Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Stillingsopslag administrativ medarbejder Område Vest Ældre

Trives du godt i rollen som smilende blæksprutte med mange bolde i luften, så er det måske jobbet som administrativ medarbejder hos os du skulle søge.

Vi søger en administrativ medarbejder på 24 timer om ugen, som vil være med til at sikre en stabil drift og god service til borgere, pårørende, medarbejdere og ledere. Timerne fordeles på en 4 dages arbejdsuge.

Dine arbejdsopgaver vil bl.a. være: 

  • Varetagelse af personaleadministration
  • Telefonbetjening
  • Betaling af regninger
  • Indkøb
  • Opdatering af områdets hjemmeside
  • Økonomigennemgang
  • Medvirke til at udvikle arbejdsgange med henblik på effektivisering af arbejdsopgaverne.
  • Arbejde i systemerne Acadre, Prisme, KMD, Nexus, PCD Food og Office.

Du bliver ansvarlig for selv at tilrettelægge dit arbejde i samarbejde med kollega og lederne og du vil indgå i ERFA gruppen sammen med øvrige administrative medarbejdere i Vejen Kommune.

Område Vest består af 3 plejecentre og et akutsygepleje team. Du vil som udgangspunkt blive tilknyttet de 2 af plejecentrene, Åparken i Holsted og Åstruplund i Glejbjerg.

Hos os lægger vi vægt på et sundt arbejdsmiljø, hvor vi hjælpes ad og løser opgaverne i fællesskab. Vi holder af en uformel og imødekommende tone og et godt grin.

Har du spørgsmål til stillingen er du velkommen til at kontakte Områdeleder Bettina Rimdal ber@vejen.dk eller telefon 3017 0448

Løn- og ansættelsesvilkår i henhold til gældende overenskomst. 

Vi foretrækker, at du søger stillingen online ved at bruge knappen ”send ansøgning”. Husk at vedhæfte din ansøgning og CV samt andre relevante bilag. 

Ansøgningsfrist d. 13.oktober 2019. Ansættelsessamtaler holder vi d. 28.0ktober 2019.

Ansættelse: 1. december 2019

Funktionsbeskrivelse

Overvejer du at flytte til Vejen? Så kan du få hjælp til bosætning. Se mere på https://boivejen.inst.vejen.dk/


Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

330089313Phoenix-a2176a9a12019-09-13T02:00:35.030Stillingsopslag administrativ medarbejder Område Vest Ældre

Trives du godt i rollen som smilende blæksprutte med mange bolde i luften, så er det måske jobbet som administrativ medarbejder hos os du skulle søge.

Vi søger en administrativ medarbejder på 24 timer om ugen, som vil være med til at sikre en stabil drift og god service til borgere, pårørende, medarbejdere og ledere. Timerne fordeles på en 4 dages arbejdsuge.

Dine arbejdsopgaver vil bl.a. være: 

  • Varetagelse af personaleadministration
  • Telefonbetjening
  • Betaling af regninger
  • Indkøb
  • Opdatering af områdets hjemmeside
  • Økonomigennemgang
  • Medvirke til at udvikle arbejdsgange med henblik på effektivisering af arbejdsopgaverne.
  • Arbejde i systemerne Acadre, Prisme, KMD, Nexus, PCD Food og Office.

Du bliver ansvarlig for selv at tilrettelægge dit arbejde i samarbejde med kollega og lederne og du vil indgå i ERFA gruppen sammen med øvrige administrative medarbejdere i Vejen Kommune.

Område Vest består af 3 plejecentre og et akutsygepleje team. Du vil som udgangspunkt blive tilknyttet de 2 af plejecentrene, Åparken i Holsted og Åstruplund i Glejbjerg.

Hos os lægger vi vægt på et sundt arbejdsmiljø, hvor vi hjælpes ad og løser opgaverne i fællesskab. Vi holder af en uformel og imødekommende tone og et godt grin.

Har du spørgsmål til stillingen er du velkommen til at kontakte Områdeleder Bettina Rimdal ber@vejen.dk eller telefon 3017 0448

Løn- og ansættelsesvilkår i henhold til gældende overenskomst. 

Vi foretrækker, at du søger stillingen online ved at bruge knappen ”send ansøgning”. Husk at vedhæfte din ansøgning og CV samt andre relevante bilag. 

Ansøgningsfrist d. 13.oktober 2019. Ansættelsessamtaler holder vi d. 28.0ktober 2019.

Ansættelse: 1. december 2019

Funktionsbeskrivelse

Overvejer du at flytte til Vejen? Så kan du få hjælp til bosætning. Se mere på https://boivejen.inst.vejen.dk/
2019-10-14T00:51:09.153 Trives du godt i rollen som smilende blæksprutte med mange bolde i luften, så er det måske jobbet som administrativ medarbejder hos os du skulle søge. Vi søger en administrativ medarbejder på 24 timer om ugen, som vil være med til at sikre en stabil drift og god service til borgere, pårørende, medarbejdere og ledere. Timerne fordeles på en 4 dages arbejdsuge. Dine arbejdsopgaver vil bl.a. være: Varetagelse af personaleadministration Telefonbetjening Betaling af regninger Indkøb Opdatering af områdets hjemmeside Økonomigennemgang Medvirke til at udvikle arbejdsgange med henblik på effektivisering af arbejdsopgaverne. Arbejde i systemerne Acadre, Prisme, KMD, Nexus, PCD Food og Office. Du bliver ansvarlig for selv at tilrettelægge dit arbejde i samarbejde med kollega og lederne og du vil indgå i ERFA gruppen sammen med øvrige administrative medarbejdere i Vejen Kommune. Område Vest består af 3 plejecentre og et akutsygepleje team. Du vil som udgangspunkt blive tilknyttet de 2 af plejecentrene, Åparken i Holsted og Åstruplund i Glejbjerg. Hos os lægger vi vægt på et sundt arbejdsmiljø, hvor vi hjælpes ad og løser opgaverne i fællesskab. Vi holder af en uformel og imødekommende tone og et godt grin. Har du spørgsmål til stillingen er du velkommen til at kontakte Områdeleder Bettina Rimdal ber@vejen.dk eller telefon 3017 0448 Løn- og ansættelsesvilkår i henhold til gældende overenskomst. Vi foretrækker, at du søger stillingen online ved at bruge knappen send ansøgning . Husk at vedhæfte din ansøgning og CV samt andre relevante bilag. Ansøgningsfrist d. 13.oktober 2019. Ansættelsessamtaler holder vi d. 28.0ktober 2019. Ansættelse: 1. december 2019 Funktionsbeskrivelse Overvejer du at flytte til Vejen? Så kan du få hjælp til bosætning. Se mere på https: boivejen.inst.vejen.dk10Phoenixa2176a9a101000000000IDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2019-10-13T00:00:000000https://candidate.hr-manager.net/ApplicationInit.aspx?cid=1387&ProjectId=144611&DepartmentId=20055&MediaId=4616&SkipAdvertisement=true0EuropaDanmarkJyllandSyd- og SønderjyllandVejen3607209Område Vest11Rådhuspassagen 36600VejenDKDanmarkORS/a2176a9a_logo.pngORS/Small/a2176a9a_logo.png0DKDanmarkDanmark7Deltid46Permanent823158VejenMinimum14461100013-09-20191https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=a2176a9ahttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=a2176a9ahttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=a2176a9a&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=a2176a9a&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonStillingsopslag administrativ medarbejder Område Vest Ældre1Dansk3Læse/ tale934941Administrativ medarbejder5Kontor og administration362690908kh@vejen.dkDanmarkDanmark330105560Boligstrategisk koordinatorProfile Med interesse for byudvikling, fremtidens boformer, strategisk boligudvikling og boligpolitik Skal du være med til at udvikle fremtidens Vejle? Om jobbet Vi søger en alsidig medarbejder, der skal virke som Vejles boligstrategiske koordinator, med interesse og gerne med erfaring inden for byudvikling, fremtidens boformer, strategisk boligudvikling og boligpolitik. Har du erfaring med byudvikling, er du på forkant med nye boformer, boligtyper og boligpolitiske tendenser og kan du bringe din viden i spil både internt og eksternt? Kan du netværke, skabe stærke samarbejdsrelationer og tværfaglige fællesskaber? Kan du favne både strategiske udviklingsprojekter og hands-on sekretariatsfunktioner? Har du erfaring fra en politisk ledet organisation og indsigt i den almene boligsektor? Og evner du at kommunikere letforståeligt og levende så både 1:1 formidling og fondsansøgninger får gennemslagskraft og vækker begejstring? Så er det måske dig, der skal stå i spidsen for vores spændende udviklingsprojekt, hvor vi skal implementere vores fremtidige boligpolitik. Formålet er at styrke det boligstrategiske fokus i Vejle og sikre et mangfoldigt og attraktivt udbud af boliger, idet Vejle Kommune oplever en stærk vækst og positiv tilflytning til både Vejle by og kommune. Du vil få ansvar for varierede opgaver som at styrke det tværfaglige samarbejde i kommunen og med vores eksterne interessenter at lede det strategiske boligudviklingsprojekt, herunder facilitere og betjene samarbejdet med de almene boligorganisationer i Bolig Politisk Styregruppe (BPS) og Forum for Koordination og Udvikling (FKU) (se www.bolivvejle.dk). at være på forkant med boligudvikling, boligstrategiske tiltag og muligheder samt omsætte dette til indsatser at være opsøgende ift. boligstrategiske fonde og puljer at implementere Vejle Kommunes fremtidige boligpolitik, som pt. er i høring (læs udkastet her https: www.vejle.dk borger faa-indflydelse hoeringer boligpolitik-2019-23 ) igangsætte delprojekter handlinger, dele viden og formidle bredt om projekter samt løbende evaluere indsatser og effekter Det er vigtigt for at lykkedes i stillingen, at du har erfaring med at udvikle de gode processer og selv kan definere delprojekter handlinger, som kan understøtte implementeringen af Vejle Kommunes boligpolitik. Du skal kunne anvende monitoreringsværktøjer og udarbejde bolig behovsanalyser mm. for aktivt at kunne understøtte planer og strategier, der til sammen skal bidrage til at indfri byrådets vision Vejle med vilje. Vi forventer af dig Vi søger en udadvendt udviklingsorienteret akademiker (samfundsvidenskabelig eller lignende) med politisk tæft og med flair for at skabe stærke tværfaglige partnerskaber. Herudover skal du evne at orientere dig inden for nye trends, skabe overblik og kunne samle trådene i de enkelte projekter. Vi tilbyder dig Vi tilbyder et spændende job hvor du får mulighed for selvstændigt at arbejde med det boligpolitiske område og sætte dit aftryk på implementeringen af boligpolitikken. Du vil komme til at samarbejde med dygtige og ambitiøse kollegaer i et tværfagligt miljø. Du kommer til at arbejde i en kommune, hvor der er højt til loftet og blive en del af Teknik & Miljø, der arbejder seriøst med målsætningen om at levere høj service til borgere og samarbejdspartnere. Din arbejdsplads ligger centralt i Vejle og i gåafstand til stationen. Ansættelsesvilkår Løn- og ansættelsesvilkår efter overenskomst og lokal løn. Tiltrædelse pr. 1. december 2019 eller snarest derefter. Stillingen er på 37 timer uge og er samfinansieret af Vejle Kommune og de almene boligorganisationer i Vejle Kommune. Stillingen er forankret i Teknik & Miljø, Vejle Kommune. Om os I Teknik & Miljø er vi 380 engagerede medarbejdere med vidt forskellig faglig baggrund, der arbejder sammen om udviklingen af Vejle Kommune. Vækst og samskabelse er centralt i vores hverdag. Flere oplysninger Vil du vide mere om stillingen generelt, kan du kontakte Stabschef Thomas Kirsten eller Planchef Lars Buksti på tlf. 7681 2202. Vi ser frem til at høre fra dig! Ansøgningsfrist Vi skal have din ansøgning senest den 8. november 2019. Vi har ansættelsessamtaler torsdag den 14. november 2019 og anden samtale den torsdag 21. november 2019. I forbindelse med anden samtale vil der blive gennemført profiltest, ligesom der vil skulle indhentes referencer inden eventuel ansættelse. Profilanalyse Vi benytter personprofilanalyse og eventuelt cases i forbindelse med ansættelsen.

Med interesse for byudvikling, fremtidens boformer, strategisk boligudvikling og boligpolitik 

Skal du være med til at udvikle fremtidens Vejle? 

Om jobbet
Vi søger en alsidig medarbejder, der skal virke som Vejles boligstrategiske koordinator, med interesse og gerne med erfaring inden for byudvikling, fremtidens boformer, strategisk boligudvikling og boligpolitik.

  • Har du erfaring med byudvikling, er du på forkant med nye boformer, boligtyper og boligpolitiske tendenser og kan du bringe din viden i spil både internt og eksternt?
  • Kan du netværke, skabe stærke samarbejdsrelationer og tværfaglige fællesskaber?
  • Kan du favne både strategiske udviklingsprojekter og hands-on sekretariatsfunktioner?
  • Har du erfaring fra en politisk ledet organisation og indsigt i den almene boligsektor?
  • Og evner du at kommunikere letforståeligt og levende – så både 1:1 formidling og fondsansøgninger får gennemslagskraft og vækker begejstring? 

Så er det måske dig, der skal stå i spidsen for vores spændende udviklingsprojekt, hvor vi skal implementere vores fremtidige boligpolitik.

Formålet er at styrke det boligstrategiske fokus i Vejle og sikre et mangfoldigt og attraktivt udbud af boliger, idet Vejle Kommune oplever en stærk vækst og positiv tilflytning til både Vejle by og kommune.

Du vil få ansvar for varierede opgaver som

  • at styrke det tværfaglige samarbejde i kommunen og med vores eksterne interessenter
  • at lede det strategiske boligudviklingsprojekt, herunder facilitere og betjene samarbejdet med de almene boligorganisationer i Bolig Politisk Styregruppe (BPS) og Forum for Koordination og Udvikling (FKU) (se www.bolivvejle.dk).
  • at være på forkant med boligudvikling, boligstrategiske tiltag og muligheder samt omsætte dette til indsatser
  • at være opsøgende ift. boligstrategiske fonde og puljer
  • at implementere Vejle Kommunes fremtidige boligpolitik, som pt. er i høring (læs udkastet her; https://www.vejle.dk/borger/faa-indflydelse/hoeringer/boligpolitik-2019-23/)
  • igangsætte delprojekter/handlinger, dele viden og formidle bredt om projekter samt løbende evaluere indsatser og effekter 

Det er vigtigt for at lykkedes i stillingen, at du har erfaring med at udvikle de gode processer og selv kan definere delprojekter/handlinger, som kan understøtte implementeringen af Vejle Kommunes boligpolitik. Du skal kunne anvende monitoreringsværktøjer og udarbejde bolig behovsanalyser mm. for aktivt at kunne understøtte planer og strategier, der til sammen skal bidrage til at indfri byrådets vision – Vejle med vilje.  

Vi forventer af dig
Vi søger en udadvendt udviklingsorienteret akademiker (samfundsvidenskabelig eller lignende) med politisk tæft og med flair for at skabe stærke tværfaglige partnerskaber. Herudover skal du evne at orientere dig inden for nye trends, skabe overblik og kunne samle trådene i de enkelte projekter.  

Vi tilbyder dig

Vi tilbyder et spændende job hvor du får mulighed for selvstændigt at arbejde med det boligpolitiske område og sætte dit aftryk på implementeringen af boligpolitikken. Du vil komme til at samarbejde med dygtige og ambitiøse kollegaer i et tværfagligt miljø.

Du kommer til at arbejde i en kommune, hvor der er højt til loftet og blive en del af Teknik & Miljø, der arbejder seriøst med målsætningen om at levere høj service til borgere og samarbejdspartnere. Din arbejdsplads ligger centralt i Vejle og i gåafstand til stationen. 

Ansættelsesvilkår
Løn- og ansættelsesvilkår efter overenskomst og lokal løn.

Tiltrædelse pr. 1. december 2019 eller snarest derefter.

Stillingen er på 37 timer/uge og er samfinansieret af Vejle Kommune og de almene boligorganisationer i Vejle Kommune.

Stillingen er forankret i Teknik & Miljø, Vejle Kommune.

Om os
I Teknik & Miljø er vi 380 engagerede medarbejdere med vidt forskellig faglig baggrund, der arbejder sammen om udviklingen af Vejle Kommune.

Vækst og samskabelse er centralt i vores hverdag.

Flere oplysninger
Vil du vide mere om stillingen generelt, kan du kontakte Stabschef Thomas Kirsten eller Planchef Lars Buksti på tlf. 7681 2202. Vi ser frem til at høre fra dig!

Ansøgningsfrist
Vi skal have din ansøgning senest den 8. november 2019. Vi har ansættelsessamtaler torsdag den 14. november 2019 og anden samtale den torsdag 21. november 2019. I forbindelse med anden samtale vil der blive gennemført profiltest, ligesom der vil skulle indhentes referencer inden eventuel ansættelse.


Profilanalyse
Vi benytter personprofilanalyse og eventuelt cases i forbindelse med ansættelsen.

 

ORS/Small/f9cd0b8a_logo.pngTeknik & MiljøVejle2019-10-11T15:05:57.3602019-11-08T00:00:00
330104830Administrativ medarbejder til Børn og SkoleBasic Vores kollega går på efterløn, og derfor søger vi en ny engageret kollega til administrative opgaver i Sekretariatet i forvaltningen Børn og Skole. Sekretariatet er fysisk placeret i Tinglev, Tinglev Midt 2. Sekretariatet er en stabsfunktion i Børn og Skole, som arbejder med hele 0-18 års området, det vil sige dagtilbud, skoler og det specialiserede børneområde. Vi betjener det politiske udvalg, direktøren og understøtter fagområderne i deres arbejde. Dine primære opgaver vil være: Sagsforberedelse, dagsordener og protokoller for blandt andet politiske udvalg og chefgruppemøder Diverse opgaver for direktøren Kalenderstyring, mødeplanlægning med mere for politikere og direktøren Administration af Børn og Skoles officielle postkasse Behandling af aktindsigtssager Mindre regnskabsmæssige opgaver, herunder betaling af regninger Administrative ad hoc opgaver, bl.a. telefonpasning og posthåndtering Vi forventer, at du er uddannet indenfor kontor og administration, gerne kommunal uddannet har erfaring fra lignende stilling har stærke skriftlige kompetencer og kan sikre en høj standard af skriftligt materiale er en rutineret bruger af Officepakken og har flair for hurtigt at sætte dig ind i forskellige IT systemer er serviceminded både over for Aabenraa Kommunes borgere, vores samarbejdspartnere og kollegaer trives med at påtage dig ansvar for arbejdsopgaverne motiveres af at blive involveret i mange forskelligartede opgaver og er typen, der er velforberedt og på forkant. Løn- og ansættelsesvilkår Der er tale om en fuldtidsstilling. Løn- og ansættelsesforhold er i henhold til gældende overenskomst og principperne om Lokal Løn. Forventet tiltrædelse 1. januar 2019. Ansøgning Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte sekretariatsleder Hanne W. Jessen (tlf. 73 76 87 00 30 34 93 05, mail hwj@aabenraa.dk). Søg stillingen via linket senest onsdag den 6. november 2019 Ansættelsessamtaler forventes afholdt tirsdag den 12. november 2019.

Vores kollega går på efterløn, og derfor søger vi en ny engageret kollega til administrative opgaver i Sekretariatet i forvaltningen Børn og Skole. Sekretariatet er fysisk placeret i Tinglev, Tinglev Midt 2.

Sekretariatet er en stabsfunktion i Børn og Skole, som arbejder med hele 0-18 års området, det vil sige dagtilbud, skoler og det specialiserede børneområde. Vi betjener det politiske udvalg, direktøren og understøtter fagområderne i deres arbejde. 

Dine primære opgaver vil være:

  • Sagsforberedelse, dagsordener og protokoller for blandt andet politiske udvalg og chefgruppemøder
  • Diverse opgaver for direktøren
  • Kalenderstyring, mødeplanlægning med mere for politikere og direktøren
  • Administration af Børn og Skoles officielle postkasse
  • Behandling af aktindsigtssager
  • Mindre regnskabsmæssige opgaver, herunder betaling af regninger
  • Administrative ad hoc opgaver, bl.a. telefonpasning og posthåndtering

Vi forventer, at du

  • er uddannet indenfor kontor og administration, gerne kommunal uddannet
  • har erfaring fra lignende stilling
  • har stærke skriftlige kompetencer og kan sikre en høj standard af skriftligt materiale
  • er en rutineret bruger af Officepakken og har flair for hurtigt at sætte dig ind i forskellige IT systemer
  • er serviceminded både over for Aabenraa Kommunes borgere, vores samarbejdspartnere og kollegaer
  • trives med at påtage dig ansvar for arbejdsopgaverne
  • motiveres af at blive involveret i mange forskelligartede opgaver og er typen, der er velforberedt og på forkant.

Løn- og ansættelsesvilkår 
Der er tale om en fuldtidsstilling. Løn- og ansættelsesforhold er i henhold til gældende overenskomst og principperne om Lokal Løn.

Forventet tiltrædelse 1. januar 2019.

Ansøgning
Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte sekretariatsleder Hanne W. Jessen (tlf. 73 76 87 00/30 34 93 05, mail hwj@aabenraa.dk).

Søg stillingen via linket senest onsdag den 6. november 2019 

Ansættelsessamtaler forventes afholdt tirsdag den 12. november 2019.

 

 

ORS/Small/d1f78bd4_logo.pngSekretariat Børn og SkoleTinglev2019-10-10T16:05:12.8802019-11-06T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

Boligstrategisk koordinator

Teknik & Miljø

Vejle
Med interesse for byudvikling, fremtidens boformer, strategisk boligudvikling og boligpolitik Skal du være med til at udvikle fremtidens Vejle? Om jobbet Vi søger en alsidig medarbejder, der skal virke som Vejles boligstrategiske koordinator, med in...
Indrykket:11. oktober 2019
Udløbsdato:8. november 2019

Administrativ medarbejder til Børn og Skole

Sekretariat Børn og Skole

Tinglev
Vores kollega går på efterløn, og derfor søger vi en ny engageret kollega til administrative opgaver i Sekretariatet i forvaltningen Børn og Skole. Sekretariatet er fysisk placeret i Tinglev, Tinglev Midt 2. Sekretariatet er en stabsfunktion i Børn ...
Indrykket:10. oktober 2019
Udløbsdato:6. november 2019