Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Speditør til Aid & Relief afdelingen hos GEODIS, Vejle branch

Til vores globale Aid & Relief afdeling i Vejle søger vi en kompetent medarbejder til at drive vores nødhjælps-aktiviteter.

 

Som speditør hos GEODIS er du ansvarlig for at sikre en professionel, smidig, konkurrencedygtig og hurtig operationel håndtering i forbindelse med nødhjælpsordrer til primært Afrika. Arbejdsopgaverne bliver indenfor både luft- og søfragt og kan indebære alt fra konfliktløsning med kunder og agenter til, at sikre en driftig udvikling af afdelingen.

 

Aktiviteter

  • Operationelle opgaver indenfor sø- og luftfragt
  • Sikre kunderne en top service, både for at fastholde eksisterende kunder og for at tiltrække nye kunder
  • Sørge for overholdelse af aftalte deadlines
  • Kontakt med leverandører og agenter
  • Være med til at sikre at afdelingen lever op til fastlagte mål

 

Kvalifikationer

  • Uddannet indenfor spedition
  • Bred operationel erfaring indenfor sø- og/eller luftfragt
  • Flydende i dansk og engelsk, både skriftligt og mundtligt
  • Skal kunne anvende Microsoft Office pakken fuldt ud

 

Personlige egenskaber

  • Analytisk tilgang til daglig problemsløsning og evne til at foregribe kommende situationer
  • Evne til at planlægge og organisere en kompleks sag fra start til slut
  • Økonomisk sansog resultatoienteret, og altid på udkig efter forbedringer i vores forretningsprocesser
  • Gode kommunikationsevner
  • Fleksibel og innovativ
  • Team-orienteret
  • Kan forstå og arbejde under kulturelle barrierer

 

Vi tilbyder

  • Du bliver en del af et lille team med globalt perspektiv, hvor tonen er venlig og uformel
  • Faglig og personlig udvikling i en virksomhed i hastig vækst
  • Et positvt arbejdsmiljø præget af kompetence, ansvar og innovation
  • En mangfoldig arbejdsplads med hensyn til køn, alder og kulturelle baggrunde
  • En flad organisation med mulighed for at sætte sit præg på udviklingen lokalt og nationalt

 

Annonce

Mærk din ansøgning med "Aid & Relief" og send den til hr.ff.dk@geodis.com senest den 16. februar 2018. Vi afholder samtaler løbende.

 

Kontaktperson

Jacob Horn, Manager - Aid & Relief Logistics

Tlf. 36 99 87 57

E-mail: jacob.horn@geodis.com 

 

 


Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

329736022Phoenix-7702c0b312018-01-09T13:59:58.053Speditør til Aid & Relief afdelingen hos GEODIS, Vejle branch

Til vores globale Aid & Relief afdeling i Vejle søger vi en kompetent medarbejder til at drive vores nødhjælps-aktiviteter.

 

Som speditør hos GEODIS er du ansvarlig for at sikre en professionel, smidig, konkurrencedygtig og hurtig operationel håndtering i forbindelse med nødhjælpsordrer til primært Afrika. Arbejdsopgaverne bliver indenfor både luft- og søfragt og kan indebære alt fra konfliktløsning med kunder og agenter til, at sikre en driftig udvikling af afdelingen.

 

Aktiviteter

  • Operationelle opgaver indenfor sø- og luftfragt
  • Sikre kunderne en top service, både for at fastholde eksisterende kunder og for at tiltrække nye kunder
  • Sørge for overholdelse af aftalte deadlines
  • Kontakt med leverandører og agenter
  • Være med til at sikre at afdelingen lever op til fastlagte mål

 

Kvalifikationer

  • Uddannet indenfor spedition
  • Bred operationel erfaring indenfor sø- og/eller luftfragt
  • Flydende i dansk og engelsk, både skriftligt og mundtligt
  • Skal kunne anvende Microsoft Office pakken fuldt ud

 

Personlige egenskaber

  • Analytisk tilgang til daglig problemsløsning og evne til at foregribe kommende situationer
  • Evne til at planlægge og organisere en kompleks sag fra start til slut
  • Økonomisk sansog resultatoienteret, og altid på udkig efter forbedringer i vores forretningsprocesser
  • Gode kommunikationsevner
  • Fleksibel og innovativ
  • Team-orienteret
  • Kan forstå og arbejde under kulturelle barrierer

 

Vi tilbyder

  • Du bliver en del af et lille team med globalt perspektiv, hvor tonen er venlig og uformel
  • Faglig og personlig udvikling i en virksomhed i hastig vækst
  • Et positvt arbejdsmiljø præget af kompetence, ansvar og innovation
  • En mangfoldig arbejdsplads med hensyn til køn, alder og kulturelle baggrunde
  • En flad organisation med mulighed for at sætte sit præg på udviklingen lokalt og nationalt

 

Annonce

Mærk din ansøgning med "Aid & Relief" og send den til hr.ff.dk@geodis.com senest den 16. februar 2018. Vi afholder samtaler løbende.

 

Kontaktperson

Jacob Horn, Manager - Aid & Relief Logistics

Tlf. 36 99 87 57

E-mail: jacob.horn@geodis.com 

 

 

2018-02-17T01:05:34.317 Til vores globale Aid Relief afdeling i Vejle søger vi en kompetent medarbejder til at drive vores nødhjælps-aktiviteter. Som speditør hos GEODIS er du ansvarlig for at sikre en professionel, smidig, konkurrencedygtig og hurtig operationel håndtering i forbindelse med nødhjælpsordrer til primært Afrika. Arbejdsopgaverne bliver indenfor både luft- og søfragt og kan indebære alt fra konfliktløsning med kunder og agenter til, at sikre en driftig udvikling af afdelingen. Aktiviteter Operationelle opgaver indenfor sø- og luftfragt Sikre kunderne en top service, både for at fastholde eksisterende kunder og for at tiltrække nye kunder Sørge for overholdelse af aftalte deadlines Kontakt med leverandører og agenter Være med til at sikre at afdelingen lever op til fastlagte mål Kvalifikationer Uddannet indenfor spedition Bred operationel erfaring indenfor sø- og eller luftfragt Flydende i dansk og engelsk, både skriftligt og mundtligt Skal kunne anvende Microsoft Office pakken fuldt ud Personlige egenskaber Analytisk tilgang til daglig problemsløsning og evne til at foregribe kommende situationer Evne til at planlægge og organisere en kompleks sag fra start til slut Økonomisk sansog resultatoienteret, og altid på udkig efter forbedringer i vores forretningsprocesser Gode kommunikationsevner Fleksibel og innovativ Team-orienteret Kan forstå og arbejde under kulturelle barrierer Vi tilbyder Du bliver en del af et lille team med globalt perspektiv, hvor tonen er venlig og uformel Faglig og personlig udvikling i en virksomhed i hastig vækst Et positvt arbejdsmiljø præget af kompetence, ansvar og innovation En mangfoldig arbejdsplads med hensyn til køn, alder og kulturelle baggrunde En flad organisation med mulighed for at sætte sit præg på udviklingen lokalt og nationalt Annonce Mærk din ansøgning med Aid Relief og send den til hr.ff.dk@geodis.com senest den 16. februar 2018. Vi afholder samtaler løbende. Kontaktperson Jacob Horn, Manager - Aid Relief Logistics Tlf. 36 99 87 57 E-mail: jacob.horn@geodis.com11Jobnet7702c0b3100000000000IDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2018-02-16T00:00:0000110EuropaDanmarkEuropaDanmarkJyllandSyd- og SønderjyllandVejleEuropaDanmarkJyllandMidtjyllandHedensted3070646GEODIS WILSON DENMARK A/S11Logistikvej 47100VejleDKDanmarkORS/blank.png155.746926409.58639850
hr.ff.dk@geodis.comDKDanmarkDKDanmark
8Fuldtid46Permanent505075JobNet47295571000https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=7702c0b3https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=7702c0b3https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=7702c0b3&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=7702c0b3&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButton1Dansk3Læse/ tale342208Speditør12Transport og logistik352154461hr.ff.dk@geodis.comhr.ff.dk@geodis.comDKDanmarkDKDanmark329924857VIKING søger en erfaren SHIPPING COORDINATORRobot Join a global leader and help build a safer world VIKING Life-Saving Equipment A S med hovedsæde i Esbjerg er en globalt førende virksomhed inden for sikkerhedsudstyr og serviceydelser til det maritime marked og offshore-industrien. Som medarbejder hos VIKING er du med til at udvikle og producere rednings- og sikkerhedsudstyr, der anvendes til lands, til vands og i luften over hele verden. Din arbejdsindsats kan være med til at redde liv Som Shipping Coordinator bliver du en aktiv del af Shippingafdelingen på hovedkontoret i Esbjerg. Afdelingen betjener og servicerer vores distributionscentre i Esbjerg, Bulgarien og Thailand og har ansvaret for, at alle forsendelser nationalt og internationalt, håndteres efter gældende regler. Med reference til Manageren bliver du en del af et topmotiveret team på 10 personer bestående af en blanding af speditører og shippingassistenter med forskellige specialer. Vi har et spændende og lærerigt miljø, hvor tingene går stærkt. Arbejdskulturen er fleksibel og uformel med højt til loftet , god energi og en stærk holdånd. Har du styr på forsendelser og kendskab til forskellige transportformer? Og kender du lidt til reglerne for farlig gods , kan det være lige dig vi søger. Primære opgaver Konsolidere forsendelser til vores datterselskaber med skib, kurer, fly bil Kontakte speditører og de datterselskaber, som du får ansvaret for Sørge for diverse daglige sendinger til Danmark og udlandet Rådgive lageret i forbindelse med håndtering af farlig gods i henhold til gældende regler Udfærdige tolddokumenter, farlig gods dokumenter, fakturere, opfølgning på igangværende aktiviteter, udarbejdelse af fragttilbud og volumen beregning Din profil Erfaren shippingassistent eller speditør Godt kendskab til generelle eksportrutiner og procedurer Den ideelle kandidat har erfaring med reglerne farlig gods reglerne. Det er dog ikke et must, da vi sørger for en god oplæring Vi er en global virksomhed og det forventes du behersker dansk og engelsk flydende, skriftligt såvel som mundtligt Erfaring med MS Office pakken er en selvfølge. Har du kendskab til SAP R3 er det en fordel, men ikke et krav, bare du har nemt ved at sætte dig ind i nye systemer Arbejdsmæssigt er du grundig og med et godt overblik. Du trives i et dynamisk og aktivt miljø, hvor du formår at holde fokus på både opgaverne og deadlines. Og når en deadline kræver det, er du villig til at yde en ekstra indsats. Da du kommer til at arbejde tæt sammen med andre afdelinger kolleger, er det helt afgørende, at du er dygtig til at kommunikere og samarbejde. Initiativ og selvstændig beslutningstagen er ligeledes en del af din måde at arbejde på. Vi tilbyder VIKING er en global arbejdsplads, hvor hovedparten af aktiviteterne retter sig mod udlandet. Derfor investerer vi i vores medarbejdere og tilbyder unikke karrieremuligheder i en international organisation. Du får mulighed for at udvikle dig i et samspil med kompetente kolleger, som sætter pris på humor, arbejdsglæde og et godt arbejdsmiljø. Som VIKING-medarbejder har du mange fordele - ud over en varieret arbejdsdag. Dagligt serveres i kantinen en sund og veltillavet morgen- og frokostbuffet, vi har træningsfaciliteter, massør, frugtordning og et fælleshus, som kan benyttes til både private og arbejdsrelaterede arrangementer. Søg stillingen Grundet GDPR (General Data Protection Regulation) modtages alle ansøgninger online via send ansøgning i stillingsannoncen. Vi afholder løbende samtaler og anbefaler derfor, du sender din ansøgning og CV straks. Alle ansøgninger behandles naturligvis fortroligt. Tiltrædelse er snarest muligt. Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte Global Shipping Manager Tina Isen på mobil 2542 8256 eller Global HR Business Partner Jane Simonsen på mobil 2542 8269. Læs mere om VIKING på www.VIKING-life.comJoin a global leader – and help build a safer world

VIKING Life-Saving Equipment A/S med hovedsæde i Esbjerg er en globalt førende virksomhed inden for sikkerhedsudstyr og serviceydelser til det maritime marked og offshore-industrien. Som medarbejder hos VIKING er du med til at udvikle og producere rednings- og sikkerhedsudstyr, der anvendes til lands, til vands og i luften over hele verden.

Din arbejdsindsats kan være med til at redde liv
Som Shipping Coordinator bliver du en aktiv del af Shippingafdelingen på hovedkontoret i Esbjerg. Afdelingen betjener og servicerer vores distributionscentre i Esbjerg, Bulgarien og Thailand og har ansvaret for, at alle forsendelser nationalt og internationalt, håndteres efter gældende regler.

Med reference til Manageren bliver du en del af et topmotiveret team på 10 personer bestående af en blanding af speditører og shippingassistenter med forskellige specialer. Vi har et spændende og lærerigt miljø, hvor tingene går stærkt. Arbejdskulturen er fleksibel og uformel med ”højt til loftet”, god energi og en stærk holdånd.

Har du styr på forsendelser og kendskab til forskellige transportformer? Og kender du lidt til reglerne for ”farlig gods”, kan det være lige dig vi søger.

Primære opgaver

· Konsolidere forsendelser til vores datterselskaber med skib, kurer, fly & bil

· Kontakte speditører og de datterselskaber, som du får ansvaret for

· Sørge for diverse daglige sendinger til Danmark og udlandet

· Rådgive lageret i forbindelse med håndtering af farlig gods i henhold til gældende regler

· Udfærdige tolddokumenter, farlig gods dokumenter, fakturere, opfølgning på igangværende aktiviteter, udarbejdelse af fragttilbud og volumen beregning

Din profil

· Erfaren shippingassistent eller speditør

· Godt kendskab til generelle eksportrutiner og procedurer

· Den ideelle kandidat har erfaring med reglerne farlig gods reglerne. Det er dog ikke et must, da vi sørger for en god oplæring

· Vi er en global virksomhed og det forventes du behersker dansk og engelsk flydende, skriftligt såvel som mundtligt

· Erfaring med MS Office pakken er en selvfølge. Har du kendskab til SAP R3 er det en fordel, men ikke et krav, bare du har nemt ved at sætte dig ind i nye systemer


Arbejdsmæssigt er du grundig og med et godt overblik. Du trives i et dynamisk og aktivt miljø, hvor du formår at holde fokus på både opgaverne og deadlines. Og når en deadline kræver det, er du villig til at yde en ekstra indsats.

Da du kommer til at arbejde tæt sammen med andre afdelinger/kolleger, er det helt afgørende, at du er dygtig til at kommunikere og samarbejde. Initiativ og selvstændig beslutningstagen er ligeledes en del af din måde at arbejde på.

Vi tilbyder
VIKING er en global arbejdsplads, hvor hovedparten af aktiviteterne retter sig mod udlandet. Derfor investerer vi i vores medarbejdere og tilbyder unikke karrieremuligheder i en international organisation. Du får mulighed for at udvikle dig i et samspil med kompetente kolleger, som sætter pris på humor, arbejdsglæde og et godt arbejdsmiljø.

Som VIKING-medarbejder har du mange fordele - ud over en varieret arbejdsdag. Dagligt serveres i kantinen en sund og veltillavet morgen- og frokostbuffet, vi har træningsfaciliteter, massør, frugtordning og et fælleshus, som kan benyttes til både private og arbejdsrelaterede arrangementer.

Søg stillingen
Grundet GDPR (General Data Protection Regulation) modtages alle ansøgninger online via ”send ansøgning” i stillingsannoncen.

Vi afholder løbende samtaler og anbefaler derfor, du sender din ansøgning og CV straks. Alle ansøgninger behandles naturligvis fortroligt.

Tiltrædelse er snarest muligt.

Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte Global Shipping Manager Tina Isen på mobil 2542 8256 eller Global HR Business Partner Jane Simonsen på mobil 2542 8269.

Læs mere om VIKING på www.VIKING-life.com

Viking Life-Saving EquipmentEsbjerg V2018-12-08T00:00:002019-02-01T00:00:00
329916167Speditør søges til vores kontor i Aarhus CRobot Nordic Trucking er en privatejet speditionsvirksomhed med hovedsæde i centrum af Aarhus, derudover har vi kontorer i Frankrig, Tyskland og Litauen. Vi søger en speditør til vores afdeling der opererer på kontinentet primært med transporter mellem Tyskland, Belgien, Holland og Frankrig. Som speditør hos Nordic Trucking vil du opleve at kun fantasien sætter grænser i en travl hverdag. Er du nytænkende og kreativ i din tilgang til disponering af transporter så er det lige dig vi mangler! Vi tilbyder: Et ambitiøst, uformelt, velfungerende team i en dynamisk virksomhed. En travl arbejdsplads, med plads til hygge og personlig udvikling. Et spændende fuldtidsjob med løn efter kvalifikationer. En arbejdsplads med placering i hjertet af Aarhus. Hvad vi forventer af dig: Du har erfaring fra speditionsbranchen Du mestrer engelsk og tysk i både skrift og tale - kan du fransk er det et plus! Du kan lide at have travlt og kan arbejde effektivt også i pressede situationer Du er robust, fleksibel og tør at tage ansvar Du er serviceminded og har et positivt sind Tiltrædelse vil være efter nærmere aftale ... vi venter gerne på den rigtige Send ansøgning og CV til pia@nordictrucking.eu inden d. 15.12.2018

Nordic Trucking er en privatejet speditionsvirksomhed med hovedsæde i centrum af Aarhus, derudover har vi kontorer i Frankrig, Tyskland og Litauen.

Vi søger en speditør til vores afdeling der opererer på kontinentet – primært med transporter mellem Tyskland, Belgien, Holland og Frankrig.

Som speditør hos Nordic Trucking vil du opleve at kun fantasien sætter grænser i en travl hverdag. Er du nytænkende og kreativ i din tilgang til disponering af transporter – så er det lige dig vi mangler!

Vi tilbyder:

  • Et ambitiøst, uformelt, velfungerende team i en dynamisk virksomhed.
  • En travl arbejdsplads, med plads til hygge og personlig udvikling.
  • Et spændende fuldtidsjob med løn efter kvalifikationer.
  • En arbejdsplads med placering i hjertet af Aarhus.

Hvad vi forventer af dig:

  • Du har erfaring fra speditionsbranchen
  • Du mestrer engelsk og tysk i både skrift og tale - kan du fransk er det et plus!
  • Du kan lide at have travlt og kan arbejde effektivt også i pressede situationer
  • Du er robust, fleksibel og tør at tage ansvar
  • Du er serviceminded og har et positivt sind

Tiltrædelse vil være efter nærmere aftale ... vi venter gerne på den rigtige

Send ansøgning og CV til pia@nordictrucking.eu – inden d. 15.12.2018

NORDIC TRUCKING LOGISTICS A/SAarhus C2018-11-22T00:00:002019-01-17T00:00:00
329915993Speditør til Ole Larsen TransportRobot Vil du være med til at flytte vores verden ? Vi søger lige nu speditør disponent til at opbygge vores internationale afdeling Hos os er der højt til loftet for den rette person. Vi er en privatejet virksomhed med en kort beslutningsproces. Vil du være med til at udvikle virksomheden og føre os ud over landegrænserne? Vi har de seneste par år været i en rivende udvikling, og vi tør derfor godt love dig, at du i mødet med os får en positiv overraskelse - se mere her. Opgaver: Du får til opgave at udvikle vores internationale setup med formål at tilbyde vores danske kunder en samlet transportløsning Opbygge en portefølje af internationale kunder, samt opdyrke og videreudvikle netværk til at styrke afdelingen Sikre vores høje Ole Larsen standard i det internationale setup Om dig: Du er en selvstændig igangsætter, og har måske endda været med til at starte noget op før Du har brancheerfaring og et stærkt netværk med transport ud over landegrænserne Du er rutineret i skrift og tale på engelsk Du har erfaring fra vognmandsbranchen og kender til vigtigheden af et stærkt samarbejde med egne chauffører og faste vognmænd Om os: Ole Larsen er en af Danmarks førende fødevaretransportvirksomheder med fokus på transport af temperaturregulerede fødevarer i DK. Vi er en familieejet virksomhed med en stærk holdånd, et tæt fællesskab og vi sætter altid mennesket i centrum. Vi har en resultatorienteret og handlingsorienteret kultur med fokus på nytænkning. Medarbejderne er den vigtigste ressource, hvilket stiller krav til medarbejderne, men giver også muligheder for udvikling og ansvar i jobbet. Du får en spændende stilling i en dynamisk virksomhed med gode kolleger og med en uformel omgangstone samt god humor. Ole Larsen har en stærk holdånd og et tæt fællesskab og vi sætter altid mennesket i centrum. Vi er 35 ansatte funktionærer (halvdelen disponenter, hvilket bliver dine nærmeste kollegaer) samt 250 timelønnede og har senest opbygget en innovationsafdeling. Frihed under ansvar i et uformelt arbejdsmiljø med meget brede rammer til at udvikle forretningen Engagerede og kompetente kolleger der alle brænder for at gøre en forskel Gode ansættelsesvilkår, herunder pensionsordning, sundhedsforsikring, personaleforening, frokost og massageordning, familie- børnedage m.m. Det praktiske: 37 timer f.eks. kl. 8-16 fordelt på 5 hverdage Arbejdssted: Hovedkontoret i Brabrand Start 1.1.19 eller 1.2.19 eller efter aftale Din chef bliver: Operationel Chef, Rasmus Ryø Ansøgninger bliver behandlet løbende, send derfor snarest muligt din ansøgning. Du må også gerne sende en video, hvis det er nemmere. Vi glæder os til at høre fra dig. Har du spørgsmål til stillingen skriver du en sms til HR Chef, Kurt Skafsgaard Klausen tlf. 6020 7001. Så ringer han dig op. Husk at skrive i beskeden hvornår du træffes. Klik på søg stillingen for at sende din ansøgning og CV. Så hører du fra os med det samme.Vil du være med til ”at flytte vores verden”? Vi søger lige nu speditør/disponent til at opbygge vores internationale afdeling

Hos os er der højt til loftet for den rette person. Vi er en privatejet virksomhed med en kort beslutningsproces. Vil du være med til at udvikle virksomheden og føre os ud over landegrænserne?

Vi har de seneste par år været i en rivende udvikling, og vi tør derfor godt love dig, at du i mødet med os får en positiv overraskelse - se mere her.

Opgaver:

  • Du får til opgave at udvikle vores internationale setup med formål at tilbyde vores danske kunder en samlet transportløsning
  • Opbygge en portefølje af internationale kunder, samt opdyrke og videreudvikle netværk til at styrke afdelingen
  • Sikre vores høje Ole Larsen standard i det internationale setup

Om dig:

  • Du er en selvstændig igangsætter, og har måske endda været med til at starte noget op før
  • Du har brancheerfaring og et stærkt netværk med transport ud over landegrænserne
  • Du er rutineret i skrift og tale på engelsk
  • Du har erfaring fra vognmandsbranchen og kender til vigtigheden af et stærkt samarbejde med egne chauffører og faste vognmænd

Om os:

Ole Larsen er en af Danmarks førende fødevaretransportvirksomheder med fokus på transport af temperaturregulerede fødevarer i DK. Vi er en familieejet virksomhed med en stærk holdånd, et tæt fællesskab og vi sætter altid mennesket i centrum. Vi har en resultatorienteret og handlingsorienteret kultur med fokus på nytænkning. Medarbejderne er den vigtigste ressource, hvilket stiller krav til medarbejderne, men giver også muligheder for udvikling og ansvar i jobbet.

Du får en spændende stilling i en dynamisk virksomhed med gode kolleger og med en uformel omgangstone samt ”god” humor.

Ole Larsen har en stærk holdånd og et tæt fællesskab og vi sætter altid mennesket i centrum. Vi er 35 ansatte funktionærer (halvdelen disponenter, hvilket bliver dine nærmeste kollegaer) samt 250 timelønnede og har senest opbygget en innovationsafdeling.

  • Frihed under ansvar i et uformelt arbejdsmiljø med meget brede rammer til at udvikle forretningen
  • Engagerede og kompetente kolleger der alle brænder for at gøre en forskel
  • Gode ansættelsesvilkår, herunder pensionsordning, sundhedsforsikring, personaleforening, frokost og massageordning, familie-/børnedage m.m.

Det praktiske:

  • 37 timer f.eks. kl. 8-16 fordelt på 5 hverdage
  • Arbejdssted: Hovedkontoret i Brabrand
  • Start 1.1.19 eller 1.2.19 eller efter aftale
  • Din chef bliver: Operationel Chef, Rasmus Ryø

Ansøgninger bliver behandlet løbende, send derfor snarest muligt din ansøgning. Du må også gerne sende en video, hvis det er nemmere.

Vi glæder os til at høre fra dig.

Har du spørgsmål til stillingen skriver du en sms til HR Chef, Kurt Skafsgaard Klausen tlf. 6020 7001. Så ringer han dig op. Husk at skrive i beskeden hvornår du træffes.

Klik på "søg stillingen" for at sende din ansøgning og CV. Så hører du fra os med det samme.

Ole Larsen Transport A/SBrabrand2018-11-21T00:00:002019-01-16T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

VIKING søger en erfaren SHIPPING COORDINATOR

Viking Life-Saving Equipment

Esbjerg V
Join a global leader and help build a safer world VIKING Life-Saving Equipment A S med hovedsæde i Esbjerg er en globalt førende virksomhed inden for sikkerhedsudstyr og serviceydelser til det maritime marked og offshore-industrien. Som medarbejder ...
Indrykket:8. december 2018
Udløbsdato:1. februar 2019

Speditør søges til vores kontor i Aarhus C

NORDIC TRUCKING LOGISTICS A/S

Aarhus C
Nordic Trucking er en privatejet speditionsvirksomhed med hovedsæde i centrum af Aarhus, derudover har vi kontorer i Frankrig, Tyskland og Litauen. Vi søger en speditør til vores afdeling der opererer på kontinentet primært med transporter mellem Ty...
Indrykket:22. november 2018
Udløbsdato:17. januar 2019

Speditør til Ole Larsen Transport

Ole Larsen Transport A/S

Brabrand
Vil du være med til at flytte vores verden ? Vi søger lige nu speditør disponent til at opbygge vores internationale afdeling Hos os er der højt til loftet for den rette person. Vi er en privatejet virksomhed med en kort beslutningsproces. Vil du væ...
Indrykket:21. november 2018
Udløbsdato:16. januar 2019