Stabschef til Staben for Sundhed og Ældre

22 engagerede og dygtige medarbejdere søger ny chef.

Herning Kommune ønsker at besætte stillingen som stabschef i Sundhed og Ældre pr. 1. august 2019. Herning Kommune søger en ny stabschef for Staben for Sundhed og Ældre, da den nuværende stabschef er blevet sundheds- og ældrechef i Herning Kommune.

Du vil blive ansvarlig for at lede en i forvejen velfungerende og effektiv stabsfunktion, som løser en række meget forskelligartede drifts- og udviklingsopgaver på tværs af Sundhed og Ældre, og i nogle tilfælde den øvrige kommunale organisation.

Der lægges vægt på, at du besidder en række formelle kvalifikationer i forhold til uddannelse og erfaring, samt en række ledelsesmæssige og personlige kompetencer. Vi ser gerne, at du har

  • en akademisk uddannelse, sandsynligvis samfundsvidenskabelig
  • erfaring med arbejdet i en politisk ledet organisation, herunder politisk betjening og økonomistyring
  • evne til, og erfaring med, at lede erfarne, kompetente og selvledende medarbejdere
  • øje for, og evne til, at sætte medarbejdernes idéer i spil
  • et stort overblik, der sikrer såvel det strategiske blik samt en vis detaljeringsgrad i forbindelse med opgaveløsningen
  • stærke formidlingsevner, og med en positiv gennemslagskraft skaber resultater i samarbejde med resten af organisationen
  • kendskab til sundheds- og ældreområdet - dette er en fordel, men ikke et krav.

Du skal kunne holde afdelingen på sporet, og være klar over, at stabsfunktionen er en afgørende støttefunktion for hele Sundhed og Ældre. Det er centralt, at du har erfaring med at lede dedikerede og selvstændige medarbejdere, og at du er bevidst om ikke selv at løbe med alle boldene, men at uddelegere. Din tillidsbaserede ledelse skal sikre, at medarbejderne i Staben præsterer og medvirker aktivt til at løfte hele Sundhed og Ældre i opgaveløsningen. Du skal se og lede medarbejderne som en ressource, der er vigtig i hele organisationen for udviklingen af nye løsninger og muligheder.

Som stabschef har du en vigtig rolle som sparringspartner for sundheds- og ældrechefen, og for chefgruppen i Sundhed og Ældre. Du er bevidst om at orientere dig udadtil om hvad der sker på sundheds- og ældreområdet, ligesom du bistår sundheds- og ældrechefen med at sikre overblik over, og opfølgning på, de projekter og indsatser, der løbende sættes i gang i Sundhed og Ældre.

Det er væsentligt, at du er i stand til at tænke tværgående og helhedsorienteret og bidrager aktivt til det tværgående arbejde i Sundhed og Ældre, i forvaltningen og i hele Herning Kommune.

Du kan læse mere om stillingen og afdelingen i Jobprofil - Stabschef (https://signatur.frontlab.com/Herning/Jobs/WebAdFile.aspx?Id=352b3f9839e84032b240ec3ab836449d.pdf)

Løn og ansættelsesvilkår
Løn og ansættelse ifølge gældende overenskomst, efter principper om lokal løndannelse efter aftale med den forhandlingsberettigede organisation.

Yderligere information
Du er velkommen til at kontakte sundheds- og ældrechef Anne Christmann Ramsgaard på telefon 96 28 40 70, hvis du har uddybende spørgsmål.

Tidsplan for ansættelsen
Ansøgningsfrist: 27. maj 2019

Første samtale afholdes 17. juni 2019
Anden samtale afholdes eventuelt 21. juni 2019Der gennemføres test i forbindelse med processen.

 


Du har ikke vedlagt dokumenter til din ansøgning. Klik på 'OK' knappen nedenfor for at sende din ansøgning alligevel, eller klik på knappen "Annuller" og vedhæft dokumenter, før du sender din ansøgning igen.

Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

330011770Phoenix-00dfca9612019-05-08T00:00:00Stabschef til Staben for Sundhed og Ældre22 engagerede og dygtige medarbejdere søger ny chef.

Herning Kommune ønsker at besætte stillingen som stabschef i Sundhed og Ældre pr. 1. august 2019. Herning Kommune søger en ny stabschef for Staben for Sundhed og Ældre, da den nuværende stabschef er blevet sundheds- og ældrechef i Herning Kommune.

Du vil blive ansvarlig for at lede en i forvejen velfungerende og effektiv stabsfunktion, som løser en række meget forskelligartede drifts- og udviklingsopgaver på tværs af Sundhed og Ældre, og i nogle tilfælde den øvrige kommunale organisation.

Der lægges vægt på, at du besidder en række formelle kvalifikationer i forhold til uddannelse og erfaring, samt en række ledelsesmæssige og personlige kompetencer. Vi ser gerne, at du har
  • en akademisk uddannelse, sandsynligvis samfundsvidenskabelig
  • erfaring med arbejdet i en politisk ledet organisation, herunder politisk betjening og økonomistyring
  • evne til, og erfaring med, at lede erfarne, kompetente og selvledende medarbejdere
  • øje for, og evne til, at sætte medarbejdernes idéer i spil
  • et stort overblik, der sikrer såvel det strategiske blik samt en vis detaljeringsgrad i forbindelse med opgaveløsningen
  • stærke formidlingsevner, og med en positiv gennemslagskraft skaber resultater i samarbejde med resten af organisationen
  • kendskab til sundheds- og ældreområdet - dette er en fordel, men ikke et krav.

Du skal kunne holde afdelingen på sporet, og være klar over, at stabsfunktionen er en afgørende støttefunktion for hele Sundhed og Ældre. Det er centralt, at du har erfaring med at lede dedikerede og selvstændige medarbejdere, og at du er bevidst om ikke selv at løbe med alle boldene, men at uddelegere. Din tillidsbaserede ledelse skal sikre, at medarbejderne i Staben præsterer og medvirker aktivt til at løfte hele Sundhed og Ældre i opgaveløsningen. Du skal se og lede medarbejderne som en ressource, der er vigtig i hele organisationen for udviklingen af nye løsninger og muligheder.

Som stabschef har du en vigtig rolle som sparringspartner for sundheds- og ældrechefen, og for chefgruppen i Sundhed og Ældre. Du er bevidst om at orientere dig udadtil om hvad der sker på sundheds- og ældreområdet, ligesom du bistår sundheds- og ældrechefen med at sikre overblik over, og opfølgning på, de projekter og indsatser, der løbende sættes i gang i Sundhed og Ældre.

Det er væsentligt, at du er i stand til at tænke tværgående og helhedsorienteret og bidrager aktivt til det tværgående arbejde i Sundhed og Ældre, i forvaltningen og i hele Herning Kommune.

Du kan læse mere om stillingen og afdelingen i Jobprofil - Stabschef (https://signatur.frontlab.com/Herning/Jobs/WebAdFile.aspx?Id=352b3f9839e84032b240ec3ab836449d.pdf)

Løn og ansættelsesvilkår
Løn og ansættelse ifølge gældende overenskomst, efter principper om lokal løndannelse efter aftale med den forhandlingsberettigede organisation.

Yderligere information
Du er velkommen til at kontakte sundheds- og ældrechef Anne Christmann Ramsgaard på telefon 96 28 40 70, hvis du har uddybende spørgsmål.

Tidsplan for ansættelsen
Ansøgningsfrist: 27. maj 2019

Første samtale afholdes 17. juni 2019
Anden samtale afholdes eventuelt 21. juni 2019Der gennemføres test i forbindelse med processen.

 

22 engagerede og dygtige medarbejdere søger ny chef.Herning Kommune ønsker at besætte stillingen som stabschef i Sundhed og Ældre pr. 1. august 2019. Herning Kommune søger en ny stabschef for Staben for Sundhed og Ældre, da den nuværende stabschef er blevet sundheds- og ældrechef i Herning Kommune.Du vil blive ansvarlig for at lede en i forvejen velfungerende og effektiv stabsfunktion, som løser en række meget forskelligartede drifts- og udviklingsopgaver på tværs af Sundhed og Ældre, og i nogle tilfælde den øvrige kommunale organisation.Der lægges vægt på, at du besidder en række formelle kvalifikationer i forhold til uddannelse og erfaring, samt en række ledelsesmæssige og personlige kompetencer. Vi ser gerne, at du haren akademisk uddannelse, sandsynligvis samfundsvidenskabeligerfaring med arbejdet i en politisk ledet organisation, herunder politisk betjening og økonomistyringevne til, og erfaring med, at lede erfarne, kompetente og selvledende medarbejdereøje for, og evne til, at sætte medarbejdernes idéer i spilet stort overblik, der sikrer såvel det strategiske blik samt en vis detaljeringsgrad i forbindelse med opgaveløsningenstærke formidlingsevner, og med en positiv gennemslagskraft skaber resultater i samarbejde med resten af organisationenkendskab til sundheds- og ældreområdet - dette er en fordel, men ikke et krav.Du skal kunne holde afdelingen på sporet, og være klar over, at stabsfunktionen er en afgørende støttefunktion for hele Sundhed og Ældre. Det er centralt, at du har erfaring med at lede dedikerede og selvstændige medarbejdere, og at du er bevidst om ikke selv at løbe med alle boldene, men at uddelegere. Din tillidsbaserede ledelse skal sikre, at medarbejderne i Staben præsterer og medvirker aktivt til at løfte hele Sundhed og Ældre i opgaveløsningen. Du skal se og lede medarbejderne som en ressource, der er vigtig i hele organisationen for udviklingen af nye løsninger og muligheder.Som stabschef har du en vigtig rolle som sparringspartner for sundheds- og ældrechefen, og for chefgruppen i Sundhed og Ældre. Du er bevidst om at orientere dig udadtil om hvad der sker på sundheds- og ældreområdet, ligesom du bistår sundheds- og ældrechefen med at sikre overblik over, og opfølgning på, de projekter og indsatser, der løbende sættes i gang i Sundhed og Ældre.Det er væsentligt, at du er i stand til at tænke tværgående og helhedsorienteret og bidrager aktivt til det tværgående arbejde i Sundhed og Ældre, i forvaltningen og i hele Herning Kommune.Du kan læse mere om stillingen og afdelingen i Jobprofil - Stabschef (https: signatur.frontlab.com Herning Jobs WebAdFile& 46aspx?Id 352b3f9839e84032b240ec3ab836449d& 46pdf)Løn og ansættelsesvilkårLøn og ansættelse ifølge gældende overenskomst, efter principper om lokal løndannelse efter aftale med den forhandlingsberettigede organisation.Yderligere informationDu er velkommen til at kontakte sundheds- og ældrechef Anne Christmann Ramsgaard på telefon 96 28 40 70, hvis du har uddybende spørgsmål.Tidsplan for ansættelsenAnsøgningsfrist: 27. maj 2019Første samtale afholdes 17. juni 2019Anden samtale afholdes eventuelt 21. juni 2019Der gennemføres test i forbindelse med processen.11jobnet00dfca96100000000000aDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2019-05-27T00:00:000000https://signatur.frontlab.com/ExtJobs/DefaultHosting/JobApplication.aspx?ClientId=2330&ERId=346810EuropaDanmarkJyllandVestjyllandRingkøbing-SkjernEuropaDanmarkJyllandMidtjyllandIkast-BrandeEuropaDanmarkJyllandVestjyllandHerning3513917Herning Kommune11Torvet 57400Herning96282828DKDanmark0DKDanmarkDKDanmark8Fuldtid46Permanent749736JobNet4979187497918710026-04-20190https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=00dfca96https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=00dfca96https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=00dfca96&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=00dfca96&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonhttps://static.matchwork.com/company/logo/DK/ORS/SoMe/Ledelse_og_HR/Ledelse/4.jpgSøger du nye udfordringer indenfor Ledelse?12007991Dansk3Læse/ tale123204Afdelingschef6Ledelse361575264Annenoreply@ofir.comDKDanmarkDKDanmark329983809Indehaver til HolstebroRobot Revision Limfjord er blandt de 20 største revisionsfirmaer i Danmark med 111 medarbejdere. Vi er tæt på dig med seks kontorer i Holstebro, Hurup, Nykøbing Mors, Skive, Struer og Thisted samt repræsentationskontor København Ø. Vi har fælles stabsfunktion bestående af Faglig afdeling, HR, Økonomi, PR Marketing samt IT. Vi er i øjenhøjde med vores kunder, og vores hovedmål er at sikre kunderne faglig korrekt betjening. Derfor prioriterer vi et veluddannet og engageret personale højt. Revision Limfjord er medlem af Danske Revisorer FSR, Revinet og Agrogruppen Danmark. I forbindelse med et naturligt generationsskifte i firmaet søges nu en Indehaver til Holstebro Revisor Partner Ledelse Forretningsudvikling Med reference til den administrerende direktør får du ansvar for at udvikle forretningen løbende, som blandt andet indebærer allokering af opgaver og ressourcer, økonomistyring, forretningstiltag for at fastholde og udvikle markedspositionen og derved fremtidssikre virksomhedens konkurrencedygtighed. Det forventes, at du har en baggrund som godkendt revisor, hvorfra du har en positiv track-record med gode jobkundskaber i forhold til salg, egen kundeportefølje, vedligeholdelse af kunderelationer mv. Desuden forventes det, at du er en god sælger, der er indstillet på at opdyrke nye kunder fra start. Du har en stærk lederprofil, der stræber efter at være et forbillede, som kan stille krav til holdindsats og teamwork, uden at du går på kompromis med egen indsats og egne resultater. Som person er du positiv, vedholdende og imødekommende, og du er et konkurrencemenneske, der kan gå forrest og vise vejen. Du er udadvendt, har et vindende væsen, og så har du en stor personlighed, der sætter ordentlighed og påpasselighed højt. Du besidder ligeledes en god forretningsforståelse, har gode IT-kompetencer og er god til at kommunikere på flere niveauer. Du bor i hensigtsmæssig afstand til afdelingen i Holstebro, og det forventes i den forbindelse, at du har et ønske om at være synlig i lokalområdet gennem deltagelse i lokale aktiviteter, netværk og arrangementer. Du tilbydes en spændende stilling i et moderne revisionsfirma, som skiller sig ud fra branchen ved et anderledes værdisæt. Som aktiv indehaver vil du, på linje med Revision Limfjords øvrige 14 indehavere, få mulighed for at få indflydelse og for at sætte dit eget præg i firmaet. De enkelte kontorer og afdelinger arbejder på lige vilkår, og du bliver en del af et team af indehavere, for hvem fælles succes står højt på dagsorden. For yderligere information om stillingen kan henvendelse rettes til Sensu A S, Thomas Bech 45 22 89 89 76. For yderligere information om Revision Limfjord se www.revisionlimfjord.dk.

 
Revision Limfjord er blandt de 20 største revisionsfirmaer i Danmark med 111 medarbejdere. Vi er tæt på dig med seks kontorer i Holstebro, Hurup, Nykøbing Mors, Skive, Struer og Thisted samt repræsentationskontor København Ø. Vi har fælles stabsfunktion bestående af Faglig afdeling, HR, Økonomi, PR/Marketing samt IT. Vi er i øjenhøjde med vores kunder, og vores hovedmål er at sikre kunderne faglig korrekt betjening. Derfor prioriterer vi et veluddannet og engageret personale højt. Revision Limfjord er medlem af Danske Revisorer – FSR, Revinet og Agrogruppen Danmark.
I forbindelse med et naturligt generationsskifte i firmaet søges nu en

Indehaver til Holstebro

Revisor – Partner – Ledelse – Forretningsudvikling
Med reference til den administrerende direktør får du ansvar for at udvikle forretningen løbende, som blandt andet indebærer allokering af opgaver og ressourcer, økonomistyring, forretningstiltag for at fastholde og udvikle markedspositionen og derved fremtidssikre virksomhedens konkurrencedygtighed.

Det forventes, at du har en baggrund som godkendt revisor, hvorfra du har en positiv track-record med gode jobkundskaber i forhold til salg, egen kundeportefølje, vedligeholdelse af kunderelationer mv. Desuden forventes det, at du er en god sælger, der er indstillet på at opdyrke nye kunder fra start. Du har en stærk lederprofil, der stræber efter at være et forbillede, som kan stille krav til holdindsats og teamwork, uden at du går på kompromis med egen indsats og egne resultater.

Som person er du positiv, vedholdende og imødekommende, og du er et konkurrencemenneske, der kan gå forrest og vise vejen. Du er udadvendt, har et vindende væsen, og så har du en stor personlighed, der sætter ordentlighed og påpasselighed højt. Du besidder ligeledes en god forretningsforståelse, har gode IT-kompetencer og er god til at kommunikere på flere niveauer.
Du bor i hensigtsmæssig afstand til afdelingen i Holstebro, og det forventes i den forbindelse, at du har et ønske om at være synlig i lokalområdet gennem deltagelse i lokale aktiviteter, netværk og arrangementer.

Du tilbydes en spændende stilling i et moderne revisionsfirma, som skiller sig ud fra branchen ved et anderledes værdisæt. Som aktiv indehaver vil du, på linje med Revision Limfjords øvrige 14 indehavere, få mulighed for at få indflydelse og for at sætte dit eget præg i firmaet. De enkelte kontorer og afdelinger arbejder på lige vilkår, og du bliver en del af et team af indehavere, for hvem fælles succes står højt på dagsorden.

For yderligere information om stillingen kan henvendelse rettes til Sensu A/S, Thomas Bech +45 22 89 89 76. For yderligere information om Revision Limfjord se www.revisionlimfjord.dk.

Revision LimfjordHolstebro2019-05-03T00:00:002019-05-24T00:00:00
330016044Afdelingschef til Afdeling for Traume- og TorturoverlevereBasic Har du erfaring som leder, tænker tværfagligt, evner samarbejde på tværs af sektorer og har lyst til at præge udviklingen i en visionær organisation? Så er du måske vores nye afdelingschef til ATT?Har du erfaring som leder, tænker tværfagligt, evner samarbejde på tværs af sektorer og har lyst til at præge udviklingen i en visionær organisation? Så er du måske vores nye afdelingschef til ATT? Vores leder gennem små 5 år har søgt nye udfordringer, og derfor søger vi hendes afløser. ATT er en velfungerende afdeling med stabil drift, og god trivsel blandt medarbejderne. Vi kan tilbyde dig et både spændende og udfordrende lederjob, hvor du også bliver en del af den samlede ledergruppe i Psykiatrien i Region Syddanmark. Du skal skabe resultater gennem funktionslederne og i dialog med medarbejderne, og du vil indgå i frugtbare dialoger og samarbejdsrelationer på tværs af sygehuset og med verden udenom f.eks. kommunerne. Om jobbet Din opgave i de kommende år er at videreudvikle afdelingen. Det er vigtigt at forsætte det gode arbejde med at sikre en fælles kultur på de to matrikler Odense og Vejle. Samtidig skal du bidrage til samarbejdet med de psykiatriske afdelinger. Der skal fortsat være fokus på at udvikle det tværsektorielle samarbejde og bygge bro til andre sektorer. Du skal være nysgerrig på den faglige platform i ATT, på tværfaglighed og på nye faglige metoder. Ligeledes skal forskning understøttes. Vi lever op til udredning- og behandlingsgarantien i dag, og det skal fastholdes. Den Syddanske Forbedringsmodel, der er inspireret af LEAN-tankegangen, er under udrulning i Psykiatrisygehuset. Forbedringsmodellen bidrager til at medarbejdere og ledere kontinuerligt kan gennemføre og lede forbedringer. Formålet er at skabe sammenhængende og gode patientforløb. Du har en vigtig opgave i at gå foran i denne proces. Sammen med dine medarbejdere og lederkolleger skal du desuden arbejde for, at Region Syddanmarks psykiatriplan samt psykiatrisygehusets udviklingsplan føres ud i livet. Din profil Vi forventer, at du har en solid erfaring som leder og ser gerne, at du både har erfaring og interesse med målgruppen (PTSD, flygtninge og veteraner). Din uddannelsesmæssige baggrund er ikke afgørende, men det vil være en fordel, at du har erfaring med ledelse gennem ledere og erfaring med distanceledelse. Vi lægger vægt på, at du kan lede og udvikle tværfaglighed og ser endvidere gerne, at du har klinisk erfaring eller på anden vis erfaring med ledelse i sundhedsvæsnet. Du har fokus på det transkulturelle, og forstår vigtigheden af dette i behandlingsarbejdet. Det at samarbejde og inddrage medarbejdere og ledere ligger naturligt til dig. Udover at have flair for mål- og økonomisk styring har du også strategisk tæft. Om afdelingen Psykiatrien i Region Syddanmark har samlet udredning og behandling af mennesker med PTSD i Afdeling for Traume og Torturoverlevere (ATT). ATT er en del af Psykiatrien i Region Syddanmark og er en af landets førende, når det gælder behandling af PTSD. Afdelingen har til huse i Vejle og Odense og beskæftiger i alt omkring 60 medarbejdere tværfagligt sammensat af psykologer, læger, fysioterapeuter, socialrådgivere, sygeplejersker og administrativt personale. Målgrupperne er flygtninge, indvandrere og danske krigsveteraner. Afdelingen har behandling af veteraner og flygtninge i Højt Specialiseret funktion. Kulturen i ATT er ikke-hierarkisk og tværfagligt orienteret, og afdelingen arbejder endvidere værdibaseret. Læs mere på www.traumeogtorturoverlevere.dk og på www.psykiatrienisyddanmark.dk. Det praktiske Søg jobbet på job.regionsyddanmark.dk, jobnr. 207069. Der er ansøgningsfrist fredag den 31. maj 2019. Vi holder første samtalerunde den 12. juni og anden samtalerunde den 20. juni. Mellem første og anden samtalerunde vil der blive udarbejdet en personprofil. Vil du vide mere, er du velkommen til at kontakte sygeplejefaglig direktør Ole Ryttov, tlf. 99444803. Løn- og ansættelsesvilkår Din løn og dine ansættelsesforhold tager afsæt i dine kvalifikationer og i gældende overenskomst mellem Danske Regioner og den forhandlingsberettigede organisation.Har du erfaring som leder, tænker tværfagligt, evner samarbejde på tværs af sektorer og har lyst til at præge udviklingen i en visionær organisation? Så er du måske vores nye afdelingschef til ATT?
Har du erfaring som leder, tænker tværfagligt, evner samarbejde på tværs af sektorer og har lyst til at præge udviklingen i en visionær organisation? Så er du måske vores nye afdelingschef til ATT? 
 
Vores leder gennem små 5 år har søgt nye udfordringer, og derfor søger vi hendes afløser. ATT er en velfungerende afdeling med stabil drift, og god trivsel blandt medarbejderne. Vi kan tilbyde dig et både spændende og udfordrende lederjob, hvor du også bliver en del af den samlede ledergruppe i Psykiatrien i Region Syddanmark.  
 
Du skal skabe resultater gennem funktionslederne og i dialog med medarbejderne, og du vil indgå i frugtbare dialoger og samarbejdsrelationer på tværs af sygehuset og med verden udenom – f.eks. kommunerne.  
 
Om jobbet  
Din opgave i de kommende år er at videreudvikle afdelingen. Det er vigtigt at forsætte det gode arbejde med at sikre en fælles kultur på de to matrikler Odense og Vejle. Samtidig skal du bidrage til samarbejdet med de psykiatriske afdelinger. Der skal fortsat være fokus på at udvikle det tværsektorielle samarbejde og bygge bro til andre sektorer.  
 
Du skal være nysgerrig på den faglige platform i ATT, på tværfaglighed og på nye faglige metoder. Ligeledes skal forskning understøttes.  Vi lever op til udredning- og behandlingsgarantien i dag, og det skal fastholdes. 
 
Den Syddanske Forbedringsmodel, der er inspireret af LEAN-tankegangen, er under udrulning i Psykiatrisygehuset.  Forbedringsmodellen bidrager til at medarbejdere og ledere kontinuerligt kan gennemføre og lede forbedringer. Formålet er at skabe sammenhængende og gode patientforløb. Du har en vigtig opgave i at gå foran i denne proces. 
 
Sammen med dine medarbejdere og lederkolleger skal du desuden arbejde for, at Region Syddanmarks psykiatriplan samt psykiatrisygehusets udviklingsplan føres ud i livet.  
 
Din profil 
Vi forventer, at du har en solid erfaring som leder og ser gerne, at du både har erfaring og interesse med målgruppen (PTSD, flygtninge og veteraner). Din uddannelsesmæssige baggrund er ikke afgørende, men det vil være en fordel, at du har erfaring med ledelse gennem ledere og erfaring med distanceledelse. Vi lægger vægt på, at du kan lede og udvikle tværfaglighed og ser endvidere gerne, at du har klinisk erfaring eller på anden vis erfaring med ledelse i sundhedsvæsnet. Du har fokus på det transkulturelle, og forstår vigtigheden af dette i behandlingsarbejdet. Det at samarbejde og inddrage medarbejdere og ledere ligger naturligt til dig. Udover at have flair for mål- og økonomisk styring har du også strategisk tæft. 
 
Om afdelingen 
Psykiatrien i Region Syddanmark har samlet udredning og behandling af mennesker med PTSD i Afdeling for Traume og Torturoverlevere (ATT).  ATT er en del af Psykiatrien i Region Syddanmark og er en af landets førende, når det gælder behandling af PTSD. Afdelingen har til huse i Vejle og Odense og beskæftiger i alt omkring 60 medarbejdere tværfagligt sammensat af psykologer, læger, fysioterapeuter, socialrådgivere, sygeplejersker og administrativt personale. Målgrupperne er flygtninge, indvandrere og danske krigsveteraner. Afdelingen har behandling af veteraner og flygtninge i Højt Specialiseret funktion. Kulturen i ATT er ikke-hierarkisk og tværfagligt orienteret, og afdelingen arbejder endvidere værdibaseret. Læs mere på www.traumeogtorturoverlevere.dk og på www.psykiatrienisyddanmark.dk.  
 
Det praktiske 
Søg jobbet på job.regionsyddanmark.dk, jobnr. 207069. Der er ansøgningsfrist fredag den 31. maj 2019. Vi holder første samtalerunde den 12. juni og anden samtalerunde den 20. juni. Mellem første og anden samtalerunde vil der blive udarbejdet en personprofil. Vil du vide mere, er du velkommen til at kontakte sygeplejefaglig direktør Ole Ryttov, tlf. 99444803.  
 
Løn- og ansættelsesvilkår
Din løn og dine ansættelsesforhold tager afsæt i dine kvalifikationer og i gældende overenskomst mellem Danske Regioner og den forhandlingsberettigede organisation.
 

ORS/Small/575488e6_logo.pngATT VejleVejle2019-05-03T10:03:45.0532019-05-31T00:00:00
329983761Indehaver til StruerRobot Revision Limfjord er blandt de 20 største revisionsfirmaer i Danmark med 111 medarbejdere. Vi er tæt på dig med seks kontorer i Holstebro, Hurup, Nykøbing Mors, Skive, Struer og Thisted samt repræsentationskontor København Ø. Vi har fælles stabsfunktion bestående af Faglig afdeling, HR, Økonomi, PR Marketing samt IT. Vi er i øjenhøjde med vores kunder, og vores hovedmål er at sikre kunderne faglig korrekt betjening. Derfor prioriterer vi et veluddannet og engageret personale højt. Revision Limfjord er medlem af Danske Revisorer FSR, Revinet og Agrogruppen Danmark. For at understøtte den fortsatte positive udvikling i firmaet søges nu en Indehaver til Struer Revisor Partner Ledelse Forretningsudvikling Med reference til den administrerende direktør får du ansvar for at udvikle forretningen løbende, som blandt andet indebærer allokering af opgaver og ressourcer, økonomistyring, forretningstiltag for at fastholde og udvikle markedspositionen og derved fremtidssikre virksomhedens konkurrencedygtighed. Det forventes, at du har en baggrund som godkendt revisor, hvorfra du har en positiv track-record med gode jobkundskaber i forhold til salg, egen kundeportefølje, vedligeholdelse af kunderelationer mv. Desuden forventes det, at du er en god sælger, der er indstillet på at opdyrke nye kunder fra start. Du har en lederprofil, der har en stærk forståelse for personale, som stræber efter at være et forbillede, og som kan stille krav til holdindsats og teamwork, uden at du går på kompromis med egen indsats og egne resultater. Som person er du positiv, vedholdende og imødekommende, og du er et konkurrencemenneske, der kan gå forrest og vise vejen. Du er udadvendt, har et vindende væsen, og så har du en stor personlighed, der sætter ordentlighed og påpasselighed højt. Du besidder ligeledes en god forretningsforståelse, har gode IT-kompetencer og er god til at kommunikere på flere niveauer. Du bor i hensigtsmæssig afstand til afdelingen i Struer, og det forventes i den forbindelse, at du har et ønske om at være synlig i lokalområdet gennem deltagelse i lokale aktiviteter, netværk og arrangementer. Du tilbydes en spændende stilling i et moderne revisionsfirma, som skiller sig ud fra branchen ved et anderledes værdisæt. Som aktiv indehaver vil du, på linje med Revision Limfjords øvrige 14 indehavere, få mulighed for at få indflydelse og for at sætte dit eget præg i firmaet. De enkelte kontorer og afdelinger arbejder på lige vilkår, og du bliver en del af et team af indehavere, for hvem fælles succes står højt på dagsorden. For yderligere information om stillingen kan henvendelse rettes til Sensu A S, Thomas Bech 45 22 89 89 76. For yderligere information om Revision Limfjord se www.revisionlimfjord.dk.
 
Revision Limfjord er blandt de 20 største revisionsfirmaer i Danmark med 111 medarbejdere. Vi er tæt på dig med seks kontorer i Holstebro, Hurup, Nykøbing Mors, Skive, Struer og Thisted samt repræsentationskontor København Ø. Vi har fælles stabsfunktion bestående af Faglig afdeling, HR, Økonomi, PR/Marketing samt IT. Vi er i øjenhøjde med vores kunder, og vores hovedmål er at sikre kunderne faglig korrekt betjening. Derfor prioriterer vi et veluddannet og engageret personale højt. Revision Limfjord er medlem af Danske Revisorer – FSR, Revinet og Agrogruppen Danmark.

For at understøtte den fortsatte positive udvikling i firmaet søges nu en

Indehaver til Struer

Revisor – Partner – Ledelse – Forretningsudvikling
Med reference til den administrerende direktør får du ansvar for at udvikle forretningen løbende, som blandt andet indebærer allokering af opgaver og ressourcer, økonomistyring, forretningstiltag for at fastholde og udvikle markedspositionen og derved fremtidssikre virksomhedens konkurrencedygtighed.

Det forventes, at du har en baggrund som godkendt revisor, hvorfra du har en positiv track-record med gode jobkundskaber i forhold til salg, egen kundeportefølje, vedligeholdelse af kunderelationer mv. Desuden forventes det, at du er en god sælger, der er indstillet på at opdyrke nye kunder fra start. Du har en lederprofil, der har en stærk forståelse for personale, som stræber efter at være et forbillede, og som kan stille krav til holdindsats og teamwork, uden at du går på kompromis med egen indsats og egne resultater.

Som person er du positiv, vedholdende og imødekommende, og du er et konkurrencemenneske, der kan gå forrest og vise vejen. Du er udadvendt, har et vindende væsen, og så har du en stor personlighed, der sætter ordentlighed og påpasselighed højt. Du besidder ligeledes en god forretningsforståelse, har gode IT-kompetencer og er god til at kommunikere på flere niveauer.
Du bor i hensigtsmæssig afstand til afdelingen i Struer, og det forventes i den forbindelse, at du har et ønske om at være synlig i lokalområdet gennem deltagelse i lokale aktiviteter, netværk og arrangementer.

Du tilbydes en spændende stilling i et moderne revisionsfirma, som skiller sig ud fra branchen ved et anderledes værdisæt. Som aktiv indehaver vil du, på linje med Revision Limfjords øvrige 14 indehavere, få mulighed for at få indflydelse og for at sætte dit eget præg i firmaet. De enkelte kontorer og afdelinger arbejder på lige vilkår, og du bliver en del af et team af indehavere, for hvem fælles succes står højt på dagsorden.

For yderligere information om stillingen kan henvendelse rettes til Sensu A/S, Thomas Bech +45 22 89 89 76. For yderligere information om Revision Limfjord se www.revisionlimfjord.dk.
 
 

Revision LimfjordStruer2019-05-03T00:00:002019-05-24T00:00:00
330016008Familiechef med fokus på økonomi, faglighed og trivselRobot Som vores nye familiechef i Skive Kommune er det din vigtigste opgave at sikre, at økonomi, faglighed og trivsel går hånd i hånd.Familieafdelingens fælles kerneopgave er at styrke sundheden for børn og unge og hjælpe og støtte udsatte børn og unge og deres familier. Vi har fokus på at løfte tværfagligheden og skabe helhed i ydelserne på tværs af fagligheder og sektioner, så målgruppen oplever sammenhæng og konsistens i vores forskellige indsatser. Det skal du være med til at understøtte og udvikle sammen med ledere og medarbejdere i afdelingen.Afdelingen består af 5 sektioner, som alle bidrager til at løse opgavenFamiliesektionenPædagogisk Psykologisk Rådgivning (PPR)SundhedsplejenMulti, et socialpædagogisk tilbud til unge og familierFamiliecenter SabroegaardenVi arbejder værdibaseret ud fra kommunens værdier: Udvikling, trivsel og ordentlighed. For os betyder det, at opgaven er højeste kontekst, og vi arbejder i en uformel og fleksibel kultur med en høj grad af tillid, hvor vi løser opgaven på tværs af siloer og hierarki.ForebyggelseDu skal understøtte vores fokus på forebyggelse og tidlig indsats. Vi har i de senere år flyttet ressourcer fra tunge indsatser til forebyggende foranstaltninger. Fx har vi udviklet et stærkt samarbejde mellem sundhedsplejen og jordemødre i forhold til sårbare gravide. Og vi har en særlig indsats på skoler og i daginstitutioner, hvor udekørende socialrådgivere støtter og vejleder medarbejdere og ledere til at løse udfordringer, før de bliver til sager i systemet.Strategisk ledelseVi forventer, at du har et strategisk sigte i forhold til, hvordan Familieafdelingen skal arbejde sammen med de andre afdelinger i Kultur- og Familieforvaltningen. Det er også din opgave, sammen med chefgruppen at sikre, at vi operationaliserer kommunens overordnede strategier og indsatser, og udmønter og oversætter politiske beslutninger fra politik til faglighed.Du bliver leder for lederne af de 5 sektioner i afdelingen. Du skal både kunne gå foran og vise retningen, du skal stå ved siden af og støtte dem i deres ledelse, og du skal gå bagved og stole på lederes og medarbejderes store faglighed.Hvis du har spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte direktør Jan Lund-Andersen på tlf. 22 21 33 88 eller via mail jlan@skivekommune.dk.Du kan også læse mere om jobbet i jobprofilen (https: signatur.frontlab.com Skive Jobs WebAdFile& 46aspx?Id 754c587b255e4bf59d7710df37bf0436& 46pdf).VilkårAnsættelse og løn sker efter gældende overenskomst og principperne om lokal løndannelse.Vi ønsker, at du tiltræder 1. august.AnsøgningsfristOnsdag den 5. juni.Vi forventer at holde samtaler mandag den 17. juni.AnsøgningSøg stillingen digitalt på skive.dkSøg stillingen elektronisk via vores rekrutteringssystemSkive - det er RENT LIVI Skive lever vi det aktive liv - ved fjorden, med de gode fødevareoplevelser og den bæredygtige energi. Vi kalder det RENT LIV.Læs mere på www.skive.dkSom vores nye familiechef i Skive Kommune er det din vigtigste opgave at sikre, at økonomi, faglighed og trivsel går hånd i hånd.

Familieafdelingens fælles kerneopgave er at styrke sundheden for børn og unge og hjælpe og støtte udsatte børn og unge og deres familier. Vi har fokus på at løfte tværfagligheden og skabe helhed i ydelserne på tværs af fagligheder og sektioner, så målgruppen oplever sammenhæng og konsistens i vores forskellige indsatser. Det skal du være med til at understøtte og udvikle sammen med ledere og medarbejdere i afdelingen.

Afdelingen består af 5 sektioner, som alle bidrager til at løse opgaven
  • Familiesektionen
  • Pædagogisk Psykologisk Rådgivning (PPR)
  • Sundhedsplejen
  • Multi, et socialpædagogisk tilbud til unge og familier
  • Familiecenter Sabroegaarden

Vi arbejder værdibaseret ud fra kommunens værdier: Udvikling, trivsel og ordentlighed. For os betyder det, at opgaven er højeste kontekst, og vi arbejder i en uformel og fleksibel kultur med en høj grad af tillid, hvor vi løser opgaven på tværs af siloer og hierarki.

Forebyggelse
Du skal understøtte vores fokus på forebyggelse og tidlig indsats. Vi har i de senere år flyttet ressourcer fra tunge indsatser til forebyggende foranstaltninger. Fx har vi udviklet et stærkt samarbejde mellem sundhedsplejen og jordemødre i forhold til sårbare gravide. Og vi har en særlig indsats på skoler og i daginstitutioner, hvor udekørende socialrådgivere støtter og vejleder medarbejdere og ledere til at løse udfordringer, før de bliver til ”sager” i systemet.

Strategisk ledelse
Vi forventer, at du har et strategisk sigte i forhold til, hvordan Familieafdelingen skal arbejde sammen med de andre afdelinger i Kultur- og Familieforvaltningen. Det er også din opgave, sammen med chefgruppen at sikre, at vi operationaliserer kommunens overordnede strategier og indsatser, og udmønter og oversætter politiske beslutninger fra politik til faglighed.

Du bliver leder for lederne af de 5 sektioner i afdelingen. Du skal både kunne gå foran og vise retningen, du skal stå ved siden af og støtte dem i deres ledelse, og du skal gå bagved og stole på lederes og medarbejderes store faglighed.

Hvis du har spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte direktør Jan Lund-Andersen på tlf. 22 21 33 88 eller via mail jlan@skivekommune.dk.

Du kan også læse mere om jobbet i jobprofilen (https://signatur.frontlab.com/Skive/Jobs/WebAdFile.aspx?Id=754c587b255e4bf59d7710df37bf0436.pdf).

Vilkår
Ansættelse og løn sker efter gældende overenskomst og principperne om lokal løndannelse.

Vi ønsker, at du tiltræder 1. august.

Ansøgningsfrist
Onsdag den 5. juni.

Vi forventer at holde samtaler mandag den 17. juni.

Ansøgning
Søg stillingen digitalt på skive.dk

Søg stillingen elektronisk via vores rekrutteringssystem

Skive - det er RENT LIV
I Skive lever vi det aktive liv - ved fjorden, med de gode fødevareoplevelser og den bæredygtige energi. Vi kalder det RENT LIV.
Læs mere på www.skive.dk

 

Skive KommuneSkive2019-05-03T00:00:002019-06-05T00:00:00
330007334Genopslag - Afdelingsleder til specialafdelingen på Barrit SkoleRobot Om jobbetBrænder du for pædagogisk udvikling inden for det specialpædagogisk område? Barrit Skole og Barrit Børnehus søger en afdelingsleder til at videreudvikle vores Specialtilbud Svalereden pr. 1. august 2019. Barrit skole er en lille landsbyskole med 97 elever på almen området og 28 elever i vores specialtilbud Svalereden. Der er ansat 25 medarbejdere i skoledelen heraf 12 i Svalereden. Barrit Skole er i fællesledelse med Barrit Børnehus, som ligger på samme matrikel. Ledelsesteamet består af skolelederen, lederen af Børnehuset og dig. Vores værdier er: fællesskab-anerkendelse-nærvær. Vi ligger i et naturskønt område med kort afstand til både skov og strand. Der er gode faciliteter i tilknytning til skolen som f.eks. vores fantastiske motoriksal. Din profilVi søger en afdelingsleder til Svalereden- vores specialafdeling med elever der har autisme og vidtgående fysiske og psykiske handicaps. Du kommer til at spille en vigtig rolle i Svalereden, hvor du er nærmeste leder for personalet. Der er du vores billede udadtil i mødet med forældre, elever, personale og samarbejdspartnere. Du oplever en meget uformel tone i ledelsen, som gør det let at snakke om ting, som også er vanskelige. Dine arbejdsopgaver spænder vidt, og der er altid mulighed for sparring med de andre i ledelsen eller skolens sekretær. Har du gode id er til nye måder at gøre tingene på, oplever du en ledelse og et kontor, som ikke er bange for at prøve at gøre tingene på en anden måde. Vi forestiller os, at du: Har erfaring med ledelse og besidder et administrativt overblik og har eller er i gang med en ledelsesuddannelse. Brænder for ledelse og pædagogisk udvikling og kan facilitere de processer, der knytter sig til udvikling og forandring. Har en bred viden om og erfaring med specialpædagogik, herunder autismespektrumforstyrrelse. Er en god kommunikator såvel skriftligt som mundtligt. Har en læreruddannelse. Har en tillidsvækkende og synlig ledelsesstil. Har en anerkendende tilgang og vægter de gode relationer til både personale, børn og forældre højt. Kan motivere og skabe en fælles arbejdsglæde. Er robust og stortrives i en travl og meget foranderlig hverdag med mange forskellige krav og udfordringer. Derfor skal du vælge osVi tilbyder dig: En lederstilling med ca.15 lektioner undervisning. Et dygtigt ledelsesteam med plads til humor. God sparring i et refleksivt lederteam og med personalet i Svalereden. Tværfagligt samarbejde med PPR og andre eksterne samarbejdspartnere. Mulighed for personlig og faglig udvikling. En stilling, hvor du på den ene side er selvstændig leder af din egen afdeling og samtidig et fuldgyldigt medlem af det samlede ledelsesteam. Løn og ansættelsesvilkårLøn og ansættelse i henhold til gældende overenskomst. Der kan forhandles kvalifikations- og funktionsløn. Ansøgningsfrit er den 27. maj 2019. Samtaler afholdes i uge 23. Hvis du vil vide mereVi opfordrer til, at du vil aflægge skolen et besøg, inden du sender din ansøgning. Du kan kontakte skoleleder Bo Lemming på telefon: 5172 4413 7983 3193 7983 3195 for at aftale tidspunkt samt for ydereligere information. Se evt. mere på vores hjemmeside: Barrit-skole.dk eller www.hedensted.dk

Om jobbet
Brænder du for pædagogisk udvikling inden for det specialpædagogisk område?

Barrit Skole og Barrit Børnehus søger en afdelingsleder til at videreudvikle vores Specialtilbud – Svalereden pr. 1. august 2019.

Barrit skole er en lille landsbyskole med 97 elever på almen området og 28 elever i vores specialtilbud – Svalereden. Der er ansat 25 medarbejdere i skoledelen heraf 12 i Svalereden. Barrit Skole er i fællesledelse med Barrit Børnehus, som ligger på samme matrikel. Ledelsesteamet består af skolelederen, lederen af Børnehuset og dig. Vores værdier er: fællesskab-anerkendelse-nærvær. Vi ligger i et naturskønt område med kort afstand til både skov og strand. Der er gode faciliteter i tilknytning til skolen som f.eks. vores fantastiske motoriksal.

 

Din profil
Vi søger en afdelingsleder til Svalereden- vores specialafdeling med elever der har autisme og vidtgående fysiske og psykiske handicaps. Du kommer til at spille en vigtig rolle i Svalereden, hvor du er nærmeste leder for personalet. Der er du vores billede udadtil i mødet med forældre, elever, personale og samarbejdspartnere. Du oplever en meget uformel tone i ledelsen, som gør det let at snakke om ting, som også er vanskelige. 

Dine arbejdsopgaver spænder vidt, og der er altid mulighed for sparring med de andre i ledelsen eller skolens sekretær. Har du gode idéer til nye måder at gøre tingene på, oplever du en ledelse og et kontor, som ikke er bange for at prøve at gøre tingene på en anden måde.

Vi forestiller os, at du:

  • Har erfaring med ledelse og besidder et administrativt overblik og har eller er i gang med en ledelsesuddannelse.
  • Brænder for ledelse og pædagogisk udvikling og kan facilitere de processer, der knytter sig til udvikling og forandring.
  • Har en bred viden om og erfaring med specialpædagogik, herunder autismespektrumforstyrrelse.
  • Er en god kommunikator såvel skriftligt som mundtligt.
  • Har en læreruddannelse.
  • Har en tillidsvækkende og synlig ledelsesstil.
  • Har en anerkendende tilgang og vægter de gode relationer til både personale, børn og forældre højt.
  • Kan motivere og skabe en fælles arbejdsglæde.
  • Er robust og stortrives i en travl og meget foranderlig hverdag med mange forskellige krav og udfordringer.

 

Derfor skal du vælge os
Vi tilbyder dig: 

  • En lederstilling med ca.15 lektioner undervisning.
  • Et dygtigt ledelsesteam med plads til humor.  
  • God sparring i et refleksivt lederteam og med personalet i Svalereden.
  • Tværfagligt samarbejde med PPR og andre eksterne samarbejdspartnere.
  • Mulighed for personlig og faglig udvikling.
  • En stilling, hvor du på den ene side er selvstændig leder af din egen afdeling og samtidig et fuldgyldigt medlem af det samlede ledelsesteam.

 

Løn og ansættelsesvilkår
Løn og ansættelse i henhold til gældende overenskomst. Der kan forhandles kvalifikations- og funktionsløn.

Ansøgningsfrit er den 27. maj 2019.

Samtaler afholdes i uge 23.

 

Hvis du vil vide mere
Vi opfordrer til, at du vil aflægge skolen et besøg, inden du sender din ansøgning. Du kan kontakte skoleleder Bo Lemming på telefon: 5172 4413/7983 3193/7983 3195 for at aftale tidspunkt samt for ydereligere information.

Se evt. mere på vores hjemmeside: Barrit-skole.dk eller www.hedensted.dk

Rådhuset HedenstedHedensted2019-04-15T00:00:002019-05-27T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

Indehaver til Holstebro

Revision Limfjord

Holstebro
Revision Limfjord er blandt de 20 største revisionsfirmaer i Danmark med 111 medarbejdere. Vi er tæt på dig med seks kontorer i Holstebro, Hurup, Nykøbing Mors, Skive, Struer og Thisted samt repræsentationskontor København Ø. Vi har fælles stabsfunk...
Indrykket:3. maj 2019
Udløbsdato:24. maj 2019

Afdelingschef til Afdeling for Traume- og Torturoverlevere

ATT Vejle

Vejle
Har du erfaring som leder, tænker tværfagligt, evner samarbejde på tværs af sektorer og har lyst til at præge udviklingen i en visionær organisation? Så er du måske vores nye afdelingschef til ATT?Har du erfaring som leder, tænker tværfagligt, evner...
Indrykket:3. maj 2019
Udløbsdato:31. maj 2019

Indehaver til Struer

Revision Limfjord

Struer
Revision Limfjord er blandt de 20 største revisionsfirmaer i Danmark med 111 medarbejdere. Vi er tæt på dig med seks kontorer i Holstebro, Hurup, Nykøbing Mors, Skive, Struer og Thisted samt repræsentationskontor København Ø. Vi har fælles stabsfunk...
Indrykket:3. maj 2019
Udløbsdato:24. maj 2019

Familiechef med fokus på økonomi, faglighed og trivsel

Skive Kommune

Skive
Som vores nye familiechef i Skive Kommune er det din vigtigste opgave at sikre, at økonomi, faglighed og trivsel går hånd i hånd.Familieafdelingens fælles kerneopgave er at styrke sundheden for børn og unge og hjælpe og støtte udsatte børn og unge o...
Indrykket:3. maj 2019
Udløbsdato:5. juni 2019

Genopslag - Afdelingsleder til specialafdelingen på Barrit Skole

Rådhuset Hedensted

Hedensted
Om jobbetBrænder du for pædagogisk udvikling inden for det specialpædagogisk område? Barrit Skole og Barrit Børnehus søger en afdelingsleder til at videreudvikle vores Specialtilbud Svalereden pr. 1. august 2019. Barrit skole er en lille landsbyskol...
Indrykket:15. april 2019
Udløbsdato:27. maj 2019