Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

SSH/SSA til fastansættelse i Svanehaven

Amaliehaven i Augustenborg søger to faste medarbejdere til Svanehaven, som er vores udegruppe. 
 
Svanehaven består af 20 centernære ældreboliger, hvis beboere Amaliehavens medarbejdere yder pleje og praktisk hjælp til. 
Amaliehaven er et nybygget plejecenter med dejlige omgivelser, beliggende på Svanehaven 2, 6440 Augustenborg. 
 
 
Stillingerne  
Som social- og sundhedsassistent eller -hjælper på Amaliehaven får du rig mulighed for at udnytte alle dine kompetencer, både med hensyn til personlig pleje, praktisk hjælp, pårørendekontakt med videre.  
 
Stillingerne er i fortrinsvis dagvagt, med 32 ugentlige arbejdstimer, og ønskes besat af social- og sundhedsassistenter eller social- og sundhedshjælpere.  
Stillingerne er med opstart d. 1. april 2018 eller gerne før.  
 
Hvad ønsker vi?  
Vi søger medarbejdere, der: 
  • Kan arbejde selvstændigt, men samtidig kvalificere beslutninger sammen med teamet og være loyal i forhold til handleplaner på den enkelte borger. 
  • Kan varetage plejeopgaver og praktiske opgaver  
  • Kan tage initiativ og har et stort overblik 
  • Har en høj grad af faglighed og ikke går på kompromis med kvaliteten 
  • Har et positivt livssyn og et godt humør 
 
Hvem er vi  
Svanehaven er Amaliehavens udegruppe, som fungerer ligesom hjemmeplejen.
Gruppen har personalestue på plejecentret og er organiseret under daglig leder Louise Kirkegaard. 
Amaliehaven kan tilbyde lyse og venlige omgivelser, engagerede kolleger, høj faglighed, stor omsorg for vores beboere, kollegial hjælpsomhed, medindflydelse samt ligeværd. 
Vi har en sundhedsordning med frisk frugt, massage, løbeklub og motionsrum.
 
Løn & Ansættelsesvilkår  
Løn og ansættelsesvilkår følger gældende overenskomst på området. 
Arbejdsstedet er Svanehaven 2, 6440 Augustenborg.  
 
 
For tilflyttere 
Overvejer du at flytte hertil? I Sønderborg Kommune tager vi rigtig godt imod tilflyttere. Vores bosætningskoordinator Tatjana Rode hjælper dig gerne på vej. Læs mere om tilflytterservice på www.sonderborg.dk/tilflytter 
 
Ansøg stillingen 
Ansøgningen sendes elektronisk. Klik på "send ansøgning" og vedhæft din ansøgning, CV og relevante bilag  
Frist for ansøgning er d. 18. februar 2018. 
Ansættelsessamtaler forventes afholdt d. 21. februar 2018. 
 
Har du yderligere spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte daglig leder Louise Kirkegaard på mail ldki@sonderborg.dk eller tlf. 88 72 65 03. 
 


Ikke det rigtige job?

Opret en jobagent og få dit nye job direkte i indbakken



Opret jobagent her