Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Større møbelhus med designermøbler og lamper søger ny sælger

Central Møbler Odense er en af de mest velkonsoliderede i virksomheder i branchen, og for den rigtige ansøger vil jobbet indeholde mange spændende udfordringer - en stilling med fremtidsperspektiver.

Vi forestiller os en ny medarbejder, der har potentiale til og mod på at tage et ekstra ansvar, og kan supplere ledelsen i virksomheden.

Ansøgere med kendskab til design- og kvalitetsmøbler, gerne brancheuddannet, vil blive foretrukket. 

Vi forventer desuden, at ansøgeren:

- indgår i firmaets vagtplaner som øvrige medarbejdere

- har grundlæggende IT kendskab. 

Løn efter kvalifikationer.

For yderligere informationer kontakt gerne Louise Chrintz Hansen, til hvem motiveret ansøgning/CV ligeledes skal stiles, på mail: lh@centralmoebler.dk

Tiltrædelse snarest muligt, men vi venter gerne på den rigtige kandidat. Samtaler holdes løbende.

Ansøgningsfrist: lørdag d. 14/7 2018

 

4  GENERATIONER MED DESIGNMØBLER - STOLTE TRADITIONER GØR EN FORSKEL.

Central Møbler blev grundlagt i 1927 af snedkermester A.P. Hansen. Tiden har ikke stået stille, og vi er i dag et veltrimmet bolighus med fokus på kvalitet og service.

Som forbruger har du flere muligheder end tidligere for at handle møbler. Men snyd ikke dig selv for duften af læder, synet af fuldendt formgivning eller følelsen af perfekt komfort i vores store udvalg af designermøbler - eller for faglig sparring og rådgivning af brancheuddannet personale.

På gensyn i det 2.400 m2 store bolighus i Odense SV - få evt. mere information på vores hjemmeside: www.centralmoebler.dk

 

 


Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

329828418Phoenix-22c1252512018-06-08T00:00:00Større møbelhus med designermøbler og lamper søger ny sælger

Central Møbler Odense er en af de mest velkonsoliderede i virksomheder i branchen, og for den rigtige ansøger vil jobbet indeholde mange spændende udfordringer - en stilling med fremtidsperspektiver.

Vi forestiller os en ny medarbejder, der har potentiale til og mod på at tage et ekstra ansvar, og kan supplere ledelsen i virksomheden.

Ansøgere med kendskab til design- og kvalitetsmøbler, gerne brancheuddannet, vil blive foretrukket. 

Vi forventer desuden, at ansøgeren:

- indgår i firmaets vagtplaner som øvrige medarbejdere

- har grundlæggende IT kendskab. 

Løn efter kvalifikationer.

For yderligere informationer kontakt gerne Louise Chrintz Hansen, til hvem motiveret ansøgning/CV ligeledes skal stiles, på mail: lh@centralmoebler.dk

Tiltrædelse snarest muligt, men vi venter gerne på den rigtige kandidat. Samtaler holdes løbende.

Ansøgningsfrist: lørdag d. 14/7 2018

 

4  GENERATIONER MED DESIGNMØBLER - STOLTE TRADITIONER GØR EN FORSKEL.

Central Møbler blev grundlagt i 1927 af snedkermester A.P. Hansen. Tiden har ikke stået stille, og vi er i dag et veltrimmet bolighus med fokus på kvalitet og service.

Som forbruger har du flere muligheder end tidligere for at handle møbler. Men snyd ikke dig selv for duften af læder, synet af fuldendt formgivning eller følelsen af perfekt komfort i vores store udvalg af designermøbler - eller for faglig sparring og rådgivning af brancheuddannet personale.

På gensyn i det 2.400 m2 store bolighus i Odense SV - få evt. mere information på vores hjemmeside: www.centralmoebler.dk

 

 

2018-07-15T00:50:17.587 Central Møbler Odense er en af de mest velkonsoliderede i virksomheder i branchen, og for den rigtige ansøger vil jobbet indeholde mange spændende udfordringer - en stilling med fremtidsperspektiver. Vi forestiller os en ny medarbejder, der har potentiale til og mod på at tage et ekstra ansvar, og kan supplere ledelsen i virksomheden. Ansøgere med kendskab til design- og kvalitetsmøbler, gerne brancheuddannet, vil blive foretrukket. Vi forventer desuden, at ansøgeren: - indgår i firmaets vagtplaner som øvrige medarbejdere - har grundlæggende IT kendskab. Løn efter kvalifikationer. For yderligere informationer kontakt gerne Louise Chrintz Hansen, til hvem motiveret ansøgning CV ligeledes skal stiles, på mail: lh@centralmoebler.dk Tiltrædelse snarest muligt, men vi venter gerne på den rigtige kandidat. Samtaler holdes løbende. Ansøgningsfrist: lørdag d. 14 7 2018 4 GENERATIONER MED DESIGNMØBLER - STOLTE TRADITIONER GØR EN FORSKEL. Central Møbler blev grundlagt i 1927 af snedkermester A.P. Hansen. Tiden har ikke stået stille, og vi er i dag et veltrimmet bolighus med fokus på kvalitet og service. Som forbruger har du flere muligheder end tidligere for at handle møbler. Men snyd ikke dig selv for duften af læder, synet af fuldendt formgivning eller følelsen af perfekt komfort i vores store udvalg af designermøbler - eller for faglig sparring og rådgivning af brancheuddannet personale. På gensyn i det 2.400 m2 store bolighus i Odense SV - få evt. mere information på vores hjemmeside: www.centralmoebler.dk11Jobnet22c12525100000000000IDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2018-07-14T00:00:0000010EuropaDanmarkFyn & Sydfynske øerFynOdense3282049CENTRAL MØBLER. ODENSE A/S11Magnoliavej 35250Odense SV66175436DKDanmark155.3565450010.34074300
lh@centralmoebler.dkDKDanmarkDKDanmark
8Fuldtid46Permanent586858JobNet48373961000https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=22c12525https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=22c12525https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=22c12525&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=22c12525&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonhttps://static.matchwork.com/company/logo/DK/ORS/SoMe/Salg_marketing_og_kommunikation/Salg/5.jpgEr du den nye Salgskonsulent i CENTRAL MØBLER. ODENSE A/S?12009011Dansk3Læse/ tale341523Salgskonsulent2Salg355512633Louise Chrintz Hansenlh@centralmoebler.dkDKDanmarkDKDanmark329979004Swedish and Norwegian speaking Sales Associates for Trackunit A/SRobot For our awesome client Trackunit A S in Aalborg, we are searching for talented sales associates, who want to join their mission about a changed reputation of their industry. They have a 2025 vision, where the heart of their philosophy is to challenge the status quo. They hope you want to help them turn their vision into reality. Primary Responsibilities Direct B2B selling from their product portfolio to companies in the Construction and Rental sectors. This will be to both new and existing customers, but with an 80 focus on new companies. You will be responsible for booking meetings and direct selling over the phone along with their national teams, and will be supported by BDR s, fellow SA s, Account Managers and Management. You may also be provided with a list of customers with expected potential from BDR s (Business Development Representatives). You shall then verify the potential and make appointments. Other Tasks Process sales via Salesforce (CRM) Support external sales teams Liaising with corporate sales regarding sales approach and marketing material Language Requirements You speak Swedish Norwegian Danish like a native, English on a high level, and are able to communicate with Swedish Norwegian Danish customers. Skills A sales-oriented education, but the personality and the drive are most important to them. Experience not necessary, but strong characters with ambition is a must. Technical interest and understanding are needed - but they will provide product training. You should be able to handle rejections from customers. Have to be driven by the hunting of new leads. You should be able to work on your own, as part of a team, and be self-motivational. Driven in pursuit of goals. You must be hungry to succeed. We Offer You A full-time job with an attractive bonus program: Regional team-based targets. Based in Aalborg, DK. A growth company with a fast-paced, agile environment. A job where you will have continued opportunity to learn and grow. Attractive pension and benefits package. Unrivalled culture that is widely celebrated. The most supportive environment to work in.

For our awesome client Trackunit A/S in Aalborg, we are searching for talented sales associates, who want to join their mission about a changed reputation of their industry. They have a 2025 vision, where the heart of their philosophy is to challenge the status quo. They hope you want to help them turn their vision into reality.

 Primary Responsibilities

  • Direct B2B selling from their product portfolio to companies in the Construction and Rental sectors. This will be to both new and existing customers, but with an 80% focus on new companies.
  • You will be responsible for booking meetings and direct selling over the phone along with their national teams, and will be supported by BDR’s, fellow SA’s, Account Managers and Management.
  • You may also be provided with a list of customers with expected potential from BDR's (Business Development Representatives). You shall then verify the potential and make appointments. 

Other Tasks

  • Process sales via Salesforce (CRM)
  • Support external sales teams
  • Liaising with corporate sales regarding sales approach and marketing material

Language Requirements

You speak Swedish/Norwegian/Danish like a native, English on a high level, and are able to communicate with Swedish/Norwegian/Danish customers.

Skills

  • A sales-oriented education, but the personality and the drive are most important to them.
  • Experience not necessary, but strong characters with ambition is a must.
  • Technical interest and understanding are needed - but they will provide product training.
  • You should be able to handle rejections from customers. Have to be driven by the hunting of new leads. 
  • You should be able to work on your own, as part of a team, and be self-motivational.
  • Driven in pursuit of goals. You must be hungry to succeed.

We Offer You

  • A full-time job with an attractive bonus program: Regional team-based targets. Based in Aalborg, DK.
  • A growth company with a fast-paced, agile environment.
  • A job where you will have continued opportunity to learn and grow.
  • Attractive pension and benefits package.
  • Unrivalled culture that is widely celebrated. The most supportive environment to work in.

 

 

Recruit IT ApSAalborg2019-03-15T00:00:002019-05-01T00:00:00
329975350Vi leder efter flere salgskonsulenter til vores B2C-hold! Er det lige DIG vi mangler?Robot Vores dygtige Telia B2C-hold har meget travlt, og vi er derfor på udkig efter flere udadvendte og veltalende salgskonsulenter. Opgaven består i opsøgende, telefonisk salg af løsninger fra Telia til det danske privatmarked. Erfaring med telemarketing og eller salg er ikke et krav, men en fordel. Vi forventer derimod at du har snakketøjet i orden og at du BRÆNDER for at sælge! Alle medarbejdere gennemgår et grundigt oplæringsforløb, hvor du vil tilegne dig produktkendskab samt forskellige salgsteknikker, så du er klædt ordentligt på til dialog med kunderne. Vores medarbejderes videre udvikling vægtes højt, hvorfor vi også har løbende salgstræning. Som vores nye B2C-sælger får du: en attraktiv løn-pakke med fast timeløn og bonusordning uden loft - der er altså mulighed for, at tjene rigtigt gode penge gode kollegaer, der altid er parate til at komme med deres inputs tæt og stærkt samarbejde med Telia, der ofte er i huset løbende salgstræning, hvor du tilegner dig kompetencer du kan gøre brug af resten af dit liv en spændende og dynamisk arbejdsplads med en uformel omgangstone og højt til loftet gode karrieremuligheder lækker frokostordning med mad udefra sjove personalearrangementer, heriblandt fredagsbarer interne konkurrencer med fede præmier faste arbejdstider og arbejdsplads i hjertet af Odense Hvem er du? Vi leder efter en, der kan nikke genkendende til nedenstående punkter: du er udadvendt og energisk du elsker at være på du har talegaverne i orden og du kan føre en velformuleret dialog på dansk du er moden, ansvarsbevidst og professionel du er mødestabil og overholder dine aftaler - både med os, dine kollegaer og kunderne Interesseret? Så send din ansøgning allerede i dag! Vi ansætter løbende og der er mulighed for opstart allerede om få dage. Du kan sende din ansøgning til vores rekrutteringsansvarlige Sofie Rex Dalbøl Rindom (srdr@keksales.dk). Derudover er der også mulighed for at søge telefonisk ved at kontakte Sofie på 30270869 mandag-fredag i tidsrummet kl. 8.15-16.00. Vi glæder os til at høre fra dig! Vil du se mere til os og vores medarbejdere? Du kan se meget mere til os og vores medarbejdere på vores Facebookside KEK Sales Odense.

Vores dygtige Telia B2C-hold har meget travlt, og vi er derfor på udkig efter flere udadvendte og veltalende salgskonsulenter. 

Opgaven består i opsøgende, telefonisk salg af løsninger fra Telia til det danske privatmarked. Erfaring med telemarketing og/eller salg er ikke et krav, men en fordel. Vi forventer derimod at du har snakketøjet i orden og at du BRÆNDER for at sælge! Alle medarbejdere gennemgår et grundigt oplæringsforløb, hvor du vil tilegne dig produktkendskab samt forskellige salgsteknikker, så du er klædt ordentligt på til dialog med kunderne. Vores medarbejderes videre udvikling vægtes højt, hvorfor vi også har løbende salgstræning. 

Som vores nye B2C-sælger får du: 

  • en attraktiv løn-pakke med fast timeløn og bonusordning uden loft - der er altså mulighed for, at tjene rigtigt gode penge 
  • gode kollegaer, der altid er parate til at komme med deres inputs 
  • tæt og stærkt samarbejde med Telia, der ofte er i huset
  • løbende salgstræning, hvor du tilegner dig kompetencer du kan gøre brug af resten af dit liv
  • en spændende og dynamisk arbejdsplads med en uformel omgangstone og højt til loftet
  • gode karrieremuligheder 
  • lækker frokostordning med mad udefra
  • sjove personalearrangementer, heriblandt fredagsbarer 
  • interne konkurrencer med fede præmier 
  • faste arbejdstider og arbejdsplads i hjertet af Odense 

Hvem er du? 

Vi leder efter en, der kan nikke genkendende til nedenstående punkter:

  • du er udadvendt og energisk 
  • du elsker at være "på"
  • du har talegaverne i orden og du kan føre en velformuleret dialog på dansk 
  • du er moden, ansvarsbevidst og professionel 
  • du er mødestabil og overholder dine aftaler - både med os, dine kollegaer og kunderne 

Interesseret? 

Så send din ansøgning allerede i dag! Vi ansætter løbende og der er mulighed for opstart allerede om få dage. Du kan sende din ansøgning til vores rekrutteringsansvarlige Sofie Rex Dalbøl Rindom (srdr@keksales.dk). Derudover er der også mulighed for at søge telefonisk ved at kontakte Sofie på 30270869 mandag-fredag i tidsrummet kl. 8.15-16.00. 

Vi glæder os til at høre fra dig!

 

Vil du se mere til os og vores medarbejdere? 

Du kan se meget mere til os og vores medarbejdere på vores Facebookside KEK Sales Odense. 

 

KEKODE ApSOdense C2019-03-11T00:00:002019-05-03T00:00:00
329982124Mødebooker og salgskonsulentRobot Har du et højt drive, er god til at tale med mennesker og brænder for at skabe resultater? Så er det dig vi søger, som vores nye mødebooker og salgskonsulent til vores kontor i Odense. Om jobbet Din arbejdsopgave vil bestå i at kontakte nye og eksisterende kunder med henblik på at booke et møde, samt at følge op på tidligere dialog. Vores kunder spænder fra mindre IT-virksomheder, til større kendte virksomheder. Fælles for vores kunder er, at de alle har et identificeret behov for assistance til rekruttering af IT-specialister. Vi er et fokuseret IT-rekrutteringsfirma, og vi har dyb viden om vores kunders forretning, og den betydning teknologi har for deres strategier og aktiviteter inden for salg, ledelse, udvikling samt drift. Vi er professionelle it-headhuntere, vi er dybt engagerede og har mange års relevant it-erfaring. Med stærke kompetencer og stort relevant personligt netværk, kan vi kan med garanti finde præcis den it-medarbejder vores kunder søger. Med over 7 års tilstedeværelse, kontorer i Odense, Aarhus og København, og mere end 600 gennemførte opgaver, er vi en markant spiller på markedet for rekruttering med IT som speciale. Det er nu du har chancen for at blive en del af vores succes. Vi har det sjovt, og det går hurtigt. Du bliver ansat i en virksomhed, med en stærk profil, som mange af vores potentielle kundeemner kender til. Dine kollegaer er stolte af deres arbejde, og kan stå inde for det vi tilbyder og leverer til vores kunder. Dette job kan være vejen videre til en karriere som researcher og headhunter. Om dig Vi forestiller os, at du er positiv, udadvendt, god til at skabe relationer, resultatskabende og ikke lader dig slå ud af et afslag. Du brænder for at være den bedste i alt hvad du gør, og vil fejre dine succeser. Vi forventer desuden, at: Du har erfaring med mødebooking Du har erfaring med at identificere leads og sikre at dine udgående kald er lune Du arbejder selvstændigt og er en stabil og god kollega Du er en selvstarter profil og kan følge op på de aktiviteter, der er sat i gang Du er passioneret omkring dit job og forstår vigtigheden i opfølgning og registrering i CRM Du taler og skriver dansk og engelsk Du er social, fleksibel og pålidelig Recruit IT tilbyder: En god og konkurrencedygtig lønpakke, som afspejler dine kvalifikationer og erfaring Job i en spændende virksomhed med fantastiske kollegaer Gode arbejdsforhold og personlig udvikling Stillingen er som udgangspunkt en fuldtidsstilling, men deltid er også en mulighed. Hvem er Recruit IT Tiltrækning af de bedste kandidater og i høj grad de passivt interesserede kan være meget værdifuldt for en virksomhed. At finde den ultimativt bedste kandidat kræver indblik og erfaringer fra it-branchen. Vores tætte relationer til it-branchen, betyder at vi dagligt gør en forskel for vores kunder. I Recruit IT arbejder vi med en systematisk og omfattende search af markedet efter kandidater i job. En passiv kandidat er ikke på udkig efter nyt job, men kan motiveres, hvis det er det rigtige skridt i karrieren. Recruit IT rekrutterer it-kompetencer, og har specialiseret sig i at finde den helt rette specialist. Ved rekruttering af it-ressourcer, vil et samarbejde med Recruit IT give virksomheden et professionelt rekrutteringsforløb, med rådgivning og sparring fra erfarne og engagerede konsulenter. Vi anvender velkendte og afprøvede værktøjer, der sikre at den rette kandidat ansættes. Vi rekrutterer alle it-ressourcer til vores kunder, og har altid relevante referencer. Recruit IT har kontorer i Aarhus, Odense og København og beskæftiger 8 medarbejdere. Du kan læse mere om os her: www.recruit-it.dk

Har du et højt drive, er god til at tale med mennesker og brænder for at skabe resultater? Så er det dig vi søger, som vores nye mødebooker og salgskonsulent til vores kontor i Odense.

Om jobbet

Din arbejdsopgave vil bestå i at kontakte nye og eksisterende kunder med henblik på at booke et møde, samt at følge op på tidligere dialog. Vores kunder spænder fra mindre IT-virksomheder, til større kendte virksomheder.

Fælles for vores kunder er, at de alle har et identificeret behov for assistance til rekruttering af IT-specialister.

Vi er et fokuseret IT-rekrutteringsfirma, og vi har dyb viden om vores kunders forretning, og den betydning teknologi har for deres strategier og aktiviteter – inden for salg, ledelse, udvikling samt drift. Vi er professionelle it-headhuntere, vi er dybt engagerede og har mange års relevant it-erfaring. Med stærke kompetencer og stort relevant personligt netværk, kan vi kan med garanti finde præcis den it-medarbejder vores kunder søger.

Med over 7 års tilstedeværelse, kontorer i Odense, Aarhus og København, og mere end 600 gennemførte opgaver, er vi en markant spiller på markedet for rekruttering med IT som speciale.

Det er nu du har chancen for at blive en del af vores succes. Vi har det sjovt, og det går hurtigt.

Du bliver ansat i en virksomhed, med en stærk profil, som mange af vores potentielle kundeemner kender til. Dine kollegaer er stolte af deres arbejde, og kan stå inde for det vi tilbyder og leverer til vores kunder. Dette job kan være vejen videre til en karriere som researcher og headhunter.

Om dig

Vi forestiller os, at du er positiv, udadvendt, god til at skabe relationer, resultatskabende og ikke lader dig slå ud af et afslag. Du brænder for at være den bedste i alt hvad du gør, og vil fejre dine succeser.

Vi forventer desuden, at:

  • Du har erfaring med mødebooking
  • Du har erfaring med at identificere leads og sikre at dine udgående kald er ”lune”
  • Du arbejder selvstændigt og er en stabil og god kollega
  • Du er en selvstarter profil og kan følge op på de aktiviteter, der er sat i gang
  • Du er passioneret omkring dit job og forstår vigtigheden i opfølgning og registrering i CRM
  • Du taler og skriver dansk og engelsk
  • Du er social, fleksibel og pålidelig

Recruit IT tilbyder:

  • En god og konkurrencedygtig lønpakke, som afspejler dine kvalifikationer og erfaring
  • Job i en spændende virksomhed med fantastiske kollegaer
  • Gode arbejdsforhold og personlig udvikling

Stillingen er som udgangspunkt en fuldtidsstilling, men deltid er også en mulighed.

Hvem er Recruit IT

Tiltrækning af de bedste kandidater – og i høj grad de passivt interesserede – kan være meget værdifuldt for en virksomhed. At finde den ultimativt bedste kandidat kræver indblik og erfaringer fra it-branchen. Vores tætte relationer til it-branchen, betyder at vi dagligt gør en forskel for vores kunder.

I Recruit IT arbejder vi med en systematisk og omfattende search af markedet efter kandidater i job. En passiv kandidat er ikke på udkig efter nyt job, men kan motiveres, hvis det er det rigtige skridt i karrieren. Recruit IT rekrutterer it-kompetencer, og har specialiseret sig i at finde den helt rette specialist.

Ved rekruttering af it-ressourcer, vil et samarbejde med Recruit IT give virksomheden et professionelt rekrutteringsforløb, med rådgivning og sparring fra erfarne og engagerede konsulenter. Vi anvender velkendte og afprøvede værktøjer, der sikre at den rette kandidat ansættes. Vi rekrutterer alle it-ressourcer til vores kunder, og har altid relevante referencer.

Recruit IT har kontorer i Aarhus, Odense og København og beskæftiger 8 medarbejdere.

Du kan læse mere om os her: www.recruit-it.dk

Recruit IT ApSOdense SV2019-03-21T00:00:002019-05-16T00:00:00
329979842Vi søger flere kollegaer, der kan give vores salgskonsulenter kamp til stregen! Er det dig vi leder efter?Robot Vi har meget travlt og vi leder derfor efter flere medarbejdere, der har lyst til at give vores dygtige salgskonsulenter kamp til stregen. Vi leder efter salgskonsulenter til salg af telefoni- og internetløsninger fra Telia. Hvad er dine arbejdsopgaver? Som salgskonsulent består din primære arbejdsopgave i opsøgende, telefonisk salg af produkter fra Telia til det danske privatmarked (B2C). Erfaring med telemarketing og eller salg er ikke et krav, da alle nye medarbejdere skal igennem et meget grundigt oplæringsforløb. Derudover vil du også modtage løbende salgstræning. Hvad forventer vi? For at få en plads på vores professionelle salgsteam forventer vi, at du kan nikke genkendende til nedenstående: Du er velformuleret på dansk og har flair for at tale med mange forskellige mennesker Du er god til at argumentere for din sag samtidig med at du lytter til kundens behov Du er udadvendt og energisk Du elsker at være på og du har lyst til at indgå i et sundt og performance-præget arbejdsmiljø Du er mødestabil Du er moden samt ansvars- og kvalitetsbevidst Du er indehaver af et stort konkurrencegen og du vil altid være nr. 1! Du brænder for salgsbranchen Hvad får du? Hvis du får en plads på vores salgsteam, får du: Grundig oplæring, løbende salgstræning og daglig vejledning En af landets bedste løn-modeller med fast timeløn OG en særdeles attraktiv bonusordning uden loft En god arbejdsplads med en uformel omgangstone og højt til loftet Gode karrieremuligheder Dygtige kollegaer, der altid står klar til at hjælpe dig Lækker frokostordning med mad udefra Sjove personalearrangementer, heriblandt fredagsbarer Interesseret? Så send en ansøgning til vores rekrutteringsansvarlige Sofie Rex på srdr@keksales.dk! Der er tiltrædelse hurtigst muligt, så vi anbefaler dig at sende din ansøgning hurtigst muligt. Vi opfordrer alle om du har erfaring eller ej til at søge en stilling ved os. Vi glæder os til at høre fra dig!

Vi har meget travlt og vi leder derfor efter flere medarbejdere, der har lyst til at give vores dygtige salgskonsulenter kamp til stregen. Vi leder efter salgskonsulenter til salg af telefoni- og internetløsninger fra Telia.

Hvad er dine arbejdsopgaver?

Som salgskonsulent består din primære arbejdsopgave i opsøgende, telefonisk salg af produkter fra Telia  til det danske privatmarked (B2C). Erfaring med telemarketing og/eller salg er ikke et krav, da alle nye medarbejdere skal igennem et meget grundigt oplæringsforløb. Derudover vil du også modtage løbende salgstræning.

Hvad forventer vi?

For at få en plads på vores professionelle salgsteam forventer vi, at du kan nikke genkendende til nedenstående:

  • Du er velformuleret på dansk og har flair for at tale med mange forskellige mennesker
  • Du er god til at argumentere for din sag samtidig med at du lytter til kundens behov
  • Du er udadvendt og energisk
  • Du elsker at være ”på” og du har lyst til at indgå i et sundt og performance-præget arbejdsmiljø
  • Du er mødestabil
  • Du er moden samt ansvars- og kvalitetsbevidst
  • Du er indehaver af et stort konkurrencegen og du vil altid være nr. 1!
  • Du brænder for salgsbranchen

 

Hvad får du?

Hvis du får en plads på vores salgsteam, får du:

  • Grundig oplæring, løbende salgstræning og daglig vejledning
  • En af landets bedste løn-modeller med fast timeløn OG en særdeles attraktiv bonusordning uden loft
  • En god arbejdsplads med en uformel omgangstone og højt til loftet
  • Gode karrieremuligheder
  • Dygtige kollegaer, der altid står klar til at hjælpe dig
  • Lækker frokostordning med mad udefra
  • Sjove personalearrangementer, heriblandt fredagsbarer

Interesseret? Så send en ansøgning til vores rekrutteringsansvarlige Sofie Rex på srdr@keksales.dk! Der er tiltrædelse hurtigst muligt, så vi anbefaler dig at sende din ansøgning hurtigst muligt. Vi opfordrer alle – om du har erfaring eller ej – til at søge en stilling ved os. 

Vi glæder os til at høre fra dig!

KEKODE ApSOdense C2019-03-18T00:00:002019-05-09T00:00:00
329983158Vil du være Verisure's stemme udadtil? Bliv salgskonsulent ved os og vær med til at beskytte danske hjem!Robot Da vi ønsker at udvide vores Verisure-hold leder vi efter flere salgskonsulenter til opsøgende, telefonisk salg af privatalarmer fra Europa s førende alarmselskab Verisure. Erfaring med telemarketing og eller salg af alarmløsninger er en klar fordel, men ikke et krav. Alle nye medarbejdere vil nemlig gennemgå et grundigt oplæringsforløb, hvor man får et indgående kendskab til produkterne, salgsbranchen og forskellige salgsteknikker. Derudover vil alle medarbejdere også gennemgå løbende salgstræning. Du er vores nye Verisure-salgskonsulent, hvis du kan nikke genkendende til nedenstående punkter Du har talegaverne i orden og du er velformuleret på dansk Du har et højt energiniveau og du elsker at være på Du er ambitiøs og målrettet Du er moden og ansvarsbevidst Hvis du har erfaring med telemarketing og eller salg er det en klar fordel, men dog ikke et krav. Det vigtigste er at du brænder for salg! Alle nye medarbejdere kommer igennem en grundig oplæring, hvor de får et indgående kendskab til produkterne, salgsbranchen og forskellige salgsteknikker. Der vil også være løbende salgstræning. Som vores nye salgskonsulent på Verisure-teamet får du Personlig og faglig udvikling er nøgleord, der blandt andet er med til at definere, hvad jobbet i den grad resulterer i. Derudover har vi en af Danmarks mest attraktive løn-modeller med både fast timeløn OG bonusordning uden loft. Vores løn-model giver rig mulighed for at øge din indkomst, da det er resultatet af netop din performance som afgør din løn. Derudover får du også En grundig oplæring samt løbende salgstræning, hvor du tilegner dig kompetencer du kan gøre brug af resten af dit liv Sociale arrangementer og interne konkurrencer med fede præmier Billig og lækker frokostordning med mad udefra Arbejdsplads i hjertet af Odense, tæt på busser og toge Er du interesseret? Så send straks en ansøgning til vores rekrutteringsansvarlige Sofie Rex Dalbøl Rindom på hendes e-mail srdr@keksales.dk! Vi afholder samtaler og ansætter løbende, så søg straks! Har du spørgsmål til stillingen, er du også velkommen til at kontakte Sofie på samme e-mail eller give hende et kald på hendes direkte nummer 30270869 mandag-fredag i tidsrummet kl. 8.15.00-15.45. Vi glæder os til at høre fra dig!

Da vi ønsker at udvide vores Verisure-hold leder vi efter flere salgskonsulenter til opsøgende, telefonisk salg af privatalarmer fra Europa’s førende alarmselskab Verisure.

Erfaring med telemarketing og/eller salg af alarmløsninger er en klar fordel, men ikke et krav. Alle nye medarbejdere vil nemlig gennemgå et grundigt oplæringsforløb, hvor man får et indgående kendskab til produkterne, salgsbranchen og forskellige salgsteknikker. Derudover vil alle medarbejdere også gennemgå løbende salgstræning.

Du er vores nye Verisure-salgskonsulent, hvis du kan nikke genkendende til nedenstående punkter

  • Du har talegaverne i orden og du er velformuleret på dansk
  • Du har et højt energiniveau og du elsker at være ”på”
  • Du er ambitiøs og målrettet
  • Du er moden og ansvarsbevidst

Hvis du har erfaring med telemarketing og/eller salg er det en klar fordel, men dog ikke et krav. Det vigtigste er at du brænder for salg! Alle nye medarbejdere kommer igennem en grundig oplæring, hvor de får et indgående kendskab til produkterne, salgsbranchen og forskellige salgsteknikker. Der vil også være løbende salgstræning.  

Som vores nye salgskonsulent på Verisure-teamet får du

Personlig og faglig udvikling er nøgleord, der blandt andet er med til at definere, hvad jobbet i den grad resulterer i. Derudover har vi en af Danmarks mest attraktive løn-modeller med både fast timeløn OG bonusordning uden loft. Vores løn-model giver rig mulighed for at øge din indkomst, da det er resultatet af netop din performance som afgør din løn.

Derudover får du også

  • En grundig oplæring samt løbende salgstræning, hvor du tilegner dig kompetencer du kan gøre brug af resten af dit liv
  • Sociale arrangementer og interne konkurrencer med fede præmier
  • Billig og lækker frokostordning med mad udefra
  • Arbejdsplads i hjertet af Odense, tæt på busser og toge

Er du interesseret?

Så send straks en ansøgning til vores rekrutteringsansvarlige Sofie Rex Dalbøl Rindom på hendes e-mail srdr@keksales.dk! Vi afholder samtaler og ansætter løbende, så søg straks! Har du spørgsmål til stillingen, er du også velkommen til at kontakte Sofie på samme e-mail eller give hende et kald på hendes direkte nummer 30270869 mandag-fredag i tidsrummet kl. 8.15.00-15.45.

 

Vi glæder os til at høre fra dig!

KEKODE ApSOdense C2019-03-22T00:00:002019-05-17T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

Swedish and Norwegian speaking Sales Associates for Trackunit A/S

Recruit IT ApS

Aalborg
For our awesome client Trackunit A S in Aalborg, we are searching for talented sales associates, who want to join their mission about a changed reputation of their industry. They have a 2025 vision, where the heart of their philosophy is to challeng...
Indrykket:15. marts 2019
Udløbsdato:1. maj 2019

Vi leder efter flere salgskonsulenter til vores B2C-hold! Er det lige DIG vi mangler?

KEKODE ApS

Odense C
Vores dygtige Telia B2C-hold har meget travlt, og vi er derfor på udkig efter flere udadvendte og veltalende salgskonsulenter. Opgaven består i opsøgende, telefonisk salg af løsninger fra Telia til det danske privatmarked. Erfaring med telemarketing...
Indrykket:11. marts 2019
Udløbsdato:3. maj 2019

Mødebooker og salgskonsulent

Recruit IT ApS

Odense SV
Har du et højt drive, er god til at tale med mennesker og brænder for at skabe resultater? Så er det dig vi søger, som vores nye mødebooker og salgskonsulent til vores kontor i Odense. Om jobbet Din arbejdsopgave vil bestå i at kontakte nye og eksis...
Indrykket:21. marts 2019
Udløbsdato:16. maj 2019

Vi søger flere kollegaer, der kan give vores salgskonsulenter kamp til stregen! Er det dig vi leder efter?

KEKODE ApS

Odense C
Vi har meget travlt og vi leder derfor efter flere medarbejdere, der har lyst til at give vores dygtige salgskonsulenter kamp til stregen. Vi leder efter salgskonsulenter til salg af telefoni- og internetløsninger fra Telia. Hvad er dine arbejdsopga...
Indrykket:18. marts 2019
Udløbsdato:9. maj 2019

Vil du være Verisure's stemme udadtil? Bliv salgskonsulent ved os og vær med til at beskytte danske hjem!

KEKODE ApS

Odense C
Da vi ønsker at udvide vores Verisure-hold leder vi efter flere salgskonsulenter til opsøgende, telefonisk salg af privatalarmer fra Europa s førende alarmselskab Verisure. Erfaring med telemarketing og eller salg af alarmløsninger er en klar fordel...
Indrykket:22. marts 2019
Udløbsdato:17. maj 2019