Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Stabil og effektiv klagesagsbehandler til Ansøgning og Udbetaling i Ydelsesservice København

Ydelsesservice København søger en klagesagsbehandler til et barselsvikariat fra den 1. april 2018.
 
Du får en spændende stilling som barselsvikar i et travlt miljø med gode kolleger og trivsel samt kompetence- og udviklingsmuligheder. Derudover bliver du en del af en organisation, der er under konstant udvikling og lægger vægt på at tilpasse opgaverne og medarbejderne til de opgaver, vi bliver stillet over for.   
 
Ydelsesservice København 
Ydelsesservice København er en del af Beskæftigelses- og Integrationsforvaltningen, der har en ambition om at blive den kommune – blandt sammenlignelige kommuner – der har flest borgere i job og uddannelse. Når flere borgere kommer i job og uddannelse, giver det den enkelte livskvalitet og frihed, og det skaber mere vækst i byen. For os betyder det et særligt fokus på effektivitet og kvalitet i sagsbehandlingen.  
 
Kontanthjælpsafdelingen  
Du bliver en del af Kontanthjælpsafdelingen. Her arbejder du med klagesagsopgaver, og derudover vil du løse diverse kontrolopgaver.
 
Vi er ca. 70 medarbejdere i afdelingen, der blandet andet løser følgende opgaver
  • modtagelse og behandling af ansøgninger
  • opfølgning m.v. indenfor Lov om Aktiv Socialpolitik, primært uddannelses- og kontanthjælp
  • integrationsydelse
Vi er opdelt i forskellige grupper med ansvar for flere opgaver – f.eks. behandling af diverse hændelser, beregninger m.v.  
 
Om stillingen 
Vores opgave er sammen at sikre, at vi udbetaler den rette ydelse til den rette tid. Du indgår i en klagesagsgruppe, der har ansvaret for at behandle vores klagesager og hjemvisninger indenfor den givne frist og være med til at sikre fokus på fagligheden.  
Derudover vil der være øvrige kontrolopgaver og løbende fokus på effektivisering af arbejdsgange.
 
Hvem er du? 
Vi ser gerne, at du har en relevant erhvervsmæssig baggrund og erfaring med opgaverne. Det er desuden en fordel, hvis du har erfaring med de fagsystemer, som bruges i den forbindelse. Du trives med at yde god service og er engageret i dit arbejde.  
 
Vi lægger vægt på følgende faglige og personlige kompetencer  
  • erfaring, der kan bidrage til at sikre rigtig og ensartet sagsbehandling indenfor forsørgelsesydelser, idet du kan håndtere kompleksiteten i de enkelte sager  
  • gerne kendskab til blandt andet KMD-sag, KMD-aktiv og Facit  
  • god til telefonkontakt med borgere, så borgeren forstår baggrund for og indhold i afgørelsen, og gerne med et smil  
  • gode kommunikationsevner, både mundtlig og skriftligt, så du kan formidle svære afgørelser og arbejde med standardbreve  
  • evne til at tage ansvar for prioritering af opgaver, for egen udvikling i arbejdet og egen produktion  
Løn- og ansættelsesforhold  
Ansættelse sker i henhold til gældende overenskomst mellem den relevante faglige organisation og Københavns Kommune. 
 
Lønnen er efter principperne om ny løn.
 
Arbejdstiden er 37 timer om ugen med flekstidsordning, og arbejdsstedet er Krumtappen i Valby.
 
Vi har en række personaleordninger, bl.a. kantine-, massage- og frugtordning.  
 
Tiltrædelse efter nærmere aftale.  
 
Yderligere oplysninger
Hvis du har spørgsmål, er du velkommen til at kontakte HR-konsulent Peter Mangor Martinussen på 2977 5024.  
 
Søg stillingen via nedenstående link senest fredag den 9. februar 2018  
 


Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

329748132Phoenix-58b6a3f712018-01-26T11:01:12.663Stabil og effektiv klagesagsbehandler til Ansøgning og Udbetaling i Ydelsesservice København
Ydelsesservice København søger en klagesagsbehandler til et barselsvikariat fra den 1. april 2018.
 
Du får en spændende stilling som barselsvikar i et travlt miljø med gode kolleger og trivsel samt kompetence- og udviklingsmuligheder. Derudover bliver du en del af en organisation, der er under konstant udvikling og lægger vægt på at tilpasse opgaverne og medarbejderne til de opgaver, vi bliver stillet over for.   
 
Ydelsesservice København 
Ydelsesservice København er en del af Beskæftigelses- og Integrationsforvaltningen, der har en ambition om at blive den kommune – blandt sammenlignelige kommuner – der har flest borgere i job og uddannelse. Når flere borgere kommer i job og uddannelse, giver det den enkelte livskvalitet og frihed, og det skaber mere vækst i byen. For os betyder det et særligt fokus på effektivitet og kvalitet i sagsbehandlingen.  
 
Kontanthjælpsafdelingen  
Du bliver en del af Kontanthjælpsafdelingen. Her arbejder du med klagesagsopgaver, og derudover vil du løse diverse kontrolopgaver.
 
Vi er ca. 70 medarbejdere i afdelingen, der blandet andet løser følgende opgaver
  • modtagelse og behandling af ansøgninger
  • opfølgning m.v. indenfor Lov om Aktiv Socialpolitik, primært uddannelses- og kontanthjælp
  • integrationsydelse
Vi er opdelt i forskellige grupper med ansvar for flere opgaver – f.eks. behandling af diverse hændelser, beregninger m.v.  
 
Om stillingen 
Vores opgave er sammen at sikre, at vi udbetaler den rette ydelse til den rette tid. Du indgår i en klagesagsgruppe, der har ansvaret for at behandle vores klagesager og hjemvisninger indenfor den givne frist og være med til at sikre fokus på fagligheden.  
Derudover vil der være øvrige kontrolopgaver og løbende fokus på effektivisering af arbejdsgange.
 
Hvem er du? 
Vi ser gerne, at du har en relevant erhvervsmæssig baggrund og erfaring med opgaverne. Det er desuden en fordel, hvis du har erfaring med de fagsystemer, som bruges i den forbindelse. Du trives med at yde god service og er engageret i dit arbejde.  
 
Vi lægger vægt på følgende faglige og personlige kompetencer  
  • erfaring, der kan bidrage til at sikre rigtig og ensartet sagsbehandling indenfor forsørgelsesydelser, idet du kan håndtere kompleksiteten i de enkelte sager  
  • gerne kendskab til blandt andet KMD-sag, KMD-aktiv og Facit  
  • god til telefonkontakt med borgere, så borgeren forstår baggrund for og indhold i afgørelsen, og gerne med et smil  
  • gode kommunikationsevner, både mundtlig og skriftligt, så du kan formidle svære afgørelser og arbejde med standardbreve  
  • evne til at tage ansvar for prioritering af opgaver, for egen udvikling i arbejdet og egen produktion  
Løn- og ansættelsesforhold  
Ansættelse sker i henhold til gældende overenskomst mellem den relevante faglige organisation og Københavns Kommune. 
 
Lønnen er efter principperne om ny løn.
 
Arbejdstiden er 37 timer om ugen med flekstidsordning, og arbejdsstedet er Krumtappen i Valby.
 
Vi har en række personaleordninger, bl.a. kantine-, massage- og frugtordning.  
 
Tiltrædelse efter nærmere aftale.  
 
Yderligere oplysninger
Hvis du har spørgsmål, er du velkommen til at kontakte HR-konsulent Peter Mangor Martinussen på 2977 5024.  
 
Søg stillingen via nedenstående link senest fredag den 9. februar 2018  
 
2018-02-10T02:00:40.807 Ydelsesservice København søger en klagesagsbehandler til et barselsvikariat fra den 1. april 2018. Du får en spændende stilling som barselsvikar i et travlt miljø med gode kolleger og trivsel samt kompetence- og udviklingsmuligheder. Derudover bliver du en del af en organisation, der er under konstant udvikling og lægger vægt på at tilpasse opgaverne og medarbejderne til de opgaver, vi bliver stillet over for. Ydelsesservice København Ydelsesservice København er en del af Beskæftigelses- og Integrationsforvaltningen, der har en ambition om at blive den kommune blandt sammenlignelige kommuner der har flest borgere i job og uddannelse. Når flere borgere kommer i job og uddannelse, giver det den enkelte livskvalitet og frihed, og det skaber mere vækst i byen. For os betyder det et særligt fokus på effektivitet og kvalitet i sagsbehandlingen. Kontanthjælpsafdelingen Du bliver en del af Kontanthjælpsafdelingen. Her arbejder du med klagesagsopgaver, og derudover vil du løse diverse kontrolopgaver. Vi er ca. 70 medarbejdere i afdelingen, der blandet andet løser følgende opgaver modtagelse og behandling af ansøgninger opfølgning m.v. indenfor Lov om Aktiv Socialpolitik, primært uddannelses- og kontanthjælp integrationsydelse Vi er opdelt i forskellige grupper med ansvar for flere opgaver f.eks. behandling af diverse hændelser, beregninger m.v. Om stillingen Vores opgave er sammen at sikre, at vi udbetaler den rette ydelse til den rette tid. Du indgår i en klagesagsgruppe, der har ansvaret for at behandle vores klagesager og hjemvisninger indenfor den givne frist og være med til at sikre fokus på fagligheden. Derudover vil der være øvrige kontrolopgaver og løbende fokus på effektivisering af arbejdsgange. Hvem er du? Vi ser gerne, at du har en relevant erhvervsmæssig baggrund og erfaring med opgaverne. Det er desuden en fordel, hvis du har erfaring med de fagsystemer, som bruges i den forbindelse. Du trives med at yde god service og er engageret i dit arbejde. Vi lægger vægt på følgende faglige og personlige kompetencer erfaring, der kan bidrage til at sikre rigtig og ensartet sagsbehandling indenfor forsørgelsesydelser, idet du kan håndtere kompleksiteten i de enkelte sager gerne kendskab til blandt andet KMD-sag, KMD-aktiv og Facit god til telefonkontakt med borgere, så borgeren forstår baggrund for og indhold i afgørelsen, og gerne med et smil gode kommunikationsevner, både mundtlig og skriftligt, så du kan formidle svære afgørelser og arbejde med standardbreve evne til at tage ansvar for prioritering af opgaver, for egen udvikling i arbejdet og egen produktion Løn- og ansættelsesforhold Ansættelse sker i henhold til gældende overenskomst mellem den relevante faglige organisation og Københavns Kommune. Lønnen er efter principperne om ny løn. Arbejdstiden er 37 timer om ugen med flekstidsordning, og arbejdsstedet er Krumtappen i Valby. Vi har en række personaleordninger, bl.a. kantine-, massage- og frugtordning. Tiltrædelse efter nærmere aftale. Yderligere oplysninger Hvis du har spørgsmål, er du velkommen til at kontakte HR-konsulent Peter Mangor Martinussen på 2977 5024. Søg stillingen via nedenstående link senest fredag den 9. februar 201810Phoenix58b6a3f7101000000000IDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2018-02-09T00:00:000000https://candidate.hr-manager.net/ApplicationInit.aspx?cid=1518&ProjectId=148772&DepartmentId=20029&MediaId=5&SkipAdvertisement=true0EuropaDanmarkEuropaDanmarkSjælland & øerStorkøbenhavnKøbenhavnEuropaDanmarkSjælland & øerStorkøbenhavnFrederiksberg3088724YDS Ansøgning og Udbetaling 111Krumtappen 42500ValbyDKDanmarkORS/58b6a3f7_logo.pngORS/Small/58b6a3f7_logo.png155.6594059012.51822190
DKDanmarkDKDanmark
8Fuldtid47Tidsbegrænset513610KobenhavnsKommuneHrManagerGrund Jobannonce på Ofir.dk0001https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=58b6a3f7https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=58b6a3f7https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=58b6a3f7&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=58b6a3f7&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonhttps://static-int.matchwork.com/company/logo/DK/ORS/SoMe/Social_og_sundhed/Sundhed/2.jpgSom Sagsbehandler hos YDS Ansøgning og Udbetaling 1 bliver du en del af et godt arbejdsmiljø og bliver dagligt mødt af nye spændende udfordringer.12008311Dansk3Læse/ tale343112Sagsbehandler10Sundhed11Socialvæsen352547039importimport_58b6a3f7DKDanmarkDKDanmarkda-DK