Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Stabschef til Staben for Sundhed og Ældre

22 engagerede og dygtige medarbejdere søger ny chef.

Herning Kommune ønsker at besætte stillingen som stabschef i Sundhed og Ældre pr. 1. august 2019. Herning Kommune søger en ny stabschef for Staben for Sundhed og Ældre, da den nuværende stabschef er blevet sundheds- og ældrechef i Herning Kommune.

Du vil blive ansvarlig for at lede en i forvejen velfungerende og effektiv stabsfunktion, som løser en række meget forskelligartede drifts- og udviklingsopgaver på tværs af Sundhed og Ældre, og i nogle tilfælde den øvrige kommunale organisation.

Der lægges vægt på, at du besidder en række formelle kvalifikationer i forhold til uddannelse og erfaring, samt en række ledelsesmæssige og personlige kompetencer. Vi ser gerne, at du har

  • en akademisk uddannelse, sandsynligvis samfundsvidenskabelig
  • erfaring med arbejdet i en politisk ledet organisation, herunder politisk betjening og økonomistyring
  • evne til, og erfaring med, at lede erfarne, kompetente og selvledende medarbejdere
  • øje for, og evne til, at sætte medarbejdernes idéer i spil
  • et stort overblik, der sikrer såvel det strategiske blik samt en vis detaljeringsgrad i forbindelse med opgaveløsningen
  • stærke formidlingsevner, og med en positiv gennemslagskraft skaber resultater i samarbejde med resten af organisationen
  • kendskab til sundheds- og ældreområdet - dette er en fordel, men ikke et krav.

Du skal kunne holde afdelingen på sporet, og være klar over, at stabsfunktionen er en afgørende støttefunktion for hele Sundhed og Ældre. Det er centralt, at du har erfaring med at lede dedikerede og selvstændige medarbejdere, og at du er bevidst om ikke selv at løbe med alle boldene, men at uddelegere. Din tillidsbaserede ledelse skal sikre, at medarbejderne i Staben præsterer og medvirker aktivt til at løfte hele Sundhed og Ældre i opgaveløsningen. Du skal se og lede medarbejderne som en ressource, der er vigtig i hele organisationen for udviklingen af nye løsninger og muligheder.

Som stabschef har du en vigtig rolle som sparringspartner for sundheds- og ældrechefen, og for chefgruppen i Sundhed og Ældre. Du er bevidst om at orientere dig udadtil om hvad der sker på sundheds- og ældreområdet, ligesom du bistår sundheds- og ældrechefen med at sikre overblik over, og opfølgning på, de projekter og indsatser, der løbende sættes i gang i Sundhed og Ældre.

Det er væsentligt, at du er i stand til at tænke tværgående og helhedsorienteret og bidrager aktivt til det tværgående arbejde i Sundhed og Ældre, i forvaltningen og i hele Herning Kommune.

Du kan læse mere om stillingen og afdelingen i Jobprofil - Stabschef (https://signatur.frontlab.com/Herning/Jobs/WebAdFile.aspx?Id=352b3f9839e84032b240ec3ab836449d.pdf)

Løn og ansættelsesvilkår
Løn og ansættelse ifølge gældende overenskomst, efter principper om lokal løndannelse efter aftale med den forhandlingsberettigede organisation.

Yderligere information
Du er velkommen til at kontakte sundheds- og ældrechef Anne Christmann Ramsgaard på telefon 96 28 40 70, hvis du har uddybende spørgsmål.

Tidsplan for ansættelsen
Ansøgningsfrist: 27. maj 2019

Første samtale afholdes 17. juni 2019
Anden samtale afholdes eventuelt 21. juni 2019Der gennemføres test i forbindelse med processen.

 


Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

330011770Phoenix-00dfca9612019-05-08T00:00:00Stabschef til Staben for Sundhed og Ældre22 engagerede og dygtige medarbejdere søger ny chef.

Herning Kommune ønsker at besætte stillingen som stabschef i Sundhed og Ældre pr. 1. august 2019. Herning Kommune søger en ny stabschef for Staben for Sundhed og Ældre, da den nuværende stabschef er blevet sundheds- og ældrechef i Herning Kommune.

Du vil blive ansvarlig for at lede en i forvejen velfungerende og effektiv stabsfunktion, som løser en række meget forskelligartede drifts- og udviklingsopgaver på tværs af Sundhed og Ældre, og i nogle tilfælde den øvrige kommunale organisation.

Der lægges vægt på, at du besidder en række formelle kvalifikationer i forhold til uddannelse og erfaring, samt en række ledelsesmæssige og personlige kompetencer. Vi ser gerne, at du har
  • en akademisk uddannelse, sandsynligvis samfundsvidenskabelig
  • erfaring med arbejdet i en politisk ledet organisation, herunder politisk betjening og økonomistyring
  • evne til, og erfaring med, at lede erfarne, kompetente og selvledende medarbejdere
  • øje for, og evne til, at sætte medarbejdernes idéer i spil
  • et stort overblik, der sikrer såvel det strategiske blik samt en vis detaljeringsgrad i forbindelse med opgaveløsningen
  • stærke formidlingsevner, og med en positiv gennemslagskraft skaber resultater i samarbejde med resten af organisationen
  • kendskab til sundheds- og ældreområdet - dette er en fordel, men ikke et krav.

Du skal kunne holde afdelingen på sporet, og være klar over, at stabsfunktionen er en afgørende støttefunktion for hele Sundhed og Ældre. Det er centralt, at du har erfaring med at lede dedikerede og selvstændige medarbejdere, og at du er bevidst om ikke selv at løbe med alle boldene, men at uddelegere. Din tillidsbaserede ledelse skal sikre, at medarbejderne i Staben præsterer og medvirker aktivt til at løfte hele Sundhed og Ældre i opgaveløsningen. Du skal se og lede medarbejderne som en ressource, der er vigtig i hele organisationen for udviklingen af nye løsninger og muligheder.

Som stabschef har du en vigtig rolle som sparringspartner for sundheds- og ældrechefen, og for chefgruppen i Sundhed og Ældre. Du er bevidst om at orientere dig udadtil om hvad der sker på sundheds- og ældreområdet, ligesom du bistår sundheds- og ældrechefen med at sikre overblik over, og opfølgning på, de projekter og indsatser, der løbende sættes i gang i Sundhed og Ældre.

Det er væsentligt, at du er i stand til at tænke tværgående og helhedsorienteret og bidrager aktivt til det tværgående arbejde i Sundhed og Ældre, i forvaltningen og i hele Herning Kommune.

Du kan læse mere om stillingen og afdelingen i Jobprofil - Stabschef (https://signatur.frontlab.com/Herning/Jobs/WebAdFile.aspx?Id=352b3f9839e84032b240ec3ab836449d.pdf)

Løn og ansættelsesvilkår
Løn og ansættelse ifølge gældende overenskomst, efter principper om lokal løndannelse efter aftale med den forhandlingsberettigede organisation.

Yderligere information
Du er velkommen til at kontakte sundheds- og ældrechef Anne Christmann Ramsgaard på telefon 96 28 40 70, hvis du har uddybende spørgsmål.

Tidsplan for ansættelsen
Ansøgningsfrist: 27. maj 2019

Første samtale afholdes 17. juni 2019
Anden samtale afholdes eventuelt 21. juni 2019Der gennemføres test i forbindelse med processen.

 

2019-05-28T00:51:28.630 22 engagerede og dygtige medarbejdere søger ny chef.Herning Kommune ønsker at besætte stillingen som stabschef i Sundhed og Ældre pr. 1. august 2019. Herning Kommune søger en ny stabschef for Staben for Sundhed og Ældre, da den nuværende stabschef er blevet sundheds- og ældrechef i Herning Kommune.Du vil blive ansvarlig for at lede en i forvejen velfungerende og effektiv stabsfunktion, som løser en række meget forskelligartede drifts- og udviklingsopgaver på tværs af Sundhed og Ældre, og i nogle tilfælde den øvrige kommunale organisation.Der lægges vægt på, at du besidder en række formelle kvalifikationer i forhold til uddannelse og erfaring, samt en række ledelsesmæssige og personlige kompetencer. Vi ser gerne, at du haren akademisk uddannelse, sandsynligvis samfundsvidenskabeligerfaring med arbejdet i en politisk ledet organisation, herunder politisk betjening og økonomistyringevne til, og erfaring med, at lede erfarne, kompetente og selvledende medarbejdereøje for, og evne til, at sætte medarbejdernes idéer i spilet stort overblik, der sikrer såvel det strategiske blik samt en vis detaljeringsgrad i forbindelse med opgaveløsningenstærke formidlingsevner, og med en positiv gennemslagskraft skaber resultater i samarbejde med resten af organisationenkendskab til sundheds- og ældreområdet - dette er en fordel, men ikke et krav.Du skal kunne holde afdelingen på sporet, og være klar over, at stabsfunktionen er en afgørende støttefunktion for hele Sundhed og Ældre. Det er centralt, at du har erfaring med at lede dedikerede og selvstændige medarbejdere, og at du er bevidst om ikke selv at løbe med alle boldene, men at uddelegere. Din tillidsbaserede ledelse skal sikre, at medarbejderne i Staben præsterer og medvirker aktivt til at løfte hele Sundhed og Ældre i opgaveløsningen. Du skal se og lede medarbejderne som en ressource, der er vigtig i hele organisationen for udviklingen af nye løsninger og muligheder.Som stabschef har du en vigtig rolle som sparringspartner for sundheds- og ældrechefen, og for chefgruppen i Sundhed og Ældre. Du er bevidst om at orientere dig udadtil om hvad der sker på sundheds- og ældreområdet, ligesom du bistår sundheds- og ældrechefen med at sikre overblik over, og opfølgning på, de projekter og indsatser, der løbende sættes i gang i Sundhed og Ældre.Det er væsentligt, at du er i stand til at tænke tværgående og helhedsorienteret og bidrager aktivt til det tværgående arbejde i Sundhed og Ældre, i forvaltningen og i hele Herning Kommune.Du kan læse mere om stillingen og afdelingen i Jobprofil - Stabschef (https: signatur.frontlab.com Herning Jobs WebAdFile& 46aspx?Id 352b3f9839e84032b240ec3ab836449d& 46pdf)Løn og ansættelsesvilkårLøn og ansættelse ifølge gældende overenskomst, efter principper om lokal løndannelse efter aftale med den forhandlingsberettigede organisation.Yderligere informationDu er velkommen til at kontakte sundheds- og ældrechef Anne Christmann Ramsgaard på telefon 96 28 40 70, hvis du har uddybende spørgsmål.Tidsplan for ansættelsenAnsøgningsfrist: 27. maj 2019Første samtale afholdes 17. juni 2019Anden samtale afholdes eventuelt 21. juni 2019Der gennemføres test i forbindelse med processen.11jobnet00dfca96100000000000IDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2019-05-27T00:00:000000https://signatur.frontlab.com/ExtJobs/DefaultHosting/JobApplication.aspx?ClientId=2330&ERId=346810EuropaDanmarkJyllandVestjyllandRingkøbing-SkjernEuropaDanmarkJyllandMidtjyllandIkast-BrandeEuropaDanmarkJyllandVestjyllandHerning3513917Herning Kommune11Torvet 57400Herning96282828DKDanmark0DKDanmarkDKDanmark8Fuldtid46Permanent749736JobNet4979187497918710026-04-20190https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=00dfca96https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=00dfca96https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=00dfca96&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=00dfca96&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonhttps://static.matchwork.com/company/logo/DK/ORS/SoMe/Ledelse_og_HR/Ledelse/4.jpgSøger du nye udfordringer indenfor Ledelse?12007991Dansk3Læse/ tale123204Afdelingschef6Ledelse361575264Annenoreply@ofir.comDKDanmarkDKDanmark330068202Afdelingsleder - ØlgodRobot Har du drivet til at lede din egen afdeling hos BR-EL A S og trives du med at tage ansvar? Så er her chancen for at komme til at arbejde i en dynamisk virksomhed i vækst. Som afdelingsleder får du ansvaret for den daglige drift af BR-EL A S i Ølgod. Dine opgaver spænder bredt lige fra bearbejdning af nye og eksisterende kunder, beregning af tilbud over løbende ressourcestyring og kvalitetssikring til efterkalkulation og evaluering af afdelingens samlede opgaver og projekter. Med en stærk lokal profil sikrer du en synlig og velfungerende afdeling, hvor resultaterne leveres med fokus på tid, kvalitet og økonomi. Dine vigtigste opgaver: Daglig ledelse af afdelingen Ressourcestyring, økonomistyring og kvalitetssikring af afdelingens projekter Udarbejdelse og beregning af tilbud Bidrage til den fortsatte vækst og udvikling Sikre høj faglig kvalitet og stor medarbejder- og kundetilfredshed Du vil få reference til direktøren og du vil indgå i et dynamisk team, hvor samarbejde, drive og humoristisk sans bliver vurderet højt. En tæt sparring med de øvrige afdelingsledere vil også være en vigtig del af din hverdag. Du har formentlig en baggrund som el-installatør eller overmontør, og du har en teoretisk og praktisk erfaring indenfor faget. Et stærkt købmandskab er en naturlig del af dit DNA. Du har et godt overblik samt gennemslagskraft til at træffe både små og store beslutninger, samtidig med at du tager ejerskab over afdelingen og dens projekter. Desuden er du resultatorienteret, udadvendt, imødekommende og forstår vigtigheden af et velfungerende samarbejde. Du er forudseende, og med dit øje for detaljen har du altid løsningen klar, inden behovet opstår. Du vil få en unik mulighed for at bevise dine færdigheder som afdelingsleder samtidig med, at du også kan udvikle dig i en innovativ og solid virksomhed. Du får et tæt samarbejde med engagerede og kompetente kolleger, og du vil opleve et miljø præget af en uformel omgangstone, professionalisme, handlekraft og godt humør. Løn- og ansættelsesvilkår forhandles efter kvalifikationer. BR-EL A S er en elektriker og installationsvirksomhed med afdelinger i Ølgod, Varde, Grindsted og Ansager og kan tilbyde alt ud i el-arbejde. Virksomheden løser opgaver for både private kunder med simple el-installationer, sikring og varmepumper, samt erhvervskunder med eksempelvis opgaver inden for installation af klimaanlæg, termografering samt IT-service, og endelig løses større opgaver for offentlige kunder med el-opgaver på f.eks. skoler og ved nybyggeri. Virksomheden har ca. 30 medarbejdere. BR-EL A S er en del af TS-Gruppen, der er et stærkt landsdækkende netværk af el-installatører. Se mere på www.br-el.dk Send din ansøgning til pro co via knappen søg stillingen .Har du drivet til at lede din egen afdeling hos BR-EL A/S og trives du med at tage ansvar? Så er her chancen for at komme til at arbejde i en dynamisk virksomhed i vækst.

Som afdelingsleder får du ansvaret for den daglige drift af BR-EL A/S i Ølgod. Dine opgaver spænder bredt – lige fra bearbejdning af nye og eksisterende kunder, beregning af tilbud – over løbende ressourcestyring og kvalitetssikring – til efterkalkulation og evaluering af afdelingens samlede opgaver og projekter. Med en stærk lokal profil sikrer du en synlig og velfungerende afdeling, hvor resultaterne leveres med fokus på tid, kvalitet og økonomi.

Dine vigtigste opgaver:

  • Daglig ledelse af afdelingen
  • Ressourcestyring, økonomistyring og kvalitetssikring af afdelingens projekter
  • Udarbejdelse og beregning af tilbud
  • Bidrage til den fortsatte vækst og udvikling
  • Sikre høj faglig kvalitet og stor medarbejder- og kundetilfredshed

Du vil få reference til direktøren og du vil indgå i et dynamisk team, hvor samarbejde, drive og humoristisk sans bliver vurderet højt. En tæt sparring med de øvrige afdelingsledere vil også være en vigtig del af din hverdag.

Du har formentlig en baggrund som el-installatør eller overmontør, og du har en teoretisk og praktisk erfaring indenfor faget. Et stærkt købmandskab er en naturlig del af dit DNA. Du har et godt overblik samt gennemslagskraft til at træffe både små og store beslutninger, samtidig med at du tager ejerskab over afdelingen og dens projekter. Desuden er du resultatorienteret, udadvendt, imødekommende og forstår vigtigheden af et velfungerende samarbejde. Du er forudseende, og med dit øje for detaljen har du altid løsningen klar, inden behovet opstår.

Du vil få en unik mulighed for at bevise dine færdigheder som afdelingsleder samtidig med, at du også kan udvikle dig i en innovativ og solid virksomhed. Du får et tæt samarbejde med engagerede og kompetente kolleger, og du vil opleve et miljø præget af en uformel omgangstone, professionalisme, handlekraft og godt humør. Løn- og ansættelsesvilkår forhandles efter kvalifikationer.

BR-EL A/S er en elektriker og installationsvirksomhed med afdelinger i Ølgod, Varde, Grindsted og Ansager og kan tilbyde alt ud i el-arbejde. Virksomheden løser opgaver for både private kunder med simple el-installationer, sikring og varmepumper, samt erhvervskunder med eksempelvis opgaver inden for installation af klimaanlæg, termografering samt IT-service, og endelig løses større opgaver for offentlige kunder med el-opgaver på f.eks. skoler og ved nybyggeri. Virksomheden har ca. 30 medarbejdere. BR-EL A/S er en del af TS-Gruppen, der er et stærkt landsdækkende netværk af el-installatører. Se mere på www.br-el.dk

Send din ansøgning til pro&co via knappen ”søg stillingen”.

PRO&CO A/SØlgod2019-08-05T00:00:002019-09-30T00:00:00
330068811Region Syddanmark søger en afdelingschef til Vand og JordBasic Vil du stå i spidsen for en afdeling, der sikrer rent vand og jord i Region Syddanmark et område med stor offentlig bevågenhed? Og er du samtidig en dygtig personaleleder, der kan motivere dine medarbejdere og sikre høj trivsel? Så er det måske dig, vi søger til en stilling som afdelingschef til afdelingen for Vand og Jord. Om jobbet Som afdelingschef har du det overordnede ledelses- og budgetansvar for afdelingen for Vand og Jord, som er en afdeling i Regional Udvikling. Afdelingen består af ca. 45 engagerede medarbejdere, der er fordelt på kontorer i Vejle, Odense og Ribe. Du vil desuden indgå i en duoledelse med afdelingschefen for nabo-afdelingen Klima og Ressourcer. Endvidere har Vand og Jord tre områdechefer og en række medarbejdere, der arbejder på tværs af de to afdelinger. Områdecheferne støtter afdelingscheferne i den daglige ledelse og i opgaveløsningen. Derudover bliver du ansvarlig for: at sætte en tydelig retning på afdelingens arbejde samt bringe afdelingens kompetencer og netværk i spil til en optimal løsning af afdelingens opgaver at afdelingen fortsat er en attraktiv arbejdsplads, der kan tiltrække, fastholde og udvikle kompetente og engagerede medarbejdere at udvikle det gode samarbejde med de syddanske kommuner at sikre en professionel håndtering af presse og medier, da nogle af afdelingens opgaver har stor offentlig bevågenhed. Der er således tale om en strategisk stilling, hvor en væsentlig del af opgaven består i at fungere som leder i et område med stor politisk og offentlig interesse. Her forventes det, at afdelingschefen har politisk tæft, og har en god forståelse for, hvordan politiske prioriteringer har indvirkning på afdelingens arbejde. Afdelingschefen vil også blive en del af det tværregionale chefniveau på jordforureningsområdet. Du forventes således at fungere som bindeleddet mellem sagsbehandlere og politikere både på regionalt og tværregionalt niveau. Afdelingschefen for Vand og Jord har reference til koncerndirektør Jørgen Bjelskou, og bliver en del af chefgruppen i Regional Udvikling. Du får primær arbejdsplads i regionshuset i Vejle, men forventes at praktisere synlig og tydelig ledelse for alle afdelingens tre kontorer. Din profil Det er vigtigt, at du har solid ledelsesmæssig erfaring fra en tilsvarende stilling, herunder har erfaring med ledelse af en teambaseret organisation og eller har erfaring med distanceledelse. Derudover er det afgørende, at du har erfaring fra en politisk kontekst, hvor du bl.a. har arbejdet med betjening af politiske udvalg og mediehåndtering. Endvidere forventes det, at du har en relevant videregående uddannelse kombineret med faglig indsigt i jordforureningsområdet, herunder kendskab til jordforureningsloven. Herudover lægges vægt på, at du: baserer samspillet med omgivelserne på gensidig tillid og ordentlighed i kombination med synlig og nærværende ledelse for alle medarbejdere i afdelingen, fremstår tillidsskabende med en naturlig autoritet og gennemslagskraft, der skaber tydelighed i mål, retning, prioriteringer og beslutninger, er lyttende, kommunikerende og involverende, og sikrer deling af viden, har en fleksibel og tilgængelig arbejdsform, kan motivere, uddelegere og bringe alle medarbejdernes kompetencer og ideer i spil, kan identificere dig med Region Syddanmarks værdier og ambitioner. Om os Regional Udvikling har til opgave at fremme gode levevilkår for borgerne i Region Syddanmark og skabe gode rammer for en aktiv, attraktiv og bæredygtig udvikling i regionen. Det kræver et tæt samarbejde med eksterne parter, såsom kommuner, uddannelsesinstitutioner, interesseorganisationer, ministerier mv. Regional Udvikling har været fornyeligt igennem en reorganisering, og medarbejdere er i dag organiseret i fem afdelinger med hver sin afdelingschef. Afdelingen for Vand og Jord er kendetegnet ved et inspirerende arbejdsmiljø, hvor opgaverne løses i teams og projekter med vægt på sparring samt kvalitet og høj faglighed i sagsbehandlingen. Opgaverne løses ofte i samarbejde og dialog med forskellige interessenter både interne og eksterne. Arbejdsglæde og trivsel vægtes højt i hverdagen, og stemningen i afdelingen er præget af en positiv og humoristisk omgangstone. Din ansøgning Du kan læse mere om stillingen i Job- og kravprofilen. Hvis du har spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte koncerndirektør Jørgen Bjelskou på telefon: 3036 7910. Ansøgningsfristen er 8. september 2019. Vi forventer at afholde første samtale 17. september og anden samtale 20. september. Vi vil anvende case og test som en del af rekrutteringsforløbet. Løn- og ansættelsesforhold sker i henhold til gældende overenskomst.

Vil du stå i spidsen for en afdeling, der sikrer rent vand og jord i Region Syddanmark – et område med stor offentlig bevågenhed? Og er du samtidig en dygtig personaleleder, der kan motivere dine medarbejdere og sikre høj trivsel? Så er det måske dig, vi søger til en stilling som afdelingschef til afdelingen for Vand og Jord.

Om jobbet

Som afdelingschef har du det overordnede ledelses- og budgetansvar for afdelingen for Vand og Jord, som er en afdeling i Regional Udvikling. Afdelingen består af ca. 45 engagerede medarbejdere, der er fordelt på kontorer i Vejle, Odense og Ribe. Du vil desuden indgå i en duoledelse med afdelingschefen for ’nabo-afdelingen’ Klima og Ressourcer. Endvidere har Vand og Jord tre områdechefer og en række medarbejdere, der arbejder på tværs af de to afdelinger. Områdecheferne støtter afdelingscheferne i den daglige ledelse og i opgaveløsningen.   

Derudover bliver du ansvarlig for: 

  • at sætte en tydelig retning på afdelingens arbejde samt bringe afdelingens kompetencer og netværk i spil til en optimal løsning af afdelingens opgaver
  • at afdelingen fortsat er en attraktiv arbejdsplads, der kan tiltrække, fastholde og udvikle kompetente og engagerede medarbejdere
  • at udvikle det gode samarbejde med de syddanske kommuner
  • at sikre en professionel håndtering af presse og medier, da nogle af afdelingens opgaver har stor offentlig bevågenhed.

Der er således tale om en strategisk stilling, hvor en væsentlig del af opgaven består i at fungere som leder i et område med stor politisk og offentlig interesse. Her forventes det, at afdelingschefen har politisk tæft, og har en god forståelse for, hvordan politiske prioriteringer har indvirkning på afdelingens arbejde. Afdelingschefen vil også blive en del af det tværregionale chefniveau på jordforureningsområdet. Du forventes således at fungere som bindeleddet mellem sagsbehandlere og politikere både på regionalt og tværregionalt niveau.

Afdelingschefen for Vand og Jord har reference til koncerndirektør Jørgen Bjelskou, og bliver en del af chefgruppen i Regional Udvikling. Du får primær arbejdsplads i regionshuset i Vejle, men forventes at praktisere synlig og tydelig ledelse for alle afdelingens tre kontorer.

Din profil

Det er vigtigt, at du har solid ledelsesmæssig erfaring fra en tilsvarende stilling, herunder har erfaring med ledelse af en teambaseret organisation og/eller har erfaring med distanceledelse. Derudover er det afgørende, at du har erfaring fra en politisk kontekst, hvor du bl.a. har arbejdet med betjening af politiske udvalg og mediehåndtering.

Endvidere forventes det, at du har en relevant videregående uddannelse kombineret med faglig indsigt i jordforureningsområdet, herunder kendskab til jordforureningsloven.  

Herudover lægges vægt på, at du: 

  • baserer samspillet med omgivelserne på gensidig tillid og ordentlighed i kombination med synlig og nærværende ledelse for alle medarbejdere i afdelingen,
  • fremstår tillidsskabende med en naturlig autoritet og gennemslagskraft, der skaber tydelighed i mål, retning, prioriteringer og beslutninger,
  • er lyttende, kommunikerende og involverende, og sikrer deling af viden,
  • har en fleksibel og tilgængelig arbejdsform,
  • kan motivere, uddelegere og bringe alle medarbejdernes kompetencer og ideer i spil,
  • kan identificere dig med Region Syddanmarks værdier og ambitioner.

Om os

Regional Udvikling har til opgave at fremme gode levevilkår for borgerne i Region Syddanmark og skabe gode rammer for en aktiv, attraktiv og bæredygtig udvikling i regionen. Det kræver et tæt samarbejde med eksterne parter, såsom kommuner, uddannelsesinstitutioner, interesseorganisationer, ministerier mv.  

Regional Udvikling har været fornyeligt igennem en reorganisering, og medarbejdere er i dag organiseret i fem afdelinger med hver sin afdelingschef.

Afdelingen for Vand og Jord er kendetegnet ved et inspirerende arbejdsmiljø, hvor opgaverne løses i teams og projekter med vægt på sparring samt kvalitet og høj faglighed i sagsbehandlingen. Opgaverne løses ofte i samarbejde og dialog med forskellige interessenter – både interne og eksterne. Arbejdsglæde og trivsel vægtes højt i hverdagen, og stemningen i afdelingen er præget af en positiv og humoristisk omgangstone.

Din ansøgning

Du kan læse mere om stillingen i Job- og kravprofilen. Hvis du har spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte koncerndirektør Jørgen Bjelskou på telefon: 3036 7910.

Ansøgningsfristen er 8. september 2019. Vi forventer at afholde første samtale 17. september og anden samtale 20. september. Vi vil anvende case og test som en del af rekrutteringsforløbet.

Løn- og ansættelsesforhold sker i henhold til gældende overenskomst.

ORS/Small/309033fb_logo.pngVand og JordVejle2019-08-06T14:01:00.3302019-09-08T00:00:00
330071044Campuschef for Dania i SilkeborgRobot Campuschef for Dania i Silkeborg Drømmer du om at gøre en forskel? Er du klar til at videreudvikle erhvervsakademiet i Silkeborg og stå i spidsen for både studerende og medarbejdere? Er du god til at skabe lokale netværk? Så er det måske dig, vi søger som ny campuschef for Erhvervsakademi Dania i Silkeborg. Campuschefens fornemmeste opgave er at få treenigheden mellem de studerende, erhvervslivet og os til at gå op i en højere enhed. Når vi kan udvikle de studerende fagligt og personligt, så erhvervslivet kan bruge deres kompetencer, giver det mening for både de studerende, for virksomhederne og for os som erhvervsakademi, fortæller rektor Anders Graae Rasmussen, som den nye campuschef kommer til at referere til. Som campuschef har du det overordnede ansvar for personale, planlægning, drift og økonomi på Danias campus i Silkeborg, der rummer 12 specialiserede og meget engagerede medarbejdere. Derfor skal du være klar til at give plads til specialister og inddrage dem i det strategiske arbejde for afdelingen, der er præget af en uformel tone og humor. Vi lægger vægt på, at du er rummelig og kan håndtere mangfoldighed, og at du formår at omsætte initiativer til handling gennem en demokratisk lederstil. Vi har 350 studerende fordelt på vores to 2-årige videregående uddannelser til finansøkonom og handelsøkonom. Du vil som campuschef have fokus på at videreudvikle vores campus sammen med medarbejderne inden for uddannelsesområderne, kontakt til erhvervslivet og netværk. Du skal derfor have politisk tæft og kunne lide at begå dig i lokale netværk. Som campuschef vil du indgå i Danias velfungerende chefgruppe. Derved er du med til at sætte dit præg på organisationens samlede virke og arbejde med vores værdibaserede ledelsesgrundlag, hvor frihed under ansvar er et nøglebegreb. Læs om Danias strategier her https: eadania.dk om-os strategiske-fokusomraader Du har: Erfaring med personaleledelse En relevant uddannelse Kendskab til- eller erfaring med undervisning Erfaring med pædagogiske udviklingsprocesser og kvalitetsarbejde Økonomisk indsigt og forståelse Erfaring med strategisk arbejde og målopfyldelse Erfaring fra erhvervsliv og netværk Veludviklede kommunikative evner Du er: Løsningsorienteret God til at netværke lokalt En stærk kommunikatør Resultatorienteret og omsætter aftaler til handling Udviklingsorienteret og ser muligheder Glad for at arbejde med pædagogiske medarbejdere og unge menneskerHar du spørgsmål til stillingen, kontakt rektor Anders Graae Rasmussen på agr@eadania.dk eller tlf. 7229 1002 Ansættelsen er på fuld tid med start 1. november 2019 eller efter aftale. Løn- og ansættelsesvilkår inkl. resultatløn aftales individuelt efter forhandling. Arbejdsstedet er Bredhøjvej 18, 8600 Silkeborg. Vi skal modtage din ansøgning senest onsdag den 28. august 2019 via dette link: www.eadania.dk om-os job ledige-stillinger.aspx Første samtalerunde bliver den 6. september og anden runde den 13. september. Der indgår en personlighedstest mellem første og anden samtale. Dania opfordrer alle uanset personlig baggrund til at søge stillingen. Dania opfordrer til, at du lader alle relevante erfaringer fremgå af din ansøgning og CV.

Campuschef for Dania i Silkeborg

Drømmer du om at gøre en forskel? Er du klar til at videreudvikle erhvervsakademiet i Silkeborg og stå i spidsen for både studerende og medarbejdere? Er du god til at skabe lokale netværk? Så er det måske dig, vi søger som ny campuschef for Erhvervsakademi Dania i Silkeborg.

”Campuschefens fornemmeste opgave er at få treenigheden mellem de studerende, erhvervslivet og os til at gå op i en højere enhed. Når vi kan udvikle de studerende fagligt og personligt, så erhvervslivet kan bruge deres kompetencer, giver det mening for både de studerende, for virksomhederne og for os som erhvervsakademi,” fortæller rektor Anders Graae Rasmussen, som den nye campuschef kommer til at referere til.

Som campuschef har du det overordnede ansvar for personale, planlægning, drift og økonomi på Danias campus i Silkeborg, der rummer 12 specialiserede og meget engagerede medarbejdere. Derfor skal du være klar til at give plads til specialister og inddrage dem i det strategiske arbejde for afdelingen, der er præget af en uformel tone og humor. Vi lægger vægt på, at du er rummelig og kan håndtere mangfoldighed, og at du formår at omsætte initiativer til handling gennem en demokratisk lederstil.

Vi har 350 studerende fordelt på vores to 2-årige videregående uddannelser til finansøkonom og handelsøkonom. Du vil som campuschef have fokus på at videreudvikle vores campus sammen med medarbejderne inden for uddannelsesområderne, kontakt til erhvervslivet og netværk. Du skal derfor have politisk tæft og kunne lide at begå dig i lokale netværk.

Som campuschef vil du indgå i Danias velfungerende chefgruppe. Derved er du med til at sætte dit præg på organisationens samlede virke og arbejde med vores værdibaserede ledelsesgrundlag, hvor frihed under ansvar er et nøglebegreb. Læs om Danias strategier her https://eadania.dk/om-os/strategiske-fokusomraader/

Du har:
• Erfaring med personaleledelse
• En relevant uddannelse
• Kendskab til- eller erfaring med undervisning
• Erfaring med pædagogiske udviklingsprocesser og kvalitetsarbejde
• Økonomisk indsigt og forståelse
• Erfaring med strategisk arbejde og målopfyldelse
• Erfaring fra erhvervsliv og netværk
• Veludviklede kommunikative evner

Du er:
• Løsningsorienteret
• God til at netværke lokalt
• En stærk kommunikatør
• Resultatorienteret og omsætter aftaler til handling
• Udviklingsorienteret og ser muligheder
• Glad for at arbejde med pædagogiske medarbejdere og unge mennesker
Har du spørgsmål til stillingen, kontakt rektor Anders Graae Rasmussen på agr@eadania.dk eller tlf. 7229 1002

Ansættelsen er på fuld tid med start 1. november 2019 eller efter aftale. Løn- og ansættelsesvilkår inkl. resultatløn aftales individuelt efter forhandling. Arbejdsstedet er Bredhøjvej 18, 8600 Silkeborg.

Vi skal modtage din ansøgning senest onsdag den 28. august 2019 via dette link: www.eadania.dk/om-os/job/ledige-stillinger.aspx

Første samtalerunde bliver den 6. september og anden runde den 13. september. Der indgår en personlighedstest mellem første og anden samtale.

Dania opfordrer alle uanset personlig baggrund til at søge stillingen.

Dania opfordrer til, at du lader alle relevante erfaringer fremgå af din ansøgning og CV.

 

 

Erhvervsakademi Dania (Bredhøjvej 18, Silkeborg)Silkeborg2019-08-10T00:00:002019-08-28T00:00:00
330053440Serviceleder til Schindler Elevatorer i BallerupRobot Serviceleder til Schindler Elevatorer i Ballerup Vil du lede selvstændige og teknisk dygtige medarbejdere? Yder du service i særklasse og høj kvalitet? Kan du li et afvekslende job med ledelsesopgaver og kundekontakt? For vores kunde Schindler Elevatorer A S i Ballerup søger vi en dygtig serviceleder, der bliver ansvarlig for den kørende drift og service. Dit team består af 8-10 specialiserede og fagligt meget kompetente teknikere, der servicerer kunder på Sjælland. Du refererer til Servicechefen, der veksler mellem de 3 danske kontorer. I er 6 serviceledere, 2 i Aarhus, 1 i Odense og 3 i Ballerup, der har hvert sit team af serviceteknikere der selvfølgelig arbejder sammen på tværs, når der er behov for det. Du får ansvaret for den daglige drift, med koordinering af serviceteknikerenes besøg og kontakt til kunder og samarbejdspartnere. Om dig: Du har flere års erfaring med ledelse af teknisk personale Du har solid kommerciel forståelse kombineret med teknisk viden Du har erfaring med tilbudsberegning og flair for kundekontakt Du vægter kvalitet utrolig højt, da vi har ansvaret for brugernes sikkerhed Du har erfaring med planlægningsopgaver og evnen til at synliggøre målene Vi regner med, at du har teknisk baggrund som f.eks. maskinmester, el-tekniker, installatør eller lignende. Men vigtigst er erfaringen med ledelse og koordinering af teknisk personale. Du har medarbejderne i fokus, og elsker at motivere og udvikle dem. Du vil ofte være på sambesøg og være med til at kvalitetssikre vores arbejde. Schindler Elevatorer tilbyder: Et selvstændigt job, hvor du selv står for planlægning og udførelse af dine opgaver Et hold dygtige og selvstændige medarbejdere til faglig sparring Et job i en international virksomhed med gode udviklingsmuligheder Et job der veksler mellem at arbejde i marken og på kontoret Du tilbydes en attraktiv løn, der modsvarer din erfaring lønnen er inkl. Firmabil, god pensionsordning, feriefridage, sundhedsforsikring, fritvalgsordning m.v. Tiltrædelse efter aftale, gerne så hurtigt som muligt. Ansøgning: Indsend venligst din ansøgning via linket i højre kolonne. Har du spørgsmål, er du velkommen til at kontakte Heidi Dalkjær Simonsen tlf. 51 88 08 04, hds@erhr.dk. Ansøgningsfrist er så hurtigt som muligt. Om Schindler Elevatorer A S: Shindler koncernen er en verdensomspændende familiejet virksomhed, som i dag er repræsenteret i mere end 140 lande med over 60.000 medarbejdere. Vores produkt er mobilitet - fra design til installation og vedligeholdelse af elevatorer, rulletrapper og rullende fortove. Hver dag transporterer vi på verdensplan mere end 1 milliard mennesker. I Danmark er vi repræsenteret af 85 dygtige og kompetente medarbejdere fordelt på 3 lokationer, med hovedkontor i Ballerup. Vores Schindler Academy Løft synliggør vores fokus på kompetenceudvikling og trivsel hos vores medarbejdere.

Serviceleder til Schindler Elevatorer i Ballerup

  • Vil du lede selvstændige og teknisk dygtige medarbejdere?
  • Yder du service i særklasse og høj kvalitet?
  • Kan du li’ et afvekslende job med ledelsesopgaver og kundekontakt?

For vores kunde Schindler Elevatorer A/S i Ballerup søger vi en dygtig serviceleder, der bliver ansvarlig for den kørende drift og service. Dit team består af 8-10 specialiserede og fagligt meget kompetente teknikere, der servicerer kunder på Sjælland.

Du refererer til Servicechefen, der veksler mellem de 3 danske kontorer. I er 6 serviceledere, 2 i Aarhus, 1 i Odense og 3 i Ballerup, der har hvert sit team af serviceteknikere – der selvfølgelig arbejder sammen på tværs, når der er behov for det.

Du får ansvaret for den daglige drift, med koordinering af serviceteknikerenes besøg og kontakt til kunder og samarbejdspartnere.

Om dig:

  • Du har flere års erfaring med ledelse af teknisk personale
  • Du har solid kommerciel forståelse kombineret med teknisk viden
  • Du har erfaring med tilbudsberegning og flair for kundekontakt
  • Du vægter kvalitet utrolig højt, da vi har ansvaret for brugernes sikkerhed
  • Du har erfaring med planlægningsopgaver og evnen til at synliggøre målene

Vi regner med, at du har teknisk baggrund som f.eks. maskinmester, el-tekniker, installatør eller lignende.

Men vigtigst er erfaringen med ledelse og koordinering af teknisk personale. Du har medarbejderne i fokus, og elsker at motivere og udvikle dem. Du vil ofte være på sambesøg og være med til at kvalitetssikre vores arbejde.

Schindler Elevatorer tilbyder:

  • Et selvstændigt job, hvor du selv står for planlægning og udførelse af dine opgaver
  • Et hold dygtige og selvstændige medarbejdere til faglig sparring
  • Et job i en international virksomhed med gode udviklingsmuligheder
  • Et job der veksler mellem at arbejde ”i marken” og på kontoret

Du tilbydes en attraktiv løn, der modsvarer din erfaring – lønnen er inkl. Firmabil, god pensionsordning, feriefridage, sundhedsforsikring, fritvalgsordning m.v.

Tiltrædelse efter aftale, gerne så hurtigt som muligt.

Ansøgning:

Indsend venligst din ansøgning via linket i højre kolonne.

Har du spørgsmål, er du velkommen til at kontakte Heidi Dalkjær Simonsen tlf. 51 88 08 04, hds@erhr.dk.

Ansøgningsfrist er så hurtigt som muligt.

Om Schindler Elevatorer A/S:

Shindler koncernen er en verdensomspændende familiejet virksomhed, som i dag er repræsenteret i mere end 140 lande med over 60.000 medarbejdere. Vores produkt er mobilitet - fra design til installation og vedligeholdelse af elevatorer, rulletrapper og rullende fortove. Hver dag transporterer vi på verdensplan mere end 1 milliard mennesker.

I Danmark er vi repræsenteret af 85 dygtige og kompetente medarbejdere fordelt på 3 lokationer, med hovedkontor i Ballerup. Vores Schindler Academy Løft synliggør vores fokus på kompetenceudvikling og trivsel hos vores medarbejdere.

Effektiv RekrutteringBallerup2019-07-03T00:00:002019-08-28T00:00:00
330071159Assisterende faglig lederRobot Landsbyen Sølund Boenhed Bavnebjerg søger en assisterende leder pr. 1. oktober og gerne førDrømmer du om at sætte dit faglige- og ledelsesmæssige præg i en velfungerende organisation? Har du lyst til at være med til at udvikle specialpædagogisk praksis i et rehabiliterende perspektiv? Brænder du for at skabe ledelse med dine kolleger? Så er du sandsynligvis vores nye assisterende leder og vi vil med glæde byde dig velkommen.Ledelsesopgaven består af faglig ledelse helt tæt på opgaven omkring borgere i 4 personalegrupper, samt organiseringen af arbejdet og administrative opgaver. Ledelsen i boenheden består af faglig leder og assisterende leder og det forventes, at du kan være sparringspartner for faglig lederi forhold til strategiske mål.Arbejdstiden er ligeligt fordelt mellem ledelsesmæssige opgaver og arbejde i den pædagogiske praksis med borgerne. Stillingen er primært i dagtimerne mandag til fredag, men aftenarbejde kan forekomme.Ansættelsen er på 37 timer ugentligt, tilrettelagt efter aftale.Landsbyen SølundLandsbyen Sølund er et bo- og aktivitetstilbud for voksne med betydelig og varigt nedsat psykisk og fysisk funktionsevne. Se mere om Bavnebjerg på www.solund.dk under Bavnebjerg.Boenhed BavnebjergBoenhed Bavnebjerg er en specialafdeling for udviklingshæmmede med gennemgribende udviklingsforstyrrelser med personlighedsforstyrrelser og eller psykiatriske overbygningsdiagnoser. Flere borgere har ikke noget verbalt sprog.Nogle af borgerne udviser selvskadende og eller udadreagerende adfærd. Der bor fast i alt 22 borgere på Bavnebjerg, der er opdelt i tre huse. Der er ligeledes 2 aflastningspladser. Fælles for borgerne på Bavnebjerg er, at de har brug for massiv hjælp og støtte til alle daglige gøremål såsom personlig hygiejne, guidning hjælp til spisning og til udførelse af fastlagte aktiviteter. Der er ligeledes behov for støtte til sociale liv.Opgaver med personlig pleje og omsorg indgår som en naturlig del af det pædagogiske arbejde. Flere borgere har aktivitetstilbud uden for huset, andre har aktivitetstilbud i Bavnebjergs aktivitetscenter.Filosofi og faglig tilgangVi arbejder ud fra filosofien Gentle Teaching og jeg-støtte.Gentle Teaching er en filosofisk tilgang til det pædagogiske arbejde, hvor den professionelle omsorgsperson reflekterer over egen evne til at udvise nænsomhed, varme og være kærlig uden betingelser.Mennesker skal støttes ikke tilpasses. Kærlighedsbegrebet er i spil ud fra perspektiver som næstekærlighed, moderkærlighed og den professionelle kærlighed, hvor man hjælper et andet menneske til at hjælpe sig selv, læs mere her.Fagligt arbejder vi med arousal, neuropædagogik, sanseintegration, PADL altid med en anerkendende tilgang.Ledelsesfagligt arbejder vi ud fra Skanderborg kommunes ledelsesgrundlag og kerneværdierne heri, se mere her.Vi søgerVi søger en assisterende leder, der har høj grad af samarbejdskompetence og som aktivt deltager i den daglige refleksion over den daglige faglige praksis.Vi ønsker os en leder, der kan koble de faglige refleksioner fra praksis, til at tage ledelse på udviklingen af den nære organisering af arbejdet og den faglige udvikling.Vi glæder os til at samarbejde med en kollega, der har lyst til at arbejde med udgangspunkt i borgernes individuelle ressourcer og behov og som kan rumme deres forskelligheder.Vi er ambitiøse og håber på en kollega, der kan bidrage med at spotte og italesætte bedst praksis og som kan skabe følgeskab i personalegrupperne herpå.Vi tilbyderDygtige kolleger med høj faglighedAt du bliver klædt på til opgaven med en grundig introduktionMulighed for ledelsesfaglig udvikling med ledersparring i ledergruppe og deltagelse på ledelsesfaglige seminarer og kurserFokus på at løse kerneopgaven samtidig med et godt psykisk og fysisk arbejdsmiljøOpgavefokuseret ledelse med høj grad af tillid og uddelegeringEn glæde ved samarbejde og fælles trivselFor nærmere info om stillingen kontaktes faglig leder Gitte Grill Hansen tlf. 20 31 38 11 eller områdeleder Carsten Johnsen tlf. 29 11 87 65Ansøgningsfristen er fredag den 6. september 2019.Samtaler forventes afholdt den 13. september 2019 og der indkaldes pr. telefon mail.Vi gør opmærksom på, at lønsammensætning sker efter de overenskomstmæssige principper i Ny løn og at der ved tilbud om ansættelse rekvireres udvidet straffeattest. Ved ansættelse skal fremvises et gyldigt kørekort. Landsbyen Sølund er røg- og alkoholfri i arbejdstiden.Ansøgere, der søger via linket i stillingsopslaget kommer i betragtning til stillingen.Landsbyen Sølund Boenhed Bavnebjerg søger en assisterende leder pr. 1. oktober og gerne før

Drømmer du om at sætte dit faglige- og ledelsesmæssige præg i en velfungerende organisation? Har du lyst til at være med til at udvikle specialpædagogisk praksis i et rehabiliterende perspektiv? Brænder du for at skabe ledelse med dine kolleger? Så er du sandsynligvis vores nye assisterende leder og vi vil med glæde byde dig velkommen.

Ledelsesopgaven består af faglig ledelse helt tæt på opgaven omkring borgere i 4 personalegrupper, samt organiseringen af arbejdet og administrative opgaver. Ledelsen i boenheden består af faglig leder og assisterende leder og det forventes, at du kan være sparringspartner for faglig leder
i forhold til strategiske mål.

Arbejdstiden er ligeligt fordelt mellem ledelsesmæssige opgaver og arbejde i den pædagogiske praksis med borgerne. Stillingen er primært i dagtimerne mandag til fredag, men aftenarbejde kan forekomme.

Ansættelsen er på 37 timer ugentligt, tilrettelagt efter aftale.

Landsbyen Sølund
Landsbyen Sølund er et bo- og aktivitetstilbud for voksne med betydelig og varigt nedsat psykisk og fysisk funktionsevne. Se mere om Bavnebjerg på www.solund.dk under Bavnebjerg.

Boenhed Bavnebjerg
Boenhed Bavnebjerg er en specialafdeling for udviklingshæmmede med gennemgribende udviklingsforstyrrelser med personlighedsforstyrrelser og/eller psykiatriske overbygningsdiagnoser. Flere borgere har ikke noget verbalt sprog.

Nogle af borgerne udviser selvskadende og/eller udadreagerende adfærd. Der bor fast i alt 22 borgere på Bavnebjerg, der er opdelt i tre huse. Der er ligeledes 2 aflastningspladser. Fælles for borgerne på Bavnebjerg er, at de har brug for massiv hjælp og støtte til alle daglige gøremål såsom personlig hygiejne, guidning/hjælp til spisning og til udførelse af fastlagte aktiviteter. Der er ligeledes behov for støtte til sociale liv.

Opgaver med personlig pleje og omsorg indgår som en naturlig del af det pædagogiske arbejde. Flere borgere har aktivitetstilbud uden for huset, andre har aktivitetstilbud i Bavnebjergs aktivitetscenter.

Filosofi og faglig tilgang
Vi arbejder ud fra filosofien Gentle Teaching og jeg-støtte.
Gentle Teaching er en filosofisk tilgang til det pædagogiske arbejde, hvor den professionelle omsorgsperson reflekterer over egen evne til at udvise nænsomhed, varme og være kærlig uden betingelser.

Mennesker skal støttes – ikke tilpasses. Kærlighedsbegrebet er i spil ud fra perspektiver som næstekærlighed, moderkærlighed og den professionelle kærlighed, hvor man hjælper et andet menneske til at hjælpe sig selv, læs mere her.

Fagligt arbejder vi med arousal, neuropædagogik, sanseintegration, PADL – altid med en anerkendende tilgang.

Ledelsesfagligt arbejder vi ud fra Skanderborg kommunes ledelsesgrundlag og kerneværdierne heri, se mere her.

Vi søger
Vi søger en assisterende leder, der har høj grad af samarbejdskompetence og som aktivt deltager i den daglige refleksion over den daglige faglige praksis.

Vi ønsker os en leder, der kan koble de faglige refleksioner fra praksis, til at tage ledelse på udviklingen af den nære organisering af arbejdet og den faglige udvikling.

Vi glæder os til at samarbejde med en kollega, der har lyst til at arbejde med udgangspunkt i borgernes individuelle ressourcer og behov og som kan rumme deres forskelligheder.

Vi er ambitiøse og håber på en kollega, der kan bidrage med at spotte og italesætte ’bedst praksis’ og som kan skabe følgeskab i personalegrupperne herpå.

Vi tilbyder
  • Dygtige kolleger med høj faglighed
  • At du bliver klædt på til opgaven med en grundig introduktion
  • Mulighed for ledelsesfaglig udvikling med ledersparring i ledergruppe og deltagelse på ledelsesfaglige seminarer og kurser
  • Fokus på at løse kerneopgaven samtidig med et godt psykisk og fysisk arbejdsmiljø
  • Opgavefokuseret ledelse med høj grad af tillid og uddelegering
  • En glæde ved samarbejde og fælles trivsel

For nærmere info om stillingen kontaktes faglig leder Gitte Grill Hansen tlf. 20 31 38 11 eller områdeleder Carsten Johnsen tlf. 29 11 87 65

Ansøgningsfristen er fredag den 6. september 2019.

Samtaler forventes afholdt den 13. september 2019 og der indkaldes pr. telefon/mail.

Vi gør opmærksom på, at lønsammensætning sker efter de overenskomstmæssige principper i Ny løn og at der ved tilbud om ansættelse rekvireres udvidet straffeattest. Ved ansættelse skal fremvises et gyldigt kørekort. Landsbyen Sølund er røg- og alkoholfri i arbejdstiden.
Ansøgere, der søger via linket i stillingsopslaget kommer i betragtning til stillingen.

 

Skanderborg KommuneRy2019-08-12T00:00:002019-09-06T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

Afdelingsleder - Ølgod

PRO&CO A/S

Ølgod
Har du drivet til at lede din egen afdeling hos BR-EL A S og trives du med at tage ansvar? Så er her chancen for at komme til at arbejde i en dynamisk virksomhed i vækst. Som afdelingsleder får du ansvaret for den daglige drift af BR-EL A S i Ølgod....
Indrykket:5. august 2019
Udløbsdato:30. september 2019

Region Syddanmark søger en afdelingschef til Vand og Jord

Vand og Jord

Vejle
Vil du stå i spidsen for en afdeling, der sikrer rent vand og jord i Region Syddanmark et område med stor offentlig bevågenhed? Og er du samtidig en dygtig personaleleder, der kan motivere dine medarbejdere og sikre høj trivsel? Så er det måske dig,...
Indrykket:6. august 2019
Udløbsdato:8. september 2019

Campuschef for Dania i Silkeborg

Erhvervsakademi Dania (Bredhøjvej 18, Silkeborg)

Silkeborg
Campuschef for Dania i Silkeborg Drømmer du om at gøre en forskel? Er du klar til at videreudvikle erhvervsakademiet i Silkeborg og stå i spidsen for både studerende og medarbejdere? Er du god til at skabe lokale netværk? Så er det måske dig, vi søg...
Indrykket:10. august 2019
Udløbsdato:28. august 2019

Serviceleder til Schindler Elevatorer i Ballerup

Effektiv Rekruttering

Ballerup
Serviceleder til Schindler Elevatorer i Ballerup Vil du lede selvstændige og teknisk dygtige medarbejdere? Yder du service i særklasse og høj kvalitet? Kan du li et afvekslende job med ledelsesopgaver og kundekontakt? For vores kunde Schindler Eleva...
Indrykket:3. juli 2019
Udløbsdato:28. august 2019

Assisterende faglig leder

Skanderborg Kommune

Ry
Landsbyen Sølund Boenhed Bavnebjerg søger en assisterende leder pr. 1. oktober og gerne førDrømmer du om at sætte dit faglige- og ledelsesmæssige præg i en velfungerende organisation? Har du lyst til at være med til at udvikle specialpædagogisk prak...
Indrykket:12. august 2019
Udløbsdato:6. september 2019