Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Spildevandsmedarbejder til Teknik og Miljø

Vi søger en kollega til spildevandsområdet pr. 1. august 2019 eller snarest derefter, som motiveres af at indgå i et bredt samarbejde, herunder også med vores kolleger i Provas, kloakmestre, borgere og virksomheder. Du evner kompetent at omsætte din faglige viden på området til holdbare løsninger.
 
Spildevandsteamet er en del af Miljøafdelingen og du vil arbejde sammen med kolleger i hele Teknik og Miljø. Vi forventer, at du indgår i spildevandsteamet, hvor du i et fællesskab med dine kolleger varetager følgende opgaver: 

  • spildevandsplanlægning i tæt samarbejde med kommunens forsyningsselskab, Provas
  • udarbejdelse af indstillinger til det politiske niveau
  • udarbejdelse af tilladelser til renseanlæg og regnbetingede udledninger
  • udarbejdelse af tilslutningstilladelser til offentlig kloak
  • opdatering af fagdata systemer
  • udføre tilsyn med private spildevandsforhold
  • anvendelse af de administrative håndhævelsesmidler
  • varetage kommunens tømningsordning
  • tilsyn med minibiologiske renseanlæg
  • håndtere borgerforespørgsler
  • varetagelse af rutineprægede opgaver. 
Din profil
Faglige kvalifikationer:
  • en videregående miljøfaglig uddannelse som eksempelvis ingeniør, biolog, miljøtekniker eller lignende
  • en grundlæggende viden om natur- og miljøbeskyttelse
  • kan sætte dig ind i kompleks lovgivning, lave helhedsbetragtninger og fokusere på løsninger
  • erfaring inden for spildevandsområdet og offentlig myndighed
  • har gode kompetencer inden for IT (vi bruger ArcGIS, Spatialmap, OPUS, mv.)
Personlige kompetencer:
  • arbejde selvstændigt, systematisk og målrettet og samtidig være en holdspiller
  • har forståelse for planlægning og myndighedsbehandling
  • stå på mål for at begrunde en beslutning
  • være servicemindet med flair for god betjening af kommunens borgere og virksomheder, herunder også deltage i borgermøder og lignende
  • være udadvendt og kan samarbejde såvel internt som eksternt
  • omsætte faglig kompleksitet til let forståeligt dansk.
Om os
Du bliver en del af Miljøafdelingen i Teknik og Miljø, hvor vi er 24 medarbejdere. Vi løser opgaver indenfor industri, landbrug, affald, jordforurening, grundvand, vandløb og spildevand. Det er vigtigt for os, at vi hele tiden gør vores bedste for at spille hinanden gode til gavn for vores borgere og virksomheder.
 
I Teknik og Miljø arbejder vi målrettet for at sikre gode muligheder for, at vores borgere kan leve et godt liv og for at vores virksomheder kan drive en god forretning – under respekt for fællesskabet. Et væsentligt element heri er implementering af vores strategi ”Den samarbejdende organisation”. Her kan du læse mere om Haderslev Kommunes strategi ”Den samarbejdende organisation”.
 
Løn- og ansættelsesforhold
Ansættelsen er en fast stilling på 37 timer/uge med flextid.

Løn- og ansættelsesforhold sker efter gældende overenskomst og principperne i ny løn.
 
Få flere oplysninger hos fagkoordinator Peter Erfurt, telefon 74 34 21 54, e-mail: perf@haderslev.dk eller hos spildevandsmedarbejder Brian Mogensen, telefon 74 34 21 36, e-mail: brmo@haderslev.dk
 
Ansøgningsfrist
Send din ansøgning, CV og bilag via linket, senest fredag den 14. juni 2019 kl. 12.00.
 
Ansættelsessamtaler forventes gennemført den 24. og 25. juni 2019 om formiddagen. 
 
Haderslev Kommune er en værdibaseret organisation.
 
Vores fælles værdier – ligeværdighed, enhed, tillid og trivsel – er afsæt for både ledelse og samarbejde, og der er fleksibilitet og frihed til forskel, når vi løser vores kerneopgave.
 
Fra januar 2020 indfører Haderslev Kommune røgfri arbejdstid. Medarbejdernes sundhed er i fokus og med røgfri arbejdstid vil vi beskytte medarbejdere mod tobaksrøg i arbejdsmiljøet, støtte medarbejdere, der gerne vil være røgfri, og sikre at nye medarbejdere og unge ikke begynder at ryge på arbejdspladsen.


Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

330026820Phoenix-69e1025b12019-05-20T11:00:17.477Spildevandsmedarbejder til Teknik og MiljøVi søger en kollega til spildevandsområdet pr. 1. august 2019 eller snarest derefter, som motiveres af at indgå i et bredt samarbejde, herunder også med vores kolleger i Provas, kloakmestre, borgere og virksomheder. Du evner kompetent at omsætte din faglige viden på området til holdbare løsninger.
 
Spildevandsteamet er en del af Miljøafdelingen og du vil arbejde sammen med kolleger i hele Teknik og Miljø. Vi forventer, at du indgår i spildevandsteamet, hvor du i et fællesskab med dine kolleger varetager følgende opgaver: 
  • spildevandsplanlægning i tæt samarbejde med kommunens forsyningsselskab, Provas
  • udarbejdelse af indstillinger til det politiske niveau
  • udarbejdelse af tilladelser til renseanlæg og regnbetingede udledninger
  • udarbejdelse af tilslutningstilladelser til offentlig kloak
  • opdatering af fagdata systemer
  • udføre tilsyn med private spildevandsforhold
  • anvendelse af de administrative håndhævelsesmidler
  • varetage kommunens tømningsordning
  • tilsyn med minibiologiske renseanlæg
  • håndtere borgerforespørgsler
  • varetagelse af rutineprægede opgaver. 
Din profil
Faglige kvalifikationer:
  • en videregående miljøfaglig uddannelse som eksempelvis ingeniør, biolog, miljøtekniker eller lignende
  • en grundlæggende viden om natur- og miljøbeskyttelse
  • kan sætte dig ind i kompleks lovgivning, lave helhedsbetragtninger og fokusere på løsninger
  • erfaring inden for spildevandsområdet og offentlig myndighed
  • har gode kompetencer inden for IT (vi bruger ArcGIS, Spatialmap, OPUS, mv.)
Personlige kompetencer:
  • arbejde selvstændigt, systematisk og målrettet og samtidig være en holdspiller
  • har forståelse for planlægning og myndighedsbehandling
  • stå på mål for at begrunde en beslutning
  • være servicemindet med flair for god betjening af kommunens borgere og virksomheder, herunder også deltage i borgermøder og lignende
  • være udadvendt og kan samarbejde såvel internt som eksternt
  • omsætte faglig kompleksitet til let forståeligt dansk.
Om os
Du bliver en del af Miljøafdelingen i Teknik og Miljø, hvor vi er 24 medarbejdere. Vi løser opgaver indenfor industri, landbrug, affald, jordforurening, grundvand, vandløb og spildevand. Det er vigtigt for os, at vi hele tiden gør vores bedste for at spille hinanden gode til gavn for vores borgere og virksomheder.
 
I Teknik og Miljø arbejder vi målrettet for at sikre gode muligheder for, at vores borgere kan leve et godt liv og for at vores virksomheder kan drive en god forretning – under respekt for fællesskabet. Et væsentligt element heri er implementering af vores strategi ”Den samarbejdende organisation”. Her kan du læse mere om Haderslev Kommunes strategi ”Den samarbejdende organisation”.
 
Løn- og ansættelsesforhold
Ansættelsen er en fast stilling på 37 timer/uge med flextid.

Løn- og ansættelsesforhold sker efter gældende overenskomst og principperne i ny løn.
 
Få flere oplysninger hos fagkoordinator Peter Erfurt, telefon 74 34 21 54, e-mail: perf@haderslev.dk eller hos spildevandsmedarbejder Brian Mogensen, telefon 74 34 21 36, e-mail: brmo@haderslev.dk
 
Ansøgningsfrist
Send din ansøgning, CV og bilag via linket, senest fredag den 14. juni 2019 kl. 12.00.
 
Ansættelsessamtaler forventes gennemført den 24. og 25. juni 2019 om formiddagen. 
 
Haderslev Kommune er en værdibaseret organisation.
 
Vores fælles værdier – ligeværdighed, enhed, tillid og trivsel – er afsæt for både ledelse og samarbejde, og der er fleksibilitet og frihed til forskel, når vi løser vores kerneopgave.
 
Fra januar 2020 indfører Haderslev Kommune røgfri arbejdstid. Medarbejdernes sundhed er i fokus og med røgfri arbejdstid vil vi beskytte medarbejdere mod tobaksrøg i arbejdsmiljøet, støtte medarbejdere, der gerne vil være røgfri, og sikre at nye medarbejdere og unge ikke begynder at ryge på arbejdspladsen.

2019-06-14T12:51:42.890 Vi søger en kollega til spildevandsområdet pr. 1. august 2019 eller snarest derefter, som motiveres af at indgå i et bredt samarbejde, herunder også med vores kolleger i Provas, kloakmestre, borgere og virksomheder. Du evner kompetent at omsætte din faglige viden på området til holdbare løsninger. Spildevandsteamet er en del af Miljøafdelingen og du vil arbejde sammen med kolleger i hele Teknik og Miljø. Vi forventer, at du indgår i spildevandsteamet, hvor du i et fællesskab med dine kolleger varetager følgende opgaver: spildevandsplanlægning i tæt samarbejde med kommunens forsyningsselskab, Provas udarbejdelse af indstillinger til det politiske niveau udarbejdelse af tilladelser til renseanlæg og regnbetingede udledninger udarbejdelse af tilslutningstilladelser til offentlig kloak opdatering af fagdata systemer udføre tilsyn med private spildevandsforhold anvendelse af de administrative håndhævelsesmidler varetage kommunens tømningsordning tilsyn med minibiologiske renseanlæg håndtere borgerforespørgsler varetagelse af rutineprægede opgaver. Din profilFaglige kvalifikationer: en videregående miljøfaglig uddannelse som eksempelvis ingeniør, biolog, miljøtekniker eller lignende en grundlæggende viden om natur- og miljøbeskyttelse kan sætte dig ind i kompleks lovgivning, lave helhedsbetragtninger og fokusere på løsninger erfaring inden for spildevandsområdet og offentlig myndighed har gode kompetencer inden for IT (vi bruger ArcGIS, Spatialmap, OPUS, mv.) Personlige kompetencer: arbejde selvstændigt, systematisk og målrettet og samtidig være en holdspiller har forståelse for planlægning og myndighedsbehandling stå på mål for at begrunde en beslutning være servicemindet med flair for god betjening af kommunens borgere og virksomheder, herunder også deltage i borgermøder og lignende være udadvendt og kan samarbejde såvel internt som eksternt omsætte faglig kompleksitet til let forståeligt dansk. Om osDu bliver en del af Miljøafdelingen i Teknik og Miljø, hvor vi er 24 medarbejdere. Vi løser opgaver indenfor industri, landbrug, affald, jordforurening, grundvand, vandløb og spildevand. Det er vigtigt for os, at vi hele tiden gør vores bedste for at spille hinanden gode til gavn for vores borgere og virksomheder. I Teknik og Miljø arbejder vi målrettet for at sikre gode muligheder for, at vores borgere kan leve et godt liv og for at vores virksomheder kan drive en god forretning under respekt for fællesskabet. Et væsentligt element heri er implementering af vores strategi Den samarbejdende organisation . Her kan du læse mere om Haderslev Kommunes strategi Den samarbejdende organisation . Løn- og ansættelsesforholdAnsættelsen er en fast stilling på 37 timer uge med flextid.Løn- og ansættelsesforhold sker efter gældende overenskomst og principperne i ny løn. Få flere oplysninger hos fagkoordinator Peter Erfurt, telefon 74 34 21 54, e-mail: perf@haderslev.dk eller hos spildevandsmedarbejder Brian Mogensen, telefon 74 34 21 36, e-mail: brmo@haderslev.dk AnsøgningsfristSend din ansøgning, CV og bilag via linket, senest fredag den 14. juni 2019 kl. 12.00. Ansættelsessamtaler forventes gennemført den 24. og 25. juni 2019 om formiddagen. Haderslev Kommune er en værdibaseret organisation. Vores fælles værdier ligeværdighed, enhed, tillid og trivsel er afsæt for både ledelse og samarbejde, og der er fleksibilitet og frihed til forskel, når vi løser vores kerneopgave. Fra januar 2020 indfører Haderslev Kommune røgfri arbejdstid. Medarbejdernes sundhed er i fokus og med røgfri arbejdstid vil vi beskytte medarbejdere mod tobaksrøg i arbejdsmiljøet, støtte medarbejdere, der gerne vil være røgfri, og sikre at nye medarbejdere og unge ikke begynder at ryge på arbejdspladsen.10Phoenix69e1025b101000000000IDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2019-06-14T00:00:000010https://haderslev.emply.net/recruitment/vacancyApply.aspx?publishingId=c81ac42e-bbc7-4c8a-8808-5a6e0681a0f30EuropaDanmarkJyllandSyd- og SønderjyllandKoldingEuropaDanmarkJyllandSyd- og SønderjyllandHaderslev3529986Teknik og Miljø11Simmerstedvej 16100HaderslevDKDanmarkORS/69e1025b_logo.gifORS/Small/69e1025b_logo.gif0tilb@haderslev.dkDKDanmarkDanmark8Fuldtid47Tidsbegrænset763248EmplyOfir Minimumcdaff078-e33d-4585-ab43-1553a82aee6d_352100020-05-20191https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=69e1025bhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=69e1025bhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=69e1025b&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=69e1025b&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonhttps://static.matchwork.com/company/logo/DK/ORS/SoMe/IT_Ingenioer_og_energi/Ingenioer_og_naturvidenskab/3.jpgSpildevandsmedarbejder til Teknik og Miljø12008001Dansk3Læse/ tale311940Ingeniør20Ingeniør og naturvidenskab361843054Peter Erfurttilb@haderslev.dkDanmarkDanmark330091134Bygningskonstruktør/ingeniør til servicering af digitale fagsystemerBasic Er du byggetekniker, konstruktør eller ingeniør med stærke revit- og apacemanagement-kompetencer? Kan du organisere, systematisere og servicere vores fagsystemer og samtidig rådgive og hjælpe vores brugere og dine kollegaer i praksis? Så har vi stillingen til dig i Kommunale Ejendomme. Vi søger en medarbejder til, i tæt samarbejde med en kollega, at varetage opgaver omkring vores digitale bygningsarkiv, spacemanagement og facility management i systemet Mdoc FM. Hertil håndhæve vores IKT-aftaler i anlægsbyggerier og i øvrigt være teamets interne it-specialist. I Aabenraa Kommune er der handling bag ambitionerne for vækst. Gennemførelse af kommunens vækstplan betyder spændende nybyggerier, transformationer og tilbygninger. For at sikre de bedste rammer for kommunens aktiviteter er der fokus på en god og givende dialog med brugerne kun sådan sikres at den aktive bygningsmasse er tilpasset de aktuelle behov bedst mulig. Om jobbet For stillingen gælder, at vi lægger vægt på, at du har baggrund og erfaring i den digitale verden inden for den offentlige eller private byggesektor. Du skal have lyst til og evner for at være en sikker og effektiv bygningsfaglig it-specialist, der holder mange bolde i luften og samtidig får noget ud over rampen . Team Kommunale Ejendomme hører til i afdelingen Drift & Anlæg. Vi er i alt 13-14 medarbejdere i teamet. Dine opgaver vil blandt andet være at dyrke et stærkt fagligt og professionelt miljø omkring vores digitaliseret Revit-tegningsmateriale og Spacemanagement opgaver at varetage rollen som IKT-ansvarlig på alle anlægsprojekter at indsamle og behandle data til nøgletal at udarbejde nøgletal vedrørende institutioners anvendelse, indretning, energiforbrug og personbelastning at opsætte og udarbejde rapporter i Excel og PowerPoint at udføre mindre vedligeholdelsesarbejder og tilsyn på tomgangsbygninger at indgå i og videreudvikle samarbejdet med kommunens øvrige forvaltninger samt KL Vi forventer, at du er uddannet byggeteknikker, konstruktør eller ingeniør, eller har anden tilsvarende relevant uddannelse har god indsigt og erfaring med IT systemer som AutoCad Revit, IKT, Mdoc FM, I-Binder og andre digitale IT-systemer inden for byggeri samt Office-pakken har en god teknisk forståelse og kan se muligheder er serviceminded og har gode formuleringsevner - skriftligt som mundtligt har et positivt livssyn, er humoristisk, er forandringsparat og vil medvirke til at skabe kultur og korpsånd Vi tilbyder en fuldtidsstilling i et velfungerende, dynamisk og tværfagligt miljø. Afdelingen Drift & Anlæg er en arbejdsplads, hvor alle tager ansvar for hinandens trivsel, og hvor arbejdslysten er en vigtig parameter i en travl hverdag. Vi har et arbejdsmiljø med gode velkvalificerede og engagerede kollegaer, som står klar til at sparre med dig og hjælpe dig på ve, samt gode efteruddannelsesmuligheder og fleksibel arbejdstid Løn- og ansættelsesvilkår Løn og ansættelse følger gældende overenskomst og principperne for Ny løn. Du kan tiltræde pr. 1. december 2019. Flere oplysninger Har du spørgsmål til jobbet kan du kontakte teamleder Mette Møldrup på telefon 73 76 70 91 24 24 90 78 eller afdelingschef Jesper Kristensen på telefon 73 76 77 68 21 54 19 04. Ansøgning Ansøgningsfristen er torsdag den 10. oktober 2019. Send din ansøgning og relevante bilag via linket. Vi afholder ansættelsessamtaler i uge 43.

Er du byggetekniker, konstruktør eller ingeniør – med stærke revit- og apacemanagement-kompetencer? Kan du organisere, systematisere og servicere vores fagsystemer og samtidig rådgive og hjælpe vores brugere og dine kollegaer i praksis? Så har vi stillingen til dig i Kommunale Ejendomme.

Vi søger en medarbejder til, i tæt samarbejde med en kollega, at varetage opgaver omkring vores digitale bygningsarkiv, spacemanagement og facility management i systemet Mdoc FM. Hertil håndhæve vores IKT-aftaler i anlægsbyggerier og i øvrigt være teamets interne it-specialist.

I Aabenraa Kommune er der handling bag ambitionerne for vækst. Gennemførelse af kommunens vækstplan betyder spændende nybyggerier, transformationer og tilbygninger. For at sikre de bedste rammer for kommunens aktiviteter er der fokus på en god og givende dialog med brugerne – kun sådan sikres at den aktive bygningsmasse er tilpasset de aktuelle behov bedst mulig.

Om jobbet
For stillingen gælder, at vi  lægger vægt på, at du har baggrund og erfaring i den digitale verden inden for den offentlige eller private byggesektor.

Du skal have lyst til og evner for at være en sikker og effektiv bygningsfaglig it-specialist, der holder mange bolde i luften og samtidig får ”noget ud over rampen”.

Team Kommunale Ejendomme hører til i afdelingen Drift & Anlæg. Vi er i alt 13-14 medarbejdere i teamet.

Dine opgaver vil blandt andet være

  • at dyrke et stærkt fagligt og professionelt miljø omkring vores digitaliseret Revit-tegningsmateriale og Spacemanagement opgaver
  • at varetage rollen som IKT-ansvarlig på alle anlægsprojekter
  • at indsamle og behandle data til nøgletal
  • at udarbejde nøgletal vedrørende institutioners anvendelse, indretning, energiforbrug og personbelastning
  • at opsætte og udarbejde rapporter i Excel og PowerPoint
  • at udføre mindre vedligeholdelsesarbejder og tilsyn på ”tomgangsbygninger”
  • at indgå i og videreudvikle samarbejdet med kommunens øvrige forvaltninger samt KL

Vi forventer, at du

  • er uddannet byggeteknikker, konstruktør eller ingeniør, eller har anden tilsvarende relevant uddannelse
  • har god indsigt og erfaring med IT systemer som AutoCad/Revit, IKT, Mdoc FM, I-Binder og andre digitale IT-systemer inden for byggeri samt Office-pakken
  • har en god teknisk forståelse og kan se muligheder
  • er serviceminded og har gode formuleringsevner - skriftligt som mundtligt
  • har et positivt livssyn, er humoristisk, er forandringsparat og vil medvirke til at skabe kultur og korpsånd

Vi tilbyder en fuldtidsstilling i et velfungerende, dynamisk og tværfagligt miljø. Afdelingen Drift & Anlæg er en arbejdsplads, hvor alle tager ansvar for hinandens trivsel, og hvor arbejdslysten er en vigtig parameter i en travl hverdag. Vi har et arbejdsmiljø med gode velkvalificerede og engagerede kollegaer, som står klar til at sparre med dig og hjælpe dig på ve, samt gode efteruddannelsesmuligheder og fleksibel arbejdstid

Løn- og ansættelsesvilkår
Løn og ansættelse følger gældende overenskomst og principperne for Ny løn. Du kan tiltræde pr. 1. december 2019.

Flere oplysninger
Har du spørgsmål til jobbet kan du kontakte teamleder Mette Møldrup på telefon 73 76 70 91/24 24 90 78 eller afdelingschef Jesper Kristensen på telefon 73 76 77 68/21 54 19 04.

Ansøgning
Ansøgningsfristen er torsdag den 10. oktober 2019. Send din ansøgning og relevante bilag via linket.

Vi afholder ansættelsessamtaler i uge 43.

ORS/Small/b9356cef_logo.pngEjendommeAabenraa2019-09-17T12:03:09.7272019-10-10T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

Bygningskonstruktør/ingeniør til servicering af digitale fagsystemer

Ejendomme

Aabenraa
Er du byggetekniker, konstruktør eller ingeniør med stærke revit- og apacemanagement-kompetencer? Kan du organisere, systematisere og servicere vores fagsystemer og samtidig rådgive og hjælpe vores brugere og dine kollegaer i praksis? Så har vi stil...
Indrykket:17. september 2019
Udløbsdato:10. oktober 2019