Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Spørring A/S søger regnskabsmedarbejder

Du skal varetage de gængse opgaver relateret til bogholderi og lønadministration i tæt samarbejde med den øvrige administration. Følgende hovedopgaver kan nævnes:

  • Ansvar for regnskab – finans, debitor- og kreditorbogholderi – C5. Dit fokus skal være det løbende bogholderi med alt, hvad det indebærer. Samtidig skal du se dine opgaver i en større kontekst af hvad der i øvrigt foregår i virksomheden.
  • Lønadministration – lønkørsler, månedslønnede og 14-dages-lønnede, ferieregnskab m.v.
  • Controlling – validering af løn- og bogholderidata, afstemninger og opfølgning.
  • Løbende optimering af bogholderiet og forretningsgange generelt
Vi tilbyder
  • Deltid ca. 20 timer ugl. Fordelt på 3 - 4 dage.
  • Du får mulighed for selv at præge hverdagen i et uformelt miljø med højt til loftet baseret på gensidig tillid og respekt.
  • Løn efter kvalifikationer og tiltrædelse efter aftale.
Ansøgning:
Send os venligst din ansøgning ved at klikke på knappen "Send ansøgning" her på siden.
Ansøgningsfrist: 12. juni 2019

Spørring A/S dækker ethvert indretningsbehov, og sjældent er to opgaver ens. Alt konstrueres til den konkrete opgave, og det er ensbetydende med godt gedigent snedkerhåndværk. Samtidig er Spørring A/S en moderne snedkervirksomhed med moderne IT og CNC teknologi. Vi producerer skræddersyet specialinventar som fuldstændigt tilpasses kundens behov.

Spørring A/S producerer og virkeliggør vores samarbejdspartneres tanker og ideer.

Se mere på vores ansøgersite: https://sporring.brandero.com


Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

330033658Phoenix-d6edb93312019-05-28T17:07:33.783Spørring A/S søger regnskabsmedarbejder
Du skal varetage de gængse opgaver relateret til bogholderi og lønadministration i tæt samarbejde med den øvrige administration. Følgende hovedopgaver kan nævnes:

  • Ansvar for regnskab – finans, debitor- og kreditorbogholderi – C5. Dit fokus skal være det løbende bogholderi med alt, hvad det indebærer. Samtidig skal du se dine opgaver i en større kontekst af hvad der i øvrigt foregår i virksomheden.
  • Lønadministration – lønkørsler, månedslønnede og 14-dages-lønnede, ferieregnskab m.v.
  • Controlling – validering af løn- og bogholderidata, afstemninger og opfølgning.
  • Løbende optimering af bogholderiet og forretningsgange generelt
Vi tilbyder
  • Deltid ca. 20 timer ugl. Fordelt på 3 - 4 dage.
  • Du får mulighed for selv at præge hverdagen i et uformelt miljø med højt til loftet baseret på gensidig tillid og respekt.
  • Løn efter kvalifikationer og tiltrædelse efter aftale.
Ansøgning:
Send os venligst din ansøgning ved at klikke på knappen "Send ansøgning" her på siden.
Ansøgningsfrist: 12. juni 2019

Spørring A/S dækker ethvert indretningsbehov, og sjældent er to opgaver ens. Alt konstrueres til den konkrete opgave, og det er ensbetydende med godt gedigent snedkerhåndværk. Samtidig er Spørring A/S en moderne snedkervirksomhed med moderne IT og CNC teknologi. Vi producerer skræddersyet specialinventar som fuldstændigt tilpasses kundens behov.

Spørring A/S producerer og virkeliggør vores samarbejdspartneres tanker og ideer.

Se mere på vores ansøgersite: https://sporring.brandero.com

2019-07-02T00:52:01.190 Du skal varetage de gængse opgaver relateret til bogholderi og lønadministration i tæt samarbejde med den øvrige administration. Følgende hovedopgaver kan nævnes: Ansvar for regnskab finans, debitor- og kreditorbogholderi C5. Dit fokus skal være det løbende bogholderi med alt, hvad det indebærer. Samtidig skal du se dine opgaver i en større kontekst af hvad der i øvrigt foregår i virksomheden. Lønadministration lønkørsler, månedslønnede og 14-dages-lønnede, ferieregnskab m.v. Controlling validering af løn- og bogholderidata, afstemninger og opfølgning. Løbende optimering af bogholderiet og forretningsgange generelt Vi tilbyder Deltid ca. 20 timer ugl. Fordelt på 3 - 4 dage. Du får mulighed for selv at præge hverdagen i et uformelt miljø med højt til loftet baseret på gensidig tillid og respekt. Løn efter kvalifikationer og tiltrædelse efter aftale. Ansøgning:Send os venligst din ansøgning ved at klikke på knappen Send ansøgning her på siden.Ansøgningsfrist: 12. juni 2019 Spørring A S dækker ethvert indretningsbehov, og sjældent er to opgaver ens. Alt konstrueres til den konkrete opgave, og det er ensbetydende med godt gedigent snedkerhåndværk. Samtidig er Spørring A S en moderne snedkervirksomhed med moderne IT og CNC teknologi. Vi producerer skræddersyet specialinventar som fuldstændigt tilpasses kundens behov. Spørring A S producerer og virkeliggør vores samarbejdspartneres tanker og ideer. Se mere på vores ansøgersite: https: sporring.brandero.comsporring.brandero.com10Phoenixd6edb933101000000000IDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2019-07-01T00:00:000000https://sporring.brandero.com/job/spoerring-as-soeger-regnskabsmedarbejder-1178391460#mail0EuropaDanmarkJyllandØstjyllandHorsens3536812SPØRRING A/S11Parallelvej 48751GedvedDKDanmarkORS/d6edb933_logo.pngORS/Small/d6edb933_logo.png0
ak@sporring.dkDKDanmarkDanmark
7Deltid46Permanent769285MwCareerSiteMinimum74544ebd-c626-4378-acbe-ba3ca3af6c4a00128-05-20191https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=d6edb933https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=d6edb933https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=d6edb933&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=d6edb933&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonhttps://static.matchwork.com/company/logo/DK/ORS/SoMe/Finans_og_oekonomi/Oekonomi/2.jpgHos SPØRRING A/S søger vi en medarbejder, der er frisk på nye spændende udfordringer.12008001Dansk3Læse/ tale412108Regnskabsmedarbejder3Økonomi361938025Anita Kjøngerskovak@sporring.dkDanmarkDanmark330053994Regnskabsmedarbejder ved Psykiatrien i Region SyddanmarkBasic Er du en dygtig regnskabsmedarbejder, der brænder for at arbejde med regnskab og controlling i tæt samarbejde med vores kliniske afdelinger, og trives du med mange bolde i luften i en omskiftelig hverdag, så er det dig vi søger! Er du en dygtig regnskabsmedarbejder, der brænder for at arbejde med regnskab og controlling i tæt samarbejde med vores kliniske afdelinger, og trives du med mange bolde i luften i en omskiftelig hverdag, så er det dig vi søger! Vi mangler en ny kollega til vores budget- og regnskabsteam. Dine primære arbejdsopgaver vil være inden for regnskab og vil spænde bredt fra rollen som regnskabskonsulent for sygehusets afdelinger og til rollen som controller. Vi har en høj grad af tværfagligt samarbejde med ledere og medarbejdere i de psykiatriske afdelinger, med kollegaer internt i funktionen, i sygehusets administration samt regionens stabsafdelinger på økonomiområdet. Du kommer primært til at arbejde med følgende opgaver: Debitor- og kreditorstyring (fakturering og bogføring) Diverse afstemningsopgaver Udarbejdelse- og udtræk af rapporter i økonomisystemet Supportere brugere i regnskabsspørgsmål Psykiatrisygehuset har kliniske afdelinger i hele Region Syddanmark og et samlet budget på 1,7 mia. kr. Budget- og regnskabsteamet, som består af 10 medarbejdere, er en del af Økonomi- og Planlægningsfunktionen, hvor vi aktuelt er 36 medarbejdere med både AC, HK og sundhedsfaglig baggrund. Økonomi- og Planlægningsfunktionen løser opgaver inden for budget, og økonomistyring, regnskab, patientregistrering, kommunesamarbejde, kvalitet og patientsikkerhed og driftsplanlægning. Vi har et dynamisk arbejdsfællesskab, hvor vi arbejder sammen på tværs og hjælper hinanden. Hos os er omgangstonen uhøjtidelig og fyldt med faglighed og humor. Du vil møde engagerede, dygtige og sjove kollegaer i et sygehus med fokus på patienten, faglighed, dialog og samarbejde. Vi forventer at du: Har en relevant uddannelse Har erfaring indenfor regnskabsområdet. Gerne fra en offentlig organisation Er stærk i anvendelsen af Excel Er opsøgende i forhold til opgaveløsninger Er god til at få afsluttet opgaver Har høj kvalitet og effektivitet i opgaveløsningen Er god til samarbejde, men også til at arbejde selvstændigt Har situationsfornemmelse både organisatorisk og kollegialt Er klar til at håndtere en travl hverdag også med ad hoc opgaver Vi tilbyder: Engagerede kollegaer Uformel omgangstone Godt arbejdsmiljø Flekstid Løn- og ansættelsesvilkår: Stillingen er på 37 timer og til besættelse snarest muligt. Løn i henhold til relevant overenskomst mellem Danske Regioner og forhandlingsberettiget organisation. Hvis du vil vide mere: Er du velkommen til at kontakte, regnskabsmedarbejder Linette Kirkeby tlf. 99 44 48 48. Ansøgningsfrist: Ansøgningsfristen er 16. august 2019. Vi forventer at afholde samtaler torsdag den 28. august 2019.Er du en dygtig regnskabsmedarbejder, der brænder for at arbejde med regnskab og controlling i tæt samarbejde med vores kliniske afdelinger, og trives du med mange bolde i luften i en omskiftelig hverdag, så er det dig vi søger!

Er du en dygtig regnskabsmedarbejder, der brænder for at arbejde med regnskab og controlling i tæt samarbejde med vores kliniske afdelinger, og trives du med mange bolde i luften i en omskiftelig hverdag, så er det dig vi søger!

Vi mangler en ny kollega til vores budget- og regnskabsteam. Dine primære arbejdsopgaver vil være inden for regnskab og vil spænde bredt fra rollen som regnskabskonsulent for sygehusets afdelinger og til rollen som controller. 

Vi har en høj grad af tværfagligt samarbejde med ledere og medarbejdere i de psykiatriske afdelinger, med kollegaer internt i funktionen, i sygehusets administration samt regionens stabsafdelinger på økonomiområdet.

Du kommer primært til at arbejde med følgende opgaver:

  • Debitor- og kreditorstyring (fakturering og bogføring)
  • Diverse afstemningsopgaver
  • Udarbejdelse- og udtræk af rapporter i økonomisystemet
  • Supportere brugere i regnskabsspørgsmål

Psykiatrisygehuset har kliniske afdelinger i hele Region Syddanmark og et samlet budget på 1,7 mia. kr.
Budget- og regnskabsteamet, som består af 10 medarbejdere, er en del af Økonomi- og Planlægningsfunktionen, hvor vi aktuelt er 36 medarbejdere med både AC, HK og sundhedsfaglig baggrund. Økonomi- og Planlægningsfunktionen løser opgaver inden for budget, og økonomistyring, regnskab, patientregistrering, kommunesamarbejde, kvalitet og patientsikkerhed og driftsplanlægning.  Vi har et dynamisk arbejdsfællesskab, hvor vi arbejder sammen på tværs og hjælper hinanden. Hos os er omgangstonen uhøjtidelig og fyldt med faglighed og humor. Du vil møde engagerede, dygtige og sjove kollegaer i et sygehus med fokus på patienten, faglighed, dialog og samarbejde.

Vi forventer at du:

  • Har en relevant uddannelse
  • Har erfaring indenfor regnskabsområdet. Gerne fra en offentlig organisation
  • Er stærk i anvendelsen af Excel
  • Er opsøgende i forhold til opgaveløsninger
  • Er god til at få afsluttet opgaver
  • Har høj kvalitet og effektivitet i opgaveløsningen
  • Er god til samarbejde, men også til at arbejde selvstændigt
  • Har situationsfornemmelse både organisatorisk og kollegialt
  • Er klar til at håndtere en travl hverdag – også med ad hoc opgaver

Vi tilbyder:

  • Engagerede kollegaer
  • Uformel omgangstone
  • Godt arbejdsmiljø
  • Flekstid

Løn- og ansættelsesvilkår:

Stillingen er på 37 timer og til besættelse snarest muligt. Løn i henhold til relevant overenskomst mellem Danske Regioner og forhandlingsberettiget organisation.

Hvis du vil vide mere:

Er du velkommen til at kontakte, regnskabsmedarbejder Linette Kirkeby tlf. 99 44 48 48.

Ansøgningsfrist:

Ansøgningsfristen er 16. august 2019. Vi forventer at afholde samtaler torsdag den 28. august 2019.

ORS/Small/3bd9364c_logo.pngAdministrationenVejle2019-07-04T10:00:14.6532019-08-08T00:00:00
330044184Udviklingsorienteret bogholder til Speedline & Cykelshoppen - deltidRobot Vi søger en dygtig og erfaren bogholder til vores økonomiafdeling, ved vores kontor i smukke Skanderborg. Besøg vores webshops: www.cykelshoppen.dk www.speedline.dk Som økonomiarbejder hos os får du fra start et stort ansvar, hvor du selvstændigt kommer til at drive vores økonomifunktion. Vi er en lokalforankret virksomhed som opererer i både ind og udland med store ambitioner om vækst i både ind og udland, og vi søger derfor en stærk profil, der vil med på rejsen. Du vil blive en central sparringspartner til virksomhedens ledelse, som du vil have et tæt samarbejde med. Der vil desuden være gode udviklingsmuligheder og medindflydelse, hvor du vil komme til at præge funktionen i forhold til processer og systemer. En arbejdsdag hos Speedline Cykelshoppen byder på: Daglig drift af bogholderiet Måneds- og kvartal regnskaber Moms og told Årsregnskab i samarbejde med ledelsen og revisor Ad hoc-opgaver som f.eks. bestilling af kontorartikler, mad, kaffe m.m. Cykelshoppen og Speedline beskæftiger 20 dygtige kollegaer, der brænder for cykler, scootere og tilbehør. Vi har siden 2003 arbejdet med e-handel og vores fokus er verdens bedste kundeservice og kundeoplevelse. Vi er en virksomhed med store ambitioner og gennemgår en spændende udvikling. Dagligt har vi ligeledes mange glade besøgende i vores fysiske butik, samt stor aktivitet på vores værksted. Dig og dine kvalifikationer: Du har formentlig en del års praktisk erfaring med de fleste opgaver i en bogholderifunktion, og kan selvstændigt varetage disse, da dette er en meget bred rolle. Din teoretiske baggrund er ikke det primære da det er selvstændighed, og praktisk erfaring der vægter mest. Du kunne have en baggrund fra f.eks. revisionsbranchen eller en lignende økonomistilling. Det vil klart være en fordel, hvis du har erfaring fra en international handelsvirksomhed, som arbejder med import eksport. Men det vigtigste er at du er skarp og dygtig til bogholderi økonomistyring, og har er bred og alsidig erfaring. Som person er du selvstændig, udadvendt og positiv. Du trives i et, til tider, travlt miljø hvor der er højt til loftet. Du besidder solide IT-kompetencer og behersker gerne Microsoft C5, samt kendskab til Danløn. Hvorfor arbejde hos Cykelshoppen og Speedline? Du får: En arbejdsplads hvor der er plads til nye ideer og med højt til loftet En flad ledelsesstruktur i et ungt og passioneret miljø Muligheden for at blive en del af vores voksende organisation, hvor der er god udsigt til at udvikle sig Fordelagtige priser på hele vores spændende sortiment, så du altid er godt kørende Arbejdsgiver betalt frokost fra slagteren en dag om ugen, samt spontan kage i løbet af ugen : ) Alt hvad hjertet begærer af fri kaffe, te og kakao Send din ansøgning snarest muligt til job@speedline.dk. Mærk din ansøgning Bogholder til Speedline og Cykelshoppen . Bemærk: der er tale om 25 arbejdstimer pr. uge. Har du spørgsmål til stillingen, kontakt venligst Jacob Bach (HR og rekrutteringsansvarlig) på 45 8140 4109. Samtaler holdes løbende.

Vi søger en dygtig og erfaren bogholder til vores økonomiafdeling, ved vores kontor i smukke Skanderborg.

Besøg vores webshops: www.cykelshoppen.dk / www.speedline.dk

Som økonomiarbejder hos os får du fra start et stort ansvar, hvor du selvstændigt kommer til at drive vores økonomifunktion. Vi er en  lokalforankret virksomhed som opererer i både ind og udland – med store ambitioner om vækst i både ind og udland, og vi søger derfor en stærk profil, der vil med på rejsen. Du vil blive en central sparringspartner til virksomhedens ledelse, som du vil have et tæt samarbejde med. Der vil desuden være gode udviklingsmuligheder og medindflydelse, hvor du vil komme til at præge funktionen i forhold til processer og systemer.

En arbejdsdag hos Speedline & Cykelshoppen byder på:

  • Daglig drift af bogholderiet
  • Måneds- og kvartal regnskaber
  • Moms og told
  • Årsregnskab i samarbejde med ledelsen og revisor
  • Ad hoc-opgaver som f.eks. bestilling af kontorartikler, mad, kaffe m.m.

Cykelshoppen og Speedline beskæftiger 20 dygtige kollegaer, der brænder for cykler, scootere og tilbehør. Vi har siden 2003 arbejdet med e-handel og vores fokus er verdens bedste kundeservice og kundeoplevelse. Vi er en virksomhed med store ambitioner og gennemgår en spændende udvikling. Dagligt har vi ligeledes mange glade besøgende i vores fysiske butik, samt stor aktivitet på vores værksted.

Dig og dine kvalifikationer:

Du har formentlig en del års praktisk erfaring med de fleste opgaver i en bogholderifunktion, og kan selvstændigt varetage disse, da dette er en meget bred rolle. Din teoretiske baggrund er ikke det primære da det er selvstændighed, og praktisk erfaring der vægter mest. Du kunne have en baggrund fra f.eks.  revisionsbranchen eller en lignende økonomistilling. Det vil klart være en fordel, hvis du har erfaring fra en international handelsvirksomhed, som arbejder med import/eksport. Men det vigtigste er at du er skarp og dygtig til bogholderi/økonomistyring, og har er bred og alsidig erfaring.

Som person er du selvstændig, udadvendt og positiv. Du trives i et, til tider, travlt miljø hvor der er højt til loftet. Du besidder solide IT-kompetencer og behersker gerne Microsoft C5, samt kendskab til Danløn.

Hvorfor arbejde hos Cykelshoppen og Speedline? Du får:

  • En arbejdsplads hvor der er plads til nye ideer og med højt til loftet
  • En flad ledelsesstruktur i et ungt og passioneret miljø
  • Muligheden for at blive en del af vores voksende organisation, hvor der er god udsigt til at udvikle sig
  • Fordelagtige priser på hele vores spændende sortiment, så du altid er godt kørende
  • Arbejdsgiver betalt frokost fra slagteren en dag om ugen, samt spontan kage i løbet af ugen : )
  • Alt hvad hjertet begærer af fri kaffe, te og kakao

Send din ansøgning snarest muligt til job@speedline.dk. Mærk din ansøgning ”Bogholder til Speedline og Cykelshoppen”.

Bemærk: der er tale om 25 arbejdstimer pr. uge.

Har du spørgsmål til stillingen, kontakt venligst Jacob Bach (HR og rekrutteringsansvarlig) på + 45 8140 4109. Samtaler holdes løbende.

SPEEDLINE A/SSkanderborg2019-06-19T00:00:002019-08-10T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

Regnskabsmedarbejder ved Psykiatrien i Region Syddanmark

Administrationen

Vejle
Er du en dygtig regnskabsmedarbejder, der brænder for at arbejde med regnskab og controlling i tæt samarbejde med vores kliniske afdelinger, og trives du med mange bolde i luften i en omskiftelig hverdag, så er det dig vi søger! Er du en dygtig regn...
Indrykket:4. juli 2019
Udløbsdato:8. august 2019

Udviklingsorienteret bogholder til Speedline & Cykelshoppen - deltid

SPEEDLINE A/S

Skanderborg
Vi søger en dygtig og erfaren bogholder til vores økonomiafdeling, ved vores kontor i smukke Skanderborg. Besøg vores webshops: www.cykelshoppen.dk www.speedline.dk Som økonomiarbejder hos os får du fra start et stort ansvar, hvor du selvstændigt ko...
Indrykket:19. juni 2019
Udløbsdato:10. august 2019