FTZ leverer autodele, værktøj og digitale løsninger til værkstedskunder over hele landet, og her er vores ekspedition, digitale løsninger samt logistik afgørende for vores succes.
E-commerce er i høj fokus og i forbindelse med implementering af og vedligeholdelse i vores nye Product Information Management-system (PIM) søger vi en stærk og struktureret profil til at drive vores PIM processer og være tovholder på den praktiske håndtering af store mængder data.
Om jobbet
Som stamdataspecialist refererer du i det daglige til vores driftsejer af PIM-systemet og får en central rolle med en meget stor kontaktflade.
I samarbejde med driftsejeren udvikler, optimerer og strukturerer du komplekse produktinformationer og sikrer konsistens og kvalitet i stamdata. Du samarbejder med øvrige interessenter (indkøb, marketing, web og lager) om at sikre, at PIM systemet effektivt understøtter produktinformationer på alle relevante kanaler til gavn for forretningen.
Du fylder således din hverdag ud med:
Masseberigelser af data Monitorering af data i PIM Dataanalyse og planlægning af opfølgende aktiviteter Dokumentation og procesbeskrivelser Andre stamdata-relaterede opgaver Om dig
Vi forestiller os, at du har erfaring fra en lignende rolle og/eller er en habil projektleder. Det er et krav, at du har intuitiv forståelse for databaser og struktureret håndtering af store og komplekse datamængder.
For at få succes i stillingen som stamdataspecialist er det desuden nødvendigt, at du er en imødekommende, effektiv og rutineret koordinator, som formidler og kommunikerer ubesværet på alle organisatoriske niveauer. Du kommunikerer flydende på dansk såvel skriftlig som mundtlig, og du behersker engelsk på højt niveau.
Du er en rutineret og habil IT-bruger, og vi forudsætter, at du er Excel-haj til fingerspidserne.
Desuden har du kendskab til:
Databasestrukturer PIM-systemer (gerne Struct) Opsætning af dashboards Rapportering (gerne i PowerBi) AS400 (ikke et krav) Vi tilbyder
Du bliver en del af et velfungerende team med gode faglige kompetencer. Du tilbydes et job med stor strategisk indflydelse i en branche, der er i konstant udvikling.
Desuden får du:
Gode arbejdsforhold og engagerede kollegaer Løn efter kvalifikationer Pensionsordning Sundhedsforsikring Kantineordning m.m. Er du nysgerrig og vil gerne vide mere , er du velkommen til at kontakte Martin Holm Jakobsen på +45 2018 6153 eller Christian Heimer på +45 2268 1848
Er stillingen lige noget for dig , glæder vi os til at modtage din ansøgning og dit CV, som du bedes sende via linket ”Send ansøgning”. Vi ser frem til at høre fra dig.
Region:
Region Syddanmark
Tiltrædelse:
Efter nærmere aftale
Arbejdssted:
Odense
Yderligere oplysninger fås hos:
Christian Heimer
Telefon: +45 22681848
Martin Jakobsen
Mobil: +45 20186153
Arbejdstid:
Fuldtid
Arbejdsdage:
Dag
Jobtype:
Fast
Ansøgningsfrist:
Ansøgningerne gennemgås løbende