Gem job

Store Manager til nyopstartet smykkebutik i hjertet af Århus

Elsker du smykker og går du med drømmen om at være med til at stable en smykkebutik på benene? Brænder du for at yde den bedste service og give en uforglemmelig oplevelse, enhver gæst ville huske? Så er det måske dig vi leder efter til rollen som Store Manager for Avilés kommende smykkebutik.

Kom med på rejsen
Avilé er Skandinaviens næste smykkeshop og er ejet og drevet af den samme ejerkreds som Ditur. Forretningen har derfor sit daglige virke i Hasselager på Diturs kontor, men skal nu åbne egen fysisk butik ved Klostergade, Århus.

Vi har en ambition om at Avilé skal være Skandinaviens største smykkeshop og målet er at være kundernes foretrukne smykkebutik, hvilket man skal gøre sig fortjent til – det ved vi. Vi skal derfor ydmygt knokle hverdag for hele tiden at gøre vores udvalg og service endnu bedre!

Vi er en forretning, der tør gøre tingene anderledes ved at investere i nye tiltag. En forretning, der særligt har fokus på arbejdet med branding, awareness og kunderelationer.

Vi søger nu en skarp, målrettet Store Manager med stærke relationelle kompetencer til at tage med os på smykkerejsen – en rejse, hvor du har fokus på at opbygge Avilés fysiske smykkeunivers i hjertet af Århus. Det er derfor vigtigt, du har kendskab til branchen og et stærkt netværk, som kan være med til at kickstarte butikkens succes.

Dine ansvarsområder

Vores mål er, at Avilés butik står klar til at byde kunder velkommen i starten af oktober 2022, hvorfor dine opgaver i starten vil være præget af at klargøre til åbningsdagen. Samtidig vil den første tid foregå i tæt samarbejde med vores Retail Manager for Ditur, der har stor erfaring med opstart af butikker. På sigt vil den daglige planlægning og drift være dit ansvar, herunder:

  • Guide og servicere kunden, fra start til slut i deres købsproces og kommunikere relevant information om de enkelte produkters og brands historie på en autentisk måde
  • Motivere de øvrige medarbejdere i butikken til at levere god service og skabe gode salgsresultater
  • Planlægge salgsaktiviteter og events i butikken i samarbejde med medarbejdere
  • Være ambassadør for Avilé og vores produkter
  • Skabe god stemning og positiv atmosfære i butikken for kunder og kollegaer
  • Optimere dit arbejde og salgsproces ud fra udvalgte KPI’er
  • På sigt vil den daglige drift af butikken være dit ansvar, herunder vagtplanlægning, monitorering af lager, varebestilling, budgetter mm.

Det rette match

Det er vigtigt, at du er udadvendt, og at du nyder at have med mange forskellige mennesker at gøre. Samtidig er du ikke bange for at påtage dig en lederrolle, hvor du træffer beslutninger og giver feedback til dit team. Du forstår at bruge de nyeste trends og sætter en ære i at inspirere vores kunder gennem din egen stil og måde at sætte vores styles sammen på. Ydermere, forventer vi at:

  • Du er en dygtig købmand og klar til at tage ejerskab for din egen butik
  • Du tager fat og elsker selv at være en aktiv del af butikken
  • Du tager ejerskab og engagerer dig i det du arbejder med
  • Du går ind i projekter med ild i øjnene og går den ekstra mil for at lykkedes
  • Du går positivt til opgaverne og bidrager til den gode hold-ånd
  • Du sætter en ære i et højt serviceniveau
  • Du ved hvordan man lukker et salg og ikke mindst hvordan man skaber mersalg
  • Du kan formidle en god historie
  • Du har erfaring indenfor smykkebranchen – og gerne fra en lignende rolle, men det er ikke et krav

Vi tilbyder mere end ”bare” et job

  • Du bliver en del af et ungt og dynamisk arbejdsmiljø, hvor der er høj grad af frihed under ansvar, og hvor det skal være sjovt at gå på arbejde.
  • Du vil opleve en kultur, hvor vi byder nye idéer velkommen og hurtigt bevæger os fra idé til handling.
  • Vi har stort fokus på det gode sammenhold, og går meget op i at vedligeholde det sociale på arbejdspladsen. Vi har derfor utallige sociale arrangementer såsom fredagsbarer, padelturneringer, sommerfester, interne konkurrencer, bowling og meget mere.
  • Du vil blive en del af et start-up miljø, hvor der er rig mulighed for at være med til at sætte sit præg på udviklingen.

Interesseret?

Hvis ovenstående har fanget din interesse, så hører vi rigtig gerne fra dig. Ved spørgsmål er du velkommen til at kontakte Store Manager for Ditur, Theis Hollænder, på tel: +45 4233 0792. Ellers så send os dit CV samt ansøgning hurtigst muligt.

Vi kalder kandidater ind løbende og forbeholder os retten til at tage annoncen ned, når den rette kandidat er fundet.

Start: 01.08.2022

Skriv i din ansøgning, at du fandt jobbet på ofir.dk


ellerGem job

Du har ikke vedlagt dokumenter til din ansøgning. Klik på 'OK' knappen nedenfor for at sende din ansøgning alligevel, eller klik på knappen "Annuller" og vedhæft dokumenter, før du sender din ansøgning igen.

Modtag jobannoncer der minder om dette job i din indbakke.Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privatlivspolitik. Du kan altid trække dit samtykke tilbage.

Andre job der minder om dette

Assistant Store Manager Aarhus Bruuns Galleri

VERO MODA

Århus C
VERO MODA ASSISTERENDE BUTIKSCHEF _____ Arbejdssted: Vero Moda Bruuns Galleri Brænder du for mode og butiksdrift? Så er stillingen i vores VERO MODA butik i Vero Moda Bruuns Galleri lige noget for dig. Vi forventer, at du er synlig og tilstedeværend...
30. maj 2022

JYSK Danmark søger Store Manager til JYSK i Hernin...

JYSK

Herning
JYSK er vokset fra én butik i Danmark i 1979 til i dag at have mere end 3000 butikker verden over. Grib chancen for at blive en del af JYSK og vores succes. If you bring dedication, you will meet possibilities. Såklik her– mød en af vores Store Mana...
14. juni 2022

Butikschef Randers

ONLY

Randers
Til vores ONLY-butik i Randers, Rådhusstræde søger vi en udadvendt og serviceminded butikschef Har du fingeren på pulsen, og kan du stå i spidsen for at give vores kunder den bedste oplevelse, når de shopper vores produkter? Så er du måske vores nye ...
1. juni 2022

Store Manager til nyopstartet smykkebutik i hjertet af Århus

Elsker du smykker og går du med drømmen om at være med til at stable en smykkebutik på benene? Brænder du for at yde den bedste service og give en uforglemmelig oplevelse, enhver gæst ville huske? Så er det måske dig vi leder efter til rollen som Store Manager for Avilés kommende smykkebutik.

Kom med på rejsen
Avilé er Skandinaviens næste smykkeshop og er ejet og drevet af den samme ejerkreds som Ditur. Forretningen har derfor sit daglige virke i Hasselager på Diturs kontor, men skal nu åbne egen fysisk butik ved Klostergade, Århus.

Vi har en ambition om at Avilé skal være Skandinaviens største smykkeshop og målet er at være kundernes foretrukne smykkebutik, hvilket man skal gøre sig fortjent til – det ved vi. Vi skal derfor ydmygt knokle hverdag for hele tiden at gøre vores udvalg og service endnu bedre!

Vi er en forretning, der tør gøre tingene anderledes ved at investere i nye tiltag. En forretning, der særligt har fokus på arbejdet med branding, awareness og kunderelationer.

Vi søger nu en skarp, målrettet Store Manager med stærke relationelle kompetencer til at tage med os på smykkerejsen – en rejse, hvor du har fokus på at opbygge Avilés fysiske smykkeunivers i hjertet af Århus. Det er derfor vigtigt, du har kendskab til branchen og et stærkt netværk, som kan være med til at kickstarte butikkens succes.

Dine ansvarsområder

Vores mål er, at Avilés butik står klar til at byde kunder velkommen i starten af oktober 2022, hvorfor dine opgaver i starten vil være præget af at klargøre til åbningsdagen. Samtidig vil den første tid foregå i tæt samarbejde med vores Retail Manager for Ditur, der har stor erfaring med opstart af butikker. På sigt vil den daglige planlægning og drift være dit ansvar, herunder:

  • Guide og servicere kunden, fra start til slut i deres købsproces og kommunikere relevant information om de enkelte produkters og brands historie på en autentisk måde
  • Motivere de øvrige medarbejdere i butikken til at levere god service og skabe gode salgsresultater
  • Planlægge salgsaktiviteter og events i butikken i samarbejde med medarbejdere
  • Være ambassadør for Avilé og vores produkter
  • Skabe god stemning og positiv atmosfære i butikken for kunder og kollegaer
  • Optimere dit arbejde og salgsproces ud fra udvalgte KPI’er
  • På sigt vil den daglige drift af butikken være dit ansvar, herunder vagtplanlægning, monitorering af lager, varebestilling, budgetter mm.

Det rette match

Det er vigtigt, at du er udadvendt, og at du nyder at have med mange forskellige mennesker at gøre. Samtidig er du ikke bange for at påtage dig en lederrolle, hvor du træffer beslutninger og giver feedback til dit team. Du forstår at bruge de nyeste trends og sætter en ære i at inspirere vores kunder gennem din egen stil og måde at sætte vores styles sammen på. Ydermere, forventer vi at:

  • Du er en dygtig købmand og klar til at tage ejerskab for din egen butik
  • Du tager fat og elsker selv at være en aktiv del af butikken
  • Du tager ejerskab og engagerer dig i det du arbejder med
  • Du går ind i projekter med ild i øjnene og går den ekstra mil for at lykkedes
  • Du går positivt til opgaverne og bidrager til den gode hold-ånd
  • Du sætter en ære i et højt serviceniveau
  • Du ved hvordan man lukker et salg og ikke mindst hvordan man skaber mersalg
  • Du kan formidle en god historie
  • Du har erfaring indenfor smykkebranchen – og gerne fra en lignende rolle, men det er ikke et krav

Vi tilbyder mere end ”bare” et job

  • Du bliver en del af et ungt og dynamisk arbejdsmiljø, hvor der er høj grad af frihed under ansvar, og hvor det skal være sjovt at gå på arbejde.
  • Du vil opleve en kultur, hvor vi byder nye idéer velkommen og hurtigt bevæger os fra idé til handling.
  • Vi har stort fokus på det gode sammenhold, og går meget op i at vedligeholde det sociale på arbejdspladsen. Vi har derfor utallige sociale arrangementer såsom fredagsbarer, padelturneringer, sommerfester, interne konkurrencer, bowling og meget mere.
  • Du vil blive en del af et start-up miljø, hvor der er rig mulighed for at være med til at sætte sit præg på udviklingen.

Interesseret?

Hvis ovenstående har fanget din interesse, så hører vi rigtig gerne fra dig. Ved spørgsmål er du velkommen til at kontakte Store Manager for Ditur, Theis Hollænder, på tel: +45 4233 0792. Ellers så send os dit CV samt ansøgning hurtigst muligt.

Vi kalder kandidater ind løbende og forbeholder os retten til at tage annoncen ned, når den rette kandidat er fundet.

Start: 01.08.2022

Skriv i din ansøgning, at du fandt jobbet på ofir.dk


+
Gem

Mere af samme slags?

Modtag jobannoncer der minder om dette job i din indbakke.




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privatlivspolitik. Du kan altid trække dit samtykke tilbage.

Andre job der minder om dette

Assistant Store Manager Aarhus Bruuns Galleri

VERO MODA

Århus C
VERO MODA ASSISTERENDE BUTIKSCHEF _____ Arbejdssted: Vero Moda Bruuns Galleri Brænder du for mode og butiksdrift? Så er stillingen i vores VERO MODA butik i Vero Moda Bruuns Galleri lige noget for dig. Vi forventer, at du er synlig og tilstedeværend...
30. maj 2022

JYSK Danmark søger Store Manager til JYSK i Hernin...

JYSK

Herning
JYSK er vokset fra én butik i Danmark i 1979 til i dag at have mere end 3000 butikker verden over. Grib chancen for at blive en del af JYSK og vores succes. If you bring dedication, you will meet possibilities. Såklik her– mød en af vores Store Mana...
14. juni 2022

Butikschef Randers

ONLY

Randers
Til vores ONLY-butik i Randers, Rådhusstræde søger vi en udadvendt og serviceminded butikschef Har du fingeren på pulsen, og kan du stå i spidsen for at give vores kunder den bedste oplevelse, når de shopper vores produkter? Så er du måske vores nye ...
1. juni 2022