Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Storyteller til events i detailbutikker

Kunne du tænke dig at være ansigtet udadtil og repræsentere et stort brand i fødevarebranchen? Har du interesse for salg, storytelling og kontakt med forskellige mennesker? Så har vi jobbet til dig som Brandambassadør!

Vi søger freelance medarbejdere, der kan arbejde i ugerne 14, 15 og 16.Der vil dog være mulighed for at kunne starte allerede nu eller efterfølgende fortsætte i RelationMedias øvrige afdelinger, som enten smagsprøveuddeler, merchandiser eller mystery shopper. Se mere på vores hjemmeside under "Jobs".

Hos RelationMedia er vi på udkig efter energiske, dygtige og troværdige Brandambassadører, der naturligt kan gå i dialog med forbrugerne i supermarkeder og sælge brandets historie.

Du skal være menneskekender til fingerspidserne og have en indre skuespiller gemt i dig, så du kan leve dig ind i rollen som en moderne Fisker. Via dine kommunikationsevner inddrager du forbrugerne i brandets historie, værdier og kvailteter. 

Som Brandambassdør vil din opgave bestå i at skabe en unik oplevelse omkring produktet, samt formidle et konkret budskab ved hjælp af den gode historie, og derigennem øge salget af produktet. Du vil have meget kontakt med forbrugerne og være med til at inspirere dem til at lave vildt nemme, lækre og sunde retter med fisk og skaldyr.

DIN PROFIL

  • Udadvendt, imødekommende, autentisk og troværdig
  • Kan agere i rollen som en moderne fisker – med et snert af et vildt og naturligt look
  • Menneskekender til fingerspidserne 
  • Dygtig til at inddrage forbrugeren i brandets storytelling 
  • Serviceminded og kan lide at arbejde selvstændigt
  • Fleksibel i forhold til arbejdstider  
  • Har kørekort 

VI TILBYDER

  • Arbejde i ugerne 14, 15 og 16
  • 10-20 timer i ugen
  • Tilknytning til et fast ambassadørteam med grundig oplæring i brandet
  • Attraktiv løn med mulighed for bonus
  • Et alsidigt og selvstændigt job 
  • Ansvar for egne opgaver 
  • Varierende arbejdsdage, hvor to dage sjældent er ens
  • En udfordrende hverdag med kontakt til mange mennesker 
  • Ansættelse i en organisation præget af engagement, kreativitet, åbenhed og humor
  • Mulighed for freelance ansættelse i vores øvrige afdelinger

HVEM ER VI?Vi er Danmarks førende fuldservicebureau indenfor detailbranchen; shopper promotion, events og grafisk design, sales forces, merchandising og dataindsamling. Vi sidder 35 fuldtidsansatte på kontoret i Skanderborg, hvor vi arbejder med idé og konceptgenerering af events og varetager projektledelse fra A-Z. Vores fokus er at skabe positive oplevelser, der overrasker og overgår forbrugerens forventning. Herudover varetagervi hele datahåndteringsprocessen for vores kunder lige fra dataindsamlingen, datavalidering, til den endelige rapportering og visualisering af data. Sluttteligt planlægger, koordinerer, afvikler og evaluerer vi aktiviteter og events for nogle af landets største brands.

LYDER DET SOM NOGET FOR DIG?Send din ansøgning, CV og billede til job@relationmedia.dk og mærk emnefeltet ”Storyteller til events”.Da vi søger de helt rette kandidater til jobbet, vil vi allerede nu, løbende indkalde kandidater til samtale. Bemærk at stillingen er i ugerne 14, 15 og 16 - dog har vi, som nævnt, mulighed for at tilbyde dig øvrige jobs i RelationMedia.Har du spørgsmål til jobbet, er du velkommen til at kontakte os.


Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

329942250Phoenix-7178997812019-01-14T00:00:00Storyteller til events i detailbutikker

Kunne du tænke dig at være ansigtet udadtil og repræsentere et stort brand i fødevarebranchen? Har du interesse for salg, storytelling og kontakt med forskellige mennesker? Så har vi jobbet til dig som Brandambassadør!

Vi søger freelance medarbejdere, der kan arbejde i ugerne 14, 15 og 16.Der vil dog være mulighed for at kunne starte allerede nu eller efterfølgende fortsætte i RelationMedias øvrige afdelinger, som enten smagsprøveuddeler, merchandiser eller mystery shopper. Se mere på vores hjemmeside under "Jobs".

Hos RelationMedia er vi på udkig efter energiske, dygtige og troværdige Brandambassadører, der naturligt kan gå i dialog med forbrugerne i supermarkeder og sælge brandets historie.

Du skal være menneskekender til fingerspidserne og have en indre skuespiller gemt i dig, så du kan leve dig ind i rollen som en moderne Fisker. Via dine kommunikationsevner inddrager du forbrugerne i brandets historie, værdier og kvailteter. 

Som Brandambassdør vil din opgave bestå i at skabe en unik oplevelse omkring produktet, samt formidle et konkret budskab ved hjælp af den gode historie, og derigennem øge salget af produktet. Du vil have meget kontakt med forbrugerne og være med til at inspirere dem til at lave vildt nemme, lækre og sunde retter med fisk og skaldyr.

DIN PROFIL

  • Udadvendt, imødekommende, autentisk og troværdig
  • Kan agere i rollen som en moderne fisker – med et snert af et vildt og naturligt look
  • Menneskekender til fingerspidserne 
  • Dygtig til at inddrage forbrugeren i brandets storytelling 
  • Serviceminded og kan lide at arbejde selvstændigt
  • Fleksibel i forhold til arbejdstider  
  • Har kørekort 

VI TILBYDER

  • Arbejde i ugerne 14, 15 og 16
  • 10-20 timer i ugen
  • Tilknytning til et fast ambassadørteam med grundig oplæring i brandet
  • Attraktiv løn med mulighed for bonus
  • Et alsidigt og selvstændigt job 
  • Ansvar for egne opgaver 
  • Varierende arbejdsdage, hvor to dage sjældent er ens
  • En udfordrende hverdag med kontakt til mange mennesker 
  • Ansættelse i en organisation præget af engagement, kreativitet, åbenhed og humor
  • Mulighed for freelance ansættelse i vores øvrige afdelinger

HVEM ER VI?Vi er Danmarks førende fuldservicebureau indenfor detailbranchen; shopper promotion, events og grafisk design, sales forces, merchandising og dataindsamling. Vi sidder 35 fuldtidsansatte på kontoret i Skanderborg, hvor vi arbejder med idé og konceptgenerering af events og varetager projektledelse fra A-Z. Vores fokus er at skabe positive oplevelser, der overrasker og overgår forbrugerens forventning. Herudover varetagervi hele datahåndteringsprocessen for vores kunder lige fra dataindsamlingen, datavalidering, til den endelige rapportering og visualisering af data. Sluttteligt planlægger, koordinerer, afvikler og evaluerer vi aktiviteter og events for nogle af landets største brands.

LYDER DET SOM NOGET FOR DIG?Send din ansøgning, CV og billede til job@relationmedia.dk og mærk emnefeltet ”Storyteller til events”.Da vi søger de helt rette kandidater til jobbet, vil vi allerede nu, løbende indkalde kandidater til samtale. Bemærk at stillingen er i ugerne 14, 15 og 16 - dog har vi, som nævnt, mulighed for at tilbyde dig øvrige jobs i RelationMedia.Har du spørgsmål til jobbet, er du velkommen til at kontakte os.

2019-03-12T00:50:43.983 Kunne du tænke dig at være ansigtet udadtil og repræsentere et stort brand i fødevarebranchen? Har du interesse for salg, storytelling og kontakt med forskellige mennesker? Så har vi jobbet til dig som Brandambassadør! Vi søger freelance medarbejdere, der kan arbejde i ugerne 14, 15 og 16.Der vil dog være mulighed for at kunne starte allerede nu eller efterfølgende fortsætte i RelationMedias øvrige afdelinger, som enten smagsprøveuddeler, merchandiser eller mystery shopper. Se mere på vores hjemmeside under Jobs . Hos RelationMedia er vi på udkig efter energiske, dygtige og troværdige Brandambassadører, der naturligt kan gå i dialog med forbrugerne i supermarkeder og sælge brandets historie. Du skal være menneskekender til fingerspidserne og have en indre skuespiller gemt i dig, så du kan leve dig ind i rollen som en moderne Fisker. Via dine kommunikationsevner inddrager du forbrugerne i brandets historie, værdier og kvailteter. Som Brandambassdør vil din opgave bestå i at skabe en unik oplevelse omkring produktet, samt formidle et konkret budskab ved hjælp af den gode historie, og derigennem øge salget af produktet. Du vil have meget kontakt med forbrugerne og være med til at inspirere dem til at lave vildt nemme, lækre og sunde retter med fisk og skaldyr. DIN PROFIL Udadvendt, imødekommende, autentisk og troværdig Kan agere i rollen som en moderne fisker med et snert af et vildt og naturligt look Menneskekender til fingerspidserne Dygtig til at inddrage forbrugeren i brandets storytelling Serviceminded og kan lide at arbejde selvstændigt Fleksibel i forhold til arbejdstider Har kørekort VI TILBYDER Arbejde i ugerne 14, 15 og 16 10-20 timer i ugen Tilknytning til et fast ambassadørteam med grundig oplæring i brandet Attraktiv løn med mulighed for bonus Et alsidigt og selvstændigt job Ansvar for egne opgaver Varierende arbejdsdage, hvor to dage sjældent er ens En udfordrende hverdag med kontakt til mange mennesker Ansættelse i en organisation præget af engagement, kreativitet, åbenhed og humor Mulighed for freelance ansættelse i vores øvrige afdelinger HVEM ER VI?Vi er Danmarks førende fuldservicebureau indenfor detailbranchen shopper promotion, events og grafisk design, sales forces, merchandising og dataindsamling. Vi sidder 35 fuldtidsansatte på kontoret i Skanderborg, hvor vi arbejder med idé og konceptgenerering af events og varetager projektledelse fra A-Z. Vores fokus er at skabe positive oplevelser, der overrasker og overgår forbrugerens forventning. Herudover varetagervi hele datahåndteringsprocessen for vores kunder lige fra dataindsamlingen, datavalidering, til den endelige rapportering og visualisering af data. Sluttteligt planlægger, koordinerer, afvikler og evaluerer vi aktiviteter og events for nogle af landets største brands. LYDER DET SOM NOGET FOR DIG?Send din ansøgning, CV og billede til job@relationmedia.dk og mærk emnefeltet Storyteller til events .Da vi søger de helt rette kandidater til jobbet, vil vi allerede nu, løbende indkalde kandidater til samtale. Bemærk at stillingen er i ugerne 14, 15 og 16 - dog har vi, som nævnt, mulighed for at tilbyde dig øvrige jobs i RelationMedia.Har du spørgsmål til jobbet, er du velkommen til at kontakte os.11Jobnet71789978100000000000IDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2019-03-11T00:00:0000010EuropaDanmarkFyn & Sydfynske øerFynSvendborg3435256RELATIONMEDIA A/S11Godthåbsvej 795700SvendborgDKDanmark0
job@relationmedia.dkDKDanmarkDKDanmark
7Deltid46Permanent693971JobNet493047449304741000https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=71789978https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=71789978https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=71789978&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=71789978&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonhttps://static.matchwork.com/company/logo/DK/ORS/SoMe/Salg_marketing_og_kommunikation/Salg/6.jpgStoryteller til events i detailbutikker12008001Dansk3Læse/ tale913230Kundeservicemedarbejder2Salg360114065Louise Graversenjob@relationmedia.dkDKDanmarkDKDanmark330105802Deltidsjob som brander i SvendborgRobot Ønsker du et spændende og afvekslende studie- eller deltidsjob? Og har du sans for service, let til smil og et talent for salg? Som Brander bliver du kundens ansigt udadtil, og det er derfor afgørende, at du kan skabe positiv opmærksomhed omkring dig og det produkt, du står med. Om stillingen: Din opgave som Brander handler om at promovere og sample produkter for nogle af Danmarks største brands. Du skal tiltrække kundernes opmærksomhed og uddele smags- og vareprøve. Du får skiftende arbejdspladser og skiftende brands at sample. Det er derfor vigtigt, at du er imødekommende og omstillingsparat. Det er et meget fleksibelt arbejde, hvor du kan forespørge på de vagter, der passer dig bedst. Dog ligger vagterne som oftest torsdag eller fredag fra kl. 14-19 og lørdag fra 11-16. Det er derfor vigtigt, at du har mulighed for at arbejde i disse tidsrum. Desuden er det muligt selv at vælge, hvilke kommuner man ønsker at tage opgaver i. Har dette fanget din interesse? Besøg vores hjemmeside, hvor du kan læse mere om stillingen og ansøge om at blive Brander hos RelationMedia.

Ønsker du et spændende og afvekslende studie- eller deltidsjob? Og har du sans for service, let til smil og et talent for salg? Som Brander bliver du kundens ansigt udadtil, og det er derfor afgørende, at du kan skabe positiv opmærksomhed omkring dig og det produkt, du står med.

Om stillingen:

Din opgave som Brander handler om at promovere og sample produkter for nogle af Danmarks største brands. Du skal tiltrække kundernes opmærksomhed og uddele smags- og vareprøve. Du får skiftende arbejdspladser og skiftende brands at sample. Det er derfor vigtigt, at du er imødekommende og omstillingsparat.

Det er et meget fleksibelt arbejde, hvor du kan forespørge på de vagter, der passer dig bedst. Dog ligger vagterne som oftest torsdag eller fredag fra kl. 14-19 og lørdag fra 11-16. Det er derfor vigtigt, at du har mulighed for at arbejde i disse tidsrum. Desuden er det muligt selv at vælge, hvilke kommuner man ønsker at tage opgaver i. 

Har dette fanget din interesse?

Besøg vores hjemmeside, hvor du kan læse mere om stillingen og ansøge om at blive Brander hos RelationMedia.

RELATIONMEDIA A/SSvendborg2019-10-11T00:00:002019-12-06T00:00:00
330105786Deltidsjob som brander i OdenseRobot Ønsker du et spændende og afvekslende studie- eller deltidsjob? Og har du sans for service, let til smil og et talent for salg? Som Brander bliver du kundens ansigt udadtil, og det er derfor afgørende, at du kan skabe positiv opmærksomhed omkring dig og det produkt, du står med. Om stillingen: Din opgave som Brander handler om at promovere og sample produkter for nogle af Danmarks største brands. Du skal tiltrække kundernes opmærksomhed og uddele smags- og vareprøve. Du får skiftende arbejdspladser og skiftende brands at sample. Det er derfor vigtigt, at du er imødekommende og omstillingsparat. Det er et meget fleksibelt arbejde, hvor du kan forespørge på de vagter, der passer dig bedst. Dog ligger vagterne som oftest torsdag eller fredag fra kl. 14-19 og lørdag fra 11-16. Det er derfor vigtigt, at du har mulighed for at arbejde i disse tidsrum. Desuden er det muligt selv at vælge, hvilke kommuner man ønsker at tage opgaver i. Har dette fanget din interesse? Besøg vores hjemmeside, hvor du kan læse mere om stillingen og ansøge om at blive Brander hos RelationMedia.

Ønsker du et spændende og afvekslende studie- eller deltidsjob? Og har du sans for service, let til smil og et talent for salg? Som Brander bliver du kundens ansigt udadtil, og det er derfor afgørende, at du kan skabe positiv opmærksomhed omkring dig og det produkt, du står med.

Om stillingen:

Din opgave som Brander handler om at promovere og sample produkter for nogle af Danmarks største brands. Du skal tiltrække kundernes opmærksomhed og uddele smags- og vareprøve. Du får skiftende arbejdspladser og skiftende brands at sample. Det er derfor vigtigt, at du er imødekommende og omstillingsparat.

Det er et meget fleksibelt arbejde, hvor du kan forespørge på de vagter, der passer dig bedst. Dog ligger vagterne som oftest torsdag eller fredag fra kl. 14-19 og lørdag fra 11-16. Det er derfor vigtigt, at du har mulighed for at arbejde i disse tidsrum. Desuden er det muligt selv at vælge, hvilke kommuner man ønsker at tage opgaver i. 

Har dette fanget din interesse?

Besøg vores hjemmeside, hvor du kan læse mere om stillingen og ansøge om at blive Brander hos RelationMedia.

RELATIONMEDIA A/SOdense C2019-10-11T00:00:002019-12-06T00:00:00
330099785KundeservicemedarbejderRobot Periode: Start snarest muligt Arbejdstid: Fuldtidsstilling. Mandag torsdag: kl. 8-16, fredag kl. 8-14. Beskrivelse: Vi søger en proaktiv kundeservice medarbejder til vores skandinaviske hovedkontor. Hovedfokus er Sverige, men også lejlighedsvis betjening af Norge og Danmark. Du vil indgå i et team på tre personer, og du vil arbejde både med selvstændige opgaver, samt opgaver på tværs af teamet, og i samarbejde med salgs- og marketingafdelingen. Vi tilbyder en spændende stilling i en international koncern med god mulighed for at påvirke dagligdagen. Du vil få en grundig oplæring i vores produkter og IT systemer. Vi er pt. ved at implementere et nyt SAP system Uddrag af opgave-listen: Udgående service opkald til svenske slutbrugere og forhandlere Telefonbetjening på svensk (lejlighedsvist norsk og dansk) Ordrebehandling via mail og telefon Reklamationer Fakturering Support til sælgerne Opdatering og vedligeholdelse af SLX (CRM system) Opdatering og vedligeholdelse af Sage og SAP (ordresystem) Øvrige administrative ad hoc opgaver Kompetencer: Personlige: Du har en positiv tilgang til opgaver, er struktureret og detaljeorienteret. Du ser muligheder fremfor problemer, og er resultatorienteret og fleksibel. Faglige: Du har svensk som modersmål og skal kunne forstå dansk og norsk i skrift og tale. Engelsk er koncernsprog, og skal derfor beherskes i skrift og tale. Du har kendskab til MS office-pakken på bruger niveau. Du har kendskab og erfaring med ordresystemer og kan dokumentere erfaring med lærevillighed vedrørende oplæring i nye systemer. Ved evt. spørgsmål vedr. stillingen skal Majbrit Henriksen kontaktes på telefon 63727501 (direkte nummer) Om os: Lokalt i Skandinavien: Du vil indgå i et dedikeret og engageret team af pt. 22 ansatte i vores region, og arbejde ud fra vores skandinaviske hovedkontor i Odense SØ. Internationalt (group): SC Johnson, Inc begyndte sin tilbagevenden til det professionelle marked i 2015 med opkøbet af Deb Group, og har nu samlet organisationen under ét navn - SC Johnson Professional®, der tilbyder totalløsninger indenfor hudpleje, rengøring og hygiejne til industri, institutioner og sundhedsvæsenet. Vores mål er at tilbyde innovative kvalitetsprodukter og service til det professionelle marked, for at optimere hudplejerutiner, rengøring og hygiejne alt under et mærke. https: www.scjp.com da-dk https: www.debgroup.com dk

Periode:       Start snarest muligt

Arbejdstid:   Fuldtidsstilling. Mandag – torsdag: kl. 8-16, fredag kl. 8-14.

 

Beskrivelse:   

Vi søger en proaktiv kundeservice medarbejder til vores skandinaviske hovedkontor. Hovedfokus er Sverige, men også lejlighedsvis betjening af Norge og Danmark.

Du vil indgå i et team på tre personer, og du vil arbejde både med selvstændige opgaver, samt opgaver på tværs af teamet, og i samarbejde med salgs- og marketingafdelingen.

Vi tilbyder en spændende stilling i en international koncern med god mulighed for at påvirke dagligdagen. Du vil få en grundig oplæring i vores produkter og IT systemer. Vi er pt. ved at implementere et nyt SAP system

Uddrag af opgave-listen:

  • Udgående service opkald til svenske slutbrugere og forhandlere
  • Telefonbetjening på svensk (lejlighedsvist norsk og dansk)
  • Ordrebehandling via mail og telefon
  • Reklamationer
  • Fakturering
  • Support til sælgerne
  • Opdatering og vedligeholdelse af SLX (CRM system)
  • Opdatering og vedligeholdelse af Sage og SAP (ordresystem)
  • Øvrige administrative ad hoc opgaver

 

Kompetencer:

Personlige:   

Du har en positiv tilgang til opgaver, er struktureret og detaljeorienteret. Du ser muligheder fremfor problemer, og er resultatorienteret og fleksibel.

Faglige:

Du har svensk som modersmål og skal kunne forstå dansk og norsk i skrift og tale. Engelsk er koncernsprog, og skal derfor beherskes i skrift og tale.

Du har kendskab til MS office-pakken på bruger niveau. Du har kendskab og erfaring med ordresystemer og kan dokumentere erfaring med lærevillighed vedrørende oplæring i nye systemer.    

Ved evt. spørgsmål vedr. stillingen skal Majbrit Henriksen kontaktes på telefon 63727501 (direkte nummer)

 

Om os:

Lokalt i Skandinavien:

Du vil indgå i et dedikeret og engageret team af pt. 22 ansatte i vores region, og arbejde ud fra vores skandinaviske hovedkontor i Odense SØ.

Internationalt (group):

SC Johnson, Inc begyndte sin tilbagevenden til det professionelle marked i 2015 med opkøbet af Deb Group, og har nu samlet organisationen under ét navn - SC Johnson Professional®, der tilbyder totalløsninger indenfor hudpleje, rengøring og hygiejne til industri, institutioner og sundhedsvæsenet.

Vores mål er at tilbyde innovative kvalitetsprodukter og service til det professionelle marked, for at optimere hudplejerutiner, rengøring og hygiejne; alt under et mærke.   

https://www.scjp.com/da-dk                                                                                                                                   

https://www.debgroup.com/dk

 

SC JOHNSON PROFESSIONAL A/SOdense SØ2019-10-03T00:00:002019-11-10T00:00:00
330083389Intern SalgssupporterRobot - Troværdig og tillidsvækkende med fokus på ordentlig kundeservice Bentsen Emballage er eksperter i papemballage og har i mange år arbejdet tæt sammen med en række af Europas førende emballage-virksomheder, hvilket har betydet, at de i dag har en unik og stærk position på markedet. Bentsen Emballage er særligt kendt for deres evne til altid at løse kundernes behov og udfordringer, med emballageløsninger der rækker ud over standard. Kunderne er primært indenfor ingrediens- og fødevareindustrien Domicilet i Aarup danner rammen om virksomhedens nuværende 6 medarbejdere, hvor de to ejere og en sælger driver salget og den primære kundekontakt. Tonen er uformel og god, alle hjælper hinanden og der er klar fokus på kundernes behov og løsninger. Stillingen Da virksomheden er inde i en solid vækstfase, søger Bentsen Emballage en kompetent, engageret og løsningsorienteret intern salgssupporter. Den nye salgssupporter skal assistere i både salget og leverancen og sikre, at alle ordrer bliver kørt godt igennem, så kunderne får den bedste oplevelse fra indledende møde til færdig emballeringsløsning. Stillingen kan også omfatte markedsføringsaktiviteter samt interne administrative opgaver afhængig af profilen. Men der er fokus på den kundevendte del med: Problemfri afvikling og administration af virksomhedens ordrer Løbende opfølgning og kvalitetssikring af projekter (tilbud, leverancer og aftaler) Kundekontakt og kundeservice ved ordreadministration Vedligeholdelse af salgs- og kundedatabaser Vedligeholdelse af FSC Certificering Din faglige profil Vi forestiller os, at du: Har en kommerciel uddannelse Har erfaring fra en lignende stilling med ansvar for god kundeservice i B2B-virksomheder med kundespecifikke produktløsninger. Er solid bruger af Excel og har erfaring med ERP-systemer, gerne SAP Kan kommunikere godt og klart med kunder og kollegaer Taler og skriver tysk og dansk på et højt niveau Har erfaring med at samarbejde med internationale kunder og leverandører Din personlige profil Du har et stærkt koordinerende gen og trives med at være løsningsorienteret i et samarbejde, hvor god service altid er en del af det endelige resultat. Du arbejder struktureret og detaljeorienteret, og bevarer overblikket. Derudover er du tillidsvækkende og troværdig som person, så både arbejdsgiver og kunder har tillid til dine selvstændige beslutninger inden for de aftalte rammer. Lyder det bekendt, er det måske dig, vi leder efter. Bentsen Emballage A S tilbyder dig At blive en del af en solid virksomhed i stærk udvikling, hvor du får god mulighed for selvbestemmelse i dit arbejde. Du får rig mulighed for løbende efteruddannelse, og virksomheden tilbyder en god løn- og pensionsordning med plads til udvikling på både det personlige og det faglige plan. Ansøgning mærket ref. 5140 Har du spørgsmål vedrørende stillingen, er du velkommen til at kontakte Søren Ratz på telefon 5151 0270. Vi ser frem til at høre fra dig. Med venlig hilsen F10 Human Resource Følg F10 Human Ressource på www.linkedin.com company f10-hr- -rekruttering

- Troværdig og tillidsvækkende med fokus på ordentlig kundeservice 

Bentsen Emballage er eksperter i papemballage og har i mange år arbejdet tæt sammen med en række af Europas førende emballage-virksomheder, hvilket har betydet, at de i dag har en unik og stærk position på markedet. Bentsen Emballage er særligt kendt for deres evne til altid at løse kundernes behov og udfordringer, med emballageløsninger der rækker ud over standard. Kunderne er primært indenfor ingrediens- og fødevareindustrien

Domicilet i Aarup danner rammen om virksomhedens nuværende 6 medarbejdere, hvor de to ejere og en sælger driver salget og den primære kundekontakt. Tonen er uformel og god, alle hjælper hinanden og der er klar fokus på kundernes behov og løsninger.

Stillingen

Da virksomheden er inde i en solid vækstfase, søger Bentsen Emballage en kompetent, engageret og løsningsorienteret intern salgssupporter. Den nye salgssupporter skal assistere i både salget og leverancen og sikre, at alle ordrer bliver kørt godt igennem, så kunderne får den bedste oplevelse fra indledende møde til færdig emballeringsløsning.

Stillingen kan også omfatte markedsføringsaktiviteter samt interne administrative opgaver afhængig af profilen.

Men der er fokus på den kundevendte del med:

  • Problemfri afvikling og administration af virksomhedens ordrer
  • Løbende opfølgning og kvalitetssikring af projekter (tilbud, leverancer og aftaler)
  • Kundekontakt og kundeservice ved ordreadministration
  • Vedligeholdelse af salgs- og kundedatabaser
  • Vedligeholdelse af FSC Certificering

Din faglige profil

Vi forestiller os, at du:

  • Har en kommerciel uddannelse
  • Har erfaring fra en lignende stilling med ansvar for god kundeservice i B2B-virksomheder med kundespecifikke produktløsninger.
  • Er solid bruger af Excel og har erfaring med ERP-systemer, gerne SAP
  • Kan kommunikere godt og klart med kunder og kollegaer
  • Taler og skriver tysk og dansk på et højt niveau
  • Har erfaring med at samarbejde med internationale kunder og leverandører

Din personlige profil

Du har et stærkt koordinerende gen og trives med at være løsningsorienteret i et samarbejde, hvor god service altid er en del af det endelige resultat. Du arbejder struktureret og detaljeorienteret, og bevarer overblikket. Derudover er du tillidsvækkende og troværdig som person, så både arbejdsgiver og kunder har tillid til dine selvstændige beslutninger inden for de aftalte rammer.

Lyder det bekendt, er det måske dig, vi leder efter.

Bentsen Emballage A/S tilbyder dig

At blive en del af en solid virksomhed i stærk udvikling, hvor du får god mulighed for selvbestemmelse i dit arbejde. Du får rig mulighed for løbende efteruddannelse, og virksomheden tilbyder en god løn- og pensionsordning med plads til udvikling på både det personlige og det faglige plan.

 

Ansøgning mærket ref. 5140

Har du spørgsmål vedrørende stillingen, er du velkommen til at kontakte Søren Ratz på telefon 5151 0270.

Vi ser frem til at høre fra dig.

Med venlig hilsen

F10 Human Resource

                      Følg F10 Human Ressource på www.linkedin.com/company/f10-hr-&-rekruttering

F10 Human Resource ApSOdense SØ2019-09-03T00:00:002019-10-29T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

Deltidsjob som brander i Svendborg

RELATIONMEDIA A/S

Svendborg
Ønsker du et spændende og afvekslende studie- eller deltidsjob? Og har du sans for service, let til smil og et talent for salg? Som Brander bliver du kundens ansigt udadtil, og det er derfor afgørende, at du kan skabe positiv opmærksomhed omkring di...
Indrykket:11. oktober 2019
Udløbsdato:6. december 2019

Deltidsjob som brander i Odense

RELATIONMEDIA A/S

Odense C
Ønsker du et spændende og afvekslende studie- eller deltidsjob? Og har du sans for service, let til smil og et talent for salg? Som Brander bliver du kundens ansigt udadtil, og det er derfor afgørende, at du kan skabe positiv opmærksomhed omkring di...
Indrykket:11. oktober 2019
Udløbsdato:6. december 2019

Kundeservicemedarbejder

SC JOHNSON PROFESSIONAL A/S

Odense SØ
Periode: Start snarest muligt Arbejdstid: Fuldtidsstilling. Mandag torsdag: kl. 8-16, fredag kl. 8-14. Beskrivelse: Vi søger en proaktiv kundeservice medarbejder til vores skandinaviske hovedkontor. Hovedfokus er Sverige, men også lejlighedsvis betj...
Indrykket:3. oktober 2019
Udløbsdato:10. november 2019

Intern Salgssupporter

F10 Human Resource ApS

Odense SØ
- Troværdig og tillidsvækkende med fokus på ordentlig kundeservice Bentsen Emballage er eksperter i papemballage og har i mange år arbejdet tæt sammen med en række af Europas førende emballage-virksomheder, hvilket har betydet, at de i dag har en un...
Indrykket:3. september 2019
Udløbsdato:29. oktober 2019