Sponsorkonsulent - Odense Håndbold

PASSION – INDLEVELSE – OPLEVELSE   

Vil du være med til at fortsætte væksten i en sund tophåndbold virksomhed med ambitioner? Kan du dokumentere gode BtB salgsresultater inden for opsøgende salg, og har du en vindende personlighed? Har du passion for sportsoplevelser, og   er du stærk på netværk og relationer? Hvis ”ja”, bør du læse videre. For vores kunde Odense Håndbold søger AMBIZZION en Sponsorkonsulent.

Om jobbet  

Med reference til den kommercielle chef i Odense Håndbold bliver dit primære ansvarsområde salg af nye sponsorater, men også sponsorpleje og udvikling af eksisterende sponsorer. Din base bliver kontoret i Odense, men den overvejende del af din tid er du hos især potentielle nye sponsorer.

Dit overordnede ansvar er alle faser af BtB salget; søgning/kvalificering af relevante sponsorer, mødebookning, kundebesøg, tilbudsgivning, implementering og opfølgning. Du er ansvarlig for at opbygge og vedligeholde din egen kundeportefølje, men du kommer også til at køre et meget tæt samarbejde med især den kommercielle chef omkring udvikling og implementering af nye koncepter.

Hvem er du?

Dine tidligere dokumenterede salgsresultater i kombination med din personlighed og dit netværk er de vigtigste faktorer for succes i jobbet. Du er af natur en udadvendt person med fokus på resultater og har en fremragende evne til at skabe nye og langvarige relationer. Du skal være flittig, ambitiøs og troværdig, og ikke mindst har du evnerne og viljen til at gennemføre alle salgets faser, ligesom du får naturlig energi af, at udtænke og implementere nye salgstiltag. Det er vigtigt, at du er en udpræget teamplayer, der kan håndtere en bred kontaktflade, og som kan omgås alle typer mennesker. Du har minimum 3 års relevant BtB salgserfaring med salg af sponsorkoncepter eller relaterede ydelser. Dertil kommer, at du er en stærk netværker. Du har bopæl inden for kort kørselsafstand til kontoret.

Derudover er det vigtigt, at du:

  • Er et naturligt salgstalent, som er en selvstændig opstarter og afslutter.
  • Trives i et miljø med en travl og alsidig hverdag.
  • Har mulighed for at være på arbejde på ”skæve arbejdstider”, eksempelvis til hjemmekampe i Odense.
  • Er fortrolig med MS Office-pakken og er god til at sætte dig ind i nye IT-systemer – herunder CRM.

Om Odense Håndbold

Du tilbydes

  • Et attraktivt set-up med et stærkt økonomisk/sportsligt fundament, hvor salg af passion, indlevelse og oplevelser bliver din hverdag.
  • En engageret og ambitiøs organisation, hvor der er sammenhæng mellem mål og midler.
  • Fleksibilitet omkring planlægning af din hverdag, hvor frihed under ansvar er en selvfølge, der forpligter.
  • Job, som du selv kan udvikle og præge.
  • Fast løn med pension, sundhedsforsikring, kantineordning, mobil, PCér og resultatorienteret bonus, der matcher din baggrund og kvalifikationer.

Læs mere: odense håndbold

Næste step

Har du spørgsmål til stillingen, er du meget velkommen til at kontakte Lars Bøgelund på 6037 5723 eller Peder Vester Henriksen på 5329 6929. Motiveret ansøgning og CV sendes til AMBIZZION via nedenstående link. https://podio.com/webforms/22729227/1608203

Stillingen ønskes besat med tiltrædelse 1.8-2019, men ansøgninger behandles løbende.


Du har ikke vedlagt dokumenter til din ansøgning. Klik på 'OK' knappen nedenfor for at sende din ansøgning alligevel, eller klik på knappen "Annuller" og vedhæft dokumenter, før du sender din ansøgning igen.

Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

330013578Phoenix-eed433ad12019-04-30T00:00:00Sponsorkonsulent - Odense Håndbold

PASSION – INDLEVELSE – OPLEVELSE   

Vil du være med til at fortsætte væksten i en sund tophåndbold virksomhed med ambitioner? Kan du dokumentere gode BtB salgsresultater inden for opsøgende salg, og har du en vindende personlighed? Har du passion for sportsoplevelser, og   er du stærk på netværk og relationer? Hvis ”ja”, bør du læse videre. For vores kunde Odense Håndbold søger AMBIZZION en Sponsorkonsulent.

Om jobbet  

Med reference til den kommercielle chef i Odense Håndbold bliver dit primære ansvarsområde salg af nye sponsorater, men også sponsorpleje og udvikling af eksisterende sponsorer. Din base bliver kontoret i Odense, men den overvejende del af din tid er du hos især potentielle nye sponsorer.

Dit overordnede ansvar er alle faser af BtB salget; søgning/kvalificering af relevante sponsorer, mødebookning, kundebesøg, tilbudsgivning, implementering og opfølgning. Du er ansvarlig for at opbygge og vedligeholde din egen kundeportefølje, men du kommer også til at køre et meget tæt samarbejde med især den kommercielle chef omkring udvikling og implementering af nye koncepter.

Hvem er du?

Dine tidligere dokumenterede salgsresultater i kombination med din personlighed og dit netværk er de vigtigste faktorer for succes i jobbet. Du er af natur en udadvendt person med fokus på resultater og har en fremragende evne til at skabe nye og langvarige relationer. Du skal være flittig, ambitiøs og troværdig, og ikke mindst har du evnerne og viljen til at gennemføre alle salgets faser, ligesom du får naturlig energi af, at udtænke og implementere nye salgstiltag. Det er vigtigt, at du er en udpræget teamplayer, der kan håndtere en bred kontaktflade, og som kan omgås alle typer mennesker. Du har minimum 3 års relevant BtB salgserfaring med salg af sponsorkoncepter eller relaterede ydelser. Dertil kommer, at du er en stærk netværker. Du har bopæl inden for kort kørselsafstand til kontoret.

Derudover er det vigtigt, at du:

  • Er et naturligt salgstalent, som er en selvstændig opstarter og afslutter.
  • Trives i et miljø med en travl og alsidig hverdag.
  • Har mulighed for at være på arbejde på ”skæve arbejdstider”, eksempelvis til hjemmekampe i Odense.
  • Er fortrolig med MS Office-pakken og er god til at sætte dig ind i nye IT-systemer – herunder CRM.

Om Odense Håndbold

Du tilbydes

  • Et attraktivt set-up med et stærkt økonomisk/sportsligt fundament, hvor salg af passion, indlevelse og oplevelser bliver din hverdag.
  • En engageret og ambitiøs organisation, hvor der er sammenhæng mellem mål og midler.
  • Fleksibilitet omkring planlægning af din hverdag, hvor frihed under ansvar er en selvfølge, der forpligter.
  • Job, som du selv kan udvikle og præge.
  • Fast løn med pension, sundhedsforsikring, kantineordning, mobil, PCér og resultatorienteret bonus, der matcher din baggrund og kvalifikationer.

Læs mere: odense håndbold

Næste step

Har du spørgsmål til stillingen, er du meget velkommen til at kontakte Lars Bøgelund på 6037 5723 eller Peder Vester Henriksen på 5329 6929. Motiveret ansøgning og CV sendes til AMBIZZION via nedenstående link. https://podio.com/webforms/22729227/1608203

Stillingen ønskes besat med tiltrædelse 1.8-2019, men ansøgninger behandles løbende.

PASSION INDLEVELSE OPLEVELSE Vil du være med til at fortsætte væksten i en sund tophåndbold virksomhed med ambitioner? Kan du dokumentere gode BtB salgsresultater inden for opsøgende salg, og har du en vindende personlighed? Har du passion for sportsoplevelser, og er du stærk på netværk og relationer? Hvis ja , bør du læse videre. For vores kunde Odense Håndbold søger AMBIZZION en Sponsorkonsulent. Om jobbet Med reference til den kommercielle chef i Odense Håndbold bliver dit primære ansvarsområde salg af nye sponsorater, men også sponsorpleje og udvikling af eksisterende sponsorer. Din base bliver kontoret i Odense, men den overvejende del af din tid er du hos især potentielle nye sponsorer. Dit overordnede ansvar er alle faser af BtB salget søgning kvalificering af relevante sponsorer, mødebookning, kundebesøg, tilbudsgivning, implementering og opfølgning. Du er ansvarlig for at opbygge og vedligeholde din egen kundeportefølje, men du kommer også til at køre et meget tæt samarbejde med især den kommercielle chef omkring udvikling og implementering af nye koncepter. Hvem er du? Dine tidligere dokumenterede salgsresultater i kombination med din personlighed og dit netværk er de vigtigste faktorer for succes i jobbet. Du er af natur en udadvendt person med fokus på resultater og har en fremragende evne til at skabe nye og langvarige relationer. Du skal være flittig, ambitiøs og troværdig, og ikke mindst har du evnerne og viljen til at gennemføre alle salgets faser, ligesom du får naturlig energi af, at udtænke og implementere nye salgstiltag. Det er vigtigt, at du er en udpræget teamplayer, der kan håndtere en bred kontaktflade, og som kan omgås alle typer mennesker. Du har minimum 3 års relevant BtB salgserfaring med salg af sponsorkoncepter eller relaterede ydelser. Dertil kommer, at du er en stærk netværker. Du har bopæl inden for kort kørselsafstand til kontoret. Derudover er det vigtigt, at du: Er et naturligt salgstalent, som er en selvstændig opstarter og afslutter. Trives i et miljø med en travl og alsidig hverdag. Har mulighed for at være på arbejde på skæve arbejdstider , eksempelvis til hjemmekampe i Odense. Er fortrolig med MS Office-pakken og er god til at sætte dig ind i nye IT-systemer herunder CRM. Om Odense Håndbold Du tilbydes Et attraktivt set-up med et stærkt økonomisk sportsligt fundament, hvor salg af passion, indlevelse og oplevelser bliver din hverdag. En engageret og ambitiøs organisation, hvor der er sammenhæng mellem mål og midler. Fleksibilitet omkring planlægning af din hverdag, hvor frihed under ansvar er en selvfølge, der forpligter. Job, som du selv kan udvikle og præge. Fast løn med pension, sundhedsforsikring, kantineordning, mobil, PC r og resultatorienteret bonus, der matcher din baggrund og kvalifikationer. Læs mere: odense håndbold Næste step Har du spørgsmål til stillingen, er du meget velkommen til at kontakte Lars Bøgelund på 6037 5723 eller Peder Vester Henriksen på 5329 6929. Motiveret ansøgning og CV sendes til AMBIZZION via nedenstående link. https: podio.com webforms 22729227 1608203 Stillingen ønskes besat med tiltrædelse 1.8-2019, men ansøgninger behandles løbende.11jobneteed433ad100000000000aDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2019-06-24T00:00:0000000EuropaDanmarkFyn & Sydfynske øerFynAssens3516284Ambizzion ApS11Østerbro 45690TommerupDKDanmark0DKDanmarkDKDanmark8Fuldtid46Permanent750488JobNet4979861497986110029-04-20190https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=eed433adhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=eed433adhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=eed433ad&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=eed433ad&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButton1Dansk3Læse/ tale341523Salgskonsulent2Salg361627802Larslb@ambizzion.dkDKDanmarkDKDanmark330022098VIL DU SÆLGE TIL DET DANSKE ERHVERVSMARKED? Bliv erhvervs-konsulent ved os!Robot Vi kan nu offentliggøre at vi starter et Telia Erhverv-hold op i vores afdeling i Odense. Derfor leder vi efter spændende profiler til opsøgende, telefonisk salg af telefoni- og internetløsninger til det danske erhvervsmarked. Som vores nye salgskonsulent på Telia Erhverv-opgaven bliver ansvarsområder: Salg af telefoni- og internetløsninger til det danske B2B-marked Opnåelse af egne samt teamets salgsbudgetter At medvirke aktivt til at Telia s brand altid bliver opfattet positivt Hvis du får en plads på holdet er du med til at skabe både oplevelsen og omsætningen, og du har, med din indsats, nøglen til Telia Erhverv s succes på både kort og lang sigt. Hvad skal der til for, at få en plads på vores nye Telia Erhverv-hold? Vi forventer at du: er veltalende og kan føre en velformuleret dialog på dansk har evnen til at tale med beslutningstagere i virksomheder og tilpasse dig den enkelte kunde formår at skabe gode kunderelationer er et konkurrencemenneske, der vil gøre alt for at være nr. 1 på holdet er ambitiøs og målrettet kan overholde aftaler både i henhold til os og i forhold til de kunder du taler med Den ideelle kandidat har erfaring fra telemarketingbranchen - men det vigtigste er at du har en masse gå-på-mod og selvtillid. Alle medarbejdere vil gennemgå et grundigt og skræddersyet oplæringsforløb, så man bliver klædt godt på til at kunne varetage dialogen med kunderne. Hvis du får en plads på vores nyopstartede Telia Erhverv-hold får du: et tæt samarbejde med Telia, der ofte besøger os en af branchens bedste lønmodeller med fast timeløn og bonusordning uden loft faste arbejdstider i dagstimerne dygtige ledere gode kollegaer, der altid står parate til at komme med deres inputs arbejdsplads i hjertet af Odense, tæt på busser, toge og parkeringsmuligheder lækker frokostordning med mad udefra sjove personalearrangementer og interne konkurrencer Vil du være med til at skabe vores nye Telia Erhverv-hold? Så skriv Jeg skal på jeres Telia Erhverv-hold! til vores rekrutteringsansvarlige Sofie Rex på 30270869. Du kan også søge elektronisk på https: keksales.dk job .

Vi kan nu offentliggøre at vi starter et Telia Erhverv-hold op i vores afdeling i Odense. Derfor leder vi efter spændende profiler til opsøgende, telefonisk salg af telefoni- og internetløsninger til det danske erhvervsmarked. 

Som vores nye salgskonsulent på Telia Erhverv-opgaven bliver ansvarsområder:

  • Salg af telefoni- og internetløsninger til det danske B2B-marked 
  • Opnåelse af egne samt teamets salgsbudgetter
  • At medvirke aktivt til at Telia's brand altid bliver opfattet positivt

Hvis du får en plads på holdet er du med til at skabe både oplevelsen og omsætningen, og du har, med din indsats, nøglen til Telia Erhverv's succes på både kort og lang sigt. 

Hvad skal der til for, at få en plads på vores nye Telia Erhverv-hold?

Vi forventer at du:

  • er veltalende og kan føre en velformuleret dialog på dansk 
  • har evnen til at tale med beslutningstagere i virksomheder og tilpasse dig den enkelte kunde
  • formår at skabe gode kunderelationer
  • er et konkurrencemenneske, der vil gøre alt for at være nr. 1 på holdet  
  • er ambitiøs og målrettet
  • kan overholde aftaler – både i henhold til os og i forhold til de kunder du taler med

Den ideelle kandidat har erfaring fra telemarketingbranchen - men det vigtigste er at du har en masse gå-på-mod og selvtillid. Alle medarbejdere vil gennemgå et grundigt og skræddersyet oplæringsforløb, så man bliver klædt godt på til at kunne varetage dialogen med kunderne. 

Hvis du får en plads på vores nyopstartede Telia Erhverv-hold får du:

  • et tæt samarbejde med Telia, der ofte besøger os
  • en af branchens bedste lønmodeller med fast timeløn og bonusordning uden loft
  • faste arbejdstider i dagstimerne
  • dygtige ledere
  • gode kollegaer, der altid står parate til at komme med deres inputs 
  • arbejdsplads i hjertet af Odense, tæt på busser, toge og parkeringsmuligheder 
  • lækker frokostordning med mad udefra
  • sjove personalearrangementer og interne konkurrencer

Vil du være med til at skabe vores nye Telia Erhverv-hold? Så skriv "Jeg skal på jeres Telia Erhverv-hold!" til vores rekrutteringsansvarlige Sofie Rex på 30270869. Du kan også søge elektronisk på https://keksales.dk/job/

KEKODE ApSOdense C2019-05-10T00:00:002019-07-05T00:00:00
330020151Vi leder efter flere dygtige salgskonsulenter til vores vækstende salgsteams! Skal du være en del af vores succes?Robot Vi ønsker at udvide vores to dygtige salgsteams, og vi er derfor på jagt efter flere dygtige og spændende profiler. Som vores nye salgskonsulent vil dine arbjedsopgaver være: Salg af telefoni- og internetløsninger til det danske B2C-marked fra Nordens største teleselskab Opnåelse af egne samt teamets salgsbudgetter At medvirke aktivt til at vores kunders brand altid bliver opfattet positivt Hvad forventer vi af dig? For at få en plads på et af vores dygtige B2C-hold forventer vi at du: er udadvendt og energisk kan føre en velformuleret dialog på dansk formår at skabe gode kunderelationer har vindermentalitet og derfor vil gøre alt for at være nr. 1 på salgstavlen brænder for at sælge vil lære at sælge er målrettet og ambitiøs kvalitets- og ansvarsbevidst kan arbejde over 30 timer på ugentligt basis Erfaring med telemarketing er ikke et krav, men en fordel! Alle medarbejdere vil dog gennemgå et grundigt og skræddersyet oplæringsforløb, hvor man får et indgående produktkendskab og hvor man tilegner sig forskellige salgsteknikker. Hvad tilbyder vi? Hvis du er vores nye salgskonsulent på et af vores dygtige salgsteams får du: en attraktiv lønmodel med fast timeløn samt dags- og månedsbonusser professionelt og uformelt arbejdsmiljø med højt til loftet og gode karrieremuligheder dygtige kollegaer og ledere, der altid står parate til at komme med deres inputs spændende arbejdsopgave, hvor du kommer til at være Nordens største teleselskabs stemme udadtil Moderne og åbent kontorlandskab i hjertet af Odense Lækker frokostordning med mad udefra Sjove personalearrangementer og interne konkurrencer Faste arbejdstider i dagstimer Interesseret? Så skriv Jeg er den I leder efter! til vores rekrutteringsansvarlige Sofie Rex på 30270869 eller søg elektronisk via vores hjemmeside (https: keksales.dk job ). Vi glæder os til at høre fra dig!

Vi ønsker at udvide vores to dygtige salgsteams, og vi er derfor på jagt efter flere dygtige og spændende profiler. Som vores nye salgskonsulent vil dine arbjedsopgaver være: 

  • Salg af telefoni- og internetløsninger til det danske B2C-marked fra Nordens største teleselskab 
  • Opnåelse af egne samt teamets salgsbudgetter
  • At medvirke aktivt til at vores kunders brand altid bliver opfattet positivt

Hvad forventer vi af dig?

For at få en plads på et af vores dygtige B2C-hold forventer vi at du: 

  • er udadvendt og energisk 
  • kan føre en velformuleret dialog på dansk 
  • formår at skabe gode kunderelationer 
  • har vindermentalitet og derfor vil gøre alt for at være nr. 1 på salgstavlen
  • brænder for at sælge/vil lære at sælge 
  • er målrettet og ambitiøs 
  • kvalitets- og ansvarsbevidst
  • kan arbejde over 30 timer på ugentligt basis

Erfaring med telemarketing er ikke et krav, men en fordel! Alle medarbejdere vil dog gennemgå et grundigt og skræddersyet oplæringsforløb, hvor man får et indgående produktkendskab og hvor man tilegner sig forskellige salgsteknikker.  

Hvad tilbyder vi? 

Hvis du er vores nye salgskonsulent på et af vores dygtige salgsteams får du: 

  • en attraktiv lønmodel med fast timeløn samt dags- og månedsbonusser
  • professionelt og uformelt arbejdsmiljø med højt til loftet og gode karrieremuligheder
  • dygtige kollegaer og ledere, der altid står parate til at komme med deres inputs
  • spændende arbejdsopgave, hvor du kommer til at være Nordens største teleselskabs stemme udadtil 
  • Moderne og åbent kontorlandskab i hjertet af Odense
  • Lækker frokostordning med mad udefra 
  • Sjove personalearrangementer og interne konkurrencer
  • Faste arbejdstider i dagstimer 

Interesseret? Så skriv "Jeg er den I leder efter!" til vores rekrutteringsansvarlige Sofie Rex på 30270869 eller søg elektronisk via vores hjemmeside (https://keksales.dk/job/). 

Vi glæder os til at høre fra dig!

KEKODE ApSOdense C2019-05-08T00:00:002019-07-03T00:00:00
330016495Kan du give vores allerbedste salgskonsulenter kamp til stregen? Så er du måske vores nye salgskonsulent på B2C-opgaven!Robot Vi leder efter flere salgskonsulenter, der er klar på at give vores allerbedste salgskonsulenter kamp til stregen! Din primære arbejdsopgave kommer til at bestå i opsøgende, telefonisk salg af telefoni- og internetløsninger til det danske privatmarked. Derudover vil dine arbejdsopgaver også være: Opnåelse af egne samt teamets salgsbudgettet At medvirke aktivt til at vores kunders brands altid bliver opfattet positivt Hvad gør vi for at klæde dig ordentligt på til opgaven? Som vores nye medarbejder vil du gennemgå et grundigt og skræddersyet oplæringskursus, hvor du får et indgående produktkendskab og hvor du tilegner dig forskellige salgsteknikker og kompetencer, du kan gøre brug af resten af dit liv. Vi har meget fokus på videreudvikling af vores medarbejdere, og derfor vil du også modtage løbende coaching samt salgstræning. Hvad tilbyder vi? Hvis du er vores nye salgskonsulent på B2C-holdet får du: en særdeles attraktiv løn-model med både fast timeløn samt dags- og månedbonusser et skræddersyet oplæringsforløb samt løbende coaching og salgstræning dygtige kollegaer og ledere, der altid står parate til at komme med deres inputs arbejdsplads i Odense C på Vestergade 74, tæt på busser og toge faste arbejdstider (mandag-torsdag kl. 10.00-18.00 og fredag kl. 10.00-15.45) interne konkurrencer med fede præmiere sjove personalearrangementer lækker frokostordning med mad udefra Hvem er du? Det er lige DIG vi leder efter, hvis du er: parat til at give vores allerbedste salgskonsulenter kamp til stregen indehaver af et stort vindergen og du derfor vil gøre alt for, at være nr. 1 på salgstavlen velformuleret udadvendt og fyldt med god energi brænder for salgsbranchen glad for at være på målrettet og ambitiøs en teamplayer, selvom der er tale om et konkurrencepræget arbejdsmiljø Vi forventer ikke at du har erfaring med telemarketing. Du SKAL dog have talegaverne i orden og brænde for at arbejde i salgsbranchen, som er meget konkurrencepræget. Vi ansætter løbende og der er derfor allerede opstart om ganske få dage. Kan du give vores allerbedste salgskonsulenter kamp til stregen og dermed få 1. pladsen på salgstavlen? Så skriv jeg vil være nr. 1 til vores rekrutteringsansvarlige Sofie Rex Dalbøl Rindom på 30270869. Du kan også søge via dette link: https: keksales.dk job . Vi glæder os til at høre fra dig!

Vi leder efter flere salgskonsulenter, der er klar på at give vores allerbedste salgskonsulenter kamp til stregen! Din primære arbejdsopgave kommer til at bestå i opsøgende, telefonisk salg af telefoni- og internetløsninger til det danske privatmarked. Derudover vil dine arbejdsopgaver også være:

  • Opnåelse af egne samt teamets salgsbudgettet 
  • At medvirke aktivt til at vores kunders brands altid bliver opfattet positivt 

Hvad gør vi for at klæde dig ordentligt på til opgaven?

Som vores nye medarbejder vil du gennemgå et grundigt og skræddersyet oplæringskursus, hvor du får et indgående produktkendskab og hvor du tilegner dig forskellige salgsteknikker og kompetencer, du kan gøre brug af resten af dit liv. Vi har meget fokus på videreudvikling af vores medarbejdere, og derfor vil du også modtage løbende coaching samt salgstræning. 

Hvad tilbyder vi?

Hvis du er vores nye salgskonsulent på B2C-holdet får du: 

  • en særdeles attraktiv løn-model med både fast timeløn samt dags- og månedbonusser 
  • et skræddersyet oplæringsforløb samt løbende coaching og salgstræning 
  • dygtige kollegaer og ledere, der altid står parate til at komme med deres inputs 
  • arbejdsplads i Odense C på Vestergade 74, tæt på busser og toge
  • faste arbejdstider (mandag-torsdag kl. 10.00-18.00 og fredag kl. 10.00-15.45)
  • interne konkurrencer med fede præmiere 
  • sjove personalearrangementer 
  • lækker frokostordning med mad udefra 

Hvem er du? 

Det er lige DIG vi leder efter, hvis du er: 

  • parat til at give vores allerbedste salgskonsulenter kamp til stregen 
  • indehaver af et stort vindergen og du derfor vil gøre alt for, at være nr. 1 på salgstavlen
  • velformuleret 
  • udadvendt og fyldt med god energi 
  • brænder for salgsbranchen 
  • glad for at være "på" 
  • målrettet og ambitiøs 
  • en teamplayer, selvom der er tale om et konkurrencepræget arbejdsmiljø

Vi forventer ikke at du har erfaring med telemarketing. Du SKAL dog have talegaverne i orden og brænde for at arbejde i salgsbranchen, som er meget konkurrencepræget.

Vi ansætter løbende og der er derfor allerede opstart om ganske få dage

Kan du give vores allerbedste salgskonsulenter kamp til stregen og dermed få 1. pladsen på salgstavlen? Så skriv "jeg vil være nr. 1" til vores rekrutteringsansvarlige Sofie Rex Dalbøl Rindom på 30270869. Du kan også søge via dette link: https://keksales.dk/job/

Vi glæder os til at høre fra dig!

 

KEKODE ApSOdense C2019-05-03T00:00:002019-06-28T00:00:00
330014196Intern Sælger med El-teknisk baggrundRobot Sælger til intern salg, med el-teknisk baggrund søges Til vores kontor i Odense søger vi en sælger til intern salg. Sælgeren vil indgå i et mindre team, hvor de daglige arbejdsopgaver primært vil være på kontoret. På sigt, kombineret med udkørende aktivitet. Arbejdsopgaverne: Modtage ordrer på telefon mail Teknisk dialog med kunder Udvikling af produktsortiment Opsøgende salg Beregninger og udarbejdelse af tilbud Vi forventer: At du har el-teknisk uddannelse (elektriker, tavlebygger osv.) At du er udadvendt At du er resultat-, og løsningsorienteret Fleksibel Serviceminded Engelsk i skrift og tale på samtaleniveau er et krav Erfaring fra lignende stilling, vil være en fordel, men ikke et krav Firmaet NST-DK A S er en el-grossist der startede i 1996. Vores primære marked er byggepladser, el-installatører samt industrivirksomheder. Vi har speciale i belysning, tavler, kabler osv., med delvis egen produktion på vores adresse, men også med import fra mange virksomheder i Europa og Kina. Vi er et mindre firma, med stor kunde port folie, stort lager med dag til dag levering og uformelt arbejdsmiljø Løn: Efter kvalifikationer Ansøgningsfrist: 15 5-2019 Der indkaldes løbende til samtaler. Ansøgning til: mads@nst-dk.dk Tiltrædelse: Efter aftale Arbejdssted: Danmark Kontaktperson: Mads Hermann Tlf: 63162021 eller mads@nst-dk.dk Hjemmeside: www.nst-dk.dk

 

Sælger til intern salg, med el-teknisk baggrund søges

Til vores kontor i Odense søger vi en sælger til intern salg.

Sælgeren vil indgå i et mindre team, hvor de daglige arbejdsopgaver primært vil være på kontoret. På sigt, kombineret med udkørende aktivitet.

Arbejdsopgaverne:

• Modtage ordrer på telefon/mail

• Teknisk dialog med kunder

• Udvikling af produktsortiment

• Opsøgende salg

• Beregninger og udarbejdelse af tilbud

Vi forventer:

• At du har el-teknisk uddannelse (elektriker, tavlebygger osv.)

• At du er udadvendt

• At du er resultat-, og løsningsorienteret

• Fleksibel

• Serviceminded

• Engelsk i skrift og tale på samtaleniveau er et krav• Erfaring fra lignende stilling, vil være en fordel, men ikke et krav

Firmaet NST-DK A/S er en el-grossist der startede i 1996. Vores primære marked er byggepladser, el-installatører samt industrivirksomheder.

Vi har speciale i belysning, tavler, kabler osv., med delvis egen produktion på vores adresse, men også med import fra mange virksomheder i Europa og Kina.

Vi er et mindre firma, med stor kunde port folie, stort lager med dag til dag levering og uformelt arbejdsmiljø

Løn: Efter kvalifikationer

Ansøgningsfrist: 15/5-2019 – Der indkaldes løbende til samtaler.

Ansøgning til: mads@nst-dk.dk

Tiltrædelse: Efter aftale

Arbejdssted: Danmark

Kontaktperson:

Mads Hermann

Tlf: 63162021 eller mads@nst-dk.dk

Hjemmeside: www.nst-dk.dk

NST DK. A/SOdense SV2019-04-30T00:00:002019-06-25T00:00:00
330012493Er det tid til forandring i dit liv? Bliv salgskonsulent ved KEK Sales Odense!Robot Til vores afdeling i Odense leder vi efter flere spændende profiler til vores B2C-teams. Som salgskonsulent ved os vil dine arbejdsopgaver består i opsøgende, telefonisk salg af telefoni- og internetløsninger til det danske privatmarked (B2C) opnåelse af egne samt teamets salgsmål at medvirke aktivt til at vores kunders brand altid bliver positivt opfattet Hvem er du? Din uddannelses- eller arbejdsmæssige baggrund er ikke så vigtig for os. Vi forventer derimod at du: er veltalende og kan føre en velformuleret dialog på dansk er energisk og udadvendt kan lide at være på er indehaver af et stort vindergen og vil gøre alt for, at være nr. 1 på tavlen brænder for salgsbranchen er motiveret og ambitiøs er mødestabil og ansvarsbevidst Erfaring med telemarketing er et plus, men bestemt ikke et krav! Alle vores medarbejdere vil gennemgå et skræddersyet oplæringskursus, så man er klædt godt på til opgaven. På dette oplæringskursus vil man tilegne sig forskellige salgsteknikker samt få et indgående produktkendskab. Derudover vil der også være løbende salgstræning samt coaching, så der hele tiden sker en udvikling i vores medarbejderes kompetencer. Hvad får du? Som vores nye salgskonsulent på vores B2C-hold får du: fast timeløn samt dags- og månedsbonusser uden loft et skræddersyet oplæringskursus samt løbende salgstræning og coaching dygtige kolleager og ledere, der altid står parate til at komme med inputs sjove personalearrangementer og interne konkurrencer lækker frokostordning med mad udefra arbejdsplads i hjertet af Odense, tæt på busser og toge faste arbejdstider Interesseret? Lyder det lige som jobbet for dig, så skriv det er tid til forandring til vores rekrutteringsansvarlige Sofie på 30270869. Du kan også søge elektronisk ved at sende din ansøgning til hendes e-mail (srdr@keksales.dk) eller via vores hjemmeside http: keksales.dk job ). Der er mulighed for opstart allerede om få dige, så skynd dig at søg en plads ved os! Vi glæder os til at høre fra dig!

Til vores afdeling i Odense leder vi efter flere spændende profiler til vores B2C-teams. Som salgskonsulent ved os vil dine arbejdsopgaver består i 

  • opsøgende, telefonisk salg af telefoni- og internetløsninger til det danske privatmarked (B2C) 
  • opnåelse af egne samt teamets salgsmål 
  • at medvirke aktivt til at vores kunders brand altid bliver positivt opfattet

Hvem er du?

Din uddannelses- eller arbejdsmæssige baggrund er ikke så vigtig for os. Vi forventer derimod at du: 

  • er veltalende og kan føre en velformuleret dialog på dansk 
  • er energisk og udadvendt 
  • kan lide at være "på" 
  • er indehaver af et stort vindergen og vil gøre alt for, at være nr. 1 på tavlen 
  • brænder for salgsbranchen 
  • er motiveret og ambitiøs 
  • er mødestabil og ansvarsbevidst 

Erfaring med telemarketing er et plus, men bestemt ikke et krav! Alle vores medarbejdere vil gennemgå et skræddersyet oplæringskursus, så man er klædt godt på til opgaven. På dette oplæringskursus vil man tilegne sig forskellige salgsteknikker samt få et indgående produktkendskab. Derudover vil der også være løbende salgstræning samt coaching, så der hele tiden sker en udvikling i vores medarbejderes kompetencer. 

Hvad får du?

Som vores nye salgskonsulent på vores B2C-hold får du: 

  • fast timeløn samt dags- og månedsbonusser uden loft 
  • et skræddersyet oplæringskursus samt løbende salgstræning og coaching 
  • dygtige kolleager og ledere, der altid står parate til at komme med inputs 
  • sjove personalearrangementer og interne konkurrencer 
  • lækker frokostordning med mad udefra 
  • arbejdsplads i hjertet af Odense, tæt på busser og toge 
  • faste arbejdstider 

Interesseret? 

Lyder det lige som jobbet for dig, så skriv "det er tid til forandring" til vores rekrutteringsansvarlige Sofie på 30270869. Du kan også søge elektronisk ved at sende din ansøgning til hendes e-mail (srdr@keksales.dk) eller via vores hjemmeside http://keksales.dk/job/). Der er mulighed for opstart allerede om få dige, så skynd dig at søg en plads ved os! 

Vi glæder os til at høre fra dig!

KEKODE ApSOdense C2019-04-26T00:00:002019-06-21T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

VIL DU SÆLGE TIL DET DANSKE ERHVERVSMARKED? Bliv erhvervs-konsulent ved os!

KEKODE ApS

Odense C
Vi kan nu offentliggøre at vi starter et Telia Erhverv-hold op i vores afdeling i Odense. Derfor leder vi efter spændende profiler til opsøgende, telefonisk salg af telefoni- og internetløsninger til det danske erhvervsmarked. Som vores nye salgskon...
Indrykket:10. maj 2019
Udløbsdato:5. juli 2019

Vi leder efter flere dygtige salgskonsulenter til vores vækstende salgsteams! Skal du være en del af vores succes?

KEKODE ApS

Odense C
Vi ønsker at udvide vores to dygtige salgsteams, og vi er derfor på jagt efter flere dygtige og spændende profiler. Som vores nye salgskonsulent vil dine arbjedsopgaver være: Salg af telefoni- og internetløsninger til det danske B2C-marked fra Norde...
Indrykket:8. maj 2019
Udløbsdato:3. juli 2019

Kan du give vores allerbedste salgskonsulenter kamp til stregen? Så er du måske vores nye salgskonsulent på B2C-opgaven!

KEKODE ApS

Odense C
Vi leder efter flere salgskonsulenter, der er klar på at give vores allerbedste salgskonsulenter kamp til stregen! Din primære arbejdsopgave kommer til at bestå i opsøgende, telefonisk salg af telefoni- og internetløsninger til det danske privatmark...
Indrykket:3. maj 2019
Udløbsdato:28. juni 2019

Intern Sælger med El-teknisk baggrund

NST DK. A/S

Odense SV
Sælger til intern salg, med el-teknisk baggrund søges Til vores kontor i Odense søger vi en sælger til intern salg. Sælgeren vil indgå i et mindre team, hvor de daglige arbejdsopgaver primært vil være på kontoret. På sigt, kombineret med udkørende a...
Indrykket:30. april 2019
Udløbsdato:25. juni 2019

Er det tid til forandring i dit liv? Bliv salgskonsulent ved KEK Sales Odense!

KEKODE ApS

Odense C
Til vores afdeling i Odense leder vi efter flere spændende profiler til vores B2C-teams. Som salgskonsulent ved os vil dine arbejdsopgaver består i opsøgende, telefonisk salg af telefoni- og internetløsninger til det danske privatmarked (B2C) opnåel...
Indrykket:26. april 2019
Udløbsdato:21. juni 2019