Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Stefanshjemmet søger afdelingsleder

Afdelingsleder til Stefanshjemmet

Stefanshjemmet søger en afdelingsleder der brænder for ledelsen af fagligt engagerede og dygtige medarbejdere. Ledelsesstilen skal være båret af en kærlig og robust stil.

Stillingen er på fuldtid.

Stefanshjemmets tilbud er rettet til mennesker med erhvervet hjerneskade og/eller svære fysiske handicaps.

Stefanshjemmet er et socialpædagogisk bo- og aktivitetstilbud med henholdsvis 44 boliger og 60 ca. pladser i dagtilbuddet fordelt på eksterne og interne borgere. Der er en forstander og 4 afdelingsledere.

Vi tilbyder bostøtte, pleje, omsorg og aktivitetstilbud efter § 83, §85, og §104

Stefanshjemmet er et tværfagligt miljø med omkring 160 ansatte. Hovedfaggruppen er sosu-assistenter, pædagoger, ergo- og fysioterapeuter.

Det centrale er den aktive borger, med udgangspunkt i borgerens ønsker og drømme. Vi samles af vores neuropædagogiske tilgang samt værdier og etik.

Som kommende afdelingsleder vil du blive leder af en boafdeling og dagtilbuddets eksterne afdeling.

Vi søger en afdelingsleder med følgende kompetencer:

  • Du har formentlig en social- eller sundhedsfaglig baggrund.
  • Du skal brænde for borgernes og personalets trivsel.
  • Erfaring med døgnområdet og gerne med kendskab til Opus vagtplan WEB
  • Du må gerne være fagligt velfunderet i forhold til målgruppen.
  • Du er tydelig og nærværende i din ledelse.
  • Beslutningskraft i spændingsfeltet mellem involvering og vilkår.
  • God til at lytte.
  • God til at uddelegere og vise tillid til dine medarbejdere.
  • Kan indgå i et tillidsfuldt samarbejde med ledelseskollegaer.

 

Det er dog vigtigst for os at finde den rette. Har denne annonce fanget din interesse, er du meget velkommen til at kontakte forstander Erik Morten Jensen for spørgsmål. Kan kontaktes på 41858930 eller ermj@aarhus.dk. Ønsker du et besøg og nærmere intro vil der være mulighed for det.

Løn- og ansættelsesvilkår vil være i henhold til gældende overenskomst.

Stefanshjemmet er selvejende med driftsoverenskomst med Aarhus Kommune.

Ansøgningsfristen er mandag den 18. juni 2019 kl. 8.00

Ansøgningen skal sendes pr. mail til stefanshjemmet@aarhus.dk mærket ”afdelingsleder”. Ansøgningen skal indeholde henvisning til referencer.

Vi forventer at afholde samtaler fredag den 21. juni 2019.

 

Den selvejende institution Stefanshjemmet, Carl Nielsens vej 2, 8000 Aarhus C


Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

330033739Phoenix-48a81cd712019-05-28T00:00:00Stefanshjemmet søger afdelingsleder

Afdelingsleder til Stefanshjemmet

Stefanshjemmet søger en afdelingsleder der brænder for ledelsen af fagligt engagerede og dygtige medarbejdere. Ledelsesstilen skal være båret af en kærlig og robust stil.

Stillingen er på fuldtid.

Stefanshjemmets tilbud er rettet til mennesker med erhvervet hjerneskade og/eller svære fysiske handicaps.

Stefanshjemmet er et socialpædagogisk bo- og aktivitetstilbud med henholdsvis 44 boliger og 60 ca. pladser i dagtilbuddet fordelt på eksterne og interne borgere. Der er en forstander og 4 afdelingsledere.

Vi tilbyder bostøtte, pleje, omsorg og aktivitetstilbud efter § 83, §85, og §104

Stefanshjemmet er et tværfagligt miljø med omkring 160 ansatte. Hovedfaggruppen er sosu-assistenter, pædagoger, ergo- og fysioterapeuter.

Det centrale er den aktive borger, med udgangspunkt i borgerens ønsker og drømme. Vi samles af vores neuropædagogiske tilgang samt værdier og etik.

Som kommende afdelingsleder vil du blive leder af en boafdeling og dagtilbuddets eksterne afdeling.

Vi søger en afdelingsleder med følgende kompetencer:

  • Du har formentlig en social- eller sundhedsfaglig baggrund.
  • Du skal brænde for borgernes og personalets trivsel.
  • Erfaring med døgnområdet og gerne med kendskab til Opus vagtplan WEB
  • Du må gerne være fagligt velfunderet i forhold til målgruppen.
  • Du er tydelig og nærværende i din ledelse.
  • Beslutningskraft i spændingsfeltet mellem involvering og vilkår.
  • God til at lytte.
  • God til at uddelegere og vise tillid til dine medarbejdere.
  • Kan indgå i et tillidsfuldt samarbejde med ledelseskollegaer.

 

Det er dog vigtigst for os at finde den rette. Har denne annonce fanget din interesse, er du meget velkommen til at kontakte forstander Erik Morten Jensen for spørgsmål. Kan kontaktes på 41858930 eller ermj@aarhus.dk. Ønsker du et besøg og nærmere intro vil der være mulighed for det.

Løn- og ansættelsesvilkår vil være i henhold til gældende overenskomst.

Stefanshjemmet er selvejende med driftsoverenskomst med Aarhus Kommune.

Ansøgningsfristen er mandag den 18. juni 2019 kl. 8.00

Ansøgningen skal sendes pr. mail til stefanshjemmet@aarhus.dk mærket ”afdelingsleder”. Ansøgningen skal indeholde henvisning til referencer.

Vi forventer at afholde samtaler fredag den 21. juni 2019.

 

Den selvejende institution Stefanshjemmet, Carl Nielsens vej 2, 8000 Aarhus C

2019-06-19T00:52:39.040 Afdelingsleder til Stefanshjemmet Stefanshjemmet søger en afdelingsleder der brænder for ledelsen af fagligt engagerede og dygtige medarbejdere. Ledelsesstilen skal være båret af en kærlig og robust stil. Stillingen er på fuldtid. Stefanshjemmets tilbud er rettet til mennesker med erhvervet hjerneskade og eller svære fysiske handicaps. Stefanshjemmet er et socialpædagogisk bo- og aktivitetstilbud med henholdsvis 44 boliger og 60 ca. pladser i dagtilbuddet fordelt på eksterne og interne borgere. Der er en forstander og 4 afdelingsledere. Vi tilbyder bostøtte, pleje, omsorg og aktivitetstilbud efter 83, 85, og 104 Stefanshjemmet er et tværfagligt miljø med omkring 160 ansatte. Hovedfaggruppen er sosu-assistenter, pædagoger, ergo- og fysioterapeuter. Det centrale er den aktive borger, med udgangspunkt i borgerens ønsker og drømme. Vi samles af vores neuropædagogiske tilgang samt værdier og etik. Som kommende afdelingsleder vil du blive leder af en boafdeling og dagtilbuddets eksterne afdeling. Vi søger en afdelingsleder med følgende kompetencer: Du har formentlig en social- eller sundhedsfaglig baggrund. Du skal brænde for borgernes og personalets trivsel. Erfaring med døgnområdet og gerne med kendskab til Opus vagtplan WEB Du må gerne være fagligt velfunderet i forhold til målgruppen. Du er tydelig og nærværende i din ledelse. Beslutningskraft i spændingsfeltet mellem involvering og vilkår. God til at lytte. God til at uddelegere og vise tillid til dine medarbejdere. Kan indgå i et tillidsfuldt samarbejde med ledelseskollegaer. Det er dog vigtigst for os at finde den rette. Har denne annonce fanget din interesse, er du meget velkommen til at kontakte forstander Erik Morten Jensen for spørgsmål. Kan kontaktes på 41858930 eller ermj@aarhus.dk. Ønsker du et besøg og nærmere intro vil der være mulighed for det. Løn- og ansættelsesvilkår vil være i henhold til gældende overenskomst. Stefanshjemmet er selvejende med driftsoverenskomst med Aarhus Kommune. Ansøgningsfristen er mandag den 18. juni 2019 kl. 8.00 Ansøgningen skal sendes pr. mail til stefanshjemmet@aarhus.dk mærket afdelingsleder . Ansøgningen skal indeholde henvisning til referencer. Vi forventer at afholde samtaler fredag den 21. juni 2019. Den selvejende institution Stefanshjemmet, Carl Nielsens vej 2, 8000 Aarhus C11jobnet48a81cd7100000000000IDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2019-06-18T00:00:0000010EuropaDanmarkJyllandØstjyllandAarhus3536870STEFANSHJEMMET11Carl Nielsens Vej 28000Aarhus CDKDanmark0stefanshjemmet@aarhus.dkDKDanmarkDKDanmark8Fuldtid46Permanent769530JobNet4997072499707210028-05-20190https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=48a81cd7https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=48a81cd7https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=48a81cd7&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=48a81cd7&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonStefanshjemmet søger afdelingsleder1Dansk3Læse/ tale123204Afdelingschef6Ledelse361938083Erik Jensenstefanshjemmet@aarhus.dkDKDanmarkDKDanmark330166149Afdelingsleder til Kjærsholm BotilbudRobot Socialpsykiatrien i Skanderborg kommune, søger en dynamisk og progressiv afdelingsleder, som har lyst og evne til at favne en Socialpsykiatri med en gammel historie, og med mod til at gå i nye retninger og indfri krav til en organisation under forandring.Som afdelingsleder bliver du en del af et ledelsesteam, som består af kontraktholder og 2 andre afdelingsledere. Socialpsykiatrien består af en afdeling for aktivitet og hverdagsrehabilitering, Specialcenter Baunegården og endelig Botilbuddet Kjærsholm, hvortil den nye afdelingsleder søges.Vi vil som Socialpsykiatri gerne se os som en samlet organisation, selvom vi opgavemæssigt og fagligt spænder bredt. Vi ser tværfaglige opgaveløsninger og et fokus på kerneopgaven, som en nødvendig del af en dynamik som skal skabe forandring og mening. På Kjærsholm vægtes det socialfaglige fokus, men vi er meget beviste om, at det sundhedsfaglige fokus bliver en langt større del af den forandring der sker.Du bliver en del af et lederteam, som har øje for de ændrede behov for en organisation som vores og hvilke vinde der blæser i forhold til forandringer. Vi prioriterer at udvikle strategier sammen, både for de enkelte afdelinger, men også for den samlede socialpsykiatri.Du skal derfor kunne sætte dig i spidsen for organisationsforandringer, som inkluderer såvel det faglige som det kulturelle område.Du vil få ledelsesansvaret for 22 faglige dygtige medarbejdere, plus tilkaldevikarer og studerende. Medarbejdergruppen er fagligt bredt funderet og rehabilitering er vores fælles faglige ståsted i arbejdet.Kjærsholm Botilbud har 21 døgnpladser, et opsøgende team ,2 aflastningspladser og et akuttilbud med døgndækket krisetelefon. Beboerne er i alderen 18-60 år og en del af beboerne har foruden psykiatriske problemstillinger også en rusmiddelproblematik.Vi søger en leder somHar en sundhedsfaglig og eller socialfaglig uddannelse.Har ledererfaring og gerne med en lederuddannelse.Har erfaring med socialpsykiatriens målgruppe.Understøtter og udvikler den rehabiliterende indsats i praksis.Kan sætte retning, skabe motivation og etablere samspil på tværs.Kan skabe sammenhæng mellem vision og drift.Kan være nytænkende og handle derefter.Lægger vægt på at alle bidrager til en positiv og konstruktiv kultur på arbejdspladsen.Vi tilbyderStort ledelsesrum med mulighed for faglig og personlig ledelses udvikling.En personalegruppe med kompetente, engagerede medarbejdere, der er vant til at tage ansvar.En dynamisk ledergruppe som vægter sparring, supervision, samarbejde og udvikling.En fagligt udfordrende arbejdsplads med høj grad af tværfagligt samarbejde.En organisation i kontinuerlig udvikling, som du har mulighed for at præge.Har du lyst til at høre mere om stillingen kan kontraktholder Flemming Worm kontaktes på tlf. 21 83 49 51.Løn aftales efter gældende overenskomst.Ansøgningsfrist 26. februar 2020.Første samtale afholdes den 5. marts 2020.Anden samtale afholdes den 13. marts 2020.Kandidater, der går videre til anden samtale, vil skulle gennemgå en personprofilanalyse.En tilfredsstillende straffeattest skal kunne forelægges.Socialpsykiatrien i Skanderborg kommune, søger en dynamisk og progressiv afdelingsleder, som har lyst og evne til at favne en Socialpsykiatri med en gammel historie, og med mod til at gå i nye retninger og indfri krav til en organisation under forandring.

Som afdelingsleder bliver du en del af et ledelsesteam, som består af kontraktholder og 2 andre afdelingsledere. Socialpsykiatrien består af en afdeling for aktivitet og hverdagsrehabilitering, Specialcenter Baunegården og endelig Botilbuddet Kjærsholm, hvortil den nye afdelingsleder søges.

Vi vil som Socialpsykiatri gerne se os som en samlet organisation, selvom vi opgavemæssigt og fagligt spænder bredt. Vi ser tværfaglige opgaveløsninger og et fokus på kerneopgaven, som en nødvendig del af en dynamik som skal skabe forandring og mening. På Kjærsholm vægtes det socialfaglige fokus, men vi er meget beviste om, at det sundhedsfaglige fokus bliver en langt større del af den forandring der sker.

Du bliver en del af et lederteam, som har øje for de ændrede behov for en organisation som vores og hvilke vinde der blæser i forhold til forandringer. Vi prioriterer at udvikle strategier sammen, både for de enkelte afdelinger, men også for den samlede socialpsykiatri.

Du skal derfor kunne sætte dig i spidsen for organisationsforandringer, som inkluderer såvel det faglige som det kulturelle område.

Du vil få ledelsesansvaret for 22 faglige dygtige medarbejdere, plus tilkaldevikarer og studerende. Medarbejdergruppen er fagligt bredt funderet og rehabilitering er vores fælles faglige ståsted i arbejdet.

Kjærsholm Botilbud har 21 døgnpladser, et opsøgende team ,2 aflastningspladser og et akuttilbud med døgndækket krisetelefon. Beboerne er i alderen 18-60 år og en del af beboerne har foruden psykiatriske problemstillinger også en rusmiddelproblematik.

Vi søger en leder som
  • Har en sundhedsfaglig og/eller socialfaglig uddannelse.
  • Har ledererfaring og gerne med en lederuddannelse.
  • Har erfaring med socialpsykiatriens målgruppe.
  • Understøtter og udvikler den rehabiliterende indsats i praksis.
  • Kan sætte retning, skabe motivation og etablere samspil på tværs.
  • Kan skabe sammenhæng mellem vision og drift.
  • Kan være nytænkende og handle derefter.
  • Lægger vægt på at alle bidrager til en positiv og konstruktiv kultur på arbejdspladsen.

Vi tilbyder
  • Stort ledelsesrum med mulighed for faglig og personlig ledelses udvikling.
  • En personalegruppe med kompetente, engagerede medarbejdere, der er vant til at tage ansvar.
  • En dynamisk ledergruppe som vægter sparring, supervision, samarbejde og udvikling.
  • En fagligt udfordrende arbejdsplads med høj grad af tværfagligt samarbejde.
  • En organisation i kontinuerlig udvikling, som du har mulighed for at præge.

Har du lyst til at høre mere om stillingen kan kontraktholder Flemming Worm kontaktes på tlf. 21 83 49 51.

Løn aftales efter gældende overenskomst.

Ansøgningsfrist
26. februar 2020.

Første samtale afholdes den 5. marts 2020.
Anden samtale afholdes den 13. marts 2020.

Kandidater, der går videre til anden samtale, vil skulle gennemgå en personprofilanalyse.
En tilfredsstillende straffeattest skal kunne forelægges.

 

Skanderborg KommuneHørning2020-01-28T00:00:002020-02-26T00:00:00
330165677Cito A/S og Nethire Grenaa APS søger dygtig afdelingslederRobot CITO A S, og Nethire Grenaa APS søger dygtig afdelingsleder. Til vores materieludlejning i Grenå søger vi en dygtig afdelingsleder sælger, som kan indgå i vores stærke team. Du vil primært koncentrere dig om udlejning i Grenå, men vil også arbejde sammen med vores dygtige forskallings-, og stilladsafdelinger. Du er engageret og selvstændig. Har du erfaring indenfor udlejningsbranchen, er det en fordel. Du er markedsorienteret og udadvendt, og har sikkert allerede et stort netværk. Løn efter erfaring og kvalifikationer. Dine arbejdsopgaver vil bl.a. være: Daglig ledelse af Cito Grenå Ekspedition af kunder på telefon og personligt Afgivelse af tilbud Kundebesøg og opsøgende salg Samarbejde på tværs af Citos forretningsenheder Sikre at processer og forretningsgange efterleves Om dig: Du har en håndværksmæssig baggrund, dette er en fordel, men ikke et krav. Du er fortrolig med pc arbejde på brugerniveau Du trives med at arbejde selvstændigt, og kan holde fokus. Du er god til rådgivning af kunder Du har godt humør og er imødekommende af natur. Om Nethire Grenaa aps Nethire aps er stiftet i 2019. Virksomheden er repræsenteret i Grenå, Hvide Sande og Rødby i forbindelse med den nye Femeren forbindelse. Ud over traditionel udlejning, tilbydes der maritime løsninger så som pramme og arbejdsbåde, ligesom individuelle container løsninger tilbydes. Vi er ca. 50 medarbejdere. Nethire Grenaa Aps er en del af Davai gruppen. Er du interesseret, bedes du sende en ansøgning med CV til vores materielchef Johnni Næsted (24817980) på jon@cito-as.dk eller driftsdirektør Palle Loft (23274353) på pl@cito-as.dk Alle ansøgninger behandles fortroligt.

CITO A/S, og Nethire Grenaa APS søger dygtig afdelingsleder.

Til vores materieludlejning i Grenå søger vi en dygtig afdelingsleder / sælger, som kan indgå i vores stærke team. Du vil primært koncentrere dig om udlejning i Grenå, men vil også arbejde sammen med vores dygtige forskallings-, og stilladsafdelinger. Du er engageret og selvstændig. Har du erfaring indenfor udlejningsbranchen, er det en fordel. Du er markedsorienteret og udadvendt, og har sikkert allerede et stort netværk. Løn efter erfaring og kvalifikationer.

Dine arbejdsopgaver
vil bl.a. være:
 
• Daglig ledelse af Cito Grenå
• Ekspedition af kunder på telefon og personligt
• Afgivelse af tilbud
• Kundebesøg og opsøgende salg
• Samarbejde på tværs af Citos forretningsenheder
• Sikre at processer og forretningsgange efterleves

Om dig:
• Du har en håndværksmæssig baggrund, dette er en fordel, men ikke et krav.
• Du er fortrolig med pc arbejde på brugerniveau
• Du trives med at arbejde selvstændigt, og kan holde fokus.
• Du er god til rådgivning af kunder
• Du har godt humør og er imødekommende af natur.

Om Nethire Grenaa aps

Nethire aps er stiftet i 2019. Virksomheden er repræsenteret i Grenå, Hvide Sande og Rødby i forbindelse med den nye Femeren forbindelse. Ud over traditionel udlejning, tilbydes der maritime løsninger så som pramme og arbejdsbåde, ligesom individuelle container løsninger tilbydes.
Vi er ca. 50 medarbejdere. Nethire Grenaa Aps er en del af Davai gruppen.

Er du interesseret, bedes du sende en ansøgning med CV til vores materielchef Johnni Næsted (24817980) på jon@cito-as.dk  eller driftsdirektør Palle Loft (23274353) på pl@cito-as.dk
Alle ansøgninger behandles fortroligt.

 

 

Cito A/SRanders SV2020-01-28T00:00:002020-03-01T00:00:00
330147845Er du klar til et lederjob i en stor og dynamisk koncern?Robot Er du en motiverende og fremsynet leder, som deler vores ambition om at give kunderne professionel rådgivning? Har du en stærk fornemmelse for landbrugsmarkedet, og kunne du tænke dig at få ansvaret for at lede og være med til at drive LandboNords afdeling for ØkonomiRådgivning i Randers LandboNord Østjylland?Vi søger en afdelingsleder, som kan Fastholde trivsel og et godt arbejdsmiljø i afdelingen Optimere interne arbejds- og forretningsgange hvor kvalitet er i højsædet Servicere egen kundeportefølje med rådgivning indenfor regnskab skat Bidrage til et strategisk og kommercielt mindset i afdelingen og har fokus på kunder og muligheder i markedet Bliv en del af vores succesDu er klar til at blive en del af en ambitiøs virksomhed med en unik position i markedet som digitalt førende.Du har lyst til personaleledelse, og du kommunikerer på en klar og tydelig måde. Du evner at navigere i de muligheder, der er i en stor koncern, hvor det tværorganisatoriske spiller en væsentlig rolle.Du trives med resultatfokus, ligesom det er vigtigt for dig, at du har et afvekslende, udfordrende og ansvarsfuldt job med høj grad af selvstændighed.Du har en uddannelsesbaggrund som revisor, cand.merc.aud eller tilsvarende, og har indtil nu beskæftiget dig med opgaver inden for skat, årsregnskab samt anden økonomisk rådgivning, gerne til landbrussegmentet.LandboNord har en solid plads i rådgivningsbranchenLandboNord er en rådgivningsvirksomhed, som beskæftiger ca. 230 medarbejdere. Vi er kendte for at nytænke og udvikle nye produkter og rådgivningsydelser, som giver værdi for vores kunder. Vi har succes, fordi vi driver en professionel rådgivningsvirksomhed, hvor medarbejderne sammen med kunden arbejder målrettet og fokuseret på at skabe resultater for kundens virksomhed.LandboNord rådgiver landbrugsvirksomheder og selvstændige erhvervsdrivende inden for alle typer af erhverv. Vores største kundegruppe er landbrugskunder. Vi tilbyder full-line rådgivning primært til landbrug samt andre erhverv, hvor vi tilbyder alt fra skat og driftsrådgivning til HR, jura og IT-rådgivning. I tilknytning hertil driver vi et ejendomsmæglerselskab. Med LandboNords digitale løsninger indenfor økonomistyring får kunderne topmoderne og effektiv økonomistyring af virksomheden via professionel og overskuelig præsentation af økonomi og nøgletal.Du ønsker at gøre en forskel og har ambitioner på andres vegne kunder såvel som kollegaerDu bliver en del af LandboNord koncernen med mulighed for at trække på en stærk intern organisation og en skarp kundevendt rådgivning.Ønsker du at høre mere om jobbet så kontakt gerne vicedirektør Andreas H. Brandt på telefon 4015 5800.Vi vil glæde os til at modtage din ansøgning. Du søger stillingen ved at registrere dig i vores rekrutteringsdatabase og uploade CV og ansøgning via LandboNords hjemmeside www.landbonord.dk

Er du en motiverende og fremsynet leder, som deler vores ambition om at give kunderne professionel rådgivning? Har du en stærk fornemmelse for landbrugsmarkedet, og kunne du tænke dig at få ansvaret for at lede og være med til at drive LandboNords afdeling for ØkonomiRådgivning i Randers – LandboNord Østjylland?


Vi søger en afdelingsleder, som kan

  • Fastholde trivsel og et godt arbejdsmiljø i afdelingen

  • Optimere interne arbejds- og forretningsgange hvor kvalitet er i højsædet

  • Servicere egen kundeportefølje med rådgivning indenfor regnskab/skat

  • Bidrage til et strategisk og kommercielt mindset i afdelingen og har fokus på kunder og muligheder i markedet

Bliv en del af vores succes
Du er klar til at blive en del af en ambitiøs virksomhed med en unik position i markedet som digitalt førende.

Du har lyst til personaleledelse, og du kommunikerer på en klar og tydelig måde. Du evner at navigere i de muligheder, der er i en stor koncern, hvor det tværorganisatoriske spiller en væsentlig rolle.

Du trives med resultatfokus, ligesom det er vigtigt for dig, at du har et afvekslende, udfordrende og ansvarsfuldt job med høj grad af selvstændighed.

Du har en uddannelsesbaggrund som revisor, cand.merc.aud eller tilsvarende, og har indtil nu beskæftiget dig med opgaver inden for skat, årsregnskab samt anden økonomisk rådgivning, gerne til landbrussegmentet.

LandboNord har en solid plads i rådgivningsbranchen
LandboNord er en rådgivningsvirksomhed, som beskæftiger ca. 230 medarbejdere. Vi er kendte for at nytænke og udvikle nye produkter og rådgivningsydelser, som giver værdi for vores kunder. Vi har succes, fordi vi driver en professionel rådgivningsvirksomhed, hvor medarbejderne sammen med kunden arbejder målrettet og fokuseret på at skabe resultater for kundens virksomhed.

LandboNord rådgiver landbrugsvirksomheder og selvstændige erhvervsdrivende inden for alle typer af erhverv. Vores største kundegruppe er landbrugskunder. Vi tilbyder ”full-line” rådgivning primært til landbrug samt andre erhverv, hvor vi tilbyder alt fra skat og driftsrådgivning til HR, jura og IT-rådgivning. I tilknytning hertil driver vi et ejendomsmæglerselskab.

Med LandboNords digitale løsninger indenfor økonomistyring får kunderne topmoderne og effektiv økonomistyring af virksomheden via professionel og overskuelig præsentation af økonomi og nøgletal.

Du ønsker at gøre en forskel og har ambitioner på andres vegne – kunder såvel som kollegaer
Du bliver en del af LandboNord koncernen med mulighed for at trække på en stærk intern organisation og en skarp kundevendt rådgivning.

Ønsker du at høre mere om jobbet så kontakt gerne vicedirektør Andreas H. Brandt på telefon 4015 5800.

Vi vil glæde os til at modtage din ansøgning.

Du søger stillingen ved at registrere dig i vores rekrutteringsdatabase og uploade CV og ansøgning via LandboNords hjemmeside www.landbonord.dk

LandboNord Østjylland PartnerselskabRanders SØ2019-12-24T00:00:002020-02-02T00:00:00
330157012Chef til Vejle MusikskoleProfile Vejle Musikskole søger en musikskolechef, der kan sætte en tydelig retning, sikre følgeskab og med begejstring og engagement gå forrest i en faglig og organisatorisk udviklingsproces. Om jobbet Vejle Musikskole vil fremad. Vi vil være knudepunkt for børn og unges møde med musikken og med tiden måske også med andre kulturfag. Vi har store ambitioner om at rage op i landskabet og om at være et anker i arbejdet med at skabe nye generationer af kreative og spilleglade borgere. Den nye chef for Vejle Musikskole bliver et fagligt fyrtårn. Du sætter retningen og gør musikskolen til en stærk kulturinstitution og en synlig og relevant aktør i Vejle Kommunes kulturliv. Du har høje musikalske og kreative ambitioner på vegne af alle børn og unge i kommunen, og du samarbejder bredt. Som chef for Vejle Musikskole melder du dig ind i fortroppen i musikskoledanmark, og du søger inspiration og netværk blandt dem, der er længst fremme i arbejdet med at skabe stærke musikmiljøer for alle børn og unge. Du er nysgerrig og opsøgende i forhold til nye musikpædagogiske og didaktiske strømninger, og du evner og tør arbejde på tværs af både fagligheder, organisationer, kulturaktører og civilsamfund. I Vejle Kommune ønsker byrådet at arbejde med idéen om at etablere en kulturskole. Som chef for musikskolen vil en af dine første opgaver derfor være at udforme og igangsætte en strategiproces, hvor du sammen med medarbejdere, bestyrelse og kulturdirektør undersøger potentialerne i at samle undervisning i kreative og musiske fag i én organisation. Du vil blive en gennemgående figur i denne proces, hvor du både er med til at formulere visioner, identificere udfordringer, lægge de første sten til nye samarbejder både internt i kommunen og med eksterne og sikre et bredt følgeskab både i din egen organisation, blandt forældre og samarbejdspartnere og i det politiske rum. Du kan læse mere om jobbet i job- og personprofilen (pdf) her. Kan du ikke åbne filen, kan job- og personprofilen findes her: https: www.vejle.dk job job-hos-os ledige-job chef-til-vejle-musikskole-146455 Tiltrædelse 1. april 2020. Vi forventer af dig Som leder forventer vi, at du bl.a.: Sætter dig i spidsen for en musikskole, der over de næste år kommer til at gennemgå en del forandringer både organisatorisk, pædagogisk og indholdsmæssigt, og hvor tværfagligt samarbejde og nye metoder skal kunne forstås og omsættes i praksis Er en stærk lederprofil med dokumenteret ledelseserfaring Understøtter direktøren i arbejdet i direktion, udvalg og byråd og i det hele taget har føling med virkeligheden i en politisk styret organisation Er en generøs kollega til de øvrige chefer på området og rådgiver og sparrer med direktøren inden for det kulturelle felt Sikrer en stabil økonomi på musikskolen og sikrer sammenhæng mellem nye initiativer og det økonomiske grundlag Står for en gennemsigtig kommunikation i organisationen Har en begejstring for og viden om musikskoleområdet Skaber og vedligeholder stærke relationer i musik- og kulturskoleverdenen, herunder også blandt udøvende og andre interessenter. Ansættelsesvilkår Løn og ansættelse efter overenskomstvilkår i henhold til overenskomst for Musikskoleledere. Lønnen fastsættes efter forhandling og på baggrund af din profil og kompetencer. Om os I Vejle Musikskole er alle fagligheder ligeværdige i arbejdet med at skabe en musikskole, hvor man deler sin begejstring og samtidig understøtter børnene og de unges mod og vilje til at gå egne vej, hvor den formelle og den uformelle læring går hånd i hånd. Vi har 1.523 aktivitetselever, og vi underviser i Vejle, Give, Børkop, Jelling og Egtved. Vi er desuden tilknyttet MGK Syd med undervisningssteder i Kolding, Esbjerg og Sønderborg. Du kan læse mere om os på www.musikskolen.vejle.dk Ansøgningsfrist 4. februar 2020 Profilanalyse Vi benytter personprofilanalyse og eventuelt cases i forbindelse med ansættelsen. Børneattest Vi indhenter børneattest. Send din ansøgning Vi foretrækker, at du søger stillingen online ved at bruge knappen Send ansøgning . Husk at vedhæfte din ansøgning og CV samt andre relevante bilag. Når du har sendt ansøgningen, modtager du en e-mail som kvittering. Vær opmærksom på, at mailen kan være placeret i din mappe Uønsket post. Vejle Kommune opfordrer alle til at søge stillingen uanset køn, alder, etnisk baggrund, handicap m.v. Overvejer du at flytte til Vejle? Så kan du få hjælp til bosætning. Se mere på www.vejle.dk tilflytter

Vejle Musikskole søger en musikskolechef, der kan sætte en tydelig retning, sikre følgeskab og med begejstring og engagement gå forrest i en faglig og organisatorisk udviklingsproces.

Om jobbet

Vejle Musikskole vil fremad. Vi vil være knudepunkt for børn og unges møde med musikken og med tiden måske også med andre kulturfag. Vi har store ambitioner om at rage op i landskabet og om at være et anker i arbejdet med at skabe nye generationer af kreative og spilleglade borgere.

Den nye chef for Vejle Musikskole bliver et fagligt fyrtårn. Du sætter retningen og gør musikskolen til en stærk kulturinstitution og en synlig og relevant aktør i Vejle Kommunes kulturliv. Du har høje musikalske og kreative ambitioner på vegne af alle børn og unge i kommunen, og du samarbejder bredt.

Som chef for Vejle Musikskole melder du dig ind i fortroppen i musikskoledanmark, og du søger inspiration og netværk blandt dem, der er længst fremme i arbejdet med at skabe stærke musikmiljøer for alle børn og unge. Du er nysgerrig og opsøgende i forhold til nye musikpædagogiske og didaktiske strømninger, og du evner og tør arbejde på tværs af både fagligheder, organisationer, kulturaktører og civilsamfund.

I Vejle Kommune ønsker byrådet at arbejde med idéen om at etablere en kulturskole. Som chef for musikskolen vil en af dine første opgaver derfor være at udforme og igangsætte en strategiproces, hvor du sammen med medarbejdere, bestyrelse og kulturdirektør undersøger potentialerne i at samle undervisning i kreative og musiske fag i én organisation. Du vil blive en gennemgående figur i denne proces, hvor du både er med til at formulere visioner, identificere udfordringer, lægge de første sten til nye samarbejder både internt i kommunen og med eksterne og sikre et bredt følgeskab både i din egen organisation, blandt forældre og samarbejdspartnere og i det politiske rum.

Du kan læse mere om jobbet i job- og personprofilen (pdf) her.

Kan du ikke åbne filen, kan job- og personprofilen findes her: https://www.vejle.dk/job/job-hos-os/ledige-job/chef-til-vejle-musikskole-146455/

Tiltrædelse 1. april 2020.

Vi forventer af dig

Som leder forventer vi, at du bl.a.:

  • Sætter dig i spidsen for en musikskole, der over de næste år kommer til at gennemgå en del forandringer både organisatorisk, pædagogisk og indholdsmæssigt, og hvor tværfagligt samarbejde og nye metoder skal kunne forstås og omsættes i praksis
  • Er en stærk lederprofil med dokumenteret ledelseserfaring
  • Understøtter direktøren i arbejdet i direktion, udvalg og byråd og i det hele taget har føling med virkeligheden i en politisk styret organisation
  • Er en generøs kollega til de øvrige chefer på området og rådgiver og sparrer med direktøren inden for det kulturelle felt
  • Sikrer en stabil økonomi på musikskolen og sikrer sammenhæng mellem nye initiativer og det økonomiske grundlag
  • Står for en gennemsigtig kommunikation i organisationen
  • Har en begejstring for og viden om musikskoleområdet
  • Skaber og vedligeholder stærke relationer i musik- og kulturskoleverdenen, herunder også blandt udøvende og andre interessenter.

Ansættelsesvilkår

Løn og ansættelse efter overenskomstvilkår i henhold til overenskomst for Musikskoleledere. Lønnen fastsættes efter forhandling og på baggrund af din profil og kompetencer.

Om os

I Vejle Musikskole er alle fagligheder ligeværdige i arbejdet med at skabe en musikskole, hvor man deler sin begejstring og samtidig understøtter børnene og de unges mod og vilje til at gå egne vej, hvor den formelle og den uformelle læring går hånd i hånd. Vi har 1.523 aktivitetselever, og vi underviser i Vejle, Give, Børkop, Jelling og Egtved. Vi er desuden tilknyttet MGK Syd med undervisningssteder i Kolding, Esbjerg og Sønderborg.

Du kan læse mere om os på www.musikskolen.vejle.dk

Ansøgningsfrist

4. februar 2020

Profilanalyse
Vi benytter personprofilanalyse og eventuelt cases i forbindelse med ansættelsen. 

Børneattest

Vi indhenter børneattest. 

Send din ansøgning

Vi foretrækker, at du søger stillingen online ved at bruge knappen ”Send ansøgning”. Husk at vedhæfte din ansøgning og CV samt andre relevante bilag.

Når du har sendt ansøgningen, modtager du en e-mail som kvittering.

Vær opmærksom på, at mailen kan være placeret i din mappe Uønsket post.

Vejle Kommune opfordrer alle til at søge stillingen uanset køn, alder, etnisk baggrund, handicap m.v.

Overvejer du at flytte til Vejle? Så kan du få hjælp til bosætning. Se mere på www.vejle.dk/tilflytter

ORS/Small/29ba1ecc_logo.pngVejle Kommune, Kultur og FritidVejle2020-01-16T00:00:002020-02-04T00:00:00
330163087AfdelingslederRobot Da vores afdelingsleder har søgt nye udfordringer - søger vi hans afløser. Har du en god driftsmæssig og økonomisk forståelse og erfaring med kloakbranchen? Så er det måske dig, vi søger til en spændende stilling som afdelingsleder. Dagligdagen hos FKSSlamson Som afdelingsleder vil du blive overordnet ansvarlig for vores afdeling i Hedensted, hvor der er beskæftiget 4 chauffører og en kontorassisent på halvtid. Dine ansvarsopgaver vil være: Økonomisk ansvarlig indenfor eget ansvarsområde Ansvarlig for at bidrage til budget og budgetopfølgning på vognregnskab. Ansvar for drift af spule relaterede opgaver i afdelingen Ansvar for at pladsen afdelingen fremstår pæn og ordentlig. Ansvar for opfølgning af byggesager samt diverse KPI er. Ansættelse samt afskedigelse af timelønnede til afdelingen. Afholdelse af fraværssamtaler, lønsamtaler og MUS Hvem er du? Som person forventer vi, at du kan arbejde selvstændigt, struktureret og målrettet i hverdagen. Du er tillidsvækkende med en naturlig gennemslagskraft. Du er god til at bevare overblikket - også når det i dagligdagen går rigtigt stærkt. Du skal ligeledes bidrage til den åbne og tætte dialog på tværs af afdelingerne. Det er samtidig afgørende at du er empatisk, rummelig og respektfuld overfor både kollegaer, kunder samt øvrige samarbejdspartnere. Hertil kan du samtidig nikke genkendende til følgende faglige og personlige kvalifikationer: Faglige kvalifikationer: Helt ideelt har du branchekendskab. God økonomisk forståelse IT på brugerniveau. Vi kan tilbyde dig: Et spændende job, som formes ud fra din baggrund og erfaringer. En grundig oplæring indenfor arbejdsområde. En bred kontaktflade. En stor frihedsgrad og indflydelse på arbejdsdagen. Et engageret arbejdsmiljø med kollegaer med høj faglighed og kompetencer. Ansøgning og CV mærket Afdelingsleder sendes til job@fksslamson.dk. For spørgsmål eller yderligere oplysninger er du velkommen til at kontakte direktør Michael Nielsen på tlf. 23212123 Vi ser frem til at modtage din ansøgning snarest. Ansøgningerne vil blive behandlet løbende og vi afslutter rekrutteringen, når den rigtige profil er fundet. OM FKSSlamson FKSSlamson har for få år siden fejret 60 års jubilæum og er i dag markedsledende i branchen indenfor kloakarbejde, spuling og service. Virksomheden beskæftiger i alt 180 medarbejdere fordelt over i alt 10 afdelinger på landsplan med hovedkontor på Teknikvej i Odense. Virksomheden har en flad organisation, hvilket giver mulighed for hurtige beslutningsgange og stor medarbejderindflydelse. Der arrangeres jævnligt sociale arrangementer, så man møder hinanden på tværs af lokationer og afdelinger. Arbejdsmiljøet bærer derfor også præg af et stærkt bånd blandt medarbejderne, hvilket giver udtryk i en høj anciennitet og stor tilfredshed blandt både medarbejdere og kunder. Virksomheden er desuden kendt for at være på forkant af den teknologiske udvikling omkring vedligeholdelse af kloaksystemer. Der sættes ligeledes i øjeblikket en grøn dagsorden med fokus på miljø og arbejdsmiljø.

Da vores afdelingsleder har søgt nye udfordringer - søger vi hans afløser.

Har du en god driftsmæssig og økonomisk forståelse og erfaring med kloakbranchen? Så er det måske dig, vi søger til en spændende stilling som afdelingsleder.

Dagligdagen hos FKSSlamson

Som afdelingsleder vil du blive overordnet ansvarlig for vores afdeling i Hedensted, hvor der er beskæftiget 4 chauffører og en kontorassisent på halvtid.

Dine ansvarsopgaver vil være:

  • Økonomisk ansvarlig indenfor eget ansvarsområde
  • Ansvarlig for at bidrage til budget og budgetopfølgning på vognregnskab. 
  • Ansvar for drift af spule relaterede opgaver i afdelingen
  • Ansvar for at pladsen/afdelingen fremstår pæn og ordentlig.
  • Ansvar for opfølgning af byggesager samt diverse KPI’er.
  • Ansættelse samt afskedigelse af timelønnede til afdelingen.
  • Afholdelse af fraværssamtaler, lønsamtaler og MUS

Hvem er du?

Som person forventer vi, at du kan arbejde selvstændigt, struktureret og målrettet i hverdagen. Du er tillidsvækkende med en naturlig gennemslagskraft.

Du er god til at bevare overblikket - også når det i dagligdagen går rigtigt stærkt. Du skal ligeledes bidrage til den åbne og tætte dialog på tværs af afdelingerne.

Det er samtidig afgørende at du er empatisk, rummelig og respektfuld overfor både kollegaer, kunder samt øvrige samarbejdspartnere. Hertil kan du samtidig nikke genkendende til følgende faglige og personlige kvalifikationer: 

Faglige kvalifikationer:

  • Helt ideelt har du branchekendskab.
  • God økonomisk forståelse
  • IT på brugerniveau.

 

Vi kan tilbyde dig:

  • Et spændende job, som formes ud fra din baggrund og erfaringer.
  • En grundig oplæring indenfor arbejdsområde.
  • En bred kontaktflade.
  • En stor frihedsgrad og indflydelse på arbejdsdagen.
  • Et engageret arbejdsmiljø med kollegaer med høj faglighed og kompetencer.

Ansøgning og CV mærket "Afdelingsleder" sendes til job@fksslamson.dk.

For spørgsmål eller yderligere oplysninger er du velkommen til at kontakte direktør Michael Nielsen på tlf. 23212123

Vi ser frem til at modtage din ansøgning snarest. Ansøgningerne vil blive behandlet løbende og vi afslutter rekrutteringen, når den rigtige profil er fundet.

OM FKSSlamson

FKSSlamson har for få år siden fejret 60 års jubilæum og er i dag markedsledende i branchen indenfor kloakarbejde, spuling og service. Virksomheden beskæftiger i alt 180 medarbejdere fordelt over i alt 10 afdelinger på landsplan med hovedkontor på Teknikvej i Odense.

Virksomheden har en flad organisation, hvilket giver mulighed for hurtige beslutningsgange og stor medarbejderindflydelse. Der arrangeres jævnligt sociale arrangementer, så man møder hinanden på tværs af lokationer og afdelinger. Arbejdsmiljøet bærer derfor også præg af et stærkt bånd blandt medarbejderne, hvilket giver udtryk i en høj anciennitet og stor tilfredshed blandt både medarbejdere og kunder.

Virksomheden er desuden kendt for at være på forkant af den teknologiske udvikling omkring vedligeholdelse af kloaksystemer. Der sættes ligeledes i øjeblikket en grøn dagsorden med fokus på miljø og arbejdsmiljø.

FKSSlamson A/SLøsning2020-01-23T00:00:002020-03-01T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

Afdelingsleder til Kjærsholm Botilbud

Skanderborg Kommune

Hørning
Socialpsykiatrien i Skanderborg kommune, søger en dynamisk og progressiv afdelingsleder, som har lyst og evne til at favne en Socialpsykiatri med en gammel historie, og med mod til at gå i nye retninger og indfri krav til en organisation under foran...
Indrykket:28. januar 2020

Cito A/S og Nethire Grenaa APS søger dygtig afdelingsleder

Cito A/S

Randers SV
CITO A S, og Nethire Grenaa APS søger dygtig afdelingsleder. Til vores materieludlejning i Grenå søger vi en dygtig afdelingsleder sælger, som kan indgå i vores stærke team. Du vil primært koncentrere dig om udlejning i Grenå, men vil også arbejde s...
Indrykket:28. januar 2020

Er du klar til et lederjob i en stor og dynamisk koncern?

LandboNord Østjylland Partnerselskab

Randers SØ
Er du en motiverende og fremsynet leder, som deler vores ambition om at give kunderne professionel rådgivning? Har du en stærk fornemmelse for landbrugsmarkedet, og kunne du tænke dig at få ansvaret for at lede og være med til at drive LandboNords a...
Indrykket:24. december 2019

Chef til Vejle Musikskole

Vejle Kommune, Kultur og Fritid

Vejle
Vejle Musikskole søger en musikskolechef, der kan sætte en tydelig retning, sikre følgeskab og med begejstring og engagement gå forrest i en faglig og organisatorisk udviklingsproces. Om jobbet Vejle Musikskole vil fremad. Vi vil være knudepunkt for...
Indrykket:16. januar 2020

Afdelingsleder

FKSSlamson A/S

Løsning
Da vores afdelingsleder har søgt nye udfordringer - søger vi hans afløser. Har du en god driftsmæssig og økonomisk forståelse og erfaring med kloakbranchen? Så er det måske dig, vi søger til en spændende stilling som afdelingsleder. Dagligdagen hos ...
Indrykket:23. januar 2020