Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Storm Group søger servicemindede kundesupportere til ny supportfunktion!

Som supporter hos Storm Group bliver du del af en international organisation med jern i ilden. Med over 20 afdelinger fordelt rundt i Norden samt Australien, er Storm Group Nordens førende effektbureau, der skaber håndgribelige resultater for stærke brands. Vi har en ambitiøs vækststrategi om flere kontorer i de lande, vi allerede i dag er til stede i.

 

Vi søger en kundesupporter til at byde velkommen til nye kunder hvervet af vores dygtige sælgere. En struktureret, positiv medarbejder med pondus, der kan lave opfølgende opgaver samt supportere vores eventbooking-afdeling mm. Du skal trives med en varierende arbejdsdag, hvor tonen er uformel og kontaktfladen stor. Vi forventer, at du kan tage ansvar og arbejde selvstændigt.   

 

Dine arbejdsopgaver indebærer:

  • velkomstkald til nye kunder hvervet af vores dygtige sælgere, samt opfølgende opgaver
  • ansvaret for klienter, heriblandt SEAS-NVE
  • supportering af Storms back-end, bl.a. evenbooking

 

Den succesfulde kandidat:

  • er kundeserviceorienteret, selvstændig og imødekommende
  • har med fordel erfaring med salg og har dermed et mindset i tråd med virksomhedens
  • har et stort business drive og trives i et high-pace arbejdsmiljø med plads til humor  

 

Vi fokuserer altid på højkvalitetssalg, og det er derfor vigtigt, at vores supportfunktion lever op til samme høje kvalitet.

 

Med en personlig fremtoning møder du kunder, kollegaer og klienter i øjenhøjde. Du bliver del af en flad organisation, hvor du i tæt samarbejde med ledelse og backoffice tilrettelægger dine arbejdsopgaver.

 

Er det dig, vi leder efter? Send os din motiverede ansøgning samt CV.

Vi glæder os til at høre fra dig.

 

Arbejdstid: 

Vi forventer, at du kan arbejde hele arbejdsdage fordelt på man-fre (hvilke dage der er tale om aftales ved ansættelse). 

Der er intet weekendarbejde.


Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

330028380Phoenix-82e542d512019-05-21T00:00:00Storm Group søger servicemindede kundesupportere til ny supportfunktion!

Som supporter hos Storm Group bliver du del af en international organisation med jern i ilden. Med over 20 afdelinger fordelt rundt i Norden samt Australien, er Storm Group Nordens førende effektbureau, der skaber håndgribelige resultater for stærke brands. Vi har en ambitiøs vækststrategi om flere kontorer i de lande, vi allerede i dag er til stede i.

 

Vi søger en kundesupporter til at byde velkommen til nye kunder hvervet af vores dygtige sælgere. En struktureret, positiv medarbejder med pondus, der kan lave opfølgende opgaver samt supportere vores eventbooking-afdeling mm. Du skal trives med en varierende arbejdsdag, hvor tonen er uformel og kontaktfladen stor. Vi forventer, at du kan tage ansvar og arbejde selvstændigt.   

 

Dine arbejdsopgaver indebærer:

  • velkomstkald til nye kunder hvervet af vores dygtige sælgere, samt opfølgende opgaver
  • ansvaret for klienter, heriblandt SEAS-NVE
  • supportering af Storms back-end, bl.a. evenbooking

 

Den succesfulde kandidat:

  • er kundeserviceorienteret, selvstændig og imødekommende
  • har med fordel erfaring med salg og har dermed et mindset i tråd med virksomhedens
  • har et stort business drive og trives i et high-pace arbejdsmiljø med plads til humor  

 

Vi fokuserer altid på højkvalitetssalg, og det er derfor vigtigt, at vores supportfunktion lever op til samme høje kvalitet.

 

Med en personlig fremtoning møder du kunder, kollegaer og klienter i øjenhøjde. Du bliver del af en flad organisation, hvor du i tæt samarbejde med ledelse og backoffice tilrettelægger dine arbejdsopgaver.

 

Er det dig, vi leder efter? Send os din motiverede ansøgning samt CV.

Vi glæder os til at høre fra dig.

 

Arbejdstid: 

Vi forventer, at du kan arbejde hele arbejdsdage fordelt på man-fre (hvilke dage der er tale om aftales ved ansættelse). 

Der er intet weekendarbejde.

2019-07-05T18:50:40.337 Som supporter hos Storm Group bliver du del af en international organisation med jern i ilden. Med over 20 afdelinger fordelt rundt i Norden samt Australien, er Storm Group Nordens førende effektbureau, der skaber håndgribelige resultater for stærke brands. Vi har en ambitiøs vækststrategi om flere kontorer i de lande, vi allerede i dag er til stede i. Vi søger en kundesupporter til at byde velkommen til nye kunder hvervet af vores dygtige sælgere. En struktureret, positiv medarbejder med pondus, der kan lave opfølgende opgaver samt supportere vores eventbooking-afdeling mm. Du skal trives med en varierende arbejdsdag, hvor tonen er uformel og kontaktfladen stor. Vi forventer, at du kan tage ansvar og arbejde selvstændigt. Dine arbejdsopgaver indebærer: velkomstkald til nye kunder hvervet af vores dygtige sælgere, samt opfølgende opgaver ansvaret for klienter, heriblandt SEAS-NVE supportering af Storms back-end, bl.a. evenbooking Den succesfulde kandidat: er kundeserviceorienteret, selvstændig og imødekommende har med fordel erfaring med salg og har dermed et mindset i tråd med virksomhedens har et stort business drive og trives i et high-pace arbejdsmiljø med plads til humor Vi fokuserer altid på højkvalitetssalg, og det er derfor vigtigt, at vores supportfunktion lever op til samme høje kvalitet. Med en personlig fremtoning møder du kunder, kollegaer og klienter i øjenhøjde. Du bliver del af en flad organisation, hvor du i tæt samarbejde med ledelse og backoffice tilrettelægger dine arbejdsopgaver. Er det dig, vi leder efter? Send os din motiverede ansøgning samt CV. Vi glæder os til at høre fra dig. Arbejdstid: Vi forventer, at du kan arbejde hele arbejdsdage fordelt på man-fre (hvilke dage der er tale om aftales ved ansættelse). Der er intet weekendarbejde.11jobnet82e542d5100000000000IDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2019-07-16T00:00:000000https://stormgroup.recruitee.com/o/storm-group-sger-servicemindede-kundesupportere-til-ny-supportfunktion0EuropaDanmarkJyllandØstjyllandAarhus3531182Storm Group11Østergade 9, 1. sal8000Aarhus CDKDanmark0DKDanmarkDKDanmark7Deltid46Permanent764679JobNet4992940499294010021-05-20190https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=82e542d5https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=82e542d5https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=82e542d5&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=82e542d5&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonStorm Group søger servicemindede kundesupportere til ny supportfunktion!1Dansk3Læse/ tale913230Kundeservicemedarbejder2Salg361844831Sandrajob@stormgroup.dkDKDanmarkDKDanmark330080396Swedish speaking action sport lover for SkatePro's Swedish Customer Connection teamRobot Elsker du action sport? Taler du svensk på modersmålsniveau? Og kunne du tænke dig et arbejde i en stor webshop, hvor kærligheden til action sport, arbejdsglæde, ansvar og indflydelse opgaverne er i fokus? Så kig lige nærmere her, for vi søger lige nu en person, der taler svensk på modersmåls niveau til at hjælpe vores svenske kunder med at finde de rigtige produkter. Hvad er det for en stilling? Stillingen er en fuldtidsstilling i vores Customer Connection Team, hvor vi hjælper kunder fra største delen af Europa og helt over til USA med at finde de rigtige rulleskøjter, skateboard, bmx, ski eller hvad de end er op udkig efter for at komme ud at dyrke sin passion. Da vi er en webshop, hjælper du kunderne igennem chat, telefon og e-mail. Vi har åbent man-tor fra 9-21 og fredag fra 9-17, og din arbejdstid vil være 37 timer om ugen fordelt på både dags- og aftenvagter (9-17 eller 13-21). Du vil sidde i vores skandinaviske team på vores hovedkontor i Søften med 5 andre glade og positiver skate-nørder, der er klar på at støtte dig og svare på alle spørgsmål, der er i starten og efterfælgende, for fællesskabet er noget vi værdsætter hos SkatePro. Derfor har hvert år vi flere forskellige gratis arrangementer, som man som kollega gratis kan deltage i. F.eks. skal vi ud og stå på wakeboard og SUP en hel dag, til Berlin og rulle et marathon, til Wittenburg og stå på ski i deres hal og en masse andre ting. J Hvem er du? Du er en person, der selv elsker action sport og at tale med mennesker. Meget af din tid vil gå med at tale med kunder, hvorfor det er vigtigt, at du er god til at lytte til deres behov og finde en løsning derfra. Har du disse kvaliteter, så skal vi nok lære dig, hvordan du får det omsat til at levere support i verdensklasse til vores kunder. Lyder det som noget for dig? Kan du se dig selv i dette job, så send endelig et lille skriv om dig selv samt dit CV til job@skatepro.dk. Har du yderligere spørgsmål, kan du ringe til vores Customer Connection Team Manager, Phillip i hverdagene fra 10-16 på 45 70 500 333. Stillingen tiltrædes hurtigst mulig, og samtaler afholdes løbende.

Elsker du action sport? Taler du svensk på modersmålsniveau? Og kunne du tænke dig et arbejde i en stor webshop, hvor kærligheden til action sport, arbejdsglæde, ansvar og indflydelse opgaverne er i fokus? Så kig lige nærmere her, for vi søger lige nu en person, der taler svensk på modersmåls niveau til at hjælpe vores svenske kunder med at finde de rigtige produkter.

Hvad er det for en stilling?

Stillingen er en fuldtidsstilling i vores Customer Connection Team, hvor vi hjælper kunder fra største delen af Europa og helt over til USA med at finde de rigtige rulleskøjter, skateboard, bmx, ski eller hvad de end er op udkig efter for at komme ud at dyrke sin passion. Da vi er en webshop, hjælper du kunderne igennem chat, telefon og e-mail. Vi har åbent man-tor fra 9-21 og fredag fra 9-17, og din arbejdstid vil være 37 timer om ugen fordelt på både dags- og aftenvagter (9-17 eller 13-21).

Du vil sidde i vores skandinaviske team på vores hovedkontor i Søften med 5 andre glade og positiver skate-nørder, der er klar på at støtte dig og svare på alle spørgsmål, der er i starten og efterfælgende, for fællesskabet er noget vi værdsætter hos SkatePro. Derfor har hvert år vi flere forskellige gratis arrangementer, som man som kollega gratis kan deltage i. F.eks. skal vi ud og stå på wakeboard og SUP en hel dag, til Berlin og rulle et marathon, til Wittenburg og stå på ski i deres hal og en masse andre ting. J

Hvem er du?

Du er en person, der selv elsker action sport og at tale med mennesker. Meget af din tid vil gå med at tale med kunder, hvorfor det er vigtigt, at du er god til at lytte til deres behov og finde en løsning derfra. Har du disse kvaliteter, så skal vi nok lære dig, hvordan du får det omsat til at levere support i verdensklasse til vores kunder.

Lyder det som noget for dig?

Kan du se dig selv i dette job, så send endelig et lille skriv om dig selv samt dit CV til job@skatepro.dk. Har du yderligere spørgsmål, kan du ringe til vores Customer Connection Team Manager, Phillip i hverdagene fra 10-16 på +45 70 500 333.

Stillingen tiltrædes hurtigst mulig, og samtaler afholdes løbende.

SKATEPRO ApSHinnerup2019-08-29T00:00:002019-10-22T00:00:00
330076981GERMAN SPEAKING AFTERSALES ASSISTANTRobot ABOUT THE JOB For our Aftersales department we are looking for a German speaking Aftersales Assistant. Our Aftersales department consist of 8 persons now. 7 located in our head office, which will move to our new factory November 1st, 2019, placed just outside Aarhus and 1 Service Technician in France. Aftersales takes over, when the customer has connected power to the rack. So, the tasks can vary very much. YOUR MAIN TASK WILL BE: Handling warranty orders Follow up on Sales return orders Claim towards supplier Organize answers to customers on warranty cases Optimize process Describe processes and procedures JOB REQUIREMENTS It is a must that you are fluent in speaking and writing German That you are structed person You are used to work with ERP systems order handling You need to be able to handle many tasks at the same time WE OFFER: A very exciting fulltime job in an international technology company who is world-leader in manufacturing and development of environmentally friendly CO2refrigeration s systems. The job includes a lot of flexibility and great responsibility. The work place will be in Aarhus (as of November 1st we are moving to our new Headquarter on Rosbjergvej 7, 8220 Brabrand) and salary will be based on your qualifications. Privat health insurance is included. WANT TO KNOW MORE? Please feel free to contact Manager of Aftersales Kent Poulsen at 45 3525 6003. If you are interested in the job opening, please send your application and resume to hr@advansor.dk mark Aftersales Assistant . Application can be in both English or Danish. Applications will be processed continuously. SUSTAINABLE CO2 REFRIGERATION SYSTEMS Every breath exhaled by an average person contains 3 4 CO2. Ours probably contains more because we live and breathe to use CO2 in the world s best, sustainable CO2 refrigeration systems. As a market-leading OEM manufacturer, we have been building CO2 systems for supermarkets and industrial customers around the world since 2006.

ABOUT THE JOB

For our Aftersales department we are looking for a German speaking Aftersales Assistant. Our Aftersales department consist of 8 persons now. 7 located in our head office, which will move to our new factory November 1st, 2019, placed just outside Aarhus and 1 Service Technician in France.

Aftersales takes over, when the customer has connected power to the rack. So, the tasks can vary very much.

YOUR MAIN TASK WILL BE:

  • Handling warranty orders
  • Follow up on Sales return orders
  • Claim towards supplier
  • Organize answers to customers on warranty cases
  • Optimize process
  • Describe processes and procedures

JOB REQUIREMENTS

  • It is a must that you are fluent in speaking and writing German
  • That you are structed person
  • You are used to work with ERP systems/order handling
  • You need to be able to handle many tasks at the same time

WE OFFER:

A very exciting fulltime job in an international technology company who is world-leader in manufacturing and development of environmentally friendly CO2refrigeration’s systems. The job includes a lot of flexibility and great responsibility. The work place will be in Aarhus (as of November 1st we are moving to our new Headquarter on Rosbjergvej 7, 8220 Brabrand) and salary will be based on your qualifications. Privat health insurance is included.

WANT TO KNOW MORE?

Please feel free to contact Manager of Aftersales Kent Poulsen at +45 3525 6003. If you are interested in the job opening, please send your application and resume to hr@advansor.dk – mark “ Aftersales Assistant”. Application can be in both English or Danish. Applications will be processed continuously.

SUSTAINABLE CO2 REFRIGERATION SYSTEMS

Every breath exhaled by an average person contains 3–4% CO2. Ours probably contains more because we live and breathe to use CO2 in the world’s best, sustainable CO2 refrigeration systems. As a market-leading OEM manufacturer, we have been building CO2 systems for supermarkets and industrial customers around the world since 2006.

ADVANSOR A/SAarhus V2019-08-22T00:00:002019-10-15T00:00:00
330076956GERMAN SPEAKING CUSTOMER SERVICE ADVISERRobot ABOUT THE JOB We are now looking for a customer service adviser for our Customer Service team. Your main tasks and responsibilities are: Handle incoming requests from customers and ensure that issues are resolved both promptly and thoroughly Register orders from customers into NAV Handle and record contacts via telephone and e-mail Maintain a balance between company policy and customer benefit. Handle issues in the best interest of both customer and company Continuously evaluate and identify opportunities to drive process improvements that positively impact the customers experience. Furthermore, the customer service department acts as back-up to both the Internal, and External Sales Teams, and support departments in all the company. JOB REQUIREMENTS Ability to communicate clearly and professionally in German, both verbally and in writing. Additional language skills in Danish or French is an advantage A pleasant, patient and friendly attitude A flexible and adaptable attitude Well organized and a high level of empathy Highly developed sense of integrity and commitment to customer satisfaction Possess a strong work ethic and team player mentality Detail oriented and fast learning Experience with customer service is an advantage WE OFFER A very exciting fulltime job in an international technology company who is world-leader in manufacturing and development of environmentally friendly CO2refrigerations systems. The job includes a lot of flexibility and great responsibility. The work place will be in Aarhus (as of November 1st we are moving to our new Headquarter on Rosbjergvej 7, 8220 Brabrand) and salary will be based on your qualifications. Privat health insurance is included. WANT TO KNOW MORE? Please feel free to contact Manager of Customer Center Heidi Winther at 45 3525 6054. If you are interested in the job opening, please send your application and resume to hr@advansor.dk mark Customer Service Adviser . Application can be in both English or Danish. Applications will be processed continuously. SUSTAINABLE CO2 REFRIGERATION SYSTEMS Every breath exhaled by an average person contains 3 4 CO2. Ours probably contains more because we live and breathe to use CO2 in the world s best, sustainable CO2 refrigeration systems. As a market-leading OEM manufacturer, we have been building CO2 systems for supermarkets and industrial customers around the world since 2006.

ABOUT THE JOB

We are now looking for a customer service adviser for our Customer Service team. Your main tasks and responsibilities are:

  • Handle incoming requests from customers and ensure that issues are resolved both promptly and thoroughly
  • Register orders from customers into NAV
  • Handle and record contacts via telephone and e-mail
  • Maintain a balance between company policy and customer benefit.
  • Handle issues in the best interest of both customer and company
  • Continuously evaluate and identify opportunities to drive process improvements that positively impact the customers experience.
  • Furthermore, the customer service department acts as back-up to both the Internal, and External Sales Teams, and support departments in all the company.

JOB REQUIREMENTS

  • Ability to communicate clearly and professionally in German, both verbally and in writing. Additional language skills in Danish or French is an advantage
  • A pleasant, patient and friendly attitude
  • A flexible and adaptable attitude
  • Well organized and a high level of empathy
  • Highly developed sense of integrity and commitment to customer satisfaction
  • Possess a strong work ethic and team player mentality
  • Detail oriented and fast learning
  • Experience with customer service is an advantage

WE OFFER

A very exciting fulltime job in an international technology company who is world-leader in manufacturing and development of environmentally friendly CO2refrigerations systems. The job includes a lot of flexibility and great responsibility. The work place will be in Aarhus (as of November 1st we are moving to our new Headquarter on Rosbjergvej 7, 8220 Brabrand) and salary will be based on your qualifications. Privat health insurance is included.

WANT TO KNOW MORE?

Please feel free to contact Manager of Customer Center Heidi Winther at +45 3525 6054. If you are interested in the job opening, please send your application and resume to hr@advansor.dk – mark “Customer Service Adviser”. Application can be in both English or Danish. Applications will be processed continuously.

SUSTAINABLE CO2 REFRIGERATION SYSTEMS

Every breath exhaled by an average person contains 3–4% CO2. Ours probably contains more because we live and breathe to use CO2 in the world’s best, sustainable CO2 refrigeration systems. As a market-leading OEM manufacturer, we have been building CO2 systems for supermarkets and industrial customers around the world since 2006.

ADVANSOR A/SAarhus V2019-08-22T00:00:002019-10-15T00:00:00
330076233Kundeservice medarbejder til SkiShop, der står på skiRobot Vil du arbejde med kundeservice og e-commerce i Skandinaviens bedste SkiShop? Forestil dig titusindvis af de lækreste stykker tøj og udstyr til skiferien, 10.000-vis af glade danskere der skal på verdens bedste ferie, men som mangler udstyr. Er du klar til at hjælpe og rådgive dem i et af Skandinaviens største udvalg? SkiShoppen på Skisport.dk blev lanceret i 2003. Vi søger endnu en kollega til vores kontor i Sabro, der vil være med til at udvikle os yderligere. Om jobbet Dine primære arbejdsopgaver vil være: Rådgivning til vores kunder via mail, chat og tlf. Vedligeholdelse af FAQ database Kampagner via chat Ad hoc opgaver Vi arbejder med moderne og brugervenlige IT løsninger i det daglige når vi behandler kundehenvendelser. Hertil benytter vi Freshdesk og Freshchat til vores e-mail, chat samt FAQ sider til vores webshop. Der er tale om en fuldtidsstilling, vi er dog fleksible, så søger du eksempelvis 30 timer, så send os også gerne en ansøgning, anfør om du søger fuldtid eller mindre. Lidt om dig Du interesserer dig for skiløb Taler og skriver fejlfrit dansk Forståelse for svensk og norsk er et plus Smilende og imødekommende, også over telefonen Interesseret i salg og markedsføring Løsningsorienteret, stabil og fleksibel Du ser en kundehenvendelse som en mulighed Tidligere erfaring med kundeservice og e-handel er naturligvis en fordel, men ikke et krav. Vigtigst er det, at du brænder for god service, tager ansvar og har flair for IT. Er du samtidig skiløber er det bare endnu et plus. Vi tilbyder En plads på et fantastisk team af Skandinaviske kollegaer, der alle brænder for e-handel, kundeservice og drift af webshops. Med højt til loftet og en fortsat vækst kan vi også tilbyde dig personlig udvikling. Men vi brænder også for det gode arbejdsmiljø og et godt sammenhold hele vejen rundt. Derfor ser vi frem til at byde dig velkommen i vores team, hvor holdånden spiller en nøglerolle. Personaletilbud Bordfodbold Fordelagtige personale priser på vores produkter Mulighed for frokostordning Gratis parkering lige ved døren Ansøgningsfrist Vi vil gerne modtage din ansøgning hurtigst muligt, da vi holder samtaler løbende. Send din ansøgning pr. e-mail til kundeservicechef Danni Rasmussen på dra@skisport.dk snarest muligt, samtaler afholdes løbende indtil den rette kollega er ansat. Skisport.dk åbnede i 1998 og vi har drevet webshop i Danmark siden 2003. Sidenhen er vores svenske søster side www.skidresor.com samt den norske www.aktivvinter.no kommet til. Arbejdsstedet er Sabro 14 km vest for Århus, med gode transportforbindelser - også når der ikke er sne til dine langrendsski.

Vil du arbejde med kundeservice og e-commerce i Skandinaviens bedste SkiShop? Forestil dig titusindvis af de lækreste stykker tøj og udstyr til skiferien, 10.000-vis af glade danskere der skal på verdens bedste ferie, men som mangler udstyr. Er du klar til at hjælpe og rådgive dem i et af Skandinaviens største udvalg?

SkiShoppen på Skisport.dk blev lanceret i 2003. Vi søger endnu en kollega til vores kontor i Sabro, der vil være med til at udvikle os yderligere.

Om jobbet

Dine primære arbejdsopgaver vil være:

  • Rådgivning til vores kunder via mail, chat og tlf.
  • Vedligeholdelse af FAQ database
  • Kampagner via chat
  • Ad hoc opgaver

Vi arbejder med moderne og brugervenlige IT løsninger i det daglige når vi behandler kundehenvendelser. Hertil benytter vi Freshdesk og Freshchat til vores e-mail, chat samt FAQ sider til vores webshop.

Der er tale om en fuldtidsstilling, vi er dog fleksible, så søger du eksempelvis 30 timer, så send os også gerne en ansøgning, anfør om du søger fuldtid eller mindre.

Lidt om dig

  • Du interesserer dig for skiløb
  • Taler og skriver fejlfrit dansk
  • Forståelse for svensk og norsk er et plus
  • Smilende og imødekommende, også over telefonen
  • Interesseret i salg og markedsføring
  • Løsningsorienteret, stabil og fleksibel
  • Du ser en kundehenvendelse som en mulighed

Tidligere erfaring med kundeservice og e-handel er naturligvis en fordel, men ikke et krav. Vigtigst er det, at du brænder for god service, tager ansvar og har flair for IT. Er du samtidig skiløber er det bare endnu et plus.

Vi tilbyder

En plads på et fantastisk team af Skandinaviske kollegaer, der alle brænder for e-handel, kundeservice og drift af webshops. Med højt til loftet og en fortsat vækst kan vi også tilbyde dig personlig udvikling. Men vi brænder også for det gode arbejdsmiljø og et godt sammenhold hele vejen rundt. Derfor ser vi frem til at byde dig velkommen i vores team, hvor holdånden spiller en nøglerolle.

Personaletilbud

  • Bordfodbold
  • Fordelagtige personale priser på vores produkter
  • Mulighed for frokostordning
  • Gratis parkering lige ved døren

Ansøgningsfrist

Vi vil gerne modtage din ansøgning hurtigst muligt, da vi holder samtaler løbende.

Send din ansøgning pr. e-mail til kundeservicechef Danni Rasmussen på dra@skisport.dk snarest muligt, samtaler afholdes løbende indtil den rette kollega er ansat.

Skisport.dk åbnede i 1998 og vi har drevet webshop i Danmark siden 2003. Sidenhen er vores svenske søster side www.skidresor.com samt den norske www.aktivvinter.no kommet til. Arbejdsstedet er Sabro 14 km vest for Århus, med gode transportforbindelser - også når der ikke er sne til dine langrendsski.

EPORTALER ApSSabro2019-08-29T00:00:002019-10-14T00:00:00
330074724Salg- og kundeservicemedarbejder til IT webshop i kraftig vækstRobot Beskrivelse Nyder du at yde en solid service med udgangspunkt i dine gode tekniske indsigter? Får du energi af at rådgive, vejlede og servicere kunder og kollegaer - og har du samtidig lyst til at gøre en forskel for miljøet? Så har vi en stilling til dig. Om jobbet: Stilling som Teknisk Salgs- og kundeservicemedarbejder omfatter kundehenvendelser omkring alt fra salg af IT, teknisk support og kunderådgivning. Her vil du være kundernes bedste hjælp og første indtryk. Du vil hjælpe dem med behovsafdækkende salg, såvel som kundeservice og let teknisk support. Du vil også have en central rolle i Refurbs interne ordrehåndtering og vil indgå i et team af sælgere og E-commerce fokuserede kollegaer, hvor du har reference til Teamleder for Operations og Customer care. Du vil således skulle arbejde med: Kundeservice og rådgivning 1st level teknisk support Inbound salg til kunder, primært B2C Tilbudsgivning, opfølgning og rapportering på diverse indsatser Ordrebehandling og back-office funktioner Om dig: Du er ansvarlig, ærlig og kan arbejde selvstændigt. Du kan føre opgaver helt i mål og du kan kommunikere skriftlig og mundtligt på dansk og engelsk. Interesse og erfaring inden for hardware og software særligt klientudstyr - er et krav. Stillingen har ingen krav til salgserfaring, men tidligere salgs og kundeservice erfaring er et plus. Aflønning foregår efter kvalifikationsniveau. Vi har et ungt og agilt miljø, hvorfor ansøgere skal have et godt humør, være fleksible og synes at en travl hverdag i en forretning, hvor vi har det sjovt sammen, lige er dig. Om Refurb: Refurb A S er en detailvirksomhed i Hornslet ved Aarhus, der opkøber brugt, refurbished og overstock it og teleudstyr fra erhverv og offentlige institutioner i Danmark, Skandinavien og resten af Europa med henblik på videresalg til private forbrugere, virksomheder, institutioner og organisationer i Danmark og Norge, samt brokernetværk i Europa. Ved at genbruge computere er vi med til at mindske belastningen på miljøet. Hos Refurb definerer vi os selv som en kommerciel grøn virksomhed. Refurb er en spændende arbejdsplads i konstant udvikling. Som medarbejder hos Refurb bliver du en del af en virksomhed præget af resultater, tempo, handlekraft, udvikling og nytænkning i et nyt, stort og spændende marked. Vi har et ungt miljø, og vi værdsætter en åben og ligeværdig kommunikation med stor handlefrihed og tillid til den enkelte. Som medarbejder får du derfor et stort ansvar og du spiller en væsentlig rolle i at få hjulene til at dreje rundt. Din arbejdstid vil foregå på vores kontor i Hornslet, hvor der er let adgang med både bus, letbane og motorvej fra Aarhus. Starttidspunkt Vi vil gennemføre løbende samtaler med henblik på at ansætte den rigtige profil til opstart ved første lejlighed. Ansøgning Vi glæder os til at modtage din motiverede ansøgning sammen med dit CV, som sendes til job@refurb.dk mærket Kundeservice og salgsmedarbejder Vi tager med glæde mod alternative eller nytænkende ansøgning som fx videoansøgninger. Yderligere info Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte Teamleder for Operations and Customer care Rasmus Berg Madsen på mail rbm@refurb.dk eller telefon ( 45) 3841 3704

Beskrivelse

Nyder du at yde en solid service med udgangspunkt i dine gode tekniske indsigter? Får du energi af at rådgive, vejlede og servicere kunder og kollegaer - og har du samtidig lyst til at gøre en forskel for miljøet? Så har vi en stilling til dig.  

 

Om jobbet:

Stilling som Teknisk Salgs- og kundeservicemedarbejder omfatter kundehenvendelser omkring alt fra salg af IT, teknisk support og kunderådgivning. Her vil du være kundernes bedste hjælp og første indtryk. Du vil hjælpe dem med behovsafdækkende salg, såvel som kundeservice og let teknisk support. Du vil også have en central rolle i Refurbs interne ordrehåndtering og vil indgå i et team af sælgere og E-commerce fokuserede kollegaer, hvor du har reference til Teamleder for Operations og Customer care.

Du vil således skulle arbejde med:

  • Kundeservice og rådgivning
  • 1st level teknisk support
  • Inbound salg til kunder, primært B2C
  • Tilbudsgivning, opfølgning og rapportering på diverse indsatser
  • Ordrebehandling og back-office funktioner

 

Om dig:

Du er ansvarlig, ærlig og kan arbejde selvstændigt. Du kan føre opgaver helt i mål og du kan kommunikere skriftlig og mundtligt på dansk og engelsk.

Interesse og erfaring inden for hardware og software – særligt klientudstyr - er et krav.

Stillingen har ingen krav til salgserfaring, men tidligere salgs og kundeservice erfaring er et plus. Aflønning foregår efter kvalifikationsniveau.

Vi har et ungt og agilt miljø, hvorfor ansøgere skal have et godt humør, være fleksible og synes at en travl hverdag i en forretning, hvor vi har det sjovt sammen, lige er dig.

 

Om Refurb:

Refurb A/S er en detailvirksomhed i Hornslet ved Aarhus, der opkøber brugt, refurbished og overstock it og teleudstyr fra erhverv og offentlige institutioner i Danmark, Skandinavien og resten af Europa med henblik på videresalg til private forbrugere, virksomheder, institutioner og organisationer i Danmark og Norge, samt brokernetværk i Europa.

Ved at genbruge computere er vi med til at mindske belastningen på miljøet.
Hos Refurb definerer vi os selv som en kommerciel grøn virksomhed. Refurb er en spændende arbejdsplads i konstant udvikling.

Som medarbejder hos Refurb bliver du en del af en virksomhed præget af
resultater, tempo, handlekraft, udvikling og nytænkning i et nyt, stort og
spændende marked.

Vi har et ungt miljø, og vi værdsætter en åben og ligeværdig kommunikation med stor handlefrihed og tillid til den enkelte. Som medarbejder får du derfor et stort ansvar og du spiller en væsentlig rolle i at få hjulene til at dreje rundt.

Din arbejdstid vil foregå på vores kontor i Hornslet, hvor der er let adgang med både bus, letbane og motorvej fra Aarhus.

 

Starttidspunkt

Vi vil gennemføre løbende samtaler med henblik på at ansætte den rigtige profil til opstart ved første lejlighed. 

 

Ansøgning

Vi glæder os til at modtage din motiverede ansøgning sammen med dit CV, som sendes til job@refurb.dk mærket ”Kundeservice og salgsmedarbejder” – Vi tager med glæde mod alternative eller nytænkende ansøgning som fx videoansøgninger.

Yderligere info

Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte Teamleder for Operations and Customer care Rasmus Berg Madsen på mail rbm@refurb.dk eller telefon (+45) 3841 3704

REFURB ApSHornslet2019-08-19T00:00:002019-10-10T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

Swedish speaking action sport lover for SkatePro's Swedish Customer Connection team

SKATEPRO ApS

Hinnerup
Elsker du action sport? Taler du svensk på modersmålsniveau? Og kunne du tænke dig et arbejde i en stor webshop, hvor kærligheden til action sport, arbejdsglæde, ansvar og indflydelse opgaverne er i fokus? Så kig lige nærmere her, for vi søger lige ...
Indrykket:29. august 2019
Udløbsdato:22. oktober 2019

GERMAN SPEAKING AFTERSALES ASSISTANT

ADVANSOR A/S

Aarhus V
ABOUT THE JOB For our Aftersales department we are looking for a German speaking Aftersales Assistant. Our Aftersales department consist of 8 persons now. 7 located in our head office, which will move to our new factory November 1st, 2019, placed ju...
Indrykket:22. august 2019
Udløbsdato:15. oktober 2019

GERMAN SPEAKING CUSTOMER SERVICE ADVISER

ADVANSOR A/S

Aarhus V
ABOUT THE JOB We are now looking for a customer service adviser for our Customer Service team. Your main tasks and responsibilities are: Handle incoming requests from customers and ensure that issues are resolved both promptly and thoroughly Registe...
Indrykket:22. august 2019
Udløbsdato:15. oktober 2019

Kundeservice medarbejder til SkiShop, der står på ski

EPORTALER ApS

Sabro
Vil du arbejde med kundeservice og e-commerce i Skandinaviens bedste SkiShop? Forestil dig titusindvis af de lækreste stykker tøj og udstyr til skiferien, 10.000-vis af glade danskere der skal på verdens bedste ferie, men som mangler udstyr. Er du k...
Indrykket:29. august 2019
Udløbsdato:14. oktober 2019

Salg- og kundeservicemedarbejder til IT webshop i kraftig vækst

REFURB ApS

Hornslet
Beskrivelse Nyder du at yde en solid service med udgangspunkt i dine gode tekniske indsigter? Får du energi af at rådgive, vejlede og servicere kunder og kollegaer - og har du samtidig lyst til at gøre en forskel for miljøet? Så har vi en stilling t...
Indrykket:19. august 2019
Udløbsdato:10. oktober 2019