Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Storm Group søger servicemindede kundesupportere til ny supportfunktion!

Som supporter hos Storm Group bliver du del af en international organisation med jern i ilden. Med over 20 afdelinger fordelt rundt i Norden samt Australien, er Storm Group Nordens førende effektbureau, der skaber håndgribelige resultater for stærke brands. Vi har en ambitiøs vækststrategi om flere kontorer i de lande, vi allerede i dag er til stede i.

 

Vi søger en kundesupporter til at byde velkommen til nye kunder hvervet af vores dygtige sælgere. En struktureret, positiv medarbejder med pondus, der kan lave opfølgende opgaver samt supportere vores eventbooking-afdeling mm. Du skal trives med en varierende arbejdsdag, hvor tonen er uformel og kontaktfladen stor. Vi forventer, at du kan tage ansvar og arbejde selvstændigt.   

 

Dine arbejdsopgaver indebærer:

  • velkomstkald til nye kunder hvervet af vores dygtige sælgere, samt opfølgende opgaver
  • ansvaret for klienter, heriblandt SEAS-NVE
  • supportering af Storms back-end, bl.a. evenbooking

 

Den succesfulde kandidat:

  • er kundeserviceorienteret, selvstændig og imødekommende
  • har med fordel erfaring med salg og har dermed et mindset i tråd med virksomhedens
  • har et stort business drive og trives i et high-pace arbejdsmiljø med plads til humor  

 

Vi fokuserer altid på højkvalitetssalg, og det er derfor vigtigt, at vores supportfunktion lever op til samme høje kvalitet.

 

Med en personlig fremtoning møder du kunder, kollegaer og klienter i øjenhøjde. Du bliver del af en flad organisation, hvor du i tæt samarbejde med ledelse og backoffice tilrettelægger dine arbejdsopgaver.

 

Er det dig, vi leder efter? Send os din motiverede ansøgning samt CV.

Vi glæder os til at høre fra dig.

 

Arbejdstid: 

Vi forventer, at du kan arbejde hele arbejdsdage fordelt på man-fre (hvilke dage der er tale om aftales ved ansættelse). 

Der er intet weekendarbejde.


Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

330028380Phoenix-82e542d512019-05-21T00:00:00Storm Group søger servicemindede kundesupportere til ny supportfunktion!

Som supporter hos Storm Group bliver du del af en international organisation med jern i ilden. Med over 20 afdelinger fordelt rundt i Norden samt Australien, er Storm Group Nordens førende effektbureau, der skaber håndgribelige resultater for stærke brands. Vi har en ambitiøs vækststrategi om flere kontorer i de lande, vi allerede i dag er til stede i.

 

Vi søger en kundesupporter til at byde velkommen til nye kunder hvervet af vores dygtige sælgere. En struktureret, positiv medarbejder med pondus, der kan lave opfølgende opgaver samt supportere vores eventbooking-afdeling mm. Du skal trives med en varierende arbejdsdag, hvor tonen er uformel og kontaktfladen stor. Vi forventer, at du kan tage ansvar og arbejde selvstændigt.   

 

Dine arbejdsopgaver indebærer:

  • velkomstkald til nye kunder hvervet af vores dygtige sælgere, samt opfølgende opgaver
  • ansvaret for klienter, heriblandt SEAS-NVE
  • supportering af Storms back-end, bl.a. evenbooking

 

Den succesfulde kandidat:

  • er kundeserviceorienteret, selvstændig og imødekommende
  • har med fordel erfaring med salg og har dermed et mindset i tråd med virksomhedens
  • har et stort business drive og trives i et high-pace arbejdsmiljø med plads til humor  

 

Vi fokuserer altid på højkvalitetssalg, og det er derfor vigtigt, at vores supportfunktion lever op til samme høje kvalitet.

 

Med en personlig fremtoning møder du kunder, kollegaer og klienter i øjenhøjde. Du bliver del af en flad organisation, hvor du i tæt samarbejde med ledelse og backoffice tilrettelægger dine arbejdsopgaver.

 

Er det dig, vi leder efter? Send os din motiverede ansøgning samt CV.

Vi glæder os til at høre fra dig.

 

Arbejdstid: 

Vi forventer, at du kan arbejde hele arbejdsdage fordelt på man-fre (hvilke dage der er tale om aftales ved ansættelse). 

Der er intet weekendarbejde.

2019-07-05T18:50:40.337 Som supporter hos Storm Group bliver du del af en international organisation med jern i ilden. Med over 20 afdelinger fordelt rundt i Norden samt Australien, er Storm Group Nordens førende effektbureau, der skaber håndgribelige resultater for stærke brands. Vi har en ambitiøs vækststrategi om flere kontorer i de lande, vi allerede i dag er til stede i. Vi søger en kundesupporter til at byde velkommen til nye kunder hvervet af vores dygtige sælgere. En struktureret, positiv medarbejder med pondus, der kan lave opfølgende opgaver samt supportere vores eventbooking-afdeling mm. Du skal trives med en varierende arbejdsdag, hvor tonen er uformel og kontaktfladen stor. Vi forventer, at du kan tage ansvar og arbejde selvstændigt. Dine arbejdsopgaver indebærer: velkomstkald til nye kunder hvervet af vores dygtige sælgere, samt opfølgende opgaver ansvaret for klienter, heriblandt SEAS-NVE supportering af Storms back-end, bl.a. evenbooking Den succesfulde kandidat: er kundeserviceorienteret, selvstændig og imødekommende har med fordel erfaring med salg og har dermed et mindset i tråd med virksomhedens har et stort business drive og trives i et high-pace arbejdsmiljø med plads til humor Vi fokuserer altid på højkvalitetssalg, og det er derfor vigtigt, at vores supportfunktion lever op til samme høje kvalitet. Med en personlig fremtoning møder du kunder, kollegaer og klienter i øjenhøjde. Du bliver del af en flad organisation, hvor du i tæt samarbejde med ledelse og backoffice tilrettelægger dine arbejdsopgaver. Er det dig, vi leder efter? Send os din motiverede ansøgning samt CV. Vi glæder os til at høre fra dig. Arbejdstid: Vi forventer, at du kan arbejde hele arbejdsdage fordelt på man-fre (hvilke dage der er tale om aftales ved ansættelse). Der er intet weekendarbejde.11jobnet82e542d5100000000000IDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2019-07-16T00:00:000000https://stormgroup.recruitee.com/o/storm-group-sger-servicemindede-kundesupportere-til-ny-supportfunktion0EuropaDanmarkJyllandØstjyllandAarhus3531182Storm Group11Østergade 9, 1. sal8000Aarhus CDKDanmark0DKDanmarkDKDanmark7Deltid46Permanent764679JobNet4992940499294010021-05-20190https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=82e542d5https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=82e542d5https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=82e542d5&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=82e542d5&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonStorm Group søger servicemindede kundesupportere til ny supportfunktion!1Dansk3Læse/ tale913230Kundeservicemedarbejder2Salg361844831Sandrajob@stormgroup.dkDKDanmarkDKDanmark330132930Salgssupport til BoligPortals B2B kunder og kollegerne i SalgsteametBasic Om jobbet Hos BoligPortal hjælper vi udlejere og boligsøgende med at finde hinanden. Vores kundeserviceteam består af seks fuldtidsansatte 14 studerende, som yder support til både boligsøgende, private og professionelle udlejere. Som den direkte kontakt til kunderne leverer vi vigtig insight videre til kollegerne i produkt-, udviklings- og marketingafdelingerne, ligesom vi har et tæt samarbejde med salgsteamet som varetager dialogen med de største udlejningsvirksomheder. Vi søger en ny kollega med særligt ansvar for at hjælpe vores professionelle udlejere med deres udlejningsproces på www.boligportal.dk samt agere intern salgssupport for kollegerne i Salgsteamet. Du vil indgå i et team bestående af tre medarbejdere som arbejder målrettet med B2B support, hver med sit kernefokus. Dine primære opgaver vil således bestå af at yde support til vores kunder, særligt segmentet af mindre udlejningsvirksomheder, på mail og telefon, følge op på leads fra marketing- og salgsteamet samt understøtte sælgerne med administrative opgaver. Da der er tale om en nyoprettet stilling, vil du i høj grad være med at præge udviklingen af din egen stilling og samarbejdet med dine kolleger i teamet. Om dig Du trives i et lille team af kolleger, som arbejder tæt sammen med egne ansvarsområder, sparring på tværs samt klare målsætninger for indfrielse af aftalte servicemål. Du er serviceminded og struktureret, du formår at arbejde selvstændigt med egne opgaver og bidrager samtidig gerne til at skabe de bedste fælles løsninger på tværs. Organisatorisk agerer du som et naturligt bindeled mellem kunder og interne kontakter, og du motiveres af at hjælpe andre i mål. Du har formentlig erfaring fra lignende administrative og salgsrettede opgaver, evt. fra lejeboligbranchen (dette er et plus men ikke en nødvendighed). Vigtigst er at du kan se dig selv i de beskrevne opgaver og i en central servicefunktion med brede kontaktflader både direkte til kunderne og internt i organisationen. Om os BoligPortal er Danmarks ældste og største lejeboligportal, som har eksisteret i mere end 20 år. Vi er mere end 50 ansatte, som hver dag arbejder dedikeret på at vedligeholde og udvikle det bedste produkt til vores brugere. Vi bor i topmoderne kontorfaciliteter på Katrinebjerg. BoligPortal er Great Place To Work certificeret i 2019 - og det er vi rigtig stolte af :) Vi har et godt sammenhold, der bunder i gensidig respekt, faglig stolthed, samarbejde og fleksibilitet. Der er ikke langt fra øverst til nederst eller fra nyeste til ældst . Ansøgning Er du vores nye kollega, så send din motiverede ansøgning samt cv og evt. reference udtalelse til Chief Customer Officer Malou Lassen senest 13.12. Samtaler forventes afholdt fra uge 2, og tiltrædelse snarest muligt herefter. Se mere på vores ansøgersite: https: boligportal.ofir.com
Om jobbet

Hos BoligPortal hjælper vi udlejere og boligsøgende med at finde hinanden. Vores kundeserviceteam består af seks fuldtidsansatte + 14 studerende, som yder support til både boligsøgende, private og professionelle udlejere. Som den direkte kontakt til kunderne leverer vi vigtig insight videre til kollegerne i produkt-, udviklings- og marketingafdelingerne, ligesom vi har et tæt samarbejde med salgsteamet som varetager dialogen med de største udlejningsvirksomheder.

Vi søger en ny kollega med særligt ansvar for at hjælpe vores professionelle udlejere med deres udlejningsproces på www.boligportal.dk samt agere intern salgssupport for kollegerne i Salgsteamet. Du vil indgå i et team bestående af tre medarbejdere som arbejder målrettet med B2B support, hver med sit kernefokus.

Dine primære opgaver vil således bestå af at yde support til vores kunder, særligt segmentet af mindre udlejningsvirksomheder, på mail og telefon, følge op på leads fra marketing- og salgsteamet samt understøtte sælgerne med administrative opgaver. Da der er tale om en nyoprettet stilling, vil du i høj grad være med at præge udviklingen af din egen stilling og samarbejdet med dine kolleger i teamet.

Om dig

Du trives i et lille team af kolleger, som arbejder tæt sammen med egne ansvarsområder, sparring på tværs samt klare målsætninger for indfrielse af aftalte servicemål. Du er serviceminded og struktureret, du formår at arbejde selvstændigt med egne opgaver og bidrager samtidig gerne til at skabe de bedste fælles løsninger på tværs. Organisatorisk agerer du som et naturligt bindeled mellem kunder og interne kontakter, og du motiveres af at hjælpe andre i mål.

Du har formentlig erfaring fra lignende administrative og salgsrettede opgaver, evt. fra lejeboligbranchen (dette er et plus men ikke en nødvendighed). Vigtigst er at du kan se dig selv i de beskrevne opgaver og i en central servicefunktion med brede kontaktflader både direkte til kunderne og internt i organisationen. 

Om os

BoligPortal er Danmarks ældste og største lejeboligportal, som har eksisteret i mere end 20 år. Vi er mere end 50 ansatte, som hver dag arbejder dedikeret på at vedligeholde og udvikle det bedste produkt til vores brugere. Vi bor i topmoderne kontorfaciliteter på Katrinebjerg. BoligPortal er "Great Place To Work" certificeret i 2019 - og det er vi rigtig stolte af :) Vi har et godt sammenhold, der bunder i gensidig respekt, faglig stolthed, samarbejde og fleksibilitet. Der er ikke langt fra ”øverst” til ”nederst” eller fra ”nyeste” til ”ældst”.

Ansøgning

Er du vores nye kollega, så send din motiverede ansøgning samt cv og evt. reference/udtalelse til Chief Customer Officer Malou Lassen senest 13.12. Samtaler forventes afholdt fra uge 2, og tiltrædelse snarest muligt herefter.



Se mere på vores ansøgersite: https://boligportal.ofir.com

ORS/Small/eb1a0781_logo.pngBoligPortalAarhus N2019-11-29T16:01:51.5572019-12-13T00:00:00
330136431Onboarding & Customer Success ManagerRobot Vil du være med til at ændre spillereglerne i en traditionel branche, og hjælpe bilforhandlerne i Danmark til succes på nettet? Så har vi et ekstremt spændende job til dig. AutoUncle har revolutioneret bilmarkedet med digitale innovative produkter, som har sat nye standarder. Vi kan tilbyde dig at blive en del af et ekstraordinært ambitiøst, engageret og internationalt team med base i Aarhus C. Du vil få mulighed for at udfolde dit talent, og udvikle dig både personligt, og fagligt i en international tech virksomhed i raketvækst! Jobbeskrivelse Som Onboarding Customer Success Manager vil du arbejde tæt sammen med salgsteamet om vores kunder, og hjælpe dem med at få succes i samarbejde med AutoUncle. Det skal du lykkes med: Onboarding og support fastholdelse af nye kunder Installering integration af digitale produkter på kundernes hjemmesider Analyse og optimering af konverteringer på kundens hjemmeside At yde teknisk assistance til vores sælgere Håndtering af kundefeedback og formidling til andre teams At assistere salgsteamet med div. dokumentation, skabeloner og kundeemner Dine kvalifikationer Det vil bestemt være en fordel (men ikke et krav), at du tidligere har gjort dig erfaringer med support eller har en teknisk baggrund. Du kan være den rette kandidat, hvis du: Har erfaring med B2B kundeservice og fokus på kvalitet helt ned i detaljerne. Har en gode teknisk forståelse generelt, og du er villig sætte dig ind i nye innovative produkter online. Har et analytisk mindset, der også kan holde overblikket i et omskifteligt miljø. Er komfortabel med at tale i telefon med både bilforhandlerne og vores salgsteam. Har en forståelse for digital marketing (hvis ikke, lærer vi dig det). Er en teamplayer, der gerne giver lidt af dig selv for at hjælpe vores kunder, og kollegaer Flydende i dansk og engelsk i skrift og tale. Har et growth mindset, og vil udvikle dig selv sammen med AutoUncle Har humor, og trives i en feedback kultur Info og Ansøgning Ansøgningsfrist: Asap - vi holder samtaler løbende. Start dato: Efter aftale. Arbejdstid: Fuldtid (37t.) About AutoUncle AutoUncle is recognised as the driver of innovation in the European auto market. Over the past years we ve built one of Europe s largest platforms to take the hassle out of buying or selling cars. Our apps and websites are used by millions of consumers in 12 European countries and even more consumers experience AutoUncle via integrations on brand websites such as Hyundai, Renault, Kia, Audi as well as hundreds of dealership websites. We are an ambitious, energetic, and international team of 45 employees. We re in a constant vacuum of learning and developing ourselves and each other, and have offices in central Aarhus (HQ), Hamburg and Cluj.

Vil du være med til at ændre spillereglerne i en traditionel branche, og hjælpe bilforhandlerne i Danmark til succes på nettet? Så har vi et ekstremt spændende job til dig.

AutoUncle har revolutioneret bilmarkedet med digitale innovative produkter, som har sat nye standarder. Vi kan tilbyde dig at blive en del af et ekstraordinært ambitiøst, engageret og internationalt team med base i Aarhus C. Du vil få mulighed for at udfolde dit talent, og udvikle dig både personligt, og fagligt i en international tech virksomhed i raketvækst!

Jobbeskrivelse

Som Onboarding & Customer Success Manager vil du arbejde tæt sammen med salgsteamet om vores kunder, og hjælpe dem med at få succes i samarbejde med AutoUncle. Det skal du lykkes med:

  • Onboarding og support/fastholdelse af nye kunder
  • Installering/integration af digitale produkter på kundernes hjemmesider
  • Analyse og optimering af konverteringer på kundens hjemmeside
  • At yde teknisk assistance til vores sælgere
  • Håndtering af kundefeedback og formidling til andre teams
  • At assistere salgsteamet med div. dokumentation, skabeloner og kundeemner

Dine kvalifikationer

Det vil bestemt være en fordel (men ikke et krav), at du tidligere har gjort dig erfaringer med support eller har en teknisk baggrund. Du kan være den rette kandidat, hvis du:

  • Har erfaring med B2B kundeservice og fokus på kvalitet helt ned i detaljerne.
  • Har en gode teknisk forståelse generelt, og du er villig sætte dig ind i nye innovative produkter online.
  • Har et analytisk mindset, der også kan holde overblikket i et omskifteligt miljø.
  • Er komfortabel med at tale i telefon med både bilforhandlerne og vores salgsteam.
  • Har en forståelse for digital marketing (hvis ikke, lærer vi dig det).
  • Er en teamplayer, der gerne giver lidt af dig selv for at hjælpe vores kunder, og kollegaer
  • Flydende i dansk og engelsk i skrift og tale.
  • Har et growth mindset, og vil udvikle dig selv sammen med AutoUncle
  • Har humor, og trives i en feedback kultur

Info og Ansøgning

Ansøgningsfrist: Asap - vi holder samtaler løbende.

Start dato: Efter aftale.

Arbejdstid: Fuldtid (37t.)

About AutoUncle

AutoUncle is recognised as the driver of innovation in the European auto market. Over the past years we’ve built one of Europe’s largest platforms to take the hassle out of buying or selling cars. Our apps and websites are used by millions of consumers in 12 European countries and even more consumers experience AutoUncle via integrations on brand websites such as Hyundai, Renault, Kia, Audi as well as hundreds of dealership websites.

We are an ambitious, energetic, and international team of 45+ employees. We're in a constant vacuum of learning and developing ourselves and each other, and have offices in central Aarhus (HQ), Hamburg and Cluj.

AUTOUNCLE ApSAarhus C2019-12-06T00:00:002020-01-15T00:00:00
330118682Kundeserviceagent til Hungry.dk - DeltidsRobot Brænder du for at arbejde med kundeservice, og kunne du samtidig tænke dig at blive en del af en af Danmarks mest vækstende og fremadstormende internetvirksomheder, så har du nu chancen!Vi søger entusiastiske og smilende deltidsmedarbejdere til vores kundeserviceteam i Lystrup ved Århus, hvor vi dagligt servicerer hundredvis af restauranter og tusindvis af kunder.Hvad forventer vi af dig:- Hurtig, effektiv og skarp på computer- Tålmodig, behagelig og SMILENDE over telefon- God til at multitaske- God til konflikthåndtering- Perfekt dansk på skrift- Fleksibel og interesseret i 10-15 timers arbejde ugentligt - primært i weekenderHvad tilbyder vi dig:- Et spændende job i en virksomhed i stor vækst- Et uformelt og energisk miljø med nogle fantastiske kollegaer (hvis vi selv skal sige det)- Personlig udvikling- Fleksibel planlægning af timer- En sociale arbejdsplads med sammenhold og engagementJobbet er på vores hovedkontor i Aarhus på Lyshøjen 10B, 8520 Lystrup. Der er nem og hurtig tilgang fra Aarhus med bil. Bus og Letbanen kører også direkte til Lystrup, med stop få minutter fra kontoret. Matcher du beskrivelsen og lyder det som et job for dig? Så send en ansøgning og CV til ma@hungry.dkHar du spørgsmål til jobbet, er du meget velkommen til at kontakte kundeservicechef Morten Aaboe på 70209770.Vi afholder løbende samtaler. Ansættelsesdato: Hurtigst muligt

Brænder du for at arbejde med kundeservice, og kunne du samtidig tænke dig at blive en del af en af Danmarks mest vækstende og fremadstormende internetvirksomheder, så har du nu chancen!

Vi søger entusiastiske og smilende deltidsmedarbejdere til vores kundeserviceteam i Lystrup ved Århus, hvor vi dagligt servicerer hundredvis af restauranter og tusindvis af kunder.

Hvad forventer vi af dig:
- Hurtig, effektiv og skarp på computer
- Tålmodig, behagelig og SMILENDE over telefon
- God til at multitaske
- God til konflikthåndtering
- Perfekt dansk på skrift
- Fleksibel og interesseret i 10-15 timers arbejde ugentligt - primært i weekender

Hvad tilbyder vi dig:
- Et spændende job i en virksomhed i stor vækst
- Et uformelt og energisk miljø med nogle fantastiske kollegaer (hvis vi selv skal sige det)
- Personlig udvikling
- Fleksibel planlægning af timer
- En sociale arbejdsplads med sammenhold og engagement

Jobbet er på vores hovedkontor i Aarhus på Lyshøjen 10B, 8520 Lystrup. Der er nem og hurtig tilgang fra Aarhus med bil. Bus og Letbanen kører også direkte til Lystrup, med stop få minutter fra kontoret.


Matcher du beskrivelsen og lyder det som et job for dig? Så send en ansøgning og CV til ma@hungry.dk

Har du spørgsmål til jobbet, er du meget velkommen til at kontakte kundeservicechef Morten Aaboe på 70209770.

Vi afholder løbende samtaler.


Ansættelsesdato: Hurtigst muligt

HUNGRY.DK ApSLystrup2019-11-06T00:00:002019-12-30T00:00:00
330130557Ufaglært Kundeservicemedarbejder/tjener søgesRobot Ufaglært Kundeservicemedarbejder tjener søges Ufaglært kundeservicemedarbejder tjener søges til betjening af virksomhedens kunder samt servering. Arbejdstiden er ca. 20 timer pr. uge og primært eftermiddag og aften. Løn er efter aftale. Kontakt Majed i tidsrummet fra 10-14 på mobil nr. 26 24 18 01 Bemærkninger til ansøgningen Ansøg snarest, da jobbet nedtages så snart rette ansøger haves.

Ufaglært Kundeservicemedarbejder/tjener søges
 
Ufaglært kundeservicemedarbejder/tjener søges til betjening af virksomhedens kunder samt servering.

Arbejdstiden er ca. 20 timer pr. uge og primært eftermiddag og aften.

Løn er efter aftale.

Kontakt Majed i tidsrummet fra 10-14 på mobil nr. 26 24 18 01
 
Bemærkninger til ansøgningen

Ansøg snarest, da jobbet nedtages så snart rette ansøger haves.

Markus Pizzaria /Majed Noel MuradAarhus N2019-11-26T00:00:002019-12-20T00:00:00
330132085Medarbejder til kundeservice og lagerRobot På grund af stor travlhed søger vi en ny kollega 25 timer pr. uge. De 25 timer vil være fordelt på 4 hverdage. Vi er en Webshop, som bl.a. sælger udstyr til heste og hunde. Yderligere oplysninger på hjemmesiden: https: backontrack.com dk Vi forventer at: Du har indgående kendskab til både heste og hunde Du er indstillet på et job med 25 timer pr. uge Du er servicemindet Er god til at tale i telefon med kunderne Godt kendskab til IT Det er en fordel hvis du: Har kendskab til faktureringsprogrammet E-conomic Har kendskab til Outlook Trives i et travlt hverdag Opgaverne er: Kundebetjening via telefon modtage og svare på mails Fakturere pakke og sende ordrer Opgaverner fordelt med ca. 50 administration og ca. 50 på lageret med pakning og forsendelse. Hvis du ikke har hørt fra os inden den 15. december skal du betragte jobbet er gået til anden side.

 

På grund af stor travlhed søger vi en ny kollega 25 timer pr. uge.

De 25 timer vil være fordelt på 4 hverdage.

Vi er en Webshop, som bl.a. sælger udstyr til heste og hunde.

Yderligere oplysninger på hjemmesiden: https://backontrack.com/dk/

 

Vi forventer at:

Du har indgående kendskab til både heste og hunde

Du er indstillet på et job med 25 timer pr. uge

Du er servicemindet

Er god til at tale i telefon med kunderne

Godt kendskab til IT

 

Det er en fordel hvis du:

Har kendskab til faktureringsprogrammet E-conomic

Har kendskab til Outlook

Trives i et travlt hverdag

 

 Opgaverne er:

Kundebetjening via telefon

modtage og svare på mails

Fakturere

pakke og sende ordrer

Opgaverner fordelt med ca. 50% administration og ca. 50% på lageret med pakning og forsendelse.

Hvis du ikke har hørt fra os inden den 15. december skal du betragte jobbet er gået til anden side.

 

BACK ON TRACK ApSViborg2019-11-28T00:00:002019-12-15T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

Salgssupport til BoligPortals B2B kunder og kollegerne i Salgsteamet

BoligPortal

Aarhus N
Om jobbet Hos BoligPortal hjælper vi udlejere og boligsøgende med at finde hinanden. Vores kundeserviceteam består af seks fuldtidsansatte 14 studerende, som yder support til både boligsøgende, private og professionelle udlejere. Som den direkte kon...
Indrykket:29. november 2019
Udløbsdato:13. december 2019

Onboarding & Customer Success Manager

AUTOUNCLE ApS

Aarhus C
Vil du være med til at ændre spillereglerne i en traditionel branche, og hjælpe bilforhandlerne i Danmark til succes på nettet? Så har vi et ekstremt spændende job til dig. AutoUncle har revolutioneret bilmarkedet med digitale innovative produkter, ...
Indrykket:6. december 2019
Udløbsdato:15. januar 2020

Kundeserviceagent til Hungry.dk - Deltids

HUNGRY.DK ApS

Lystrup
Brænder du for at arbejde med kundeservice, og kunne du samtidig tænke dig at blive en del af en af Danmarks mest vækstende og fremadstormende internetvirksomheder, så har du nu chancen!Vi søger entusiastiske og smilende deltidsmedarbejdere til vore...
Indrykket:6. november 2019
Udløbsdato:30. december 2019

Ufaglært Kundeservicemedarbejder/tjener søges

Markus Pizzaria /Majed Noel Murad

Aarhus N
Ufaglært Kundeservicemedarbejder tjener søges Ufaglært kundeservicemedarbejder tjener søges til betjening af virksomhedens kunder samt servering. Arbejdstiden er ca. 20 timer pr. uge og primært eftermiddag og aften. Løn er efter aftale. Kontakt Maje...
Indrykket:26. november 2019
Udløbsdato:20. december 2019

Medarbejder til kundeservice og lager

BACK ON TRACK ApS

Viborg
På grund af stor travlhed søger vi en ny kollega 25 timer pr. uge. De 25 timer vil være fordelt på 4 hverdage. Vi er en Webshop, som bl.a. sælger udstyr til heste og hunde. Yderligere oplysninger på hjemmesiden: https: backontrack.com dk Vi forvente...
Indrykket:28. november 2019
Udløbsdato:15. december 2019