Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Stallex A/S søger erfaren assistent til økonomiafdelingen.

Har du lyst til et spændende, alsidigt og udfordrende job som en del af vor økonomiafdeling?

Stallex A/S, Ndr. Landevej 4 i Tønder søger en erfaren assistent til økonomiafdelingen. Stillingen er en fuldtidsstilling på 37 timer ugentligt, og opstart ønskes snarest muligt.

Med reference til den økonomiansvarlige vil du blive en del af vor økonomiafdeling, som ud over førnævnte tæller en yderligere deltidsansat.

I stillingen vil dine arbejdsområder primært omfatte:

  • Daglig bogføring og afstemning
  • Løbende fakturering og opfølgning
  • Selvstændig håndtering og administration af af leje- og leasingsager
  • Afstemninger i forhold til øvrige koncernselskaber
  • Øvrige almindeligt forekommende bogholderi- og administrative opgaver
  • Telefonpasning / viderestilling og kundemodtagelse
  • Indkøb
  • Ad hoc opgaver for vor salgsafdeling

 

Du vil som underleverandør derudover assistere ved udarbejdelse af periode- og årsregnskaber, og i takt med at dine kompetencer udvides, vil du løbende blive tildelt selvstændigt ansvar for yderligere arbejdsopgaver på tilgrænsende områder.

 

Ovenstående opgaver varetages i tæt samarbejde med den økonomiansvarlige, der således også vil levere den nødvendige back-up.

 

Ved udvælgelsen at den rette kandidat til stillingen, vil i lægge vægt på følgende kvalifikationer:

 

  • God erfaring med håndtering af bogholderiopgaver samt afstemning
  • Kan arbejde struktureret, fokuseret og selvstændigt
  • Stabil og ansvarsbevidst
  • Blik for detaljen
  • Kan kommunikere på tysk og engelsk i skrift og tale
  • Kendskab til / erfaring med C5 samt Excel
  • Godt kendskab til IT generelt
  • Teamplayer

 

For yderligere oplysninger om stillingen, kontakt venligst Martin Paag på telefon 73 92 10 00. Ansøgning bilagt relevante referencer kan fremsendes til martin@stallex.dk.

 

 


Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

330019202Phoenix-a4c858fb12019-05-07T00:00:00Stallex A/S søger erfaren assistent til økonomiafdelingen.

Har du lyst til et spændende, alsidigt og udfordrende job som en del af vor økonomiafdeling?

Stallex A/S, Ndr. Landevej 4 i Tønder søger en erfaren assistent til økonomiafdelingen. Stillingen er en fuldtidsstilling på 37 timer ugentligt, og opstart ønskes snarest muligt.

Med reference til den økonomiansvarlige vil du blive en del af vor økonomiafdeling, som ud over førnævnte tæller en yderligere deltidsansat.

I stillingen vil dine arbejdsområder primært omfatte:

  • Daglig bogføring og afstemning
  • Løbende fakturering og opfølgning
  • Selvstændig håndtering og administration af af leje- og leasingsager
  • Afstemninger i forhold til øvrige koncernselskaber
  • Øvrige almindeligt forekommende bogholderi- og administrative opgaver
  • Telefonpasning / viderestilling og kundemodtagelse
  • Indkøb
  • Ad hoc opgaver for vor salgsafdeling

 

Du vil som underleverandør derudover assistere ved udarbejdelse af periode- og årsregnskaber, og i takt med at dine kompetencer udvides, vil du løbende blive tildelt selvstændigt ansvar for yderligere arbejdsopgaver på tilgrænsende områder.

 

Ovenstående opgaver varetages i tæt samarbejde med den økonomiansvarlige, der således også vil levere den nødvendige back-up.

 

Ved udvælgelsen at den rette kandidat til stillingen, vil i lægge vægt på følgende kvalifikationer:

 

  • God erfaring med håndtering af bogholderiopgaver samt afstemning
  • Kan arbejde struktureret, fokuseret og selvstændigt
  • Stabil og ansvarsbevidst
  • Blik for detaljen
  • Kan kommunikere på tysk og engelsk i skrift og tale
  • Kendskab til / erfaring med C5 samt Excel
  • Godt kendskab til IT generelt
  • Teamplayer

 

For yderligere oplysninger om stillingen, kontakt venligst Martin Paag på telefon 73 92 10 00. Ansøgning bilagt relevante referencer kan fremsendes til martin@stallex.dk.

 

 

2019-06-15T00:59:46.797 Har du lyst til et spændende, alsidigt og udfordrende job som en del af vor økonomiafdeling? Stallex A S, Ndr. Landevej 4 i Tønder søger en erfaren assistent til økonomiafdelingen. Stillingen er en fuldtidsstilling på 37 timer ugentligt, og opstart ønskes snarest muligt. Med reference til den økonomiansvarlige vil du blive en del af vor økonomiafdeling, som ud over førnævnte tæller en yderligere deltidsansat. I stillingen vil dine arbejdsområder primært omfatte: Daglig bogføring og afstemning Løbende fakturering og opfølgning Selvstændig håndtering og administration af af leje- og leasingsager Afstemninger i forhold til øvrige koncernselskaber Øvrige almindeligt forekommende bogholderi- og administrative opgaver Telefonpasning viderestilling og kundemodtagelse Indkøb Ad hoc opgaver for vor salgsafdeling Du vil som underleverandør derudover assistere ved udarbejdelse af periode- og årsregnskaber, og i takt med at dine kompetencer udvides, vil du løbende blive tildelt selvstændigt ansvar for yderligere arbejdsopgaver på tilgrænsende områder. Ovenstående opgaver varetages i tæt samarbejde med den økonomiansvarlige, der således også vil levere den nødvendige back-up. Ved udvælgelsen at den rette kandidat til stillingen, vil i lægge vægt på følgende kvalifikationer: God erfaring med håndtering af bogholderiopgaver samt afstemning Kan arbejde struktureret, fokuseret og selvstændigt Stabil og ansvarsbevidst Blik for detaljen Kan kommunikere på tysk og engelsk i skrift og tale Kendskab til erfaring med C5 samt Excel Godt kendskab til IT generelt Teamplayer For yderligere oplysninger om stillingen, kontakt venligst Martin Paag på telefon 73 92 10 00. Ansøgning bilagt relevante referencer kan fremsendes til martin@stallex.dk.11jobneta4c858fb100000000000IDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2019-06-14T00:00:0000010EuropaDanmarkJyllandSyd- og SønderjyllandTønder3522474STALLEX A/S11Ndr Landevej 46270TønderDKDanmark0martin@stallex.dkDKDanmarkDKDanmark8Fuldtid46Permanent756113JobNet4984919498491910007-05-20190https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=a4c858fbhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=a4c858fbhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=a4c858fb&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=a4c858fb&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonStallex A/S søger erfaren assistent til økonomiafdelingen.1Dansk3Læse/ tale343301Bogholder3Økonomi361735996Martin Paagmartin@stallex.dkDKDanmarkDKDanmark330087928Bogholder søges til KoldingRobot Er du skarp til regnskab og har styr på overenskomsterne? Leder du efter beskæftigelse i trekantsområdet? Så læs mere om muligheden for at blive bogholder hos et professionelt vikar- og rekrutteringsbureau, lige her! Vores virksomhed er bygget på et grundlag om, at gode ambitioner uden gode folk er irrelevant. Derfor hjælper vi hver dag erhvervsdrivende med at finde de rette folk til deres ledige stillinger. Vi er en forholdsvist ung virksomhed, men vi arbejder hårdt, og derfor har vi formået hurtigt at vokse os større. Vi er et firma i vækst, og derfor har vi nu brug for en bogholder til at varetage opgaver inden for fakturering og udbetaling af løn. Vi ser gerne, at du har relevant uddannelse med i baggagen, så vi kan være sikre på at alt foregår efter bogen. Det vil være en fordel, hvis du før har lavet lignende arbejdet i en anden vikar- og rekrutteringsvirksomhed, men det er ikke et krav. Yderligere skal du have styr på reglerne inden for de forskellige overenskomster og retningslinjerne, når man udbetaler løn fra et vikarbureau. Hvis du ikke i forvejen har denne viden, skal du være indstillet på og have lyst til at sætte dig godt ind i det. Der er til start tale om en deltidsstilling på 20 timer ugentligt, men efterhånden kan der blive mere arbejde. Lønnen matcher dine kvalifikationer og bliver fastsat efter erfaring, uddannelse m.m. Vi forestiller os, at du måske er pensioneret revisor, men stadig har lyst til at befinde dig på arbejdsmarkedet. Eller måske du er under relevant uddannelse til stillingen og har lyst til at vinde erhvervserfaring allerede nu. Det forventer vi af dig: Du har relevant uddannelse med dig (f.eks. indenfor regnskab) Du har styr på overenskomsterne eller er indstillet på at sætte dig ind i disse Du formår at arbejde selvstændigt med dine opgaver Du har drive i din arbejdsdag Det kan du forvente af os: God løn efter dine kvalifikationer Arbejdsopgaver inden for fakturering og udbetaling af løn m.m. At blive del af en arbejdsplads med gode vilkår En lækker frokostordning hver dag Hvis du er interesseret i stillingen, bedes du kontakte vores økonomiansvarlige Stephan Korsgaard. Kontaktoplysninger findes i boksen. Husk at vedhæft reference nr. 125966 Vi glæder os til at høre fra dig!

Er du skarp til regnskab og har styr på overenskomsterne? Leder du efter beskæftigelse i trekantsområdet? Så læs mere om muligheden for at blive bogholder hos et professionelt vikar- og rekrutteringsbureau, lige her!

Vores virksomhed er bygget på et grundlag om, at gode ambitioner uden gode folk er irrelevant. Derfor hjælper vi hver dag erhvervsdrivende med at finde de rette folk til deres ledige stillinger. Vi er en forholdsvist ung virksomhed, men vi arbejder hårdt, og derfor har vi formået hurtigt at vokse os større. 

Vi er et firma i vækst, og derfor har vi nu brug for en bogholder til at varetage opgaver inden for fakturering og udbetaling af løn. Vi ser gerne, at du har relevant uddannelse med i baggagen, så vi kan være sikre på at alt foregår efter bogen. Det vil være en fordel, hvis du før har lavet lignende arbejdet i en anden vikar- og rekrutteringsvirksomhed, men det er ikke et krav.

Yderligere skal du have styr på reglerne inden for de forskellige overenskomster og retningslinjerne, når man udbetaler løn fra et vikarbureau. Hvis du ikke i forvejen har denne viden, skal du være indstillet på og have lyst til at sætte dig godt ind i det. 

Der er til start tale om en deltidsstilling på 20 timer ugentligt, men efterhånden kan der blive mere arbejde. Lønnen matcher dine kvalifikationer og bliver fastsat efter erfaring, uddannelse m.m. Vi forestiller os, at du måske er pensioneret revisor, men stadig har lyst til at befinde dig på arbejdsmarkedet. Eller måske du er under relevant uddannelse til stillingen og har lyst til at vinde erhvervserfaring allerede nu.

Det forventer vi af dig:

  • Du har relevant uddannelse med dig (f.eks. indenfor regnskab)
  • Du har styr på overenskomsterne eller er indstillet på at sætte dig ind i disse
  • Du formår at arbejde selvstændigt med dine opgaver
  • Du har drive i din arbejdsdag


Det kan du forvente af os:

  • God løn efter dine kvalifikationer
  • Arbejdsopgaver inden for fakturering og udbetaling af løn m.m.
  • At blive del af en arbejdsplads med gode vilkår
  • En lækker frokostordning hver dag 


Hvis du er interesseret i stillingen, bedes du kontakte vores økonomiansvarlige Stephan Korsgaard. Kontaktoplysninger findes i boksen. Husk at vedhæft reference nr. 125966

Vi glæder os til at høre fra dig! 

Kandidaterne ApSKolding2019-09-11T00:00:002019-11-04T00:00:00
330084971BogholderRobot BogholderVi søger en dygtig bogholder, der sammen med teamet, kan løse opgaver indenfor flere områder i økonomiafdelingen. Økonomifunktionen består af 17 medarbejdere som er delt op i 3 teams. Du vil komme til at indgå i et rutineret debitor kreditor team. Vi arbejder i en global organisation og der vil være mange kontaktflader til både leverandører, kunder og datterselskaber rundt i verden.Debitor kreditor teamet har ansvaret for at behandle over 110.000 indgående fakturaer om året behandler rejseafregninger forestår rejsebestillinger betaler leverandører følger op på betalinger fra kunder indberetter statistikker håndterer diverse afstemninger Vi er fleksible i forhold til hvordan vi fordeler opgaverne, så hvis du kun har erfaring indenfor nogle af opgaverne, er det også relevant for os. Du har en stor interesse for økonomistyring har god forståelse for debet kredit og de bogholderimæssige sammenhænge har et godt kendskab til ERP, gerne AX2012, men erfaring i dette er ikke afgørende har en positiv og serviceminded indstilling kan kommunikere ubesværet på dansk og engelsk Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte Henriette Beltman på tlf. 73151337 LINAK A S Smedevænget 8, Guderup 6430 Nordborgwww.linak.com

Bogholder

Vi søger en dygtig bogholder, der sammen med teamet, kan løse opgaver indenfor flere områder i økonomiafdelingen.

Økonomifunktionen består af 17 medarbejdere som er delt op i 3 teams. Du vil komme til at indgå i et rutineret debitor/kreditor team. Vi arbejder i en global organisation og der vil være mange kontaktflader til både leverandører, kunder og datterselskaber rundt i verden.

Debitor/kreditor teamet

  • har ansvaret for at behandle over 110.000 indgående fakturaer om året
  • behandler rejseafregninger
  • forestår rejsebestillinger
  • betaler leverandører
  • følger op på betalinger fra kunder
  • indberetter statistikker
  • håndterer diverse afstemninger

Vi er fleksible i forhold til hvordan vi fordeler opgaverne, så hvis du kun har erfaring indenfor nogle af opgaverne, er det også relevant for os.

Du

  • har en stor interesse for økonomistyring
  • har god forståelse for debet/kredit og de bogholderimæssige sammenhænge
  • har et godt kendskab til ERP, gerne AX2012, men erfaring i dette er ikke afgørende
  • har en positiv og serviceminded indstilling 
  • kan kommunikere ubesværet på dansk og engelsk

Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte Henriette Beltman på tlf. 73151337

LINAK A/S
Smedevænget 8, Guderup
6430 Nordborg
www.linak.com

LINAK A/SNordborg2019-09-05T00:00:002019-10-31T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

Bogholder søges til Kolding

Kandidaterne ApS

Kolding
Er du skarp til regnskab og har styr på overenskomsterne? Leder du efter beskæftigelse i trekantsområdet? Så læs mere om muligheden for at blive bogholder hos et professionelt vikar- og rekrutteringsbureau, lige her! Vores virksomhed er bygget på et...
Indrykket:11. september 2019
Udløbsdato:4. november 2019

Bogholder

LINAK A/S

Nordborg
BogholderVi søger en dygtig bogholder, der sammen med teamet, kan løse opgaver indenfor flere områder i økonomiafdelingen. Økonomifunktionen består af 17 medarbejdere som er delt op i 3 teams. Du vil komme til at indgå i et rutineret debitor kredito...
Indrykket:5. september 2019
Udløbsdato:31. oktober 2019