Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Stefanshjemmet søger afdelingsleder

Afdelingsleder til Stefanshjemmet

Stefanshjemmet søger en afdelingsleder der brænder for ledelsen af fagligt engagerede og dygtige medarbejdere. Ledelsesstilen skal være båret af en kærlig og robust stil.

Stillingen er på fuldtid.

Stefanshjemmets tilbud er rettet til mennesker med erhvervet hjerneskade og/eller svære fysiske handicaps.

Stefanshjemmet er et socialpædagogisk bo- og aktivitetstilbud med henholdsvis 44 boliger og 60 ca. pladser i dagtilbuddet fordelt på eksterne og interne borgere. Der er en forstander og 4 afdelingsledere.

Vi tilbyder bostøtte, pleje, omsorg og aktivitetstilbud efter § 83, §85, og §104

Stefanshjemmet er et tværfagligt miljø med omkring 160 ansatte. Hovedfaggruppen er sosu-assistenter, pædagoger, ergo- og fysioterapeuter.

Det centrale er den aktive borger, med udgangspunkt i borgerens ønsker og drømme. Vi samles af vores neuropædagogiske tilgang samt værdier og etik.

Som kommende afdelingsleder vil du blive leder af en boafdeling og dagtilbuddets eksterne afdeling.

Vi søger en afdelingsleder med følgende kompetencer:

  • Du har formentlig en social- eller sundhedsfaglig baggrund.
  • Du skal brænde for borgernes og personalets trivsel.
  • Erfaring med døgnområdet og gerne med kendskab til Opus vagtplan WEB
  • Du må gerne være fagligt velfunderet i forhold til målgruppen.
  • Du er tydelig og nærværende i din ledelse.
  • Beslutningskraft i spændingsfeltet mellem involvering og vilkår.
  • God til at lytte.
  • God til at uddelegere og vise tillid til dine medarbejdere.
  • Kan indgå i et tillidsfuldt samarbejde med ledelseskollegaer.

 

Det er dog vigtigst for os at finde den rette. Har denne annonce fanget din interesse, er du meget velkommen til at kontakte forstander Erik Morten Jensen for spørgsmål. Kan kontaktes på 41858930 eller ermj@aarhus.dk. Ønsker du et besøg og nærmere intro vil der være mulighed for det.

Løn- og ansættelsesvilkår vil være i henhold til gældende overenskomst.

Stefanshjemmet er selvejende med driftsoverenskomst med Aarhus Kommune.

Ansøgningsfristen er mandag den 18. juni 2019 kl. 8.00

Ansøgningen skal sendes pr. mail til stefanshjemmet@aarhus.dk mærket ”afdelingsleder”. Ansøgningen skal indeholde henvisning til referencer.

Vi forventer at afholde samtaler fredag den 21. juni 2019.

 

Den selvejende institution Stefanshjemmet, Carl Nielsens vej 2, 8000 Aarhus C


Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

330033739Phoenix-48a81cd712019-05-28T00:00:00Stefanshjemmet søger afdelingsleder

Afdelingsleder til Stefanshjemmet

Stefanshjemmet søger en afdelingsleder der brænder for ledelsen af fagligt engagerede og dygtige medarbejdere. Ledelsesstilen skal være båret af en kærlig og robust stil.

Stillingen er på fuldtid.

Stefanshjemmets tilbud er rettet til mennesker med erhvervet hjerneskade og/eller svære fysiske handicaps.

Stefanshjemmet er et socialpædagogisk bo- og aktivitetstilbud med henholdsvis 44 boliger og 60 ca. pladser i dagtilbuddet fordelt på eksterne og interne borgere. Der er en forstander og 4 afdelingsledere.

Vi tilbyder bostøtte, pleje, omsorg og aktivitetstilbud efter § 83, §85, og §104

Stefanshjemmet er et tværfagligt miljø med omkring 160 ansatte. Hovedfaggruppen er sosu-assistenter, pædagoger, ergo- og fysioterapeuter.

Det centrale er den aktive borger, med udgangspunkt i borgerens ønsker og drømme. Vi samles af vores neuropædagogiske tilgang samt værdier og etik.

Som kommende afdelingsleder vil du blive leder af en boafdeling og dagtilbuddets eksterne afdeling.

Vi søger en afdelingsleder med følgende kompetencer:

  • Du har formentlig en social- eller sundhedsfaglig baggrund.
  • Du skal brænde for borgernes og personalets trivsel.
  • Erfaring med døgnområdet og gerne med kendskab til Opus vagtplan WEB
  • Du må gerne være fagligt velfunderet i forhold til målgruppen.
  • Du er tydelig og nærværende i din ledelse.
  • Beslutningskraft i spændingsfeltet mellem involvering og vilkår.
  • God til at lytte.
  • God til at uddelegere og vise tillid til dine medarbejdere.
  • Kan indgå i et tillidsfuldt samarbejde med ledelseskollegaer.

 

Det er dog vigtigst for os at finde den rette. Har denne annonce fanget din interesse, er du meget velkommen til at kontakte forstander Erik Morten Jensen for spørgsmål. Kan kontaktes på 41858930 eller ermj@aarhus.dk. Ønsker du et besøg og nærmere intro vil der være mulighed for det.

Løn- og ansættelsesvilkår vil være i henhold til gældende overenskomst.

Stefanshjemmet er selvejende med driftsoverenskomst med Aarhus Kommune.

Ansøgningsfristen er mandag den 18. juni 2019 kl. 8.00

Ansøgningen skal sendes pr. mail til stefanshjemmet@aarhus.dk mærket ”afdelingsleder”. Ansøgningen skal indeholde henvisning til referencer.

Vi forventer at afholde samtaler fredag den 21. juni 2019.

 

Den selvejende institution Stefanshjemmet, Carl Nielsens vej 2, 8000 Aarhus C

2019-06-19T00:52:39.040 Afdelingsleder til Stefanshjemmet Stefanshjemmet søger en afdelingsleder der brænder for ledelsen af fagligt engagerede og dygtige medarbejdere. Ledelsesstilen skal være båret af en kærlig og robust stil. Stillingen er på fuldtid. Stefanshjemmets tilbud er rettet til mennesker med erhvervet hjerneskade og eller svære fysiske handicaps. Stefanshjemmet er et socialpædagogisk bo- og aktivitetstilbud med henholdsvis 44 boliger og 60 ca. pladser i dagtilbuddet fordelt på eksterne og interne borgere. Der er en forstander og 4 afdelingsledere. Vi tilbyder bostøtte, pleje, omsorg og aktivitetstilbud efter 83, 85, og 104 Stefanshjemmet er et tværfagligt miljø med omkring 160 ansatte. Hovedfaggruppen er sosu-assistenter, pædagoger, ergo- og fysioterapeuter. Det centrale er den aktive borger, med udgangspunkt i borgerens ønsker og drømme. Vi samles af vores neuropædagogiske tilgang samt værdier og etik. Som kommende afdelingsleder vil du blive leder af en boafdeling og dagtilbuddets eksterne afdeling. Vi søger en afdelingsleder med følgende kompetencer: Du har formentlig en social- eller sundhedsfaglig baggrund. Du skal brænde for borgernes og personalets trivsel. Erfaring med døgnområdet og gerne med kendskab til Opus vagtplan WEB Du må gerne være fagligt velfunderet i forhold til målgruppen. Du er tydelig og nærværende i din ledelse. Beslutningskraft i spændingsfeltet mellem involvering og vilkår. God til at lytte. God til at uddelegere og vise tillid til dine medarbejdere. Kan indgå i et tillidsfuldt samarbejde med ledelseskollegaer. Det er dog vigtigst for os at finde den rette. Har denne annonce fanget din interesse, er du meget velkommen til at kontakte forstander Erik Morten Jensen for spørgsmål. Kan kontaktes på 41858930 eller ermj@aarhus.dk. Ønsker du et besøg og nærmere intro vil der være mulighed for det. Løn- og ansættelsesvilkår vil være i henhold til gældende overenskomst. Stefanshjemmet er selvejende med driftsoverenskomst med Aarhus Kommune. Ansøgningsfristen er mandag den 18. juni 2019 kl. 8.00 Ansøgningen skal sendes pr. mail til stefanshjemmet@aarhus.dk mærket afdelingsleder . Ansøgningen skal indeholde henvisning til referencer. Vi forventer at afholde samtaler fredag den 21. juni 2019. Den selvejende institution Stefanshjemmet, Carl Nielsens vej 2, 8000 Aarhus C11jobnet48a81cd7100000000000IDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2019-06-18T00:00:0000010EuropaDanmarkJyllandØstjyllandAarhus3536870STEFANSHJEMMET11Carl Nielsens Vej 28000Aarhus CDKDanmark0stefanshjemmet@aarhus.dkDKDanmarkDKDanmark8Fuldtid46Permanent769530JobNet4997072499707210028-05-20190https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=48a81cd7https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=48a81cd7https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=48a81cd7&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=48a81cd7&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButton1Dansk3Læse/ tale123204Afdelingschef6Ledelse361938083Erik Jensenstefanshjemmet@aarhus.dkDKDanmarkDKDanmark330048543Afdelingschef til Projektafdeling i Samn ForsyningRobot Har du kendskab til forsyningernes vitale rolle i samfundsudviklingen? Brænder du for at lede og derigennem bidrage til realiseringen af en ambitiøs og fokuseret strategi? Er du - på en og samme gang - optaget af sikker projektgennemførelse, relationer og udvikling? Og har du kendskab til forsyningsbranchens særlige muligheder og vilkår? Så læs videre! Samn forsyning er i en sund udvikling: Vi leverer drikkevand af høj kvalitet og afleder og renser spildevandet i en tid med kraftig byudvikling og voksende klimaudfordringer - og har hele tiden fokus på fortsat optimering af ydelser og drift både fagligt og økonomisk. Samn omsætter som koncern for mere end 330 MDKK og har næsten 100 medarbejdere. Projektafdelingen bidrager med 20 medarbejdere gennem planlægning, projektering, udbud og tilsyn til projekter for mere end 100MDKK år (nyanlæg, renoveringsprojekter, klimaprojekter og udviklingsprojekter). Det er et vigtigt strategisk mål for Samn at fortsætte udviklingen. Gennem tydelige og målbare, strategiske mål inden for bl.a. kundekontakt og service, innovation, grundvandsbeskyttelse og miljøansvarlighed vil vi i Samn fortsætte denne udvikling. Jobbet Som chef for Projektafdelingen får du et spændende job med mulighed for at gøre en forskel for kunderne og miljøet. Dine primære arbejdsopgaver er at sikre flow og udvikling i vores projekter: Fra det lille standardprojekt over data- og digitaliseringsprojekter til store klimaprojekter og innovative projekter. Med projektafdelingens meget kvalificerede medarbejdere er kompetenceniveauet højt, hvorfor de fleste projekter udføres in house med bistand udefra, når der er pres på. Der er stor faglig diversitet, hvor du til dagligt arbejder sammen med og kan trække på kolleger med mange forskellige kompetencer. Du refererer til den adm. direktør, og bliver en del af et meget velfungerende chefteam, hvor vi løfter i fællesskab. Det betyder, at du får stor indflydelse på retningen, og at du er med til at se muligheder og skabe konstruktive løsninger og åbninger - både på det strategiske niveau og ift. de konkrete projekter. Alle i organisationen har kunderne som vores vigtigste pejlemærke, da vi samler på tilfredse kunder og det får vi gennem innovative løsninger. Vi har det sjovt på arbejde vi elsker de faglige udfordringer og at skabe gode løsninger for vores kunder. Lønpakken matcher dine kvalifikationer og indeholder pensionsordning, resultatløn, feriefridage, sundhedsordning mv. Personen Vi forestiller os, at du både har teknisk uddannelse som ingeniør og har arbejdet indgående med økonomisk styring af projekter. Det er centralt, at du er en erfaren leder af projektledere. Du er en rollemodel og en naturlig leder, der evner at få det bedste ud af teamet. Endelig har du en juridisk forståelse, der bidrager til dit samlede overblik i hverdagen. Du er kendetegnet ved at være resultatorienteret systematisk og struktureret, så du sikrer opfølgning interesseret i at indgå i og bidrage til et stærkt og sammentømret chefteam nærværende, empatisk, nysgerrig og støttende kommunikativt stærk - både skriftligt og mundtligt bidrager du til overblik, motivation og resultater Organisationen Samn Forsyning er en dynamisk organisation. Samarbejdet foregår i et tillidsfuldt, humørfyldt og frit miljø, hvor den enkeltes evne til at tage ansvar og til at samarbejde på tværs vægtes højt. Vi går op i målrettet IT-anvendelse, forstået som fokus på at udvikle og forbedre systematisk og værdiskabende brug af data. Interesseret? Konsulentvirksomheden Mindbiz medvirker i rekrutteringen, og du bedes sende din ansøgning og dit CV snarest muligt via linket nedenfor. Der er ansøgningsfrist den 14. august. Første samtaler afholdes den 19. august og anden samtale den 23. august. Inden eventuel anden samtale bliver du bedt om at udfylde en personprofil og en kognitiv test. Spørgsmål kan rettes til adm. direktør Ole Texel, Samn Forsyning på otj@samn.dk eller til partner Niels Sparre, Mindbiz på ns@mindbiz.dk eller på tlf.: 4071 1400Har du kendskab til forsyningernes vitale rolle i samfundsudviklingen? Brænder du for at lede og derigennem bidrage til realiseringen af en ambitiøs og fokuseret strategi? Er du - på en og samme gang - optaget af sikker projektgennemførelse, relationer og udvikling? Og har du kendskab til forsyningsbranchens særlige muligheder og vilkår? Så læs videre!

Samn forsyning er i en sund udvikling: Vi leverer drikkevand af høj kvalitet og afleder og renser spildevandet i en tid med kraftig byudvikling og voksende klimaudfordringer - og har hele tiden fokus på fortsat optimering af ydelser og drift; både fagligt og økonomisk. Samn omsætter som koncern for mere end 330 MDKK og har næsten 100 medarbejdere. Projektafdelingen bidrager med 20 medarbejdere gennem planlægning, projektering, udbud og tilsyn til projekter for mere end 100MDKK/år (nyanlæg, renoveringsprojekter, klimaprojekter og udviklingsprojekter).

Det er et vigtigt strategisk mål for Samn at fortsætte udviklingen. Gennem tydelige og målbare, strategiske mål inden for bl.a. kundekontakt og –service, innovation, grundvandsbeskyttelse og miljøansvarlighed vil vi i Samn fortsætte denne udvikling.

Jobbet

Som chef for Projektafdelingen får du et spændende job med mulighed for at gøre en forskel for kunderne og miljøet. Dine primære arbejdsopgaver er at sikre flow og udvikling i vores projekter: Fra det lille ”standardprojekt” over data- og digitaliseringsprojekter til store klimaprojekter og innovative projekter.

Med projektafdelingens meget kvalificerede medarbejdere er kompetenceniveauet højt, hvorfor de fleste projekter udføres in house – med bistand udefra, når der er pres på. Der er stor faglig diversitet, hvor du til dagligt arbejder sammen med og kan trække på kolleger med mange forskellige kompetencer.

Du refererer til den adm. direktør, og bliver en del af et meget velfungerende chefteam, hvor vi løfter i fællesskab. Det betyder, at du får stor indflydelse på retningen, og at du er med til at se muligheder og skabe konstruktive løsninger og åbninger - både på det strategiske niveau og ift. de konkrete projekter. Alle i organisationen har kunderne som vores vigtigste pejlemærke, da vi samler på tilfredse kunder – og det får vi gennem innovative løsninger. Vi har det sjovt på arbejde – vi elsker de faglige udfordringer – og at skabe gode løsninger for vores kunder.

Lønpakken matcher dine kvalifikationer og indeholder pensionsordning, resultatløn, feriefridage, sundhedsordning mv.

Personen

Vi forestiller os, at du både har teknisk uddannelse som ingeniør og har arbejdet indgående med økonomisk styring af projekter. Det er centralt, at du er en erfaren leder af projektledere. Du er en rollemodel og en naturlig leder, der evner at få det bedste ud af teamet. Endelig har du en juridisk forståelse, der bidrager til dit samlede overblik i hverdagen.

Du er kendetegnet ved at være

  • resultatorienteret
  • systematisk og struktureret, så du sikrer opfølgning
  • interesseret i at indgå i og bidrage til et stærkt og sammentømret chefteam
  • nærværende, empatisk, nysgerrig og støttende
  • kommunikativt stærk - både skriftligt og mundtligt bidrager du til overblik, motivation og resultater

Organisationen

Samn Forsyning er en dynamisk organisation. Samarbejdet foregår i et tillidsfuldt, humørfyldt og frit miljø, hvor den enkeltes evne til at tage ansvar og til at samarbejde på tværs vægtes højt. Vi går op i målrettet IT-anvendelse, forstået som fokus på at udvikle og forbedre systematisk og værdiskabende brug af data.

Interesseret?

Konsulentvirksomheden Mindbiz medvirker i rekrutteringen, og du bedes sende din ansøgning og dit CV snarest muligt via linket nedenfor. Der er ansøgningsfrist den 14. august. Første samtaler afholdes den 19. august og anden samtale den 23. august. Inden eventuel anden samtale bliver du bedt om at udfylde en personprofil og en kognitiv test.

Spørgsmål kan rettes til adm. direktør Ole Texel, Samn Forsyning på otj@samn.dk eller til partner Niels Sparre, Mindbiz på ns@mindbiz.dk eller på tlf.: 4071 1400

Mindbiz ApSHorsens2019-06-25T00:00:002019-08-14T00:00:00
330039764Slip din indre leder løs i Tyréns' VVS-afdelingRobot Går du og gemmer på et lederpotentiale, som er klar til at se dagens lys? Eller er du allerede nået et stykke ud af ledervejen, men klar til at tage det næste skridt i karrieren? Så læs endelig videre Tyrens har taget sine første skridt på udviklingsrejsen, men du kan stadig nå med på turen. Det er en rejse, der byder på vækst, opbygning af nye fagområder og processer, bump på vejen, omveje og genveje, fede udfordringer og kollegaer med et stort drive imod sammen at opbygge og udvikle en forretning. Hvis du ikke allerede har erfaring med det, så oplærer vi dig i ressource- og pipelinestyring, MU-samtaler, og alt hvad der ellers følger med de 50 af dit nye job, som har overskriften Ledelse. De andre 50 er d r, hvor du kan lære dine nye kollegaer noget indenfor fx fag- eller projektledelse, projektering, design af løsningerne, DGNB, energiberegninger og bidrage i projekterne. Du vil møde succes på din vej hos Tyr ns, når du med dit fintunede menneskelige kompas finder din egen sti, som fører dig til de vigtigste resultater: Dit team kan mærke, at du går den ekstra mil for dem og er synlig og tilgængelig i dagligdagen. Det er vigtigt, at du har tid til at lytte og sparre om problemstillinger, vi møder i dagligdagen. Du griber og tager aktion på udfordringer og problemer, når de opstår. Du tager sammen med salgsteamet ansvar for opgavetilstrømningen og det netværksarbejde, der følger med rollen. Du støtter op om afdelingernes udvikling og vidensdeling. Du sælger 20 af egen afdelings omsætning ind gennem dine relationer og netværk eller kanvas salg. Du bidrager i ledelsesgruppen med dine sunde holdninger og tager ansvar for, at medarbejderne kan se, høre og mærke et samlet ledelseshold. Vores ambition er, at vores medarbejdere tydeligt kan se sammenhængskraft, drive, godt humør og enig ledelse. Om dig Du har en faglig stærk baggrund i VVS ventilationsfaget og erfaring fra en rådgivende ingeniørvirksomhed. Derudover er det allervigtigste dine personlige egenskaber. Vi forventer, at du har humor og empati, er bevidst om dit ansvar for dine medarbejdere og din afdeling, beslutningsdygtig, imødekommende og tilgængelig for dit team. Du bliver en del af en afdeling, som er veletableret med gode kollegaer, som glæder sig til at få dig med ombord på rejsen. Og en del af en organisation, hvor vi tror på vores medarbejdere. Vi giver dig chancen for at udvikle dig og din afdeling inden for spændende rammer. Vi arbejder efter strategien om, at vi skal være bedst, ikke størst . Derfor har vi et konstant fokus på forskning og udvikling. Tyr ns er fondsejet, og størstedelen af vores indtjening geninvesteres i vores medarbejdere via uddannelse og forskningsprojekter. Derfor er Tyr ns en kreativ, nytænkende og fagligt kompetent rådgivende ingeniørvirksomhed indenfor bygge- og anlægsbranchen. Vi er omkring 100 ansatte i Danmark. Vi er i vækst, og vi har et ønske om at vokse ansvarligt i løbet af de kommende år. Nærmere sagt sigter vi mod at blive omkring 200 ansatte i Danmark. Tyr ns A S er et datterselskab til Tyr ns AB, som har ca. 3000 ansatte fordelt i Sverige, England og Danmark. Vil du tage karrieren til næste niveau? Så send din ansøgning og dit CV via nedenstående link. mind A S varetager rekrutteringsprocessen, hvorfor alle henvendelser skal rettes hertil.

Går du og gemmer på et lederpotentiale, som er klar til at se dagens lys?

Eller er du allerede nået et stykke ud af ledervejen, men klar til at tage det næste skridt i karrieren?

Så læs endelig videre…

Tyrens har taget sine første skridt på udviklingsrejsen, men du kan stadig nå med på turen. Det er en rejse, der byder på vækst, opbygning af nye fagområder og processer, bump på vejen, omveje og genveje, fede udfordringer og kollegaer med et stort drive imod sammen at opbygge og udvikle en forretning.

Hvis du ikke allerede har erfaring med det, så oplærer vi dig i ressource- og pipelinestyring, MU-samtaler, og alt hvad der ellers følger med de 50% af dit nye job, som har overskriften Ledelse. De andre 50% er dér, hvor du kan lære dine nye kollegaer noget indenfor fx fag- eller projektledelse, projektering, design af løsningerne, DGNB, energiberegninger og bidrage i projekterne.

Du vil møde succes på din vej hos Tyréns, når du med dit fintunede menneskelige kompas finder din egen sti, som fører dig til de vigtigste resultater:

  • Dit team kan mærke, at du går den ekstra mil for dem og er synlig og tilgængelig i dagligdagen. Det er vigtigt, at du har tid til at lytte og sparre om problemstillinger, vi møder i dagligdagen.
  • Du griber og tager aktion på udfordringer og problemer, når de opstår.
  • Du tager sammen med salgsteamet ansvar for opgavetilstrømningen og det netværksarbejde, der følger med rollen.
  • Du støtter op om afdelingernes udvikling og vidensdeling.
  • Du sælger 20% af egen afdelings omsætning ind gennem dine relationer og netværk eller kanvas salg.
  • Du bidrager i ledelsesgruppen med dine sunde holdninger og tager ansvar for, at medarbejderne kan se, høre og mærke et samlet ledelseshold. Vores ambition er, at vores medarbejdere tydeligt kan se sammenhængskraft, drive, godt humør og enig ledelse.

Om dig…

Du har en faglig stærk baggrund i VVS/ventilationsfaget og erfaring fra en rådgivende ingeniørvirksomhed. Derudover er det allervigtigste dine personlige egenskaber. Vi forventer, at du har humor og empati, er bevidst om dit ansvar for dine medarbejdere og din afdeling, beslutningsdygtig, imødekommende og tilgængelig for dit team.

Du bliver en del af…

… en afdeling, som er veletableret med gode kollegaer, som glæder sig til at få dig med ombord på rejsen. Og en del af en organisation, hvor vi tror på vores medarbejdere. Vi giver dig chancen for at udvikle dig og din afdeling inden for spændende rammer. Vi arbejder efter strategien om, at vi skal være ”bedst, ikke størst”. Derfor har vi et konstant fokus på forskning og udvikling.

Tyréns er fondsejet, og størstedelen af vores indtjening geninvesteres i vores medarbejdere via uddannelse og forskningsprojekter. Derfor er Tyréns en kreativ, nytænkende og fagligt kompetent rådgivende ingeniørvirksomhed indenfor bygge- og anlægsbranchen.

Vi er omkring 100 ansatte i Danmark. Vi er i vækst, og vi har et ønske om at vokse ansvarligt i løbet af de kommende år. Nærmere sagt sigter vi mod at blive omkring 200 ansatte i Danmark. Tyréns A/S er et datterselskab til Tyréns AB, som har ca. 3000 ansatte fordelt i Sverige, England og Danmark.

Vil du tage karrieren til næste niveau?

Så send din ansøgning og dit CV via nedenstående link.

mind A/S varetager rekrutteringsprocessen, hvorfor alle henvendelser skal rettes hertil.

mindHerlev2019-06-07T00:00:002019-08-02T00:00:00
330061350Afdelingsleder til Urban Water, Aarhus eller AalborgRobot Kom og bring din ekspertise indenfor vand-infrastruktur, herunder klima, afløbs- og vandledningsprojekter samt passion for ledelse i spil, når du er med til at definere og udvikle Rambølls ydelser på området.For at blive en succes i jobbet er det afgørende, at du har et strategisk mindset samt en bred viden indenfor vandområdet, som gør dig i stand til at spotte trends på markedet og dermed agere proaktivt.Er du vores nye afdelingsleder? Klik på ansøg-knappen og start ansøgningsprocessen.Inviting bright mindsVil du flytte grænserne for dit fag, mens du udvikler dig i et miljø, hvor vi værdsætter samarbejde og tillid? Vi arbejder for at skabe en bæredygtig fremtid, og vi gør os umage for at sætte standarden for vores branche med inspirerende projekter og innovative løsninger. Hos os bliver du en del af en global virksomhed, der har haft succes siden 1945. Sammen går vi forrest og sætter positive aftryk på samfund, virksomheder og mennesker over hele verden.Du bliver en del af et fagligt stærkt holdSom vores nye afdelingsleder vil du stå i spidsen for en stærk og kompetent afdeling bestående af 21 eksperter, der løser et bredt spekter af opgaver inden for afløbs- og afvandingssystemer, klimatilpasning, LAR samt ledningssystemer generelt. Vi har en bred projektportefølje og løser projekter for forsyninger, kommuner, Banedanmark, Vejdirektoratet, industrier og developere, typisk i tæt samarbejde med kolleger på tværs af Rambøll. Vi er fordelt på Rambølls kontorer i Viborg, Herning, Aarhus og Aalborg. Vi arbejder meget på tværs mellem fagdisciplinerne på vores projekter og har mange samarbejder i hele organisationen i Rambøll, hvorfor der altid vil være spændende udfordringer at arbejde med lokalt, nationalt og globalt.Som afdelingsleder har du ansvaret for medarbejdere, økonomi, forretningsudvikling og markedsrettede aktiviteter. Du vil blive involveret i tilbudsprocesser, projektigangsættelser og deadlines, projektøkonomi og ressourceoverblik i afdelingens projekter. Du vil ligeledes få ansvar for at opbygge og videreudvikle kunderelationer, så Rambølls projekter fortsætter med at være de bedste på markedet, ligesom det sikrer mer- og gensalg.En gennemgående værdi i Rambøll og et af nøgleordene for ledelse er uddelegering af ansvar. Som leder vil du skulle agere sparringspartner for hele holdet og sørge for, at medarbejderne har de rette værktøjer for både personlig og faglig udvikling samt føler sig som en del af et stærkt team. En anden gennemgående værdi i Rambøll er samarbejde, og du vil i høj grad deltage i samarbejder med andre ledere og medarbejdere i Rambøll både i og uden for Danmark.Dit udgangspunkt for konstant udviklingDen personlige og faglige udvikling er ikke kun helliget medarbejderne i dit team, men er også vigtig for dig som leder. Derfor vil du fra din første dag i Rambøll blive støttet i din videre udvikling.Vi regner med, at dit udgangspunkt er: En ingeniøruddannelse med speciale inden for vand Anseelig erfaring med afløbsprojekter Et stort netværk i og god markedsforståelse for det danske vandmarked med specielt fokus på forsyningsselskaber og kommuner. Ledelseserfaring som enten team lead, afdelingsleder eller lignende Stærke sproglige og skriftlige evner på både dansk og engelsk Afdelingen, som du bliver leder for, består af flere stærke specialister på deres felt. Vi forventer derfor, at du har en bred faglig viden, som vil hjælpe dig i den faglige sparring med medarbejderne. Det vil være med til at sikre trivsel, vidensdeling og den høje faglighed, vi kræver af hinanden og som kunderne kræver af os.Du forstår vigtigheden af godt samarbejde i projekterne både internt og eksternt og kommunikerer med lethed med både medarbejdere, kunder og andre samarbejdspartnere. Du kan prioritere opgaver og fordele ressourcerne i en dynamisk hverdag, hvor tingene ofte ændrer sig. Til trods for den til tider omskiftelige hverdag, formår du at have et strategisk blik på både afdeling og marked, så du kan drive forretningsudvikling samt implementere en forretningsplan med øje for vækst.Velkommen til vores Vand-division I Rambøll har vi et globalt team med flere end 1.000 af nogle af verdens bedste vandrådgivere, der sikrer bæredygtig udvikling af vores samfund. Vi hjælper vores kunder med deres største udfordringer i forhold til at håndtere vand med løsninger, der skaber værdi for mennesker og natur. Vores kerneområder omfatter klimatilpasning og landskabsudvikling, håndtering af spildevand og industrielt vand, vandforsyning og -ressourcer samt vand-infrastruktur.Som afdelingsleder i Vand-divisionen vil du både indgå i et stærkt lederteam i Danmark og i et international lederteam. Hermed har du også en vigtig rolle i at bistå med at bringe dansk vand-know- how ud til internationale kunder samt at sætte det bedste hold af nationale og internationale eksperter til vores kunder i Danmark.Rambøll i DanmarkRambøll er Danmarks førende ingeniør-, design- og rådgivningsvirksomhed. Vi er flere end 3.500 eksperter på 13 kontorer i hele landet, der arbejder passioneret for at skabe løsninger inden for byggeri, transport, arkitektur byudvikling, vand, miljø, energi og management consulting. Hos os kan du være med til at skabe innovative og bæredygtige løsninger for vores kunder, borgere og samfundet.Sådan ansøger duAnsøg online. Vedhæft dit CV, motiveret ansøgning og relevante dokumenter, der viser, hvorfor du er den bedste kandidat til jobbet.Vil du vide mere om stillingen, kontakt direktør Annette Raben på anr@ramboll.dk eller 45 5161 8327.Vi glæder os til at læse din ansøgning. Ansøg: https: ramboll.wd3.myworkdayjobs.com en-US Experienced_Professionals job Aarhus Afdelingsleder-til-Urban-Water--Aarhus-eller-Aalborg_JR6654 apply

Kom og bring din ekspertise indenfor vand-infrastruktur, herunder klima, afløbs- og vandledningsprojekter samt passion for ledelse i spil, når du er med til at definere og udvikle Rambølls ydelser på området.

For at blive en succes i jobbet er det afgørende, at du har et strategisk mindset samt en bred viden indenfor vandområdet, som gør dig i stand til at spotte trends på markedet og dermed agere proaktivt.

Er du vores nye afdelingsleder? Klik på ansøg-knappen og start ansøgningsprocessen.

Inviting bright minds
Vil du flytte grænserne for dit fag, mens du udvikler dig i et miljø, hvor vi værdsætter samarbejde og tillid? Vi arbejder for at skabe en bæredygtig fremtid, og vi gør os umage for at sætte standarden for vores branche med inspirerende projekter og innovative løsninger. Hos os bliver du en del af en global virksomhed, der har haft succes siden 1945. Sammen går vi forrest og sætter positive aftryk på samfund, virksomheder og mennesker over hele verden.

Du bliver en del af et fagligt stærkt hold
Som vores nye afdelingsleder vil du stå i spidsen for en stærk og kompetent afdeling bestående af 21 eksperter, der løser et bredt spekter af opgaver inden for afløbs- og afvandingssystemer, klimatilpasning, LAR samt ledningssystemer generelt. Vi har en bred projektportefølje og løser projekter for forsyninger, kommuner, Banedanmark, Vejdirektoratet, industrier og developere, typisk i tæt samarbejde med kolleger på tværs af Rambøll. Vi er fordelt på Rambølls kontorer i Viborg, Herning, Aarhus og Aalborg. Vi arbejder meget på tværs mellem fagdisciplinerne på vores projekter og har mange samarbejder i hele organisationen i Rambøll, hvorfor der altid vil være spændende udfordringer at arbejde med lokalt, nationalt og globalt.

Som afdelingsleder har du ansvaret for medarbejdere, økonomi, forretningsudvikling og markedsrettede aktiviteter. Du vil blive involveret i tilbudsprocesser, projektigangsættelser og deadlines, projektøkonomi og ressourceoverblik i afdelingens projekter. Du vil ligeledes få ansvar for at opbygge og videreudvikle kunderelationer, så Rambølls projekter fortsætter med at være de bedste på markedet, ligesom det sikrer mer- og gensalg.

En gennemgående værdi i Rambøll og et af nøgleordene for ledelse er uddelegering af ansvar. Som leder vil du skulle agere sparringspartner for hele holdet og sørge for, at medarbejderne har de rette værktøjer for både personlig og faglig udvikling samt føler sig som en del af et stærkt team. En anden gennemgående værdi i Rambøll er samarbejde, og du vil i høj grad deltage i samarbejder med andre ledere og medarbejdere i Rambøll både i og uden for Danmark.

Dit udgangspunkt for konstant udvikling
Den personlige og faglige udvikling er ikke kun helliget medarbejderne i dit team, men er også vigtig for dig som leder. Derfor vil du fra din første dag i Rambøll blive støttet i din videre udvikling.

Vi regner med, at dit udgangspunkt er:

  • En ingeniøruddannelse med speciale inden for vand
  • Anseelig erfaring med afløbsprojekter
  • Et stort netværk i og god markedsforståelse for det danske vandmarked med specielt fokus på forsyningsselskaber og kommuner.
  • Ledelseserfaring som enten team lead, afdelingsleder eller lignende
  • Stærke sproglige og skriftlige evner på både dansk og engelsk

Afdelingen, som du bliver leder for, består af flere stærke specialister på deres felt. Vi forventer derfor, at du har en bred faglig viden, som vil hjælpe dig i den faglige sparring med medarbejderne. Det vil være med til at sikre trivsel, vidensdeling og den høje faglighed, vi kræver af hinanden og som kunderne kræver af os.

Du forstår vigtigheden af godt samarbejde i projekterne både internt og eksternt og kommunikerer med lethed med både medarbejdere, kunder og andre samarbejdspartnere. Du kan prioritere opgaver og fordele ressourcerne i en dynamisk hverdag, hvor tingene ofte ændrer sig. Til trods for den til tider omskiftelige hverdag, formår du at have et strategisk blik på både afdeling og marked, så du kan drive forretningsudvikling samt implementere en forretningsplan med øje for vækst.

Velkommen til vores Vand-division 
I Rambøll har vi et globalt team med flere end 1.000 af nogle af verdens bedste vandrådgivere, der sikrer bæredygtig udvikling af vores samfund. Vi hjælper vores kunder med deres største udfordringer i forhold til at håndtere vand med løsninger, der skaber værdi for mennesker og natur. Vores kerneområder omfatter klimatilpasning og landskabsudvikling, håndtering af spildevand og industrielt vand, vandforsyning og -ressourcer samt vand-infrastruktur.

Som afdelingsleder i Vand-divisionen vil du både indgå i et stærkt lederteam i Danmark og i et international lederteam. Hermed har du også en vigtig rolle i at bistå med at bringe dansk vand-know- how ud til internationale kunder samt at sætte det bedste hold af nationale og internationale eksperter til vores kunder i Danmark.

Rambøll i Danmark
Rambøll er Danmarks førende ingeniør-, design- og rådgivningsvirksomhed. Vi er flere end 3.500 eksperter på 13 kontorer i hele landet, der arbejder passioneret for at skabe løsninger inden for byggeri, transport, arkitektur & byudvikling, vand, miljø, energi og management consulting. Hos os kan du være med til at skabe innovative og bæredygtige løsninger for vores kunder, borgere og samfundet.

Sådan ansøger du
Ansøg online. Vedhæft dit CV, motiveret ansøgning og relevante dokumenter, der viser, hvorfor du er den bedste kandidat til jobbet.

Vil du vide mere om stillingen, kontakt direktør Annette Raben på anr@ramboll.dk eller +45 5161 8327.

Vi glæder os til at læse din ansøgning.

Ansøg:

https://ramboll.wd3.myworkdayjobs.com/en-US/Experienced_Professionals/job/Aarhus/Afdelingsleder-til-Urban-Water--Aarhus-eller-Aalborg_JR6654/apply

RAMBØLL DANMARK A/S, Århus NAarhus N2019-07-17T00:00:002019-08-28T00:00:00
330059309Kombineret leder og interviewer til interviewcenter i København - erfaring med interview-arbejde et mustRobot I Aalund Nordics interviewcenter i Toldbodgade i København mangler vi en ny kollega. Vi håber, at det er dig! Som kombineret leder og interviewer skal du kunne: Lide at tage kontakt ved hjælp af telefonen og have evnen til at motivere andre til at deltage i telefoninterview. Være moden, ansvarsfuld og stabil Have gåpåmod Fungere godt i en mindre gruppe Være effektiv og få tingene gjort være pålidelig og punktlig Fra vores hyggelige interviewcenter laver vi dagligt interviews med erhvervsledere i Danmark, Norge og Sverige. Arbejdstiderne er mandag til torsdag fra kl 8.30 til 16.00 og kl 8.30-14.30 om fredagen. Vi søger en moden person med en god telefonstemme, som godt kan lide at snakke med forskellige mennesker på et professionelt niveau, og som har erfaring fra lignende arbejde. Der er tale om en fuldtidsstilling med fast løn. Du skal selv interviewe, men også være ansvarlig for at lære nye interviewere op, samt være ansvarlig for lokalerne og det daglige arbejde, i samarbejde med konsulenterne på Toldbodgade i København. Du får en grundig oplæring, samt god støtte, for at komme i gang. Spændende job i internationalt miljø Vi laver primært interview med eksperter, ledere og topchefer i virksomheder Du skal styre et interview-team Du er god til mennesker og har leder-flair Kvalifikationer Du har erfaring med interview-arbejde og kan selv vise nyansatte, hvordan man gør. Er god til at motivere og pleje medarbejdere, men også holde styr på effektiviteten. Du kan være dansk, norsk eller svensk. Smil, godt humør og god til dialog med kunder på besøg i call centret. Stillingen ønskes tiltrådt medio august. Kontakt Teamleder Michelle Thingvad for mere information på mto@aalund.com

I Aalund Nordics interviewcenter i Toldbodgade i København mangler vi en ny kollega. Vi håber, at det er dig!

Som kombineret leder og interviewer skal du kunne:

• Lide at tage kontakt ved hjælp af telefonen og have evnen til at motivere andre til at deltage i telefoninterview.

• Være moden, ansvarsfuld og stabil • Have gåpåmod

• Fungere godt i en mindre gruppe • Være effektiv og få tingene gjort • være pålidelig og punktlig 


Fra vores hyggelige interviewcenter laver vi dagligt interviews med erhvervsledere i Danmark, Norge og Sverige. Arbejdstiderne er mandag til torsdag fra kl 8.30 til 16.00 og kl 8.30-14.30 om fredagen.

Vi søger en moden person med en god telefonstemme, som godt kan lide at snakke med forskellige mennesker på et professionelt niveau, og som har erfaring fra lignende arbejde. Der er tale om en fuldtidsstilling med fast løn.

Du skal selv interviewe, men også være ansvarlig for at lære nye interviewere op, samt være ansvarlig for lokalerne og det daglige arbejde, i samarbejde med konsulenterne på Toldbodgade i København.

Du får en grundig oplæring, samt god støtte, for at komme i gang.

Spændende job i internationalt miljø
• Vi laver primært interview med eksperter, ledere og topchefer i virksomheder
• Du skal styre et interview-team
• Du er god til mennesker og har leder-flair

Kvalifikationer
• Du har erfaring med interview-arbejde og kan selv vise nyansatte, hvordan man gør.
• Er god til at motivere og pleje medarbejdere, men også holde styr på effektiviteten.
• Du kan være dansk, norsk eller svensk.
• Smil, godt humør og god til dialog med kunder på besøg i call centret. 

 

Stillingen ønskes tiltrådt medio august.


Kontakt Teamleder Michelle Thingvad for mere information på mto@aalund.com

AALUND BUSINESS RESEARCH A/SAarhus C2019-07-12T00:00:002019-08-05T00:00:00
330061563Formidlingschef til Det Grønne MuseumRobot Det Grønne Museum søger pr. 1. oktober 2019 eller snarest derefter en medarbejder, der i samarbejde med museets ledelse skal udvikle og varetage museets formidling. Vi står foran en række store og spændende opgaver i de kommende år, hvor museet skal positionere sig i danskernes bevidsthed som det nye statslige museum for jagt, skov, landbrug og mad. Dette skal blandt andet ske ved at udvikle nye store signaturudstillinger på tværs af vores emneområder og ved at styrke museets digitale formidling. Den nye formidlingschef skal i tæt samarbejde med museets ledelse udvikle og udfylde formidlingsrammerne indenfor museets mission, der lyder: Det Grønne Museum styrker historiebevidsthed og aktivt medborgerskab ved at belyse, hvorledes den kulturhistoriske og teknologiske udvikling indenfor jagten, skoven, landbruget og maden har haft og stadig har afgørende betydning for menneskers hverdag og for landskabet og naturen. Vi tilbyder et spændende, udfordrende og afvekslende job i et nyligt fusioneret innovativt miljø med et team af engagerede og dygtige kolleger, der alle bidrager til både visioner og daglig drift, og hvor du kommer til at arbejde med nye måder at tænke museum på. Arbejdsområde Du skal lede og udvikle en afdeling med fem faste medarbejdere plus tilknyttede projektmedarbejdere og studerende. Dertil kommer også overordnet ledelse af museets særkende og meget vigtige ressource: vores ca. 350 aktive frivillige, der er organiseret i 13 forskellige laug. Museets hovedfokus lige nu er udarbejdelse af strategier for de næste 4 år samt udvikling og fundraising til Det Grønne Museums Danmarkshistorie , som er museets første nye 2.500 m2 (i to dele) store basisudstilling, der tænkes opbygget på tværs af vores fagområder. Vi lægger stor vægt på, at museets formidling ikke udelukkende foregår indendørs, men også er sanselige oplevelser under åben himmel i haver, marker, stalde og skov. Der skal også være fremtidigt fokus på at bringe museet ud i det øvrige Danmark og derigennem synliggøre Det Grønne Museums værdi og identitet nationalt såvel som internationalt. Kvalifikationer Vi forudsætter, at du har akademiske kvalifikationer inden for et museumsrelevant fag. Vi lægger vægt på, at du: Har interesse for mennesker, historie, kultur og natur Har lyst til at lede og arbejde sammen med et stærkt team af kolleger og frivillige, der brænder for at udvikle stedet til et af Danmarks bedste museer Er stærk til både mundtlig og skriftlig kommunikation Har let ved at kommunikere og samarbejde på tværs af museets fagligheder og med vores mange samarbejdspartnere Har erfaring med ledelse af større projekter Har fingeren på pulsen og kendskab til nye former for formidling, herunder også digital formidling. Meget gerne i en international sammenhæng Kan udarbejde et realistisk budget - og har fokus på at holde det Har erfaring med fundraising og ansøgningsarbejde Er fuld af spændende ideer, har et godt humør og er klar til at indgå i en uhøjtidelig atmosfære Løn og ansættelsesvilkår Arbejdstiden er 37 timer om ugen. Stillingen indebærer også aften- og weekendarbejde i forbindelse med museets arrangementer. Det for tiden gældende tjenested er Det Grønne Museum, Randersvej 4, 8963 Auning. Der kan ikke påregnes faste hjemmearbejdsdage. Løn- og ansættelsesvilkår fastsættes efter gældende overenskomst. Stillingen ønskes besat fra d. 1. oktober 2019 eller snarest derefter. Ansøgning Ansøgning med opdateret CV mailes til job@dgmuseum.dk senest mandag d. 12. august 2019 kl. 10.00. Vi opfordrer til yderligere at indsende oplysninger om evt. frivilligt arbejde, således at de kan indgå i den samlede vurdering. Nærmere oplysninger om museet på museets hjemmeside www.detgrønnemuseum.dk . Evt. yderligere information om stillingen fås ved henvendelse til museets direktør Anne Bjerrekær på tlf. 20 80 12 78. Kandidater, der udvælges til samtale, vil få besked fredag d. 16. august. Første samtalerunde finder sted tirsdag d. 20. august, en evt. anden runde afholdes fredag d. 23. august. Det Grønne Museum opfordrer til, at alle kvalificerede uanset personlig baggrund søger stillingen. Det Grønne Museum er dannet i 2017 som det nationale hovedmuseum for jagt, skov, landbrug og mad og har fokus på menneskets samspil med naturen og kulturlandskabet. Museet har ca. 35 ansatte samt ca. 350 aktive frivillige, der medvirker til at holde museet levende. Museet besøges årligt af ca. 100.000 gæster.

Det Grønne Museum søger pr. 1. oktober 2019 eller snarest derefter en medarbejder, der i samarbejde med museets ledelse skal udvikle og varetage museets formidling.

Vi står foran en række store og spændende opgaver i de kommende år, hvor museet skal positionere sig i danskernes bevidsthed som det nye statslige museum for jagt, skov, landbrug og mad. Dette skal blandt andet ske ved at udvikle nye store signaturudstillinger på tværs af vores emneområder og ved at styrke museets digitale formidling. Den nye formidlingschef skal i tæt samarbejde med museets ledelse udvikle og udfylde formidlingsrammerne indenfor museets mission, der lyder:

Det Grønne Museum styrker historiebevidsthed og aktivt medborgerskab ved at belyse, hvorledes den kulturhistoriske og teknologiske udvikling indenfor jagten, skoven, landbruget og maden har haft og stadig har afgørende betydning for menneskers hverdag og for landskabet og naturen.

 

Vi tilbyder et spændende, udfordrende og afvekslende job i et nyligt fusioneret innovativt miljø med et team af engagerede og dygtige kolleger, der alle bidrager til både visioner og daglig drift, og hvor du kommer til at arbejde med nye måder at tænke museum på.

Arbejdsområde

Du skal lede og udvikle en afdeling med fem faste medarbejdere plus tilknyttede projektmedarbejdere og studerende. Dertil kommer også overordnet ledelse af museets særkende og meget vigtige ressource: vores ca. 350 aktive frivillige, der er organiseret i 13 forskellige laug.

Museets hovedfokus lige nu er udarbejdelse af strategier for de næste 4 år samt udvikling og fundraising til ”Det Grønne Museums Danmarkshistorie”, som er museets første nye 2.500 m2 (i to dele) store basisudstilling, der tænkes opbygget på tværs af vores fagområder.

Vi lægger stor vægt på, at museets formidling ikke udelukkende foregår indendørs, men også er sanselige oplevelser under åben himmel i haver, marker, stalde og skov. Der skal også være fremtidigt fokus på at bringe museet ud i det øvrige Danmark og derigennem synliggøre Det Grønne Museums værdi og identitet nationalt såvel som internationalt.

Kvalifikationer

Vi forudsætter, at du har akademiske kvalifikationer inden for et museumsrelevant fag.

Vi lægger vægt på, at du:

  • Har interesse for mennesker, historie, kultur og natur
  • Har lyst til at lede og arbejde sammen med et stærkt team af kolleger og frivillige, der brænder for at udvikle stedet til et af Danmarks bedste museer
  • Er stærk til både mundtlig og skriftlig kommunikation
  • Har let ved at kommunikere og samarbejde på tværs af museets fagligheder – og med vores mange samarbejdspartnere
  • Har erfaring med ledelse af større projekter
  • Har ”fingeren på pulsen” og kendskab til nye former for formidling, herunder også digital formidling. Meget gerne i en international sammenhæng
  • Kan udarbejde et realistisk budget - og har fokus på at holde det
  • Har erfaring med fundraising og ansøgningsarbejde
  • Er fuld af spændende ideer, har et godt humør og er klar til at indgå i en uhøjtidelig atmosfære
  •  

Løn og ansættelsesvilkår

Arbejdstiden er 37 timer om ugen. Stillingen indebærer også aften- og weekendarbejde i forbindelse med museets arrangementer.

Det for tiden gældende tjenested er Det Grønne Museum, Randersvej 4, 8963 Auning. Der kan ikke påregnes faste hjemmearbejdsdage. Løn- og ansættelsesvilkår fastsættes efter gældende overenskomst.

Stillingen ønskes besat fra d. 1. oktober 2019 eller snarest derefter.

Ansøgning

Ansøgning med opdateret CV mailes til job@dgmuseum.dk senest mandag d. 12. august 2019 kl. 10.00. Vi opfordrer til yderligere at indsende oplysninger om evt. frivilligt arbejde, således at de kan indgå i den samlede vurdering.

Nærmere oplysninger om museet på museets hjemmeside www.detgrønnemuseum.dk . Evt. yderligere information om stillingen fås ved henvendelse til museets direktør Anne Bjerrekær på tlf. 20 80 12 78.

Kandidater, der udvælges til samtale, vil få besked fredag d. 16. august. Første samtalerunde finder sted tirsdag d. 20. august, en evt. anden runde afholdes fredag d. 23. august.

Det Grønne Museum opfordrer til, at alle kvalificerede uanset personlig baggrund søger stillingen.

Det Grønne Museum er dannet i 2017 som det nationale hovedmuseum for jagt, skov, landbrug og mad – og har fokus på menneskets samspil med naturen og kulturlandskabet. Museet har ca. 35 ansatte samt ca. 350 aktive frivillige, der medvirker til at holde museet levende. Museet besøges årligt af ca. 100.000 gæster.

Det Grønne MuseumAuning2019-07-18T00:00:002019-08-12T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

Afdelingschef til Projektafdeling i Samn Forsyning

Mindbiz ApS

Horsens
Har du kendskab til forsyningernes vitale rolle i samfundsudviklingen? Brænder du for at lede og derigennem bidrage til realiseringen af en ambitiøs og fokuseret strategi? Er du - på en og samme gang - optaget af sikker projektgennemførelse, relatio...
Indrykket:25. juni 2019
Udløbsdato:14. august 2019

Slip din indre leder løs i Tyréns' VVS-afdeling

mind

Herlev
Går du og gemmer på et lederpotentiale, som er klar til at se dagens lys? Eller er du allerede nået et stykke ud af ledervejen, men klar til at tage det næste skridt i karrieren? Så læs endelig videre Tyrens har taget sine første skridt på udvikling...
Indrykket:7. juni 2019
Udløbsdato:2. august 2019

Afdelingsleder til Urban Water, Aarhus eller Aalborg

RAMBØLL DANMARK A/S, Århus N

Aarhus N
Kom og bring din ekspertise indenfor vand-infrastruktur, herunder klima, afløbs- og vandledningsprojekter samt passion for ledelse i spil, når du er med til at definere og udvikle Rambølls ydelser på området.For at blive en succes i jobbet er det af...
Indrykket:17. juli 2019
Udløbsdato:28. august 2019

Kombineret leder og interviewer til interviewcenter i København - erfaring med interview-arbejde et must

AALUND BUSINESS RESEARCH A/S

Aarhus C
I Aalund Nordics interviewcenter i Toldbodgade i København mangler vi en ny kollega. Vi håber, at det er dig! Som kombineret leder og interviewer skal du kunne: Lide at tage kontakt ved hjælp af telefonen og have evnen til at motivere andre til at d...
Indrykket:12. juli 2019
Udløbsdato:5. august 2019

Formidlingschef til Det Grønne Museum

Det Grønne Museum

Auning
Det Grønne Museum søger pr. 1. oktober 2019 eller snarest derefter en medarbejder, der i samarbejde med museets ledelse skal udvikle og varetage museets formidling. Vi står foran en række store og spændende opgaver i de kommende år, hvor museet skal...
Indrykket:18. juli 2019
Udløbsdato:12. august 2019