Storyteller til events i detailbutikker

Kunne du tænke dig at være ansigtet udadtil og repræsentere et stort brand i fødevarebranchen? Har du interesse for salg, storytelling og kontakt med forskellige mennesker? Så har vi jobbet til dig som Brandambassadør!

Vi søger freelance medarbejdere, der kan arbejde i ugerne 14, 15 og 16.Der vil dog være mulighed for at kunne starte allerede nu eller efterfølgende fortsætte i RelationMedias øvrige afdelinger, som enten smagsprøveuddeler, merchandiser eller mystery shopper. Se mere på vores hjemmeside under "Jobs".

Hos RelationMedia er vi på udkig efter energiske, dygtige og troværdige Brandambassadører, der naturligt kan gå i dialog med forbrugerne i supermarkeder og sælge brandets historie.

Du skal være menneskekender til fingerspidserne og have en indre skuespiller gemt i dig, så du kan leve dig ind i rollen som en moderne Fisker. Via dine kommunikationsevner inddrager du forbrugerne i brandets historie, værdier og kvailteter. 

Som Brandambassdør vil din opgave bestå i at skabe en unik oplevelse omkring produktet, samt formidle et konkret budskab ved hjælp af den gode historie, og derigennem øge salget af produktet. Du vil have meget kontakt med forbrugerne og være med til at inspirere dem til at lave vildt nemme, lækre og sunde retter med fisk og skaldyr.

DIN PROFIL

  • Udadvendt, imødekommende, autentisk og troværdig
  • Kan agere i rollen som en moderne fisker – med et snert af et vildt og naturligt look
  • Menneskekender til fingerspidserne 
  • Dygtig til at inddrage forbrugeren i brandets storytelling 
  • Serviceminded og kan lide at arbejde selvstændigt
  • Fleksibel i forhold til arbejdstider  
  • Har kørekort 

VI TILBYDER

  • Arbejde i ugerne 14, 15 og 16
  • 10-20 timer i ugen
  • Tilknytning til et fast ambassadørteam med grundig oplæring i brandet
  • Attraktiv løn med mulighed for bonus
  • Et alsidigt og selvstændigt job 
  • Ansvar for egne opgaver 
  • Varierende arbejdsdage, hvor to dage sjældent er ens
  • En udfordrende hverdag med kontakt til mange mennesker 
  • Ansættelse i en organisation præget af engagement, kreativitet, åbenhed og humor
  • Mulighed for freelance ansættelse i vores øvrige afdelinger

HVEM ER VI?Vi er Danmarks førende fuldservicebureau indenfor detailbranchen; shopper promotion, events og grafisk design, sales forces, merchandising og dataindsamling. Vi sidder 35 fuldtidsansatte på kontoret i Skanderborg, hvor vi arbejder med idé og konceptgenerering af events og varetager projektledelse fra A-Z. Vores fokus er at skabe positive oplevelser, der overrasker og overgår forbrugerens forventning. Herudover varetagervi hele datahåndteringsprocessen for vores kunder lige fra dataindsamlingen, datavalidering, til den endelige rapportering og visualisering af data. Sluttteligt planlægger, koordinerer, afvikler og evaluerer vi aktiviteter og events for nogle af landets største brands.

LYDER DET SOM NOGET FOR DIG?Send din ansøgning, CV og billede til job@relationmedia.dk og mærk emnefeltet ”Storyteller til events”.Da vi søger de helt rette kandidater til jobbet, vil vi allerede nu, løbende indkalde kandidater til samtale. Bemærk at stillingen er i ugerne 14, 15 og 16 - dog har vi, som nævnt, mulighed for at tilbyde dig øvrige jobs i RelationMedia.Har du spørgsmål til jobbet, er du velkommen til at kontakte os.


Du har ikke vedlagt dokumenter til din ansøgning. Klik på 'OK' knappen nedenfor for at sende din ansøgning alligevel, eller klik på knappen "Annuller" og vedhæft dokumenter, før du sender din ansøgning igen.

Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

329942226Phoenix-214ff5e312019-01-14T00:00:00Storyteller til events i detailbutikker

Kunne du tænke dig at være ansigtet udadtil og repræsentere et stort brand i fødevarebranchen? Har du interesse for salg, storytelling og kontakt med forskellige mennesker? Så har vi jobbet til dig som Brandambassadør!

Vi søger freelance medarbejdere, der kan arbejde i ugerne 14, 15 og 16.Der vil dog være mulighed for at kunne starte allerede nu eller efterfølgende fortsætte i RelationMedias øvrige afdelinger, som enten smagsprøveuddeler, merchandiser eller mystery shopper. Se mere på vores hjemmeside under "Jobs".

Hos RelationMedia er vi på udkig efter energiske, dygtige og troværdige Brandambassadører, der naturligt kan gå i dialog med forbrugerne i supermarkeder og sælge brandets historie.

Du skal være menneskekender til fingerspidserne og have en indre skuespiller gemt i dig, så du kan leve dig ind i rollen som en moderne Fisker. Via dine kommunikationsevner inddrager du forbrugerne i brandets historie, værdier og kvailteter. 

Som Brandambassdør vil din opgave bestå i at skabe en unik oplevelse omkring produktet, samt formidle et konkret budskab ved hjælp af den gode historie, og derigennem øge salget af produktet. Du vil have meget kontakt med forbrugerne og være med til at inspirere dem til at lave vildt nemme, lækre og sunde retter med fisk og skaldyr.

DIN PROFIL

  • Udadvendt, imødekommende, autentisk og troværdig
  • Kan agere i rollen som en moderne fisker – med et snert af et vildt og naturligt look
  • Menneskekender til fingerspidserne 
  • Dygtig til at inddrage forbrugeren i brandets storytelling 
  • Serviceminded og kan lide at arbejde selvstændigt
  • Fleksibel i forhold til arbejdstider  
  • Har kørekort 

VI TILBYDER

  • Arbejde i ugerne 14, 15 og 16
  • 10-20 timer i ugen
  • Tilknytning til et fast ambassadørteam med grundig oplæring i brandet
  • Attraktiv løn med mulighed for bonus
  • Et alsidigt og selvstændigt job 
  • Ansvar for egne opgaver 
  • Varierende arbejdsdage, hvor to dage sjældent er ens
  • En udfordrende hverdag med kontakt til mange mennesker 
  • Ansættelse i en organisation præget af engagement, kreativitet, åbenhed og humor
  • Mulighed for freelance ansættelse i vores øvrige afdelinger

HVEM ER VI?Vi er Danmarks førende fuldservicebureau indenfor detailbranchen; shopper promotion, events og grafisk design, sales forces, merchandising og dataindsamling. Vi sidder 35 fuldtidsansatte på kontoret i Skanderborg, hvor vi arbejder med idé og konceptgenerering af events og varetager projektledelse fra A-Z. Vores fokus er at skabe positive oplevelser, der overrasker og overgår forbrugerens forventning. Herudover varetagervi hele datahåndteringsprocessen for vores kunder lige fra dataindsamlingen, datavalidering, til den endelige rapportering og visualisering af data. Sluttteligt planlægger, koordinerer, afvikler og evaluerer vi aktiviteter og events for nogle af landets største brands.

LYDER DET SOM NOGET FOR DIG?Send din ansøgning, CV og billede til job@relationmedia.dk og mærk emnefeltet ”Storyteller til events”.Da vi søger de helt rette kandidater til jobbet, vil vi allerede nu, løbende indkalde kandidater til samtale. Bemærk at stillingen er i ugerne 14, 15 og 16 - dog har vi, som nævnt, mulighed for at tilbyde dig øvrige jobs i RelationMedia.Har du spørgsmål til jobbet, er du velkommen til at kontakte os.

Kunne du tænke dig at være ansigtet udadtil og repræsentere et stort brand i fødevarebranchen? Har du interesse for salg, storytelling og kontakt med forskellige mennesker? Så har vi jobbet til dig som Brandambassadør! Vi søger freelance medarbejdere, der kan arbejde i ugerne 14, 15 og 16.Der vil dog være mulighed for at kunne starte allerede nu eller efterfølgende fortsætte i RelationMedias øvrige afdelinger, som enten smagsprøveuddeler, merchandiser eller mystery shopper. Se mere på vores hjemmeside under Jobs . Hos RelationMedia er vi på udkig efter energiske, dygtige og troværdige Brandambassadører, der naturligt kan gå i dialog med forbrugerne i supermarkeder og sælge brandets historie. Du skal være menneskekender til fingerspidserne og have en indre skuespiller gemt i dig, så du kan leve dig ind i rollen som en moderne Fisker. Via dine kommunikationsevner inddrager du forbrugerne i brandets historie, værdier og kvailteter. Som Brandambassdør vil din opgave bestå i at skabe en unik oplevelse omkring produktet, samt formidle et konkret budskab ved hjælp af den gode historie, og derigennem øge salget af produktet. Du vil have meget kontakt med forbrugerne og være med til at inspirere dem til at lave vildt nemme, lækre og sunde retter med fisk og skaldyr. DIN PROFIL Udadvendt, imødekommende, autentisk og troværdig Kan agere i rollen som en moderne fisker med et snert af et vildt og naturligt look Menneskekender til fingerspidserne Dygtig til at inddrage forbrugeren i brandets storytelling Serviceminded og kan lide at arbejde selvstændigt Fleksibel i forhold til arbejdstider Har kørekort VI TILBYDER Arbejde i ugerne 14, 15 og 16 10-20 timer i ugen Tilknytning til et fast ambassadørteam med grundig oplæring i brandet Attraktiv løn med mulighed for bonus Et alsidigt og selvstændigt job Ansvar for egne opgaver Varierende arbejdsdage, hvor to dage sjældent er ens En udfordrende hverdag med kontakt til mange mennesker Ansættelse i en organisation præget af engagement, kreativitet, åbenhed og humor Mulighed for freelance ansættelse i vores øvrige afdelinger HVEM ER VI?Vi er Danmarks førende fuldservicebureau indenfor detailbranchen shopper promotion, events og grafisk design, sales forces, merchandising og dataindsamling. Vi sidder 35 fuldtidsansatte på kontoret i Skanderborg, hvor vi arbejder med idé og konceptgenerering af events og varetager projektledelse fra A-Z. Vores fokus er at skabe positive oplevelser, der overrasker og overgår forbrugerens forventning. Herudover varetagervi hele datahåndteringsprocessen for vores kunder lige fra dataindsamlingen, datavalidering, til den endelige rapportering og visualisering af data. Sluttteligt planlægger, koordinerer, afvikler og evaluerer vi aktiviteter og events for nogle af landets største brands. LYDER DET SOM NOGET FOR DIG?Send din ansøgning, CV og billede til job@relationmedia.dk og mærk emnefeltet Storyteller til events .Da vi søger de helt rette kandidater til jobbet, vil vi allerede nu, løbende indkalde kandidater til samtale. Bemærk at stillingen er i ugerne 14, 15 og 16 - dog har vi, som nævnt, mulighed for at tilbyde dig øvrige jobs i RelationMedia.Har du spørgsmål til jobbet, er du velkommen til at kontakte os.11Jobnet214ff5e3100000000000aDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2019-03-11T00:00:0000010EuropaDanmarkSjælland & øerStorkøbenhavnFrederiksberg3435233RELATIONMEDIA A/S11Godthåbsvej 791800Frederiksberg CDKDanmark0
job@relationmedia.dkDKDanmarkDKDanmark
7Deltid46Permanent693925JobNet493044749304471000https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=214ff5e3https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=214ff5e3https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=214ff5e3&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=214ff5e3&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonhttps://static.matchwork.com/company/logo/DK/ORS/SoMe/Salg_marketing_og_kommunikation/Salg/2.jpgMed et job indenfor Salg bliver du mødt af spændende opgaver. Hvis du er interesseret, er jobbet som Kundeservicemedarbejder lige noget for dig.12008001Dansk3Læse/ tale913230Kundeservicemedarbejder2Salg360114042Louise Graversenjob@relationmedia.dkDKDanmarkDKDanmark329942363Storyteller til events i detailbutikkerRobot Kunne du tænke dig at være ansigtet udadtil og repræsentere et stort brand i fødevarebranchen? Har du interesse for salg, storytelling og kontakt med forskellige mennesker? Så har vi jobbet til dig som Brandambassadør! Vi søger freelance medarbejdere, der kan arbejde i ugerne 14, 15 og 16.Der vil dog være mulighed for at kunne starte allerede nu eller efterfølgende fortsætte i RelationMedias øvrige afdelinger, som enten smagsprøveuddeler, merchandiser eller mystery shopper. Se mere på vores hjemmeside under Jobs . Hos RelationMedia er vi på udkig efter energiske, dygtige og troværdige Brandambassadører, der naturligt kan gå i dialog med forbrugerne i supermarkeder og sælge brandets historie. Du skal være menneskekender til fingerspidserne og have en indre skuespiller gemt i dig, så du kan leve dig ind i rollen som en moderne Fisker. Via dine kommunikationsevner inddrager du forbrugerne i brandets historie, værdier og kvailteter. Som Brandambassdør vil din opgave bestå i at skabe en unik oplevelse omkring produktet, samt formidle et konkret budskab ved hjælp af den gode historie, og derigennem øge salget af produktet. Du vil have meget kontakt med forbrugerne og være med til at inspirere dem til at lave vildt nemme, lækre og sunde retter med fisk og skaldyr. DIN PROFIL Udadvendt, imødekommende, autentisk og troværdig Kan agere i rollen som en moderne fisker med et snert af et vildt og naturligt look Menneskekender til fingerspidserne Dygtig til at inddrage forbrugeren i brandets storytelling Serviceminded og kan lide at arbejde selvstændigt Fleksibel i forhold til arbejdstider Har kørekort VI TILBYDER Arbejde i ugerne 14, 15 og 16 10-20 timer i ugen Tilknytning til et fast ambassadørteam med grundig oplæring i brandet Attraktiv løn med mulighed for bonus Et alsidigt og selvstændigt job Ansvar for egne opgaver Varierende arbejdsdage, hvor to dage sjældent er ens En udfordrende hverdag med kontakt til mange mennesker Ansættelse i en organisation præget af engagement, kreativitet, åbenhed og humor Mulighed for freelance ansættelse i vores øvrige afdelinger HVEM ER VI?Vi er Danmarks førende fuldservicebureau indenfor detailbranchen shopper promotion, events og grafisk design, sales forces, merchandising og dataindsamling. Vi sidder 35 fuldtidsansatte på kontoret i Skanderborg, hvor vi arbejder med idé og konceptgenerering af events og varetager projektledelse fra A-Z. Vores fokus er at skabe positive oplevelser, der overrasker og overgår forbrugerens forventning. Herudover varetagervi hele datahåndteringsprocessen for vores kunder lige fra dataindsamlingen, datavalidering, til den endelige rapportering og visualisering af data. Sluttteligt planlægger, koordinerer, afvikler og evaluerer vi aktiviteter og events for nogle af landets største brands. LYDER DET SOM NOGET FOR DIG?Send din ansøgning, CV og billede til job@relationmedia.dk og mærk emnefeltet Storyteller til events .Da vi søger de helt rette kandidater til jobbet, vil vi allerede nu, løbende indkalde kandidater til samtale. Bemærk at stillingen er i ugerne 14, 15 og 16 - dog har vi, som nævnt, mulighed for at tilbyde dig øvrige jobs i RelationMedia.Har du spørgsmål til jobbet, er du velkommen til at kontakte os.

Kunne du tænke dig at være ansigtet udadtil og repræsentere et stort brand i fødevarebranchen? Har du interesse for salg, storytelling og kontakt med forskellige mennesker? Så har vi jobbet til dig som Brandambassadør!

Vi søger freelance medarbejdere, der kan arbejde i ugerne 14, 15 og 16.Der vil dog være mulighed for at kunne starte allerede nu eller efterfølgende fortsætte i RelationMedias øvrige afdelinger, som enten smagsprøveuddeler, merchandiser eller mystery shopper. Se mere på vores hjemmeside under "Jobs".

Hos RelationMedia er vi på udkig efter energiske, dygtige og troværdige Brandambassadører, der naturligt kan gå i dialog med forbrugerne i supermarkeder og sælge brandets historie.

Du skal være menneskekender til fingerspidserne og have en indre skuespiller gemt i dig, så du kan leve dig ind i rollen som en moderne Fisker. Via dine kommunikationsevner inddrager du forbrugerne i brandets historie, værdier og kvailteter. 

Som Brandambassdør vil din opgave bestå i at skabe en unik oplevelse omkring produktet, samt formidle et konkret budskab ved hjælp af den gode historie, og derigennem øge salget af produktet. Du vil have meget kontakt med forbrugerne og være med til at inspirere dem til at lave vildt nemme, lækre og sunde retter med fisk og skaldyr.

DIN PROFIL

  • Udadvendt, imødekommende, autentisk og troværdig
  • Kan agere i rollen som en moderne fisker – med et snert af et vildt og naturligt look
  • Menneskekender til fingerspidserne 
  • Dygtig til at inddrage forbrugeren i brandets storytelling 
  • Serviceminded og kan lide at arbejde selvstændigt
  • Fleksibel i forhold til arbejdstider  
  • Har kørekort 

VI TILBYDER

  • Arbejde i ugerne 14, 15 og 16
  • 10-20 timer i ugen
  • Tilknytning til et fast ambassadørteam med grundig oplæring i brandet
  • Attraktiv løn med mulighed for bonus
  • Et alsidigt og selvstændigt job 
  • Ansvar for egne opgaver 
  • Varierende arbejdsdage, hvor to dage sjældent er ens
  • En udfordrende hverdag med kontakt til mange mennesker 
  • Ansættelse i en organisation præget af engagement, kreativitet, åbenhed og humor
  • Mulighed for freelance ansættelse i vores øvrige afdelinger

HVEM ER VI?Vi er Danmarks førende fuldservicebureau indenfor detailbranchen; shopper promotion, events og grafisk design, sales forces, merchandising og dataindsamling. Vi sidder 35 fuldtidsansatte på kontoret i Skanderborg, hvor vi arbejder med idé og konceptgenerering af events og varetager projektledelse fra A-Z. Vores fokus er at skabe positive oplevelser, der overrasker og overgår forbrugerens forventning. Herudover varetagervi hele datahåndteringsprocessen for vores kunder lige fra dataindsamlingen, datavalidering, til den endelige rapportering og visualisering af data. Sluttteligt planlægger, koordinerer, afvikler og evaluerer vi aktiviteter og events for nogle af landets største brands.

LYDER DET SOM NOGET FOR DIG?Send din ansøgning, CV og billede til job@relationmedia.dk og mærk emnefeltet ”Storyteller til events”.Da vi søger de helt rette kandidater til jobbet, vil vi allerede nu, løbende indkalde kandidater til samtale. Bemærk at stillingen er i ugerne 14, 15 og 16 - dog har vi, som nævnt, mulighed for at tilbyde dig øvrige jobs i RelationMedia.Har du spørgsmål til jobbet, er du velkommen til at kontakte os.

RELATIONMEDIA A/SKøbenhavn N2019-01-14T00:00:002019-03-11T00:00:00
329954090Join us on a Global Adventure as Team Manager for our Signify/Philips Lighting Team!Robot Imagine an organization where the employees are thriving, every customer service agent is meeting their SLA s, and there s a close collaboration between client, operations and agents on a global scale! Does this make you feel happy? It sure makes us feel happy, because at Webhelp we are passionate about our employees, their development, their journey into the organization and we re obsessed with our customers. If the above scenario makes you feel EXCITED then you may just be the right person for this position as Team Manager Product Specialist for Signify Philips Ligthing, because in this role you ll be an essential part of developing the team, working with different stakeholders, and ensuring that the way we develop the assignment and handle potential development is through high productivity, extensive product knowledge, service and quality compared to others in the industry. In this role, you ll be working independently while managing the team in a fast-paced environment, where you ll be working closely with the Operations Manager, Rikke Andersen, and report to Head of Account and Operations, Sofie Edgren, to ensure an outstanding performance from the team. You ll additionally be working closely with the client to ensure that the SLA s and KPI s are met on time, and that the day-to-day operations run smoothly. It s a big responsibility, and therefore you use your exceptional people management skills to ensure that the team is thriving. Essentially, you ll be setting the bar for how the team works and develops, and for how well-oiled the customer-service machinery is from customer contact to client management. Your journey with us will entail strengthening the relationship with the client to develop best case practices for team management and workflow, along with ensuring a culture based on trust, development and fun! In this job you ll be a success in our eyes, when you within the first 6 months have.. Created a collaborative culture within the team, where the team members are embracing new initiatives that will improve their way of working. Lead and created strong product knowledge, along with improvements and or new procedures on how the team works with the knowledge accessible to them to optimize the customer experience Established 100 control over the well-being of the team, through monthly 1-2-1 conversations, employee reviews and team activities. Ensured a continued compliance with Webhelps SLA s though analysis on various KPIs, and furthermore identified causes of issues, developed solutions and managed implementation of solutions together with the client and the team Depending on your operational and strategic abilities, you ll be a huge success after 12-18 months, when you… Are contributing to the organization with value-adding team and take part in strategic discussions with Sofie and the client. Your inputs are well-received, as you ve secured understanding and accept of what you ve communicated and achieved throughout the past many months. Have secured all relevant stakeholders are on board with new initiatives, and that everyone has the motivation to contribute to new changes in the team. If you think the above is interesting, you re probably.. … coming from a team manager role or a product specialist role in the contact center industry and have a great technical understanding, and you know how to learn from your experience as a team manager to create a strong team culture. You re confident in your technical skills, and you ve previously worked in technical customer service with outstanding references. You have a great ability to identify and work with different stakeholders within the organization and you re using your outstanding communication skills to motivate and manage your team towards excellent performance. We are continuously reviewing applications, so send your application today!Imagine an organization where the employees are thriving, every customer service agent is meeting their SLA's, and there's a close collaboration between client, operations and agents on a global scale!

Does this make you feel happy?

It sure makes us feel happy, because at Webhelp we are passionate about our employees, their development, their journey into the organization and we’re obsessed with our customers.
If the above scenario makes you feel EXCITED then you may just be the right person for this position as Team Manager/Product Specialist for Signify/Philips Ligthing, because in this role you’ll be an essential part of developing the team, working with different stakeholders, and ensuring that the way we develop the assignment and handle potential development is through high productivity, extensive product knowledge, service and quality compared to others in the industry.

In this role, you’ll be working independently while managing the team in a fast-paced environment, where you’ll be working closely with the Operations Manager, Rikke Andersen, and report to Head of Account and Operations, Sofie Edgren, to ensure an outstanding performance from the team. You’ll additionally be working closely with the client to ensure that the SLA’s and KPI’s are met on time, and that the day-to-day operations run smoothly. It’s a big responsibility, and therefore you use your exceptional people management skills to ensure that the team is thriving.

Essentially, you’ll be setting the bar for how the team works and develops, and for how well-oiled the customer-service machinery is from customer contact to client management. Your journey with us will entail strengthening the relationship with the client to develop best case practices for team management and workflow, along with ensuring a culture based on trust, development and fun!

In this job you’ll be a success in our eyes, when you within the first 6 months have..
Created a collaborative culture within the team, where the team members are embracing new initiatives that will improve their way of working.
Lead and created strong product knowledge, along with improvements and/or new procedures on how the team works with the knowledge accessible to them to optimize the customer experience
Established 100% control over the well-being of the team, through monthly 1-2-1 conversations, employee reviews and team activities.
Ensured a continued compliance with Webhelps SLA’s though analysis on various KPIs, and furthermore identified causes of issues, developed solutions and managed implementation of solutions together with the client and the team

Depending on your operational and strategic abilities, you’ll be a huge success after 12-18 months, when you…
Are contributing to the organization with value-adding team and take part in strategic discussions with Sofie and the client. Your inputs are well-received, as you’ve secured understanding and accept of what you’ve communicated and achieved throughout the past many months.
Have secured all relevant stakeholders are on board with new initiatives, and that everyone has the motivation to contribute to new changes in the team.

If you think the above is interesting, you’re probably..
… coming from a team manager role or a product specialist role in the contact center industry and have a great technical understanding, and you know how to learn from your experience as a team manager to create a strong team culture. You’re confident in your technical skills, and you’ve previously worked in technical customer service with outstanding references. You have a great ability to identify and work with different stakeholders within the organization and you’re using your outstanding communication skills to motivate and manage your team towards excellent performance.


We are continuously reviewing applications, so send your application today!
GOEXCELLENT DENMARK A/SValby2019-02-11T00:00:002019-02-24T00:00:00
329938836Swedish Service Profiles for our Travel/Leisure TeamRobot ARE YOU A SERVICE PROFILE, WHO WANTS TO MAKE A DIFFERENCE BOTH IN DAILY PERFORMANCE AND IN ONE OF THE MOST EXPANDING SEGMENTS IN THE WORLD, TRAVEL THEN THIS IS A UNIQUE OPPORTUNITY MAIN TASKS The task is to provide a professional service by phone, social media and email for people - before, during and after their travel holidays - ensuring the overall customer experience by: Queries related to travel planning Assist and guide with travel reservations Assistance and support if incidents at the destination occurs Adapt and execute market initiatives according to defined campaigns Ensure, on a continuous basis, the collaboration between the team members and other teams departments QUALIFICATIONS College degree, language or social studies is preferable but not a requirement Language skills: Swedish fluently, written and spoken English, high level, written and spoken Additional Nordic language skills are a plus, but not a requirement IT flair JOB EXPERIENCE 6-12 months experience in the service sector customer service, travel agency, restaurant, stores or the like You are a team player, both for your colleagues in the team and your colleagues in the other departments of the company. However, most importantly is your attitude and motivation to make a difference ensuring the team exceed expectations WE OFFER A unique opportunity to be a part of a dynamic team in an exciting and fast developing company, with a great culture and where 2 days never are the same Full time and or part time position, salary package salary paid in DKK, language bonus, pension and health insurance Interested… Please send your application and CV to jobhr@moranti.com soonest possible, ref. Travel Leisure

ARE YOU A SERVICE PROFILE, WHO WANTS TO MAKE A DIFFERENCE – BOTH IN DAILY PERFORMANCE AND IN ONE OF THE MOST EXPANDING SEGMENTS IN THE WORLD, TRAVEL – THEN THIS IS A UNIQUE OPPORTUNITY

MAIN TASKS

The task is to provide a professional service by phone, social media and email for people - before, during and after their travel/holidays - ensuring the overall customer experience by:

  • Queries related to travel planning
  • Assist and guide with travel reservations
  • Assistance and support if incidents at the destination occurs
  • Adapt and execute market initiatives according to defined campaigns
  • Ensure, on a continuous basis, the collaboration between the team members and other teams/departments

QUALIFICATIONS

  • College degree, language or social studies is preferable but not a requirement
  • Language skills:
  • Swedish fluently, written and spoken
  • English, high level, written and spoken
  • Additional Nordic language skills are a plus, but not a requirement
  • IT flair

JOB EXPERIENCE

  • 6-12 months’ experience in the service sector; customer service, travel agency, restaurant, stores or the like

You are a team player, both for your colleagues in the team and your colleagues in the other departments of the company. However, most importantly is your attitude and motivation to make a difference ensuring the team exceed expectations

WE OFFER

A unique opportunity to be a part of a dynamic team in an exciting and fast developing company, with a great culture and where 2 days never are the same

Full time and/or part time position, salary package – salary paid in DKK, language bonus, pension and health insurance

Interested…

Please send your application and CV to jobhr@moranti.com soonest possible, ref. “Travel/Leisure”

Moranti Services A/SKøbenhavn SV2019-01-08T00:00:002019-03-05T00:00:00
329937688Kundeservicemedarbejder til Danmarks største håndværkerportalRobot Servicemindede medarbejder søges til hurtig tiltrædelse Håndværker.dk A S tilbyder job i en atmosfærisk virksomhed i vækst. Arbejdspladsen er beliggende i København S - 400 m fra Islands Brygge Metrostation. Håndværker.dk A S er en kundeformidlingsvirksomhed indenfor byggebrancher. Vores koncept er at formidle kontakt imellem kunder som kontakter os via internettet og vores samarbejdspartnere landet over. Kig ind i din nye arbejdsplads: https: youtu.be gd92WXskuDM Jobbet Jobbet består i at servicerer og vejlede kunder der henvender sig selv til os via vores mange internetportaler. DIN HVERDAG HOS OS: Du bliver grundigt oplært og trænet i samtale- kommunikationsteknik og kundekommunikation. Du arbejder i et ungt team af 10-12 gode kolleger. Vi har gå-hjem-mål (når dit team når jeres mål, så får I alle tidligt fri). Vi lægger vægt på, at hverdagen skal være sjov og højenergisk. En hverdag fyldt med konkurrencer Du får fast løn provision Hvad forventer vi af dig? Du serviceminded, energisk og punktlig. Da du vil have kontakt med kunder hver eneste dag via telefonen, trives du med at have en god dialog med vores mange forskellige kunder. Du er fleksibel og trives hvor arbejdstempoet er højt. Du kan lide at arbejde både i teams og alene. Du er ansvarlig og nem at omgås. Arbejdstid: Fuldtidsstilling: mandag til fredag kl. 08:00 til 16:00 Arbejdssted: 2300 København S ca. 400 m fra Islands Brygge Metrostation Ansøgning: Send ansøgning og cv til Thomas Vidbjørg på thomas@haandvaerker.dk

Servicemindede medarbejder søges til hurtig tiltrædelse

Håndværker.dk A/S tilbyder job i en atmosfærisk virksomhed i vækst. Arbejdspladsen er beliggende i København S - 400 m fra Islands Brygge Metrostation.

Håndværker.dk A/S er en kundeformidlingsvirksomhed indenfor byggebrancher. Vores koncept er at formidle kontakt imellem kunder som kontakter os via internettet og vores samarbejdspartnere landet over.

Kig ind i din nye arbejdsplads: https://youtu.be/gd92WXskuDM

Jobbet

Jobbet består i at servicerer og vejlede kunder der henvender sig selv til os via vores mange internetportaler.

DIN HVERDAG HOS OS:

  • Du bliver grundigt oplært og trænet i samtale- /kommunikationsteknik og kundekommunikation.
  • Du arbejder i et ungt team af 10-12 gode kolleger.
  • Vi har “gå-hjem-mål” (når dit team når jeres mål, så får I alle tidligt fri).
  • Vi lægger vægt på, at hverdagen skal være sjov og højenergisk.
  • En hverdag fyldt med konkurrencer
  • Du får fast løn + provision

Hvad forventer vi af dig?

Du serviceminded, energisk og punktlig. Da du vil have kontakt med kunder hver eneste dag via telefonen, trives du med at have en god dialog med vores mange forskellige kunder. Du er fleksibel og trives hvor arbejdstempoet er højt. Du kan lide at arbejde både i teams og alene. Du er ansvarlig og nem at omgås.

Arbejdstid:

Fuldtidsstilling:

mandag til fredag kl. 08:00 til 16:00

Arbejdssted:

2300 København S – ca. 400 m fra Islands Brygge Metrostation

Ansøgning:

Send ansøgning og cv til Thomas Vidbjørg på thomas@haandvaerker.dk

Håndværker.dk A/SKøbenhavn S2019-01-07T00:00:002019-03-04T00:00:00
329933901Customer Support SpecialistRobot Join our growing Customer Success team as a core member of our Customer Support. GAN s Customer Support provides support to our platform users. Responsibilities include managing, resolving, and preventing problems by providing consistent, high-level customer service and technical expertise. As a Support Specialist, you are a critical part of our client s experience. You assist our users, troubleshoot issues, and find creative solutions to problems - all while providing a high level of customer service to every user. You will be well-trained on GAN s advanced cloud platform and will become increasingly knowledgeable about cloud solutions. You will often work with our Customer Success Managers and the development team. What you ll do Provide high level customer service and technical support Analyze technical issues to establish root cause, escalate to engineering as needed, and work to resolve support cases with customers Collaborate across team to ensure issues are resolved as timely and effective as possible Evaluate and handle incoming requests via phone and ticketing system Manage resolution of user issues from password rest, to issues arising within complex workflow management tools Identify gaps in resources and documentation to support future issue deflection Support customer demos and RFPs Build rapport with clients, end users and co-workers What you need 2 years experience providing product and or technical support (web based platforms preferred) Thorough technical understanding and comfortable handling various operating systems (Windows, OS X, etc.) Understanding of Application Programming Interface (API) interaction with web-based services Experience with customer service platforms, such as Zendesk Experience with bug tracking platforms - we use Jira Ability to quickly build rapport with users customers Strong customer service, prioritization, multitasking, and communication skills Excellent analytical, organizational, interpersonal and teamwork skills Excellent English written and verbal skills - additional languages such as French or German are a plus Passionate about staying at the forefront of an ever-evolving technology landscape Bachelor degree Benefits Stock options Flexible working hours Great office space and location, including a rooftop terrace with an amazing view over central Copenhagen Social events such as company summer and Christmas party, friday bars etc. Lunch buffet, free soft drinks, fruit, snacks and great coffee Work with an amazing team of smart, talented and motivated people Have a real impact on the company s growth

Join our growing Customer Success team as a core member of our Customer Support. GAN’s Customer Support provides support to our platform users. Responsibilities include managing, resolving, and preventing problems by providing consistent, high-level customer service and technical expertise. As a Support Specialist, you are a critical part of our client’s experience. You assist our users, troubleshoot issues, and find creative solutions to problems - all while providing a high level of customer service to every user. You will be well-trained on GAN’s advanced cloud platform and will become increasingly knowledgeable about cloud solutions. You will often work with our Customer Success Managers and the development team.

 

What you'll do

  • Provide high level customer service and technical support
  • Analyze technical issues to establish root cause, escalate to engineering as needed, and work to resolve support cases with customers
  • Collaborate across team to ensure issues are resolved as timely and effective as possible
  • Evaluate and handle incoming requests via phone and ticketing system
  • Manage resolution of user issues from password rest, to issues arising within complex workflow management tools
  • Identify gaps in resources and documentation to support future issue deflection
  • Support customer demos and RFPs
  • Build rapport with clients, end users and co-workers

 

What you need

  • 2+ years experience providing product and/or technical support (web based platforms preferred)
  • Thorough technical understanding and comfortable handling various operating systems (Windows, OS X, etc.)
  • Understanding of Application Programming Interface (API) interaction with web-based services
  • Experience with customer service platforms, such as Zendesk
  • Experience with bug tracking platforms - we use Jira
  • Ability to quickly build rapport with users/customers
  • Strong customer service, prioritization, multitasking, and communication skills
  • Excellent analytical, organizational, interpersonal and teamwork skills
  • Excellent English written and verbal skills - additional languages such as French or German are a plus
  • Passionate about staying at the forefront of an ever-evolving technology landscape
  • Bachelor degree

 

Benefits

  • Stock options
  • Flexible working hours
  • Great office space and location, including a rooftop terrace with an amazing view over central Copenhagen
  • Social events such as company summer and Christmas party, friday bars etc.
  • Lunch buffet, free soft drinks, fruit, snacks and great coffee
  • Work with an amazing team of smart, talented and motivated people
  • Have a real impact on the company’s growth
GAN INTEGRITY SOLUTIONS ApSKøbenhavn K2019-01-11T00:00:002019-02-25T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

Storyteller til events i detailbutikker

RELATIONMEDIA A/S

København N
Kunne du tænke dig at være ansigtet udadtil og repræsentere et stort brand i fødevarebranchen? Har du interesse for salg, storytelling og kontakt med forskellige mennesker? Så har vi jobbet til dig som Brandambassadør! Vi søger freelance medarbejder...
Indrykket:14. januar 2019
Udløbsdato:11. marts 2019

Join us on a Global Adventure as Team Manager for our Signify/Philips Lighting Team!

GOEXCELLENT DENMARK A/S

Valby
Imagine an organization where the employees are thriving, every customer service agent is meeting their SLA s, and there s a close collaboration between client, operations and agents on a global scale! Does this make you feel happy? It sure makes us...
Indrykket:11. februar 2019
Udløbsdato:24. februar 2019

Swedish Service Profiles for our Travel/Leisure Team

Moranti Services A/S

København SV
ARE YOU A SERVICE PROFILE, WHO WANTS TO MAKE A DIFFERENCE BOTH IN DAILY PERFORMANCE AND IN ONE OF THE MOST EXPANDING SEGMENTS IN THE WORLD, TRAVEL THEN THIS IS A UNIQUE OPPORTUNITY MAIN TASKS The task is to provide a professional service by phone, s...
Indrykket:8. januar 2019
Udløbsdato:5. marts 2019

Kundeservicemedarbejder til Danmarks største håndværkerportal

Håndværker.dk A/S

København S
Servicemindede medarbejder søges til hurtig tiltrædelse Håndværker.dk A S tilbyder job i en atmosfærisk virksomhed i vækst. Arbejdspladsen er beliggende i København S - 400 m fra Islands Brygge Metrostation. Håndværker.dk A S er en kundeformidlingsv...
Indrykket:7. januar 2019
Udløbsdato:4. marts 2019

Customer Support Specialist

GAN INTEGRITY SOLUTIONS ApS

København K
Join our growing Customer Success team as a core member of our Customer Support. GAN s Customer Support provides support to our platform users. Responsibilities include managing, resolving, and preventing problems by providing consistent, high-level...
Indrykket:11. januar 2019
Udløbsdato:25. februar 2019