Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Stærk chef til udvikling af kultur- og fritidstilbud i Kultur V

Kan du drive og sætte retning for kultur-, idræt-, biblioteksområdet i fire bydele i rivende udvikling? Tør du tænke innovativt og udpege nye veje og løsninger for mødet mellem borger og kommune? Og evner du at lede og motivere en mangfoldig organisation med mange kerneområder og fagligheder?

Kultur V – hvem er vi?
Kultur V har ca. 80 medarbejdere, der varetager alle borgernære opgaver på kultur- og idrætsområdet i samspil med brugerne, kulturaktørerne, foreningslivet, lokaludvalg, skoler og dagtilbud i Valby, Vesterbro, Sydhavn og Vanløse. Bydelene er alle under kraftig udvikling bl.a. i form af områdefornyelse, nybyggerier (fx Carlsbergområdet og Grønttorvet) og et stigende antal tilflyttere.

I øjeblikket er der strategisk fokus på udviklingen af vores målrettede indsatser på biblioteksområdet i Kultur V, tilblivelsen af en ny tværgående biblioteksplan for alle Københavns Biblioteker, anlæg af nyt bibliotek i Valby, bedre samtænkning af biblioteks- og kulturhusdrift, omlægning af kulturtilbud til øget samskabelse med københavnerne, samt etablering af flere værkstedstilbud (fx Copenhagen Fablab i Valby og keramikværkstedet på Vesterbro). Herudover er der fokus på udvikling af værtskabet i alle vores institutioner med øget brug af selvbetjening og strategisk samarbejde med caféforpagterne i tilknytning til vores kultur- og idrætsanlæg.

Relationsstærk og strategisk tænkende lederprofil
Vi lægger vægt på dine evner til at indgå i et stærkt tværgående samarbejde med forvaltningens øvrige chefer og direktionen i forhold til at udvikle og gennemføre Kultur- og Fritidspolitikken og skabe sammenhængskraft på tværs af forvaltningen.

Du har ikke kun ambitioner for videreudviklingen af Kultur V, men også for udviklingen af Kultur- og Fritidsforvaltningen i sin helhed. Eksempler på aktuelle tværgående dagsordener er arbejdet med kerneopgaven, servicekultur samt digital- og datadrevet ledelse.

Som person er du åben og lyttende og har fokus på at skabe gode relationer til interne samarbejdspartnere i kommunen såvel som eksterne samarbejdspartnere - herunder kultur- og idrætsforeninger, lokaludvalg, private partnerskaber og det frivillige foreningsliv.

Du har et godt menneskekendskab og kan motivere, sætte retning og få andre med dig. Du mister ikke troen på visionen og strategien, og du evner at se de store sammenhænge og kan bringe medarbejdernes forskellige fagligheder i spil, så der opstår frugtbare synergier.

Derudover forventer vi, at du

  • har en relevant akademisk uddannelse samt lederuddannelse
  • er en stærk lederprofil og har dokumenteret ledelseserfaring
  • har erfaring med at lede opad i organisationen og med at lede gennem ledere
  • har gennemslagskraft og kan navigere sikkert i en flad, tillidsbaseret, politisk organisation med mange interessenter
  • kan vise resultater i forhold til udvikling og drift af en større organisation – gerne indenfor kultur-, idræt-, borgerservice eller biblioteksområdet
  • har erfaring med økonomistyring, gennemførelse af større projekter og processer samt udarbejdelse af investeringscases og beslutningsgrundlag til en politisk ledelse
  • kan skabe visioner og har fokus på nytænkning og erfaring med forandringsledelse
  • brænder for at arbejde med strategisk borgerinvolvering og har interesse for byudvikling
  • kan skabe en god og positiv kultur omkring dig, selvom tempoet er højt

Fakta
Kultur V har ca. 80 medarbejdere, som arbejder med udvikling og drift af Kultur V’s biblioteks-, idræts- og kulturtilbud, og de betjener således ca. 165.000 københavnere med en bred vifte af faciliteter og tilbud. Enheden har et årligt budget på ca. 78 mio. kr. herunder et kommercielt indtægtskrav på ca. 12 mio. kr.

Yderligere oplysninger
Lønnen fastsættes i forhold til kvalifikationer efter aftale med den forhandlingsberettigede organisation. Lønrammen ligger i spændet 680.000-720.000 kr./år. Hertil kommer indplacering på cheflønsaftale samt pension på 20,17%. Stillingen ønskes besat den 1. august 2019.

Vil du vide mere om jobbet, er du velkommen til at kontakte direktør Thomas Jakobsen på 2673 2327 eller HR-konsulent Mette Rasmussen på 2369 4424. Du kan læse mere om Kultur- og Fritidsforvaltningen og Kultur- og Fritidspolitikken her: www.kk.dk/kff og www.kk.dk/artikel/kultur-og-fritidspolitik.

Søg stillingen via nedenstående link senest mandag den 10. juni 2019.
Første samtalerunde gennemføres den 18. juni. Hvis du går videre til anden samtalerunde, som ligger den 26. juni, skal du være forberedt på at skulle gennemføre en test ved rekrutteringsbureauet Mercuri Urval. Der vil desuden blive taget referencer efter anden samtalerunde.

Kultur- og Fritidsforvaltningen
I Kultur- og Fritidsforvaltningen tror vi på, at tillid og samarbejde både øger medarbejdernes trivsel og højner kvaliteten, produktiviteten og vores evne til at gå nye veje.


Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

330029979Phoenix-7a68447012019-05-23T14:03:10.067Stærk chef til udvikling af kultur- og fritidstilbud i Kultur V

Kan du drive og sætte retning for kultur-, idræt-, biblioteksområdet i fire bydele i rivende udvikling? Tør du tænke innovativt og udpege nye veje og løsninger for mødet mellem borger og kommune? Og evner du at lede og motivere en mangfoldig organisation med mange kerneområder og fagligheder?

Kultur V – hvem er vi?
Kultur V har ca. 80 medarbejdere, der varetager alle borgernære opgaver på kultur- og idrætsområdet i samspil med brugerne, kulturaktørerne, foreningslivet, lokaludvalg, skoler og dagtilbud i Valby, Vesterbro, Sydhavn og Vanløse. Bydelene er alle under kraftig udvikling bl.a. i form af områdefornyelse, nybyggerier (fx Carlsbergområdet og Grønttorvet) og et stigende antal tilflyttere.

I øjeblikket er der strategisk fokus på udviklingen af vores målrettede indsatser på biblioteksområdet i Kultur V, tilblivelsen af en ny tværgående biblioteksplan for alle Københavns Biblioteker, anlæg af nyt bibliotek i Valby, bedre samtænkning af biblioteks- og kulturhusdrift, omlægning af kulturtilbud til øget samskabelse med københavnerne, samt etablering af flere værkstedstilbud (fx Copenhagen Fablab i Valby og keramikværkstedet på Vesterbro). Herudover er der fokus på udvikling af værtskabet i alle vores institutioner med øget brug af selvbetjening og strategisk samarbejde med caféforpagterne i tilknytning til vores kultur- og idrætsanlæg.

Relationsstærk og strategisk tænkende lederprofil
Vi lægger vægt på dine evner til at indgå i et stærkt tværgående samarbejde med forvaltningens øvrige chefer og direktionen i forhold til at udvikle og gennemføre Kultur- og Fritidspolitikken og skabe sammenhængskraft på tværs af forvaltningen.

Du har ikke kun ambitioner for videreudviklingen af Kultur V, men også for udviklingen af Kultur- og Fritidsforvaltningen i sin helhed. Eksempler på aktuelle tværgående dagsordener er arbejdet med kerneopgaven, servicekultur samt digital- og datadrevet ledelse.

Som person er du åben og lyttende og har fokus på at skabe gode relationer til interne samarbejdspartnere i kommunen såvel som eksterne samarbejdspartnere - herunder kultur- og idrætsforeninger, lokaludvalg, private partnerskaber og det frivillige foreningsliv.

Du har et godt menneskekendskab og kan motivere, sætte retning og få andre med dig. Du mister ikke troen på visionen og strategien, og du evner at se de store sammenhænge og kan bringe medarbejdernes forskellige fagligheder i spil, så der opstår frugtbare synergier.

Derudover forventer vi, at du

  • har en relevant akademisk uddannelse samt lederuddannelse
  • er en stærk lederprofil og har dokumenteret ledelseserfaring
  • har erfaring med at lede opad i organisationen og med at lede gennem ledere
  • har gennemslagskraft og kan navigere sikkert i en flad, tillidsbaseret, politisk organisation med mange interessenter
  • kan vise resultater i forhold til udvikling og drift af en større organisation – gerne indenfor kultur-, idræt-, borgerservice eller biblioteksområdet
  • har erfaring med økonomistyring, gennemførelse af større projekter og processer samt udarbejdelse af investeringscases og beslutningsgrundlag til en politisk ledelse
  • kan skabe visioner og har fokus på nytænkning og erfaring med forandringsledelse
  • brænder for at arbejde med strategisk borgerinvolvering og har interesse for byudvikling
  • kan skabe en god og positiv kultur omkring dig, selvom tempoet er højt

Fakta
Kultur V har ca. 80 medarbejdere, som arbejder med udvikling og drift af Kultur V’s biblioteks-, idræts- og kulturtilbud, og de betjener således ca. 165.000 københavnere med en bred vifte af faciliteter og tilbud. Enheden har et årligt budget på ca. 78 mio. kr. herunder et kommercielt indtægtskrav på ca. 12 mio. kr.

Yderligere oplysninger
Lønnen fastsættes i forhold til kvalifikationer efter aftale med den forhandlingsberettigede organisation. Lønrammen ligger i spændet 680.000-720.000 kr./år. Hertil kommer indplacering på cheflønsaftale samt pension på 20,17%. Stillingen ønskes besat den 1. august 2019.

Vil du vide mere om jobbet, er du velkommen til at kontakte direktør Thomas Jakobsen på 2673 2327 eller HR-konsulent Mette Rasmussen på 2369 4424. Du kan læse mere om Kultur- og Fritidsforvaltningen og Kultur- og Fritidspolitikken her: www.kk.dk/kff og www.kk.dk/artikel/kultur-og-fritidspolitik.

Søg stillingen via nedenstående link senest mandag den 10. juni 2019.
Første samtalerunde gennemføres den 18. juni. Hvis du går videre til anden samtalerunde, som ligger den 26. juni, skal du være forberedt på at skulle gennemføre en test ved rekrutteringsbureauet Mercuri Urval. Der vil desuden blive taget referencer efter anden samtalerunde.

Kultur- og Fritidsforvaltningen
I Kultur- og Fritidsforvaltningen tror vi på, at tillid og samarbejde både øger medarbejdernes trivsel og højner kvaliteten, produktiviteten og vores evne til at gå nye veje.

2019-06-11T00:53:13 Kan du drive og sætte retning for kultur-, idræt-, biblioteksområdet i fire bydele i rivende udvikling? Tør du tænke innovativt og udpege nye veje og løsninger for mødet mellem borger og kommune? Og evner du at lede og motivere en mangfoldig organisation med mange kerneområder og fagligheder? Kultur V hvem er vi? Kultur V har ca. 80 medarbejdere, der varetager alle borgernære opgaver på kultur- og idrætsområdet i samspil med brugerne, kulturaktørerne, foreningslivet, lokaludvalg, skoler og dagtilbud i Valby, Vesterbro, Sydhavn og Vanløse. Bydelene er alle under kraftig udvikling bl.a. i form af områdefornyelse, nybyggerier (fx Carlsbergområdet og Grønttorvet) og et stigende antal tilflyttere. I øjeblikket er der strategisk fokus på udviklingen af vores målrettede indsatser på biblioteksområdet i Kultur V, tilblivelsen af en ny tværgående biblioteksplan for alle Københavns Biblioteker, anlæg af nyt bibliotek i Valby, bedre samtænkning af biblioteks- og kulturhusdrift, omlægning af kulturtilbud til øget samskabelse med københavnerne, samt etablering af flere værkstedstilbud (fx Copenhagen Fablab i Valby og keramikværkstedet på Vesterbro). Herudover er der fokus på udvikling af værtskabet i alle vores institutioner med øget brug af selvbetjening og strategisk samarbejde med caféforpagterne i tilknytning til vores kultur- og idrætsanlæg. Relationsstærk og strategisk tænkende lederprofil Vi lægger vægt på dine evner til at indgå i et stærkt tværgående samarbejde med forvaltningens øvrige chefer og direktionen i forhold til at udvikle og gennemføre Kultur- og Fritidspolitikken og skabe sammenhængskraft på tværs af forvaltningen. Du har ikke kun ambitioner for videreudviklingen af Kultur V, men også for udviklingen af Kultur- og Fritidsforvaltningen i sin helhed. Eksempler på aktuelle tværgående dagsordener er arbejdet med kerneopgaven, servicekultur samt digital- og datadrevet ledelse. Som person er du åben og lyttende og har fokus på at skabe gode relationer til interne samarbejdspartnere i kommunen såvel som eksterne samarbejdspartnere - herunder kultur- og idrætsforeninger, lokaludvalg, private partnerskaber og det frivillige foreningsliv. Du har et godt menneskekendskab og kan motivere, sætte retning og få andre med dig. Du mister ikke troen på visionen og strategien, og du evner at se de store sammenhænge og kan bringe medarbejdernes forskellige fagligheder i spil, så der opstår frugtbare synergier. Derudover forventer vi, at du har en relevant akademisk uddannelse samt lederuddannelse er en stærk lederprofil og har dokumenteret ledelseserfaring har erfaring med at lede opad i organisationen og med at lede gennem ledere har gennemslagskraft og kan navigere sikkert i en flad, tillidsbaseret, politisk organisation med mange interessenter kan vise resultater i forhold til udvikling og drift af en større organisation gerne indenfor kultur-, idræt-, borgerservice eller biblioteksområdet har erfaring med økonomistyring, gennemførelse af større projekter og processer samt udarbejdelse af investeringscases og beslutningsgrundlag til en politisk ledelse kan skabe visioner og har fokus på nytænkning og erfaring med forandringsledelse brænder for at arbejde med strategisk borgerinvolvering og har interesse for byudvikling kan skabe en god og positiv kultur omkring dig, selvom tempoet er højt Fakta Kultur V har ca. 80 medarbejdere, som arbejder med udvikling og drift af Kultur V s biblioteks-, idræts- og kulturtilbud, og de betjener således ca. 165.000 københavnere med en bred vifte af faciliteter og tilbud. Enheden har et årligt budget på ca. 78 mio. kr. herunder et kommercielt indtægtskrav på ca. 12 mio. kr. Yderligere oplysninger Lønnen fastsættes i forhold til kvalifikationer efter aftale med den forhandlingsberettigede organisation. Lønrammen ligger i spændet 680.000-720.000 kr. år. Hertil kommer indplacering på cheflønsaftale samt pension på 20,17 . Stillingen ønskes besat den 1. august 2019. Vil du vide mere om jobbet, er du velkommen til at kontakte direktør Thomas Jakobsen på 2673 2327 eller HR-konsulent Mette Rasmussen på 2369 4424. Du kan læse mere om Kultur- og Fritidsforvaltningen og Kultur- og Fritidspolitikken her: www.kk.dk kff og www.kk.dk artikel kultur-og-fritidspolitik. Søg stillingen via nedenstående link senest mandag den 10. juni 2019. Første samtalerunde gennemføres den 18. juni. Hvis du går videre til anden samtalerunde, som ligger den 26. juni, skal du være forberedt på at skulle gennemføre en test ved rekrutteringsbureauet Mercuri Urval. Der vil desuden blive taget referencer efter anden samtalerunde. Kultur- og Fritidsforvaltningen I Kultur- og Fritidsforvaltningen tror vi på, at tillid og samarbejde både øger medarbejdernes trivsel og højner kvaliteten, produktiviteten og vores evne til at gå nye veje.10Phoenix7a684470101000000000IDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2019-06-10T00:00:000000https://candidate.hr-manager.net/ApplicationInit.aspx?cid=1518&ProjectId=158551&DepartmentId=19022&MediaId=5&SkipAdvertisement=true0EuropaDanmarkSjælland & øerStorkøbenhavnFrederiksberg3532874Kultur V11Valgårdsvej 42500ValbyDKDanmarkORS/fd6c8faf_logo.pngORS/Small/fd6c8faf_logo.png0
DKDanmarkDanmark
8Fuldtid46Permanent766067KobenhavnsKommuneHrManagerGrund Jobannonce på Ofir.dk15855100023-05-20191https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=7a684470https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=7a684470https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=7a684470&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=7a684470&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonhttps://static.matchwork.com/company/logo/DK/ORS/SoMe/Ledelse_og_HR/Ledelse/6.jpgEr du den nye Chef i Kultur V?12007991Dansk3Læse/ tale123208Chef6Ledelse361854608mediacenter@of.kk.dkDanmarkDanmark330056118Chef til Indkøbssupport og -analyse i Københavns Ejendomme og IndkøbBasic Københavns Kommune satser stort på at professionalisere indkøbsområdet yderligere og øge effektiviseringerne. Vi er derfor i gang med at tilpasse organiseringen og har brug for en ny chef til Indkøbssupport og -analyse i Københavns Ejendomme og Indkøb snarest muligt. Indkøbssupport og -analyse, som er en af fem enheder i Center for Indkøb og Forsikring (CFI), og vi har ansvaret for brugen og udviklingen af Københavns Kommunes indkøbssystem og kommunens BI-løsninger på indkøbsområdet. Vi er en vigtig spiller i kommunens mål om effektivt og ordreunderstøttet indkøb. Enhedens vigtigste opgaver er: Forretnings- og systemsupport for kommunens 4000 indkøbere Uddannelse i indkøb for Københavns Kommune og i brugen af indkøbssystemet (SAP SRM) Katalog- og kontraktadministration i SAP Projektledelse af projekter i CFI Indkøbsanalyseopgaver, herunder distribution og udvikling af indkøbsrapportering via Power BI Effektiviseringsberegninger Understøttelse af yderligere digitalisering og procesoptimering på indkøbsområdet Chefen for Indkøbssupport og -analyse er den daglige leder af 18-20 medarbejdere. Vi forventer derfor ledelseserfaring og gerne en relevant lederuddannelse, eller at du er indstillet på at påbegynde en sådan.Det er herudover en fordel at have kendskab til store organisationer med mange interessenter og gerne erfaring fra indkøbsområdet. Du har formentlig en økonomisk uddannelse som cand.merc., cand.polit eller tilsvarende. Du får det forretningsmæssige ansvar for kommunens indkøbssystem. Det betyder, at det er vigtigt, at du er god til at forstå den forretning, du skal understøtte og bidrage til at udvikle. Du motiveres af at arbejde i krydsfeltet mellem driftsledelse og forandringsledelse. Din evne til at forstå komplekse data og analyser er afgørende. Derudover er interesse for og indsigt i digitalisering af arbejdsprocesser med fx robotter og machinelearning absolut en fordel. Stillingen indebærer en stor kontaktflade i forhold til samarbejdspartnere og interessenter i øvrige dele af kommunen, og evnen til at skabe og fastholde relationer er en vigtig kompetence. Derfor er det også vigtigt at du kommunikerer klart både mundtligt og skriftligt. Du forstår at omsætte komplekse analyser og informationer til let forståeligt skriftligt materiale, der lader sig videreformidle til alle interessenter. Derudover forventer vi, at du som chef kan agere ledelsesmæssigt på tre niveauer: motivere og guide dine medarbejdere til at levere resultater og samtidigt have fokus på et godt arbejdsmiljø tænke strategisk og fastsætte visionære pejlemærker og mål for hvordan CFI kan sikre, at Københavns Kommune indkøber effektivt og understøtter kernedriften skabe resultater og styre på ressourcer og økonomi Du vil indgå i et stærkt ledelsesteam i CFI, hvor høj faglighed, sparring og humor er i højsædet. Løn- og ansættelsesvilkår Du vil referere til centerchefen i Center for Indkøb og Forsikring i Københavns Ejendomme og Indkøb. Ansættelsesforhold er efter kvalifikationer og gældende overenskomst med Københavns Kommune og efter principperne for Ny Løn. Stillingen er omfattet af Aftale om aflønning af chefer. Tiltrædelse 1. oktober 2019. Vil du vide mere? Du er velkommen til at henvende dig for yderligere oplysninger hos enhedschef Andreas Bøgh Carlsen på 2943 0545 (indtil 18. juli) eller centerchef Allan Åge Christensen på 2165 5354 (fra 29. juli). I ansættelsesforløbet vil der forekomme tests. Vedhæft motiveret ansøgning og CV og søg via nedenstående link senest mandag den 12. august 2019 Vi forventer at afholde samtaler uge 33 og 34. Københavns Ejendomme & Indkøb vi skaber rum Københavns Ejendomme & Indkøb er Københavns Kommunes ejendomsenhed og indkøbsorganisation. Vi ejer og administrerer mere end 2,6 mio. m2. Vi har ansvar for lejeaftaler, ejendomshandler, bygningsdrift, energioptimering, ejendomsservice og vedligeholdelse m.m. af blandt andet skoler, daginstitutioner, botilbud, plejehjem, kultur- og idrætsfaciliteter, administrationsejendomme osv. Vi er også kommunens primære indkøbsorganisation. Vi har ansvar for at gennemføre udbud af varer og tjenesteydelser på tværs af kommunen. Vi skal sikre, at det er enkelt at købe de rigtige varer til den rigtige pris for de, der køber ind til kommunalt brug. Vi tager udgangspunkt i forvaltningernes behov og samarbejder med vores kunder om at skabe de bedste løsninger. Vi beskæftiger ca. 840 medarbejdere og administrerer et årligt budget på ca. 1,5 mia. kr. Du kan læse mere om os på www.kobenhavnsejendomme.kk.dk

Københavns Kommune satser stort på at professionalisere indkøbsområdet yderligere og øge effektiviseringerne. Vi er derfor i gang med at tilpasse organiseringen og har brug for en ny chef til Indkøbssupport og -analyse i Københavns Ejendomme og Indkøb snarest muligt.

Indkøbssupport og -analyse, som er en af fem enheder i Center for Indkøb og Forsikring (CFI), og vi har ansvaret for brugen og udviklingen af Københavns Kommunes indkøbssystem og kommunens BI-løsninger på indkøbsområdet. Vi er en vigtig spiller i kommunens mål om effektivt og ordreunderstøttet indkøb.

Enhedens vigtigste opgaver er:

  • Forretnings- og systemsupport for kommunens +4000 indkøbere
  • Uddannelse i indkøb for Københavns Kommune og i brugen af indkøbssystemet (SAP SRM)
  • Katalog- og kontraktadministration i SAP
  • Projektledelse af projekter i CFI
  • Indkøbsanalyseopgaver, herunder distribution og udvikling af indkøbsrapportering via Power BI
  • Effektiviseringsberegninger
  • Understøttelse af yderligere digitalisering og procesoptimering på indkøbsområdet

Chefen for Indkøbssupport og -analyse er den daglige leder af 18-20 medarbejdere. Vi forventer derfor ledelseserfaring og gerne en relevant lederuddannelse, eller at du er indstillet på at påbegynde en sådan.Det er herudover en fordel at have kendskab til store organisationer med mange interessenter og gerne erfaring fra indkøbsområdet. Du har formentlig en økonomisk uddannelse som cand.merc., cand.polit eller tilsvarende.

Du får det forretningsmæssige ansvar for kommunens indkøbssystem. Det betyder, at det er vigtigt, at du er god til at forstå den forretning, du skal understøtte og bidrage til at udvikle. Du motiveres af at arbejde i krydsfeltet mellem driftsledelse og forandringsledelse. Din evne til at forstå komplekse data og analyser er afgørende. Derudover er interesse for og indsigt i digitalisering af arbejdsprocesser med fx robotter og machinelearning absolut en fordel.

Stillingen indebærer en stor kontaktflade i forhold til samarbejdspartnere og interessenter i øvrige dele af kommunen, og evnen til at skabe og fastholde relationer er en vigtig kompetence. Derfor er det også vigtigt at du kommunikerer klart både mundtligt og skriftligt. Du forstår at omsætte komplekse analyser og informationer til let forståeligt skriftligt materiale, der lader sig videreformidle til alle interessenter.

Derudover forventer vi, at du som chef kan agere ledelsesmæssigt på tre niveauer:

  • motivere og guide dine medarbejdere til at levere resultater og samtidigt have fokus på et godt arbejdsmiljø
  • tænke strategisk og fastsætte visionære pejlemærker og mål for hvordan CFI kan sikre, at Københavns Kommune indkøber effektivt og understøtter kernedriften
  • skabe resultater og styre på ressourcer og økonomi

Du vil indgå i et stærkt ledelsesteam i CFI, hvor høj faglighed, sparring og humor er i højsædet.

Løn- og ansættelsesvilkår
Du vil referere til centerchefen i Center for Indkøb og Forsikring i Københavns Ejendomme og Indkøb. Ansættelsesforhold er efter kvalifikationer og gældende overenskomst med Københavns Kommune og efter principperne for Ny Løn. Stillingen er omfattet af Aftale om aflønning af chefer. Tiltrædelse 1. oktober 2019.

Vil du vide mere?
Du er velkommen til at henvende dig for yderligere oplysninger hos enhedschef Andreas Bøgh Carlsen på 2943 0545 (indtil 18. juli) eller centerchef Allan Åge Christensen på 2165 5354 (fra 29. juli).

I ansættelsesforløbet vil der forekomme tests.

Vedhæft motiveret ansøgning og CV og søg via nedenstående link senest mandag den 12. august 2019
Vi forventer at afholde samtaler uge 33 og 34.

Københavns Ejendomme & Indkøb – vi skaber rum
Københavns Ejendomme & Indkøb er Københavns Kommunes ejendomsenhed og indkøbsorganisation. Vi ejer og administrerer mere end 2,6 mio. m2. Vi har ansvar for lejeaftaler, ejendomshandler, bygningsdrift, energioptimering, ejendomsservice og vedligeholdelse m.m. af blandt andet skoler, daginstitutioner, botilbud, plejehjem, kultur- og idrætsfaciliteter, administrationsejendomme osv. Vi er også kommunens primære indkøbsorganisation. Vi har ansvar for at gennemføre udbud af varer og tjenesteydelser på tværs af kommunen. Vi skal sikre, at det er enkelt at købe de rigtige varer til den rigtige pris for de, der køber ind til kommunalt brug. Vi tager udgangspunkt i forvaltningernes behov og samarbejder med vores kunder om at skabe de bedste løsninger. Vi beskæftiger ca. 840 medarbejdere og administrerer et årligt budget på ca. 1,5 mia. kr. Du kan læse mere om os på www.kobenhavnsejendomme.kk.dk

ORS/Small/fd6c8faf_logo.pngIndkøb og ForsikringKøbenhavn NV2019-07-08T11:01:05.9902019-08-12T00:00:00
330055818Styrelsen for Patientsikkerhed søger en enhedschef til Sundhedsjura.Robot Vil du gøre en forskel for patientsikkerheden? Vil du sætte dit præg på sundhedsjuraen? Vil du være chef for en juridisk enhed med høje faglige ambitioner? Er du en dygtig leder med erfaring fra en politisk ledet organisation? Så kan vi tilbyde et spændende job som styrelsens enhedschef for Sundhedsjura. Om enheden Sundhedsjuras hovedopgave er at varetage juridiske opgaver på tilsynsområdet. Det gælder både styrelsens sundhedsfaglige tilsyn med behandlingssteder (organisationstilsyn), med sundhedspersoner (individtilsyn) og med personlig og praktisk hjælp og pleje på ældreområdet. Opgaverne løses i tæt samspil med styrelsens tre tilsyns- og rådgivningsenheder. Sundhedsjura varetager også lovforberedende arbejde, administration af og juridisk vejledning om en lang række centrale regler på sundhedsområdet, sundhedsloven, autorisationsloven, serviceloven, blodforsyningsloven m.fl. Sundhedsjura koordinerer desuden styrelsens opgaver med bidrag til besvarelser af folketingsspørgsmål, lovhøringer og aktindsigter efter offentlighedsloven. Du vil have direkte personaleledelse for 3 sektionsledere, og indirekte personaleledelse for de i alt 33 faste medarbejdere, hvoraf hovedparten er jurister, samt 12 studentermedarbejdere. Du har budgetansvar for enheden, du bliver en del af styrelsens chefgruppe, og du referer til direktøren. Dine uddannelse og faglige kvalifikationer Vi forventer, at du har en relevant juridisk uddannelse, og at du har interesse for varetagelse af administrative sundhedsjuridiske opgaver. Det er et krav, at du har: • erfaring med personaleledelse og ledelse af ledere • stor ansvarlighed i løsning af drifts- og udviklingsopgaver i fællesskab med øvrige enheder • erfaring fra en politisk ledet organisation samt lovarbejde • et godt kendskab til det danske sundhedsvæsen, herunder organisering, faggrupper, m.m. • erfaring med at sætte retning og sikre effektiv styring • erfaring med at indgå i samarbejder med både interne og eksterne interessenter • solide kommunikative evner både i skrift og tale • drive for at nå fastsatte kvalitets- og produktionsmål inden for til tider stramme tidsfrister. Derudover vil det være en fordel, hvis du har viden og erfaring inden for en eller flere af enhedens opgaver. Vi tilbyder En stilling som giver mulighed for at gøre en forskel på sundhedsområdet og styrke patientsikkerheden gennem varierede og udviklende arbejdsopgaver, som ofte løses i tæt tværfagligt samarbejde med sundhedsfaglige kolleger og i samspil med eksterne interessenter. Vores arbejdsmiljø er uformelt, dynamisk og præget af et stort fagligt engagement og gensidig respekt. Du får fingeren på pulsen og indflydelse på et område, som er præget af stor politisk bevågenhed og konstant udvikling. Om ansættelsen Ansættelse sker i henhold til Rammeaftale om kontraktansættelse af chefer i staten. Stillingen er indplaceret i gruppe 1 (lønramme 37). Ansættelsen forventes at ske som varig ansættelse, men kan efter konkret vurdering ske på åremålsvilkår, jf. principperne i aftale om åremålsansættelse. Kontakt os gerne Få mere at vide om stillingen ved at kontakte administrerende direktør Anne-Marie Vangsted på tlf. 4488 9315. Er du interesseret? Klik på søg stillingen og send os din ansøgning med CV og eksamensbevis. Ansættelsessamtaler forventes afholdt i uge 33 og 34. Ansøgere skal være villige til eventuelt at lade sig teste af konsulentfirma.Vil du gøre en forskel for patientsikkerheden? Vil du sætte dit præg på sundhedsjuraen? Vil du være chef for en juridisk enhed med høje faglige ambitioner? Er du en dygtig leder med erfaring fra en politisk ledet organisation? Så kan vi tilbyde et spændende job som styrelsens enhedschef for Sundhedsjura.



Om enheden
Sundhedsjuras hovedopgave er at varetage juridiske opgaver på tilsynsområdet. Det gælder både styrelsens sundhedsfaglige tilsyn med behandlingssteder (organisationstilsyn), med sundhedspersoner (individtilsyn) og med personlig og praktisk hjælp og pleje på ældreområdet. Opgaverne løses i tæt samspil med styrelsens tre tilsyns- og rådgivningsenheder.



Sundhedsjura varetager også lovforberedende arbejde, administration af og juridisk vejledning om en lang række centrale regler på sundhedsområdet, sundhedsloven, autorisationsloven, serviceloven, blodforsyningsloven m.fl.



Sundhedsjura koordinerer desuden styrelsens opgaver med bidrag til besvarelser af folketingsspørgsmål, lovhøringer og aktindsigter efter offentlighedsloven.



Du vil have direkte personaleledelse for 3 sektionsledere, og indirekte personaleledelse for de i alt 33 faste medarbejdere, hvoraf hovedparten er jurister, samt 12 studentermedarbejdere.



Du har budgetansvar for enheden, du bliver en del af styrelsens chefgruppe, og du referer til direktøren.



Dine uddannelse og faglige kvalifikationer
Vi forventer, at du har en relevant juridisk uddannelse, og at du har interesse for varetagelse af administrative sundhedsjuridiske opgaver.

Det er et krav, at du har:
• erfaring med personaleledelse og ledelse af ledere
• stor ansvarlighed i løsning af drifts- og udviklingsopgaver i fællesskab med øvrige enheder
• erfaring fra en politisk ledet organisation samt lovarbejde
• et godt kendskab til det danske sundhedsvæsen, herunder organisering, faggrupper, m.m.
• erfaring med at sætte retning og sikre effektiv styring
• erfaring med at indgå i samarbejder med både interne og eksterne interessenter
• solide kommunikative evner både i skrift og tale
• drive for at nå fastsatte kvalitets- og produktionsmål inden for til tider stramme tidsfrister.



Derudover vil det være en fordel, hvis du har viden og erfaring inden for en eller flere af enhedens opgaver.

Vi tilbyder
En stilling som giver mulighed for at gøre en forskel på sundhedsområdet og styrke patientsikkerheden gennem varierede og udviklende arbejdsopgaver, som ofte løses i tæt tværfagligt samarbejde med sundhedsfaglige kolleger og i samspil med eksterne interessenter. Vores arbejdsmiljø er uformelt, dynamisk og præget af et stort fagligt engagement og gensidig respekt. Du får ”fingeren på pulsen” og indflydelse på et område, som er præget af stor politisk bevågenhed og konstant udvikling.



Om ansættelsen
Ansættelse sker i henhold til Rammeaftale om kontraktansættelse af chefer i staten. Stillingen er indplaceret i gruppe 1 (lønramme 37). Ansættelsen forventes at ske som varig ansættelse, men kan efter konkret vurdering ske på åremålsvilkår, jf. principperne i aftale om åremålsansættelse.



Kontakt os gerne
Få mere at vide om stillingen ved at kontakte administrerende direktør Anne-Marie Vangsted på tlf. 4488 9315.



Er du interesseret?
Klik på ”søg stillingen” og send os din ansøgning med CV og eksamensbevis. Ansættelsessamtaler forventes afholdt i uge 33 og 34.



Ansøgere skal være villige til eventuelt at lade sig teste af konsulentfirma.

Styrelsen for Patientsikkerhed, Islands BryggeKøbenhavn S2019-07-06T00:00:002019-08-09T00:00:00
330044502CHEF FOR SKOLER OG UDDANNELSEProfile Du får en central rolle som skolechef i en udviklingsorienteret kommune. Børnene har en vigtig plads og du kommer til at arbejde med realisering af kommunens ambitiøse visioner for børn, skoler og uddannelse. Dit virke omfatter skole, SFO og klubtilbud. Du er et centralt omdrejningspunkt for at børn og unge bliver i stand til at gennemføre en ungdomsuddannelse og skabe sig et godt liv.Albertslund Kommune er optaget af initiativer, der skal gøre kommunen bedre. Det gælder ikke mindst udvikling af kommunens borgerrettede tilbud, ydelser og rolle som en vigtig del af moderne menneskers velfærdssamfund.Du er ambitiøs på borgernes vegne og bruger gerne faglighed og kraft på at udvikle og forbedre. Du bygger på tillid og optræder respektfuldt. Er du på vej frem i karrieren, er dit potentiale tydeligt.I job- og personprofilen kan du læse mere om stillingen, kommunen, rammer og forventninger. Du kan også se, hvordan du søger.Interesserede er velkomne til at kontakte rekrutteringskonsulent Søren Thorup, thorups kontor, på 21 68 87 08 og direktør Anne-Mette Brandt på 43686101.Vi glæder os til at læse din ansøgning!Ansøgningsfristen er den 11. august 2019Du får en central rolle som skolechef i en udviklingsorienteret kommune. Børnene har en vigtig plads og du kommer til at arbejde med realisering af kommunens ambitiøse visioner for børn, skoler og uddannelse. Dit virke omfatter skole, SFO og klubtilbud. Du er et centralt omdrejningspunkt for at børn og unge bliver i stand til at gennemføre en ungdomsuddannelse og skabe sig et godt liv.
Albertslund Kommune er optaget af initiativer, der skal gøre kommunen bedre. Det gælder ikke mindst udvikling af kommunens borgerrettede tilbud, ydelser og rolle som en vigtig del af moderne menneskers velfærdssamfund.

Du er ambitiøs på borgernes vegne og bruger gerne faglighed og kraft på at udvikle og forbedre. Du bygger på tillid og optræder respektfuldt. Er du på vej frem i karrieren, er dit potentiale tydeligt.

I job- og personprofilen kan du læse mere om stillingen, kommunen, rammer og forventninger. Du kan også se, hvordan du søger.

Interesserede er velkomne til at kontakte rekrutteringskonsulent Søren Thorup, thorups kontor, på 21 68 87 08 og direktør Anne-Mette Brandt på 43686101.

Vi glæder os til at læse din ansøgning!

Ansøgningsfristen er den 11. august 2019
 

ORS/Small/aba3a426_logo.gifBørn, Sundhed og VelfærdAlbertslund2019-06-17T13:01:17.6302019-08-11T00:00:00
330044283Fakultetsdirektør til Det Sundhedsvidenskabelige Fakultet, Københavns UniversitetRobot På Det Sundhedsvidenskabelige Fakultet (SUND) søger vi en ny fakultetsdirektør. SUND er med sine 2.850 medarbejdere (heraf 1.450 forskere), 1.550 ph.d.-studerende samt ca. 7.800 studerende blandt de største fakulteter på Københavns Universitet. Fakultetet er i stadig udvikling og placerer sig helt i top både i Norden, i Europa og på verdensplan og har en omsætning på mere end 3 mia. kr. årligt. Du har lyst til at indgå i fakultetets topledelse og stå i spidsen for vores administrative organisation, Fakultetsservice. I Fakultetsservice bliver du den øverste leder for de i alt ca. 400 medarbejdere og ledere, der hver dag leverer administrativ understøttelse, så vi på SUND kan blive ved med at præstere forskning og uddannelser i verdensklasse. Du kommer til at referere til dekanen for SUND og bliver hendes nærmeste administrative medarbejder og sparringspartner. Samtidig bliver du bindeleddet mellem Fakultetsservice og vores 12 snart 13 institutters og 5 centres administrative ledelser. Det faglige ansvarsområde er bredt: fra bygningsdrift over HR og økonomistyring og til administrativ understøttelse af vores mange forskellige uddannelser og forskningsområder. Ledelsesopgaven er stor, bred og kompleks, og forventningerne til vores nye fakultetsdirektør er derfor mange. Ud over tung ledelsesmæssig erfaring, erfaring med økonomistyring på højt niveau, vil vi bl.a. lægge vægt på dine relationelle og organisatoriske evner og dine evner til at formidle administrative og økonomiske dagsordener på en måde, der giver mening for alle fakultetets ansatte og stude-rende. Læs det fulde stillingsopslag og jobprofil her: https: sund.ku.dk res pdf fakultetsdirekt_r.pdf , hvor stillingen og de ønskede kvalifikationer og kompetencer er nærmere beskrevet. Stillingen kan søges på https: jobportal.ku.dk . Yderligere oplysninger om stillingen kan fås ved henvendelse til dekan ved Det Sundhedsvidenskabelige Fakultet, Ulla Wewer, tlf. 3532 7051, eller partner i Genitor Martin Isenbecker, tlf. 2565 9231. Ansøgningsfristen udløber den 11. august 2019. Forventet tiltrædelse er den 1. oktober 2019.På Det Sundhedsvidenskabelige Fakultet (SUND) søger vi en ny fakultetsdirektør. SUND er med sine 2.850 medarbejdere (heraf 1.450 forskere), 1.550 ph.d.-studerende samt ca. 7.800 studerende blandt de største fakulteter på Københavns Universitet. Fakultetet er i stadig udvikling og placerer sig helt i top både i Norden, i Europa og på verdensplan – og har en omsætning på mere end 3 mia. kr. årligt.

Du har lyst til at indgå i fakultetets topledelse og stå i spidsen for vores administrative organisation, Fakultetsservice.

I Fakultetsservice bliver du den øverste leder for de i alt ca. 400 medarbejdere og ledere, der hver dag leverer administrativ understøttelse, så vi på SUND kan blive ved med at præstere forskning og uddannelser i verdensklasse. Du kommer til at referere til dekanen for SUND og bliver hendes nærmeste administrative medarbejder og sparringspartner. Samtidig bliver du bindeleddet mellem Fakultetsservice og vores 12 – snart 13 – institutters og 5 centres administrative ledelser.

Det faglige ansvarsområde er bredt: fra bygningsdrift over HR og økonomistyring – og til administrativ understøttelse af vores mange forskellige uddannelser og forskningsområder.

Ledelsesopgaven er stor, bred og kompleks, og forventningerne til vores nye fakultetsdirektør er derfor mange. Ud over tung ledelsesmæssig erfaring, erfaring med økonomistyring på højt niveau, vil vi bl.a. lægge vægt på dine relationelle og organisatoriske evner – og dine evner til at formidle administrative og økonomiske dagsordener på en måde, der giver mening for alle fakultetets ansatte og stude-rende.

Læs det fulde stillingsopslag og jobprofil her: https://sund.ku.dk/res/pdf/fakultetsdirekt_r.pdf/, hvor stillingen og de ønskede kvalifikationer og kompetencer er nærmere beskrevet. Stillingen kan søges på https://jobportal.ku.dk/.

Yderligere oplysninger om stillingen kan fås ved henvendelse til dekan ved Det Sundhedsvidenskabelige Fakultet, Ulla Wewer, tlf. 3532 7051, eller partner i Genitor Martin Isenbecker, tlf. 2565 9231.

Ansøgningsfristen udløber den 11. august 2019. Forventet tiltrædelse er den 1. oktober 2019.



KU - SUND - PANUM KBH NKøbenhavn N2019-06-19T00:00:002019-08-11T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

Chef til Indkøbssupport og -analyse i Københavns Ejendomme og Indkøb

Indkøb og Forsikring

København NV
Københavns Kommune satser stort på at professionalisere indkøbsområdet yderligere og øge effektiviseringerne. Vi er derfor i gang med at tilpasse organiseringen og har brug for en ny chef til Indkøbssupport og -analyse i Københavns Ejendomme og Indk...
Indrykket:8. juli 2019
Udløbsdato:12. august 2019

Styrelsen for Patientsikkerhed søger en enhedschef til Sundhedsjura.

Styrelsen for Patientsikkerhed, Islands Brygge

København S
Vil du gøre en forskel for patientsikkerheden? Vil du sætte dit præg på sundhedsjuraen? Vil du være chef for en juridisk enhed med høje faglige ambitioner? Er du en dygtig leder med erfaring fra en politisk ledet organisation? Så kan vi tilbyde et s...
Indrykket:6. juli 2019
Udløbsdato:9. august 2019

CHEF FOR SKOLER OG UDDANNELSE

Børn, Sundhed og Velfærd

Albertslund
Du får en central rolle som skolechef i en udviklingsorienteret kommune. Børnene har en vigtig plads og du kommer til at arbejde med realisering af kommunens ambitiøse visioner for børn, skoler og uddannelse. Dit virke omfatter skole, SFO og klubtil...
Indrykket:17. juni 2019
Udløbsdato:11. august 2019

Fakultetsdirektør til Det Sundhedsvidenskabelige Fakultet, Københavns Universitet

KU - SUND - PANUM KBH N

København N
På Det Sundhedsvidenskabelige Fakultet (SUND) søger vi en ny fakultetsdirektør. SUND er med sine 2.850 medarbejdere (heraf 1.450 forskere), 1.550 ph.d.-studerende samt ca. 7.800 studerende blandt de største fakulteter på Københavns Universitet. Faku...
Indrykket:19. juni 2019
Udløbsdato:11. august 2019