Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Stærk selvstændig regnskabsassistent

Vil du være en del af et sundt og stabilt ejendomsinvesteringsselskab, hvor du kan sidde med dine egne selvstændige regnskabsopgave og støtte op omkring projekter indenfor ejendomsudvikling og opførelse af nye boliger?

P. Holm og Søn er på udkig efter en regnskabsassistent, der vil være med at styrke teamet på kontoret. Vi forestiller os, at du er uddannet indenfor de sidste 5 år og har et par års erfaring fra en lignende stilling indenfor ejendomsadministration, eventuelt under din studietid. Derudover har du gerne erfaring med bogføring i holdingselskaber og kendskab til lønkørsel.

Hvem er vi?
P. Holm & Søn er et sundt og stabilt ejendomsinvesteringsselskab, der også arbejder med ejendomsudvikling og opførelse af nye boliger. P. Holm & Søn har ejendomme i København og omegn, samt enkelte aktiviteter i udlandet. Det er en familievirksomhed med lange traditioner indenfor ejendomsdrift og ejendomsudvikling og blev stiftet af Peder Holm i 1920. I dag er den administrerende direktør hans oldebarn, Peder Holm.
På kontoret i indre København vil du få 4 kollegaer, hvor den professionelle og uhøjtidelige stemning bliver vægtet højt. Vi hjælper hinanden, hvor vi kan og tager ansvar for vores opgaver. På det lille kontor skal alle kunne arbejde med hinanden og i den forbindelse værdsætter vi åbenhed, robusthed og en god portion humor. Generelt har vi travlt og har gang i mange nye spændende projekter, som vi sammen skal få til at lykkedes.

Stillingen
I denne nyopslåede stilling vil din primære opgave være at støtte op omkring det interne bogholderi og hjælpe med at få det til at glide. Derudover er det væsentligt, at alle på kontoret er med til at sikre en optimal og professionel attitude mod alle øvrige opgaver, som kan lande på ens bord. Helt konkret kommer du overvejende til at sidde med:

   • Almindelig bogføring
   • Lejeopkrævninger herunder restancelister og betalinger
   • Løn af interne håndværkere
   • Ad hoc kontoropgaver

Sammensætningen af den præcise opgaveportefølje tilrettes den rette kandidat. Stillingen er i udgangspunktet på fuld tid, men for den rigtige kandidat, kan en deltidsansættelse ned til 30 timer være muligt.
På sigt vil du kunne få mere og mere ansvar indenfor områder af bogføring, som du har særligt interesse for. Og for den rette kandidat, lægges der op til selvstændighed i udførslen af opgaverne. Du er fra start selv med til at definere din opgaveportefølje i samarbejde med den administrerende direktør og den regnskabsansvarlige, og der er mulighed for, at du sætter dit eget præg på dine opgaver. Hvis du har en særlig interesse indenfor ejendomsadministration giver denne stilling en oplagt mulighed for at få en omfattende forståelse af branchen.

Hvem er du?
Vi forestiller os, at du har et par års erfaring på assistentniveau med opgaver indenfor bogføring, lejeopkrævning, betaling, fakturering og løn. Derudover forventer vi, at du behersker engelsk på højt professionelt niveau og har flair for IT. Du er vant til at begå dig på en Mac computer og har kendskab
til bogføringsprogrammet e-conomics.
Den rette kandidat har mere potentiale end erfaring. Hos os vil det sige, at du har klaret dig godt i skolen og har et par års erfaring fra en lignende stilling, samtidig med at du i høj grad har et gå på mod i forhold til dine opgaver og en nysgerrighed til at prøve nye ting. Du befinder dig godt i en stilling, hvor en mere erfaren regnskabsmedarbejder kan introducere dig til arbejdsgange og opgaver, for derefter at påtage dig disse selvstændigt og med ansvar. Du er robust af natur og lader dig ikke slå ud af, at hverdagene ikke er ens, og at der er mange projekter på tegnebrættet, som du skal forholde dig til. Du har sans for detaljen og har en lille fejlmargen, selv når der er travlt. Du udfører dine opgaver grundigt og ordentligt og har høj faglig integritet. Du er fleksibel af natur og har forståelse for at være en del af en mindre virksomhed.

Ansøgning
Vi ønsker at ansætte den rigtige kandidat hurtigst muligt, og indkomne ansøgninger behandles derfor løbende. Send os derfor snarest en motiveret ansøgning med stillingtagen til, hvad der i stillingsopslaget motiverede dig til at søge stillingen. Vedlæg opdateret og målrettet CV, samt eksamensbevis fra relevant uddannelse og karakterudskrift. Vi modtager kun ansøgninger ved at bruge linket. Ansøgninger sendt per e-mail vil ikke blive taget med i betragtning.

Rekrutteringsprocessen ved denne stilling varetages af ekstern konsulentfirma HR Pro. Spørgsmål til stillingen bedes derfor rettet til Lise Sustmann Allen lsa@hrpro.dk
Læs mere om P. Holm og Søn her (http://pholmson.dk/)

 
Ansøgningsfrist: 19.04.2018


Ikke det rigtige job?

Opret en jobagent og få dit nye job direkte i indbakken



Opret jobagent her