekrutteringsprocessen, når den rigtige kandidat er fundet.


Du har ikke vedlagt dokumenter til din ansøgning. Klik på 'OK' knappen nedenfor for at sende din ansøgning alligevel, eller klik på knappen "Annuller" og vedhæft dokumenter, før du sender din ansøgning igen.

Ikke det rigtige job?

Opret en jobagent og få dit nye job direkte i indbakken



Opret jobagent her