Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Speditør/disponent

PL-SPEDITION A/S er et mindre transport og speditionsfirma der siden sin grundlæggelse i 1985, har været beliggende i Horsens. Vi søger yderlig en udadvendt, engageret og initiativrig kollega til at indgå i vort lille team, hvor vi arbejder sammen om alle opgaver og hvor humor og humør er en vigtig del af dagligdagen.

Hvis du søger en varieret daglig dag, hvor ikke to dage er ens, hverken i arbejdsopgaver eller arbejdsdagens varighed, så er PL-SPEDITION A/S stedet for dig. Du skal være klar til en travl og alsidig hverdag, hvor optimering og udvikling vægtes højt. Det er væsentligt at du er fleksibel og har et ønske om at give kunderne god service og høj kvalitet – hver gang.

Dine arbejdsopgaver vil blandt andet bestå af:

  • Ansvarlig for daglig disponering af egne og eksterne biler.
  • Bidrage til løbende optimering af arbejdsprocesser og rutiner.
  • Daglig kontakt, såvel med chauffører og vognmænd, samt kundekontakt i ind og udland.
  • Opsøgende salg af vores transportløsninger.
  • Administrative opgaver, herunder afregning og tilbudsgivning.

Vi ser gerne at du er uddannet indenfor transportbranchen, eller som minimum har en del års erfaring indenfor branchen, med en grundlæggende viden indenfor transport, spedition og logistik.

Vi forventer at du:

  • Er indstillet på en travl, uforudsigelig og til tider hektisk hverdag.
  • Er selvstændig, kreativ og bevarer overblikket i pressede situationer.
  • Er positiv og empatisk i tilgangen til mennesker og løsninger.
  • Har gode sprogkundskaber både skriftlig og mundlig (engelsk og tysk)
  • Er fleksibel i forhold til arbejdstider

Yderlig vil der være en stor del telefonisk kontakt med kunder, samarbejdspartnere og chauffører, såvel i arbejdstiden som uden for arbejdstiden.

Vi tilbyder:

  • Store muligheder for at sætte præg jobbet og arbejdsgangen.
  • Alsidigt job med stort medansvar for vores forsatte udvikling.
  • Mulighed for at, arbejde med forskellige transportformer og mange forskellige godstyper.
  • Højt til loftet, hvor nytænkning altid er velkommen.
  • Passende gage, baseret på kvalifikationer, samt indsats og resultater.

Vi har et lille, men stærkt team som du vil blive en del af, der altid har kunderne i fokus. Selvom dagligdagen er travl, så er der altid tid til, at have det sjovt og vi vægter det sociale højt. Hver dag bliver der i teamet kastet mange bolde op i luften og gennem gensidig tillid, troværdighed og engagement lykkedes det næsten altid, at gribe alle boldene igen. Vi ser muligheder, fremfor begrænsninger og vi tænker gerne alternativt for at kunne yde den bedste service.

 

Har du spørgsmål til stillingen, så kontakt endelig Per Lund på mail: pl@plsped.dk eller mobil: 40 18 60 55

 


Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

329780376Phoenix-762700bb12018-03-20T15:13:32.163Speditør/disponent

PL-SPEDITION A/S er et mindre transport og speditionsfirma der siden sin grundlæggelse i 1985, har været beliggende i Horsens. Vi søger yderlig en udadvendt, engageret og initiativrig kollega til at indgå i vort lille team, hvor vi arbejder sammen om alle opgaver og hvor humor og humør er en vigtig del af dagligdagen.

Hvis du søger en varieret daglig dag, hvor ikke to dage er ens, hverken i arbejdsopgaver eller arbejdsdagens varighed, så er PL-SPEDITION A/S stedet for dig. Du skal være klar til en travl og alsidig hverdag, hvor optimering og udvikling vægtes højt. Det er væsentligt at du er fleksibel og har et ønske om at give kunderne god service og høj kvalitet – hver gang.

Dine arbejdsopgaver vil blandt andet bestå af:

  • Ansvarlig for daglig disponering af egne og eksterne biler.
  • Bidrage til løbende optimering af arbejdsprocesser og rutiner.
  • Daglig kontakt, såvel med chauffører og vognmænd, samt kundekontakt i ind og udland.
  • Opsøgende salg af vores transportløsninger.
  • Administrative opgaver, herunder afregning og tilbudsgivning.

Vi ser gerne at du er uddannet indenfor transportbranchen, eller som minimum har en del års erfaring indenfor branchen, med en grundlæggende viden indenfor transport, spedition og logistik.

Vi forventer at du:

  • Er indstillet på en travl, uforudsigelig og til tider hektisk hverdag.
  • Er selvstændig, kreativ og bevarer overblikket i pressede situationer.
  • Er positiv og empatisk i tilgangen til mennesker og løsninger.
  • Har gode sprogkundskaber både skriftlig og mundlig (engelsk og tysk)
  • Er fleksibel i forhold til arbejdstider

Yderlig vil der være en stor del telefonisk kontakt med kunder, samarbejdspartnere og chauffører, såvel i arbejdstiden som uden for arbejdstiden.

Vi tilbyder:

  • Store muligheder for at sætte præg jobbet og arbejdsgangen.
  • Alsidigt job med stort medansvar for vores forsatte udvikling.
  • Mulighed for at, arbejde med forskellige transportformer og mange forskellige godstyper.
  • Højt til loftet, hvor nytænkning altid er velkommen.
  • Passende gage, baseret på kvalifikationer, samt indsats og resultater.

Vi har et lille, men stærkt team som du vil blive en del af, der altid har kunderne i fokus. Selvom dagligdagen er travl, så er der altid tid til, at have det sjovt og vi vægter det sociale højt. Hver dag bliver der i teamet kastet mange bolde op i luften og gennem gensidig tillid, troværdighed og engagement lykkedes det næsten altid, at gribe alle boldene igen. Vi ser muligheder, fremfor begrænsninger og vi tænker gerne alternativt for at kunne yde den bedste service.

 

Har du spørgsmål til stillingen, så kontakt endelig Per Lund på mail: pl@plsped.dk eller mobil: 40 18 60 55

 

2018-05-02T00:50:46.160 PL-SPEDITION A S er et mindre transport og speditionsfirma der siden sin grundlæggelse i 1985, har været beliggende i Horsens. Vi søger yderlig en udadvendt, engageret og initiativrig kollega til at indgå i vort lille team, hvor vi arbejder sammen om alle opgaver og hvor humor og humør er en vigtig del af dagligdagen. Hvis du søger en varieret daglig dag, hvor ikke to dage er ens, hverken i arbejdsopgaver eller arbejdsdagens varighed, så er PL-SPEDITION A S stedet for dig. Du skal være klar til en travl og alsidig hverdag, hvor optimering og udvikling vægtes højt. Det er væsentligt at du er fleksibel og har et ønske om at give kunderne god service og høj kvalitet hver gang. Dine arbejdsopgaver vil blandt andet bestå af: Ansvarlig for daglig disponering af egne og eksterne biler. Bidrage til løbende optimering af arbejdsprocesser og rutiner. Daglig kontakt, såvel med chauffører og vognmænd, samt kundekontakt i ind og udland. Opsøgende salg af vores transportløsninger. Administrative opgaver, herunder afregning og tilbudsgivning. Vi ser gerne at du er uddannet indenfor transportbranchen, eller som minimum har en del års erfaring indenfor branchen, med en grundlæggende viden indenfor transport, spedition og logistik. Vi forventer at du: Er indstillet på en travl, uforudsigelig og til tider hektisk hverdag. Er selvstændig, kreativ og bevarer overblikket i pressede situationer. Er positiv og empatisk i tilgangen til mennesker og løsninger. Har gode sprogkundskaber både skriftlig og mundlig (engelsk og tysk) Er fleksibel i forhold til arbejdstider Yderlig vil der være en stor del telefonisk kontakt med kunder, samarbejdspartnere og chauffører, såvel i arbejdstiden som uden for arbejdstiden. Vi tilbyder: Store muligheder for at sætte præg jobbet og arbejdsgangen. Alsidigt job med stort medansvar for vores forsatte udvikling. Mulighed for at, arbejde med forskellige transportformer og mange forskellige godstyper. Højt til loftet, hvor nytænkning altid er velkommen. Passende gage, baseret på kvalifikationer, samt indsats og resultater. Vi har et lille, men stærkt team som du vil blive en del af, der altid har kunderne i fokus. Selvom dagligdagen er travl, så er der altid tid til, at have det sjovt og vi vægter det sociale højt. Hver dag bliver der i teamet kastet mange bolde op i luften og gennem gensidig tillid, troværdighed og engagement lykkedes det næsten altid, at gribe alle boldene igen. Vi ser muligheder, fremfor begrænsninger og vi tænker gerne alternativt for at kunne yde den bedste service. Har du spørgsmål til stillingen, så kontakt endelig Per Lund på mail: pl@plsped.dk eller mobil: 40 18 60 5511Jobnet762700bb100000000000IDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2018-05-01T00:00:0000110EuropaDanmarkEuropaDanmarkJyllandMidtjyllandHorsensEuropaDanmarkJyllandMidtjyllandHedensted3152583PL SPEDITION A/S11Torstedalle 1448700Horsens75626055DKDanmark155.834820009.80599300
pl@plsped.dkDKDanmarkDKDanmark
8Fuldtid46Permanent542746JobNet47984441000https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=762700bbhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=762700bbhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=762700bb&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=762700bb&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonhttps://static.matchwork.com/company/logo/DK/ORS/SoMe/Produktion_haandvaerk_og_transport/Transport_og_logistik/10.jpgHos PL SPEDITION A/S søger vi en medarbejder, der er frisk på nye spændende udfordringer.12007991Dansk3Læse/ tale342208Speditør12Transport og logistik353831369Per Lundpl@plsped.dkDKDanmarkDKDanmark329918468SpeditørRobot Speditør til internationalt transportfirma Er du en Go Getter? Ser du muligheder og får tingene til at ske. Har du altid et øje på bolden, et køligt overblik på vej mod dit mål? Energisk - du kan li at arbejde i et hektisk miljø, du er positiv og skarp Vedholdende - du yder dit bedste hver dag, du kan leve op til vores servicemotto 24 7 365 Ambitiøs - du vil frem i livet, du er proaktiv lige som du drives frem af egne ambitioner og dedikation Udadvendt - du har gode kommunikationsevner og du trives med kontakt til mennesker gennem en telefon både nationalt og internationalt Kan du genkende dig selv, så tilbyder vi et spændende job, hvor du hurtigt vil få ansvar og bliver udfordret i din hverdag, men også mødt med højt humør i et ungt, dynamisk og internationalt team. Intercargo Vi er et internationalt transportfirma, der dagligt beskæftiger 300 biler, overalt i Europa, heraf 70 egne biler. Vi er specialiseret i transport af produkter, der er afhængige af temperatur, men tilbyder også løsninger til transport af tørgods, stykgods og full-load. Vi har egen køleterminal og lager. Ansøgning og CV sendes snarest muligt til job@intercargo-scandinavia.dk Vil du høre mere om stillingen, så kontakt Operations Manager Chris Mikkelsen 45 2619 5619 Samtaler vil foregå løbende med opstart hurtigst muligt. Ansættelse sker så snart den rette kandidat er fundet. www.intercargo-scandinavia.dk

 Speditør til internationalt transportfirma

Er du en Go Getter?

Ser du muligheder og får tingene til at ske.

Har du altid et øje på bolden, et køligt overblik på vej mod dit mål?

Energisk - du kan li’ at arbejde i et hektisk miljø, du er positiv og skarp

Vedholdende - du yder dit bedste hver dag, du kan leve op til vores servicemotto 24/7/365

Ambitiøs - du vil frem i livet, du er proaktiv lige som du drives frem af egne ambitioner og dedikation

Udadvendt - du har gode kommunikationsevner og du trives med kontakt til mennesker gennem en telefon både nationalt og internationalt

Kan du genkende dig selv, så tilbyder vi et spændende job, hvor du hurtigt vil få ansvar og bliver udfordret i din hverdag, men også mødt med højt humør i et ungt, dynamisk og internationalt team.

 Intercargo

Vi er et internationalt transportfirma, der dagligt beskæftiger 300 biler, overalt i Europa, heraf 70 egne biler. Vi er specialiseret i transport af produkter, der er afhængige af temperatur, men tilbyder også løsninger til transport af tørgods, stykgods og full-load. Vi har egen køleterminal og lager.

Ansøgning og CV sendes snarest muligt til job@intercargo-scandinavia.dk

Vil du høre mere om stillingen, så kontakt Operations Manager Chris Mikkelsen +45 2619 5619

Samtaler vil foregå løbende med opstart hurtigst muligt.

Ansættelse sker så snart den rette kandidat er fundet. 

www.intercargo-scandinavia.dk

 

INTERCARGO SCANDINAVIA A/SFavrskov2018-11-27T00:00:002019-01-22T00:00:00
329916167Speditør søges til vores kontor i Aarhus CRobot Nordic Trucking er en privatejet speditionsvirksomhed med hovedsæde i centrum af Aarhus, derudover har vi kontorer i Frankrig, Tyskland og Litauen. Vi søger en speditør til vores afdeling der opererer på kontinentet primært med transporter mellem Tyskland, Belgien, Holland og Frankrig. Som speditør hos Nordic Trucking vil du opleve at kun fantasien sætter grænser i en travl hverdag. Er du nytænkende og kreativ i din tilgang til disponering af transporter så er det lige dig vi mangler! Vi tilbyder: Et ambitiøst, uformelt, velfungerende team i en dynamisk virksomhed. En travl arbejdsplads, med plads til hygge og personlig udvikling. Et spændende fuldtidsjob med løn efter kvalifikationer. En arbejdsplads med placering i hjertet af Aarhus. Hvad vi forventer af dig: Du har erfaring fra speditionsbranchen Du mestrer engelsk og tysk i både skrift og tale - kan du fransk er det et plus! Du kan lide at have travlt og kan arbejde effektivt også i pressede situationer Du er robust, fleksibel og tør at tage ansvar Du er serviceminded og har et positivt sind Tiltrædelse vil være efter nærmere aftale ... vi venter gerne på den rigtige Send ansøgning og CV til pia@nordictrucking.eu inden d. 15.12.2018

Nordic Trucking er en privatejet speditionsvirksomhed med hovedsæde i centrum af Aarhus, derudover har vi kontorer i Frankrig, Tyskland og Litauen.

Vi søger en speditør til vores afdeling der opererer på kontinentet – primært med transporter mellem Tyskland, Belgien, Holland og Frankrig.

Som speditør hos Nordic Trucking vil du opleve at kun fantasien sætter grænser i en travl hverdag. Er du nytænkende og kreativ i din tilgang til disponering af transporter – så er det lige dig vi mangler!

Vi tilbyder:

  • Et ambitiøst, uformelt, velfungerende team i en dynamisk virksomhed.
  • En travl arbejdsplads, med plads til hygge og personlig udvikling.
  • Et spændende fuldtidsjob med løn efter kvalifikationer.
  • En arbejdsplads med placering i hjertet af Aarhus.

Hvad vi forventer af dig:

  • Du har erfaring fra speditionsbranchen
  • Du mestrer engelsk og tysk i både skrift og tale - kan du fransk er det et plus!
  • Du kan lide at have travlt og kan arbejde effektivt også i pressede situationer
  • Du er robust, fleksibel og tør at tage ansvar
  • Du er serviceminded og har et positivt sind

Tiltrædelse vil være efter nærmere aftale ... vi venter gerne på den rigtige

Send ansøgning og CV til pia@nordictrucking.eu – inden d. 15.12.2018

NORDIC TRUCKING LOGISTICS A/S2018-11-22T00:00:002019-01-17T00:00:00
329915993Speditør til Ole Larsen TransportRobot Vil du være med til at flytte vores verden ? Vi søger lige nu speditør disponent til at opbygge vores internationale afdeling Hos os er der højt til loftet for den rette person. Vi er en privatejet virksomhed med en kort beslutningsproces. Vil du være med til at udvikle virksomheden og føre os ud over landegrænserne? Vi har de seneste par år været i en rivende udvikling, og vi tør derfor godt love dig, at du i mødet med os får en positiv overraskelse - se mere her. Opgaver: Du får til opgave at udvikle vores internationale setup med formål at tilbyde vores danske kunder en samlet transportløsning Opbygge en portefølje af internationale kunder, samt opdyrke og videreudvikle netværk til at styrke afdelingen Sikre vores høje Ole Larsen standard i det internationale setup Om dig: Du er en selvstændig igangsætter, og har måske endda været med til at starte noget op før Du har brancheerfaring og et stærkt netværk med transport ud over landegrænserne Du er rutineret i skrift og tale på engelsk Du har erfaring fra vognmandsbranchen og kender til vigtigheden af et stærkt samarbejde med egne chauffører og faste vognmænd Om os: Ole Larsen er en af Danmarks førende fødevaretransportvirksomheder med fokus på transport af temperaturregulerede fødevarer i DK. Vi er en familieejet virksomhed med en stærk holdånd, et tæt fællesskab og vi sætter altid mennesket i centrum. Vi har en resultatorienteret og handlingsorienteret kultur med fokus på nytænkning. Medarbejderne er den vigtigste ressource, hvilket stiller krav til medarbejderne, men giver også muligheder for udvikling og ansvar i jobbet. Du får en spændende stilling i en dynamisk virksomhed med gode kolleger og med en uformel omgangstone samt god humor. Ole Larsen har en stærk holdånd og et tæt fællesskab og vi sætter altid mennesket i centrum. Vi er 35 ansatte funktionærer (halvdelen disponenter, hvilket bliver dine nærmeste kollegaer) samt 250 timelønnede og har senest opbygget en innovationsafdeling. Frihed under ansvar i et uformelt arbejdsmiljø med meget brede rammer til at udvikle forretningen Engagerede og kompetente kolleger der alle brænder for at gøre en forskel Gode ansættelsesvilkår, herunder pensionsordning, sundhedsforsikring, personaleforening, frokost og massageordning, familie- børnedage m.m. Det praktiske: 37 timer f.eks. kl. 8-16 fordelt på 5 hverdage Arbejdssted: Hovedkontoret i Brabrand Start 1.1.19 eller 1.2.19 eller efter aftale Din chef bliver: Operationel Chef, Rasmus Ryø Ansøgninger bliver behandlet løbende, send derfor snarest muligt din ansøgning. Du må også gerne sende en video, hvis det er nemmere. Vi glæder os til at høre fra dig. Har du spørgsmål til stillingen skriver du en sms til HR Chef, Kurt Skafsgaard Klausen tlf. 6020 7001. Så ringer han dig op. Husk at skrive i beskeden hvornår du træffes. Klik på søg stillingen for at sende din ansøgning og CV. Så hører du fra os med det samme.Vil du være med til ”at flytte vores verden”? Vi søger lige nu speditør/disponent til at opbygge vores internationale afdeling

Hos os er der højt til loftet for den rette person. Vi er en privatejet virksomhed med en kort beslutningsproces. Vil du være med til at udvikle virksomheden og føre os ud over landegrænserne?

Vi har de seneste par år været i en rivende udvikling, og vi tør derfor godt love dig, at du i mødet med os får en positiv overraskelse - se mere her.

Opgaver:

  • Du får til opgave at udvikle vores internationale setup med formål at tilbyde vores danske kunder en samlet transportløsning
  • Opbygge en portefølje af internationale kunder, samt opdyrke og videreudvikle netværk til at styrke afdelingen
  • Sikre vores høje Ole Larsen standard i det internationale setup

Om dig:

  • Du er en selvstændig igangsætter, og har måske endda været med til at starte noget op før
  • Du har brancheerfaring og et stærkt netværk med transport ud over landegrænserne
  • Du er rutineret i skrift og tale på engelsk
  • Du har erfaring fra vognmandsbranchen og kender til vigtigheden af et stærkt samarbejde med egne chauffører og faste vognmænd

Om os:

Ole Larsen er en af Danmarks førende fødevaretransportvirksomheder med fokus på transport af temperaturregulerede fødevarer i DK. Vi er en familieejet virksomhed med en stærk holdånd, et tæt fællesskab og vi sætter altid mennesket i centrum. Vi har en resultatorienteret og handlingsorienteret kultur med fokus på nytænkning. Medarbejderne er den vigtigste ressource, hvilket stiller krav til medarbejderne, men giver også muligheder for udvikling og ansvar i jobbet.

Du får en spændende stilling i en dynamisk virksomhed med gode kolleger og med en uformel omgangstone samt ”god” humor.

Ole Larsen har en stærk holdånd og et tæt fællesskab og vi sætter altid mennesket i centrum. Vi er 35 ansatte funktionærer (halvdelen disponenter, hvilket bliver dine nærmeste kollegaer) samt 250 timelønnede og har senest opbygget en innovationsafdeling.

  • Frihed under ansvar i et uformelt arbejdsmiljø med meget brede rammer til at udvikle forretningen
  • Engagerede og kompetente kolleger der alle brænder for at gøre en forskel
  • Gode ansættelsesvilkår, herunder pensionsordning, sundhedsforsikring, personaleforening, frokost og massageordning, familie-/børnedage m.m.

Det praktiske:

  • 37 timer f.eks. kl. 8-16 fordelt på 5 hverdage
  • Arbejdssted: Hovedkontoret i Brabrand
  • Start 1.1.19 eller 1.2.19 eller efter aftale
  • Din chef bliver: Operationel Chef, Rasmus Ryø

Ansøgninger bliver behandlet løbende, send derfor snarest muligt din ansøgning. Du må også gerne sende en video, hvis det er nemmere.

Vi glæder os til at høre fra dig.

Har du spørgsmål til stillingen skriver du en sms til HR Chef, Kurt Skafsgaard Klausen tlf. 6020 7001. Så ringer han dig op. Husk at skrive i beskeden hvornår du træffes.

Klik på "søg stillingen" for at sende din ansøgning og CV. Så hører du fra os med det samme.

Ole Larsen Transport A/SAarhus2018-11-21T00:00:002019-01-16T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

Speditør

INTERCARGO SCANDINAVIA A/S

Favrskov
Speditør til internationalt transportfirma Er du en Go Getter? Ser du muligheder og får tingene til at ske. Har du altid et øje på bolden, et køligt overblik på vej mod dit mål? Energisk - du kan li at arbejde i et hektisk miljø, du er positiv og sk...
Indrykket:27. november 2018
Udløbsdato:22. januar 2019

Speditør søges til vores kontor i Aarhus C

NORDIC TRUCKING LOGISTICS A/S

Nordic Trucking er en privatejet speditionsvirksomhed med hovedsæde i centrum af Aarhus, derudover har vi kontorer i Frankrig, Tyskland og Litauen. Vi søger en speditør til vores afdeling der opererer på kontinentet primært med transporter mellem Ty...
Indrykket:22. november 2018
Udløbsdato:17. januar 2019

Speditør til Ole Larsen Transport

Ole Larsen Transport A/S

Aarhus
Vil du være med til at flytte vores verden ? Vi søger lige nu speditør disponent til at opbygge vores internationale afdeling Hos os er der højt til loftet for den rette person. Vi er en privatejet virksomhed med en kort beslutningsproces. Vil du væ...
Indrykket:21. november 2018
Udløbsdato:16. januar 2019