Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Storyteller til events i detailbutikker

Kunne du tænke dig at være ansigtet udadtil og repræsentere et stort brand i fødevarebranchen? Har du interesse for salg, storytelling og kontakt med forskellige mennesker? Så har vi jobbet til dig som Brandambassadør!

Vi søger freelance medarbejdere, der kan arbejde i ugerne 14, 15 og 16.Der vil dog være mulighed for at kunne starte allerede nu eller efterfølgende fortsætte i RelationMedias øvrige afdelinger, som enten smagsprøveuddeler, merchandiser eller mystery shopper. Se mere på vores hjemmeside under "Jobs".

Hos RelationMedia er vi på udkig efter energiske, dygtige og troværdige Brandambassadører, der naturligt kan gå i dialog med forbrugerne i supermarkeder og sælge brandets historie.

Du skal være menneskekender til fingerspidserne og have en indre skuespiller gemt i dig, så du kan leve dig ind i rollen som en moderne Fisker. Via dine kommunikationsevner inddrager du forbrugerne i brandets historie, værdier og kvailteter. 

Som Brandambassdør vil din opgave bestå i at skabe en unik oplevelse omkring produktet, samt formidle et konkret budskab ved hjælp af den gode historie, og derigennem øge salget af produktet. Du vil have meget kontakt med forbrugerne og være med til at inspirere dem til at lave vildt nemme, lækre og sunde retter med fisk og skaldyr.

DIN PROFIL

  • Udadvendt, imødekommende, autentisk og troværdig
  • Kan agere i rollen som en moderne fisker – med et snert af et vildt og naturligt look
  • Menneskekender til fingerspidserne 
  • Dygtig til at inddrage forbrugeren i brandets storytelling 
  • Serviceminded og kan lide at arbejde selvstændigt
  • Fleksibel i forhold til arbejdstider  
  • Har kørekort 

VI TILBYDER

  • Arbejde i ugerne 14, 15 og 16
  • 10-20 timer i ugen
  • Tilknytning til et fast ambassadørteam med grundig oplæring i brandet
  • Attraktiv løn med mulighed for bonus
  • Et alsidigt og selvstændigt job 
  • Ansvar for egne opgaver 
  • Varierende arbejdsdage, hvor to dage sjældent er ens
  • En udfordrende hverdag med kontakt til mange mennesker 
  • Ansættelse i en organisation præget af engagement, kreativitet, åbenhed og humor
  • Mulighed for freelance ansættelse i vores øvrige afdelinger

HVEM ER VI?Vi er Danmarks førende fuldservicebureau indenfor detailbranchen; shopper promotion, events og grafisk design, sales forces, merchandising og dataindsamling. Vi sidder 35 fuldtidsansatte på kontoret i Skanderborg, hvor vi arbejder med idé og konceptgenerering af events og varetager projektledelse fra A-Z. Vores fokus er at skabe positive oplevelser, der overrasker og overgår forbrugerens forventning. Herudover varetagervi hele datahåndteringsprocessen for vores kunder lige fra dataindsamlingen, datavalidering, til den endelige rapportering og visualisering af data. Sluttteligt planlægger, koordinerer, afvikler og evaluerer vi aktiviteter og events for nogle af landets største brands.

LYDER DET SOM NOGET FOR DIG?Send din ansøgning, CV og billede til job@relationmedia.dk og mærk emnefeltet ”Storyteller til events”.Da vi søger de helt rette kandidater til jobbet, vil vi allerede nu, løbende indkalde kandidater til samtale. Bemærk at stillingen er i ugerne 14, 15 og 16 - dog har vi, som nævnt, mulighed for at tilbyde dig øvrige jobs i RelationMedia.Har du spørgsmål til jobbet, er du velkommen til at kontakte os.


Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

329942226Phoenix-214ff5e312019-01-14T00:00:00Storyteller til events i detailbutikker

Kunne du tænke dig at være ansigtet udadtil og repræsentere et stort brand i fødevarebranchen? Har du interesse for salg, storytelling og kontakt med forskellige mennesker? Så har vi jobbet til dig som Brandambassadør!

Vi søger freelance medarbejdere, der kan arbejde i ugerne 14, 15 og 16.Der vil dog være mulighed for at kunne starte allerede nu eller efterfølgende fortsætte i RelationMedias øvrige afdelinger, som enten smagsprøveuddeler, merchandiser eller mystery shopper. Se mere på vores hjemmeside under "Jobs".

Hos RelationMedia er vi på udkig efter energiske, dygtige og troværdige Brandambassadører, der naturligt kan gå i dialog med forbrugerne i supermarkeder og sælge brandets historie.

Du skal være menneskekender til fingerspidserne og have en indre skuespiller gemt i dig, så du kan leve dig ind i rollen som en moderne Fisker. Via dine kommunikationsevner inddrager du forbrugerne i brandets historie, værdier og kvailteter. 

Som Brandambassdør vil din opgave bestå i at skabe en unik oplevelse omkring produktet, samt formidle et konkret budskab ved hjælp af den gode historie, og derigennem øge salget af produktet. Du vil have meget kontakt med forbrugerne og være med til at inspirere dem til at lave vildt nemme, lækre og sunde retter med fisk og skaldyr.

DIN PROFIL

  • Udadvendt, imødekommende, autentisk og troværdig
  • Kan agere i rollen som en moderne fisker – med et snert af et vildt og naturligt look
  • Menneskekender til fingerspidserne 
  • Dygtig til at inddrage forbrugeren i brandets storytelling 
  • Serviceminded og kan lide at arbejde selvstændigt
  • Fleksibel i forhold til arbejdstider  
  • Har kørekort 

VI TILBYDER

  • Arbejde i ugerne 14, 15 og 16
  • 10-20 timer i ugen
  • Tilknytning til et fast ambassadørteam med grundig oplæring i brandet
  • Attraktiv løn med mulighed for bonus
  • Et alsidigt og selvstændigt job 
  • Ansvar for egne opgaver 
  • Varierende arbejdsdage, hvor to dage sjældent er ens
  • En udfordrende hverdag med kontakt til mange mennesker 
  • Ansættelse i en organisation præget af engagement, kreativitet, åbenhed og humor
  • Mulighed for freelance ansættelse i vores øvrige afdelinger

HVEM ER VI?Vi er Danmarks førende fuldservicebureau indenfor detailbranchen; shopper promotion, events og grafisk design, sales forces, merchandising og dataindsamling. Vi sidder 35 fuldtidsansatte på kontoret i Skanderborg, hvor vi arbejder med idé og konceptgenerering af events og varetager projektledelse fra A-Z. Vores fokus er at skabe positive oplevelser, der overrasker og overgår forbrugerens forventning. Herudover varetagervi hele datahåndteringsprocessen for vores kunder lige fra dataindsamlingen, datavalidering, til den endelige rapportering og visualisering af data. Sluttteligt planlægger, koordinerer, afvikler og evaluerer vi aktiviteter og events for nogle af landets største brands.

LYDER DET SOM NOGET FOR DIG?Send din ansøgning, CV og billede til job@relationmedia.dk og mærk emnefeltet ”Storyteller til events”.Da vi søger de helt rette kandidater til jobbet, vil vi allerede nu, løbende indkalde kandidater til samtale. Bemærk at stillingen er i ugerne 14, 15 og 16 - dog har vi, som nævnt, mulighed for at tilbyde dig øvrige jobs i RelationMedia.Har du spørgsmål til jobbet, er du velkommen til at kontakte os.

2019-03-12T00:50:43.687 Kunne du tænke dig at være ansigtet udadtil og repræsentere et stort brand i fødevarebranchen? Har du interesse for salg, storytelling og kontakt med forskellige mennesker? Så har vi jobbet til dig som Brandambassadør! Vi søger freelance medarbejdere, der kan arbejde i ugerne 14, 15 og 16.Der vil dog være mulighed for at kunne starte allerede nu eller efterfølgende fortsætte i RelationMedias øvrige afdelinger, som enten smagsprøveuddeler, merchandiser eller mystery shopper. Se mere på vores hjemmeside under Jobs . Hos RelationMedia er vi på udkig efter energiske, dygtige og troværdige Brandambassadører, der naturligt kan gå i dialog med forbrugerne i supermarkeder og sælge brandets historie. Du skal være menneskekender til fingerspidserne og have en indre skuespiller gemt i dig, så du kan leve dig ind i rollen som en moderne Fisker. Via dine kommunikationsevner inddrager du forbrugerne i brandets historie, værdier og kvailteter. Som Brandambassdør vil din opgave bestå i at skabe en unik oplevelse omkring produktet, samt formidle et konkret budskab ved hjælp af den gode historie, og derigennem øge salget af produktet. Du vil have meget kontakt med forbrugerne og være med til at inspirere dem til at lave vildt nemme, lækre og sunde retter med fisk og skaldyr. DIN PROFIL Udadvendt, imødekommende, autentisk og troværdig Kan agere i rollen som en moderne fisker med et snert af et vildt og naturligt look Menneskekender til fingerspidserne Dygtig til at inddrage forbrugeren i brandets storytelling Serviceminded og kan lide at arbejde selvstændigt Fleksibel i forhold til arbejdstider Har kørekort VI TILBYDER Arbejde i ugerne 14, 15 og 16 10-20 timer i ugen Tilknytning til et fast ambassadørteam med grundig oplæring i brandet Attraktiv løn med mulighed for bonus Et alsidigt og selvstændigt job Ansvar for egne opgaver Varierende arbejdsdage, hvor to dage sjældent er ens En udfordrende hverdag med kontakt til mange mennesker Ansættelse i en organisation præget af engagement, kreativitet, åbenhed og humor Mulighed for freelance ansættelse i vores øvrige afdelinger HVEM ER VI?Vi er Danmarks førende fuldservicebureau indenfor detailbranchen shopper promotion, events og grafisk design, sales forces, merchandising og dataindsamling. Vi sidder 35 fuldtidsansatte på kontoret i Skanderborg, hvor vi arbejder med idé og konceptgenerering af events og varetager projektledelse fra A-Z. Vores fokus er at skabe positive oplevelser, der overrasker og overgår forbrugerens forventning. Herudover varetagervi hele datahåndteringsprocessen for vores kunder lige fra dataindsamlingen, datavalidering, til den endelige rapportering og visualisering af data. Sluttteligt planlægger, koordinerer, afvikler og evaluerer vi aktiviteter og events for nogle af landets største brands. LYDER DET SOM NOGET FOR DIG?Send din ansøgning, CV og billede til job@relationmedia.dk og mærk emnefeltet Storyteller til events .Da vi søger de helt rette kandidater til jobbet, vil vi allerede nu, løbende indkalde kandidater til samtale. Bemærk at stillingen er i ugerne 14, 15 og 16 - dog har vi, som nævnt, mulighed for at tilbyde dig øvrige jobs i RelationMedia.Har du spørgsmål til jobbet, er du velkommen til at kontakte os.11Jobnet214ff5e3100000000000IDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2019-03-11T00:00:0000010EuropaDanmarkSjælland & øerStorkøbenhavnFrederiksberg3435233RELATIONMEDIA A/S11Godthåbsvej 791800Frederiksberg CDKDanmark0
job@relationmedia.dkDKDanmarkDKDanmark
7Deltid46Permanent693925JobNet493044749304471000https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=214ff5e3https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=214ff5e3https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=214ff5e3&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=214ff5e3&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonhttps://static.matchwork.com/company/logo/DK/ORS/SoMe/Salg_marketing_og_kommunikation/Salg/2.jpgMed et job indenfor Salg bliver du mødt af spændende opgaver. Hvis du er interesseret, er jobbet som Kundeservicemedarbejder lige noget for dig.12008001Dansk3Læse/ tale913230Kundeservicemedarbejder2Salg360114042Louise Graversenjob@relationmedia.dkDKDanmarkDKDanmark330010262Supporter til forretningskritiske IT-systemerRobot Brænder du for at yde den bedste support og service? Så har vi et spændende job til dig! Schultz har stor succes og tilgang af kunder, både til jobcentersystemet Schultz Fasit og til vores andre IT-systemer. Derfor søger vi nu nye kollegaer, så vi fortsat kan levere en hjælpsom og professionel kundesupport. Dine opgaverDu bliver en del af Schultz kundesupport som supporterer alle Schultz kundevendte IT-systemer, med hovedvægten på Schultz Fasit Connect, som udgør over 80 af vores samlede arbejdsmængde. Teamet modtager alle former for henvendelser fra vores kunder både fejlmeldinger, spørgsmål til brug af systemerne, forbedringsforslag og henvendelser om assistance. Alle henvendelser registreres i vores servicedesk (Ihlp), som understøtter korrekt prioritering og rapportering til vores kunder. Hovedparten af alle henvendelser færdigbehandles af kundesupport, mens andre eskaleres til andre dele af organisationen, eksempelvis udvikling, som enten i samarbejde med kundesupporten eller selvstændigt færdigbehandler sagerne. Om digDit arbejde vil hovedsageligt bestå i sagsbehandling af indkomne henvendelser på vores eget udviklede jobcentersystem Schultz Fasit Connect og det vil derfor primært være på disse systemer, dit arbejde er centreret, men i nærmeste fremtid vil også andre løsninger skulle supporteres fra vores Kundesupport. Vi arbejder tæt sammen med vores leverance- og udviklingsafdeling samt Service Delivery managers, og arbejder løbende med at opkvalificere og færdigbehandle en større andel i kundesupporten frem for eskalering. Dette, for i højere grad, at efterleve kontraktuelle forpligtigelse, opnå kortere sagsbehandlingstid og højere kundetilfredshed, som løbende måles. Hverdagen kan endvidere omfatte analyse af logfiler eventlogs og Teamviewer sessioner med vore kunder. Vi tilbyder Et job i en innovativ, vidensbaseret og succesfuld virksomhed i stærk udvikling. Løbende kompetenceudvikling. En arbejdsplads med et højt fagligt niveau og masser af imødekommende, engagerede og kompetente kollegaer, der omgås hinanden i en uformel tone. Pensions- sundhedsordning. Frokostordning, massageordning, løbeklub osv. Central beliggenhed i Spinderiet lige ved Valby Station. Tiltrædelse snarest muligt. Skal det være dig?Har ovenstående vakt din interesse, vil vi meget gerne høre fra dig. Vil du høre mere om stillingen, er du velkommen til at kontakte supportchef Betina Schandorph Korterup på tlf. 41 95 46 20. Du må meget gerne skrive, hvor du så stillingsopslaget første gang. Vi behandler ansøgninger i takt med, at de kommer ind. Stillingen er til besættelse snarest muligt og vi indkalder derfor løbende velegnede kandidater til samtaler.

Brænder du for at yde den bedste support og service? Så har vi et spændende job til dig!

Schultz har stor succes og tilgang af kunder, både til jobcentersystemet Schultz Fasit og til vores andre IT-systemer. Derfor søger vi nu nye kollegaer, så vi fortsat kan levere en hjælpsom og professionel kundesupport.

Dine opgaver
Du bliver en del af Schultz’ kundesupport som supporterer alle Schultz’ kundevendte IT-systemer, med hovedvægten på Schultz Fasit & Connect, som udgør over 80% af vores samlede arbejdsmængde.

Teamet modtager alle former for henvendelser fra vores kunder både fejlmeldinger, spørgsmål til brug af systemerne, forbedringsforslag og henvendelser om assistance. Alle henvendelser registreres i vores servicedesk (Ihlp), som understøtter korrekt prioritering og rapportering til vores kunder.

Hovedparten af alle henvendelser færdigbehandles af kundesupport, mens andre eskaleres til andre dele af organisationen, eksempelvis udvikling, som enten i samarbejde med kundesupporten eller selvstændigt færdigbehandler sagerne.

Om dig
Dit arbejde vil hovedsageligt bestå i sagsbehandling af indkomne henvendelser på vores eget udviklede jobcentersystem Schultz Fasit & Connect og det vil derfor primært være på disse systemer, dit arbejde er centreret, men i nærmeste fremtid vil også andre løsninger skulle supporteres fra vores Kundesupport.

Vi arbejder tæt sammen med vores leverance- og udviklingsafdeling samt Service Delivery managers, og arbejder løbende med at opkvalificere og færdigbehandle en større andel i kundesupporten frem for eskalering. Dette, for i højere grad, at efterleve kontraktuelle forpligtigelse, opnå kortere sagsbehandlingstid og højere kundetilfredshed, som løbende måles.

Hverdagen kan endvidere omfatte analyse af logfiler/eventlogs og Teamviewer sessioner med vore kunder.

Vi tilbyder

  • Et job i en innovativ, vidensbaseret og succesfuld virksomhed i stærk udvikling.
  • Løbende kompetenceudvikling.
  • En arbejdsplads med et højt fagligt niveau og masser af imødekommende, engagerede og kompetente kollegaer, der omgås hinanden i en uformel tone.
  • Pensions- & sundhedsordning.
  • Frokostordning, massageordning, løbeklub osv.
  • Central beliggenhed i Spinderiet lige ved Valby Station.
  • Tiltrædelse snarest muligt.

Skal det være dig?
Har ovenstående vakt din interesse, vil vi meget gerne høre fra dig. Vil du høre mere om stillingen, er du velkommen til at kontakte supportchef Betina Schandorph Korterup på tlf. 41 95 46 20.

Du må meget gerne skrive, hvor du så stillingsopslaget første gang. Vi behandler ansøgninger i takt med, at de kommer ind.

Stillingen er til besættelse snarest muligt og vi indkalder derfor løbende velegnede kandidater til samtaler.

J H SCHULTZ INFORMATION A/SValby2019-04-23T00:00:002019-06-18T00:00:00
330011971Vi søger en smilende og selvkørende KUNDESERVICEMEDARBEJDERRobot Vil du være en del af TRIOBIKE? Dansk Designvirksomhed i ekspansion, vi eksporterer DESIGN LADCYKLER til hele verden. Vores mission er at få folk væk fra bilerne, op i ladcyklerne og sammen passe lidt bedre på vores planet! Vi søger en smilende KUNDESERVICEMEDARBEJDER. Du skal væres vores stemme og smil . Er du klar til at give verdensklasse service til vores elskede kunder (både forhandlere og slutkunder)? ARBEJDSOPGAVER: Primær opgave vil være kundesupport (besvarelse af kundehenvendelser på mail og tlf, support til salgsafdelingen). Yde kundeservice i verdensklasse. Salg og support i vores Flagship Store på Gammel Kongevej samt på messer. Forhandlersupport (besvare bestillinger af reservedele mv.) Lager bestillinger (til vores produktionsenhed samt til slutbrugere og værksteder). Transport bookinger. Diverse opgaver. Du vil få information omkring vores fulde produktportefølje. Du bliver klædt på, til at yde super service og support til vores kunder. VI FORVENTER AT DU: Er et naturtalent når det kommer til kundeservice. Taler dansk (på modersmålsniveau, da nogle af vores kunder kun taler dansk). Taler og forstår engelsk (kan du tysk er det et stort ). Har hjerne og hjerte. PERSONLIGHED, DU ER: Initiativrig, selvkørende og struktureret. Positiv og udadvendt. Ansvarsbevidst. Handlekraftig og viser ven hver dag . Passioneret, entusiastisk og elsker kundekontakt. VI TILBYDER: At være med på en spændende VÆKST rejse. At du kan påvirke og forme dine egne rutiner og arbejdsgange. Arbejdsplads i København Frederiksberg (Gammel Kongevej 80). Fuldtidsstilling (37 arbejdstimer, mandag 9-14, andre dage 9-17:30. Eventuelt enkelte lørdagsvagter i vores Flagship Store). Løn ift. erfaring. Frokost hver fredag, hvor vi hygger sammen. Uformel tone, god stemning og professionelt samarbejde. Macbook Air: administration Outlook, Google Drive, Excel, E-conomic (ordre lagersystem, erfaring ikke nødvendig). En arbejdsplads præget af stolthed Spændende sammensætning af mennesker flere nationaliteter. Kom og join os og vær med på vores vigtige mission...Mother earth needs us. Vær med til at præge vores virksomheds next step. Du vil få en meget vigtig rolle i direkte kontakt med vores dyrebare kunder. Det vil blive din opgave at møde vores kunder med høj service, professionalisme og smil. Her hos TRIOBIKE elsker vi design og håndværk. Vi vælger omhyggeligt vores leverandører, hver enkelt komponent bliver nøje udvalgt. Det gælder også de mennesker vi ansætter. Alle mennesker i vores virksomhed har stor værdi. Kundeservice, mekanikere, designere, ... vi er alle skabt ud af samme materiale. Det der gør os forskellige, er måde hvorpå vi bruger, vores gaver givet her i livet. Hvilke gaver har du kan du bidrage med? Sammen skaber vi det bedste, sikreste produkt og de lykkeligste kunder. Vi ønsker, at vores kunder (slutbrugere forhandlere) får den bedste oplevelse både frontend til backend. Vi ønsker at arbejde med et smil. Vi ønsker en bedre planet for os selv og fremtidige generationer. Vi ønsker at inspirere alle til at hilse hver dag med optimisme og nemt bevæge sig gennem livet (også på vores cykler). Det er det, vi kalder the Trio way. Kom og vær med. Har du spørgsmål til stillingen kan du ringe til Monica på 36 70 00 70. Send din ansøgning med emnet: Kundeservicemedarbejder til Susanne på: susanne@triobike.dksenest fredag den 10. maj. Men gerne før. Kandidater vil løbende blive kaldt til samtale, så send straks din ansøgning. Join us: forhåbentlig senest den 1. juli, men vi ser gerne at du begynder før.

Vil du være en del af TRIOBIKE?

Dansk Designvirksomhed i ekspansion, vi eksporterer DESIGN LADCYKLER til hele verden. Vores mission er at få folk væk fra bilerne, op i ladcyklerne og sammen passe lidt bedre på vores planet! Vi søger en smilende KUNDESERVICEMEDARBEJDER. Du skal væres vores "stemme og smil".  Er du klar til at give verdensklasse service til vores elskede kunder (både forhandlere og slutkunder)?

 

ARBEJDSOPGAVER:

  • Primær opgave vil være kundesupport (besvarelse af kundehenvendelser på mail og tlf, support til salgsafdelingen). Yde kundeservice i verdensklasse.
  • Salg og support i vores Flagship Store på Gammel Kongevej samt på messer.
  • Forhandlersupport (besvare bestillinger af reservedele mv.)
  • Lager bestillinger (til vores produktionsenhed samt til slutbrugere/og værksteder).
  • Transport bookinger.
  • Diverse opgaver.

Du vil få information omkring vores fulde produktportefølje. Du bliver klædt på, til at yde super service og support til vores kunder.

 

VI FORVENTER AT DU:

  • Er et naturtalent når det kommer til kundeservice.
  • Taler dansk (på modersmålsniveau, da nogle af vores kunder kun taler dansk). 
  • Taler og forstår engelsk (kan du tysk er det et stort +).
  • Har hjerne og hjerte.

 

PERSONLIGHED, DU ER:

  • Initiativrig, selvkørende og struktureret.
  • Positiv og udadvendt.
  • Ansvarsbevidst.
  • Handlekraftig og viser ven “hver dag”.
  • Passioneret, entusiastisk og elsker kundekontakt.

 

VI TILBYDER:

  • At være med på en spændende VÆKST rejse.
  • At du kan påvirke og forme dine egne rutiner og arbejdsgange.
  • Arbejdsplads i København/Frederiksberg (Gammel Kongevej 80).
  • Fuldtidsstilling (37 arbejdstimer, mandag 9-14, andre dage 9-17:30. Eventuelt enkelte lørdagsvagter i vores Flagship Store).
  • Løn ift. erfaring.
  • Frokost hver fredag, hvor vi hygger sammen.
  • Uformel tone, god stemning og professionelt samarbejde.
  • Macbook Air: administration Outlook, Google Drive, Excel, E-conomic (ordre/lagersystem, erfaring ikke nødvendig).
  • En arbejdsplads præget af stolthed
  • Spændende sammensætning af mennesker/flere nationaliteter.

 

Kom og join os og vær med på vores vigtige mission...Mother earth needs us. Vær med til at præge vores virksomheds next step. Du vil få en meget vigtig rolle i direkte kontakt med vores dyrebare kunder. Det vil blive din opgave at møde vores kunder med høj service, professionalisme og smil.

Her hos TRIOBIKE elsker vi design og håndværk. Vi vælger omhyggeligt vores leverandører, hver enkelt komponent bliver nøje udvalgt. Det gælder også de mennesker vi ansætter. Alle mennesker i vores virksomhed har stor værdi. Kundeservice, mekanikere, designere,  ... vi er alle skabt ud af samme materiale. Det der gør os forskellige, er måde hvorpå vi bruger, vores gaver givet her i livet. Hvilke gaver har du/kan du bidrage med?

Sammen skaber vi det bedste, sikreste produkt og de lykkeligste kunder. Vi ønsker, at vores kunder (slutbrugere + forhandlere) får den bedste oplevelse både frontend til backend. Vi ønsker at arbejde med et smil. Vi ønsker en bedre planet for os selv og fremtidige generationer. Vi ønsker at inspirere alle til at hilse hver dag med optimisme og nemt bevæge sig gennem livet (også på vores cykler). Det er det, vi kalder the Trio way. Kom og vær med.

 

Har du spørgsmål til stillingen kan du ringe til Monica på 36 70 00 70.

Send din ansøgning med emnet: ”Kundeservicemedarbejder” til Susanne på: susanne@triobike.dksenest fredag den 10. maj. Men gerne før. Kandidater vil løbende blive kaldt til samtale, så send straks din ansøgning.

Join us: forhåbentlig senest den 1. juli, men vi ser gerne at du begynder før. 

TRIOBIKE A/SFrederiksberg C2019-04-26T00:00:002019-05-10T00:00:00
329980770Administrativ support til service og salg, Storkøbenhavn, Fast tilknyttet/deltid fra snarest muligtRobot Note: Dette er et freelancejob på Worksome - Danmarks største platform for professionelle konsulenter og freelancere. Se mere om virksomheden og stillingen og ansøg via Worksome her: https: use.worksome.dk job 7606 Vi behøver assistance til vores kunderservice og supportfunktion. Vi har en større pukkel som vi skal have processeret, og har brug for en dygtig profil til at hjælpe. Du bliver en del af et kundeservice supply chain team bestående af 6 personer. Vi har fart på, højt humør og ikke to ens dage. Vi supporterer både eksterne kunder og interne stakeholders, og opererer således med en stor kontaktflade. Det er derfor vigtigt at du trives godt i et dynamisk team, og kan navigere mellem flere forskellige opgaver, Din profil:- Baggrund i lignende salgs administrative jobs- Fordel hvis du har kendskab til Microsoft Dynamics, Outlook etc.- Proaktiv, dreven attityde og positivt sind- Erfaring fra administrative jobs- God til at navigere i mellem flere forskellige opgaver Eksempler på opgaver:- Ordebehandling- Indtastning af salgsordre- Opfølgning på indkøbsordre- Opfølgning til kunder- Telefonbetjening- Telefonkontakt og formidling af kontakter til salgsteam- Evt. arbejde med support af vores chat support Omfang og tid: til at starte med forestiller vi os 1,5-2 måneder, med mulighed for forlængelse. Vi ser helst at du kan være her fuld tid, men hører også gerne fra dig såfremt du har 3-4 dage uge. Vi ser frem til at høre fra dig på Worksome. Note: Dette er et freelancejob på Worksome - Danmarks største platform for professionelle konsulenter og freelancere. Se mere om virksomheden og stillingen og ansøg via Worksome her: https: use.worksome.dk job 7606

Note: Dette er et freelancejob på Worksome - Danmarks største platform for professionelle konsulenter og freelancere. Se mere om virksomheden og stillingen og ansøg via Worksome her: https://use.worksome.dk/job/7606

 

Vi behøver assistance til vores kunderservice og supportfunktion. Vi har en større pukkel som vi skal have processeret, og har brug for en dygtig profil til at hjælpe.

Du bliver en del af et kundeservice/supply chain team bestående af 6 personer. Vi har fart på, højt humør og ikke to ens dage. Vi supporterer både eksterne kunder og interne stakeholders, og opererer således med en stor kontaktflade. Det er derfor vigtigt at du trives godt i et dynamisk team, og kan navigere mellem flere forskellige opgaver,

Din profil:
- Baggrund i lignende salgs/administrative jobs
- Fordel hvis du har kendskab til Microsoft Dynamics, Outlook etc.
- Proaktiv, dreven attityde og positivt sind
- Erfaring fra administrative jobs
- God til at navigere i mellem flere forskellige opgaver

Eksempler på opgaver:
- Ordebehandling
- Indtastning af salgsordre
- Opfølgning på indkøbsordre
- Opfølgning til kunder
- Telefonbetjening
- Telefonkontakt og formidling af kontakter til salgsteam
- Evt. arbejde med support af vores chat support

Omfang og tid: til at starte med forestiller vi os 1,5-2 måneder, med mulighed for forlængelse. Vi ser helst at du kan være her fuld tid, men hører også gerne fra dig såfremt du har 3-4 dage/uge.

Vi ser frem til at høre fra dig på Worksome.

 

 

 

Note: Dette er et freelancejob på Worksome - Danmarks største platform for professionelle konsulenter og freelancere. Se mere om virksomheden og stillingen og ansøg via Worksome her: https://use.worksome.dk/job/7606

 

Worksome ApSKøbenhavn K2019-03-19T00:00:002019-05-14T00:00:00
329977790Tysktalende serviceprofiler til Rejse- og FritidsteamRobot ER DU SERVICEMINDED OG BR NDER DU FOR AT GØRE EN FORSKEL SÅ ER DER HER EN UNIK MULIGHED INDEN FOR ET AF DE STØRSTE OG HURTIGST VOKSENDE SEGMENTER I VERDEN REJSER OG FRITID JOBBET Opgaven er at yde en professional service via telefon og e-mail til rejsende, både før, under og efter deres rejse ferie og sikre den samlede kundeoplevelse ved at: Besvare forespørgsler relateret til rejseplanlægning Assistere og vejlede ifm. rejsebestillinger Assistere og supportere, såfremt der opstår hændelser på distinationen Tilpasse og gennemføre markedsinitiativer i forbindelse med kampagner Sikre samarbejdet og dialogen med dine kollegaer og andre teams afdelinger KVALIFIKATIONER Gymnasial uddannelse, sprog eller samfundsfag er at foretrække, men ikke et krav Sprog: Tysk, flydende i skrift og tale English, højt niveau i skrift og tale Yderligere nordiske sprog er et plus, men ikke et krav IT flair ERFARING 6-12 måneders erfaring inden for serviceområdet, kundeservice, rejsebureau, restaurant, detail eller lignende. Det der tæller mest, er at du har lyst til at gøre en forskel og derigennem sikre, at teamet når sine mål VI TILBYDER En unik mulighed for at blive en del af et dynamisk team i en spændende og hurtigt voksende virksomhed, Social Club, gode kollegaer, med højt til loftet hvor ikke 2 dage er ens. Fuldtids- og eller deltidsstilling, lønpakke bestående af timeløn, sprogbonus, pension og sundhedsordning Interesseret? Vi afholder løbende samtaler, så send allerede din ansøgning og CV i dag til jobhr@moranti.com

ER DU SERVICEMINDED OG BRÆNDER DU FOR AT GØRE EN FORSKEL – SÅ ER DER HER EN UNIK MULIGHED INDEN FOR ET AF DE STØRSTE OG HURTIGST VOKSENDE SEGMENTER I VERDEN – REJSER OG FRITID

JOBBET

Opgaven er at yde en professional service via telefon og e-mail til rejsende, både før, under og efter deres rejse/ferie – og sikre den samlede kundeoplevelse ved at:

  • Besvare forespørgsler relateret til rejseplanlægning
  • Assistere og vejlede ifm. rejsebestillinger
  • Assistere og supportere, såfremt der opstår hændelser på distinationen
  • Tilpasse og gennemføre markedsinitiativer i forbindelse med kampagner
  • Sikre samarbejdet og dialogen med dine kollegaer og andre teams/afdelinger

KVALIFIKATIONER

  • Gymnasial uddannelse, sprog eller samfundsfag er at foretrække, men ikke et krav

Sprog:

  • Tysk, flydende i skrift og tale
  • English, højt niveau i skrift og tale
  • Yderligere nordiske sprog er et plus, men ikke et krav
  • IT flair

ERFARING

  • 6-12 måneders erfaring inden for serviceområdet, kundeservice, rejsebureau, restaurant, detail eller lignende.

Det der tæller mest, er at du har lyst til at gøre en forskel og derigennem sikre, at teamet når sine mål

VI TILBYDER

En unik mulighed for at blive en del af et dynamisk team i en spændende og hurtigt voksende virksomhed, Social Club, gode kollegaer, med ”højt til loftet” – hvor ikke 2 dage er ens.

Fuldtids- og / eller deltidsstilling, lønpakke bestående af timeløn, sprogbonus, pension og sundhedsordning

Interesseret?

Vi afholder løbende samtaler, så send allerede din ansøgning og CV i dag til jobhr@moranti.com

Moranti Services A/SKøbenhavn SV2019-03-14T00:00:002019-05-09T00:00:00
329998896Swedish Speaking Customer Service Advisor - supporting Abbott Diabetes Care - CopenhagenRobot Do you speak Swedish fluently? Do you want a meaningful job in a global company? Then we have the role for you! In our Copenhagen-office at Sluseholmen, we have international teams that are daily doing their best to assist diabetics in Scandinavia and make their equipment work. The job consists in supporting people who need help with life-changing equipment made by Abbott. Why you should join Sitel At Sitel we believe our staff is our most important asset which means that we take pride in finding the best, most talented, and driven employees who will make great colleagues. Among the benefits of working with us is a great social environment with an atmosphere of joy, pace and ambitions. Our office is nice and spacious with open working stations. We have health insurance and a great pension scheme. The Work This role consists of resolving customer enquiries via telephone, email, web chat and Social Media. The CSR customer interactions will include (but not limited to) complaint resolution, product inquiry ordering and product return exchange inquiries. Provide high quality premium customer service via chat, telephone and email in Swedish. Assist in continuous improvement projects to help keep processes efficient and customers happy. Provide administrative support to Management team and supervisor, covering off any ad hoc tasks when requested e.g. translations. To ensure you are working within the required targets e.g. call length, quality, speed of answering queries. Ensure product knowledge is kept up to date and to participate in ongoing refresher training when required Understand and comply with all company and client security requirements and Policies and Procedures Workplace, Contact Applying The workplace is Sitel s office in Copenhagen, Sluseholmen 2-4, 3rd floor, 2450 Kbh. SV. Working hours on the Swedish line are Monday to Friday from 08:00-18:00. We are looking to fill the position as soon as possible so do not hesitate to apply if you feel that this ad sums up your character and ambitions. For more information about Sitel go to www.sitel.com, or have a look at our FaceBook page.

Do you speak Swedish fluently? Do you want a meaningful job in a global company? Then we have the role for you!

In our Copenhagen-office at Sluseholmen, we have international teams that are daily doing their best to assist diabetics in Scandinavia and make their equipment work.

The job consists in supporting people who need help with life-changing equipment made by Abbott.

 

Why you should join Sitel

At Sitel we believe our staff is our most important asset which means that we take pride in finding the best, most talented, and driven employees who will make great colleagues.

Among the benefits of working with us is a great social environment with an atmosphere of joy, pace and ambitions.

Our office is nice and spacious with open working stations. We have health insurance and a great pension scheme.

 

The Work

This role consists of resolving customer enquiries via telephone, email, web chat and Social Media. The CSR customer interactions will include (but not limited to) complaint resolution, product inquiry/ordering and product return/exchange inquiries.

  • Provide high quality premium customer service via chat, telephone and email in Swedish.
  • Assist in continuous improvement projects to help keep processes efficient and customers happy.
  • Provide administrative support to Management team and supervisor, covering off any ad hoc tasks when requested e.g. translations.
  • To ensure you are working within the required targets e.g. call length, quality, speed of answering queries.
  • Ensure product knowledge is kept up to date and to participate in ongoing refresher training when required
  • Understand and comply with all company and client security requirements and Policies and Procedures

 

Workplace, Contact & Applying

The workplace is Sitel’s office in Copenhagen, Sluseholmen 2-4, 3rd floor, 2450 Kbh. SV.

Working hours on the Swedish line are Monday to Friday from 08:00-18:00.

We are looking to fill the position as soon as possible so do not hesitate to apply if you feel that this ad sums up your character and ambitions. 

For more information about Sitel go to www.sitel.com, or have a look at our FaceBook page.

SITEL DENMARK ApSKøbenhavn SV2019-04-02T00:00:002019-05-01T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

Supporter til forretningskritiske IT-systemer

J H SCHULTZ INFORMATION A/S

Valby
Brænder du for at yde den bedste support og service? Så har vi et spændende job til dig! Schultz har stor succes og tilgang af kunder, både til jobcentersystemet Schultz Fasit og til vores andre IT-systemer. Derfor søger vi nu nye kollegaer, så vi f...
Indrykket:23. april 2019
Udløbsdato:18. juni 2019

Vi søger en smilende og selvkørende KUNDESERVICEMEDARBEJDER

TRIOBIKE A/S

Frederiksberg C
Vil du være en del af TRIOBIKE? Dansk Designvirksomhed i ekspansion, vi eksporterer DESIGN LADCYKLER til hele verden. Vores mission er at få folk væk fra bilerne, op i ladcyklerne og sammen passe lidt bedre på vores planet! Vi søger en smilende KUND...
Indrykket:26. april 2019
Udløbsdato:10. maj 2019

Administrativ support til service og salg, Storkøbenhavn, Fast tilknyttet/deltid fra snarest muligt

Worksome ApS

København K
Note: Dette er et freelancejob på Worksome - Danmarks største platform for professionelle konsulenter og freelancere. Se mere om virksomheden og stillingen og ansøg via Worksome her: https: use.worksome.dk job 7606 Vi behøver assistance til vores ku...
Indrykket:19. marts 2019
Udløbsdato:14. maj 2019

Tysktalende serviceprofiler til Rejse- og Fritidsteam

Moranti Services A/S

København SV
ER DU SERVICEMINDED OG BR NDER DU FOR AT GØRE EN FORSKEL SÅ ER DER HER EN UNIK MULIGHED INDEN FOR ET AF DE STØRSTE OG HURTIGST VOKSENDE SEGMENTER I VERDEN REJSER OG FRITID JOBBET Opgaven er at yde en professional service via telefon og e-mail til re...
Indrykket:14. marts 2019
Udløbsdato:9. maj 2019

Swedish Speaking Customer Service Advisor - supporting Abbott Diabetes Care - Copenhagen

SITEL DENMARK ApS

København SV
Do you speak Swedish fluently? Do you want a meaningful job in a global company? Then we have the role for you! In our Copenhagen-office at Sluseholmen, we have international teams that are daily doing their best to assist diabetics in Scandinavia a...
Indrykket:2. april 2019
Udløbsdato:1. maj 2019