Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

SR-2 arbejdsleder/montør

SR-2 arbejdsleder/montør til vores bane-/vejafdeling

Dansk Skovservice - Randers 

MØDESTED ER HOLGER DANSKES VEJ 23, KRISTRUP, 8960 RANDERS SØ.

Dansk Skovservice er i en synlig udvikling og vi søger derfor en fleksibel SR-2 arbejdsleder, som kan være med til at kombinere sikkerhedsarbejde ved jernbanen og på vejen. Vores jernbaneafdeling løser alle typer af SR sikkerhedsydelser og i vores vejafdeling arbejder vi med alle typer af vejafmærkninger. Så her får du mulighed for at blive en del af et dygtigt og engageret team, som bakker hinanden op.

Vi er kendt for at have fokus på kvalitet og sikkerhed hele vejen rundt i projekterne og i alle faserne af opgaverne. Du skal derfor være en person, som sætter egen og andres sikkerhed højt. 

Forventninger til ansøger:

  • Fleksibel i forhold til arbejdstider
  • Ansvars-, kvalitetsbevidst, selvigangsættende og arbejde selvstændigt
  • Serviceminded, kundeforståelse og evne til kommunikation
  • Trives i en travl og omskiftelig hverdag
  • Kørekort til bil og trailer
  • Truckcertifikat
  • Have pondus, ikke være konfliktsky
  • Motiverende og engageret

Vi forventer ikke, at du har erfaring med vejafmærkninger, da du vil modtage oplæring og løbende vil blive tilbudt relevante kurser. Erfaring fra entreprenør, landbrug eller lignende vil dog være et plus. Din fysik skal være i orden, da jobbets udførelse kræver dette.

Arbejdsopgaver:

  • SR-2 arbejdsleder
  • Klargøring og pakning af materiel
  • Opsætning, flytning og nedtagning af alle typer af vejafmærkninger
  • Tilsyn med vejafmærkninger

Vi tilbyder:

  • Et udfordrende, ansvarsfuldt og selvstændigt job, i en dynamisk virksomhed
  • Gode kollegaer og et uformelt arbejdsklima
  • Opkvalificering af kompetencer
  • Løn som modsvarer dine kvalifikationer og ansvarsområde

Tiltrædelse: Snarest

Yderligere oplysninger:

Ansøgning med CV eller øvrige relevante bilag bedes sendt til post@dansk-skovservice.dk

Du er velkommen til at rette henvendelse til Conny Bruun, tlf. 23 30 65 06, hvis du ønsker yderligere information om stillingen.

 

                          


Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

329779751Phoenix-0dc7c2cb12018-03-19T00:00:00SR-2 arbejdsleder/montør

SR-2 arbejdsleder/montør til vores bane-/vejafdeling

Dansk Skovservice - Randers 

MØDESTED ER HOLGER DANSKES VEJ 23, KRISTRUP, 8960 RANDERS SØ.

Dansk Skovservice er i en synlig udvikling og vi søger derfor en fleksibel SR-2 arbejdsleder, som kan være med til at kombinere sikkerhedsarbejde ved jernbanen og på vejen. Vores jernbaneafdeling løser alle typer af SR sikkerhedsydelser og i vores vejafdeling arbejder vi med alle typer af vejafmærkninger. Så her får du mulighed for at blive en del af et dygtigt og engageret team, som bakker hinanden op.

Vi er kendt for at have fokus på kvalitet og sikkerhed hele vejen rundt i projekterne og i alle faserne af opgaverne. Du skal derfor være en person, som sætter egen og andres sikkerhed højt. 

Forventninger til ansøger:

  • Fleksibel i forhold til arbejdstider
  • Ansvars-, kvalitetsbevidst, selvigangsættende og arbejde selvstændigt
  • Serviceminded, kundeforståelse og evne til kommunikation
  • Trives i en travl og omskiftelig hverdag
  • Kørekort til bil og trailer
  • Truckcertifikat
  • Have pondus, ikke være konfliktsky
  • Motiverende og engageret

Vi forventer ikke, at du har erfaring med vejafmærkninger, da du vil modtage oplæring og løbende vil blive tilbudt relevante kurser. Erfaring fra entreprenør, landbrug eller lignende vil dog være et plus. Din fysik skal være i orden, da jobbets udførelse kræver dette.

Arbejdsopgaver:

  • SR-2 arbejdsleder
  • Klargøring og pakning af materiel
  • Opsætning, flytning og nedtagning af alle typer af vejafmærkninger
  • Tilsyn med vejafmærkninger

Vi tilbyder:

  • Et udfordrende, ansvarsfuldt og selvstændigt job, i en dynamisk virksomhed
  • Gode kollegaer og et uformelt arbejdsklima
  • Opkvalificering af kompetencer
  • Løn som modsvarer dine kvalifikationer og ansvarsområde

Tiltrædelse: Snarest

Yderligere oplysninger:

Ansøgning med CV eller øvrige relevante bilag bedes sendt til post@dansk-skovservice.dk

Du er velkommen til at rette henvendelse til Conny Bruun, tlf. 23 30 65 06, hvis du ønsker yderligere information om stillingen.

 

                          

2018-05-15T00:51:14.103 SR-2 arbejdsleder montør til vores bane- vejafdeling Dansk Skovservice - Randers MØDESTED ER HOLGER DANSKES VEJ 23, KRISTRUP, 8960 RANDERS SØ. Dansk Skovservice er i en synlig udvikling og vi søger derfor en fleksibel SR-2 arbejdsleder, som kan være med til at kombinere sikkerhedsarbejde ved jernbanen og på vejen. Vores jernbaneafdeling løser alle typer af SR sikkerhedsydelser og i vores vejafdeling arbejder vi med alle typer af vejafmærkninger. Så her får du mulighed for at blive en del af et dygtigt og engageret team, som bakker hinanden op. Vi er kendt for at have fokus på kvalitet og sikkerhed hele vejen rundt i projekterne og i alle faserne af opgaverne. Du skal derfor være en person, som sætter egen og andres sikkerhed højt. Forventninger til ansøger: Fleksibel i forhold til arbejdstider Ansvars-, kvalitetsbevidst, selvigangsættende og arbejde selvstændigt Serviceminded, kundeforståelse og evne til kommunikation Trives i en travl og omskiftelig hverdag Kørekort til bil og trailer Truckcertifikat Have pondus, ikke være konfliktsky Motiverende og engageret Vi forventer ikke, at du har erfaring med vejafmærkninger, da du vil modtage oplæring og løbende vil blive tilbudt relevante kurser. Erfaring fra entreprenør, landbrug eller lignende vil dog være et plus. Din fysik skal være i orden, da jobbets udførelse kræver dette. Arbejdsopgaver: SR-2 arbejdsleder Klargøring og pakning af materiel Opsætning, flytning og nedtagning af alle typer af vejafmærkninger Tilsyn med vejafmærkninger Vi tilbyder: Et udfordrende, ansvarsfuldt og selvstændigt job, i en dynamisk virksomhed Gode kollegaer og et uformelt arbejdsklima Opkvalificering af kompetencer Løn som modsvarer dine kvalifikationer og ansvarsområde Tiltrædelse: Snarest Yderligere oplysninger: Ansøgning med CV eller øvrige relevante bilag bedes sendt til post@dansk-skovservice.dk Du er velkommen til at rette henvendelse til Conny Bruun, tlf. 23 30 65 06, hvis du ønsker yderligere information om stillingen.11Jobnet0dc7c2cb100000000000IDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2018-05-14T00:00:0000010EuropaDanmarkEuropaDanmarkJyllandØstjyllandRandersEuropaDanmarkJyllandNordjyllandMariagerfjord3141701Dansk Skovservice v/Mick Bruun11Trehøje 118970HavndalDKDanmark0
post@dansk-skovservice.dkDKDanmarkDKDanmark
8Fuldtid46Permanent542449JobNet47982341000https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=0dc7c2cbhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=0dc7c2cbhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=0dc7c2cb&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=0dc7c2cb&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonhttps://static.matchwork.com/company/logo/DK/ORS/SoMe/Ledelse_og_HR/Ledelse/2.jpgHar du et højt ambitionsniveau? Hos Dansk Skovservice v/Mick Bruun får du rige muligheder for at påvirke virksomheden i en positiv retning.12008001Dansk3Læse/ tale343904Arbejdsleder6Ledelse353799447Conny Bruunpost@dansk-skovservice.dkDKDanmarkDKDanmark329921609Funktionsleder til DriftsafdelingenRobot Har du interesse og erfaring indenfor pleje af grønne arealer, og tør du sætte dig selv og din faglighed i spil i din ledelse af 5 kompetente og selvstyrende teams? Så har du her muligheden i en af landets største kommuner.Vi har et højt serviceniveau, en klar opgaveportefølje og et stærkt hold vi mangler bare dig til at gå forrest i sikring af fortsat udvikling, sparring og opnåelse af målsætninger snarest muligt og senest 1. marts 2019.Randers Kommunes driftsafdeling søger lige nu en funktionsleder til arbejdsledelse af 5 selvstyrende teams 25-30 medarbejdere indenfor vedligeholdelse af offentlige grønne arealer.Driftsafdelingen hører under Udvikling, Miljø og Teknik og består i alt af 100 medarbejdere fordelt på grønne og grå opgaver samt værksted, administration og ledelse, herunder varetagelse af grønne arealer, naturområder, NAP (nytteaktiverings projekt), vejområdet, udførelse af arbejde for Ejendomsservice mf. samt rotte- og vinterbekæmpelse. Driftsafdelingen er konkurrencedygtig på udførelsen af de daglige opgaver, hvor kvalitet, fleksibilitet og effektivitet er kendetegnende for denne afdeling.I Driftsafdelingen sætter vi stor pris på vores gode arbejdsmiljø og en arbejdsplads, der er kendetegnet ved, at vi hjælper hinanden, at vi er med på beatet og ikke er bange for at tænke i nye baner.Jobbet:Det at være funktionsleder indebærer det daglige ansvar for ca. 25-30 medarbejdere fordelt på 5 teams primært indenfor grøn vedligeholdelse og pleje. I det daglige får du en væsentlig opgave i at sørge for udviklingen af teamsene samt at de målsætninger, der er for området nås, og at serviceniveauer holdes.Du skal aktivt deltage i et fagligt miljø i lederteamet og har samtidig en særlig opgave i at sikre den fortsatte faglige udvikling indenfor områderne. Du vil indgå i faglig sparring med medarbejderne og forestå arbejdsplanlægning, tilsyn, opfølgning, vejledning, evaluering m.m. i de selvstyrende teams, samt at du kan indgå i en faglig drøftelse indenfor områderne med forvaltningens bestillere.Som funktionsleder refererer du til driftslederen. Den faglige sparring, planlægning, arbejdstilrettelæggelse mv. vil i stor udstrækning ske med den øvrige ledergruppe bestående af to funktionsleder kollegaer, driftslederen, driftschefen samt de administrative medarbejdere, der er ansvarlige for de tilsvarende arbejdsområder i administrativt regi.Opgaver:Planlægning af projekter og arbejdsgange indenfor fagområderne grøn vedligeholdelseOpstilling af klare mål for de selvstyrende teams arbejde og sikre implementering af disse i fællesskab med medarbejderneEvaluering og udvikling af opgaver indenfor ansvarsområdetVejledning, sparring og samarbejde med forvaltninger og institutioner i kommunen samt månedlige møder med områdets bestillereKompetenceudvikling af medarbejdere samt afholdelse af MUSSikring af at driftsafdelingen er på forkant med udfordringerne på områderneDeltagelse i vintervagt ordningen i form af tilsyn af føret og administrativt tilsyn i vintersæsonen.Dine kvalifikationer:Relevant uddannelsesbaggrund gartner, anlægsgartner, jordbrugsteknolog el.lign.Erfaring med opgavestyring, vedligeholdelse og pleje indenfor områderneHar en motiverende ledelsesstil, hvor der tages ansvar, beslutninger og initiativGod til at skabe samarbejde og involvering med medarbejderne i det daglige arbejdeKendskab til VintermanHar ledelseserfaringKvalitetsbevidst ift. kvalitetsbeskrivelserRobusthed skal kunne håndtere modstand konstruktivtGod formidlingsevne både i skrift og taleGodt humør god humorVi tilbyder:Et godt arbejdsmiljø med en uformel omgangstone og højt til loftetEn arbejdsplads, hvor arbejdsmiljø er i fokus og prioriteres højtEn arbejdsplads, der er med fremme i udviklingen, der tænker i grønnere og smartere løsningerGod sundhedsordningLøn- og ansættelsesvilkår:Løn- og ansættelsesvilkår sker med indplacering som driftsassistent i henhold til overenskomst mellem KL og relevant faglig organisation, herunder NY LØN.Yderligere oplysninger:Ønsker du yderligere oplysninger om stillingen, er du velkommen til at kontakte driftsleder Frank Poulsen på 89 15 16 98 22 49 06 12.Ansøgningsfrist:Vi glæder os til at modtage din ansøgning vedlagt relevant dokumentation via vores rekrutteringssystem senest mandag den 14. januar 2019 kl. 23.59.Først når du har modtaget en kvittering pr. e-mail, har vi modtaget din ansøgning.Vi afholder samtaler den 22. og 23. januar 2019.Tiltrædelse snarest muligt og senest 1. marts 2019.AnsættelsesforholdFuldtidsstilling, fastansættelseTiltrædelse01-03-2019Ansøgningsfrist14-01-2019 23:59Virksomhedens oplysningerDriftsafdelingenKontaktpersonFrank PoulsenHar du interesse og erfaring indenfor pleje af grønne arealer, og tør du sætte dig selv og din faglighed i spil i din ledelse af 5 kompetente og selvstyrende teams? Så har du her muligheden i en af landets største kommuner.

Vi har et højt serviceniveau, en klar opgaveportefølje og et stærkt hold – vi mangler bare dig til at gå forrest i sikring af fortsat udvikling, sparring og opnåelse af målsætninger snarest muligt og senest 1. marts 2019.

Randers Kommunes driftsafdeling søger lige nu en funktionsleder til arbejdsledelse af 5 selvstyrende teams – 25-30 medarbejdere indenfor vedligeholdelse af offentlige grønne arealer.

Driftsafdelingen hører under Udvikling, Miljø og Teknik og består i alt af 100 medarbejdere fordelt på ”grønne” og ”grå” opgaver samt værksted, administration og ledelse, herunder varetagelse af grønne arealer, naturområder, NAP (nytteaktiverings projekt), vejområdet, udførelse af arbejde for Ejendomsservice mf. samt rotte- og vinterbekæmpelse. Driftsafdelingen er konkurrencedygtig på udførelsen af de daglige opgaver, hvor kvalitet, fleksibilitet og effektivitet er kendetegnende for denne afdeling.

I Driftsafdelingen sætter vi stor pris på vores gode arbejdsmiljø og en arbejdsplads, der er kendetegnet ved, at vi hjælper hinanden, at vi er med på beatet og ikke er bange for at tænke i nye baner.

Jobbet:

Det at være funktionsleder indebærer det daglige ansvar for ca. 25-30 medarbejdere fordelt på 5 teams primært indenfor grøn vedligeholdelse og pleje. I det daglige får du en væsentlig opgave i at sørge for udviklingen af teamsene samt at de målsætninger, der er for området nås, og at serviceniveauer holdes.

Du skal aktivt deltage i et fagligt miljø i lederteamet og har samtidig en særlig opgave i at sikre den fortsatte faglige udvikling indenfor områderne. Du vil indgå i faglig sparring med medarbejderne og forestå arbejdsplanlægning, tilsyn, opfølgning, vejledning, evaluering m.m. i de selvstyrende teams, samt at du kan indgå i en faglig drøftelse indenfor områderne med forvaltningens bestillere.

Som funktionsleder refererer du til driftslederen. Den faglige sparring, planlægning, arbejdstilrettelæggelse mv. vil i stor udstrækning ske med den øvrige ledergruppe bestående af to funktionsleder kollegaer, driftslederen, driftschefen samt de administrative medarbejdere, der er ansvarlige for de tilsvarende arbejdsområder i administrativt regi.

Opgaver:
  • Planlægning af projekter og arbejdsgange indenfor fagområderne grøn vedligeholdelse
  • Opstilling af klare mål for de selvstyrende teams’ arbejde og sikre implementering af disse i fællesskab med medarbejderne
  • Evaluering og udvikling af opgaver indenfor ansvarsområdet
  • Vejledning, sparring og samarbejde med forvaltninger og institutioner i kommunen samt månedlige møder med områdets bestillere
  • Kompetenceudvikling af medarbejdere samt afholdelse af MUS
  • Sikring af at driftsafdelingen er på forkant med udfordringerne på områderne
  • Deltagelse i vintervagt ordningen i form af tilsyn af føret og administrativt tilsyn i vintersæsonen.

Dine kvalifikationer:
  • Relevant uddannelsesbaggrund – gartner, anlægsgartner, jordbrugsteknolog el.lign.
  • Erfaring med opgavestyring, vedligeholdelse og pleje indenfor områderne
  • Har en motiverende ledelsesstil, hvor der tages ansvar, beslutninger og initiativ
  • God til at skabe samarbejde og involvering med medarbejderne i det daglige arbejde
  • Kendskab til Vinterman
  • Har ledelseserfaring
  • Kvalitetsbevidst ift. kvalitetsbeskrivelser
  • Robusthed – skal kunne håndtere modstand konstruktivt
  • God formidlingsevne både i skrift og tale
  • Godt humør – god humor

Vi tilbyder:
  • Et godt arbejdsmiljø med en uformel omgangstone og højt til loftet
  • En arbejdsplads, hvor arbejdsmiljø er i fokus og prioriteres højt
  • En arbejdsplads, der er med fremme i udviklingen, der tænker i grønnere og smartere løsninger
  • God sundhedsordning

Løn- og ansættelsesvilkår:

Løn- og ansættelsesvilkår sker med indplacering som driftsassistent i henhold til overenskomst mellem KL og relevant faglig organisation, herunder NY LØN.

Yderligere oplysninger:

Ønsker du yderligere oplysninger om stillingen, er du velkommen til at kontakte driftsleder Frank Poulsen på 89 15 16 98 / 22 49 06 12.

Ansøgningsfrist:

Vi glæder os til at modtage din ansøgning vedlagt relevant dokumentation via vores rekrutteringssystem senest mandag den 14. januar 2019 kl. 23.59.

Først når du har modtaget en kvittering pr. e-mail, har vi modtaget din ansøgning.

Vi afholder samtaler den 22. og 23. januar 2019.

Tiltrædelse snarest muligt og senest 1. marts 2019.

Ansættelsesforhold
Fuldtidsstilling, fastansættelse

Tiltrædelse
01-03-2019

Ansøgningsfrist
14-01-2019 23:59

Virksomhedens oplysninger
Driftsafdelingen

Kontaktperson
Frank Poulsen

 

Randers Kommune2018-12-04T00:00:002019-01-14T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

Funktionsleder til Driftsafdelingen

Randers Kommune

Har du interesse og erfaring indenfor pleje af grønne arealer, og tør du sætte dig selv og din faglighed i spil i din ledelse af 5 kompetente og selvstyrende teams? Så har du her muligheden i en af landets største kommuner.Vi har et højt servicenive...
Indrykket:4. december 2018
Udløbsdato:14. januar 2019