Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

SSA som teamleder med distance ledelse og stor selvstændighed, Sjælland.

Ønsker du et arbejdsliv med udfordringer, forandringer og stor selvstændighed hvor du har inflydelse på balancen mellem dit arbejdsliv og hjemmeliv? Er du god til at skabe tillid, gode relationer og kan yde autentisk personaleledelse?   

Hvem er Olivia Danmark?

Olivia Danmark har siden 2004 hjulpet borgere med særlige vanskeligheder over hele Danmark til en lettere hverdag. Det kan være pga. fysisk handicap eller andet. Vi stræber efter at skabe balance mellem kommunernes behov for effektive serviceydelser, borgenes behov for tryghed og en fleksibel hverdag samt medarbejdernes behov for et meningsfyldt arbejde.

Om jobbet

Olivia Danmark oplever stadig stor vækst og ønsker at udvide med yderligere en fagstærk teamleder til at varetage ordninger på Sjælland.

Som teamleder er du ansvarlig for en portefølje af ordninger, som alle er individuelle idet vores borgere har forskellige grader af handicap og diagnoser. I hver ordning er der tilknyttet en gruppe af faglærte og/eller ufaglærte medarbejdere, der yder den nødvendige hjælp hos borgeren. Dit ansvar er at sørge for den daglige drift i dine ordninger; herunder rekruttering, personalemøder, trivsel, borgermøder osv. Du bliver en del af teamleder gruppen og får kompetente kollegaer du kan sparre med og dele erfaringer med. 

Dit ansvar og opgaver vil bl.a. omfatte:

  • Daglig ledelse, rådgivning og støtte af medarbejdere i ordningerne
  • Personalemøder for medarbejderne og besøg hos borgere  
  • Rekruttering
  • Samarbejdsmøder med kommune/Region
  • Planlægning, koordinering og sammensætning af medarbejderteams, vagt- og ferieplanlægning
  • Systematisk dokumentation og kvalitetssikring
  • Tæt samarbejde med salgschefen om fremtidige ordninger

 

Hvem er du?
Du skal være uddannet social- og sundhedsassistent eller sygeplejerske, - med kendskab til såvel det somatiske som det psykiatriske område. Erfaring med distance- og personaleledelse samt rekruttering vil blive foretrukket. Har du erfaring indenfor det respiratoriske område er det en fordel. Vi søger en ny kollega der har gode menneskelige og faglige kompetancer der samtidig gerne vil lære nye ting, udvikle sig personligt og lære hvordan vi arbejder med "The Olivia Way".

Som person er det godt at du er robust og rummelig, da du ofte vil stå i situationer præget af krise, sorg og frustrationer. Du skal besidde en høj grad af selvstændighed, være god til at se muligheder og evne at træffe beslutninger, da du arbejder en del på egen hånd. Der er ikke to dage, der er ens og akutte opgaver kan udforde din planlægning. I sådanne situationer skal du evne at bevare overblikket, kunne prioritere og fastholde et godt humør. Dit arbejde foregår for en vis del på distancen og det er derfor vigtigt, at du evner at gøre din ledelse nærværende på trods.
Vi har høje krav til dokumentation og forventer, at du er grundig, velorganiseret og er dygtig til at formulere dig mundtligt og skriftligt. Du har et stort koordineringstalent, kendskab til Office-pakken og en interesse i at arbejde med økonomiprofilen for din portefølje. Du deltager i statusmøder med dine kollegaer og din nærmeste leder, hvor din portefølje bliver gennemgået så du altid har et overblik og  en god forståelse for de ordninger du er ansvarlig for.

Hovedkontoret ligger i Herlev og du skal være bosiddende på Sjælland. Du vil veksle mellem at arbejde på kontoret og hjemmefra samt være på vejene. Dine ordninger er spredt over Sjælland, og du skal forvente en del køreaktivitet i forbindelse med eksempelvis personalemøder, ansættelsessamtaler, borgerbesøg og møder med dine medarbejdere. Møder i aftentimerne kan også forekomme. Du arbejder selvstændigt og planlægger selv din tid mellem at arbejde på kontoret og hjemme. Jobbet er på fuldtid og har en stor grad af fleksibilitet så du kan balanacere dit arbejdsliv og hjemmeliv på, en for dig, hensigtsmæssig måde.  
 
Hvad tilbyder Olivia Danmark dig?
Du tilbydes en spændende arbejdsplads med højt til loftet,  fokus på lederudvikling, god fleksibilitet, fokus på det personlige engagement og mulighed for at være en vigtig medspiller i en rivende udvikling. Du vil blive en del af en afdeling på 23 personer, hvoraf du vil have 12 teamleder kollegaer fordelt over hele landet. Vi tilbyder løn efter kvalifikationer, en god sundhedsforsikring samt firmabil. Vi har massage ordning, frokostkurv, frokostordning og sociale aktiviteter.

Ansøgning
Vi kalder løbende til samtale og ansætter når vi har fundet vores nye kollega så send gerne din ansøgning i dag.
Vi ser frem til at høre fra dig.


Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

330114171Phoenix-7bbde59012019-10-29T00:00:00SSA som teamleder med distance ledelse og stor selvstændighed, Sjælland.

Ønsker du et arbejdsliv med udfordringer, forandringer og stor selvstændighed hvor du har inflydelse på balancen mellem dit arbejdsliv og hjemmeliv? Er du god til at skabe tillid, gode relationer og kan yde autentisk personaleledelse?   

Hvem er Olivia Danmark?

Olivia Danmark har siden 2004 hjulpet borgere med særlige vanskeligheder over hele Danmark til en lettere hverdag. Det kan være pga. fysisk handicap eller andet. Vi stræber efter at skabe balance mellem kommunernes behov for effektive serviceydelser, borgenes behov for tryghed og en fleksibel hverdag samt medarbejdernes behov for et meningsfyldt arbejde.

Om jobbet

Olivia Danmark oplever stadig stor vækst og ønsker at udvide med yderligere en fagstærk teamleder til at varetage ordninger på Sjælland.

Som teamleder er du ansvarlig for en portefølje af ordninger, som alle er individuelle idet vores borgere har forskellige grader af handicap og diagnoser. I hver ordning er der tilknyttet en gruppe af faglærte og/eller ufaglærte medarbejdere, der yder den nødvendige hjælp hos borgeren. Dit ansvar er at sørge for den daglige drift i dine ordninger; herunder rekruttering, personalemøder, trivsel, borgermøder osv. Du bliver en del af teamleder gruppen og får kompetente kollegaer du kan sparre med og dele erfaringer med. 

Dit ansvar og opgaver vil bl.a. omfatte:

  • Daglig ledelse, rådgivning og støtte af medarbejdere i ordningerne
  • Personalemøder for medarbejderne og besøg hos borgere  
  • Rekruttering
  • Samarbejdsmøder med kommune/Region
  • Planlægning, koordinering og sammensætning af medarbejderteams, vagt- og ferieplanlægning
  • Systematisk dokumentation og kvalitetssikring
  • Tæt samarbejde med salgschefen om fremtidige ordninger

 

Hvem er du?
Du skal være uddannet social- og sundhedsassistent eller sygeplejerske, - med kendskab til såvel det somatiske som det psykiatriske område. Erfaring med distance- og personaleledelse samt rekruttering vil blive foretrukket. Har du erfaring indenfor det respiratoriske område er det en fordel. Vi søger en ny kollega der har gode menneskelige og faglige kompetancer der samtidig gerne vil lære nye ting, udvikle sig personligt og lære hvordan vi arbejder med "The Olivia Way".

Som person er det godt at du er robust og rummelig, da du ofte vil stå i situationer præget af krise, sorg og frustrationer. Du skal besidde en høj grad af selvstændighed, være god til at se muligheder og evne at træffe beslutninger, da du arbejder en del på egen hånd. Der er ikke to dage, der er ens og akutte opgaver kan udforde din planlægning. I sådanne situationer skal du evne at bevare overblikket, kunne prioritere og fastholde et godt humør. Dit arbejde foregår for en vis del på distancen og det er derfor vigtigt, at du evner at gøre din ledelse nærværende på trods.
Vi har høje krav til dokumentation og forventer, at du er grundig, velorganiseret og er dygtig til at formulere dig mundtligt og skriftligt. Du har et stort koordineringstalent, kendskab til Office-pakken og en interesse i at arbejde med økonomiprofilen for din portefølje. Du deltager i statusmøder med dine kollegaer og din nærmeste leder, hvor din portefølje bliver gennemgået så du altid har et overblik og  en god forståelse for de ordninger du er ansvarlig for.

Hovedkontoret ligger i Herlev og du skal være bosiddende på Sjælland. Du vil veksle mellem at arbejde på kontoret og hjemmefra samt være på vejene. Dine ordninger er spredt over Sjælland, og du skal forvente en del køreaktivitet i forbindelse med eksempelvis personalemøder, ansættelsessamtaler, borgerbesøg og møder med dine medarbejdere. Møder i aftentimerne kan også forekomme. Du arbejder selvstændigt og planlægger selv din tid mellem at arbejde på kontoret og hjemme. Jobbet er på fuldtid og har en stor grad af fleksibilitet så du kan balanacere dit arbejdsliv og hjemmeliv på, en for dig, hensigtsmæssig måde.  
 
Hvad tilbyder Olivia Danmark dig?
Du tilbydes en spændende arbejdsplads med højt til loftet,  fokus på lederudvikling, god fleksibilitet, fokus på det personlige engagement og mulighed for at være en vigtig medspiller i en rivende udvikling. Du vil blive en del af en afdeling på 23 personer, hvoraf du vil have 12 teamleder kollegaer fordelt over hele landet. Vi tilbyder løn efter kvalifikationer, en god sundhedsforsikring samt firmabil. Vi har massage ordning, frokostkurv, frokostordning og sociale aktiviteter.

Ansøgning
Vi kalder løbende til samtale og ansætter når vi har fundet vores nye kollega så send gerne din ansøgning i dag.
Vi ser frem til at høre fra dig.

2019-11-23T02:00:15.813 Ønsker du et arbejdsliv med udfordringer, forandringer og stor selvstændighed hvor du har inflydelse på balancen mellem dit arbejdsliv og hjemmeliv? Er du god til at skabe tillid, gode relationer og kan yde autentisk personaleledelse? Hvem er Olivia Danmark? Olivia Danmark har siden 2004 hjulpet borgere med særlige vanskeligheder over hele Danmark til en lettere hverdag. Det kan være pga. fysisk handicap eller andet. Vi stræber efter at skabe balance mellem kommunernes behov for effektive serviceydelser, borgenes behov for tryghed og en fleksibel hverdag samt medarbejdernes behov for et meningsfyldt arbejde. Om jobbet Olivia Danmark oplever stadig stor vækst og ønsker at udvide med yderligere en fagstærk teamleder til at varetage ordninger på Sjælland. Som teamleder er du ansvarlig for en portefølje af ordninger, som alle er individuelle idet vores borgere har forskellige grader af handicap og diagnoser. I hver ordning er der tilknyttet en gruppe af faglærte og eller ufaglærte medarbejdere, der yder den nødvendige hjælp hos borgeren. Dit ansvar er at sørge for den daglige drift i dine ordninger herunder rekruttering, personalemøder, trivsel, borgermøder osv. Du bliver en del af teamleder gruppen og får kompetente kollegaer du kan sparre med og dele erfaringer med. Dit ansvar og opgaver vil bl.a. omfatte: Daglig ledelse, rådgivning og støtte af medarbejdere i ordningerne Personalemøder for medarbejderne og besøg hos borgere Rekruttering Samarbejdsmøder med kommune Region Planlægning, koordinering og sammensætning af medarbejderteams, vagt- og ferieplanlægning Systematisk dokumentation og kvalitetssikring Tæt samarbejde med salgschefen om fremtidige ordninger Hvem er du? Du skal være uddannet social- og sundhedsassistent eller sygeplejerske, - med kendskab til såvel det somatiske som det psykiatriske område. Erfaring med distance- og personaleledelse samt rekruttering vil blive foretrukket. Har du erfaring indenfor det respiratoriske område er det en fordel. Vi søger en ny kollega der har gode menneskelige og faglige kompetancer der samtidig gerne vil lære nye ting, udvikle sig personligt og lære hvordan vi arbejder med The Olivia Way . Som person er det godt at du er robust og rummelig, da du ofte vil stå i situationer præget af krise, sorg og frustrationer. Du skal besidde en høj grad af selvstændighed, være god til at se muligheder og evne at træffe beslutninger, da du arbejder en del på egen hånd. Der er ikke to dage, der er ens og akutte opgaver kan udforde din planlægning. I sådanne situationer skal du evne at bevare overblikket, kunne prioritere og fastholde et godt humør. Dit arbejde foregår for en vis del på distancen og det er derfor vigtigt, at du evner at gøre din ledelse nærværende på trods.Vi har høje krav til dokumentation og forventer, at du er grundig, velorganiseret og er dygtig til at formulere dig mundtligt og skriftligt. Du har et stort koordineringstalent, kendskab til Office-pakken og en interesse i at arbejde med økonomiprofilen for din portefølje. Du deltager i statusmøder med dine kollegaer og din nærmeste leder, hvor din portefølje bliver gennemgået så du altid har et overblik og en god forståelse for de ordninger du er ansvarlig for. Hovedkontoret ligger i Herlev og du skal være bosiddende på Sjælland. Du vil veksle mellem at arbejde på kontoret og hjemmefra samt være på vejene. Dine ordninger er spredt over Sjælland, og du skal forvente en del køreaktivitet i forbindelse med eksempelvis personalemøder, ansættelsessamtaler, borgerbesøg og møder med dine medarbejdere. Møder i aftentimerne kan også forekomme. Du arbejder selvstændigt og planlægger selv din tid mellem at arbejde på kontoret og hjemme. Jobbet er på fuldtid og har en stor grad af fleksibilitet så du kan balanacere dit arbejdsliv og hjemmeliv på, en for dig, hensigtsmæssig måde. Hvad tilbyder Olivia Danmark dig? Du tilbydes en spændende arbejdsplads med højt til loftet, fokus på lederudvikling, god fleksibilitet, fokus på det personlige engagement og mulighed for at være en vigtig medspiller i en rivende udvikling. Du vil blive en del af en afdeling på 23 personer, hvoraf du vil have 12 teamleder kollegaer fordelt over hele landet. Vi tilbyder løn efter kvalifikationer, en god sundhedsforsikring samt firmabil. Vi har massage ordning, frokostkurv, frokostordning og sociale aktiviteter. AnsøgningVi kalder løbende til samtale og ansætter når vi har fundet vores nye kollega så send gerne din ansøgning i dag.Vi ser frem til at høre fra dig.11jobnet7bbde590100000000000IDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2019-11-22T00:00:000000http://www.oliviadanmark.dk/0EuropaDanmarkSjælland & øerStorkøbenhavnHerlev3638828OLIVIA DANMARK A/S11Hørkær 202730HerlevDKDanmark0
DKDanmarkDKDanmark
8Fuldtid46Permanent845417JobNet5065305506530510029-10-20190https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=7bbde590https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=7bbde590https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=7bbde590&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=7bbde590&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonhttps://static.matchwork.com/company/logo/DK/ORS/SoMe/Social_og_sundhed/Sundhed/3.jpgSSA som teamleder med distance ledelse og stor selvstændighed, Sjælland.12007991Dansk3Læse/ tale346017Social- og sundhedsassistent10Sundhed77Pleje og omsorg363361260noreply@ofir.comDKDanmarkDKDanmark330134446Social- og sundhedsassistenter til aftenvagt på HjortespringBasic Genindrykning Vil du være med til at give vores beboere en tryg og rar hverdag? Vi søger to nye medarbejdere: En social- og sundhedsassistent i aftenvagt gennemsnitligt 27 timer om ugen i 5 2-rul med weekendarbejde i ulige uger. En social- og sundhedsassistent i aftenvagt gennemsnitligt 28 timer om ugen i 7 7-rul i ulige uger. Om Omsorgscentret Hjortespring Omsorgscentret Hjortespring i Herlev er en selvejende institution med driftsoverenskomst med Københavns Kommune. På Hjortespring er der i alt 158 lejligheder og plejeboliger (inklusive ægteparboliger). Vi er 135 ansatte. Vi tilbyder dig en arbejdsplads, hvor vi sætter beboerne i centrum og giver dem en god dag er mangfoldige og har et godt arbejdsmiljø sætter faglighed højt og arbejder tværfagligt har træningsfaciliteter til både beboere og medarbejdere har eget produktionskøkken, som arbejder økologisk holder fast i traditioner og er sammen med beboere til hverdag og fest Desuden vil du få en god introduktion til Hjortespring og vores organisation, værdier og arbejdsgange. Derudover vil du få medindflydelse på kultur, arbejdsmiljø og arbejdsplads. Løn- og ansættelsesvilkår Lønnen forhandles efter principperne i Ny Løn efter gældende overenskomst mellem Københavns Kommune og FOA. Tiltrædelse den 1. januar 2020 eller efter aftale. Mere information Har du lyst til at høre mere om stillingerne, kan du kontakte afdelingsleder Helle Block Andersen på 4454 7410 eller forstander Inge Andersen på 4452 1526. Du kan også besøge vores hjemmeside www.omsorgscentrethjortespring.kk.dk. Søg via nedenstående link senest tirsdag den 17. december 2019. Vores hverdag handler om mennesker. Se mere om os på vores-hverdag.dk.

Genindrykning

Vil du være med til at give vores beboere en tryg og rar hverdag? 

Vi søger to nye medarbejdere:

  • En social- og sundhedsassistent i aftenvagt gennemsnitligt 27 timer om ugen i 5/2-rul med weekendarbejde i ulige uger.
  • En social- og sundhedsassistent i aftenvagt gennemsnitligt 28 timer om ugen i 7/7-rul i ulige uger.

Om Omsorgscentret Hjortespring
Omsorgscentret Hjortespring i Herlev er en selvejende institution med driftsoverenskomst med Københavns Kommune.

På Hjortespring er der i alt 158 lejligheder og plejeboliger (inklusive ægteparboliger). Vi er 135 ansatte.

Vi tilbyder dig en arbejdsplads, hvor vi

  • sætter beboerne i centrum og giver dem en god dag
  • er mangfoldige og har et godt arbejdsmiljø
  • sætter faglighed højt og arbejder tværfagligt
  • har træningsfaciliteter til både beboere og medarbejdere
  • har eget produktionskøkken, som arbejder økologisk
  • holder fast i traditioner og er sammen med beboere til hverdag og fest

Desuden vil du få en god introduktion til Hjortespring og vores organisation, værdier og arbejdsgange. Derudover vil du få medindflydelse på kultur, arbejdsmiljø og arbejdsplads.

Løn- og ansættelsesvilkår
Lønnen forhandles efter principperne i Ny Løn efter gældende overenskomst mellem Københavns Kommune og FOA. Tiltrædelse den 1. januar 2020 eller efter aftale.

Mere information
Har du lyst til at høre mere om stillingerne, kan du kontakte afdelingsleder Helle Block Andersen på 4454 7410 eller forstander Inge Andersen på 4452 1526. Du kan også besøge vores hjemmeside www.omsorgscentrethjortespring.kk.dk.

Søg via nedenstående link senest tirsdag den 17. december 2019.

Vores hverdag handler om mennesker. Se mere om os på vores-hverdag.dk.

ORS/Small/fd6c8faf_logo.pngHjortespring A 4. salHerlev2019-12-03T14:00:50.8402019-12-17T00:00:00
330136862Social- og sundhedsassistent til dagvagt på HjortespringBasic Er du sosu-assistent så har vi brug for dig! På plejehjemmet Hjortespring vil vi gerne give ældre en god hverdag med mulighed for gode oplevelser og indhold i hverdagen. Vi medvirker til at skabe en tryg og en værdig alderdom, og når den tid kommer også en værdig død. Vi vil gerne have en ny kollega, som vil være med på vores mission. Vi vægter medbestemmelse, samarbejde, faglig udvikling og et godt kollegialt fællesskab højt. Og vi har brug for dig. Vi er en afdeling med 18 beboere. Vi sætter pris på og respekterer, at vores beboere har selvbestemmelsesret og indflydelse på deres hverdag. Hos vores fremtidige kollega lægger vi vægt på, at du er fagligt dygtig og ønsker at bidrage til, at beboerne har en tryg og indholdsrig hverdag. Tillige ønsker vi en kollega, som har gode samarbejdsevner, humor, er fleksibel og loyal. Vi kan til gengæld tilbyde en arbejdsplads med et godt psykisk arbejdsmiljø og stabile, engagerede og positive kollegaer. Opgaverne er meget varierende, bl.a. pleje- og omsorgsopgaver, sundhedsfaglig dokumentation, medicinhåndtering. Ansættelsesvilkår Stillingen er ledig fra 1. januar eller efter aftale. Du bliver ansat 34 timer ugentligt i dagvagt med weekendvagt hver 3. weekend. Yderligere information Du kan få mere viden om afdelingen og opgaverne ved at henvende dig til afdelingsleder Helle Block Andersen på 4454 7410. Og du kan læse mere om Hjortespring på omsorgscentrethjortespring.kk.dk. Søg via nedenstående link senest fredag den 20. december 2019 Vores hverdag handler om mennesker. Se mere om os på vores-hverdag.dk

Er du sosu-assistent – så har vi brug for dig!

På plejehjemmet Hjortespring vil vi gerne give ældre en god hverdag med mulighed for gode oplevelser og indhold i hverdagen.

Vi medvirker til at skabe en tryg og en værdig alderdom, og når den tid kommer – også en værdig død. Vi vil gerne have en ny kollega, som vil være med på vores mission.
Vi vægter medbestemmelse, samarbejde, faglig udvikling og et godt kollegialt fællesskab højt. Og vi har brug for dig.

Vi er en afdeling med 18 beboere. Vi sætter pris på og respekterer, at vores beboere har selvbestemmelsesret og indflydelse på deres hverdag.

Hos vores fremtidige kollega lægger vi vægt på, at du er fagligt dygtig og ønsker at bidrage til, at beboerne har en tryg og indholdsrig hverdag.
Tillige ønsker vi en kollega, som har gode samarbejdsevner, humor, er fleksibel og loyal.

Vi kan til gengæld tilbyde en arbejdsplads med et godt psykisk arbejdsmiljø og stabile, engagerede og positive kollegaer.

Opgaverne er meget varierende, bl.a. pleje- og omsorgsopgaver, sundhedsfaglig dokumentation, medicinhåndtering.

Ansættelsesvilkår
Stillingen er ledig fra 1. januar eller efter aftale. Du bliver ansat 34 timer ugentligt i dagvagt med weekendvagt hver 3. weekend.

Yderligere information
Du kan få mere viden om afdelingen og opgaverne ved at henvende dig til afdelingsleder Helle Block Andersen på 4454 7410.

Og du kan læse mere om Hjortespring på omsorgscentrethjortespring.kk.dk.

Søg via nedenstående link senest fredag den 20. december 2019

Vores hverdag handler om mennesker. Se mere om os på vores-hverdag.dk 

ORS/Small/fd6c8faf_logo.pngHjortespring A 3. salHerlev2019-12-06T17:00:18.0732019-12-20T00:00:00
330140453Stokholtbuen søger en social- og sundhedsassistentBasic Højst på vores ønskeseddel i år står, at vi i 2020 gerne vil byde en nysgerrig og faglig velfunderet kollega velkommen, og med på vores rejse til at blive Danmarks bedste helhedstilbud til målgruppen. Helt specifikt ønsker vi os en social- og sundhedsassistent, måske står vi også øverst på din ønskeseddel? Du vil blive en del af et allerede tværfagligt hus, hvor alle arbejder ud fra vores definerede kerneopgave, med fokus på, hvordan vi som ressourcepersoner fagligt og personligt kan bidrage til at understøtte den enkelte borgers liv. Vi understøtter den enkelte borgers ønsker for et godt, sundt og værdigt liv. Vi tager udgangspunkt i borgerens ønsker, ressourcer og netværk og finder de bedste løsninger sammen med borgeren Vi ønsker at sætte handling bag vores ord, hvorfor vi er påbegyndt en proces, med dynamiske sammensatte ressourceteams, for derved at kunne nå hele vejen rundt om den enkelte borger. Dette kræver en mangfoldig og tværfaglig personalegruppe, derfor er vi på udkig efter en spændende profil, der har helt særlige kvalifikationer og kompetencer, som ønsker at sætte dem i spil sammen med os.OM DIGDu er drevet af, at ville udvikle din værkstøjskasse i takt med de behov som vores kerneopgaveløsning har behov for, og vi forventer derfor, at du løbende deltager bidrager til din egen kontinuerlige kompetenceudvikling bl.a. ved at deltage i faglige refleksionsrum med dine øvrige kollegaer og leder.For at komme i betragtning til jobbet kræver det, at du er professionel, faglig velfunderet og heraf er bevist om egne kompetenceområder.Endvidere forventer vi, at du er handlekraftig og villig til at tage ansvar, også når det handler om at lære fra sig. At du som person er struktureret, og deraf evner at planlægge og udfører aftalte opgaver, samt at du formår at dokumentere praksis. Det er ligeledes et krav, at du besidder et nuanceret menneskesyn, og altid er nysgerrig i mødet med den enkelte borger, og deraf formår at reflektere over egen praksis.Ligeledes forventer vi, at du oplever helhedspleje, herunder personlig pleje som en naturlig del af dit arbejde.Beboernes miljø er struktureret og forudsigeligt, men arbejdsopgaverne kalder på, at du er omstillingsparat og fleksibel.På Stokholtbuen tilknyttes du, ved ansættelsesstart, en mentor der de første 3 måneder vil sikre din introduktion til arbejdspladsen og medvirke til at du hurtigt opnår viden og tryghed omkring Stokholtbuen, vores tilgange, metoder og ikke mindst vores menneskesyn, hvorfor vi ikke har en forventning om, at du har direkte erfaring med vores målgruppe.Alle fastansatte forventes at deltage i et 4 ugers uddannelsesforløb i neuropsykologi og neuropædagogik, inden for det 1. års ansættelse. De opnåede kompetencer understøttes desuden af 4-6 årlige fagsupervisioner af de undervisere som forestår uddannelsesforløbet. Hvis du kan genkende dig selv i ovenstående, hører vi meget gerne fra dig.Inden du ansøger, ser vi meget gerne, at du læser om os på vores hjemmeside www.stokholtbuen.dk HVEM BOR PÅ STOKHOLTBUEN?Stokholtbuen er et helhedstilbud for 36 voksne mennesker mellem 20- 64 år med autismespektrum forstyrrelser og andre følgehandicaps herunder moderat svær mental retardering. Det er således mennesker på et lavt udviklingstrin, der bor på Stokholtbuen og støtteniveauet er derfor omfangsrigt.LØN OG ANS TTELSESVILKÅRLøn og ansættelse ifølge gældende overenskomst efter principper om lokal løndannelse efter aftale med den forhandlingsberettigede organisation.Der er mulighed for individuel forhandling med baggrund i kvalifikationer.Arbejdstid er som udgangspunkt skiftende tjeneste (dag aften tjeneste, samt hver anden weekend).YDERLIGERE INFORMATIONDu er velkommen til at kontakte vores leder, Christine Walentin Skøtt på telefon 4477 6203, såfremt du ønsker at hører mere om stillingerne, på hverdage i dagtimerne.ANSØGNINGSFRIST: 12. JANUAR 2020Der afholdes ansættelsessamtaler løbende, så send allerede din ansøgning i dag.Vi foretrækker, at du sender din ansøgning online. Klik på send ansøgning og vedhæft din ansøgning, dit CV og dit uddannelsesbevis.Vi ser mangfoldighed som en styrke. Derfor opfordrer vi alle uanset køn, alder, handicap, religion, seksuel orientering eller etnisk baggrund til at søge job hos os.Højst på vores ønskeseddel i år står, at vi i 2020 gerne vil byde en nysgerrig og faglig velfunderet kollega velkommen, og med på vores rejse til at blive Danmarks bedste helhedstilbud til målgruppen. Helt specifikt ønsker vi os en social- og sundhedsassistent, måske står vi også øverst på din ønskeseddel?

Du vil blive en del af et allerede tværfagligt hus, hvor alle arbejder ud fra vores definerede kerneopgave, med fokus på, hvordan vi som ressourcepersoner fagligt og personligt kan bidrage til at understøtte den enkelte borgers liv.

”Vi understøtter den enkelte borgers ønsker for et godt, sundt og værdigt liv. Vi tager udgangspunkt i borgerens ønsker, ressourcer og netværk og finder de bedste løsninger sammen med borgeren”

Vi ønsker at sætte handling bag vores ord, hvorfor vi er påbegyndt en proces, med dynamiske sammensatte ressourceteams, for derved at kunne nå hele vejen rundt om den enkelte borger. Dette kræver en mangfoldig og tværfaglig personalegruppe, derfor er vi på udkig efter en spændende profil, der har helt særlige kvalifikationer og kompetencer, som ønsker at sætte dem i spil sammen med os.

OM DIG
Du er drevet af, at ville udvikle din værkstøjskasse i takt med de behov som vores kerneopgaveløsning har behov for, og vi forventer derfor, at du løbende deltager/bidrager til din egen kontinuerlige kompetenceudvikling bl.a. ved at deltage i faglige refleksionsrum med dine øvrige kollegaer og leder.

For at komme i betragtning til jobbet kræver det, at du er professionel, faglig velfunderet og heraf er bevist om egne kompetenceområder.
Endvidere forventer vi, at du er handlekraftig og villig til at tage ansvar, også når det handler om at lære fra sig. At du som person er struktureret, og deraf evner at planlægge og udfører aftalte opgaver, samt at du formår at dokumentere praksis.  
Det er ligeledes et krav, at du besidder et nuanceret menneskesyn, og altid er nysgerrig i mødet med den enkelte borger, og deraf formår at reflektere over egen praksis.
Ligeledes forventer vi, at du oplever helhedspleje, herunder personlig pleje som en naturlig del af dit arbejde.
Beboernes miljø er struktureret og forudsigeligt, men arbejdsopgaverne kalder på, at du er omstillingsparat og fleksibel.

På Stokholtbuen tilknyttes du, ved ansættelsesstart, en mentor der de første 3 måneder vil sikre din introduktion til arbejdspladsen og medvirke til at du hurtigt opnår viden og tryghed omkring Stokholtbuen, vores tilgange, metoder og ikke mindst vores menneskesyn, hvorfor vi ikke har en forventning om, at du har direkte erfaring med vores målgruppe.

Alle fastansatte forventes at deltage i et 4 ugers uddannelsesforløb i neuropsykologi og neuropædagogik, inden for det 1. års ansættelse. De opnåede kompetencer understøttes desuden af 4-6 årlige fagsupervisioner af de undervisere som forestår uddannelsesforløbet.
 
Hvis du kan genkende dig selv i ovenstående, hører vi meget gerne fra dig.

Inden du ansøger, ser vi meget gerne, at du læser om os på vores hjemmeside www.stokholtbuen.dk

HVEM BOR PÅ STOKHOLTBUEN?
Stokholtbuen er et helhedstilbud for 36 voksne mennesker mellem 20- 64 år med autismespektrum forstyrrelser og andre følgehandicaps herunder moderat/svær mental retardering. Det er således mennesker på et lavt udviklingstrin, der bor på Stokholtbuen og støtteniveauet er derfor omfangsrigt.

LØN OG ANSÆTTELSESVILKÅR
Løn og ansættelse ifølge gældende overenskomst efter principper om lokal løndannelse efter aftale med den forhandlingsberettigede organisation.
Der er mulighed for individuel forhandling med baggrund i kvalifikationer.
Arbejdstid er som udgangspunkt skiftende tjeneste (dag/aften tjeneste, samt hver anden weekend).

YDERLIGERE INFORMATION
Du er velkommen til at kontakte vores leder, Christine Walentin Skøtt på telefon 4477 6203, såfremt du ønsker at hører mere om stillingerne, på hverdage i dagtimerne.

ANSØGNINGSFRIST: 12. JANUAR 2020
Der afholdes ansættelsessamtaler løbende, så send allerede din ansøgning i dag.

Vi foretrækker, at du sender din ansøgning online. Klik på ”send ansøgning” og vedhæft din ansøgning, dit CV og dit uddannelsesbevis.

Vi ser mangfoldighed som en styrke. Derfor opfordrer vi alle uanset køn, alder, handicap, religion, seksuel orientering eller etnisk baggrund til at søge job hos os.

ORS/BK-Byvaaben_small.pngStokholtbuenHerlev2019-12-12T18:44:22.4402020-01-12T00:00:00
330134865Social-og sundhedshjælper / -assistent til vores udekørende teamProfile DFS Plus søger social og sundhedshjælper assistent til vores udekørende team i dagvagt og aftenvagt som kører for Albertslund, Brøndby og Høje Tåstrup kommune. Vi tilbyder:En spændende arbejdsplads, hvor der er mulighed for at udvikle faglige og personlige kompetencer.En arbejdsplads hvor trivsel og et godt arbejdsmiljø vægtes højt og personlige relationer sættes højst på dagsorden.Kompetente og engagerende kollegaer, der tager ansvar for både kvalitet og udviklingstiltag.En arbejdsplads hvor du vil få medansvar og medindflydelse.Løn efter overenskomst.Vi forventer, at duEr uddannet social- og sundhedshjælper eller social- og sundhedsassistent.Er fagligt velfunderet og ansvarsbevidst.Er mødestabil, fleksibel og positiv.Arbejder rehabiliterende og motiverende i samarbejdet med borgerne.Er fleksibel, har en høj faglig standard og kan bevare overblikket - også når der er travlt.Er imødekommende og tager et naturligt medansvar på din arbejdsplads.Har erfaring med elektronisk dokumentation.Har kørekort.DFS plus er en privat hjemmepleje der samarbejder med Albertslund, Brøndby og Høje Taastrup Kommune siden 2003. DFS plus yder hjælp for ca. 1000 borger og beskæftiger ca. 120 medarbejder. Vi vil være kendt for den bedste kvalitet, sikker og præcis levering samt høj service. Vi er en virksomhed hvor der hersker et godt arbejdsklima og hvor medarbejder følger sig værdsatte. Hvis vi skal sætte ord på vores værdier i DFS plus kan vi nævne:Respekt og dialogAnsvar og indflydelseNærvær og kvalitetIndhold i hverdagenVækker dette din nysgerrighed og har du lyst at være en af os, og bidrage til DFS plus bliver endnu spændende arbejdsplads hører vi gerne fra dig. For yderligere spørgsmål er du velkommen til at kontakte vores HR leder Gudrun Lüdecke på 60 26 48 07 eller Driftschef Amela Sokol på 60 26 48 12 Ansøgning sendes via knappen Send ansøgning .Ansøgninger behandles løbende, hvorfor vi håber, at du vil ansøge hurtigst muligt. Stillingen ønskes besat snarest muligt. Se mere på vores ansøgersite: https: dfs-plus.ofir.com
DFS Plus søger social og sundhedshjælper/assistent til vores udekørende team i dagvagt og aftenvagt som kører for Albertslund, Brøndby og Høje Tåstrup kommune. 

Vi tilbyder:
  • En spændende arbejdsplads, hvor der er mulighed for at udvikle faglige og personlige kompetencer.
  • En arbejdsplads hvor trivsel og et godt arbejdsmiljø vægtes højt og personlige relationer sættes højst på dagsorden.
  • Kompetente og engagerende kollegaer, der tager ansvar for både kvalitet og udviklingstiltag.
  • En arbejdsplads hvor du vil få medansvar og medindflydelse.
  • Løn efter overenskomst.
Vi forventer, at du
  • Er uddannet social- og sundhedshjælper eller social- og sundhedsassistent.
  • Er fagligt velfunderet og ansvarsbevidst.
  • Er mødestabil, fleksibel og positiv.
  • Arbejder rehabiliterende og motiverende i samarbejdet med borgerne.
  • Er fleksibel, har en høj faglig standard og kan bevare overblikket - også når der er travlt.
  • Er imødekommende og tager et naturligt medansvar på din arbejdsplads.
  • Har erfaring med elektronisk dokumentation.
  • Har kørekort.
DFS plus er en privat hjemmepleje der samarbejder med Albertslund, Brøndby og Høje Taastrup Kommune siden 2003.

DFS plus yder hjælp for ca. 1000 borger og beskæftiger ca. 120 medarbejder.

Vi vil være kendt for den bedste kvalitet, sikker og præcis levering samt høj service.

Vi er en virksomhed hvor der hersker et godt arbejdsklima og hvor medarbejder følger sig værdsatte.

Hvis vi skal sætte ord på vores værdier i DFS plus kan vi nævne:
  • Respekt og dialog
  • Ansvar og indflydelse
  • Nærvær og kvalitet
  • Indhold i hverdagen
Vækker dette din nysgerrighed og har du lyst at være en af os, og bidrage til DFS plus bliver endnu spændende arbejdsplads hører vi gerne fra dig.

For yderligere spørgsmål er du velkommen til at kontakte vores HR leder Gudrun Lüdecke på 60 26 48 07 eller Driftschef Amela Sokol på 60 26 48 12

Ansøgning sendes via knappen "Send ansøgning".
Ansøgninger behandles løbende, hvorfor vi håber, at du vil ansøge hurtigst muligt.

Stillingen ønskes besat snarest muligt.




Se mere på vores ansøgersite: https://dfs-plus.ofir.com

ORS/Small/0e24d15f_logo.pngDFS Plus ApSTaastrup2019-12-04T02:00:48.9902020-01-17T00:00:00
330125292Engageret social- og sundhedsassistent til Hjemmeplejen SydRobot Vil du have faglige udfordringer, fantastiske kolleger og stort ansvar, så er du måske vores nye social- og sundhedsassistent i hjemmeplejen Syd. Som vores nye kollega bliver du en del af en ambitiøs arbejdsplads med et højt fagligt niveau, hvor du får mulighed for at udvikle både dine personlige og faglige kompetencer. I hjemmeplejen Syd er vi inddelt i fire mindre teams, der arbejder tæt sammen. Sammen med dine assistent-kollegaer får du det overordnede ansvar i dit team, blandt andet i vores arbejde med triagering. Som social- og sundhedsassistent i hjemmeplejen Syd får du masser af faglige udfordringer og stor selvstændighed. Dine kollegers støtte og sparring er dog aldrig langt væk, når der er brug for det, bl.a. andet fra vores to dygtige, faglige koordinatorer. Vi arbejder med rehabilitering og tidlig opsporing, og vi prioriterer borgerens involvering højt. Vi holder fokus på vores kerneopgave, som er: Sammen med borgeren og med kompetent tværfagligt samarbejde understøtter vi borgeren i at leve et godt liv. Syd er en arbejdsplads, hvor vi lægger vægt på åbenhed og tillid og hvor der er plads til dialog også når vi er uenige. Vi har et tæt sammenhold og godt humør og vi glæder os til at byde dig velkommen i gruppen, hvor du får en mentor og en grundig introduktion, så du hurtigt bliver en del af arbejdspladsen. Du får en afvekslende hverdag, hvor der ikke er to dage der er ens. Om dig Du er uddannet social- og sundhedsassistent og har erfaring fra hjemmepleje, plejecenter eller hospital. Derudover forventer vi at du:Kan dokumentere ift. kravene til dokumentation også via iPad. Vi benytter omsorgssystemet CURA og FSIII.Har erfaring med at arbejde med FMK og Med-com.Brænder for at bruge dine faglige kompetencer sætter en ære i at levere pleje af høj kvalitet.Har en anerkendende tilgang til både borgere, pårørende og samarbejdspartnereEr god til at kommunikere og samarbejde, også på tværs af fagligheder.Kan handle selvstændigt inden for eget ansvars - og kompetenceområde. Om stillingen Som social- og sundhedsassistent arbejder du efter vores SSA-profil. Stillingen er på 32-37 timer om ugen, med weekendvagt hver 2. eller 3. uge. Løn og vilkår efter gældende overenskomst. Vi holder samtaler løbende så send din ansøgning allerede i dag eller senest den 15. december 2019 via linket herunder. Ansættelse pr. 1. februar 2020 eller snarest derefter. Har du spørgsmål, er du velkommen til at kontakte Daglig leder Gitte Anthonisen på tlf.: 43 35 37 48. Du kan læse mere på www.htk.dk og vi bor på Valby Søndergade 2, 2630 Taastrup.
Vil du have faglige udfordringer, fantastiske kolleger og stort ansvar, så er du måske vores nye social- og sundhedsassistent i hjemmeplejen Syd. 
 
Som vores nye kollega bliver du en del af en ambitiøs arbejdsplads med et højt fagligt niveau, hvor du får mulighed for at udvikle både dine personlige og faglige kompetencer.

I hjemmeplejen Syd er vi inddelt i fire mindre teams, der arbejder tæt sammen. Sammen med dine assistent-kollegaer får du det overordnede ansvar i dit team, blandt andet i vores arbejde med triagering. Som social- og sundhedsassistent i hjemmeplejen Syd får du masser af faglige udfordringer og stor selvstændighed. Dine kollegers støtte og sparring er dog aldrig langt væk, når der er brug for det, bl.a. andet fra vores to dygtige, faglige koordinatorer. Vi arbejder med rehabilitering og tidlig opsporing, og vi prioriterer borgerens involvering højt. Vi holder fokus på vores kerneopgave, som er:
 
Sammen med borgeren og med kompetent tværfagligt samarbejde understøtter vi borgeren i at leve et godt liv.
 
Syd er en arbejdsplads, hvor vi lægger vægt på åbenhed og tillid og hvor der er plads til dialog – også når vi er uenige. Vi har et tæt sammenhold og godt humør og vi glæder os til at byde dig velkommen i gruppen, hvor du får en mentor og en grundig introduktion, så du hurtigt bliver en del af arbejdspladsen. Du får en afvekslende hverdag, hvor der ikke er to dage der er ens.

Om dig
Du er uddannet social- og sundhedsassistent og har erfaring fra hjemmepleje, plejecenter eller hospital.
 
Derudover forventer vi at du:
  • Kan dokumentere ift. kravene til dokumentation – også via iPad. Vi benytter omsorgssystemet CURA og FSIII.
  • Har erfaring med at arbejde med FMK og Med-com.
  • Brænder for at bruge dine faglige kompetencer sætter en ære i at levere pleje af høj kvalitet.
  • Har en anerkendende tilgang til både borgere, pårørende og samarbejdspartnere
  • Er god til at kommunikere og samarbejde, også på tværs af fagligheder.
  • Kan handle selvstændigt inden for eget ansvars - og kompetenceområde.
 
Om stillingen
Som social- og sundhedsassistent arbejder du efter vores SSA-profil. Stillingen er på 32-37 timer om ugen, med weekendvagt hver 2. eller 3. uge. Løn og vilkår efter gældende overenskomst.
 
Vi holder samtaler løbende så send din ansøgning allerede i dag eller senest den 15. december 2019 via linket herunder.
 
Ansættelse pr. 1. februar 2020 eller snarest derefter.
 
Har du spørgsmål, er du velkommen til at kontakte Daglig leder Gitte Anthonisen på tlf.: 43 35 37 48.

Du kan læse mere på www.htk.dk og vi bor på Valby Søndergade 2, 2630 Taastrup.

Høje-Taastrup KommuneTaastrup2019-11-15T00:00:002019-12-15T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

Social- og sundhedsassistenter til aftenvagt på Hjortespring

Hjortespring A 4. sal

Herlev
Genindrykning Vil du være med til at give vores beboere en tryg og rar hverdag? Vi søger to nye medarbejdere: En social- og sundhedsassistent i aftenvagt gennemsnitligt 27 timer om ugen i 5 2-rul med weekendarbejde i ulige uger. En social- og sundhe...
Indrykket:3. december 2019
Udløbsdato:17. december 2019

Social- og sundhedsassistent til dagvagt på Hjortespring

Hjortespring A 3. sal

Herlev
Er du sosu-assistent så har vi brug for dig! På plejehjemmet Hjortespring vil vi gerne give ældre en god hverdag med mulighed for gode oplevelser og indhold i hverdagen. Vi medvirker til at skabe en tryg og en værdig alderdom, og når den tid kommer ...
Indrykket:6. december 2019
Udløbsdato:20. december 2019

Stokholtbuen søger en social- og sundhedsassistent

Stokholtbuen

Herlev
Højst på vores ønskeseddel i år står, at vi i 2020 gerne vil byde en nysgerrig og faglig velfunderet kollega velkommen, og med på vores rejse til at blive Danmarks bedste helhedstilbud til målgruppen. Helt specifikt ønsker vi os en social- og sundhe...
Indrykket:12. december 2019
Udløbsdato:12. januar 2020

Social-og sundhedshjælper / -assistent til vores udekørende team

DFS Plus ApS

Taastrup
DFS Plus søger social og sundhedshjælper assistent til vores udekørende team i dagvagt og aftenvagt som kører for Albertslund, Brøndby og Høje Tåstrup kommune. Vi tilbyder:En spændende arbejdsplads, hvor der er mulighed for at udvikle faglige og per...
Indrykket:4. december 2019
Udløbsdato:17. januar 2020

Engageret social- og sundhedsassistent til Hjemmeplejen Syd

Høje-Taastrup Kommune

Taastrup
Vil du have faglige udfordringer, fantastiske kolleger og stort ansvar, så er du måske vores nye social- og sundhedsassistent i hjemmeplejen Syd. Som vores nye kollega bliver du en del af en ambitiøs arbejdsplads med et højt fagligt niveau, hvor du ...
Indrykket:15. november 2019
Udløbsdato:15. december 2019