Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Stærk allround økonomimedarbejder søges til Hilding Anders

Så er det måske dig, vi søger til en spændende stilling som økonomimedarbejder.  
 
På vegne af vores samarbejdspartner Hilding Anders Danmark A/S søger vi en selvkørende økonomimedarbejder til kontoret i Horsens. Du får en nøglefunktion i mange af de opgaver, der findes i og omkring økonomifunktionen, og du bliver en del af et stærkt og fagligt kvalificeret team bestående af 3 medarbejdere.  
 
Om jobbet:  
I stillingen som økonomimedarbejder vil din hverdag blive meget varieret og selvstændig. Foruden kreditor-, debitor- og finansbogholderi vil du stå for gageadministration samt diverse økonomirelaterede opgaver.  
 
Udpluk af arbejdsopgaver:  
• Opfølgning på finanskonti, moms, afgifter mv.  
• Støtte til kollegaer omkring finansbogføring.  
• Afstemninger relateret til kreditor.  
• Opfølgning på debitor (B2B), herunder støtte til outsourcet bogholderi omkring kontering samt opfølgning på betaling.  
• Ansvarlig for gageadministration.  
• Rapportering og statistikker.  
• Måneds- og årsafslutning.  
• Backup på løn til timelønnede.  
• Ad hoc opgaver.
 
Om dig:  
Der er flere indgange til jobbet, men vi forestiller os, at du har en relevant uddannelsesbaggrund samt mindst 2 års praktisk erfaring fra en lignende stilling - gerne fra en produktionsvirksomhed.  
 
Du trives med at arbejde selvstændigt og er handlingsorienteret. Det er naturligt for dig at have en struktureret og systematisk tilgang med fokus på optimering, ensretning og fejlsikring. Du trives med en til tider travl hverdag med flere forskellige opgaver og korte deadlines, hvor du har en stor kontaktflade, internt såvel som eksternt. Du er en teamplayer, der forstår at balancere egne opgaver i forhold til resten af virksomheden.  
 
Da en del af bogholderifunktionen er outsourcet til Norian og håndteres i Polen, herunder håndtering af elektronisk kreditorfakturaflow vil arbejdsopgaver og kommunikation i et vist omfang foregå med denne eksterne samarbejdspartner, hvorfor du er stærk, når det gælder kommunikation på alle niveauer og behersker dansk og engelsk i både skrift og tale. Samtidig har du mod på og lyst til at løfte de øvrige administrative opgaver i virksomheden sammen med dine kollegaer.
 
Du er en habil IT-bruger og skarp i Officepakken, Excel og Multiløn Erhverv/Visma(Bluegarden). Har du erfaring med Timemap, Medius og Movex(M3) er det en fordel, men ikke et krav.
 
God service og godt humør er en selvfølge for dig. Som person er du udadvendt og har et positivt livssyn.  
 
Virksomheden tilbyder:  
Som udgangspunkt en selvstændig og afvekslende stilling i en dynamisk virksomhed med stærk teamånd, hvor alle træder til og hjælper hinanden. Faglig og personlig udvikling, som du i høj grad selv er med til at skabe, dermed også stor indflydelse på egen hverdag. En stilling, som udvikler sig sammen med dig og de kompetencer, du byder ind med.  
 
Arbejdet foregår med udgangspunkt på kontoret i Horsens, hvor der er både administration og showroom, beliggende i Horsens syd, tæt på motorvejsafkørsel 57. Dog må der påregnes et antal ture fordelt over året til lokationen i Hurup, hvor fabrikken er beliggende.
 
Om Hilding Anders Danmark A/S:  
Hilding Anders er den ledende producent af senge og madrasser i Europa, Rusland og Asien. Gennem ca. 30 datterselskaber ejer Hilding Anders en portefølje med mere end 20 stærke sengemærkevarer, som sælges i Europa og Asien, heriblandt Jensen og Dunlopillo. Koncernen driver desuden en omfattende produktion for ledende, internationale møbelforretninger. Koncernen har en omsætning på ca. 7 mia. SEK, har over 6000 ansatte og har produktion på 31 fabrikker globalt. Hovedkontoret ligger i Malmø, og den danske afdeling har kontorer i både Horsens og Hurup.  
 
Du kan læse mere på: www.hildinganders.dk  
 
Tiltrædelse:  
Der er tale om en genansættelse i en eksisterende stilling, hvor medarbejderen fratræder 28/2, og vi ønsker derfor stillingen besat snarest muligt. Vi venter dog gerne på den rigtige kandidat.  
 
Yderligere information:  
Send din ansøgning, CV og relevante bilag via søg stillingen nedenfor.  
 
Vi indkalder løbende relevante kandidater, og opfordrer derfor interesserede kandidater til at søge snarest muligt, dog senest d. 12. marts 2018.  
 
JKS CAREER varetager rekrutteringsprocessen, og har du spørgsmål til ovenstående, kan du kontakte chefkonsulent Rikke Frølund-Bastrup på tlf. 3085 1325.  
 


Ikke det rigtige job?

Opret en jobagent og få dit nye job direkte i indbakken



Opret jobagent her