Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Stabsmedarbejder til driftsopgaver i Social og Arbejdsmarked

Til Staben for Social og Arbejdsmarked søges en medarbejder til driftsopgaver i relation til handicaphjælpere og ledsagere i henhold til serviceloven samt afregning af flekslønstilskud mv. i henhold til beskæftigelseslovgivningen.
 
Staben servicerer sektorens tre centre: Center for handicap, Center for socialpsykiatri og Jobcenter med en lang række administrative opgaver samt betjening af politiske udvalg. Opgaverne er primært i henhold til den sociale lovgivning og beskæftigelseslovgivningen, men der foregår også en del samarbejde på tværs af hele den kommunale forvaltning.
 
Du vil i stillingen få en stor kontaktflade både internt og eksternt.
 
Du kommer til at varetage en række alsidige opgaver herunder:
 

  • Håndtering af vagtplaner og kontakt til både handicaphjælpere og ledsagere i henhold til serviceloven
  • Håndtering af lønafregning
  • Kontrolopgaver i henhold til ovenstående i bl.a. E-indkomst
  • Formidling/kommunikation til mange forskellige målgrupper og samarbejdspartnere.
  • Afregning og administration af flekslønstilskud
  • Bidrage konstruktivt til udvikling af området
 
Opgaverne løses i tæt samarbejde med erfarne medarbejdere på områderne.

Forventninger til dig som ansøger:
 
  • Konkret erfaring med ovenstående opgaver fra en kommunal forvaltning
  • Sikker i skrift og god talforståelse
  • Gode samarbejdsevner
  • Gode IT kundskaber
  • Kontoruddannet eller mellemlang videregående uddannelse indenfor samfundsvidenskab eksempelvis
 
Vi lægger desuden vægt på, at du:

 
  • Er stabil, kvalitetsbevidst og med sans for detaljer
  • Formår at omsætte data til overskuelig information
  • Er klar og tydelig i din kommunikation, såvel skriftlig som mundtlig
  • Er selvstændig, ansvarsbevidst og serviceorienteret
  • Udviser fleksibilitet og omstillingsparathed i forhold til arbejdsopgaver og løbende justeringer i arbejdsfordeling
  • Evner at arbejde fokuseret og struktureret i en hektisk hverdag
  • Er robust og udviser initiativ, overskud og handlekraft
  • Bidrager aktivt til løbende at udvikle og forbedre vores opgaveløsning
  • Har sans for økonomi

Vi tilbyder:

Et udfordrende job med muligheder for selv at påvirke rammer og indhold. Vi lægger vægt på en solid indkøring til både job og arbejdsplads, og bestræber os på at sikre et godt samarbejdsklima med tæt ledelsesmæssig sparring samt plads til initiativ og godt humør.

Yderligere oplysninger

For yderligere informationer om stillingen er du velkommen til at kontakte Teamleder for Staben John Michael Frejlev tlf. 23 27 48 20.
Arbejdsstedet er foreløbig Lillievej 4 4900 Nakskov.
 
Løn efter gældende overenskomst og efter principperne om lokal løndannelse.

Ansøgningsfrist tirsdag den 7. august 2018.

Samtaler forventes afholdt den 28. august 2018.

Der gøres opmærksom på, at der ved alle nyansættelser rekvireres straffeattest / børneattest.
 


Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

329829643Phoenix-682e1b8f12018-06-11T16:01:56.453Stabsmedarbejder til driftsopgaver i Social og ArbejdsmarkedTil Staben for Social og Arbejdsmarked søges en medarbejder til driftsopgaver i relation til handicaphjælpere og ledsagere i henhold til serviceloven samt afregning af flekslønstilskud mv. i henhold til beskæftigelseslovgivningen.
 
Staben servicerer sektorens tre centre: Center for handicap, Center for socialpsykiatri og Jobcenter med en lang række administrative opgaver samt betjening af politiske udvalg. Opgaverne er primært i henhold til den sociale lovgivning og beskæftigelseslovgivningen, men der foregår også en del samarbejde på tværs af hele den kommunale forvaltning.
 
Du vil i stillingen få en stor kontaktflade både internt og eksternt.
 
Du kommer til at varetage en række alsidige opgaver herunder:
 
  • Håndtering af vagtplaner og kontakt til både handicaphjælpere og ledsagere i henhold til serviceloven
  • Håndtering af lønafregning
  • Kontrolopgaver i henhold til ovenstående i bl.a. E-indkomst
  • Formidling/kommunikation til mange forskellige målgrupper og samarbejdspartnere.
  • Afregning og administration af flekslønstilskud
  • Bidrage konstruktivt til udvikling af området
 
Opgaverne løses i tæt samarbejde med erfarne medarbejdere på områderne.

Forventninger til dig som ansøger:
 
  • Konkret erfaring med ovenstående opgaver fra en kommunal forvaltning
  • Sikker i skrift og god talforståelse
  • Gode samarbejdsevner
  • Gode IT kundskaber
  • Kontoruddannet eller mellemlang videregående uddannelse indenfor samfundsvidenskab eksempelvis
 
Vi lægger desuden vægt på, at du:

 
  • Er stabil, kvalitetsbevidst og med sans for detaljer
  • Formår at omsætte data til overskuelig information
  • Er klar og tydelig i din kommunikation, såvel skriftlig som mundtlig
  • Er selvstændig, ansvarsbevidst og serviceorienteret
  • Udviser fleksibilitet og omstillingsparathed i forhold til arbejdsopgaver og løbende justeringer i arbejdsfordeling
  • Evner at arbejde fokuseret og struktureret i en hektisk hverdag
  • Er robust og udviser initiativ, overskud og handlekraft
  • Bidrager aktivt til løbende at udvikle og forbedre vores opgaveløsning
  • Har sans for økonomi

Vi tilbyder:

Et udfordrende job med muligheder for selv at påvirke rammer og indhold. Vi lægger vægt på en solid indkøring til både job og arbejdsplads, og bestræber os på at sikre et godt samarbejdsklima med tæt ledelsesmæssig sparring samt plads til initiativ og godt humør.

Yderligere oplysninger

For yderligere informationer om stillingen er du velkommen til at kontakte Teamleder for Staben John Michael Frejlev tlf. 23 27 48 20.
Arbejdsstedet er foreløbig Lillievej 4 4900 Nakskov.
 
Løn efter gældende overenskomst og efter principperne om lokal løndannelse.

Ansøgningsfrist tirsdag den 7. august 2018.

Samtaler forventes afholdt den 28. august 2018.

Der gøres opmærksom på, at der ved alle nyansættelser rekvireres straffeattest / børneattest.
 
2018-07-16T15:50:43.400 Til Staben for Social og Arbejdsmarked søges en medarbejder til driftsopgaver i relation til handicaphjælpere og ledsagere i henhold til serviceloven samt afregning af flekslønstilskud mv. i henhold til beskæftigelseslovgivningen. Staben servicerer sektorens tre centre: Center for handicap, Center for socialpsykiatri og Jobcenter med en lang række administrative opgaver samt betjening af politiske udvalg. Opgaverne er primært i henhold til den sociale lovgivning og beskæftigelseslovgivningen, men der foregår også en del samarbejde på tværs af hele den kommunale forvaltning. Du vil i stillingen få en stor kontaktflade både internt og eksternt. Du kommer til at varetage en række alsidige opgaver herunder: Håndtering af vagtplaner og kontakt til både handicaphjælpere og ledsagere i henhold til serviceloven Håndtering af lønafregning Kontrolopgaver i henhold til ovenstående i bl.a. E-indkomst Formidling kommunikation til mange forskellige målgrupper og samarbejdspartnere. Afregning og administration af flekslønstilskud Bidrage konstruktivt til udvikling af området Opgaverne løses i tæt samarbejde med erfarne medarbejdere på områderne.Forventninger til dig som ansøger: Konkret erfaring med ovenstående opgaver fra en kommunal forvaltning Sikker i skrift og god talforståelse Gode samarbejdsevner Gode IT kundskaber Kontoruddannet eller mellemlang videregående uddannelse indenfor samfundsvidenskab eksempelvis Vi lægger desuden vægt på, at du: Er stabil, kvalitetsbevidst og med sans for detaljer Formår at omsætte data til overskuelig information Er klar og tydelig i din kommunikation, såvel skriftlig som mundtlig Er selvstændig, ansvarsbevidst og serviceorienteret Udviser fleksibilitet og omstillingsparathed i forhold til arbejdsopgaver og løbende justeringer i arbejdsfordeling Evner at arbejde fokuseret og struktureret i en hektisk hverdag Er robust og udviser initiativ, overskud og handlekraft Bidrager aktivt til løbende at udvikle og forbedre vores opgaveløsning Har sans for økonomi Vi tilbyder:Et udfordrende job med muligheder for selv at påvirke rammer og indhold. Vi lægger vægt på en solid indkøring til både job og arbejdsplads, og bestræber os på at sikre et godt samarbejdsklima med tæt ledelsesmæssig sparring samt plads til initiativ og godt humør.Yderligere oplysningerFor yderligere informationer om stillingen er du velkommen til at kontakte Teamleder for Staben John Michael Frejlev tlf. 23 27 48 20.Arbejdsstedet er foreløbig Lillievej 4 4900 Nakskov. Løn efter gældende overenskomst og efter principperne om lokal løndannelse.Ansøgningsfrist tirsdag den 7. august 2018.Samtaler forventes afholdt den 28. august 2018.Der gøres opmærksom på, at der ved alle nyansættelser rekvireres straffeattest børneattest.10Phoenix682e1b8f101000000000IDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2018-07-16T00:00:000010https://lolland.emply.net/recruitment/vacancyApply.aspx?publishingId=a261820a-e37c-4d61-bc42-6c33d6c0cf240EuropaDanmarkEuropaDanmarkSjælland & øerLolland & FalsterLolland3283771Stabsfunktion11Lillievej 44900NakskovDKDanmarkORS/682e1b8f_logo.pngORS/Small/682e1b8f_logo.png0johmf@lolland.dkDKDanmarkDanmark8Fuldtid46Permanent588044EmplyMinimum pakken - 35 dagea9957365-60e5-411a-96bf-377e80ada9f8_30470001https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=682e1b8fhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=682e1b8fhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=682e1b8f&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=682e1b8f&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonhttps://static.matchwork.com/company/logo/DK/ORS/SoMe/Kontor/Kontor_og_administration/8.jpgHos Stabsfunktion søger vi en medarbejder, der er frisk på nye spændende udfordringer.12007991Dansk3Læse/ tale933394Stabsmedarbejder5Kontor og administration355579176John Michael Frejlevjohmf@lolland.dkDanmarkDanmarkda-DK