Spørring A/S søger regnskabsmedarbejder

Du skal varetage de gængse opgaver relateret til bogholderi og lønadministration i tæt samarbejde med den øvrige administration. Følgende hovedopgaver kan nævnes:

  • Ansvar for regnskab – finans, debitor- og kreditorbogholderi – C5. Dit fokus skal være det løbende bogholderi med alt, hvad det indebærer. Samtidig skal du se dine opgaver i en større kontekst af hvad der i øvrigt foregår i virksomheden.
  • Lønadministration – lønkørsler, månedslønnede og 14-dages-lønnede, ferieregnskab m.v.
  • Controlling – validering af løn- og bogholderidata, afstemninger og opfølgning.
  • Løbende optimering af bogholderiet og forretningsgange generelt

      Vi tilbyder

  • Deltid ca. 20 timer ugl. Fordelt på 3 - 4 dage.
  • Du får mulighed for selv at præge hverdagen i et uformelt miljø med højt til loftet baseret på gensidig tillid og respekt.
  • Løn efter kvalifikationer og tiltrædelse efter aftale.

Ansøgningsfrist:                   12. juni 2019

Spørring A/S dækker ethvert indretningsbehov, og sjældent er to opgaver ens. Alt konstrueres til den konkrete opgave, og det er ensbetydende med godt gedigent snedkerhåndværk. Samtidig er Spørring A/S en moderne snedkervirksomhed med moderne IT og CNC teknologi. Vi producerer skræddersyet specialinventar som fuldstændigt tilpasses kundens behov.

Spørring A/S producerer og virkeliggør vores samarbejdspartneres tanker og ideer.


Du har ikke vedlagt dokumenter til din ansøgning. Klik på 'OK' knappen nedenfor for at sende din ansøgning alligevel, eller klik på knappen "Annuller" og vedhæft dokumenter, før du sender din ansøgning igen.

Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

330029829Phoenix-680ca70412019-06-04T00:00:00Spørring A/S søger regnskabsmedarbejder

Du skal varetage de gængse opgaver relateret til bogholderi og lønadministration i tæt samarbejde med den øvrige administration. Følgende hovedopgaver kan nævnes:

  • Ansvar for regnskab – finans, debitor- og kreditorbogholderi – C5. Dit fokus skal være det løbende bogholderi med alt, hvad det indebærer. Samtidig skal du se dine opgaver i en større kontekst af hvad der i øvrigt foregår i virksomheden.
  • Lønadministration – lønkørsler, månedslønnede og 14-dages-lønnede, ferieregnskab m.v.
  • Controlling – validering af løn- og bogholderidata, afstemninger og opfølgning.
  • Løbende optimering af bogholderiet og forretningsgange generelt

      Vi tilbyder

  • Deltid ca. 20 timer ugl. Fordelt på 3 - 4 dage.
  • Du får mulighed for selv at præge hverdagen i et uformelt miljø med højt til loftet baseret på gensidig tillid og respekt.
  • Løn efter kvalifikationer og tiltrædelse efter aftale.

Ansøgningsfrist:                   12. juni 2019

Spørring A/S dækker ethvert indretningsbehov, og sjældent er to opgaver ens. Alt konstrueres til den konkrete opgave, og det er ensbetydende med godt gedigent snedkerhåndværk. Samtidig er Spørring A/S en moderne snedkervirksomhed med moderne IT og CNC teknologi. Vi producerer skræddersyet specialinventar som fuldstændigt tilpasses kundens behov.

Spørring A/S producerer og virkeliggør vores samarbejdspartneres tanker og ideer.

Du skal varetage de gængse opgaver relateret til bogholderi og lønadministration i tæt samarbejde med den øvrige administration. Følgende hovedopgaver kan nævnes: Ansvar for regnskab finans, debitor- og kreditorbogholderi C5. Dit fokus skal være det løbende bogholderi med alt, hvad det indebærer. Samtidig skal du se dine opgaver i en større kontekst af hvad der i øvrigt foregår i virksomheden. Lønadministration lønkørsler, månedslønnede og 14-dages-lønnede, ferieregnskab m.v. Controlling validering af løn- og bogholderidata, afstemninger og opfølgning. Løbende optimering af bogholderiet og forretningsgange generelt Vi tilbyder Deltid ca. 20 timer ugl. Fordelt på 3 - 4 dage. Du får mulighed for selv at præge hverdagen i et uformelt miljø med højt til loftet baseret på gensidig tillid og respekt. Løn efter kvalifikationer og tiltrædelse efter aftale. Ansøgningsfrist: 12. juni 2019 Spørring A S dækker ethvert indretningsbehov, og sjældent er to opgaver ens. Alt konstrueres til den konkrete opgave, og det er ensbetydende med godt gedigent snedkerhåndværk. Samtidig er Spørring A S en moderne snedkervirksomhed med moderne IT og CNC teknologi. Vi producerer skræddersyet specialinventar som fuldstændigt tilpasses kundens behov. Spørring A S producerer og virkeliggør vores samarbejdspartneres tanker og ideer.11jobnet680ca704100000000000aDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2019-07-18T00:00:0000010EuropaDanmarkJyllandØstjyllandSkanderborgEuropaDanmarkJyllandØstjyllandHorsens3532766SPØRRING A/S11Parallelvej 48751GedvedDKDanmark0ak@sporring.dkDKDanmarkDKDanmark7Deltid46Permanent766005JobNet4993951499395110023-05-20190https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=680ca704https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=680ca704https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=680ca704&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=680ca704&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButton1Dansk3Læse/ tale343301Bogholder3Økonomi361854480Anita Kjøngerskovak@sporring.dkDKDanmarkDKDanmark330044184Udviklingsorienteret bogholder til Speedline & Cykelshoppen - deltidRobot Vi søger en dygtig og erfaren bogholder til vores økonomiafdeling, ved vores kontor i smukke Skanderborg. Besøg vores webshops: www.cykelshoppen.dk www.speedline.dk Som økonomiarbejder hos os får du fra start et stort ansvar, hvor du selvstændigt kommer til at drive vores økonomifunktion. Vi er en lokalforankret virksomhed som opererer i både ind og udland med store ambitioner om vækst i både ind og udland, og vi søger derfor en stærk profil, der vil med på rejsen. Du vil blive en central sparringspartner til virksomhedens ledelse, som du vil have et tæt samarbejde med. Der vil desuden være gode udviklingsmuligheder og medindflydelse, hvor du vil komme til at præge funktionen i forhold til processer og systemer. En arbejdsdag hos Speedline Cykelshoppen byder på: Daglig drift af bogholderiet Måneds- og kvartal regnskaber Moms og told Årsregnskab i samarbejde med ledelsen og revisor Ad hoc-opgaver som f.eks. bestilling af kontorartikler, mad, kaffe m.m. Cykelshoppen og Speedline beskæftiger 20 dygtige kollegaer, der brænder for cykler, scootere og tilbehør. Vi har siden 2003 arbejdet med e-handel og vores fokus er verdens bedste kundeservice og kundeoplevelse. Vi er en virksomhed med store ambitioner og gennemgår en spændende udvikling. Dagligt har vi ligeledes mange glade besøgende i vores fysiske butik, samt stor aktivitet på vores værksted. Dig og dine kvalifikationer: Du har formentlig en del års praktisk erfaring med de fleste opgaver i en bogholderifunktion, og kan selvstændigt varetage disse, da dette er en meget bred rolle. Din teoretiske baggrund er ikke det primære da det er selvstændighed, og praktisk erfaring der vægter mest. Du kunne have en baggrund fra f.eks. revisionsbranchen eller en lignende økonomistilling. Det vil klart være en fordel, hvis du har erfaring fra en international handelsvirksomhed, som arbejder med import eksport. Men det vigtigste er at du er skarp og dygtig til bogholderi økonomistyring, og har er bred og alsidig erfaring. Som person er du selvstændig, udadvendt og positiv. Du trives i et, til tider, travlt miljø hvor der er højt til loftet. Du besidder solide IT-kompetencer og behersker gerne Microsoft C5, samt kendskab til Danløn. Hvorfor arbejde hos Cykelshoppen og Speedline? Du får: En arbejdsplads hvor der er plads til nye ideer og med højt til loftet En flad ledelsesstruktur i et ungt og passioneret miljø Muligheden for at blive en del af vores voksende organisation, hvor der er god udsigt til at udvikle sig Fordelagtige priser på hele vores spændende sortiment, så du altid er godt kørende Arbejdsgiver betalt frokost fra slagteren en dag om ugen, samt spontan kage i løbet af ugen : ) Alt hvad hjertet begærer af fri kaffe, te og kakao Send din ansøgning snarest muligt til job@speedline.dk. Mærk din ansøgning Bogholder til Speedline og Cykelshoppen . Bemærk: der er tale om 25 arbejdstimer pr. uge. Har du spørgsmål til stillingen, kontakt venligst Jacob Bach (HR og rekrutteringsansvarlig) på 45 8140 4109. Samtaler holdes løbende.

Vi søger en dygtig og erfaren bogholder til vores økonomiafdeling, ved vores kontor i smukke Skanderborg.

Besøg vores webshops: www.cykelshoppen.dk / www.speedline.dk

Som økonomiarbejder hos os får du fra start et stort ansvar, hvor du selvstændigt kommer til at drive vores økonomifunktion. Vi er en  lokalforankret virksomhed som opererer i både ind og udland – med store ambitioner om vækst i både ind og udland, og vi søger derfor en stærk profil, der vil med på rejsen. Du vil blive en central sparringspartner til virksomhedens ledelse, som du vil have et tæt samarbejde med. Der vil desuden være gode udviklingsmuligheder og medindflydelse, hvor du vil komme til at præge funktionen i forhold til processer og systemer.

En arbejdsdag hos Speedline & Cykelshoppen byder på:

  • Daglig drift af bogholderiet
  • Måneds- og kvartal regnskaber
  • Moms og told
  • Årsregnskab i samarbejde med ledelsen og revisor
  • Ad hoc-opgaver som f.eks. bestilling af kontorartikler, mad, kaffe m.m.

Cykelshoppen og Speedline beskæftiger 20 dygtige kollegaer, der brænder for cykler, scootere og tilbehør. Vi har siden 2003 arbejdet med e-handel og vores fokus er verdens bedste kundeservice og kundeoplevelse. Vi er en virksomhed med store ambitioner og gennemgår en spændende udvikling. Dagligt har vi ligeledes mange glade besøgende i vores fysiske butik, samt stor aktivitet på vores værksted.

Dig og dine kvalifikationer:

Du har formentlig en del års praktisk erfaring med de fleste opgaver i en bogholderifunktion, og kan selvstændigt varetage disse, da dette er en meget bred rolle. Din teoretiske baggrund er ikke det primære da det er selvstændighed, og praktisk erfaring der vægter mest. Du kunne have en baggrund fra f.eks.  revisionsbranchen eller en lignende økonomistilling. Det vil klart være en fordel, hvis du har erfaring fra en international handelsvirksomhed, som arbejder med import/eksport. Men det vigtigste er at du er skarp og dygtig til bogholderi/økonomistyring, og har er bred og alsidig erfaring.

Som person er du selvstændig, udadvendt og positiv. Du trives i et, til tider, travlt miljø hvor der er højt til loftet. Du besidder solide IT-kompetencer og behersker gerne Microsoft C5, samt kendskab til Danløn.

Hvorfor arbejde hos Cykelshoppen og Speedline? Du får:

  • En arbejdsplads hvor der er plads til nye ideer og med højt til loftet
  • En flad ledelsesstruktur i et ungt og passioneret miljø
  • Muligheden for at blive en del af vores voksende organisation, hvor der er god udsigt til at udvikle sig
  • Fordelagtige priser på hele vores spændende sortiment, så du altid er godt kørende
  • Arbejdsgiver betalt frokost fra slagteren en dag om ugen, samt spontan kage i løbet af ugen : )
  • Alt hvad hjertet begærer af fri kaffe, te og kakao

Send din ansøgning snarest muligt til job@speedline.dk. Mærk din ansøgning ”Bogholder til Speedline og Cykelshoppen”.

Bemærk: der er tale om 25 arbejdstimer pr. uge.

Har du spørgsmål til stillingen, kontakt venligst Jacob Bach (HR og rekrutteringsansvarlig) på + 45 8140 4109. Samtaler holdes løbende.

SPEEDLINE A/SSkanderborg2019-06-19T00:00:002019-08-10T00:00:00
330046405Økonomimedarbejder til HOLMRIS B8, BjerringbroRobot Har du en naturlig interesse for systemer og finansbogholderi? Brænder du for et job, hvor du kan gøre en forskel, og trives du med en bred kontaktflade internt som eksternt? Så er du måske den nye kollega, vi kigger efter hos HOLMRIS B8. Hvorfor vælge os? HOLMRIS B8 koncernen er på seks år vokset fra 65 mio. kr. til 1,1 mia. kr. i 2017 18 (fra ind- og udland) via fokus på design, kvalitet samt kreative indretningsløsninger, der skaber stor værdi for kunderne. Koncernen er skabt via en stribe fusioner i branchen drevet af et entreprenant og ambitiøst mindset kombineret med en passion for flotte og funktionelle møbler og miljøer. Teamet Vi opruster, som følge af at vi har valgt at overtage vores bogholderi fra en ekstern samarbejdspartner. Endvidere er vi generelt i gang med at konsolidere vores finansafdeling i Bjerringbro. Du vil indgå i finansafdelingen med 15 gode kollegaer, hvor du refererer til Head of Finance. Vi har en flad organisationsstruktur med en uformel tone og et højt energiniveau. Arbejdsopgaver: Afstemning af bank ind- og udbetalinger. Udarbejdelse af betalingsforslag. Elektronisk indlæsning og distribution af fakturaer. Ansvarlig for at leverandørens fakturaer lever op til vores krav. Opfølgning på godkendelse af fakturer i organisationen. Vedligeholdelse af kreditor stamdata. Afstemning af bank ind- og udbetalinger. Behandling af indkomne mails. Deltagelse i månedsafslutning med afstemninger af forskellige konti. Kvalifikationer: Din nøjagtige uddannelsesmæssige baggrund er ikke så vigtig som din passion og forståelse for kreditorstyring og finansbogholderi. Du har mindst 2 års erhvervserfaring (gerne mere) som økonomimedarbejder Du er rutineret bruger af Excel og resten af Office-pakken. Sprogligt behersker du dansk og engelsk i både skrift og tale. Procesforståelse og flair for anvendelsen af ERP systemer. Har du erfaring med økonomisystemet M3 og C5 er det en fordel, men det er ikke et krav. Personlige egenskaber: Som person er du en teamplayer, og du trives godt med at arbejde i en ekspanderende koncern. Du er vedholdende, nysgerrig og har mod på at lære nye systemer og processer at kende. Du stiller spørgsmål til processerne og udfordrer gerne tingene, når du ser, at de kan gøres mere effektivt. Som person er du imødekommende overfor kunder og kolleger, og du kommunikerer altid professionelt. Du behersker balancen mellem effektivitet og grundighed. Initiativ og ansvar er en del af dit DNA, og du bliver opfattet som en solid og pålidelig kollega. Vi tilbyder: Vi har en aktiv personaleforening, der jævnligt planlægger sociale arrangementer, som bidrager til gode kollegiale relationer og sammenhold på arbejdspladsen. Du vil få en løn, som modsvarer dine kvalifikationer samt pensionsordning og sundhedsforsikring. Ansøgningerne behandles løbende, og du bedes benytte nedenstående link til at uploade dit CV og en kort, motiveret ansøgning. Hvis du har spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte Finance Manager Kasper Rasmussen på telefonnummer 45 2287 2237. HOLMRIS B8 Vi skaber rum til mennesker. Med karakter. Hos HOLMRIS B8 er et rum ikke blot der, hvor mennesker opholder sig. Det er her, hvor mennesker udfolder sig. Vi tror på, at mennesker har brug for rum med plads til både personlighed og forskellighed. For at trives. For at udvikle sig. For at skabe resultater. Og for at træde i karakter. Tilsammen er vi mere end 400 af branchens dygtigste og mest dedikerede møbeleksperter. Forskellige af sind. Men med t fælles mindset. Vores drivkraft er en stærk passion for design og den samme entreprenørånd, der skabte virksomheden for 100 år siden. Her er plads til store armbevægelser. Til at tænke anderledes. Til at se nye muligheder. Til at udnytte dem. Til at fejle. Og til at handle hurtigt. Vi står i dag på et fundament af unik erfaring og knowhow. Om vores kunder og om deres kunder. Vi følger de nyeste møbeltrends, og vi udforsker konstant morgendagens teknologier. Det gør os til førende specialister inden for Office, Learning, Care og Hospitality. Men først og fremmest er det vores diversitet, der gør os til en kreativ, kompetent og alsidig samarbejdspartner. Der binder os sammen i et stærkt og mangfoldigt fællesskab. Og som minder os om, at vi alle har hver vores helt særlige karakter. HOLMRIS B8-koncernen omsætter for 1,1 mia. d.kr. årligt. Hovedkontoret og den største fabrik er placeret i Bjerringbro i alt er der 10 lokationer i Danmark. Læs mere på www.holmrisb8.comHar du en naturlig interesse for systemer og finansbogholderi? Brænder du for et job, hvor du kan gøre en forskel, og trives du med en bred kontaktflade internt som eksternt? Så er du måske den nye kollega, vi kigger efter hos HOLMRIS B8.

Hvorfor vælge os?

HOLMRIS B8 koncernen er på seks år vokset fra 65 mio. kr. til 1,1 mia. kr. i 2017/18 (fra ind- og udland) via fokus på design, kvalitet samt kreative indretningsløsninger, der skaber stor værdi for kunderne. Koncernen er skabt via en stribe fusioner i branchen drevet af et entreprenant og ambitiøst mindset kombineret med en passion for flotte og funktionelle møbler og miljøer.

Teamet

Vi opruster, som følge af at vi har valgt at overtage vores bogholderi fra en ekstern samarbejdspartner. Endvidere er vi generelt i gang med at konsolidere vores finansafdeling i Bjerringbro. Du vil indgå i finansafdelingen med 15 gode kollegaer, hvor du refererer til Head of Finance. Vi har en flad organisationsstruktur med en uformel tone og et højt energiniveau.

Arbejdsopgaver:

  • Afstemning af bank ind- og udbetalinger.
  • Udarbejdelse af betalingsforslag.
  • Elektronisk indlæsning og distribution af fakturaer.
  • Ansvarlig for at leverandørens fakturaer lever op til vores krav.
  • Opfølgning på godkendelse af fakturer i organisationen.
  • Vedligeholdelse af kreditor stamdata.
  • Afstemning af bank ind- og udbetalinger.
  • Behandling af indkomne mails.
  • Deltagelse i månedsafslutning med afstemninger af forskellige konti.

Kvalifikationer:

  • Din nøjagtige uddannelsesmæssige baggrund er ikke så vigtig som din passion og forståelse for kreditorstyring og finansbogholderi.
  • Du har mindst 2 års erhvervserfaring (gerne mere) som økonomimedarbejder
  • Du er rutineret bruger af Excel og resten af Office-pakken.
  • Sprogligt behersker du dansk og engelsk i både skrift og tale.
  • Procesforståelse og flair for anvendelsen af ERP systemer.
  • Har du erfaring med økonomisystemet M3 og C5 er det en fordel, men det er ikke et krav.

Personlige egenskaber:

Som person er du en teamplayer, og du trives godt med at arbejde i en ekspanderende koncern. Du er vedholdende, nysgerrig og har mod på at lære nye systemer og processer at kende. Du stiller spørgsmål til processerne og udfordrer gerne tingene, når du ser, at de kan gøres mere effektivt. Som person er du imødekommende overfor kunder og kolleger, og du kommunikerer altid professionelt. Du behersker balancen mellem effektivitet og grundighed. Initiativ og ansvar er en del af dit DNA, og du bliver opfattet som en solid og pålidelig kollega.

Vi tilbyder:

Vi har en aktiv personaleforening, der jævnligt planlægger sociale arrangementer, som bidrager til gode kollegiale relationer og sammenhold på arbejdspladsen. Du vil få en løn, som modsvarer dine kvalifikationer samt pensionsordning og sundhedsforsikring.

Ansøgningerne behandles løbende, og du bedes benytte nedenstående link til at uploade dit CV og en kort, motiveret ansøgning. Hvis du har spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte Finance Manager Kasper Rasmussen på telefonnummer +45 2287 2237.

HOLMRIS B8

Vi skaber rum til mennesker.
Med karakter.

Hos HOLMRIS B8 er et rum ikke blot der, hvor mennesker opholder sig. Det er her, hvor mennesker udfolder sig. Vi tror på, at mennesker har brug for rum med plads til både personlighed og forskellighed. For at trives. For at udvikle sig. For at skabe resultater. Og for at træde i karakter.

Tilsammen er vi mere end 400 af branchens dygtigste og mest dedikerede møbeleksperter. Forskellige af sind. Men med ét fælles mindset.

Vores drivkraft er en stærk passion for design og den samme entreprenørånd, der skabte virksomheden for 100 år siden. Her er plads til store armbevægelser. Til at tænke anderledes. Til at se nye muligheder. Til at udnytte dem. Til at fejle. Og til at handle hurtigt.

Vi står i dag på et fundament af unik erfaring og knowhow. Om vores kunder og om deres kunder. Vi følger de nyeste møbeltrends, og vi udforsker konstant morgendagens teknologier. Det gør os til førende specialister inden for Office, Learning, Care og Hospitality.

Men først og fremmest er det vores diversitet, der gør os til en kreativ, kompetent og alsidig samarbejdspartner. Der binder os sammen i et stærkt og mangfoldigt fællesskab. Og som minder os om, at vi alle har hver vores helt særlige karakter.

HOLMRIS B8-koncernen omsætter for 1,1 mia. d.kr. årligt. Hovedkontoret og den største fabrik er placeret i Bjerringbro – i alt er der 10 lokationer i Danmark.

Læs mere på
www.holmrisb8.com

Mindbiz ApSBjerringbro2019-06-21T00:00:002019-08-14T00:00:00
330047921Senior Accountant/Erfaren BogholderRobot For een af vore gode kunder i Fredericia, skal vi finde en dygtig Senior Accountant Erfaren Bogholder. Virksomheden er en central del af en meget velkonsolideret dansk koncern. Økonomifunktionen består af 11 dygtige kolleger. Du refererer direkte til CFO. Kontormiljøet er yderst attraktivt med sund kantine og velordnede forhold. Opgaver Dine primære arbejdsopgaver er: Udarbejdelse af budgetter og forecasts. Bogføring, afstemning, controlling og månedsafslutninger af flere selskaber Ejendomsadministration, betalinger og statistikker Løbende projekt controlling på igangværende projekter. Analyser, rapporter og opfølgning på kunder, produkter og projekter. Dialog med interne såvel som eksterne samarbejdspartnere Sparring med CFO og kolleger. Ansvar Som Senior Accountant får du en central rolle i forhold til ansvaret for bogholderi, rapportering og økonomistyring. Målstyring og KPI opfølgning designe, følge op og afrapportere. Løbende udvikling og optimering af forretningsgange, processer og rapporteringssystemer. Udarbejdelse af Business Cases som grundlag for virksomhedens strategiske udvikling. Kompetencer Vi forventer at du: har en god ballast fra bogføring og regnskab, og er en erfaren person med struktur og et godt overblik. har gode analytiske evner og erfaring - samt styr på detaljerne. er ambitiøs og sætter pris på professionelle kolleger. får tingene til at ske i samspil med dine kollegaer. er selvstændig og har gå-på-mod. er fortrolig med Navision eller andre ERP-systemer samt naturligvis en erfaren bruger af Officepakken (Excel). optimerer dine arbejdsprocesser og elsker at effektivisere hverdagen for dig selv og dine kolleger. Du har mindst 2-3 års lignende erfaring også gerne med erfaring fra revision. Motivation Motiveres du af at arbejde i en virksomhed som er præget af ønsket om at gøre en reel forskel? Motiveres du af at arbejde sammen med dygtige kolleger, hvor det vægtes højt, at alle har det godt? Motiveres du af ordentlighed og et godt teamplay? Så send os en ansøgning! Løbende videreuddannelse m.m. er naturligt på dagsordenen. Løn Løn m.m. vil blive forhandlet på et attraktivt niveau, der modsvarer stillingens krav og betydning. Ansøgning ERHR Effektiv Rekruttering forestår denne rekrutteringsopgave. ERHR Effektiv Rekruttering vil ikke videregive den enkelte kandidats identitet uden forudgående aftale. For yderligere informationer om stillingen er du velkommen til at kontakte Michael Folmann, e-mail mf@erhr.dk tlf. 21216464. Fremsend venligst ansøgning og CV via vores online ansøgningsformular i højre side. Ansøgningerne behandles løbende og tiltrædelse ønskes snarest muligt, men vi venter på den rette.

For een af vore gode kunder i Fredericia, skal vi finde en dygtig Senior Accountant/Erfaren Bogholder.

Virksomheden er en central del af en meget velkonsolideret dansk koncern.
Økonomifunktionen består af 11 dygtige kolleger.
Du refererer direkte til CFO.
Kontormiljøet er yderst attraktivt med sund kantine og velordnede forhold.

Opgaver

Dine primære arbejdsopgaver er:

  • Udarbejdelse af budgetter og forecasts.
  • Bogføring, afstemning, controlling og månedsafslutninger af flere selskaber
  • Ejendomsadministration, betalinger og statistikker
  • Løbende projekt controlling på igangværende projekter.
  • Analyser, rapporter og opfølgning på kunder, produkter og projekter.
  • Dialog med interne såvel som eksterne samarbejdspartnere
  • Sparring med CFO og kolleger.

Ansvar

Som Senior Accountant får du en central rolle i forhold til ansvaret for bogholderi, rapportering og økonomistyring.

  • Målstyring og KPI opfølgning – designe, følge op og afrapportere.
  • Løbende udvikling og optimering af forretningsgange, processer og rapporteringssystemer.
  • Udarbejdelse af Business Cases som grundlag for virksomhedens strategiske udvikling.

Kompetencer

Vi forventer at du:
• har en god ballast fra bogføring og regnskab, og er en erfaren person med struktur og et godt overblik.
• har gode analytiske evner og erfaring - samt styr på detaljerne.
• er ambitiøs og sætter pris på professionelle kolleger.
• får tingene til at ske i samspil med dine kollegaer.
• er selvstændig og har gå-på-mod.
• er fortrolig med Navision eller andre ERP-systemer samt naturligvis en erfaren bruger af Officepakken (Excel).
• optimerer dine arbejdsprocesser og elsker at effektivisere hverdagen for dig selv og dine kolleger.

Du har mindst 2-3 års lignende erfaring – også gerne med erfaring fra revision.

Motivation

Motiveres du af at arbejde i en virksomhed som er præget af ønsket om at gøre en reel forskel?
Motiveres du af at arbejde sammen med dygtige kolleger, hvor det vægtes højt, at alle har det godt?
Motiveres du af ordentlighed og et godt teamplay?
Så send os en ansøgning!

Løbende videreuddannelse m.m. er naturligt på dagsordenen.

Løn

Løn m.m. vil blive forhandlet på et attraktivt niveau, der modsvarer stillingens krav og betydning.

Ansøgning

ERHR/Effektiv Rekruttering forestår denne rekrutteringsopgave.
ERHR/Effektiv Rekruttering vil ikke videregive den enkelte kandidats identitet uden forudgående aftale.
For yderligere informationer om stillingen er du velkommen til at kontakte Michael Folmann, e-mail mf@erhr.dk tlf. 21216464.

Fremsend venligst ansøgning og CV via vores online ansøgningsformular i højre side.

Ansøgningerne behandles løbende og tiltrædelse ønskes snarest muligt, men vi venter på den rette.

Effektiv RekrutteringFredericia2019-06-25T00:00:002019-08-16T00:00:00
330019645Alsidig og rutineret bogholder søges til interim stilling i international orienteret virksomhedRobot Alsidig og rutineret bogholder søges til interim stilling i international orienteret virksomhed EU Montage søger en alsidig og rutineret bogholder til interim stilling til at styrke vores bogholderi afdeling for de næste 6 - 8 måneder. Stillingsbeskrivelse:Du vil blive 50 af bogholderi, som referer direkte til vores administrerende direktør. Arbejdsopgaver: Finansbogføring og afstemning. Debitorbogholderi. Kreditorbogholderi. Månedsafslutning. Årsafslutning. Moms, momsrefusion m.m. Udover disse opgaver vil du også, ved ferie, sygdom og spidsbelastning, assistere med fakturering og løn ligesom andre økonomi relaterede opgaver. Virksomheden har for nyligt implementeret Navision Dynamic 2018. Derfor forventes det, at du har et indgående kendskab til programmet.Egenskaber:Du er ambitiøs og stolt af din profession, samt evner selv at sætte et anstændigt arbejdstempo og evner at holde det. Du er udadvendt og en god kommunikator med solid gennemslagskraft, samt har let til smil. Du evner og sætter pris på at have flere opgaver i gang samtidigt, samt formår at afslutte dem.Sprogkundskaber IT:Du behersker dansk og engelsk i skrift og tale og forventes at have et indgående kendskab til Navision og Office pakken (365) især Excel. Erhvervserfaring og uddannelse:Du forventes at have min. 5 års erfaring fra lignende stilling i en SMV, samt har en regnskab- eller økonomisk uddannelse. Virksomhedsbeskrivelse:EU Montage Danmark er en dynamisk virksomheden i god vækst der siden 1994 har arbejdet med levering af Manpower løsninger til ind- og udland. Vi servicer håndværker- og industrivirksomheder med fleksible, kvalitetsbevidste og veluddannede håndværkere og supervisor til små og store installations- montage- og serviceopgaver i ind- og udland. Hovedkontoret er i Fredericia hvor din arbejdsplads vil være, desuden har vi kontorer i Brasilien og Kina. Du tilbydes:En fuldtidsstilling, hvor arbejdstiden er 08 - 16 mandag til fredag, dog med mulighed for flextid. En selvstændig stilling med mangeartede faglige udfordringer samt mulighed for at blive en del af et meget engageret team. Tonen er uformel i en virksomhed med lavt hierarki og den enkelte medarbejder har god mulighed for at opnå faglig og personlig udfordring, Løn:Du får en løn, der modsvarer dine kvalifikationer samt pensionsordning. Ansøgningsforløb og frist: Hurtigst muligt, ansøgninger vil blive behandlet løbende ligesom der vil blive indkaldt til personlige samtaler løbende. Hvordan søger du stillingen: Stillingen skal søges via vores på vores hjemmeside og du er velkommen til at kontakte Global HR-Rekruttingsmanager Kaj Lund på kl@eumontage.dk eller 45 2829 6781 for yderligere info.

Alsidig og rutineret bogholder søges til interim stilling i international orienteret virksomhed

EU Montage søger en alsidig og rutineret bogholder til interim stilling til at styrke vores bogholderi afdeling for de næste 6 - 8 måneder.

Stillingsbeskrivelse:
Du vil blive 50 % af bogholderi, som referer direkte til vores administrerende direktør.

Arbejdsopgaver:

  • Finansbogføring og afstemning.
  • Debitorbogholderi.
  • Kreditorbogholderi.
  • Månedsafslutning.
  • Årsafslutning.
  • Moms, momsrefusion m.m. 
    Udover disse opgaver vil du også, ved ferie, sygdom og spidsbelastning, assistere med fakturering og løn ligesom andre økonomi relaterede opgaver. 

Virksomheden har for nyligt implementeret Navision Dynamic 2018. Derfor forventes det, at du har et indgående kendskab til programmet.


Egenskaber:
Du er ambitiøs og stolt af din profession, samt evner selv at sætte et anstændigt arbejdstempo og evner at holde det.

Du er udadvendt og en god kommunikator med solid gennemslagskraft, samt har let til smil.

Du evner og sætter pris på at have flere opgaver i gang samtidigt, samt formår at afslutte dem.

Sprogkundskaber / IT:
Du behersker dansk og engelsk i skrift og tale og forventes at have et indgående kendskab til Navision og Office pakken (365) især Excel.

Erhvervserfaring og uddannelse:
Du forventes at have min. 5 års erfaring fra lignende stilling i en SMV, samt har en regnskab- eller økonomisk uddannelse.

Virksomhedsbeskrivelse:
EU Montage Danmark er en dynamisk virksomheden i god vækst der siden 1994 har arbejdet med levering af Manpower løsninger til ind- og udland. Vi servicer håndværker- og industrivirksomheder med fleksible, kvalitetsbevidste og veluddannede håndværkere og supervisor til små og store installations- montage- og serviceopgaver i ind- og udland.

Hovedkontoret er i Fredericia hvor din arbejdsplads vil være, desuden har vi kontorer i Brasilien og Kina.


Du tilbydes:
En fuldtidsstilling, hvor arbejdstiden er 08 - 16 mandag til fredag, dog med mulighed for flextid. En selvstændig stilling med mangeartede faglige udfordringer samt mulighed for at blive en del af et meget engageret team. Tonen er uformel i en virksomhed med lavt hierarki og den enkelte medarbejder har god mulighed for at opnå faglig og personlig udfordring,

Løn:
Du får en løn, der modsvarer dine kvalifikationer samt pensionsordning.

Ansøgningsforløb og frist:

Hurtigst muligt, ansøgninger vil blive behandlet løbende ligesom der vil blive indkaldt til personlige samtaler løbende.

Hvordan søger du stillingen:

Stillingen skal søges via vores på vores hjemmeside og du er velkommen til at kontakte Global HR-Rekruttingsmanager Kaj Lund på kl@eumontage.dk eller +45 2829 6781 for yderligere info.

EU MONTAGE DANMARK ApSFredericia2019-05-09T00:00:002019-07-03T00:00:00
330019628Bogholder med SAP Concur erfaringRobot Har du erhvervserfaring som bogholder eller regnskabsassistent og er du vant til at arbejde med SAP Concur? Så har du nu muligheden for et længervarende vikariat i en spændende virksomhed i Aarhus C. Du bliver en del af en større økonomiafdeling, hvor dine arbejdsopgaver vil være bogføring af rejseafregninger og afstemninger i systemet SAP Concur. Opstart er hurtigst muligt og der er tale om en fuldtidsstilling. Har du erfaringen og er du nysgerrig efter at høre mere så ring eller skriv endelig til Sales HR Consultant Sarah Dressel.

Har du erhvervserfaring som bogholder eller regnskabsassistent og er du vant til at arbejde med SAP Concur? Så har du nu muligheden for et længervarende vikariat i en spændende virksomhed i Aarhus C.

Du bliver en del af en større økonomiafdeling, hvor dine arbejdsopgaver vil være bogføring af rejseafregninger og afstemninger i systemet SAP Concur.

Opstart er hurtigst muligt og der er tale om en fuldtidsstilling.

Har du erfaringen og er du nysgerrig efter at høre mere så ring eller skriv endelig til Sales & HR Consultant Sarah Dressel.

ADECCO A/SAarhus C2019-05-08T00:00:002019-07-02T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

Udviklingsorienteret bogholder til Speedline & Cykelshoppen - deltid

SPEEDLINE A/S

Skanderborg
Vi søger en dygtig og erfaren bogholder til vores økonomiafdeling, ved vores kontor i smukke Skanderborg. Besøg vores webshops: www.cykelshoppen.dk www.speedline.dk Som økonomiarbejder hos os får du fra start et stort ansvar, hvor du selvstændigt ko...
Indrykket:19. juni 2019
Udløbsdato:10. august 2019

Økonomimedarbejder til HOLMRIS B8, Bjerringbro

Mindbiz ApS

Bjerringbro
Har du en naturlig interesse for systemer og finansbogholderi? Brænder du for et job, hvor du kan gøre en forskel, og trives du med en bred kontaktflade internt som eksternt? Så er du måske den nye kollega, vi kigger efter hos HOLMRIS B8. Hvorfor væ...
Indrykket:21. juni 2019
Udløbsdato:14. august 2019

Senior Accountant/Erfaren Bogholder

Effektiv Rekruttering

Fredericia
For een af vore gode kunder i Fredericia, skal vi finde en dygtig Senior Accountant Erfaren Bogholder. Virksomheden er en central del af en meget velkonsolideret dansk koncern. Økonomifunktionen består af 11 dygtige kolleger. Du refererer direkte ti...
Indrykket:25. juni 2019
Udløbsdato:16. august 2019

Alsidig og rutineret bogholder søges til interim stilling i international orienteret virksomhed

EU MONTAGE DANMARK ApS

Fredericia
Alsidig og rutineret bogholder søges til interim stilling i international orienteret virksomhed EU Montage søger en alsidig og rutineret bogholder til interim stilling til at styrke vores bogholderi afdeling for de næste 6 - 8 måneder. Stillingsbesk...
Indrykket:9. maj 2019
Udløbsdato:3. juli 2019

Bogholder med SAP Concur erfaring

ADECCO A/S

Aarhus C
Har du erhvervserfaring som bogholder eller regnskabsassistent og er du vant til at arbejde med SAP Concur? Så har du nu muligheden for et længervarende vikariat i en spændende virksomhed i Aarhus C. Du bliver en del af en større økonomiafdeling, hv...
Indrykket:8. maj 2019
Udløbsdato:2. juli 2019