Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Stærk AC-medarbejder til direktionssekretariatet i en af Danmarks største offentlige it-organisationer

Vil du være helt tæt på beslutningerne i en stor offentlig organisation i udvikling? Brænder du for at sikre professionel sekretariatsbetjening? Så er du måske vores nye kollega i Region Hovedstadens Center for It, Medico og Telefoni (CIMT) på Østerbro i København.

Du vil blive ansat i sekretariatet i CIMT, som er en central stabssektion for CIMTs direktion og den samlede organisation. Vi understøtter bl.a. en række centrale udvalg, herunder politiske udvalg, beslutningsstrukturen for den elektroniske patientjournal Sundhedsplatformen, CIMTs chefgrupper samt Region Hovedstadens deltagelse i tværregionale og tværoffentlige samarbejder om sundheds-it m.m. Sekretariatet har også en særlig rolle i forhold til organisationens interne liv og udvikling. Opgaverne spænder bredt, og du vil arbejde tæt på direktionen og sekretariatschefen, som du refererer til.

Vi søger en kollega til at sekretariatsbetjene bestyrelsen og de øvrige fora omkring Sundhedsplatformen - vores største system, som mere end 50.000 klinikere i både Region Hovedstaden og Region Sjælland bruger i deres dagligdag.

Du vil få en meget bred samarbejdsflade, som inkluderer medarbejdere og chefer på alle niveauer af Region Hovedstadens organisation. Vi søger derfor en kollega, som er serviceminded, har gode samarbejdsevner og har erfaring med sekretariatsbetjening. Du er godt skrivende og kan også vejlede andre i, hvordan man skriver klart og forståeligt. Du må gerne have strategisk og politisk tæft, og har du derudover interesse i og kendskab til, hvad der rør sig på den digitale dagsorden i sundhedsvæsnet, er det kun et plus.

Dine konkrete ansvarsområder og opgaver vil blandt andet omfatte:

  • fastlæggelse og kvalitetssikring af sager til dagsordner
  • sparring med direktion og øvrige medarbejdere om det strategiske indhold
  • deltagelse i mødefora med henblik på at tage referat, sikre implementering af beslutninger og løbende opfølgning
  • løbende koordination med ledelsessekretariatet i Region Sjællands it-organisation
  • fastlæggelse og styring af procesplan for møder, i tæt samarbejde med interessenter i hele organisationen
  • udarbejdelse af diverse oplæg, notater og præsentationer for direktionen og chefgruppen
Vi forventer, at du:

  • har en samfundsvidenskabelig uddannelse
  • kan navigere i et sekretariat, hvor opgaverne er mange og varierende, og tidsfristerne korte
  • er en dygtig holdspiller og kan indgå i tillidsfulde relationer med kollegaer på alle niveauer i organisationen, fra medarbejdere til direktion
  • har gode kommunikative evner i både tale og skrift
Derudover er det en fordel, hvis du har arbejdet i en sekretariatsfunktion tidligere og har forståelse for arbejdet i en politisk organisation, samt kendskab til eller interesse for digitalisering.

Du vil blandt andet få:

  • gode kolleger i et afslappet og uhøjtideligt arbejdsmiljø
  • et stærkt fagligt netværk i hele organisationen
  • mulighed for at arbejde selvstændigt med tværgående problemstillinger
Ansættelsesforhold

Stillingen er en fuldtidsstilling og ønskes besat senest fra den 1. november 2019. Ansættelsen sker på gældende overenskomst mellem Region Hovedstaden og din forhandlingsberettigede organisation.

Ansøgningsprocedure

Vi skal modtage din ansøgning med CV og eventuelt uddannelsesbevis senest den 8. september 2019 via vores rekrutteringssystem. Vi forventer at holde ansættelsessamtaler i uge 37 og 38.

Hvis du vil vide mere om stillingen eller har andre spørgsmål til os, er du velkommen til at kontakte sekretariatschef Kim Weber, på telefon 2329 2119 eller e-mail kim.weber@regionh.dk

Om os

Center for It, Medico og Telefoni (CIMT) er med cirka 1000 ansatte Danmarks største offentlige center for sundhedsteknologi. Vi driver, supporterer og udvikler it, medico-udstyr og telefoni for Region Hovedstadens ca. 46.000 ansatte. I CIMT skaber vi grundlaget for et velfungerende sundhedsvæsen. Det er et arbejde, der giver mening, fordi det handler om liv.

Se mere her: http://www.regionh.dk/CIMT






Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

330069510Phoenix-abd03d7712019-08-07T00:00:00Stærk AC-medarbejder til direktionssekretariatet i en af Danmarks største offentlige it-organisationerVil du være helt tæt på beslutningerne i en stor offentlig organisation i udvikling? Brænder du for at sikre professionel sekretariatsbetjening? Så er du måske vores nye kollega i Region Hovedstadens Center for It, Medico og Telefoni (CIMT) på Østerbro i København.

Du vil blive ansat i sekretariatet i CIMT, som er en central stabssektion for CIMTs direktion og den samlede organisation. Vi understøtter bl.a. en række centrale udvalg, herunder politiske udvalg, beslutningsstrukturen for den elektroniske patientjournal Sundhedsplatformen, CIMTs chefgrupper samt Region Hovedstadens deltagelse i tværregionale og tværoffentlige samarbejder om sundheds-it m.m. Sekretariatet har også en særlig rolle i forhold til organisationens interne liv og udvikling. Opgaverne spænder bredt, og du vil arbejde tæt på direktionen og sekretariatschefen, som du refererer til.

Vi søger en kollega til at sekretariatsbetjene bestyrelsen og de øvrige fora omkring Sundhedsplatformen - vores største system, som mere end 50.000 klinikere i både Region Hovedstaden og Region Sjælland bruger i deres dagligdag.

Du vil få en meget bred samarbejdsflade, som inkluderer medarbejdere og chefer på alle niveauer af Region Hovedstadens organisation. Vi søger derfor en kollega, som er serviceminded, har gode samarbejdsevner og har erfaring med sekretariatsbetjening. Du er godt skrivende og kan også vejlede andre i, hvordan man skriver klart og forståeligt. Du må gerne have strategisk og politisk tæft, og har du derudover interesse i og kendskab til, hvad der rør sig på den digitale dagsorden i sundhedsvæsnet, er det kun et plus.

Dine konkrete ansvarsområder og opgaver vil blandt andet omfatte:

  • fastlæggelse og kvalitetssikring af sager til dagsordner
  • sparring med direktion og øvrige medarbejdere om det strategiske indhold
  • deltagelse i mødefora med henblik på at tage referat, sikre implementering af beslutninger og løbende opfølgning
  • løbende koordination med ledelsessekretariatet i Region Sjællands it-organisation
  • fastlæggelse og styring af procesplan for møder, i tæt samarbejde med interessenter i hele organisationen
  • udarbejdelse af diverse oplæg, notater og præsentationer for direktionen og chefgruppen
Vi forventer, at du:

  • har en samfundsvidenskabelig uddannelse
  • kan navigere i et sekretariat, hvor opgaverne er mange og varierende, og tidsfristerne korte
  • er en dygtig holdspiller og kan indgå i tillidsfulde relationer med kollegaer på alle niveauer i organisationen, fra medarbejdere til direktion
  • har gode kommunikative evner i både tale og skrift
Derudover er det en fordel, hvis du har arbejdet i en sekretariatsfunktion tidligere og har forståelse for arbejdet i en politisk organisation, samt kendskab til eller interesse for digitalisering.

Du vil blandt andet få:

  • gode kolleger i et afslappet og uhøjtideligt arbejdsmiljø
  • et stærkt fagligt netværk i hele organisationen
  • mulighed for at arbejde selvstændigt med tværgående problemstillinger
Ansættelsesforhold

Stillingen er en fuldtidsstilling og ønskes besat senest fra den 1. november 2019. Ansættelsen sker på gældende overenskomst mellem Region Hovedstaden og din forhandlingsberettigede organisation.

Ansøgningsprocedure

Vi skal modtage din ansøgning med CV og eventuelt uddannelsesbevis senest den 8. september 2019 via vores rekrutteringssystem. Vi forventer at holde ansættelsessamtaler i uge 37 og 38.

Hvis du vil vide mere om stillingen eller har andre spørgsmål til os, er du velkommen til at kontakte sekretariatschef Kim Weber, på telefon 2329 2119 eller e-mail kim.weber@regionh.dk

Om os

Center for It, Medico og Telefoni (CIMT) er med cirka 1000 ansatte Danmarks største offentlige center for sundhedsteknologi. Vi driver, supporterer og udvikler it, medico-udstyr og telefoni for Region Hovedstadens ca. 46.000 ansatte. I CIMT skaber vi grundlaget for et velfungerende sundhedsvæsen. Det er et arbejde, der giver mening, fordi det handler om liv.

Se mere her: http://www.regionh.dk/CIMT





2019-09-09T00:54:43.097 Vil du være helt tæt på beslutningerne i en stor offentlig organisation i udvikling? Brænder du for at sikre professionel sekretariatsbetjening? Så er du måske vores nye kollega i Region Hovedstadens Center for It, Medico og Telefoni (CIMT) på Østerbro i København. Du vil blive ansat i sekretariatet i CIMT, som er en central stabssektion for CIMTs direktion og den samlede organisation. Vi understøtter bl.a. en række centrale udvalg, herunder politiske udvalg, beslutningsstrukturen for den elektroniske patientjournal Sundhedsplatformen, CIMTs chefgrupper samt Region Hovedstadens deltagelse i tværregionale og tværoffentlige samarbejder om sundheds-it m.m. Sekretariatet har også en særlig rolle i forhold til organisationens interne liv og udvikling. Opgaverne spænder bredt, og du vil arbejde tæt på direktionen og sekretariatschefen, som du refererer til. Vi søger en kollega til at sekretariatsbetjene bestyrelsen og de øvrige fora omkring Sundhedsplatformen - vores største system, som mere end 50.000 klinikere i både Region Hovedstaden og Region Sjælland bruger i deres dagligdag. Du vil få en meget bred samarbejdsflade, som inkluderer medarbejdere og chefer på alle niveauer af Region Hovedstadens organisation. Vi søger derfor en kollega, som er serviceminded, har gode samarbejdsevner og har erfaring med sekretariatsbetjening. Du er godt skrivende og kan også vejlede andre i, hvordan man skriver klart og forståeligt. Du må gerne have strategisk og politisk tæft, og har du derudover interesse i og kendskab til, hvad der rør sig på den digitale dagsorden i sundhedsvæsnet, er det kun et plus. Dine konkrete ansvarsområder og opgaver vil blandt andet omfatte: fastlæggelse og kvalitetssikring af sager til dagsordner sparring med direktion og øvrige medarbejdere om det strategiske indhold deltagelse i mødefora med henblik på at tage referat, sikre implementering af beslutninger og løbende opfølgning løbende koordination med ledelsessekretariatet i Region Sjællands it-organisation fastlæggelse og styring af procesplan for møder, i tæt samarbejde med interessenter i hele organisationen udarbejdelse af diverse oplæg, notater og præsentationer for direktionen og chefgruppen Vi forventer, at du: har en samfundsvidenskabelig uddannelse kan navigere i et sekretariat, hvor opgaverne er mange og varierende, og tidsfristerne korte er en dygtig holdspiller og kan indgå i tillidsfulde relationer med kollegaer på alle niveauer i organisationen, fra medarbejdere til direktion har gode kommunikative evner i både tale og skrift Derudover er det en fordel, hvis du har arbejdet i en sekretariatsfunktion tidligere og har forståelse for arbejdet i en politisk organisation, samt kendskab til eller interesse for digitalisering. Du vil blandt andet få: gode kolleger i et afslappet og uhøjtideligt arbejdsmiljø et stærkt fagligt netværk i hele organisationen mulighed for at arbejde selvstændigt med tværgående problemstillinger Ansættelsesforhold Stillingen er en fuldtidsstilling og ønskes besat senest fra den 1. november 2019. Ansættelsen sker på gældende overenskomst mellem Region Hovedstaden og din forhandlingsberettigede organisation. Ansøgningsprocedure Vi skal modtage din ansøgning med CV og eventuelt uddannelsesbevis senest den 8. september 2019 via vores rekrutteringssystem. Vi forventer at holde ansættelsessamtaler i uge 37 og 38. Hvis du vil vide mere om stillingen eller har andre spørgsmål til os, er du velkommen til at kontakte sekretariatschef Kim Weber, på telefon 2329 2119 eller e-mail kim.weber@regionh.dk Om os Center for It, Medico og Telefoni (CIMT) er med cirka 1000 ansatte Danmarks største offentlige center for sundhedsteknologi. Vi driver, supporterer og udvikler it, medico-udstyr og telefoni for Region Hovedstadens ca. 46.000 ansatte. I CIMT skaber vi grundlaget for et velfungerende sundhedsvæsen. Det er et arbejde, der giver mening, fordi det handler om liv. Se mere her: http: www.regionh.dk CIMT11jobnetabd03d77100000000000IDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2019-09-08T00:00:000000https://candidate.hr-manager.net/ApplicationInit.aspx?cid=342&ProjectId=219668&DepartmentId=11912&MediaId=4724&SkipAdvertisement=true0EuropaDanmarkSjælland & øerNordsjællandHillerød3571761Region Hovedstaden11Kongens Vænge 2A3400HillerødDKDanmark0
DKDanmarkDKDanmark
8Fuldtid46Permanent802458JobNet5026945502694510007-08-20190https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=abd03d77https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=abd03d77https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=abd03d77&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=abd03d77&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonhttps://static.matchwork.com/company/logo/DK/ORS/SoMe/Kontor/Kontor_og_administration/11.jpgStærk AC-medarbejder til direktionssekretariatet i en af Danmarks største offentlige it-organisationer12008011Dansk3Læse/ tale241210Akademisk medarbejder5Kontor og administration362283160Kim.Weber@regionh.dkDKDanmarkDKDanmark330191904Skarp strategisk rådgiver til Center for Politik og KommunikationRobot Dette er et genopslag. Region Hovedstaden er med sit årlige budget på næsten 40 mia. kroner, 45.000 medarbejdere og 1,8 mio. borgere en af Danmarks største organisationer. Vi arbejder med nogle af de mest komplekse og spændende opgaver og har et stærkt kommunikationsfagligt miljø med gode kolleger. Her får du et arbejde, der giver mening, fordi det handler om liv og om at skabe det bedste sundhedsvæsen for patienterne. I klyngen for Ledelsesbetjening og -kommunikation søger vi en ny kollega, der skal projektlede større tværgående kommunikationsprojekter i Region Hovedstaden. Den strategiske kommunikation om Sundhedsplatformen vil blive en af dine faste opgaver. Her skal du holde overblikket over de mange kommunikationsaktører på hospitaler og koordinere og være med til at sætte retning for kommunikationen. Du vil også blive rådgiver på andre mindre og større projekter, der strømmer igennem afdelingen. Lige nu arbejder vi for eksempel med hospitalsbyggerier, styrkelse af vores lederkommunikation, et nyt vagtplanlægningssystem og forebyggende information til forældre med syge børn. Om dig Vi forestiller os, at du har en relevant uddannelse og over fem års erfaring med kommunikation gerne fra en politisk ledet organisation. Vi søger en rådgiver med erfaring, strategisk og analytisk sans, og gennemslagskraft. Vi forventer, at du: har den strategiske kommunikationsværktøjskasse i orden samt erfaring med stakeholderhåndtering og projekter med modstand er drevet af samarbejde og netværk og gerne vil have mange gode kolleger, som du kan sparre og koordinere med kan mestre at være oppe i helikopteren, hvor du har blikket på topledelsesniveauet, samtidig med at du kan gribe en god historie og skrive den til vores intranet har politisk og organisatorisk tæft og er optaget af, hvad der sker i og udenfor din arbejdsplads Om os Arbejdspladsen er på Regionsgården i Hillerød, hvor du bliver del af Center for Politik og Kommunikations klynge Ledelsesbetjening og -kommunikation. I klyngen er der seks personer, der arbejder med rådgivning, ledelseskommunikation og interne medier. Vi sætter barren højt, er nysgerrige på vores fag og organisation, har det sjovt med hinanden, og vi har en arbejdsplads, der præget af tillid. I Center for Politik og Kommunikation får du 65 dygtige kolleger, der foruden rådgivning og ledelseskommunikation arbejder med presse, web, design, betjening af politikere og koncernledelse og jura. Vi samarbejder desuden tæt med de dygtige kommunikationskolleger på regionens virksomheder og hospitaler. Yderligere oplysninger Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte enhedschef Charlotte Skaaning Larsen på 40 21 34 11. Ansættelsesforhold Løn- og ansættelsesvilkår fastsættes efter gældende overenskomst med mulighed for forhandling af eventuelle tillæg, der modsvarer dine kvalifikationer. Arbejdspladsen er på Regionsgården i Hillerød. Stillingen er til besættelse fra 1. juni 2020. Ansøgningsprocedure Send din ansøgning, CV og andre relevante dokumenter gennem vores online rekrutteringssystem. Ansøgningsfristen er den 15. marts 2020. Vi forventer at afholde første samtale i uge 13 og anden samtale i uge 14. Vi ser frem til at modtage din ansøgning.Dette er et genopslag.

Region Hovedstaden er med sit årlige budget på næsten 40 mia. kroner, 45.000 medarbejdere og 1,8 mio. borgere en af Danmarks største organisationer. Vi arbejder med nogle af de mest komplekse og spændende opgaver og har et stærkt kommunikationsfagligt miljø med gode kolleger. Her får du et arbejde, der giver mening, fordi det handler om liv og om at skabe det bedste sundhedsvæsen for patienterne.

I klyngen for Ledelsesbetjening og -kommunikation søger vi en ny kollega, der skal projektlede større tværgående kommunikationsprojekter i Region Hovedstaden. Den strategiske kommunikation om Sundhedsplatformen vil blive en af dine faste opgaver. Her skal du holde overblikket over de mange kommunikationsaktører på hospitaler og koordinere og være med til at sætte retning for kommunikationen.

Du vil også blive rådgiver på andre mindre og større projekter, der strømmer igennem afdelingen. Lige nu arbejder vi for eksempel med hospitalsbyggerier, styrkelse af vores lederkommunikation, et nyt vagtplanlægningssystem og forebyggende information til forældre med syge børn.

Om dig
Vi forestiller os, at du har en relevant uddannelse og over fem års erfaring med kommunikation – gerne fra en politisk ledet organisation.

Vi søger en rådgiver med erfaring, strategisk og analytisk sans, og gennemslagskraft.

Vi forventer, at du:

  • har den strategiske kommunikationsværktøjskasse i orden samt erfaring med stakeholderhåndtering og projekter med modstand
  • er drevet af samarbejde og netværk og gerne vil have mange gode kolleger, som du kan sparre og koordinere med
  • kan mestre at være oppe i helikopteren, hvor du har blikket på topledelsesniveauet, samtidig med at du kan gribe en god historie og skrive den til vores intranet
  • har politisk og organisatorisk tæft og er optaget af, hvad der sker i og udenfor din arbejdsplads
Om os
Arbejdspladsen er på Regionsgården i Hillerød, hvor du bliver del af Center for Politik og Kommunikations klynge Ledelsesbetjening og -kommunikation. I klyngen er der seks personer, der arbejder med rådgivning, ledelseskommunikation og interne medier.

Vi sætter barren højt, er nysgerrige på vores fag og organisation, har det sjovt med hinanden, og vi har en arbejdsplads, der præget af tillid.

I Center for Politik og Kommunikation får du 65 dygtige kolleger, der foruden rådgivning og ledelseskommunikation arbejder med presse, web, design, betjening af politikere og koncernledelse og jura. Vi samarbejder desuden tæt med de dygtige kommunikationskolleger på regionens virksomheder og hospitaler.

Yderligere oplysninger
Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte enhedschef Charlotte Skaaning Larsen på 40 21 34 11.

Ansættelsesforhold
Løn- og ansættelsesvilkår fastsættes efter gældende overenskomst med mulighed for forhandling af eventuelle tillæg, der modsvarer dine kvalifikationer.

Arbejdspladsen er på Regionsgården i Hillerød.

Stillingen er til besættelse fra 1. juni 2020.

Ansøgningsprocedure
Send din ansøgning, CV og andre relevante dokumenter gennem vores online rekrutteringssystem.

Ansøgningsfristen er den 15. marts 2020.

Vi forventer at afholde første samtale i uge 13 og anden samtale i uge 14.

Vi ser frem til at modtage din ansøgning.

Region HovedstadenHillerød2020-02-21T00:00:002020-03-15T00:00:00
330187878Konsulent til SundhedRobot Har du lyst til at arbejde med at udvikle sundhedsområdet i Frederikssund Kommune? Så er du måske vores nye konsulent i Sundhed og HR. Der er tale om en fast stilling med tiltrædelse 1. april 2020.Sundhed og HR er én af to afdelinger i Center for Politik, Sundhed og Personale, som betjener såvel det politiske niveau som den administrative organisation. På sundhedsområdet har vi fokus på tværgående strategisk udvikling. Vi samarbejder med de øvrige centre i kommunen for at løfte sundhedsdagsordenen. Vi har en sundhedspolitik, som sætter rammen for vores arbejde og er afgørende for de forebyggende indsatser, vi igangsætter. I 2020 skal vi formulere en ny Sundhedspolitik, som udover forebyggelsesdagsordenen, også skal indtænke hele sundhedsområdet, herunder det nære sundhedsvæsen. Vi vil gerne styrke helhedsperspektivet på tværs af organisationen samt i tværkommunale og tværsektorielle sammenhænge for at kunne levere de bedste løsninger til borgerne. Derfor står vi i 2020 foran en stor opgave sammen med Region Hovedstaden, andre kommuner og samarbejdspartnere om at skabe grundlaget for et nyt tværsektorielt sundhedshus i Frederikssund.Du får ni engagerede kolleger i afdelingen og yderligere 16 kolleger i Politik og Jura, som er den anden administrative afdeling i centret. Derudover rummer centret fire sundhedstilbud: Rehabiliteringsafdelingen, Sundhedsplejen, Tandplejen samt Træning og Forebyggelse.Som konsulent på sundhedsområdet er dine væsentligste opgaver atløfte sundhed som en tværgående strategisk dagsorden på tværs af kommunens centreudvikle det nære sundhedsvæsen, herunder særligt at skabe grundlaget for et tværsektorielt sundhedshus i et samarbejde med andre kommuner og Region Hovedstadenudarbejde Frederikssund Kommunes nye sundhedspolitik, herunder projektledelse, udtænkning af strategisk fokus, procesfacilitering samt involvering af borgerne og andre interessenterlede strategiske sundhedsprojekter på tværs af kommunens centreudarbejde sagsfremstillinger og oplæg til direktion, kommunalbestyrelse, fagudvalg med flere understøtte direktionens og kommunalbestyrelsens arbejde i KKR-Hovedstaden og samarbejdet i Nordklyngen på sundhedsområdet Vi forventer, at duhar en relevant akademisk uddannelse på kandidatniveau, for eksempel f.eks. cand. scient adm. pol. eller cand. scient. san. publ. eller lignendehar 3-5 års erfaring med at koordinere strategiske opgaver og processer på tværs på sundhedsområdet i en kommune, region og eller styrelse.kan navigere på alle niveauer i organisationen og er god til at skabe relationerhar solid politisk forståelsehar stærke analytiske og kommunikative evner og kan formidle problemstillinger, resultater og anbefalinger klart og præcist både mundtligt og skriftligter god til at tænke strategisk og kan planlægge og facilitere processer.Vi tilbyderVi tilbyder et selvstændigt og spændende job tæt på den politiske og administrative ledelse og medarbejdere i organisationen. Du får mulighed for at prøve kræfter med mange forskellige opgaver. Du bliver en del af en afdeling i udvikling med dygtige og engagerede kolleger med høj faglighed og uformel omgangstone. Du refererer til afdelingslederen i Sundhed og HR.Yderligere informationerHar du lyst til at høre mere om stillingen, kan du kontakte afdelingsleder Charlotte Bidsted på telefon 25 13 46 89 eller mail cbids@frederikssund.dk eller sundhedskonsulent Tilde Sand Christensen på telefon 20 22 89 03 eller mail tsach@frederikssund.dk (kan ikke træffes i uge 7).FristAnsøgningsfristen er 24. februar 2020 kl. 10.00. Samtaler forventes afholdt 25. og 26. februar.Stillingen er en fastansættelse på fuldtid. Løn- og ansættelsesvilkår ifølge gældende overenskomst.TiltrædelseStillingen ønskes besat med tiltrædelse den 1. april 2020.Link til Frederikssund Kommunes Sundhedspolitik 2015-2020: https: www.frederikssund.dk Politik Politikker-og-planer politikker SundhedspolitikAnsættelsesforholdFuld tid.Tiltrædelse1. april 2020.KontaktCharlotte Bidsted på telefon 25 13 46 89 eller mail cbids@frederikssund.dk eller sundhedskonsulent Tilde Sand Christensen på telefon 20 22 89 03 eller mail tsach@frederikssund.dkHar du lyst til at arbejde med at udvikle sundhedsområdet i Frederikssund Kommune? Så er du måske vores nye konsulent i Sundhed og HR. Der er tale om en fast stilling med tiltrædelse 1. april 2020.

Sundhed og HR er én af to afdelinger i Center for Politik, Sundhed og Personale, som betjener såvel det politiske niveau som den administrative organisation. På sundhedsområdet har vi fokus på tværgående strategisk udvikling. Vi samarbejder med de øvrige centre i kommunen for at løfte sundhedsdagsordenen. Vi har en sundhedspolitik, som sætter rammen for vores arbejde og er afgørende for de forebyggende indsatser, vi igangsætter. I 2020 skal vi formulere en ny Sundhedspolitik, som udover forebyggelsesdagsordenen, også skal indtænke hele sundhedsområdet, herunder det nære sundhedsvæsen. Vi vil gerne styrke helhedsperspektivet på tværs af organisationen samt i tværkommunale og tværsektorielle sammenhænge for at kunne levere de bedste løsninger til borgerne. Derfor står vi i 2020 foran en stor opgave sammen med Region Hovedstaden, andre kommuner og samarbejdspartnere om at skabe grundlaget for et nyt tværsektorielt sundhedshus i Frederikssund.

Du får ni engagerede kolleger i afdelingen og yderligere 16 kolleger i Politik og Jura, som er den anden administrative afdeling i centret. Derudover rummer centret fire sundhedstilbud: Rehabiliteringsafdelingen, Sundhedsplejen, Tandplejen samt Træning og Forebyggelse.

Som konsulent på sundhedsområdet er dine væsentligste opgaver at
  • løfte sundhed som en tværgående strategisk dagsorden på tværs af kommunens centre
  • udvikle det nære sundhedsvæsen, herunder særligt at skabe grundlaget for et tværsektorielt sundhedshus i et samarbejde med andre kommuner og Region Hovedstaden
  • udarbejde Frederikssund Kommunes nye sundhedspolitik, herunder projektledelse, udtænkning af strategisk fokus, procesfacilitering samt involvering af borgerne og andre interessenter
  • lede strategiske sundhedsprojekter på tværs af kommunens centre
  • udarbejde sagsfremstillinger og oplæg til direktion, kommunalbestyrelse, fagudvalg med flere
  • understøtte direktionens og kommunalbestyrelsens arbejde i KKR-Hovedstaden og samarbejdet i Nordklyngen på sundhedsområdet

Vi forventer, at du
  • har en relevant akademisk uddannelse på kandidatniveau, for eksempel f.eks. cand. scient adm./pol. eller cand. scient. san. publ. eller lignende
  • har 3-5 års erfaring med at koordinere strategiske opgaver og processer på tværs på sundhedsområdet i en kommune, region og/eller styrelse.
  • kan navigere på alle niveauer i organisationen og er god til at skabe relationer
  • har solid politisk forståelse
  • har stærke analytiske og kommunikative evner og kan formidle problemstillinger, resultater og anbefalinger klart og præcist både mundtligt og skriftligt
  • er god til at tænke strategisk og kan planlægge og facilitere processer.

Vi tilbyder
Vi tilbyder et selvstændigt og spændende job tæt på den politiske og administrative ledelse og medarbejdere i organisationen. Du får mulighed for at prøve kræfter med mange forskellige opgaver. Du bliver en del af en afdeling i udvikling med dygtige og engagerede kolleger med høj faglighed og uformel omgangstone. Du refererer til afdelingslederen i Sundhed og HR.

Yderligere informationer
Har du lyst til at høre mere om stillingen, kan du kontakte afdelingsleder Charlotte Bidsted på telefon 25 13 46 89 eller mail cbids@frederikssund.dk eller sundhedskonsulent Tilde Sand Christensen på telefon 20 22 89 03 eller mail tsach@frederikssund.dk (kan ikke træffes i uge 7).

Frist
Ansøgningsfristen er 24. februar 2020 kl. 10.00. Samtaler forventes afholdt 25. og 26. februar.
Stillingen er en fastansættelse på fuldtid. Løn- og ansættelsesvilkår ifølge gældende overenskomst.

Tiltrædelse
Stillingen ønskes besat med tiltrædelse den 1. april 2020.

Link til Frederikssund Kommunes Sundhedspolitik 2015-2020: https://www.frederikssund.dk/Politik/Politikker-og-planer/politikker/Sundhedspolitik

Ansættelsesforhold
Fuld tid.

Tiltrædelse
1. april 2020.

Kontakt
Charlotte Bidsted på telefon 25 13 46 89 eller mail cbids@frederikssund.dk eller sundhedskonsulent Tilde Sand Christensen på telefon 20 22 89 03 eller mail tsach@frederikssund.dk

 

Frederikssund KommuneFrederikssund2020-02-19T00:00:002020-02-24T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

Skarp strategisk rådgiver til Center for Politik og Kommunikation

Region Hovedstaden

Hillerød
Dette er et genopslag. Region Hovedstaden er med sit årlige budget på næsten 40 mia. kroner, 45.000 medarbejdere og 1,8 mio. borgere en af Danmarks største organisationer. Vi arbejder med nogle af de mest komplekse og spændende opgaver og har et stæ...
Indrykket:21. februar 2020

Konsulent til Sundhed

Frederikssund Kommune

Frederikssund
Har du lyst til at arbejde med at udvikle sundhedsområdet i Frederikssund Kommune? Så er du måske vores nye konsulent i Sundhed og HR. Der er tale om en fast stilling med tiltrædelse 1. april 2020.Sundhed og HR er én af to afdelinger i Center for Po...
Indrykket:19. februar 2020