Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Stærk chef til udvikling af kultur- og fritidstilbud i Kultur V

Kan du drive og sætte retning for kultur-, idræt-, biblioteksområdet i fire bydele i rivende udvikling? Tør du tænke innovativt og udpege nye veje og løsninger for mødet mellem borger og kommune? Og evner du at lede og motivere en mangfoldig organisation med mange kerneområder og fagligheder?

Kultur V – hvem er vi?
Kultur V har ca. 80 medarbejdere, der varetager alle borgernære opgaver på kultur- og idrætsområdet i samspil med brugerne, kulturaktørerne, foreningslivet, lokaludvalg, skoler og dagtilbud i Valby, Vesterbro, Sydhavn og Vanløse. Bydelene er alle under kraftig udvikling bl.a. i form af områdefornyelse, nybyggerier (fx Carlsbergområdet og Grønttorvet) og et stigende antal tilflyttere.

I øjeblikket er der strategisk fokus på udviklingen af vores målrettede indsatser på biblioteksområdet i Kultur V, tilblivelsen af en ny tværgående biblioteksplan for alle Københavns Biblioteker, anlæg af nyt bibliotek i Valby, bedre samtænkning af biblioteks- og kulturhusdrift, omlægning af kulturtilbud til øget samskabelse med københavnerne, samt etablering af flere værkstedstilbud (fx Copenhagen Fablab i Valby og keramikværkstedet på Vesterbro). Herudover er der fokus på udvikling af værtskabet i alle vores institutioner med øget brug af selvbetjening og strategisk samarbejde med caféforpagterne i tilknytning til vores kultur- og idrætsanlæg.

Relationsstærk og strategisk tænkende lederprofil
Vi lægger vægt på dine evner til at indgå i et stærkt tværgående samarbejde med forvaltningens øvrige chefer og direktionen i forhold til at udvikle og gennemføre Kultur- og Fritidspolitikken og skabe sammenhængskraft på tværs af forvaltningen.

Du har ikke kun ambitioner for videreudviklingen af Kultur V, men også for udviklingen af Kultur- og Fritidsforvaltningen i sin helhed. Eksempler på aktuelle tværgående dagsordener er arbejdet med kerneopgaven, servicekultur samt digital- og datadrevet ledelse.

Som person er du åben og lyttende og har fokus på at skabe gode relationer til interne samarbejdspartnere i kommunen såvel som eksterne samarbejdspartnere - herunder kultur- og idrætsforeninger, lokaludvalg, private partnerskaber og det frivillige foreningsliv.

Du har et godt menneskekendskab og kan motivere, sætte retning og få andre med dig. Du mister ikke troen på visionen og strategien, og du evner at se de store sammenhænge og kan bringe medarbejdernes forskellige fagligheder i spil, så der opstår frugtbare synergier.

Derudover forventer vi, at du

  • har en relevant akademisk uddannelse samt lederuddannelse
  • er en stærk lederprofil og har dokumenteret ledelseserfaring
  • har erfaring med at lede opad i organisationen og med at lede gennem ledere
  • har gennemslagskraft og kan navigere sikkert i en flad, tillidsbaseret, politisk organisation med mange interessenter
  • kan vise resultater i forhold til udvikling og drift af en større organisation – gerne indenfor kultur-, idræt-, borgerservice eller biblioteksområdet
  • har erfaring med økonomistyring, gennemførelse af større projekter og processer samt udarbejdelse af investeringscases og beslutningsgrundlag til en politisk ledelse
  • kan skabe visioner og har fokus på nytænkning og erfaring med forandringsledelse
  • brænder for at arbejde med strategisk borgerinvolvering og har interesse for byudvikling
  • kan skabe en god og positiv kultur omkring dig, selvom tempoet er højt

Fakta
Kultur V har ca. 80 medarbejdere, som arbejder med udvikling og drift af Kultur V’s biblioteks-, idræts- og kulturtilbud, og de betjener således ca. 165.000 københavnere med en bred vifte af faciliteter og tilbud. Enheden har et årligt budget på ca. 78 mio. kr. herunder et kommercielt indtægtskrav på ca. 12 mio. kr.

Yderligere oplysninger
Lønnen fastsættes i forhold til kvalifikationer efter aftale med den forhandlingsberettigede organisation. Lønrammen ligger i spændet 680.000-720.000 kr./år. Hertil kommer indplacering på cheflønsaftale samt pension på 20,17%. Stillingen ønskes besat den 1. august 2019.

Vil du vide mere om jobbet, er du velkommen til at kontakte direktør Thomas Jakobsen på 2673 2327 eller HR-konsulent Mette Rasmussen på 2369 4424. Du kan læse mere om Kultur- og Fritidsforvaltningen og Kultur- og Fritidspolitikken her: www.kk.dk/kff og www.kk.dk/artikel/kultur-og-fritidspolitik.

Søg stillingen via nedenstående link senest mandag den 10. juni 2019.
Første samtalerunde gennemføres den 18. juni. Hvis du går videre til anden samtalerunde, som ligger den 26. juni, skal du være forberedt på at skulle gennemføre en test ved rekrutteringsbureauet Mercuri Urval. Der vil desuden blive taget referencer efter anden samtalerunde.

Kultur- og Fritidsforvaltningen
I Kultur- og Fritidsforvaltningen tror vi på, at tillid og samarbejde både øger medarbejdernes trivsel og højner kvaliteten, produktiviteten og vores evne til at gå nye veje.


Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

330029979Phoenix-7a68447012019-05-23T14:03:10.067Stærk chef til udvikling af kultur- og fritidstilbud i Kultur V

Kan du drive og sætte retning for kultur-, idræt-, biblioteksområdet i fire bydele i rivende udvikling? Tør du tænke innovativt og udpege nye veje og løsninger for mødet mellem borger og kommune? Og evner du at lede og motivere en mangfoldig organisation med mange kerneområder og fagligheder?

Kultur V – hvem er vi?
Kultur V har ca. 80 medarbejdere, der varetager alle borgernære opgaver på kultur- og idrætsområdet i samspil med brugerne, kulturaktørerne, foreningslivet, lokaludvalg, skoler og dagtilbud i Valby, Vesterbro, Sydhavn og Vanløse. Bydelene er alle under kraftig udvikling bl.a. i form af områdefornyelse, nybyggerier (fx Carlsbergområdet og Grønttorvet) og et stigende antal tilflyttere.

I øjeblikket er der strategisk fokus på udviklingen af vores målrettede indsatser på biblioteksområdet i Kultur V, tilblivelsen af en ny tværgående biblioteksplan for alle Københavns Biblioteker, anlæg af nyt bibliotek i Valby, bedre samtænkning af biblioteks- og kulturhusdrift, omlægning af kulturtilbud til øget samskabelse med københavnerne, samt etablering af flere værkstedstilbud (fx Copenhagen Fablab i Valby og keramikværkstedet på Vesterbro). Herudover er der fokus på udvikling af værtskabet i alle vores institutioner med øget brug af selvbetjening og strategisk samarbejde med caféforpagterne i tilknytning til vores kultur- og idrætsanlæg.

Relationsstærk og strategisk tænkende lederprofil
Vi lægger vægt på dine evner til at indgå i et stærkt tværgående samarbejde med forvaltningens øvrige chefer og direktionen i forhold til at udvikle og gennemføre Kultur- og Fritidspolitikken og skabe sammenhængskraft på tværs af forvaltningen.

Du har ikke kun ambitioner for videreudviklingen af Kultur V, men også for udviklingen af Kultur- og Fritidsforvaltningen i sin helhed. Eksempler på aktuelle tværgående dagsordener er arbejdet med kerneopgaven, servicekultur samt digital- og datadrevet ledelse.

Som person er du åben og lyttende og har fokus på at skabe gode relationer til interne samarbejdspartnere i kommunen såvel som eksterne samarbejdspartnere - herunder kultur- og idrætsforeninger, lokaludvalg, private partnerskaber og det frivillige foreningsliv.

Du har et godt menneskekendskab og kan motivere, sætte retning og få andre med dig. Du mister ikke troen på visionen og strategien, og du evner at se de store sammenhænge og kan bringe medarbejdernes forskellige fagligheder i spil, så der opstår frugtbare synergier.

Derudover forventer vi, at du

  • har en relevant akademisk uddannelse samt lederuddannelse
  • er en stærk lederprofil og har dokumenteret ledelseserfaring
  • har erfaring med at lede opad i organisationen og med at lede gennem ledere
  • har gennemslagskraft og kan navigere sikkert i en flad, tillidsbaseret, politisk organisation med mange interessenter
  • kan vise resultater i forhold til udvikling og drift af en større organisation – gerne indenfor kultur-, idræt-, borgerservice eller biblioteksområdet
  • har erfaring med økonomistyring, gennemførelse af større projekter og processer samt udarbejdelse af investeringscases og beslutningsgrundlag til en politisk ledelse
  • kan skabe visioner og har fokus på nytænkning og erfaring med forandringsledelse
  • brænder for at arbejde med strategisk borgerinvolvering og har interesse for byudvikling
  • kan skabe en god og positiv kultur omkring dig, selvom tempoet er højt

Fakta
Kultur V har ca. 80 medarbejdere, som arbejder med udvikling og drift af Kultur V’s biblioteks-, idræts- og kulturtilbud, og de betjener således ca. 165.000 københavnere med en bred vifte af faciliteter og tilbud. Enheden har et årligt budget på ca. 78 mio. kr. herunder et kommercielt indtægtskrav på ca. 12 mio. kr.

Yderligere oplysninger
Lønnen fastsættes i forhold til kvalifikationer efter aftale med den forhandlingsberettigede organisation. Lønrammen ligger i spændet 680.000-720.000 kr./år. Hertil kommer indplacering på cheflønsaftale samt pension på 20,17%. Stillingen ønskes besat den 1. august 2019.

Vil du vide mere om jobbet, er du velkommen til at kontakte direktør Thomas Jakobsen på 2673 2327 eller HR-konsulent Mette Rasmussen på 2369 4424. Du kan læse mere om Kultur- og Fritidsforvaltningen og Kultur- og Fritidspolitikken her: www.kk.dk/kff og www.kk.dk/artikel/kultur-og-fritidspolitik.

Søg stillingen via nedenstående link senest mandag den 10. juni 2019.
Første samtalerunde gennemføres den 18. juni. Hvis du går videre til anden samtalerunde, som ligger den 26. juni, skal du være forberedt på at skulle gennemføre en test ved rekrutteringsbureauet Mercuri Urval. Der vil desuden blive taget referencer efter anden samtalerunde.

Kultur- og Fritidsforvaltningen
I Kultur- og Fritidsforvaltningen tror vi på, at tillid og samarbejde både øger medarbejdernes trivsel og højner kvaliteten, produktiviteten og vores evne til at gå nye veje.

2019-06-11T00:53:13 Kan du drive og sætte retning for kultur-, idræt-, biblioteksområdet i fire bydele i rivende udvikling? Tør du tænke innovativt og udpege nye veje og løsninger for mødet mellem borger og kommune? Og evner du at lede og motivere en mangfoldig organisation med mange kerneområder og fagligheder? Kultur V hvem er vi? Kultur V har ca. 80 medarbejdere, der varetager alle borgernære opgaver på kultur- og idrætsområdet i samspil med brugerne, kulturaktørerne, foreningslivet, lokaludvalg, skoler og dagtilbud i Valby, Vesterbro, Sydhavn og Vanløse. Bydelene er alle under kraftig udvikling bl.a. i form af områdefornyelse, nybyggerier (fx Carlsbergområdet og Grønttorvet) og et stigende antal tilflyttere. I øjeblikket er der strategisk fokus på udviklingen af vores målrettede indsatser på biblioteksområdet i Kultur V, tilblivelsen af en ny tværgående biblioteksplan for alle Københavns Biblioteker, anlæg af nyt bibliotek i Valby, bedre samtænkning af biblioteks- og kulturhusdrift, omlægning af kulturtilbud til øget samskabelse med københavnerne, samt etablering af flere værkstedstilbud (fx Copenhagen Fablab i Valby og keramikværkstedet på Vesterbro). Herudover er der fokus på udvikling af værtskabet i alle vores institutioner med øget brug af selvbetjening og strategisk samarbejde med caféforpagterne i tilknytning til vores kultur- og idrætsanlæg. Relationsstærk og strategisk tænkende lederprofil Vi lægger vægt på dine evner til at indgå i et stærkt tværgående samarbejde med forvaltningens øvrige chefer og direktionen i forhold til at udvikle og gennemføre Kultur- og Fritidspolitikken og skabe sammenhængskraft på tværs af forvaltningen. Du har ikke kun ambitioner for videreudviklingen af Kultur V, men også for udviklingen af Kultur- og Fritidsforvaltningen i sin helhed. Eksempler på aktuelle tværgående dagsordener er arbejdet med kerneopgaven, servicekultur samt digital- og datadrevet ledelse. Som person er du åben og lyttende og har fokus på at skabe gode relationer til interne samarbejdspartnere i kommunen såvel som eksterne samarbejdspartnere - herunder kultur- og idrætsforeninger, lokaludvalg, private partnerskaber og det frivillige foreningsliv. Du har et godt menneskekendskab og kan motivere, sætte retning og få andre med dig. Du mister ikke troen på visionen og strategien, og du evner at se de store sammenhænge og kan bringe medarbejdernes forskellige fagligheder i spil, så der opstår frugtbare synergier. Derudover forventer vi, at du har en relevant akademisk uddannelse samt lederuddannelse er en stærk lederprofil og har dokumenteret ledelseserfaring har erfaring med at lede opad i organisationen og med at lede gennem ledere har gennemslagskraft og kan navigere sikkert i en flad, tillidsbaseret, politisk organisation med mange interessenter kan vise resultater i forhold til udvikling og drift af en større organisation gerne indenfor kultur-, idræt-, borgerservice eller biblioteksområdet har erfaring med økonomistyring, gennemførelse af større projekter og processer samt udarbejdelse af investeringscases og beslutningsgrundlag til en politisk ledelse kan skabe visioner og har fokus på nytænkning og erfaring med forandringsledelse brænder for at arbejde med strategisk borgerinvolvering og har interesse for byudvikling kan skabe en god og positiv kultur omkring dig, selvom tempoet er højt Fakta Kultur V har ca. 80 medarbejdere, som arbejder med udvikling og drift af Kultur V s biblioteks-, idræts- og kulturtilbud, og de betjener således ca. 165.000 københavnere med en bred vifte af faciliteter og tilbud. Enheden har et årligt budget på ca. 78 mio. kr. herunder et kommercielt indtægtskrav på ca. 12 mio. kr. Yderligere oplysninger Lønnen fastsættes i forhold til kvalifikationer efter aftale med den forhandlingsberettigede organisation. Lønrammen ligger i spændet 680.000-720.000 kr. år. Hertil kommer indplacering på cheflønsaftale samt pension på 20,17 . Stillingen ønskes besat den 1. august 2019. Vil du vide mere om jobbet, er du velkommen til at kontakte direktør Thomas Jakobsen på 2673 2327 eller HR-konsulent Mette Rasmussen på 2369 4424. Du kan læse mere om Kultur- og Fritidsforvaltningen og Kultur- og Fritidspolitikken her: www.kk.dk kff og www.kk.dk artikel kultur-og-fritidspolitik. Søg stillingen via nedenstående link senest mandag den 10. juni 2019. Første samtalerunde gennemføres den 18. juni. Hvis du går videre til anden samtalerunde, som ligger den 26. juni, skal du være forberedt på at skulle gennemføre en test ved rekrutteringsbureauet Mercuri Urval. Der vil desuden blive taget referencer efter anden samtalerunde. Kultur- og Fritidsforvaltningen I Kultur- og Fritidsforvaltningen tror vi på, at tillid og samarbejde både øger medarbejdernes trivsel og højner kvaliteten, produktiviteten og vores evne til at gå nye veje.10Phoenix7a684470101000000000IDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2019-06-10T00:00:000000https://candidate.hr-manager.net/ApplicationInit.aspx?cid=1518&ProjectId=158551&DepartmentId=19022&MediaId=5&SkipAdvertisement=true0EuropaDanmarkSjælland & øerStorkøbenhavnFrederiksberg3532874Kultur V11Valgårdsvej 42500ValbyDKDanmarkORS/fd6c8faf_logo.pngORS/Small/fd6c8faf_logo.png0
DKDanmarkDanmark
8Fuldtid46Permanent766067KobenhavnsKommuneHrManagerGrund Jobannonce på Ofir.dk15855100023-05-20191https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=7a684470https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=7a684470https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=7a684470&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=7a684470&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonhttps://static.matchwork.com/company/logo/DK/ORS/SoMe/Ledelse_og_HR/Ledelse/6.jpgEr du den nye Chef i Kultur V?12007991Dansk3Læse/ tale123208Chef6Ledelse361854608mediacenter@of.kk.dkDanmarkDanmark330043214Chef til Institut for Pædagoguddannelse ved Københavns ProfessionshøjskoleRobot Har du et indgående kendskab til pædagogisk praksis og solid ledelseserfaring fra fx uddannelsessektoren eller den kommunale sektor? Og vil du være med til at sætte retningen for landets største pædagoguddannelse, der uddanner fremtidens pædagoger? Vi søger en chef til Institut for Pædagoguddannelse, som har lyst til at stå i spidsen for udviklingen af vores pædagoguddannelse og bidrage til at realisere Københavns Professionshøjskoles strategiske retning Fælles om fremragende undervisning. Vi søger en profil, der med lydhørhed og strategisk sans kan fremme instituttets drift og udvikling. Om jobbet Du bliver chef for Institut for Pædagoguddannelse, som er en del af Det Pædagogiske og Samfundsfaglige Fakultet, der også tæller Institut for Socialrådgiveruddannelse og Institut for Forvaltnings- og Administrationsuddannelser. Med mere end 6.000 studerende og flere end 200 medarbejdere fordelt på Campus Carlsberg i København og Campus Nordsjælland i Hillerød og Campus Bornholm i Rønne, er Pædagoguddannelsen på Københavns Professionshøjskole Danmarks største. Du vil referere til fakultetets dekan og få personaleansvar for otte uddannelsesledere og en viceinstitutchef samt to medarbejdere. Du indgår desuden i den velfungerende ledergruppe i fakultetet sammen med dekanen og de to øvrige institutchefer. Det første år vil du blandt andet have ansvar for at: påbegynde realiseringen af instituttets strategiske handleplan med særlig fokus på de studerendes engagement og deltagelse samt uddannelsens videngrundlag og praksisnærhed implementere konkrete indsatser i regi af den nationale handleplan for pædagoguddannelsen skabe et stærkt arbejdsfællesskab i instituttet samt engagement og følgeskab blandt ledere og medarbejdere i forhold til de igangsatte indsatser. Vil du vide mere? Læs den fulde job- og personprofil her (pdf) Læs også mere om Pædagoguddannelsen og om Københavns Professionshøjskoles vision og ambition på www.kp.dk. For yderligere oplysninger om stillingen er du velkommen til at kontakte dekan for Det Pædagogiske og Samfundsfaglige Fakultet Annegrete Juul på tlf. 5163 2484 eller konsulent fra Mercuri Urval Mie Heinfelt på tlf. 2179 6509. Interesseret? Send din ansøgning og CV via ansøgerknappen senest mandag den 1. juli 2019. Københavns Professionshøjskole skeler hverken til køn, alder, etnicitet eller lignende, men alene til kompetence og talent.Har du et indgående kendskab til pædagogisk praksis og solid ledelseserfaring fra fx uddannelsessektoren eller den kommunale sektor? Og vil du være med til at sætte retningen for landets største pædagoguddannelse, der uddanner fremtidens pædagoger?



Vi søger en chef til Institut for Pædagoguddannelse, som har lyst til at stå i spidsen for udviklingen af vores pædagoguddannelse og bidrage til at realisere Københavns Professionshøjskoles strategiske retning Fælles om fremragende undervisning. Vi søger en profil, der med lydhørhed og strategisk sans kan fremme instituttets drift og udvikling.



Om jobbet
Du bliver chef for Institut for Pædagoguddannelse, som er en del af Det Pædagogiske og Samfundsfaglige Fakultet, der også tæller Institut for Socialrådgiveruddannelse og Institut for Forvaltnings- og Administrationsuddannelser. Med mere end 6.000 studerende og flere end 200 medarbejdere fordelt på Campus Carlsberg i København og Campus Nordsjælland i Hillerød og Campus Bornholm i Rønne, er Pædagoguddannelsen på Københavns Professionshøjskole Danmarks største.



Du vil referere til fakultetets dekan og få personaleansvar for otte uddannelsesledere og en viceinstitutchef samt to medarbejdere. Du indgår desuden i den velfungerende ledergruppe i fakultetet sammen med dekanen og de to øvrige institutchefer.



Det første år vil du blandt andet have ansvar for at:



  • påbegynde realiseringen af instituttets strategiske handleplan med særlig fokus på de studerendes engagement og deltagelse samt uddannelsens videngrundlag og praksisnærhed
  • implementere konkrete indsatser i regi af den nationale handleplan for pædagoguddannelsen
  • skabe et stærkt arbejdsfællesskab i instituttet samt engagement og følgeskab blandt ledere og medarbejdere i forhold til de igangsatte indsatser.


Vil du vide mere?
Læs den fulde job- og personprofil her (pdf)



Læs også mere om Pædagoguddannelsen og om Københavns Professionshøjskoles vision og ambition på www.kp.dk.



For yderligere oplysninger om stillingen er du velkommen til at kontakte dekan for Det Pædagogiske og Samfundsfaglige Fakultet Annegrete Juul på tlf. 5163 2484 eller konsulent fra Mercuri Urval Mie Heinfelt på tlf. 2179 6509.



Interesseret?
Send din ansøgning og CV via ansøgerknappen senest mandag den 1. juli 2019.

Københavns Professionshøjskole skeler hverken til køn, alder, etnicitet eller lignende, men alene til kompetence og talent.

Administration + Efter- og videreuddannelserKøbenhavn V2019-06-15T00:00:002019-07-01T00:00:00
330033266Forretningsorienteret økonomichef søges til solid, vækstende handelsvirksomhed i NæstvedBasic Beskrivelse Som økonomichef får du ansvaret for at drive økonomifunktionen i en vækstende handelsvirksomhed, hvilket betyder, at du vil få ansvaret for økonomifunktionen fra A-Z. Du bliver nøglefiguren i en opgradering af virksomhedens økonomistyring, således at økonomifunktionen kan understøtte ledelsen og den øvrige organisation med retvisende og rettidigt beslutningsmateriale. Det daglige bogholderi varetages af kollegaer, hvorfor dine opgaver primært vil være tungere økonomiske opgaver og analyser, men du skal samtidig også være en del af den daglige drift. Derudover vil du få ansvaret for andre administrative funktioner og virksomhedens IT. Stillingen er nyoprettet, hvorfor der er gode muligheder for at sætte dit eget præg på stillingen og processerne. Opgaverne er bl.a.: Arbejdsopgaver Ledelse af 3 medarbejdere Økonomisk sparringspartner for øvrig ledergruppe Budget herunder udarbejdelse og opfølgning Forecast Kvartals- og månedsrapportering Nøgletal Likviditetsanalyser Årsregnskab og kontakt til revisor Lønkørsel Kontakt til bank Kontakt til myndigheder etc. Optimering og opbygning af processer i regnskabsafdelingen IT-ansvarlig Ad hoc Om virksomheden Der er her tale om en solid handelsvirksomhed hvis historie går mere 70 år tilbage. Virksomheden oplever vækst og forventer i de kommende år at øge omsætningen markant. Arbejdsmiljøet er præget af holdånd og der hersker en uformel og behagelig stemning. Virksomheden tilbyder gode personaleforhold såsom sundhedsforsikring og pension. Personlige kompetencer Som person er du proaktiv, selvstændig og tager ansvar for dine opgaver. Du har værktøjskassen i orden og er selvkørende, så du kan se, hvor det er nødvendigt at tage fat. Du har en praktisk tilgang til dine arbejdsopgaver og trives med at være en del af den daglige drift. Dertil er du struktureret og forretningsorienteret, og har pondus, der gør dig i stand til at udvikle økonomifunktionen, så den bliver en aktiv spiller i virksomhedens daglige virke og fremtidige udvikling. IT-kompetencer Du har stærke IT-kompetencer Erfaring & uddannelse HD-R, cand.merc. eller tilsvarende. Dertil har du erfaring fra en lignede stilling. Sprog Engelsk i skrift og tale Kontaktpersoner Søren B. Christiansen og Christina Rosenbech Nielsen Ansøgningsproces Som udgangspunkt er vi mest interesseret i et CV, hvor hver enkel ansættelse er beskrevet med arbejdsopgaver og resultater. Ønsker du at sende både en ansøgning og et CV, skal du lægge dem i ét dokument. ProSelection garanterer fuld diskretion og vil aldrig videregive dine oplysninger uden, at du har givet dit samtykke, og du har hørt nærmere om virksomheden. Vi indkalder løbende udvalgte kandidater til interview hos ProSelection.

Beskrivelse

Som økonomichef får du ansvaret for at drive økonomifunktionen i en vækstende handelsvirksomhed, hvilket betyder, at du vil få ansvaret for økonomifunktionen fra A-Z. Du bliver nøglefiguren i en opgradering af virksomhedens økonomistyring, således at økonomifunktionen kan understøtte ledelsen og den øvrige organisation med retvisende og rettidigt beslutningsmateriale. Det daglige bogholderi varetages af kollegaer, hvorfor dine opgaver primært vil være tungere økonomiske opgaver og analyser, men du skal samtidig også være en del af den daglige drift. Derudover vil du få ansvaret for andre administrative funktioner og virksomhedens IT. Stillingen er nyoprettet, hvorfor der er gode muligheder for at sætte dit eget præg på stillingen og processerne. Opgaverne er bl.a.:

Arbejdsopgaver

  • Ledelse af 3 medarbejdere
  • Økonomisk sparringspartner for øvrig ledergruppe
  • Budget herunder udarbejdelse og opfølgning
  • Forecast
  • Kvartals- og månedsrapportering
  • Nøgletal
  • Likviditetsanalyser
  • Årsregnskab og kontakt til revisor
  • Lønkørsel
  • Kontakt til bank
  • Kontakt til myndigheder etc.
  • Optimering og opbygning af processer i regnskabsafdelingen
  • IT-ansvarlig
  • Ad hoc

Om virksomheden

Der er her tale om en solid handelsvirksomhed hvis historie går mere 70 år tilbage. Virksomheden oplever vækst og forventer i de kommende år at øge omsætningen markant. Arbejdsmiljøet er præget af holdånd og der hersker en uformel og behagelig stemning. Virksomheden tilbyder gode personaleforhold såsom sundhedsforsikring og pension.

Personlige kompetencer

Som person er du proaktiv, selvstændig og tager ansvar for dine opgaver. Du har værktøjskassen i orden og er selvkørende, så du kan se, hvor det er nødvendigt at tage fat. Du har en praktisk tilgang til dine arbejdsopgaver og trives med at være en del af den daglige drift. Dertil er du struktureret og forretningsorienteret, og har pondus, der gør dig i stand til at udvikle økonomifunktionen, så den bliver en aktiv spiller i virksomhedens daglige virke og fremtidige udvikling.

IT-kompetencer

Du har stærke IT-kompetencer

Erfaring & uddannelse

HD-R, cand.merc. eller tilsvarende. Dertil har du erfaring fra en lignede stilling.

Sprog

Engelsk i skrift og tale

Kontaktpersoner

Søren B. Christiansen og Christina Rosenbech Nielsen

Ansøgningsproces

Som udgangspunkt er vi mest interesseret i et CV, hvor hver enkel ansættelse er beskrevet med arbejdsopgaver og resultater. Ønsker du at sende både en ansøgning og et CV, skal du lægge dem i ét dokument.

ProSelection garanterer fuld diskretion og vil aldrig videregive dine oplysninger uden, at du har givet dit samtykke, og du har hørt nærmere om virksomheden.

Vi indkalder løbende udvalgte kandidater til interview hos ProSelection.

ORS/Small/a84b1ea6_logo.jpegProselectionKøbenhavn K2019-05-28T15:06:48.0372019-07-02T00:00:00
330044283Fakultetsdirektør til Det Sundhedsvidenskabelige Fakultet, Københavns UniversitetRobot På Det Sundhedsvidenskabelige Fakultet (SUND) søger vi en ny fakultetsdirektør. SUND er med sine 2.850 medarbejdere (heraf 1.450 forskere), 1.550 ph.d.-studerende samt ca. 7.800 studerende blandt de største fakulteter på Københavns Universitet. Fakultetet er i stadig udvikling og placerer sig helt i top både i Norden, i Europa og på verdensplan og har en omsætning på mere end 3 mia. kr. årligt. Du har lyst til at indgå i fakultetets topledelse og stå i spidsen for vores administrative organisation, Fakultetsservice. I Fakultetsservice bliver du den øverste leder for de i alt ca. 400 medarbejdere og ledere, der hver dag leverer administrativ understøttelse, så vi på SUND kan blive ved med at præstere forskning og uddannelser i verdensklasse. Du kommer til at referere til dekanen for SUND og bliver hendes nærmeste administrative medarbejder og sparringspartner. Samtidig bliver du bindeleddet mellem Fakultetsservice og vores 12 snart 13 institutters og 5 centres administrative ledelser. Det faglige ansvarsområde er bredt: fra bygningsdrift over HR og økonomistyring og til administrativ understøttelse af vores mange forskellige uddannelser og forskningsområder. Ledelsesopgaven er stor, bred og kompleks, og forventningerne til vores nye fakultetsdirektør er derfor mange. Ud over tung ledelsesmæssig erfaring, erfaring med økonomistyring på højt niveau, vil vi bl.a. lægge vægt på dine relationelle og organisatoriske evner og dine evner til at formidle administrative og økonomiske dagsordener på en måde, der giver mening for alle fakultetets ansatte og stude-rende. Læs det fulde stillingsopslag og jobprofil her: https: sund.ku.dk res pdf fakultetsdirekt_r.pdf , hvor stillingen og de ønskede kvalifikationer og kompetencer er nærmere beskrevet. Stillingen kan søges på https: jobportal.ku.dk . Yderligere oplysninger om stillingen kan fås ved henvendelse til dekan ved Det Sundhedsvidenskabelige Fakultet, Ulla Wewer, tlf. 3532 7051, eller partner i Genitor Martin Isenbecker, tlf. 2565 9231. Ansøgningsfristen udløber den 11. august 2019. Forventet tiltrædelse er den 1. oktober 2019.På Det Sundhedsvidenskabelige Fakultet (SUND) søger vi en ny fakultetsdirektør. SUND er med sine 2.850 medarbejdere (heraf 1.450 forskere), 1.550 ph.d.-studerende samt ca. 7.800 studerende blandt de største fakulteter på Københavns Universitet. Fakultetet er i stadig udvikling og placerer sig helt i top både i Norden, i Europa og på verdensplan – og har en omsætning på mere end 3 mia. kr. årligt.

Du har lyst til at indgå i fakultetets topledelse og stå i spidsen for vores administrative organisation, Fakultetsservice.

I Fakultetsservice bliver du den øverste leder for de i alt ca. 400 medarbejdere og ledere, der hver dag leverer administrativ understøttelse, så vi på SUND kan blive ved med at præstere forskning og uddannelser i verdensklasse. Du kommer til at referere til dekanen for SUND og bliver hendes nærmeste administrative medarbejder og sparringspartner. Samtidig bliver du bindeleddet mellem Fakultetsservice og vores 12 – snart 13 – institutters og 5 centres administrative ledelser.

Det faglige ansvarsområde er bredt: fra bygningsdrift over HR og økonomistyring – og til administrativ understøttelse af vores mange forskellige uddannelser og forskningsområder.

Ledelsesopgaven er stor, bred og kompleks, og forventningerne til vores nye fakultetsdirektør er derfor mange. Ud over tung ledelsesmæssig erfaring, erfaring med økonomistyring på højt niveau, vil vi bl.a. lægge vægt på dine relationelle og organisatoriske evner – og dine evner til at formidle administrative og økonomiske dagsordener på en måde, der giver mening for alle fakultetets ansatte og stude-rende.

Læs det fulde stillingsopslag og jobprofil her: https://sund.ku.dk/res/pdf/fakultetsdirekt_r.pdf/, hvor stillingen og de ønskede kvalifikationer og kompetencer er nærmere beskrevet. Stillingen kan søges på https://jobportal.ku.dk/.

Yderligere oplysninger om stillingen kan fås ved henvendelse til dekan ved Det Sundhedsvidenskabelige Fakultet, Ulla Wewer, tlf. 3532 7051, eller partner i Genitor Martin Isenbecker, tlf. 2565 9231.

Ansøgningsfristen udløber den 11. august 2019. Forventet tiltrædelse er den 1. oktober 2019.



KU - SUND - PANUM KBH NKøbenhavn N2019-06-17T00:00:002019-08-11T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

Chef til Institut for Pædagoguddannelse ved Københavns Professionshøjskole

Administration + Efter- og videreuddannelser

København V
Har du et indgående kendskab til pædagogisk praksis og solid ledelseserfaring fra fx uddannelsessektoren eller den kommunale sektor? Og vil du være med til at sætte retningen for landets største pædagoguddannelse, der uddanner fremtidens pædagoger? ...
Indrykket:15. juni 2019
Udløbsdato:1. juli 2019

Forretningsorienteret økonomichef søges til solid, vækstende handelsvirksomhed i Næstved

Proselection

København K
Beskrivelse Som økonomichef får du ansvaret for at drive økonomifunktionen i en vækstende handelsvirksomhed, hvilket betyder, at du vil få ansvaret for økonomifunktionen fra A-Z. Du bliver nøglefiguren i en opgradering af virksomhedens økonomistyrin...
Indrykket:28. maj 2019
Udløbsdato:2. juli 2019

Fakultetsdirektør til Det Sundhedsvidenskabelige Fakultet, Københavns Universitet

KU - SUND - PANUM KBH N

København N
På Det Sundhedsvidenskabelige Fakultet (SUND) søger vi en ny fakultetsdirektør. SUND er med sine 2.850 medarbejdere (heraf 1.450 forskere), 1.550 ph.d.-studerende samt ca. 7.800 studerende blandt de største fakulteter på Københavns Universitet. Faku...
Indrykket:17. juni 2019
Udløbsdato:11. august 2019