Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

SSA/ pædagogisk assistent til Demens dagcenter Grøndalshusene

Demens dagcenter Grøndalshusene er et spændende hus, der ud over almindelige indendørs aktiviteter også tilbyder forskellige spændende ude aktiviteter. Huset har plads til 15 visiterede brugere, som kommer fra eget hjem.  
Dagcenteret er åbent ugens 5 dage i tidsrummet 9.30 -15.00 og 2 x ugen til kl 20. 
 
Dagcenteret er en del, af demens landsbyen Grøndalshusene, som er et 11.124m2 areal.  På arealet er der anlagt et stisystem som giver adgangsmuligheder rundt i området. Den anlagte sti er formet som et otte tal og i sløjfen er anlagt et torv. Undervejs på stien er indlagt erindrings punkter og aktivitets muligheder.
 
 Vi søger en aktivitetsmedarbejder.  
Der er uddannet SSA - eller pædagogisk assistent.
Stillingen er på 32 timer pr. uge pr. 1. april 2018 og gerne før.  
Arbejdstiden er vekslende med dagvagter fra kl. 8.00 – 15 eller 16 
Samt aftenvagter 2 x hver 3 uge fra kl. 12 til.20.  
  
Vi søger dig der: 
  • Kan være med til at integrere aktiviteter som en naturlig del af hverdagen. 
  • Brænder for demens området.  
  • Er kreativ i opgavevaretagelsen, er rummelig og har humor. 
  • Kan planlægge, motivere og gennemføre aktiviteter med beboere i såvel små som større grupper - med udgangspunkt i beboernes ønsker og behov.   
  • Kan være tovholder for at planlægge og afholde aktiviteter både ude og inde.  
  • Er en lydhør, åben og kan samarbejde, med husenes aktivitets medarbejder.  
  •  Brænder for ude liv. 
  • Der vil planlægge og afvikle bus ture for vores brugere. 
  • Har det lille kørekort – så du Kan være chauffør på vores mini bus.       
Vi tilbyder: 
  • Et arbejde, hvor du har mulighed for at præge funktioner og opgaver i hverdagen og hvor du sammen med dit team, selvstændigt tilrettelægger dagens opgaver.   
  • En arbejdsplads med fokus på tillid, ansvar og respekt for beboere og kollegaer 
  • En arbejdsplads i udvikling med fokus på faglighed, kvalitet og værdier    
  • Et hus hvor ledelsen og medarbejdere i dagligt samspil er aktive for at skabe et godt miljø, og hvor den enkelte medarbejder med sit bidrag er med til at gøre en forskel. 
  • Personlig og faglig udvikling, 
  • Opbakning fra ledere og kollegaer til at, gøre tingene anderledes til gavn for beboerne og trivslen. 
  •  En arbejdsplads hvor vi målrettet arbejder med bevidsthed om egen adfærd – fordomme – projektioner og selvopfattelse, for derved at højne samspillet med brugene - pårørende og kollegaer.  

Ansøgningsfrist den 13. februar. Der forventes afholdt ansættelsessamtaler den 21. februar.
 
Løn efter gældende overenskomst.
 
Vil du vide mere om stillingerne, er du velkommen til at ringe til centerleder Marion Pihl Jensen  tlf. 23 45 80 75.
eller aktivitets medarbejder Tina Schwartz tlf. 56 20 41 72. 
 


Ikke det rigtige job?

Opret en jobagent og få dit nye job direkte i indbakken



Opret jobagent her