Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Specialpædagoger søges til voksne med autisme

Haracopos Minde er et bosted godkendt til seks voksne mennesker, som er diagnosticeret med Autismespektrum-forstyrrelser og komorbide diagnoser. Vi bor uden for Gilleleje, tæt på strand og naturskønne omgivelser, som vi bruger meget i hverdagen.

Vi tilrettelægger en pædagogik specielt for hver beboer, som tilgodeser netop dennes behov og forudsætninger. Vi har tid til at gå i dybden med vores borgere. Vi arbejder ud fra princippet om, at alle gerne vil samarbejde og blive hørt. Det handler om at skabe trivsel og arbejde frem mod nærmeste udviklingstrin.

Af dig forventer vi høj faglighed og lysten til at lære mere, fordi vi hele tiden arbejder på at blive dygtigere. Vi er meget specialiserede, og det skal du også være. I vores arbejde benytter vi os af TEACCH, som handler om at være anerkendende og bruge struktureret og visualiseret pædagogik. Low arousal er vores vigtigste redskab i arbejdet med bekymrende adfærd. Alt sammen for at give beboerne tryghed og en så selvstændig tilværelse i eget hjem som muligt.

Er du klar til at søge nye udfordringer, og vil du være en del af teamet på Haracopos Minde, så lad os høre mere fra dig!

Vi forventer, at du:

  • Er uddannet pædagog eller Social- og Sundhedsassistent
  • Bidrager aktivt med åben og konstruktiv dialog
  • Er engageret i din borger og dit arbejde
  • Er tålmodig
  • Målretter indsatsen, tager initiativ og fastholder fokus på opgaven
  • Reflekterer over din egen og teamets praksis
  • Har stor interesse for specialpædagogik
  • Arbejder ud fra de retningslinjer, teamet har fastsat
  • Har kørekort til personbil

Hvis du er uddannet praktikvejleder, er det en fordel, men ikke en nødvendighed. 

Vi tilbyder:

  • Høj faglighed
  • Supervision og faglig udvikling
  • Synlig ledelse
  • En aktiv arbejdsdag med lange gå-ture i den smukke nordsjællandske natur
  • Engagerede kollegaer
  • Fuld tid eller deltid, lange eller kort indmøder, alt efter behov
  • Danmarks dejligste beboere – og en ambition om at blive Danmarks bedste bosted for voksne med autisme!

Vi glæder os til at se dig!


Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

329793340Phoenix-9e2c227b12018-04-13T00:00:00Specialpædagoger søges til voksne med autisme

Haracopos Minde er et bosted godkendt til seks voksne mennesker, som er diagnosticeret med Autismespektrum-forstyrrelser og komorbide diagnoser. Vi bor uden for Gilleleje, tæt på strand og naturskønne omgivelser, som vi bruger meget i hverdagen.

Vi tilrettelægger en pædagogik specielt for hver beboer, som tilgodeser netop dennes behov og forudsætninger. Vi har tid til at gå i dybden med vores borgere. Vi arbejder ud fra princippet om, at alle gerne vil samarbejde og blive hørt. Det handler om at skabe trivsel og arbejde frem mod nærmeste udviklingstrin.

Af dig forventer vi høj faglighed og lysten til at lære mere, fordi vi hele tiden arbejder på at blive dygtigere. Vi er meget specialiserede, og det skal du også være. I vores arbejde benytter vi os af TEACCH, som handler om at være anerkendende og bruge struktureret og visualiseret pædagogik. Low arousal er vores vigtigste redskab i arbejdet med bekymrende adfærd. Alt sammen for at give beboerne tryghed og en så selvstændig tilværelse i eget hjem som muligt.

Er du klar til at søge nye udfordringer, og vil du være en del af teamet på Haracopos Minde, så lad os høre mere fra dig!

Vi forventer, at du:

  • Er uddannet pædagog eller Social- og Sundhedsassistent
  • Bidrager aktivt med åben og konstruktiv dialog
  • Er engageret i din borger og dit arbejde
  • Er tålmodig
  • Målretter indsatsen, tager initiativ og fastholder fokus på opgaven
  • Reflekterer over din egen og teamets praksis
  • Har stor interesse for specialpædagogik
  • Arbejder ud fra de retningslinjer, teamet har fastsat
  • Har kørekort til personbil

Hvis du er uddannet praktikvejleder, er det en fordel, men ikke en nødvendighed. 

Vi tilbyder:

  • Høj faglighed
  • Supervision og faglig udvikling
  • Synlig ledelse
  • En aktiv arbejdsdag med lange gå-ture i den smukke nordsjællandske natur
  • Engagerede kollegaer
  • Fuld tid eller deltid, lange eller kort indmøder, alt efter behov
  • Danmarks dejligste beboere – og en ambition om at blive Danmarks bedste bosted for voksne med autisme!

Vi glæder os til at se dig!

2018-06-08T00:50:38.460 Haracopos Minde er et bosted godkendt til seks voksne mennesker, som er diagnosticeret med Autismespektrum-forstyrrelser og komorbide diagnoser. Vi bor uden for Gilleleje, tæt på strand og naturskønne omgivelser, som vi bruger meget i hverdagen. Vi tilrettelægger en pædagogik specielt for hver beboer, som tilgodeser netop dennes behov og forudsætninger. Vi har tid til at gå i dybden med vores borgere. Vi arbejder ud fra princippet om, at alle gerne vil samarbejde og blive hørt. Det handler om at skabe trivsel og arbejde frem mod nærmeste udviklingstrin. Af dig forventer vi høj faglighed og lysten til at lære mere, fordi vi hele tiden arbejder på at blive dygtigere. Vi er meget specialiserede, og det skal du også være. I vores arbejde benytter vi os af TEACCH, som handler om at være anerkendende og bruge struktureret og visualiseret pædagogik. Low arousal er vores vigtigste redskab i arbejdet med bekymrende adfærd. Alt sammen for at give beboerne tryghed og en så selvstændig tilværelse i eget hjem som muligt. Er du klar til at søge nye udfordringer, og vil du være en del af teamet på Haracopos Minde, så lad os høre mere fra dig! Vi forventer, at du: Er uddannet pædagog eller Social- og Sundhedsassistent Bidrager aktivt med åben og konstruktiv dialog Er engageret i din borger og dit arbejde Er tålmodig Målretter indsatsen, tager initiativ og fastholder fokus på opgaven Reflekterer over din egen og teamets praksis Har stor interesse for specialpædagogik Arbejder ud fra de retningslinjer, teamet har fastsat Har kørekort til personbil Hvis du er uddannet praktikvejleder, er det en fordel, men ikke en nødvendighed. Vi tilbyder: Høj faglighed Supervision og faglig udvikling Synlig ledelse En aktiv arbejdsdag med lange gå-ture i den smukke nordsjællandske natur Engagerede kollegaer Fuld tid eller deltid, lange eller kort indmøder, alt efter behov Danmarks dejligste beboere og en ambition om at blive Danmarks bedste bosted for voksne med autisme! Vi glæder os til at se dig!11Jobnet9e2c227b100000000000IDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2018-06-07T00:00:0000110EuropaDanmarkSjælland & øerNordsjællandGribskov3215254S/I Haracopos Minde11Breine-Åsen 73250GillelejeDKDanmark156.1154270012.24749000
mail@haracopos-minde.dkDKDanmarkDKDanmark
8Fuldtid46Permanent554690JobNet48085361000https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=9e2c227bhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=9e2c227bhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=9e2c227b&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=9e2c227b&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonhttps://static.matchwork.com/company/logo/DK/ORS/SoMe/Paedagog_undervisning_og_forskning/Undervisning_og_paedagogik/15.jpgMed et job indenfor Undervisning og pædagogik får du en spændende hverdag, der byder på mange nye udfordringer. 12008001Dansk3Læse/ tale333005Socialpædagog9Undervisning og pædagogik354346368Yrsa Eghavemail@haracopos-minde.dkDKDanmarkDKDanmark329974059PædagogBasic Havrehusene (selvejende institution) søger pædagog 30 t ugen (mulighed for vikartimer). Tiltrædelse 01.05.2019, eller snarest muligt. Er du uddannet pædagog, eller har du anden relevant faglig erfaring, og kunne du tænke dig at blive en del af et dynamisk og engageret team, er det måske dig, vi søger. Brænder du for at bruge din faglighed i arbejdet med psykosocialt udfordrede børn og unge? Er du en engageret pædagog, som stiller krav og ønsker udvikling hos de unge, såvel som hos dig selv og dine kolleger? Har du lyst til at arbejde i et team med et højt fagligt niveau, humor og et respektfuldt menneskesyn? Så er dette job måske noget for dig. Vores pædagogik tager afsæt i systemisk narrativ metode, men vi lader os gerne inspirere af andre tanker. Vi søger en medarbejder der er fagligt velfunderetevner at formulere sig fagligt i skrift og taleer engagerethar humorrepræsenterer et holistisk menneskesynhar forståelse for værdien af et godt forældresamarbejde og har kompetencer til at skabe det i praksis. Havrehusene består af 2 afdelinger, som dels rummer hverdagsaflastning for børn i alderen 8-17 år og udslusning efterværn for unge, der har afsluttet 9. skoleår. Arbejdstiden omfatter som udgangspunkt 2 ugentlige aftener kl. 14-22. Weekendarbejde forekommer. Endvidere vil der være supervision, konferencer og samarbejdsmøder, som ligger i dagtimerne. Ansøgning skal være Havrehuset i hænde senest torsdag den 21. marts. Samtaler vil foregå løbende og senest mandag den 25. marts. Løn efter kvalifikationer. Ønsker du at vide mere: 26 18 31 32, daglig leder Trine Pantmann. Læs mere på www.havrehuset.dk Ansøgning sendes til: Havregårdsvej 26, 3250 Gilleleje eller tp@havrehuset.dk Se mere på vores ansøgersite: https: havrehuset.brandero.com

Havrehusene (selvejende institution) søger pædagog 30 t/ugen (mulighed for vikartimer).

Tiltrædelse 01.05.2019, eller snarest muligt.

Er du uddannet pædagog, eller har du anden relevant faglig erfaring, og kunne du tænke dig at blive en del af et dynamisk og engageret team, er det måske dig, vi søger.

Brænder du for at bruge din faglighed i arbejdet med psykosocialt udfordrede børn og unge?

Er du en engageret pædagog, som stiller krav og ønsker udvikling hos de unge, såvel som hos dig selv og dine kolleger?

Har du lyst til at arbejde i et team med et højt fagligt niveau, humor og et respektfuldt menneskesyn?

Så er dette job måske noget for dig.

Vores pædagogik tager afsæt i systemisk/narrativ metode, men vi lader os gerne inspirere af andre tanker.

Vi søger en medarbejder der

  • er fagligt velfunderet
  • evner at formulere sig fagligt i skrift og tale
  • er engageret
  • har humor
  • repræsenterer et holistisk menneskesyn
  • har forståelse for værdien af et godt forældresamarbejde og har kompetencer til at skabe det i praksis.

Havrehusene består af 2 afdelinger, som dels rummer hverdagsaflastning for børn i alderen 8-17 år og udslusning / efterværn for unge, der har afsluttet 9. skoleår.

Arbejdstiden omfatter som udgangspunkt 2 ugentlige aftener kl. 14-22. Weekendarbejde forekommer. Endvidere vil der være supervision, konferencer og samarbejdsmøder, som ligger i dagtimerne.

Ansøgning skal være Havrehuset i hænde senest torsdag den 21. marts.

Samtaler vil foregå løbende og senest mandag den 25. marts.

Løn efter kvalifikationer. Ønsker du at vide mere: 26 18 31 32, daglig leder Trine Pantmann.

Læs mere på www.havrehuset.dk

Ansøgning sendes til: Havregårdsvej 26, 3250 Gilleleje eller tp@havrehuset.dk

Se mere på vores ansøgersite: https://havrehuset.brandero.com

ORS/Small/15a67e93_logo.pngHavrehusetGilleleje2019-03-08T12:01:57.3102019-03-21T00:00:00
329971758Timelønnede samt sommerferie vikarer til Estrids PlejeRobot Hej jeg hedder Charlotte Lyngh Sørensen, jeg er ansat som dagvagt og er tillidsrepræsentant i Estrids Pleje, jeg er uddannet SSH. Min arbejdsplads søger netop nu: Timelønnede samt sommerferie vikarer. Kunne du tænke dig og blive min fremtidige kollega, du skal have hjertet på rette plads, du skal have overblik, du skal kunne se muligheder frem for begrænsninger, du skal kunne arbejde selvstændigt og ansvarsfuldt, du sætter borgeren i centrum samt arbejder med den rehabiliterende tilgang for øje i din hverdag, vi er en virksomhed som lægger stor vægt på kollegialt sammenhold. Du skal være uddannet SSH eller SSA, du kan dog også have en lignende sundhedsfaglig uddannelse, dette kunne være en pædagogisk tilgang eller lignende, du kan også være studerende på en sundhedsfaglig eller pædagogisk uddannelse. Så kom og bliv en del af det fantastiske team vi har i Estrids Pleje, Danmarks ældste privatejede plejevirksomhed. Som tillidsrepræsentant i Estrids Pleje, kan jeg kun sige at tingene er i orden i henhold til overenskomst og arbejdsforhold. Hvis du ser muligheder fremfor begrænsninger vil din hverdag være som en leg, jeg kan garantere dig nogle fantastiske kollegaer, samt en ledelse som deltager aktivt og som medinddrager sine ansatte i hverdagen. Vi forventer at du er mødestabil, vi afholder løbende ansættelsessamtaler i den kommende periode. Vi tilbyder en rigtig god løn som matcher dine kvalifikationer, samt i henhold til overenskomsten imellem DI SBA FOA. Du skal kunne fremvise straffeattest, samt have kørekort til bil. Ansøgning med alle relevante papirer skal sendes til Daglig Leder Heidi Albertsen på følgende mail: heidi@estridspleje.dk. Vi glæder os til at høre fra dig, og til forhåbentlig at kunne byde dig velkommen som vores nye kollega i Estrids Pleje. Med venlig Hilsen Charlotte Lyngh SørensenDagvagt SSH og TR.Estrids Pleje A S

Hej jeg hedder Charlotte Lyngh Sørensen, jeg er ansat som dagvagt og er tillidsrepræsentant i Estrids Pleje, jeg er uddannet SSH.

Min arbejdsplads søger netop nu:

Timelønnede samt sommerferie vikarer. 

Kunne du tænke dig og blive min fremtidige kollega, du skal have hjertet på rette plads, du skal have overblik, du skal kunne se muligheder frem for begrænsninger, du skal kunne arbejde selvstændigt og ansvarsfuldt, du sætter borgeren i centrum samt arbejder med den rehabiliterende tilgang for øje i din hverdag, vi er en virksomhed som lægger stor vægt på kollegialt sammenhold.

Du skal være uddannet SSH eller SSA, du kan dog også have en lignende sundhedsfaglig uddannelse, dette kunne være en pædagogisk tilgang eller lignende, du kan også være studerende på en sundhedsfaglig eller pædagogisk uddannelse.

Så kom og bliv en del af det fantastiske team vi har i Estrids Pleje, Danmarks ældste privatejede plejevirksomhed.

Som tillidsrepræsentant i Estrids Pleje, kan jeg kun sige at tingene er i orden i henhold til overenskomst og arbejdsforhold. Hvis du ser muligheder fremfor begrænsninger vil din hverdag være som en leg, jeg kan garantere dig nogle fantastiske kollegaer, samt en ledelse som deltager aktivt og som medinddrager sine ansatte i hverdagen.

Vi forventer at du er mødestabil, vi afholder løbende ansættelsessamtaler i den kommende periode.

Vi tilbyder en rigtig god løn som matcher dine kvalifikationer, samt i henhold til overenskomsten imellem DI/SBA & FOA.

Du skal kunne fremvise straffeattest, samt have kørekort til bil.

Ansøgning med alle relevante papirer skal sendes til Daglig Leder Heidi Albertsen på følgende mail: heidi@estridspleje.dk.

Vi glæder os til at høre fra dig, og til forhåbentlig at kunne byde dig velkommen som vores nye kollega i Estrids Pleje.

Med venlig Hilsen

Charlotte Lyngh Sørensen
Dagvagt SSH og TR.
Estrids Pleje A/S

ESTRIDS PLEJE & HJEMMESERVICE A/SFrederiksværk2019-03-16T00:00:002019-03-31T00:00:00
329966866Socialfaglige medarbejdere til Kobbel-huseneRobot Vi søger socialfaglige medarbejdere, som tiltrækkes af udvikling og forandring.Da vi mangler at ansætte to medarbejdere, slår vi stillingerne op igen.Om digKan du tage et selvstændigt og professionelt ansvar for andre menneskers liv? Og har du lysten, modet og viljen til at gøre en forskel? Så læs endelig videre!Hos os bor 20 unikke mennesker, som hver især kalder på dine helt særlige evner til at se, forstå og anerkende deres ressourcer og potentialer. Samtidig kalder de på, at du tør kigge på dig selv og på omgivelsernes indvirkning på selv samme. Det fordrer en engageret, empatisk og nysgerrig tilgang i eget og andres virke, hvor åbenhed og rummelighed praktiseres gennem en refleksiv tankegang.Om osVores målgruppe er voksne borgere med varige, psykiske fysiske funktionsnedsættelser med stor spredning i funktionsniveau, alder og støttebehov. Vi arbejder ud fra SEL §104 og 108.Vi står midt i støbningen af et solidt fundament for vores bosted og interne dagtilbud, hvor faglighed og det gode arbejdsmiljø er nogle af nøgleordene. Det betyder helt konkret, at vi arbejder henimod, at alle medarbejdere i deres professionelle virke, tager afsæt i en teoretisk referenceramme domineret af viden om neuroaffektiv udviklingspsykologi, som bygger bro mellem den seneste hjerneforskning, tilknytningsteori og udviklingspsykologi. Vi læner os bl.a. op ad tilgange og metoder, som low-arousal, marte-meo, visualisering og struktureret pædagogik samt den mentaliserende tilgang, som styrker os selv og hinanden i samarbejdet. Samtidig kalder opgaven på en særlig viden om udviklingsforstyrrelser, udviklingshæmning, aldring og demens. Vi vil være et bosted, som kan rumme alle livets faser og tilstande. Sådan øges trivslen og oplevelsen af sammenhæng for det enkelte menneske.Det betyder, at der i årene fremover vil være skærpet fokus på kompetenceudvikling for alle medarbejdere, som er en del af vores organisation. Vi tror på, at al udvikling er relationel og kontekstbestemt. At vi er noget, i kraft af hinanden og den opgave, vi er fælles om.Organisationen Kobbel-husene består af team 1, 2 og 3 samt et team med fire nattevagter, et tværgående team bestående af to pedeller, én administrativ medarbejder samt én botilbudssygeplejerske. Vi har også et team bestående af medarbejdere, som varetager aktiviteterne i dagtimerne i vores interne dagtilbud, som pt. beskæftiger otte beboere. Herudover er en virksomhedsleder, en teamleder og et bredt vikarkorps, som består af både fastansatte og løse vikarer.Opgaverne kalder på pædagogisk- og sundhedsfaglig viden og handlekompetencer, hvorfor vi både har pædagoger, social- og sundhedsassistenter, botilbudssygeplejerske og medhjælpere ansat. Ydermere skal man kunne omsætte sine særlige evner og fagspecifikke viden til konkrete handlinger i praksis. Man skal være tydelig og ordentlig i kommunikationen, både skriftligt og mundtligt. Have flair for IT og se dokumentation som en afgørende medspiller i den pædagogiske praksis.Grundet opnormering har vi brug for flere hænder til at løse opgaverne. Både på bostedet og i vores interne dagtilbud, som dækker dagtimerne i hverdagene. Stillingerne er på 30-37 timer. På bostedet dækkes med morgen- og aftenarbejde og hver 2. weekend. I planlægningen vægtes det højt, at den enkelte medarbejder oplever en balance imellem privat- og arbejdsliv.Yderligere oplysningerHar du spørgsmål, er du meget velkommen til at kontakte virksomhedsleder Anette Harrig Jensen på tlf. 7249 9970 eller teamleder Miriam Vinther Babiel på tlf. 7249 9982.AnsøgningsfristVi skal have modtaget din ansøgning senest den 18. marts 2019.Vi afholder samtaler den 22. marts.Gribskov Kommunes værdierÅbenhed · Tillid · Respekt · Deltagelse · Mod · FleksibilitetVi søger socialfaglige medarbejdere, som tiltrækkes af udvikling og forandring.

Da vi mangler at ansætte to medarbejdere, slår vi stillingerne op igen.

Om dig
Kan du tage et selvstændigt og professionelt ansvar for andre menneskers liv? Og har du lysten, modet og viljen til at gøre en forskel? Så læs endelig videre!

Hos os bor 20 unikke mennesker, som hver især kalder på dine helt særlige evner til at se, forstå og anerkende deres ressourcer og potentialer. Samtidig kalder de på, at du tør kigge på dig selv og på omgivelsernes indvirkning på selv samme. Det fordrer en engageret, empatisk og nysgerrig tilgang i eget og andres virke, hvor åbenhed og rummelighed praktiseres gennem en refleksiv tankegang.

Om os
Vores målgruppe er voksne borgere med varige, psykiske/fysiske funktionsnedsættelser med stor spredning i funktionsniveau, alder og støttebehov. Vi arbejder ud fra SEL §104 og 108.

Vi står midt i støbningen af et solidt fundament for vores bosted og interne dagtilbud, hvor faglighed og det gode arbejdsmiljø er nogle af nøgleordene. Det betyder helt konkret, at vi arbejder henimod, at alle medarbejdere i deres professionelle virke, tager afsæt i en teoretisk referenceramme domineret af viden om neuroaffektiv udviklingspsykologi, som bygger bro mellem den seneste hjerneforskning, tilknytningsteori og udviklingspsykologi. Vi læner os bl.a. op ad tilgange og metoder, som low-arousal, marte-meo, visualisering og struktureret pædagogik samt den mentaliserende tilgang, som styrker os selv og hinanden i samarbejdet. Samtidig kalder opgaven på en særlig viden om udviklingsforstyrrelser, udviklingshæmning, aldring og demens. Vi vil være et bosted, som kan rumme alle livets faser og tilstande. Sådan øges trivslen og oplevelsen af sammenhæng for det enkelte menneske.

Det betyder, at der i årene fremover vil være skærpet fokus på kompetenceudvikling for alle medarbejdere, som er en del af vores organisation. Vi tror på, at al udvikling er relationel og kontekstbestemt. At vi er noget, i kraft af hinanden og den opgave, vi er fælles om.

Organisationen Kobbel-husene består af team 1, 2 og 3 samt et team med fire nattevagter, et tværgående team bestående af to pedeller, én administrativ medarbejder samt én botilbudssygeplejerske. Vi har også et team bestående af medarbejdere, som varetager aktiviteterne i dagtimerne i vores interne dagtilbud, som pt. beskæftiger otte beboere. Herudover er en virksomhedsleder, en teamleder og et bredt vikarkorps, som består af både fastansatte og løse vikarer.

Opgaverne kalder på pædagogisk- og sundhedsfaglig viden og handlekompetencer, hvorfor vi både har pædagoger, social- og sundhedsassistenter, botilbudssygeplejerske og medhjælpere ansat. Ydermere skal man kunne omsætte sine særlige evner og fagspecifikke viden til konkrete handlinger i praksis. Man skal være tydelig og ordentlig i kommunikationen, både skriftligt og mundtligt. Have flair for IT og se dokumentation som en afgørende medspiller i den pædagogiske praksis.

Grundet opnormering har vi brug for flere hænder til at løse opgaverne. Både på bostedet og i vores interne dagtilbud, som dækker dagtimerne i hverdagene. Stillingerne er på 30-37 timer. På bostedet dækkes med morgen- og aftenarbejde og hver 2. weekend. I planlægningen vægtes det højt, at den enkelte medarbejder oplever en balance imellem privat- og arbejdsliv.

Yderligere oplysninger
Har du spørgsmål, er du meget velkommen til at kontakte virksomhedsleder Anette Harrig Jensen på tlf. 7249 9970 eller teamleder Miriam Vinther Babiel på tlf. 7249 9982.

Ansøgningsfrist
Vi skal have modtaget din ansøgning senest den 18. marts 2019.

Vi afholder samtaler den 22. marts.

Gribskov Kommunes værdier
Åbenhed · Tillid · Respekt · Deltagelse · Mod · Fleksibilitet

 

Gribskov KommuneGræsted2019-03-16T00:00:002019-03-18T00:00:00
329963421Socialpædagog til døgninstitutionen VegaRobot Socialpædagog 37 timer, Vega, Bryggervej med start 1. maj 2019Om digVi har brug for en uddannet socialpædagog, som har lyst til at arbejde med voksne med autisme på et døgntilbud. Stillingen er primært med arbejde i boligen om aftenen, og enkelte dagvagter på hverdage og i weekender.Du skal hvile i dig selv og kunne udstråle den ro som er nødvendig, når vores borgere har det svært. Jobbet kræver, at du har en god fornemmelse for borgernes individuelle behov. At du er empatisk og anerkendende i din tilgang betragter vi som en selvfølge.Du kommer til at være en del af et engageret og fagligt stærkt team, hvorfor vi forventer, at du bidrager energisk i teamets samarbejde og med et højt fagligt niveau. Humor og opmærksomhed er også nøgleord i vores samarbejde.Det er vigtigt for os at du er god til at skelne mellem privat, personlig og professionel og at du naturligt bidrager til, at vi som organisation hele tiden holder dette for øje.Vi arbejder konstant på at øge kvaliteten i vores faglige arbejde med borgerne, herunder den vidensdeling og dokumentation som er nødvendig for at gøre dette. Derfor skal du både være nysgerrig og åben i dine faglige refleksioner, samtidigt med, at du er velfunderet i såvel skrift som tale. Vi forventer, at du kan arbejde systematisk og metodisk, og at du kan omsætte dette i din pædagogiske praksis.Har du erfaring indenfor målgruppen vil det klart være en fordel.Om jobbetVegas borgere er voksne i aldersgruppen 21 58 år, og de har alle Autisme-spektrum diagnoser. I vores boliger bor der 10 beboere i hver deres lejlighed med tilhørende fælles opholdsrum. På vores dagcenter er der 18 brugere, hvoraf de 10 er fra boligerne. Vi er 25 medarbejdere inkl. administration, nattevagter og ledelse.Vi samarbejder tæt mellem boliger og dagcenter, og hovedparten af medarbejderne arbejder kontinuerligt begge steder.Vega har 3 teams, 1 på dagcenteret og 2 i boligerne. Teamet på dagcentret spænder vidt over de forskellige aktiviteter og Vegas praktiske opgaver. De 2 teams i boligerne har hver især ansvaret for 5 beboere. I praksis arbejder vi i alle teams.Stillingen er på 37 timer pr. uge.Løn- og ansættelsesvilkårefter gældende overenskomst med forventet ansættelsesdato er 1. maj 2019.Du skal have kørekort, da vi anvender vores egne busser.Om arbejdsstedetPå Vega er medarbejdernes tilgang og menneskesyn dybt forankret i Det kan nytte referencerammen. Denne er i et tværkommunalt projekt videreudviklet, og kaldes nu for Kvalikombo referencerammen og indeholder:MenneskesynEt menneske er aktivt kommunikerende og virksomt sammen med andre mennesker, og alle har behov for emotionel imødekommenhed fra omgivelserne.ProfessionsberedskabEthvert menneske rummer flere ressourcer og kapaciteter, end der umiddelbart kan iagttages i det daglige pædagogiske arbejde eller via standardiserede funktionsbeskrivelser.VærdigrundlagAgtelse for et andet menneskes værdighed er grundlæggende i forståelsen af den professionelle omsorgsopgave, og den må komme til syne i alle pædagogiske handlinger.Vi anvender KMD Nexus som borgerjournalsystem og i henhold til VUM (Voksen Udrednings-Metoden).Vi har et fremragende samarbejde med vores pårørende, som vi også løbende hygger os sammen med ved forskellige lejligheder, fx høstfest og julemarked.Yderligere oplysningerHvis du har spørgsmål eller brug for yderligere oplysninger, er du velkommen til at kontakte Claus Christensen (teamleder) på telefon 72 49 62 17 eller Annette Crillesen (områdeleder) på telefon 72 49 69 44.Vi tilbyder ikke rundvisning på Vega af hensyn til vores borgere.AnsøgningsfristVi glæder os til at modtage din ansøgning, som skal være modtaget senest den 19. marts 2019.Ansættelsessamtaler afholdes den 28. marts 2019.Gribskov Kommunes værdierÅbenhed · Tillid · Respekt · Deltagelse · Mod · FleksibilitetSocialpædagog 37 timer, Vega, Bryggervej med start 1. maj 2019

Om dig
Vi har brug for en uddannet socialpædagog, som har lyst til at arbejde med voksne med autisme på et døgntilbud. Stillingen er primært med arbejde i boligen om aftenen, og enkelte dagvagter på hverdage og i weekender.

Du skal hvile i dig selv og kunne udstråle den ro som er nødvendig, når vores borgere har det svært. Jobbet kræver, at du har en god fornemmelse for borgernes individuelle behov. At du er empatisk og anerkendende i din tilgang betragter vi som en selvfølge.

Du kommer til at være en del af et engageret og fagligt stærkt team, hvorfor vi forventer, at du bidrager energisk i teamets samarbejde og med et højt fagligt niveau. Humor og opmærksomhed er også nøgleord i vores samarbejde.

Det er vigtigt for os at du er god til at skelne mellem privat, personlig og professionel og at du naturligt bidrager til, at vi som organisation hele tiden holder dette for øje.

Vi arbejder konstant på at øge kvaliteten i vores faglige arbejde med borgerne, herunder den vidensdeling og dokumentation som er nødvendig for at gøre dette. Derfor skal du både være nysgerrig og åben i dine faglige refleksioner, samtidigt med, at du er velfunderet i såvel skrift som tale. Vi forventer, at du kan arbejde systematisk og metodisk, og at du kan omsætte dette i din pædagogiske praksis.

Har du erfaring indenfor målgruppen vil det klart være en fordel.

Om jobbet
Vegas borgere er voksne i aldersgruppen 21–58 år, og de har alle Autisme-spektrum diagnoser. I vores boliger bor der 10 beboere i hver deres lejlighed med tilhørende fælles opholdsrum. På vores dagcenter er der 18 brugere, hvoraf de 10 er fra boligerne. Vi er 25 medarbejdere inkl. administration, nattevagter og ledelse.

Vi samarbejder tæt mellem boliger og dagcenter, og hovedparten af medarbejderne arbejder kontinuerligt begge steder.

Vega har 3 teams, 1 på dagcenteret og 2 i boligerne. Teamet på dagcentret spænder vidt over de forskellige aktiviteter og Vegas praktiske opgaver. De 2 teams i boligerne har hver især ansvaret for 5 beboere. I praksis arbejder vi i alle teams.

Stillingen er på 37 timer pr. uge.

Løn- og ansættelsesvilkår
efter gældende overenskomst med forventet ansættelsesdato er 1. maj 2019.

Du skal have kørekort, da vi anvender vores egne busser.

Om arbejdsstedet
På Vega er medarbejdernes tilgang og menneskesyn dybt forankret i "Det kan nytte" referencerammen. Denne er i et tværkommunalt projekt videreudviklet, og kaldes nu for "Kvalikombo referencerammen" og indeholder:

Menneskesyn
Et menneske er aktivt kommunikerende og virksomt sammen med andre mennesker, og alle har behov for emotionel imødekommenhed fra omgivelserne.
Professionsberedskab

Ethvert menneske rummer flere ressourcer og kapaciteter, end der umiddelbart kan iagttages i det daglige pædagogiske arbejde eller via standardiserede funktionsbeskrivelser.

Værdigrundlag
Agtelse for et andet menneskes værdighed er grundlæggende i forståelsen af den professionelle omsorgsopgave, og den må komme til syne i alle pædagogiske handlinger.

Vi anvender KMD Nexus som borgerjournalsystem og i henhold til VUM (Voksen Udrednings-Metoden).

Vi har et fremragende samarbejde med vores pårørende, som vi også løbende hygger os sammen med ved forskellige lejligheder, fx høstfest og julemarked.

Yderligere oplysninger
Hvis du har spørgsmål eller brug for yderligere oplysninger, er du velkommen til at kontakte Claus Christensen (teamleder) på telefon 72 49 62 17 eller Annette Crillesen (områdeleder) på telefon 72 49 69 44.

Vi tilbyder ikke rundvisning på Vega af hensyn til vores borgere.

Ansøgningsfrist
Vi glæder os til at modtage din ansøgning, som skal være modtaget senest den 19. marts 2019.

Ansættelsessamtaler afholdes den 28. marts 2019.

Gribskov Kommunes værdier
Åbenhed · Tillid · Respekt · Deltagelse · Mod · Fleksibilitet

 

Gribskov KommuneHelsinge2019-03-16T00:00:002019-03-19T00:00:00
3299717831 Aftenvagt til Estrids PlejeRobot Hej jeg hedder Charlotte Lyngh Sørensen, jeg er ansat som dagvagt og er tillidsrepræsentant i Estrids Pleje, jeg er uddannet SSH. Min arbejdsplads søger netop nu: 1 Aftenvagt 28 timer pr. uge 5 2 rul, faste ugentlige arbejdsdage (mandag Tiirsdag) og arbejde i hver 2 weekend (ulige uger). Kunne du tænke dig og blive min fremtidige kollega, du skal have hjertet på rette plads, du skal have overblik, du skal kunne se muligheder frem for begrænsninger, du skal kunne arbejde selvstændigt og ansvarsfuldt, du sætter borgeren i centrum samt arbejder med den rehabiliterende tilgang for øje i din hverdag, vi er en virksomhed som lægger stor vægt på kollegialt sammenhold. Vi arbejder med faste ruter, faste rul, samt faste ugentlige fridage. Du skal være uddannet SSH eller SSA, du kan dog også have en lignende sundhedsfaglig uddannelse, dette kunne være en pædagogisk tilgang eller lignende. Så kom og bliv en del af det fantastiske team vi har i Estrids Pleje, Danmarks ældste privatejede plejevirksomhed. Som tillidsrepræsentant i Estrids Pleje, kan jeg kun sige at tingene er i orden i henhold til overenskomst og arbejdsforhold. Hvis du ser muligheder fremfor begrænsninger vil din hverdag være som en leg, jeg kan garantere dig nogle fantastiske kollegaer, samt en ledelse som deltager aktivt og som medinddrager sine ansatte i hverdagen. Vi forventer at du er mødestabil, vi afholder løbende ansættelsessamtaler i den kommende periode. Vi tilbyder en rigtig god løn som matcher dine kvalifikationer, samt i henhold til overenskomsten imellem DI SBA FOA. Du skal kunne fremvise straffeattest, samt have kørekort til bil. Ansøgning med alle relevante papirer skal sendes til Daglig Leder Heidi Albertsen på følgende mail: heidi@estridspleje.dk. Vi glæder os til at høre fra dig, og til forhåbentlig at kunne byde dig velkommen som vores nye kollega i Estrids Pleje. Med venlig Hilsen Charlotte Lyngh SørensenDagvagt SSH og TR.Estrids Pleje A S

Hej jeg hedder Charlotte Lyngh Sørensen, jeg er ansat som dagvagt og er tillidsrepræsentant i Estrids Pleje, jeg er uddannet SSH.

Min arbejdsplads søger netop nu:

1 Aftenvagt 28 timer pr. uge 5/2 rul, faste ugentlige arbejdsdage (mandag & Tiirsdag) og arbejde i hver 2 weekend (ulige uger).

Kunne du tænke dig og blive min fremtidige kollega, du skal have hjertet på rette plads, du skal have overblik, du skal kunne se muligheder frem for begrænsninger, du skal kunne arbejde selvstændigt og ansvarsfuldt, du sætter borgeren i centrum samt arbejder med den rehabiliterende tilgang for øje i din hverdag, vi er en virksomhed som lægger stor vægt på kollegialt sammenhold.

Vi arbejder med faste ruter, faste rul, samt faste ugentlige fridage.

Du skal være uddannet SSH eller SSA, du kan dog også have en lignende sundhedsfaglig uddannelse, dette kunne være en pædagogisk tilgang eller lignende.

Så kom og bliv en del af det fantastiske team vi har i Estrids Pleje, Danmarks ældste privatejede plejevirksomhed.

Som tillidsrepræsentant i Estrids Pleje, kan jeg kun sige at tingene er i orden i henhold til overenskomst og arbejdsforhold. Hvis du ser muligheder fremfor begrænsninger vil din hverdag være som en leg, jeg kan garantere dig nogle fantastiske kollegaer, samt en ledelse som deltager aktivt og som medinddrager sine ansatte i hverdagen.

Vi forventer at du er mødestabil, vi afholder løbende ansættelsessamtaler i den kommende periode.

Vi tilbyder en rigtig god løn som matcher dine kvalifikationer, samt i henhold til overenskomsten imellem DI/SBA & FOA.

Du skal kunne fremvise straffeattest, samt have kørekort til bil.

Ansøgning med alle relevante papirer skal sendes til Daglig Leder Heidi Albertsen på følgende mail: heidi@estridspleje.dk.

Vi glæder os til at høre fra dig, og til forhåbentlig at kunne byde dig velkommen som vores nye kollega i Estrids Pleje.

Med venlig Hilsen

Charlotte Lyngh Sørensen
Dagvagt SSH og TR.
Estrids Pleje A/S

ESTRIDS PLEJE & HJEMMESERVICE A/SFrederiksværk2019-03-16T00:00:002019-03-31T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

Pædagog

Havrehuset

Gilleleje
Havrehusene (selvejende institution) søger pædagog 30 t ugen (mulighed for vikartimer). Tiltrædelse 01.05.2019, eller snarest muligt. Er du uddannet pædagog, eller har du anden relevant faglig erfaring, og kunne du tænke dig at blive en del af et dy...
Indrykket:8. marts 2019
Udløbsdato:21. marts 2019

Timelønnede samt sommerferie vikarer til Estrids Pleje

ESTRIDS PLEJE & HJEMMESERVICE A/S

Frederiksværk
Hej jeg hedder Charlotte Lyngh Sørensen, jeg er ansat som dagvagt og er tillidsrepræsentant i Estrids Pleje, jeg er uddannet SSH. Min arbejdsplads søger netop nu: Timelønnede samt sommerferie vikarer. Kunne du tænke dig og blive min fremtidige kolle...
Indrykket:16. marts 2019
Udløbsdato:31. marts 2019

Socialfaglige medarbejdere til Kobbel-husene

Gribskov Kommune

Græsted
Vi søger socialfaglige medarbejdere, som tiltrækkes af udvikling og forandring.Da vi mangler at ansætte to medarbejdere, slår vi stillingerne op igen.Om digKan du tage et selvstændigt og professionelt ansvar for andre menneskers liv? Og har du lyste...
Indrykket:16. marts 2019
Udløbsdato:18. marts 2019

Socialpædagog til døgninstitutionen Vega

Gribskov Kommune

Helsinge
Socialpædagog 37 timer, Vega, Bryggervej med start 1. maj 2019Om digVi har brug for en uddannet socialpædagog, som har lyst til at arbejde med voksne med autisme på et døgntilbud. Stillingen er primært med arbejde i boligen om aftenen, og enkelte da...
Indrykket:16. marts 2019
Udløbsdato:19. marts 2019

1 Aftenvagt til Estrids Pleje

ESTRIDS PLEJE & HJEMMESERVICE A/S

Frederiksværk
Hej jeg hedder Charlotte Lyngh Sørensen, jeg er ansat som dagvagt og er tillidsrepræsentant i Estrids Pleje, jeg er uddannet SSH. Min arbejdsplads søger netop nu: 1 Aftenvagt 28 timer pr. uge 5 2 rul, faste ugentlige arbejdsdage (mandag Tiirsdag) og...
Indrykket:16. marts 2019
Udløbsdato:31. marts 2019