Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Storyteller til events i detailbutikker

Kunne du tænke dig at være ansigtet udadtil og repræsentere et stort brand i fødevarebranchen? Har du interesse for salg, storytelling og kontakt med forskellige mennesker? Så har vi jobbet til dig som Brandambassadør!

Vi søger freelance medarbejdere, der kan arbejde i ugerne 14, 15 og 16.
Der vil dog være mulighed for at kunne starte allerede nu eller efterfølgende fortsætte i RelationMedias øvrige afdelinger, som enten smagsprøveuddeler, merchandiser eller mystery shopper. Se mere på vores hjemmeside under "Jobs".

Hos RelationMedia er vi på udkig efter energiske, dygtige og troværdige Brandambassadører, der naturligt kan gå i dialog med forbrugerne i supermarkeder og sælge brandets historie.

Du skal være menneskekender til fingerspidserne og have en indre skuespiller gemt i dig, så du kan leve dig ind i rollen som en moderne Fisker. Via dine kommunikationsevner inddrager du forbrugerne i brandets historie, værdier og kvailteter. 

Som Brandambassdør vil din opgave bestå i at skabe en unik oplevelse omkring produktet, samt formidle et konkret budskab ved hjælp af den gode historie, og derigennem øge salget af produktet. Du vil have meget kontakt med forbrugerne og være med til at inspirere dem til at lave vildt nemme, lækre og sunde retter med fisk og skaldyr.

DIN PROFIL

  • Udadvendt, imødekommende, autentisk og troværdig
  • Kan agere i rollen som en moderne fisker – med et snert af et vildt og naturligt look
  • Menneskekender til fingerspidserne 
  • Dygtig til at inddrage forbrugeren i brandets storytelling 
  • Serviceminded og kan lide at arbejde selvstændigt
  • Fleksibel i forhold til arbejdstider  
  • Har kørekort 

VI TILBYDER

  • Arbejde i ugerne 14, 15 og 16
  • 10-20 timer i ugen
  • Tilknytning til et fast ambassadørteam med grundig oplæring i brandet
  • Attraktiv løn med mulighed for bonus
  • Et alsidigt og selvstændigt job 
  • Ansvar for egne opgaver 
  • Varierende arbejdsdage, hvor to dage sjældent er ens
  • En udfordrende hverdag med kontakt til mange mennesker 
  • Ansættelse i en organisation præget af engagement, kreativitet, åbenhed og humor
  • Mulighed for freelance ansættelse i vores øvrige afdelinger

HVEM ER VI?
Vi er Danmarks førende fuldservicebureau indenfor detailbranchen; shopper promotion, events og grafisk design, sales forces, merchandising og dataindsamling. Vi sidder 35 fuldtidsansatte på kontoret i Skanderborg, hvor vi arbejder med idé og konceptgenerering af events og varetager projektledelse fra A-Z. Vores fokus er at skabe positive oplevelser, der overrasker og overgår forbrugerens forventning. Herudover varetager
vi hele datahåndteringsprocessen for vores kunder lige fra dataindsamlingen, datavalidering, til den endelige rapportering og visualisering af data. Sluttteligt planlægger, koordinerer, afvikler og evaluerer vi aktiviteter og events for nogle af landets største brands.

LYDER DET SOM NOGET FOR DIG?
Send din ansøgning, CV og billede til job@relationmedia.dk og mærk emnefeltet ”Storyteller til events”.
Da vi søger de helt rette kandidater til jobbet, vil vi allerede nu, løbende indkalde kandidater til samtale. Bemærk at stillingen er i ugerne 14, 15 og 16 - dog har vi, som nævnt, mulighed for at tilbyde dig øvrige jobs i RelationMedia.

Har du spørgsmål til jobbet, er du velkommen til at kontakte os.


Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

329939974Phoenix-fb16260712019-01-10T00:00:00Storyteller til events i detailbutikker

Kunne du tænke dig at være ansigtet udadtil og repræsentere et stort brand i fødevarebranchen? Har du interesse for salg, storytelling og kontakt med forskellige mennesker? Så har vi jobbet til dig som Brandambassadør!

Vi søger freelance medarbejdere, der kan arbejde i ugerne 14, 15 og 16.
Der vil dog være mulighed for at kunne starte allerede nu eller efterfølgende fortsætte i RelationMedias øvrige afdelinger, som enten smagsprøveuddeler, merchandiser eller mystery shopper. Se mere på vores hjemmeside under "Jobs".

Hos RelationMedia er vi på udkig efter energiske, dygtige og troværdige Brandambassadører, der naturligt kan gå i dialog med forbrugerne i supermarkeder og sælge brandets historie.

Du skal være menneskekender til fingerspidserne og have en indre skuespiller gemt i dig, så du kan leve dig ind i rollen som en moderne Fisker. Via dine kommunikationsevner inddrager du forbrugerne i brandets historie, værdier og kvailteter. 

Som Brandambassdør vil din opgave bestå i at skabe en unik oplevelse omkring produktet, samt formidle et konkret budskab ved hjælp af den gode historie, og derigennem øge salget af produktet. Du vil have meget kontakt med forbrugerne og være med til at inspirere dem til at lave vildt nemme, lækre og sunde retter med fisk og skaldyr.

DIN PROFIL

  • Udadvendt, imødekommende, autentisk og troværdig
  • Kan agere i rollen som en moderne fisker – med et snert af et vildt og naturligt look
  • Menneskekender til fingerspidserne 
  • Dygtig til at inddrage forbrugeren i brandets storytelling 
  • Serviceminded og kan lide at arbejde selvstændigt
  • Fleksibel i forhold til arbejdstider  
  • Har kørekort 

VI TILBYDER

  • Arbejde i ugerne 14, 15 og 16
  • 10-20 timer i ugen
  • Tilknytning til et fast ambassadørteam med grundig oplæring i brandet
  • Attraktiv løn med mulighed for bonus
  • Et alsidigt og selvstændigt job 
  • Ansvar for egne opgaver 
  • Varierende arbejdsdage, hvor to dage sjældent er ens
  • En udfordrende hverdag med kontakt til mange mennesker 
  • Ansættelse i en organisation præget af engagement, kreativitet, åbenhed og humor
  • Mulighed for freelance ansættelse i vores øvrige afdelinger

HVEM ER VI?
Vi er Danmarks førende fuldservicebureau indenfor detailbranchen; shopper promotion, events og grafisk design, sales forces, merchandising og dataindsamling. Vi sidder 35 fuldtidsansatte på kontoret i Skanderborg, hvor vi arbejder med idé og konceptgenerering af events og varetager projektledelse fra A-Z. Vores fokus er at skabe positive oplevelser, der overrasker og overgår forbrugerens forventning. Herudover varetager
vi hele datahåndteringsprocessen for vores kunder lige fra dataindsamlingen, datavalidering, til den endelige rapportering og visualisering af data. Sluttteligt planlægger, koordinerer, afvikler og evaluerer vi aktiviteter og events for nogle af landets største brands.

LYDER DET SOM NOGET FOR DIG?
Send din ansøgning, CV og billede til job@relationmedia.dk og mærk emnefeltet ”Storyteller til events”.
Da vi søger de helt rette kandidater til jobbet, vil vi allerede nu, løbende indkalde kandidater til samtale. Bemærk at stillingen er i ugerne 14, 15 og 16 - dog har vi, som nævnt, mulighed for at tilbyde dig øvrige jobs i RelationMedia.

Har du spørgsmål til jobbet, er du velkommen til at kontakte os.

2019-03-02T00:50:42.307 Kunne du tænke dig at være ansigtet udadtil og repræsentere et stort brand i fødevarebranchen? Har du interesse for salg, storytelling og kontakt med forskellige mennesker? Så har vi jobbet til dig som Brandambassadør! Vi søger freelance medarbejdere, der kan arbejde i ugerne 14, 15 og 16. Der vil dog være mulighed for at kunne starte allerede nu eller efterfølgende fortsætte i RelationMedias øvrige afdelinger, som enten smagsprøveuddeler, merchandiser eller mystery shopper. Se mere på vores hjemmeside under Jobs . Hos RelationMedia er vi på udkig efter energiske, dygtige og troværdige Brandambassadører, der naturligt kan gå i dialog med forbrugerne i supermarkeder og sælge brandets historie. Du skal være menneskekender til fingerspidserne og have en indre skuespiller gemt i dig, så du kan leve dig ind i rollen som en moderne Fisker. Via dine kommunikationsevner inddrager du forbrugerne i brandets historie, værdier og kvailteter. Som Brandambassdør vil din opgave bestå i at skabe en unik oplevelse omkring produktet, samt formidle et konkret budskab ved hjælp af den gode historie, og derigennem øge salget af produktet. Du vil have meget kontakt med forbrugerne og være med til at inspirere dem til at lave vildt nemme, lækre og sunde retter med fisk og skaldyr. DIN PROFIL Udadvendt, imødekommende, autentisk og troværdig Kan agere i rollen som en moderne fisker med et snert af et vildt og naturligt look Menneskekender til fingerspidserne Dygtig til at inddrage forbrugeren i brandets storytelling Serviceminded og kan lide at arbejde selvstændigt Fleksibel i forhold til arbejdstider Har kørekort VI TILBYDER Arbejde i ugerne 14, 15 og 16 10-20 timer i ugen Tilknytning til et fast ambassadørteam med grundig oplæring i brandet Attraktiv løn med mulighed for bonus Et alsidigt og selvstændigt job Ansvar for egne opgaver Varierende arbejdsdage, hvor to dage sjældent er ens En udfordrende hverdag med kontakt til mange mennesker Ansættelse i en organisation præget af engagement, kreativitet, åbenhed og humor Mulighed for freelance ansættelse i vores øvrige afdelinger HVEM ER VI? Vi er Danmarks førende fuldservicebureau indenfor detailbranchen shopper promotion, events og grafisk design, sales forces, merchandising og dataindsamling. Vi sidder 35 fuldtidsansatte på kontoret i Skanderborg, hvor vi arbejder med idé og konceptgenerering af events og varetager projektledelse fra A-Z. Vores fokus er at skabe positive oplevelser, der overrasker og overgår forbrugerens forventning. Herudover varetager vi hele datahåndteringsprocessen for vores kunder lige fra dataindsamlingen, datavalidering, til den endelige rapportering og visualisering af data. Sluttteligt planlægger, koordinerer, afvikler og evaluerer vi aktiviteter og events for nogle af landets største brands. LYDER DET SOM NOGET FOR DIG? Send din ansøgning, CV og billede til job@relationmedia.dk og mærk emnefeltet Storyteller til events . Da vi søger de helt rette kandidater til jobbet, vil vi allerede nu, løbende indkalde kandidater til samtale. Bemærk at stillingen er i ugerne 14, 15 og 16 - dog har vi, som nævnt, mulighed for at tilbyde dig øvrige jobs i RelationMedia. Har du spørgsmål til jobbet, er du velkommen til at kontakte os.11Jobnetfb162607100000000000IDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2019-03-01T00:00:0000010EuropaDanmarkJyllandØstjyllandHedensted3432269RELATIONMEDIA A/S11Godthåbsvej 797100VejleDKDanmark0
job@relationmedia.dkDKDanmarkDKDanmark
7Deltid46Permanent691746JobNet492844149284411000https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=fb162607https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=fb162607https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=fb162607&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=fb162607&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonhttps://static.matchwork.com/company/logo/DK/ORS/SoMe/Salg_marketing_og_kommunikation/Salg/3.jpgStoryteller til events i detailbutikker12008221Dansk3Læse/ tale913230Kundeservicemedarbejder2Salg360026506Louise Graversenjob@relationmedia.dkDKDanmarkDKDanmark330090281Tysktalende kundeservicemedarbejder søges til international turismevirksomhedRobot Brænder du for god service og glade kunder, og er du flydende i dansk, engelsk og tysk? Så kan du meget vel være den nye kollega i Campayas kundeserviceafdelingen i Horsens. Der er fuld fart på forretningen og travlt ved telefonerne hos Campaya, som er en international søgemaskine for sommerhuse i Danmark og ferieboliger i udlandet. Derfor søger vi nu en studentermedhjælper deltidsansat kollega til vores kundeserviceafdeling, som kan hjælpe med at besvare henvendelser på mail og telefon fra vores mange danske, tyske og engelsktalende kunder. Det er derfor nødvendigt, at du er flydende i tysk, engelsk og dansk i både skrift og tale. Du vil agere afløser for vores fastansatte kundeservicemedarbejdere i weekender og ferieperioder, og der vil også være mulighed for vagter på hverdage, hvis du er interesseret i det. For at blive en succes i stillingen er det vigtigt, at du er: I stand til at smile i telefonen og altid fokuseret på at give den bedst mulige kundeservice - noget, vi vægter meget højt God til dansk, tysk og engelsk i skrift og tale Ansvarsbevidst og god til at strukturere dit arbejde og håndtere flere opgaver samtidig Proaktiv i din opgaveløsning og god til at løbe opgaverne i mål I udgangspunktet er der tale om en deltidsstilling på cirka ti timer ugentligt. For den rette kandidat vil der være mulighed for flere timer, hvis det ønskes. Arbejdsstedet er Campayas hovedkontor på Erhvervsbyvej 11 i Horsens. Der vil være mulighed for hjemmearbejdsplads i nogen grad efter aftale. Send en kort ansøgning til Jesper Kamp Kruse på jesper@campaya.com. Vi indkalder til samtaler løbende og lukker stillingen, når den rette kandidat er fundet. Vi glæder os til at høre fra dig og byde dig velkommen i den digitale turismebranche!

Brænder du for god service og glade kunder, og er du flydende i dansk, engelsk og tysk? Så kan du meget vel være den nye kollega i Campayas kundeserviceafdelingen i Horsens.

Der er fuld fart på forretningen og travlt ved telefonerne hos Campaya, som er en international søgemaskine for sommerhuse i Danmark og ferieboliger i udlandet.

Derfor søger vi nu en studentermedhjælper/deltidsansat kollega til vores kundeserviceafdeling, som kan hjælpe med at besvare henvendelser på mail og telefon fra vores mange danske, tyske og engelsktalende kunder.

Det er derfor nødvendigt, at du er flydende i tysk, engelsk og dansk i både skrift og tale.

Du vil agere afløser for vores fastansatte kundeservicemedarbejdere i weekender og ferieperioder, og der vil også være mulighed for vagter på hverdage, hvis du er interesseret i det.

For at blive en succes i stillingen er det vigtigt, at du er:

  • I stand til at “smile” i telefonen og altid fokuseret på at give den bedst mulige kundeservice - noget, vi vægter meget højt
  • God til dansk, tysk og engelsk i skrift og tale
  • Ansvarsbevidst og god til at strukturere dit arbejde og håndtere flere opgaver samtidig
  • Proaktiv i din opgaveløsning og god til at “løbe opgaverne i mål”

I udgangspunktet er der tale om en deltidsstilling på cirka ti timer ugentligt. For den rette kandidat vil der være mulighed for flere timer, hvis det ønskes.

Arbejdsstedet er Campayas hovedkontor på Erhvervsbyvej 11 i Horsens. Der vil være mulighed for hjemmearbejdsplads i nogen grad efter aftale.

Send en kort ansøgning til Jesper Kamp Kruse på jesper@campaya.com. Vi indkalder til samtaler løbende og lukker stillingen, når den rette kandidat er fundet.

Vi glæder os til at høre fra dig og byde dig velkommen i den digitale turismebranche!

CAMPAYA ApSHorsens2019-09-16T00:00:002019-10-12T00:00:00
330076233Kundeservice medarbejder til SkiShop, der står på skiRobot Vil du arbejde med kundeservice og e-commerce i Skandinaviens bedste SkiShop? Forestil dig titusindvis af de lækreste stykker tøj og udstyr til skiferien, 10.000-vis af glade danskere der skal på verdens bedste ferie, men som mangler udstyr. Er du klar til at hjælpe og rådgive dem i et af Skandinaviens største udvalg? SkiShoppen på Skisport.dk blev lanceret i 2003. Vi søger endnu en kollega til vores kontor i Sabro, der vil være med til at udvikle os yderligere. Om jobbet Dine primære arbejdsopgaver vil være: Rådgivning til vores kunder via mail, chat og tlf. Vedligeholdelse af FAQ database Kampagner via chat Ad hoc opgaver Vi arbejder med moderne og brugervenlige IT løsninger i det daglige når vi behandler kundehenvendelser. Hertil benytter vi Freshdesk og Freshchat til vores e-mail, chat samt FAQ sider til vores webshop. Der er tale om en fuldtidsstilling, vi er dog fleksible, så søger du eksempelvis 30 timer, så send os også gerne en ansøgning, anfør om du søger fuldtid eller mindre. Lidt om dig Du interesserer dig for skiløb Taler og skriver fejlfrit dansk Forståelse for svensk og norsk er et plus Smilende og imødekommende, også over telefonen Interesseret i salg og markedsføring Løsningsorienteret, stabil og fleksibel Du ser en kundehenvendelse som en mulighed Tidligere erfaring med kundeservice og e-handel er naturligvis en fordel, men ikke et krav. Vigtigst er det, at du brænder for god service, tager ansvar og har flair for IT. Er du samtidig skiløber er det bare endnu et plus. Vi tilbyder En plads på et fantastisk team af Skandinaviske kollegaer, der alle brænder for e-handel, kundeservice og drift af webshops. Med højt til loftet og en fortsat vækst kan vi også tilbyde dig personlig udvikling. Men vi brænder også for det gode arbejdsmiljø og et godt sammenhold hele vejen rundt. Derfor ser vi frem til at byde dig velkommen i vores team, hvor holdånden spiller en nøglerolle. Personaletilbud Bordfodbold Fordelagtige personale priser på vores produkter Mulighed for frokostordning Gratis parkering lige ved døren Ansøgningsfrist Vi vil gerne modtage din ansøgning hurtigst muligt, da vi holder samtaler løbende. Send din ansøgning pr. e-mail til kundeservicechef Danni Rasmussen på dra@skisport.dk snarest muligt, samtaler afholdes løbende indtil den rette kollega er ansat. Skisport.dk åbnede i 1998 og vi har drevet webshop i Danmark siden 2003. Sidenhen er vores svenske søster side www.skidresor.com samt den norske www.aktivvinter.no kommet til. Arbejdsstedet er Sabro 14 km vest for Århus, med gode transportforbindelser - også når der ikke er sne til dine langrendsski.

Vil du arbejde med kundeservice og e-commerce i Skandinaviens bedste SkiShop? Forestil dig titusindvis af de lækreste stykker tøj og udstyr til skiferien, 10.000-vis af glade danskere der skal på verdens bedste ferie, men som mangler udstyr. Er du klar til at hjælpe og rådgive dem i et af Skandinaviens største udvalg?

SkiShoppen på Skisport.dk blev lanceret i 2003. Vi søger endnu en kollega til vores kontor i Sabro, der vil være med til at udvikle os yderligere.

Om jobbet

Dine primære arbejdsopgaver vil være:

  • Rådgivning til vores kunder via mail, chat og tlf.
  • Vedligeholdelse af FAQ database
  • Kampagner via chat
  • Ad hoc opgaver

Vi arbejder med moderne og brugervenlige IT løsninger i det daglige når vi behandler kundehenvendelser. Hertil benytter vi Freshdesk og Freshchat til vores e-mail, chat samt FAQ sider til vores webshop.

Der er tale om en fuldtidsstilling, vi er dog fleksible, så søger du eksempelvis 30 timer, så send os også gerne en ansøgning, anfør om du søger fuldtid eller mindre.

Lidt om dig

  • Du interesserer dig for skiløb
  • Taler og skriver fejlfrit dansk
  • Forståelse for svensk og norsk er et plus
  • Smilende og imødekommende, også over telefonen
  • Interesseret i salg og markedsføring
  • Løsningsorienteret, stabil og fleksibel
  • Du ser en kundehenvendelse som en mulighed

Tidligere erfaring med kundeservice og e-handel er naturligvis en fordel, men ikke et krav. Vigtigst er det, at du brænder for god service, tager ansvar og har flair for IT. Er du samtidig skiløber er det bare endnu et plus.

Vi tilbyder

En plads på et fantastisk team af Skandinaviske kollegaer, der alle brænder for e-handel, kundeservice og drift af webshops. Med højt til loftet og en fortsat vækst kan vi også tilbyde dig personlig udvikling. Men vi brænder også for det gode arbejdsmiljø og et godt sammenhold hele vejen rundt. Derfor ser vi frem til at byde dig velkommen i vores team, hvor holdånden spiller en nøglerolle.

Personaletilbud

  • Bordfodbold
  • Fordelagtige personale priser på vores produkter
  • Mulighed for frokostordning
  • Gratis parkering lige ved døren

Ansøgningsfrist

Vi vil gerne modtage din ansøgning hurtigst muligt, da vi holder samtaler løbende.

Send din ansøgning pr. e-mail til kundeservicechef Danni Rasmussen på dra@skisport.dk snarest muligt, samtaler afholdes løbende indtil den rette kollega er ansat.

Skisport.dk åbnede i 1998 og vi har drevet webshop i Danmark siden 2003. Sidenhen er vores svenske søster side www.skidresor.com samt den norske www.aktivvinter.no kommet til. Arbejdsstedet er Sabro 14 km vest for Århus, med gode transportforbindelser - også når der ikke er sne til dine langrendsski.

EPORTALER ApSSabro2019-08-29T00:00:002019-10-14T00:00:00
330086240Teknisk Webshop SupporterRobot Vil du hjælpe webshopkunderne i én af Danmarks bedste it-virksomheder med rådgivning og være med til at udøve fantastisk teknisk support? Vil du have et job hvor din egen såvel som teamets udvikling er i fokus? Så har vi jobbet til dig. I Zitcom tilbyder vi to af Danmarks førende SaaS webshopplatforme, som flere tusinde webshops har valgt at bygge deres onlineforretninger på. I 2017 blev Zitcom kåret til Danmarks bedste it-virksomhed af Computerworld, og det er en titel vi rigtig gerne vil vinde igen. Vi stræber derfor efter at skabe en spændende hverdag og brænder for at levere de bedste løsninger til vores mange kunder. Du vil blive en del af et ungt, dynamisk og tætknyttet team, hvis dagligdag blandt andet bruges på at arbejde med brands som DanDomain, Wannafind, SmartWeb og ScanNet. Du vil få ansvar og få chancen for at arbejde selvstændigt, men altid med mulighed for sparring hos en af dine kompetente kollegaer i det 16 mand store team. Det er vigtigt, at du hos os kan fortsætte din udvikling både professionelt og personligt, samt vil hjælpe os med at udvikle vores team og vores processer. Dine opgaver Dit primære fokusområde bliver vores webshopkunder. Alt efter dine interesser og kompetencer er der gode muligheder for at blive specialiseret i de forskellige løsninger, vi tilbyder vores kunder. Typiske arbejdsopgaver inkluderer bl.a.: Besvare kundehenvendelser på telefon og mail omkring vores webshopløsninger, OnPay-betalingssystem mm. Sætte dig ind i kundernes it-udfordringer Afhjælpe kundens udfordringer ved teknisk support Være parat til at være rådgivende part for kunden Det er en fordel, hvis du har erfaring med og interesse for: Let kodning indenfor: HTML, JavaScript og CSS Kundeserviceerfaring SEO Din baggrund og profil Om du er uddannet it-supporter, multimediedesigner eller noget helt andet, er ikke så vigtigt for os. Det vigtigste er, at du er nysgerrig, fokuseret og indstillet på en høj læringskurve. Vi ser også gerne, at: Du har flair for sprog og kommunikerer på et højt niveau på dansk og har et godt kendskab til engelsk Du kan arbejde 37 timer om ugen i tidsrummet 7-19 Du er udadvendt, serviceminded, hjælpsom og har altid kunden i fokus også når der er travlt Du arbejder struktureret, tager ansvar og følger dine opgaver til dørs Brænder for rådgivning Har du praktisk erfaring med og eller interesse for it-support, e-handel, e-commerce, SEO eller webdesign, er det også en fordel. I Zitcom A S tilbyder vi Fast lønpakke og pension Et individuelt oplæringsforløb med en fast tilknyttet buddy Løbende uddannelse Rabatordninger og medarbejdertilbud som fx fitness, massage og bilvask Et væld af sociale arrangementer og personaleture - også på afdelingsniveau Information og ansøgning Lyder det som noget for dig, og har du spørgsmål til stillingen? Så er du velkommen til at kontakte Teamleder - Webshop kundeservice, Peter Due på pd@zitcom.dk. Ønsker du at søge stillingen, kan du bruge ansøgningsknappen søg jobbet . Vi evaluerer og interviewer løbende kandidater til stillingen, så send gerne din ansøgning hurtigst muligt. Arbejdssted: Zitcom A S, Højvangen 4, 8660 Skanderborg Tiltrædelse: Hurtigst muligt

Vil du hjælpe webshopkunderne i én af Danmarks bedste it-virksomheder med rådgivning og være med til at udøve fantastisk teknisk support? Vil du have et job hvor din egen såvel som teamets udvikling er i fokus? Så har vi jobbet til dig.

I Zitcom tilbyder vi to af Danmarks førende SaaS webshopplatforme, som flere tusinde webshops har valgt at bygge deres onlineforretninger på. I 2017 blev Zitcom kåret til Danmarks bedste it-virksomhed af Computerworld, og det er en titel vi rigtig gerne vil vinde igen.

Vi stræber derfor efter at skabe en spændende hverdag og brænder for at levere de bedste løsninger til vores mange kunder. Du vil blive en del af et ungt, dynamisk og tætknyttet team, hvis dagligdag blandt andet bruges på at arbejde med brands som DanDomain, Wannafind, SmartWeb og ScanNet.

Du vil få ansvar og få chancen for at arbejde selvstændigt, men altid med mulighed for sparring hos en af dine kompetente kollegaer i det 16 mand store team. Det er vigtigt, at du hos os kan fortsætte din udvikling både professionelt og personligt, samt vil hjælpe os med at udvikle vores team og vores processer.

 

Dine opgaver

Dit primære fokusområde bliver vores webshopkunder. Alt efter dine interesser og kompetencer er der gode muligheder for at blive specialiseret i de forskellige løsninger, vi tilbyder vores kunder.

Typiske arbejdsopgaver inkluderer bl.a.:

  • Besvare kundehenvendelser på telefon og mail omkring vores webshopløsninger, OnPay-betalingssystem mm.
  • Sætte dig ind i kundernes it-udfordringer
  • Afhjælpe kundens udfordringer ved teknisk support
  • Være parat til at være rådgivende part for kunden

Det er en fordel, hvis du har erfaring med og interesse for:

  • Let kodning indenfor: HTML, JavaScript og CSS
  • Kundeserviceerfaring
  • SEO

 

Din baggrund og profil

Om du er uddannet it-supporter, multimediedesigner eller noget helt andet, er ikke så vigtigt for os. Det vigtigste er, at du er nysgerrig, fokuseret og indstillet på en høj læringskurve.

Vi ser også gerne, at:

  • Du har flair for sprog og kommunikerer på et højt niveau på dansk og har et godt kendskab til engelsk
  • Du kan arbejde 37 timer om ugen i tidsrummet 7-19
  • Du er udadvendt, serviceminded, hjælpsom og har altid kunden i fokus – også når der er travlt
  • Du arbejder struktureret, tager ansvar og følger dine opgaver til dørs
  • Brænder for rådgivning

Har du praktisk erfaring med og/eller interesse for it-support, e-handel, e-commerce, SEO eller webdesign, er det også en fordel.

 

I Zitcom A/S tilbyder vi

  • Fast lønpakke og pension
  • Et individuelt oplæringsforløb med en fast tilknyttet buddy
  • Løbende uddannelse
  • Rabatordninger og medarbejdertilbud som fx fitness, massage og bilvask
  • Et væld af sociale arrangementer og personaleture - også på afdelingsniveau

 

Information og ansøgning

Lyder det som noget for dig, og har du spørgsmål til stillingen? Så er du velkommen til at kontakte Teamleder - Webshop kundeservice, Peter Due på pd@zitcom.dk.

Ønsker du at søge stillingen, kan du bruge ansøgningsknappen ”søg jobbet”.

Vi evaluerer og interviewer løbende kandidater til stillingen, så send gerne din ansøgning hurtigst muligt.

Arbejdssted: Zitcom A/S, Højvangen 4, 8660 Skanderborg

Tiltrædelse: Hurtigst muligt

ZITCOM A/SSkanderborg2019-09-09T00:00:002019-10-31T00:00:00
330087054Webshop supporterRobot Vil du hjælpe webshopkunderne i n af Danmarks bedste it-virksomheder med rådgivning og dygtig teknisk support? Så har vi jobbet til dig. Med 190 medarbejdere og mere end 250.000 kunder er Zitcom A S (snart team.blue) n af landets førende hosting- og cloudleverandører for små- og mellemstore virksomheder. I Zitcom A S tilbyder vi to af Danmarks førende SaaS webshopplatforme, som flere tusinde webshops har valgt at bygge deres onlineforretninger på. Til at understøtte vores webshopejere er det vigtigt, at de altid har adgang til et kompetent supportteam, der kan rådgive om deres forretninger og handle på de udfordringer, som de måtte opleve. Det er her, at du som vores nye webshop supporter kommer ind i billedet. Dine opgaver Som webshop supporter skal du sætte dig ind i kundernes it-udfordringer og sørge for, at der bliver taget hånd om dem enten via egen afhjælpning eller via eskalering til dine kolleger i udviklingsafdelingen. Dialogen med kunderne kommer primært til at køre over telefon, men du kommer også til at besvare mails via vores support ticket-system. Alt efter dine interesser og kompetencer er der gode muligheder for at blive specialiseret i de løsninger vi tilbyder. I første omgang kommer du dog til at fokusere på webshopkunderne i vores DanDomain-brand. Din baggrund og profil Din uddannelsesmæssige baggrund er ikke så vigtig. Det vigtigste for os er, at du er nysgerrig, fokuseret og indstillet på en høj læringskurve. Har du praktisk erfaring med it-support, e-handel eller webdesign, er det også en fordel. Vi ser også gerne, at: Du taler skriver dansk på højt niveau og har et godt kendskab til engelsk (og gerne norsk) Du kan arbejde 37 timer om ugen i tidsrummet 7-19 Du er udadvendt, serviceminded, hjælpsom og har altid kunden i fokus også når der er travlt Du arbejder struktureret, tager ansvar og følger dine opgaver til dørs Din (måske) kommende arbejdsgiver Zitcom blev kåret til Danmarks bedste it-virksomhed i 2017 af Computerworld, men hviler ikke på laurbærrene af den grund. Vi elsker at have fart på og brænder for at levere de bedste løsninger til vores mange kunder. Omgangstonen i virksomheden er uformel og med et glimt i øjet. Strukturen er flad og uden direktørkontorer. Som ansat i Zitcom A S tilbyder vi: Fast lønpakke og pension Løbende uddannelse Rabatordninger og medarbejdertilbud som fx fitness, massage og bilvask Et væld af sociale arrangementer og personaleture - også på afdelingsniveau. Information og ansøgning Lyder det som noget for dig, og har du spørgsmål til stillingen? Så er du velkommen til at kontakte teamleder - webshop kundeservice, Peter Due på pd@zitcom.dk. Ønsker du at søge stillingen, kan du bruge ansøgningsknappen søg jobbet . Vi evaluerer og interviewer løbende kandidater til stillingen, så send gerne din ansøgning hurtigst muligt. Arbejdssted: Zitcom A S, Højvangen 4, 8660 Skanderborg Tiltrædelse: Hurtigst muligt

Vil du hjælpe webshopkunderne i én af Danmarks bedste it-virksomheder med rådgivning og dygtig teknisk support? Så har vi jobbet til dig.

Med 190 medarbejdere og mere end 250.000 kunder er Zitcom A/S (snart team.blue) én af landets førende hosting- og cloudleverandører for små- og mellemstore virksomheder.  

I Zitcom A/S tilbyder vi to af Danmarks førende SaaS webshopplatforme, som flere tusinde webshops har valgt at bygge deres onlineforretninger på.  

Til at understøtte vores webshopejere er det vigtigt, at de altid har adgang til et kompetent supportteam, der kan rådgive om deres forretninger og handle på de udfordringer, som de måtte opleve.  

Det er her, at du som vores nye webshop supporter kommer ind i billedet.  

Dine opgaver   

Som webshop supporter skal du sætte dig ind i kundernes it-udfordringer og sørge for, at der bliver taget hånd om dem – enten via egen afhjælpning eller via eskalering til dine kolleger i udviklingsafdelingen. Dialogen med kunderne kommer primært til at køre over telefon, men du kommer også til at besvare mails via vores support ticket-system.  

Alt efter dine interesser og kompetencer er der gode muligheder for at blive specialiseret i de løsninger vi tilbyder. I første omgang kommer du dog til at fokusere på webshopkunderne i vores DanDomain-brand.  

Din baggrund og profil   

Din uddannelsesmæssige baggrund er ikke så vigtig. Det vigtigste for os er, at du er nysgerrig, fokuseret og indstillet på en høj læringskurve. Har du praktisk erfaring med it-support, e-handel eller webdesign, er det også en fordel.  

Vi ser også gerne, at:  

  • Du taler/skriver dansk på højt niveau og har et godt kendskab til engelsk (og gerne norsk)     
  • Du kan arbejde 37 timer om ugen i tidsrummet 7-19    
  • Du er udadvendt, serviceminded, hjælpsom og har altid kunden i fokus – også når der er travlt    
  • Du arbejder struktureret, tager ansvar og følger dine opgaver til dørs   

Din (måske) kommende arbejdsgiver  

Zitcom blev kåret til Danmarks bedste it-virksomhed i 2017 af Computerworld, men hviler ikke på laurbærrene af den grund. Vi elsker at have fart på og brænder for at levere de bedste løsninger til vores mange kunder. Omgangstonen i virksomheden er uformel og med et glimt i øjet. Strukturen er flad og uden direktørkontorer.  

Som ansat i Zitcom A/S tilbyder vi:    

  • Fast lønpakke og pension    
  • Løbende uddannelse    
  • Rabatordninger og medarbejdertilbud som fx fitness, massage og bilvask    
  • Et væld af sociale arrangementer og personaleture - også på afdelingsniveau.  

Information og ansøgning 

Lyder det som noget for dig, og har du spørgsmål til stillingen? Så er du velkommen til at kontakte teamleder - webshop kundeservice, Peter Due på pd@zitcom.dk.  

Ønsker du at søge stillingen, kan du bruge ansøgningsknappen ”søg jobbet”.  

Vi evaluerer og interviewer løbende kandidater til stillingen, så send gerne din ansøgning hurtigst muligt.  

Arbejdssted: Zitcom A/S, Højvangen 4, 8660 Skanderborg  

Tiltrædelse: Hurtigst muligt  

ZITCOM A/SSkanderborg2019-09-10T00:00:002019-11-01T00:00:00
330090288Kundeservicemedarbejder med ansvar for returvarer til webshop i udvikling - barselsvikariatRobot Kundeservicemedarbejder med ansvar for returvarer til webshop i udvikling barselsvikariat Løft standarden for kundeservice i scooter- og cykelbranchen med os! Brænder du for scootere, kundeservice og eCommerce i rivende udvikling? Så er du måske vores nye kollega ved Speedline og Cykelshoppen. Vi søger en barselsvikar til vores kundeserviceafdeling beliggende i smukke Skanderborg. Tiltrædelse 1 11-19. Vikariatet er tidsbegrænset til 10 måneder. Vi sætter en ære i god kundeservice og hjælper glædeligt mange kunder hver eneste dag med at finde det helt rigtige produkt til netop deres behov. Vi sælger cykler og reservedele til scootere i både fysisk butik og på internettet i flere end fem forskellige lande. Besøg vores webshops: www.cykelshoppen.dk www.speedline.dk Som kundeservicemedarbejder hos os bliver du en del af vores kundeserviceteam. Du vil desuden arbejde tæt sammen med vores dygtige scooter- og cykelmekanikere for at sikre, at vores kunder får den bedste kundeservice i branchen. En arbejdsdag hos Speedline og Cykelshoppen byder på: Vejledekunder på e-mail og telefon Håndtering af returvarer og opfølgning heraf Andre ad hoc-opgaver alt efter kvalifikationer Speedline og Cykelshoppen beskæftiger 20 dygtige kollegaer, der brænder for cykler, scootere og tilbehør. Vi har arbejdet med e-handel siden 2003, og vores fokus er på at give verdens bedste kundeservice og kundeoplevelse. Det betyder, at vi har over 40.000 fans på sociale medier og mere end 3,9 mio. visningsminutter på vores videoer det seneste år. Vi er en virksomhed med store ambitioner og gennemgår en spændende udvikling. Dagligt har vi ligeledes mange glade besøgende i vores fysiske butik samt stor aktivitet på vores værksted. Dig og dine kvalifikationer: En scooter- og cykelfaglig baggrund er ikke et krav, men det er et krav, at du har grundlæggende viden om disse enten kører du selv eller har rodet lidt med scootere, cykler eller lignende. Desuden ser vi gerne, at du: Nyder at tale med mennesker og formår at sætte dig i kundens sted Har et stærkt servicegen og sætter en ære i at give branchens bedste kundeservice Behersker dansk og engelsk på skrift og tale. Taler og skriver du andre sprog, er dette et plus Har flair for IT, da du skal kunne begå dig i vores systemer Er udadvendt, en god kollega og trives i et, til tider, travlt miljø Hvorfor arbejde ved Speedline og Cykelshoppen? Du får: En arbejdsplads, hvor der er plads til nye ideer og med højt til loftet En flad ledelsesstruktur i et ungt og passioneret miljø Muligheden for at blive en del af vores voksende organisation, hvor der er god udsigt til at udvikle sig Fordelagtige priser på hele vores spændende sortiment, så du altid er godt kørende Arbejdsgiver betalt frokost fra slagteren en dag om ugen, samt spontan kage i løbet af ugen :-) Alt hvad hjertet begærer af fri kaffe, te og kakao Send din ansøgning snarest muligt til job@speedline.dk. Mærk din ansøgning Kundeservicemedarbejder Speedline og Cykelshoppen Har du spørgsmål til stillingen, kontakt venligst Jacob Bach (HR og rekrutteringsansvarlig) på 45 8140 4109. Samtaler holdes løbende.

Kundeservicemedarbejder med ansvar for returvarer til webshop i udvikling – barselsvikariat

Løft standarden for kundeservice i scooter- og cykelbranchen med os!

Brænder du for scootere, kundeservice og eCommerce i rivende udvikling? Så er du måske vores nye kollega ved Speedline og Cykelshoppen. Vi søger en barselsvikar til vores kundeserviceafdeling beliggende i smukke Skanderborg.

Tiltrædelse 1/11-19. Vikariatet er tidsbegrænset til 10 måneder.

Vi sætter en ære i god kundeservice og hjælper glædeligt mange kunder hver eneste dag med at finde det helt rigtige produkt til netop deres behov. Vi sælger cykler og reservedele til scootere i både fysisk butik og på internettet i flere end fem forskellige lande.

Besøg vores webshops: www.cykelshoppen.dk / www.speedline.dk

Som kundeservicemedarbejder hos os bliver du en del af vores kundeserviceteam. Du vil desuden arbejde tæt sammen med vores dygtige scooter- og cykelmekanikere for at sikre, at vores kunder får den bedste kundeservice i branchen.

En arbejdsdag hos Speedline og Cykelshoppen byder på:

  • Vejledekunder på e-mail og telefon
  • Håndtering af returvarer og opfølgning heraf
  • Andre ad hoc-opgaver alt efter kvalifikationer

Speedline og Cykelshoppen beskæftiger 20 dygtige kollegaer, der brænder for cykler, scootere og tilbehør. Vi har arbejdet med e-handel siden 2003, og vores fokus er på at give verdens bedste kundeservice og kundeoplevelse. Det betyder, at vi har over 40.000 fans på sociale medier og mere end 3,9 mio. visningsminutter på vores videoer det seneste år. Vi er en virksomhed med store ambitioner og gennemgår en spændende udvikling. Dagligt har vi ligeledes mange glade besøgende i vores fysiske butik samt stor aktivitet på vores værksted.

Dig og dine kvalifikationer:

En scooter- og cykelfaglig baggrund er ikke et krav, men det er et krav, at du har grundlæggende viden om disse; enten kører du selv eller har rodet lidt med scootere, cykler eller lignende. Desuden ser vi gerne, at du:

  • Nyder at tale med mennesker og formår at sætte dig i kundens sted
  • Har et stærkt servicegen og sætter en ære i at give branchens bedste kundeservice
  • Behersker dansk og engelsk på skrift og tale. Taler og skriver du andre sprog, er dette et plus
  • Har flair for IT, da du skal kunne begå dig i vores systemer
  • Er udadvendt, en god kollega og trives i et, til tider, travlt miljø

Hvorfor arbejde ved Speedline og Cykelshoppen? Du får:

  • En arbejdsplads, hvor der er plads til nye ideer og med højt til loftet
  • En flad ledelsesstruktur i et ungt og passioneret miljø
  • Muligheden for at blive en del af vores voksende organisation, hvor der er god udsigt til at udvikle sig
  • Fordelagtige priser på hele vores spændende sortiment, så du altid er godt kørende
  • Arbejdsgiver betalt frokost fra slagteren en dag om ugen, samt spontan kage i løbet af ugen :-)
  • Alt hvad hjertet begærer af fri kaffe, te og kakao

Send din ansøgning snarest muligt til job@speedline.dk. Mærk din ansøgning ”Kundeservicemedarbejder – Speedline og Cykelshoppen”

Har du spørgsmål til stillingen, kontakt venligst Jacob Bach (HR og rekrutteringsansvarlig) på + 45 8140 4109. Samtaler holdes løbende.

SPEEDLINE A/SSkanderborg2019-09-16T00:00:002019-10-31T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

Tysktalende kundeservicemedarbejder søges til international turismevirksomhed

CAMPAYA ApS

Horsens
Brænder du for god service og glade kunder, og er du flydende i dansk, engelsk og tysk? Så kan du meget vel være den nye kollega i Campayas kundeserviceafdelingen i Horsens. Der er fuld fart på forretningen og travlt ved telefonerne hos Campaya, som...
Indrykket:16. september 2019
Udløbsdato:12. oktober 2019

Kundeservice medarbejder til SkiShop, der står på ski

EPORTALER ApS

Sabro
Vil du arbejde med kundeservice og e-commerce i Skandinaviens bedste SkiShop? Forestil dig titusindvis af de lækreste stykker tøj og udstyr til skiferien, 10.000-vis af glade danskere der skal på verdens bedste ferie, men som mangler udstyr. Er du k...
Indrykket:29. august 2019
Udløbsdato:14. oktober 2019

Teknisk Webshop Supporter

ZITCOM A/S

Skanderborg
Vil du hjælpe webshopkunderne i én af Danmarks bedste it-virksomheder med rådgivning og være med til at udøve fantastisk teknisk support? Vil du have et job hvor din egen såvel som teamets udvikling er i fokus? Så har vi jobbet til dig. I Zitcom til...
Indrykket:9. september 2019
Udløbsdato:31. oktober 2019

Webshop supporter

ZITCOM A/S

Skanderborg
Vil du hjælpe webshopkunderne i n af Danmarks bedste it-virksomheder med rådgivning og dygtig teknisk support? Så har vi jobbet til dig. Med 190 medarbejdere og mere end 250.000 kunder er Zitcom A S (snart team.blue) n af landets førende hosting- og...
Indrykket:10. september 2019
Udløbsdato:1. november 2019

Kundeservicemedarbejder med ansvar for returvarer til webshop i udvikling - barselsvikariat

SPEEDLINE A/S

Skanderborg
Kundeservicemedarbejder med ansvar for returvarer til webshop i udvikling barselsvikariat Løft standarden for kundeservice i scooter- og cykelbranchen med os! Brænder du for scootere, kundeservice og eCommerce i rivende udvikling? Så er du måske vor...
Indrykket:16. september 2019
Udløbsdato:31. oktober 2019