Stabil medarbejder, med håndværkererfaring til byggeplads.

Vi søger de bedste arbejdsmænd m/k til byggepladsprojekt ved Skive,

Komplex ApS søger i første omgang - og hurtigst muligt - 2 fysisk stærke og stabile medarbejdere til et projekt ved Skive, hvor der netop er igangsat byggeri af et stort biogasanlæg. Arbejdet er afvekslende og kan bestå af såvel støbearbejde, samling af elementer og forefaldende oprydning. Teamet på pladsen er ungt og der foregår et humoristisk og frisk arbejdsmiljø.

Vores kunde, velsagtens én af landsdelens mest robuste og respekterede  producenter af biogasanlæg, projekterer og bygger biogasanlæg i hele Danmark og de omkringliggene lande. Når virksomheden lægger stor vægt på bæredygtige, robuste og logiske biogasanlæg, kræver de selvsagt også stabile, robuste og loyale medarbejdere

Virksomheden har løbende tilgang af nye projekter og ordrer og det enkelte projekt kan sagtes afløses af et nyt. For den/de rette kan der derfor sagtens være tale om et langt forløb, som evt. munder ud i fastansættelse. I første omgang forventes det at der er arbejde frem til sommeren '20

Vi forventer af dig:

  • At du kan arbejde selvstændigt og er motiveret til at gøre en god indsats
  • At du arbejder i et godt tempo og kan tage fat,
  • At du har gode samarbejdsevner
  • At du har interesse for dit arbejde og besidder faglig stolthed
  • At du kan arbejde selvstændigt
  • At du taler, skriver og forstår dansk og engelsk

Kan du se dig selv i stillingen? Så søg straks ved at klikke på ansøgningsknappen, hvor du kan oploade dit CV samt en kortfattet og motiveret ansøgning. 

 Ansøgninger sendt på mail vil ikke blive behandlet.

 Vil du vide mere om mulighederne, eller har du yderligere spørgsmål, er du velkommen til at kontakte Martin Gaardsted på 3132 8202 eller Michael Myrtue på 3132 5632

 


Du har ikke vedlagt dokumenter til din ansøgning. Klik på 'OK' knappen nedenfor for at sende din ansøgning alligevel, eller klik på knappen "Annuller" og vedhæft dokumenter, før du sender din ansøgning igen.

Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

330086248Phoenix-f9089fac12019-09-09T00:00:00Stabil medarbejder, med håndværkererfaring til byggeplads.

Vi søger de bedste arbejdsmænd m/k til byggepladsprojekt ved Skive,

Komplex ApS søger i første omgang - og hurtigst muligt - 2 fysisk stærke og stabile medarbejdere til et projekt ved Skive, hvor der netop er igangsat byggeri af et stort biogasanlæg. Arbejdet er afvekslende og kan bestå af såvel støbearbejde, samling af elementer og forefaldende oprydning. Teamet på pladsen er ungt og der foregår et humoristisk og frisk arbejdsmiljø.

Vores kunde, velsagtens én af landsdelens mest robuste og respekterede  producenter af biogasanlæg, projekterer og bygger biogasanlæg i hele Danmark og de omkringliggene lande. Når virksomheden lægger stor vægt på bæredygtige, robuste og logiske biogasanlæg, kræver de selvsagt også stabile, robuste og loyale medarbejdere

Virksomheden har løbende tilgang af nye projekter og ordrer og det enkelte projekt kan sagtes afløses af et nyt. For den/de rette kan der derfor sagtens være tale om et langt forløb, som evt. munder ud i fastansættelse. I første omgang forventes det at der er arbejde frem til sommeren '20

Vi forventer af dig:

  • At du kan arbejde selvstændigt og er motiveret til at gøre en god indsats
  • At du arbejder i et godt tempo og kan tage fat,
  • At du har gode samarbejdsevner
  • At du har interesse for dit arbejde og besidder faglig stolthed
  • At du kan arbejde selvstændigt
  • At du taler, skriver og forstår dansk og engelsk

Kan du se dig selv i stillingen? Så søg straks ved at klikke på ansøgningsknappen, hvor du kan oploade dit CV samt en kortfattet og motiveret ansøgning. 

 Ansøgninger sendt på mail vil ikke blive behandlet.

 Vil du vide mere om mulighederne, eller har du yderligere spørgsmål, er du velkommen til at kontakte Martin Gaardsted på 3132 8202 eller Michael Myrtue på 3132 5632

 

Vi søger de bedste arbejdsmænd m k til byggepladsprojekt ved Skive, Komplex ApS søger i første omgang - og hurtigst muligt - 2 fysisk stærke og stabile medarbejdere til et projekt ved Skive, hvor der netop er igangsat byggeri af et stort biogasanlæg. Arbejdet er afvekslende og kan bestå af såvel støbearbejde, samling af elementer og forefaldende oprydning. Teamet på pladsen er ungt og der foregår et humoristisk og frisk arbejdsmiljø. Vores kunde, velsagtens én af landsdelens mest robuste og respekterede producenter af biogasanlæg, projekterer og bygger biogasanlæg i hele Danmark og de omkringliggene lande. Når virksomheden lægger stor vægt på bæredygtige, robuste og logiske biogasanlæg, kræver de selvsagt også stabile, robuste og loyale medarbejdere Virksomheden har løbende tilgang af nye projekter og ordrer og det enkelte projekt kan sagtes afløses af et nyt. For den de rette kan der derfor sagtens være tale om et langt forløb, som evt. munder ud i fastansættelse. I første omgang forventes det at der er arbejde frem til sommeren 20 Vi forventer af dig: At du kan arbejde selvstændigt og er motiveret til at gøre en god indsats At du arbejder i et godt tempo og kan tage fat, At du har gode samarbejdsevner At du har interesse for dit arbejde og besidder faglig stolthed At du kan arbejde selvstændigt At du taler, skriver og forstår dansk og engelsk Kan du se dig selv i stillingen? Så søg straks ved at klikke på ansøgningsknappen, hvor du kan oploade dit CV samt en kortfattet og motiveret ansøgning. Ansøgninger sendt på mail vil ikke blive behandlet. Vil du vide mere om mulighederne, eller har du yderligere spørgsmål, er du velkommen til at kontakte Martin Gaardsted på 3132 8202 eller Michael Myrtue på 3132 563211jobnetf9089fac100000000000aDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2019-10-31T00:00:000000https://komplex.peopletrust.dk/candidate/?module=candidateweb&page=Job&action=readMore&jobId=10005440EuropaDanmarkJyllandNordjyllandRebild3604007Komplex ApS11Adelgade 54, 1.9500HobroDKDanmark0
DKDanmarkDKDanmark
8Fuldtid46Permanent819241JobNet5040359504035910005-09-20190https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=f9089fachttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=f9089fachttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=f9089fac&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=f9089fac&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonhttps://static.matchwork.com/company/logo/DK/ORS/SoMe/Kontor/Kontor_og_administration/1.jpgStabil medarbejder, med håndværkererfaring til byggeplads.12008001Dansk3Læse/ tale522039Medarbejder5Kontor og administration362643367noreply@ofir.comDKDanmarkDKDanmark330099671Medarbejder til elementmonteringRobot Vi har travlt og søger snarest muligt 1 ny medarbejder med erfaring indenfor betonelementmontering. Det er et krav, at du har Anhugger certifikat. Kendskab til Putzmeister (betonpumpe) er en fordel, men ikke et krav. Du skal være imødekommende og stabil og have kørekort B. Det er en betingelse, at du er fleksibel på arbejdstid og du skal være villig til at rejse ude i hele landet (ikke i egen bil). Det er et krav, at du forstår og at du taler dansk. Der er alkoholpolitik, således, at der ikke må indtages alkohol i arbejdstiden og i pauser. For yderligere oplysninger om jobbet og ansøgning kan du kontakte direktør Jens Chr. Krogstrup på tlf. 22673730 eller e-mail: kuk@pc.dk

Vi har travlt og søger snarest muligt 1 ny medarbejder med erfaring indenfor betonelementmontering.

Det er et krav, at du har Anhugger certifikat.

Kendskab til Putzmeister (betonpumpe) er en fordel, men ikke et krav.

Du skal være imødekommende og stabil og have kørekort B.

Det er en betingelse, at du er fleksibel på arbejdstid og du skal være villig til at rejse ude i hele landet (ikke i egen bil).

Det er et krav, at du forstår og at du taler dansk.

Der er alkoholpolitik, således, at der ikke må indtages alkohol i arbejdstiden og i pauser.

For yderligere oplysninger om jobbet og ansøgning kan du kontakte direktør Jens Chr. Krogstrup på tlf. 22673730 eller e-mail: kuk@pc.dk

KL ELEMENT MONTAGE ApSAars2019-10-03T00:00:002019-10-25T00:00:00
330098822Plejemedarbejder til Boformen SøparkenRobot Det perfekte studiejob i boformen Søparken:Der er tale om en fast stilling på gennemsnitligt 8-10 timer pr. uge, der fortrinsvis ligger hver anden weekend.Stillingen ønskes besat hurtigst muligt.I boformen Søparken arbejder vi i blandende vagter dag aften og i fast weekendrul hver anden weekend. Vi har åbent alle årets dage, og derfor må der også forventes helligdagsvagter.Søparken har 17 borgere, der tilhører målgruppen mennesker med fysisk og psykiske funktionsnedsættelser, hvor vi tilbyder beboerne hjælp tilblandt andet personlig pleje og støtte til aktiviteter og almindelige daglige gøremål. Som medarbejder i Søparken er du medansvarlig for at sikre de bedst mulige forudsætninger for at den pædagogiske indsats er tilpasset den enkelte borgers ønsker, behov og drømme. Det handler om at skabe en sammenhængende hverdag, der er meningsfuld, indholdsrig og tryg for borgerne, hvor beslutningerne træffes så tæt på borgerne som muligt.Vi søger dig som ny kollega, hvis duhar lyst til at arbejde med mennesker med fysiske og psykiske funktionsnedsættelserer god til at observere, motivere, kommunikere og fastholdehar lyst til at arbejdet også består af skriftlig dokumentationer mødestabil, målrettet og fysisk og psykisk robusthar kørekort, så du kan køre i vores busser og tage på ture med borgerne. Hos os vil du mødeden skønneste gruppe af borgereet udviklende samspil med erfarne, dygtige og engagerede kollegaer, med lyst til at gøre en forskelen arbejdsplads, hvor fokus er på at skabe en tryg og udviklende ramme for tilbuddet - med neuropædagogik som fælles faglig referencerammeen organisation med konstant bevågenhed på at tilpasse ydelserne til omgivelsernes efterspørgsel.Løn- og ansættelsesvilkårLøn- og ansættelsesvilkår i henhold til gældende SL-overenskomst. Ansøgninger som ikke fremsendes via Rebild Kommunes elektroniske ansøgningsskema kommer ikke i betragtning til jobbet.Vil du vide mere?Ønsker du yderligere oplysninger om jobbet, er du velkommen til at kontakte leder Vivi Olesen på 21 16 64 86 alle hverdage mellem 9-14. Ansøgningsfrist18. oktober 2019Kommunen ønsker at fremme ligestilling og mangfoldighed, og opfordrer derfor alle kvalificerede og interesserede uanset alder, køn, religion, handicap og etnisk tilhørsforhold til at søge stillingen.Den 1. januar 2019 blev der indført røgfri arbejdstid og matrikler for alle ansatte i Rebild KommuneDet perfekte studiejob i boformen Søparken:
Der er tale om en fast stilling på gennemsnitligt 8-10 timer pr. uge, der fortrinsvis ligger hver anden weekend.
Stillingen ønskes besat hurtigst muligt.

I boformen Søparken arbejder vi i blandende vagter dag/aften og i fast weekendrul hver anden weekend. Vi har åbent alle årets dage, og derfor må der også forventes helligdagsvagter.

Søparken har 17 borgere, der tilhører målgruppen mennesker med fysisk og psykiske funktionsnedsættelser, hvor vi tilbyder beboerne hjælp til
blandt andet personlig pleje og støtte til aktiviteter og almindelige daglige gøremål.

Som medarbejder i Søparken er du medansvarlig for at sikre de bedst mulige forudsætninger for at den pædagogiske indsats er tilpasset den enkelte borgers ønsker, behov og drømme. Det handler om at skabe en sammenhængende hverdag, der er meningsfuld, indholdsrig og tryg for borgerne, hvor beslutningerne træffes så tæt på borgerne som muligt.

Vi søger dig som ny kollega, hvis du
  • har lyst til at arbejde med mennesker med fysiske og psykiske funktionsnedsættelser
  • er god til at observere, motivere, kommunikere og fastholde
  • har lyst til at arbejdet også består af skriftlig dokumentation
  • er mødestabil, målrettet og fysisk og psykisk robust
  • har kørekort, så du kan køre i vores busser og tage på ture med borgerne.

Hos os vil du møde
  • den skønneste gruppe af borgere
  • et udviklende samspil med erfarne, dygtige og engagerede kollegaer, med lyst til at gøre en forskel
  • en arbejdsplads, hvor fokus er på at skabe en tryg og udviklende ramme for tilbuddet - med neuropædagogik som fælles faglig referenceramme
  • en organisation med konstant bevågenhed på at tilpasse ydelserne til omgivelsernes efterspørgsel.

Løn- og ansættelsesvilkår
Løn- og ansættelsesvilkår i henhold til gældende SL-overenskomst. Ansøgninger som ikke fremsendes via Rebild Kommunes elektroniske ansøgningsskema kommer ikke i betragtning til jobbet.

Vil du vide mere?
Ønsker du yderligere oplysninger om jobbet, er du velkommen til at kontakte leder Vivi Olesen på 21 16 64 86 alle hverdage mellem 9-14.

Ansøgningsfrist
18. oktober 2019

Kommunen ønsker at fremme ligestilling og mangfoldighed, og opfordrer derfor alle kvalificerede og interesserede uanset alder, køn, religion, handicap og etnisk tilhørsforhold til at søge stillingen.

Den 1. januar 2019 blev der indført røgfri arbejdstid – og matrikler for alle ansatte i Rebild Kommune

 

Rebild KommuneHobro2019-10-01T00:00:002019-10-18T00:00:00
330104784Medarbejder med stærke økonomikompetencer og interesse for indkøb søges til HE Midt Indkøb og Logistik, Servicecentret, Hospitalsenhed MidtBasic En fuldtidsstilling som indkøbskonsulent i HE Midt Indkøb og Logistik ved Hospitalsenhed Midt, Servicecentret, er ledig til besættelse snarest muligt og senest pr. 1. december 2019. Om ServicecentretServicecentret varetager mange af servicefunktionerne på hospitalet herunder rengøring, vareforsyning, køkken og kantine, informationer, teknisk afsnit, bygninger ejendomme, transportopgaver på tværs i regionen samt sekretariatsfunktion. Afsnitslederne i de forskellige serviceområder varetager selvstændigt den daglige ledelse af deres funktionsområde. Der er ansat ca. 500 medarbejdere i Servicecentret. Om HE Midt Indkøb og LogistikHE Midt Indkøb og Logistik er et afsnit under Servicecentret. Afsnittet varetager en hotline-funktion for hospitalsenhedens brugere, indkøb af alle typer sterile- og usterile varer, som ikke er lagervarer samt indkøb af apparatur. De enkelte indkøb bliver foretaget i samarbejde med teknikere, læger eller andet klinisk personale. Indkøb af eksempelvis møbler, inventar og andre anskaffelser indgår også i afsnittets opgaver.Herudover varetager afsnittet også controlling og analyse på indkøbsaftaler lokalt. Udbud og kontraktindgåelse varetages centralt for den samlede region i Indkøb og Medicoteknik i Skejby. Om stillingenHar du lyst til at have en travl hverdag på en moderne hospitalsenhed under stadig forandring og udvikling, så er det måske netop dig, vi leder efter. Vi søger en medarbejder til at indgå i vores indkøbsadministration. Indkøbsadministrationen har ansvar for at hospitalets indkøb foretages elektronisk via regionens kontrakter. Vores nye medarbejder skal primært arbejde med opfølgning på hospitalets indkøb ved at foretage analyser og gå i dialog med relevante aktører efter behov. Vedkommende skal indgå i vores hotline-funktion og dermed også være indstillet på at hjælpe, vejlede og foretage indkøb i samarbejde med de kliniske afsnit. Vi søger en medarbejder der har indgående kendskab til følgende opgaver: Faglige kompetencer: Erfaring fra økonomiafdeling indkøbsafdeling og interesse for offentlige indkøb. Erfaring med analyse af data tolkning af udtræk du selv genererer og efterfølgende arbejder med de problemstillinger du finder. Økonomisk indsigt og flair for totaløkonomi samt evne til at navigere og samarbejde bredt, i en politisk ledet organisation. Udpræget IT-forståelse, særligt i forhold til integration mellem forskellige IT-systemer eksempelvis økonomi- og indkøbssystem. Gerne erfaring med regionens indkøbssystem (SAP) herunder teknisk indsigt i sammenhæng mellem indkøbs- og økonomisystem. Gerne erfaring med indkøb og vareforsyning - eventuelt som disponent i en indkøbsafdeling. Vi forventer at du Har en relevant uddannelsesmæssig baggrund. Kan lide at fordybe dig i analysedata og bearbejde data med stor grundighed. Er ambitiøs, handlekraftig og besidder personlig robusthed. Arbejder selvstændig og er resultatorienteret. Har gode kommunikative evner og kan formulere dig både mundtligt og skriftligt - evt. også i undervisningssituationer. Er serviceminded, men samtidig tør at indgå i konfliktfyldte dialoger mhp. at sikre fælles forståelse for aktuelle problemstillinger - og er vant til at kommunikere med forskellige faggrupper. Kan lide at der bliver stillet høje krav til dig, og er fleksibel hvis situationen kræver det. Ikke er bange for at handle på de muligheder, der viser sig, men er samtidig i stand til at indgå i det kollegiale fællesskab på lige fod med de øvrige medarbejdere i afdelingen. Vi tilbyder: En spændende arbejdsplads i rivende udvikling med dertil hørende udfordringer. Mulighed for at præge stillingens indhold. Mulighed for faglig og personlig udvikling. Et godt arbejdsmiljø samt gode fleksible og selvstændige kollegaer. God introduktion til områderne, hvorefter du får dine egne opgaver og komme til at arbejde selvstændigt, hvilket giver vil give dig en alsidig og travl hverdag. Om Hospitalsenhed MidtHospitalsenhed Midt omfatter Regionshospitalet Viborg, Regionshospitalet Silkeborg, Regionshospitalet Hammel Neurocenter og Regionshospitalet Skive og har ca. 4.500 ansatte samt et budget på ca. 2,4 mia. kr. årligt.De fire regionshospitaler danner tilsammen en hospitalsenhed, der har en stærk faglig profil og er i kraft af specialernes kompleksitet og bredde en af de bredest specialiserede hospitalsenheder i Jylland. Alle Hospitalsenhed Midts fire matrikler er røgfri, hvilket indebærer, at personalet ikke ryger i arbejdstiden.Se nærmere om Hospitalsenhed Midt på www.hospitalsenhedmidt.dk Om løn- og ansættelsesvilkårLøn- og ansættelsesvilkår er i henhold til gældende overenskomst på området. Ansættelsen sker ved Region Midtjylland med tjeneste indtil videre ved Hospitalsenhed Midt, Servicecentret. Med henvisning til Lov om indhentelse af børneattest i forbindelse med ansættelse af personale m.v., vil der blive indhentet børneattest i forbindelse med eventuel ansættelse. Der kan rekvireres en stillings- og funktionsbeskrivelse herYderligere oplysningerYderligere oplysninger om stillingen kan fås ved henvendelse til: Afsnitsleder af HE Midt Indkøb og Logistik Anette Tolstrup på tlf. 78 44 20 40. Samtaler forventes afholdt mandag den 28. oktober 2019. Din ansøgningDin ansøgning indeholdende oplysninger om uddannelse og hidtidig erfaring skal være os i hænde senest torsdag den 24. oktober 2019.Da Region Midtjylland løbende gennemfører besparelser og omorganiseringer, vil medarbejdere i omplacering, der søger stillingen, have fortrinsret til samtale.En fuldtidsstilling som indkøbskonsulent i HE Midt Indkøb og Logistik ved Hospitalsenhed Midt, Servicecentret, er ledig til besættelse snarest muligt og senest pr. 1. december 2019.
 
Om Servicecentret
Servicecentret varetager mange af servicefunktionerne på hospitalet herunder rengøring, vareforsyning, køkken og kantine, informationer, teknisk afsnit, bygninger/ejendomme, transportopgaver på tværs i regionen samt sekretariatsfunktion. Afsnitslederne i de forskellige serviceområder varetager selvstændigt den daglige ledelse af deres funktionsområde. Der er ansat ca. 500 medarbejdere i Servicecentret.
 
Om HE Midt Indkøb og Logistik
HE Midt Indkøb og Logistik er et afsnit under Servicecentret.
 
Afsnittet varetager en hotline-funktion for hospitalsenhedens brugere, indkøb af alle typer sterile- og usterile varer, som ikke er lagervarer samt indkøb af apparatur. De enkelte indkøb bliver foretaget i samarbejde med teknikere, læger eller andet klinisk personale. Indkøb af eksempelvis møbler, inventar og andre anskaffelser indgår også i afsnittets opgaver.
Herudover varetager afsnittet også controlling og analyse på indkøbsaftaler lokalt. Udbud og kontraktindgåelse varetages centralt for den samlede region i Indkøb og Medicoteknik i Skejby.
 
Om stillingen
Har du lyst til at have en travl hverdag på en moderne hospitalsenhed under stadig forandring og udvikling, så er det måske netop dig, vi leder efter. Vi søger en medarbejder til at indgå i vores indkøbsadministration. Indkøbsadministrationen har ansvar for at hospitalets indkøb foretages elektronisk via regionens kontrakter. Vores nye medarbejder skal primært arbejde med opfølgning på hospitalets indkøb ved at foretage analyser og gå i dialog med relevante aktører efter behov. Vedkommende skal indgå i vores hotline-funktion og dermed også være indstillet på at hjælpe, vejlede og foretage indkøb i samarbejde med de kliniske afsnit.
 
Vi søger en medarbejder der har indgående kendskab til følgende opgaver:
 
Faglige kompetencer:
  • Erfaring fra økonomiafdeling/indkøbsafdeling og interesse for offentlige indkøb.
  • Erfaring med analyse af data – tolkning af udtræk du selv genererer og efterfølgende arbejder med de problemstillinger du finder.
  • Økonomisk indsigt og flair for totaløkonomi samt evne til at navigere og samarbejde bredt, i en politisk ledet organisation.
  • Udpræget IT-forståelse, særligt i forhold til integration mellem forskellige IT-systemer – eksempelvis økonomi- og indkøbssystem.
  • Gerne erfaring med regionens indkøbssystem (SAP) herunder teknisk indsigt i sammenhæng mellem indkøbs- og økonomisystem.
  • Gerne erfaring med indkøb og vareforsyning - eventuelt som disponent i en indkøbsafdeling.
Vi forventer at du
  • Har en relevant uddannelsesmæssig baggrund.
  • Kan lide at fordybe dig i analysedata og bearbejde data med stor grundighed.
  • Er ambitiøs, handlekraftig og besidder personlig robusthed.
  • Arbejder selvstændig og er resultatorienteret.
  • Har gode kommunikative evner og kan formulere dig både mundtligt og skriftligt - evt. også i undervisningssituationer.
  • Er serviceminded, men samtidig tør at indgå i konfliktfyldte dialoger mhp. at sikre fælles forståelse for aktuelle problemstillinger - og er vant til at kommunikere med forskellige faggrupper.
  • Kan lide at der bliver stillet høje krav til dig, og er fleksibel hvis situationen kræver det.
  • Ikke er bange for at handle på de muligheder, der viser sig, men er samtidig i stand til at indgå i det kollegiale fællesskab på lige fod med de øvrige medarbejdere i afdelingen.
Vi tilbyder:
  • En spændende arbejdsplads i rivende udvikling med dertil hørende udfordringer.
  • Mulighed for at præge stillingens indhold.
  • Mulighed for faglig og personlig udvikling.
  • Et godt arbejdsmiljø samt gode fleksible og selvstændige kollegaer.
  • God introduktion til områderne, hvorefter du får dine egne opgaver og komme til at arbejde selvstændigt, hvilket giver vil give dig en alsidig og travl hverdag.
Om Hospitalsenhed Midt
Hospitalsenhed Midt omfatter Regionshospitalet Viborg, Regionshospitalet Silkeborg, Regionshospitalet Hammel Neurocenter og Regionshospitalet Skive og har ca. 4.500 ansatte samt et budget på ca. 2,4 mia. kr. årligt.

De fire regionshospitaler danner tilsammen en hospitalsenhed, der har en stærk faglig profil og er i kraft af specialernes kompleksitet og bredde en af de bredest specialiserede hospitalsenheder i Jylland.
 
Alle Hospitalsenhed Midts fire matrikler er røgfri, hvilket indebærer, at personalet ikke ryger i arbejdstiden.

Se nærmere om Hospitalsenhed Midt på www.hospitalsenhedmidt.dk 

Om løn- og ansættelsesvilkår
Løn- og ansættelsesvilkår er i henhold til gældende overenskomst på området. Ansættelsen sker ved Region Midtjylland med tjeneste indtil videre ved Hospitalsenhed Midt, Servicecentret.
 
Med henvisning til Lov om indhentelse af børneattest i forbindelse med ansættelse af personale m.v., vil der blive indhentet børneattest i forbindelse med eventuel ansættelse.
 
Der kan rekvireres en stillings- og funktionsbeskrivelse her

Yderligere oplysninger
Yderligere oplysninger om stillingen kan fås ved henvendelse til: Afsnitsleder af HE Midt Indkøb og Logistik Anette Tolstrup på tlf. 78 44 20 40.
 
Samtaler forventes afholdt mandag den 28. oktober 2019.
 
Din ansøgning
Din ansøgning indeholdende oplysninger om uddannelse og hidtidig erfaring skal være os i hænde senest torsdag den 24. oktober 2019.

Da Region Midtjylland løbende gennemfører besparelser og omorganiseringer, vil medarbejdere i omplacering, der søger stillingen, have fortrinsret til samtale.

ORS/Small/3203521f_logo.gifServicecentretViborg2019-10-10T16:02:45.2532019-10-24T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

Medarbejder til elementmontering

KL ELEMENT MONTAGE ApS

Aars
Vi har travlt og søger snarest muligt 1 ny medarbejder med erfaring indenfor betonelementmontering. Det er et krav, at du har Anhugger certifikat. Kendskab til Putzmeister (betonpumpe) er en fordel, men ikke et krav. Du skal være imødekommende og st...
Indrykket:3. oktober 2019
Udløbsdato:25. oktober 2019

Plejemedarbejder til Boformen Søparken

Rebild Kommune

Hobro
Det perfekte studiejob i boformen Søparken:Der er tale om en fast stilling på gennemsnitligt 8-10 timer pr. uge, der fortrinsvis ligger hver anden weekend.Stillingen ønskes besat hurtigst muligt.I boformen Søparken arbejder vi i blandende vagter dag...
Indrykket:1. oktober 2019
Udløbsdato:18. oktober 2019

Medarbejder med stærke økonomikompetencer og interesse for indkøb søges til HE Midt Indkøb og Logistik, Servicecentret, Hospitalsenhed Midt

Servicecentret

Viborg
En fuldtidsstilling som indkøbskonsulent i HE Midt Indkøb og Logistik ved Hospitalsenhed Midt, Servicecentret, er ledig til besættelse snarest muligt og senest pr. 1. december 2019. Om ServicecentretServicecentret varetager mange af servicefunktione...
Indrykket:10. oktober 2019
Udløbsdato:24. oktober 2019