Storyteller til events i detailbutikker

Kunne du tænke dig at være ansigtet udadtil og repræsentere et stort brand i fødevarebranchen? Har du interesse for salg, storytelling og kontakt med forskellige mennesker? Så har vi jobbet til dig som Brandambassadør!

Vi søger freelance medarbejdere, der kan arbejde i ugerne 14, 15 og 16.Der vil dog være mulighed for at kunne starte allerede nu eller efterfølgende fortsætte i RelationMedias øvrige afdelinger, som enten smagsprøveuddeler, merchandiser eller mystery shopper. Se mere på vores hjemmeside under "Jobs".

Hos RelationMedia er vi på udkig efter energiske, dygtige og troværdige Brandambassadører, der naturligt kan gå i dialog med forbrugerne i supermarkeder og sælge brandets historie.

Du skal være menneskekender til fingerspidserne og have en indre skuespiller gemt i dig, så du kan leve dig ind i rollen som en moderne Fisker. Via dine kommunikationsevner inddrager du forbrugerne i brandets historie, værdier og kvailteter. 

Som Brandambassdør vil din opgave bestå i at skabe en unik oplevelse omkring produktet, samt formidle et konkret budskab ved hjælp af den gode historie, og derigennem øge salget af produktet. Du vil have meget kontakt med forbrugerne og være med til at inspirere dem til at lave vildt nemme, lækre og sunde retter med fisk og skaldyr.

DIN PROFIL

  • Udadvendt, imødekommende, autentisk og troværdig
  • Kan agere i rollen som en moderne fisker – med et snert af et vildt og naturligt look
  • Menneskekender til fingerspidserne 
  • Dygtig til at inddrage forbrugeren i brandets storytelling 
  • Serviceminded og kan lide at arbejde selvstændigt
  • Fleksibel i forhold til arbejdstider  
  • Har kørekort 

VI TILBYDER

  • Arbejde i ugerne 14, 15 og 16
  • 10-20 timer i ugen
  • Tilknytning til et fast ambassadørteam med grundig oplæring i brandet
  • Attraktiv løn med mulighed for bonus
  • Et alsidigt og selvstændigt job 
  • Ansvar for egne opgaver 
  • Varierende arbejdsdage, hvor to dage sjældent er ens
  • En udfordrende hverdag med kontakt til mange mennesker 
  • Ansættelse i en organisation præget af engagement, kreativitet, åbenhed og humor
  • Mulighed for freelance ansættelse i vores øvrige afdelinger

HVEM ER VI?Vi er Danmarks førende fuldservicebureau indenfor detailbranchen; shopper promotion, events og grafisk design, sales forces, merchandising og dataindsamling. Vi sidder 35 fuldtidsansatte på kontoret i Skanderborg, hvor vi arbejder med idé og konceptgenerering af events og varetager projektledelse fra A-Z. Vores fokus er at skabe positive oplevelser, der overrasker og overgår forbrugerens forventning. Herudover varetagervi hele datahåndteringsprocessen for vores kunder lige fra dataindsamlingen, datavalidering, til den endelige rapportering og visualisering af data. Sluttteligt planlægger, koordinerer, afvikler og evaluerer vi aktiviteter og events for nogle af landets største brands.

LYDER DET SOM NOGET FOR DIG?Send din ansøgning, CV og billede til job@relationmedia.dk og mærk emnefeltet ”Storyteller til events”.Da vi søger de helt rette kandidater til jobbet, vil vi allerede nu, løbende indkalde kandidater til samtale. Bemærk at stillingen er i ugerne 14, 15 og 16 - dog har vi, som nævnt, mulighed for at tilbyde dig øvrige jobs i RelationMedia.Har du spørgsmål til jobbet, er du velkommen til at kontakte os.


Du har ikke vedlagt dokumenter til din ansøgning. Klik på 'OK' knappen nedenfor for at sende din ansøgning alligevel, eller klik på knappen "Annuller" og vedhæft dokumenter, før du sender din ansøgning igen.

Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

329942259Phoenix-868568da12019-01-14T00:00:00Storyteller til events i detailbutikker

Kunne du tænke dig at være ansigtet udadtil og repræsentere et stort brand i fødevarebranchen? Har du interesse for salg, storytelling og kontakt med forskellige mennesker? Så har vi jobbet til dig som Brandambassadør!

Vi søger freelance medarbejdere, der kan arbejde i ugerne 14, 15 og 16.Der vil dog være mulighed for at kunne starte allerede nu eller efterfølgende fortsætte i RelationMedias øvrige afdelinger, som enten smagsprøveuddeler, merchandiser eller mystery shopper. Se mere på vores hjemmeside under "Jobs".

Hos RelationMedia er vi på udkig efter energiske, dygtige og troværdige Brandambassadører, der naturligt kan gå i dialog med forbrugerne i supermarkeder og sælge brandets historie.

Du skal være menneskekender til fingerspidserne og have en indre skuespiller gemt i dig, så du kan leve dig ind i rollen som en moderne Fisker. Via dine kommunikationsevner inddrager du forbrugerne i brandets historie, værdier og kvailteter. 

Som Brandambassdør vil din opgave bestå i at skabe en unik oplevelse omkring produktet, samt formidle et konkret budskab ved hjælp af den gode historie, og derigennem øge salget af produktet. Du vil have meget kontakt med forbrugerne og være med til at inspirere dem til at lave vildt nemme, lækre og sunde retter med fisk og skaldyr.

DIN PROFIL

  • Udadvendt, imødekommende, autentisk og troværdig
  • Kan agere i rollen som en moderne fisker – med et snert af et vildt og naturligt look
  • Menneskekender til fingerspidserne 
  • Dygtig til at inddrage forbrugeren i brandets storytelling 
  • Serviceminded og kan lide at arbejde selvstændigt
  • Fleksibel i forhold til arbejdstider  
  • Har kørekort 

VI TILBYDER

  • Arbejde i ugerne 14, 15 og 16
  • 10-20 timer i ugen
  • Tilknytning til et fast ambassadørteam med grundig oplæring i brandet
  • Attraktiv løn med mulighed for bonus
  • Et alsidigt og selvstændigt job 
  • Ansvar for egne opgaver 
  • Varierende arbejdsdage, hvor to dage sjældent er ens
  • En udfordrende hverdag med kontakt til mange mennesker 
  • Ansættelse i en organisation præget af engagement, kreativitet, åbenhed og humor
  • Mulighed for freelance ansættelse i vores øvrige afdelinger

HVEM ER VI?Vi er Danmarks førende fuldservicebureau indenfor detailbranchen; shopper promotion, events og grafisk design, sales forces, merchandising og dataindsamling. Vi sidder 35 fuldtidsansatte på kontoret i Skanderborg, hvor vi arbejder med idé og konceptgenerering af events og varetager projektledelse fra A-Z. Vores fokus er at skabe positive oplevelser, der overrasker og overgår forbrugerens forventning. Herudover varetagervi hele datahåndteringsprocessen for vores kunder lige fra dataindsamlingen, datavalidering, til den endelige rapportering og visualisering af data. Sluttteligt planlægger, koordinerer, afvikler og evaluerer vi aktiviteter og events for nogle af landets største brands.

LYDER DET SOM NOGET FOR DIG?Send din ansøgning, CV og billede til job@relationmedia.dk og mærk emnefeltet ”Storyteller til events”.Da vi søger de helt rette kandidater til jobbet, vil vi allerede nu, løbende indkalde kandidater til samtale. Bemærk at stillingen er i ugerne 14, 15 og 16 - dog har vi, som nævnt, mulighed for at tilbyde dig øvrige jobs i RelationMedia.Har du spørgsmål til jobbet, er du velkommen til at kontakte os.

Kunne du tænke dig at være ansigtet udadtil og repræsentere et stort brand i fødevarebranchen? Har du interesse for salg, storytelling og kontakt med forskellige mennesker? Så har vi jobbet til dig som Brandambassadør! Vi søger freelance medarbejdere, der kan arbejde i ugerne 14, 15 og 16.Der vil dog være mulighed for at kunne starte allerede nu eller efterfølgende fortsætte i RelationMedias øvrige afdelinger, som enten smagsprøveuddeler, merchandiser eller mystery shopper. Se mere på vores hjemmeside under Jobs . Hos RelationMedia er vi på udkig efter energiske, dygtige og troværdige Brandambassadører, der naturligt kan gå i dialog med forbrugerne i supermarkeder og sælge brandets historie. Du skal være menneskekender til fingerspidserne og have en indre skuespiller gemt i dig, så du kan leve dig ind i rollen som en moderne Fisker. Via dine kommunikationsevner inddrager du forbrugerne i brandets historie, værdier og kvailteter. Som Brandambassdør vil din opgave bestå i at skabe en unik oplevelse omkring produktet, samt formidle et konkret budskab ved hjælp af den gode historie, og derigennem øge salget af produktet. Du vil have meget kontakt med forbrugerne og være med til at inspirere dem til at lave vildt nemme, lækre og sunde retter med fisk og skaldyr. DIN PROFIL Udadvendt, imødekommende, autentisk og troværdig Kan agere i rollen som en moderne fisker med et snert af et vildt og naturligt look Menneskekender til fingerspidserne Dygtig til at inddrage forbrugeren i brandets storytelling Serviceminded og kan lide at arbejde selvstændigt Fleksibel i forhold til arbejdstider Har kørekort VI TILBYDER Arbejde i ugerne 14, 15 og 16 10-20 timer i ugen Tilknytning til et fast ambassadørteam med grundig oplæring i brandet Attraktiv løn med mulighed for bonus Et alsidigt og selvstændigt job Ansvar for egne opgaver Varierende arbejdsdage, hvor to dage sjældent er ens En udfordrende hverdag med kontakt til mange mennesker Ansættelse i en organisation præget af engagement, kreativitet, åbenhed og humor Mulighed for freelance ansættelse i vores øvrige afdelinger HVEM ER VI?Vi er Danmarks førende fuldservicebureau indenfor detailbranchen shopper promotion, events og grafisk design, sales forces, merchandising og dataindsamling. Vi sidder 35 fuldtidsansatte på kontoret i Skanderborg, hvor vi arbejder med idé og konceptgenerering af events og varetager projektledelse fra A-Z. Vores fokus er at skabe positive oplevelser, der overrasker og overgår forbrugerens forventning. Herudover varetagervi hele datahåndteringsprocessen for vores kunder lige fra dataindsamlingen, datavalidering, til den endelige rapportering og visualisering af data. Sluttteligt planlægger, koordinerer, afvikler og evaluerer vi aktiviteter og events for nogle af landets største brands. LYDER DET SOM NOGET FOR DIG?Send din ansøgning, CV og billede til job@relationmedia.dk og mærk emnefeltet Storyteller til events .Da vi søger de helt rette kandidater til jobbet, vil vi allerede nu, løbende indkalde kandidater til samtale. Bemærk at stillingen er i ugerne 14, 15 og 16 - dog har vi, som nævnt, mulighed for at tilbyde dig øvrige jobs i RelationMedia.Har du spørgsmål til jobbet, er du velkommen til at kontakte os.11Jobnet868568da100000000000aDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2019-03-11T00:00:0000010EuropaDanmarkFyn & Sydfynske øerFynOdense3435265RELATIONMEDIA A/S11Godthåbsvej 795000Odense CDKDanmark0
job@relationmedia.dkDKDanmarkDKDanmark
7Deltid46Permanent693980JobNet493039949303991000https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=868568dahttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=868568dahttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=868568da&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=868568da&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonhttps://static.matchwork.com/company/logo/DK/ORS/SoMe/Salg_marketing_og_kommunikation/Salg/3.jpgMed et job indenfor Salg får du en spændende hverdag, der byder på mange nye udfordringer. 12008221Dansk3Læse/ tale913230Kundeservicemedarbejder2Salg360114074Louise Graversenjob@relationmedia.dkDKDanmarkDKDanmark329952212Smagsprøveuddeler i detailbutikkerRobot Kunne du tænke dig at være ansigtet udadtil i jobbet som smagsprøveuddeler for Royal Greenland? Har du interesse for salg, storytelling og kontakt med forskellige mennesker? Så har vi jobbet til dig som Brandambassadør for Royal Greenland! Vi søger freelance medarbejdere, der kan arbejde i ugerne 14, 15 og 16. Der vil dog være mulighed for at kunne starte allerede nu eller efterfølgende fortsætte i RelationMedias øvrige afdelinger, som enten smagsprøveuddeler, merchandiser eller mystery shopper. Se mere på vores hjemmeside under Jobs . Hos RelationMedia er vi på udkig efter energiske, dygtige og troværdige Brandambassadører, der naturligt kan gå i dialog med forbrugerne i supermarkeder og sælge Royal Greenlands historie. Du skal være menneskekender til fingerspidserne og have en indre skuespiller gemt i dig, så du kan leve dig ind i rollen som Royal Greenlands storyteller. Via dine kommunikationsevner inddrager du forbrugerne i brandets historie, værdier og kvailteter. Som Brandambassdør vil din opgave bestå i at skabe en unik oplevelse omkring produktet, samt formidle et konkret budskab ved hjælp af den gode historie, og derigennem øge salget af produktet. Du vil have meget kontakt med forbrugerne og være med til at inspirere dem til at lave vildt nemme, lækre og sunde retter med fisk og skaldyr. DIN PROFIL Udadvendt, imødekommende, autentisk og troværdig Sund livsstil og elsker at eksperimentere i køkkenet Interesse for gode råvarer og kvalitet Evne til at være i øjenhøjde med mange forskellige forburgere Serviceminded og kan lide at arbejde selvstændigt Fleksibel i forhold til arbejdstider Har kørekort VI TILBYDER Arbejde i ugerne 14, 15 og 16 10-20 timer i ugen Tilknytning til et fast ambassadørteam med grundig oplæring i brandet Attraktiv løn med mulighed for bonus Et alsidigt og selvstændigt job Ansvar for egne opgaver Varierende arbejdsdage, hvor to dage sjældent er ens En udfordrende hverdag med kontakt til mange mennesker Ansættelse i en organisation præget af engagement, kreativitet, åbenhed og humor Mulighed for freelance ansættelse i vores øvrige afdelinger HVEM ER VI? Vi er Danmarks førende fuldservicebureau indenfor detailbranchen shopper promotion, events og grafisk design, sales forces, merchandising og dataindsamling. Vi sidder 35 fuldtidsansatte på kontoret i Skanderborg, hvor vi arbejder med idé og konceptgenerering af events og varetager projektledelse fra A-Z. Vores fokus er at skabe positive oplevelser, der overrasker og overgår forbrugerens forventning. Herudover varetagervi hele datahåndteringsprocessen for vores kunder lige fra dataindsamlingen, datavalidering, til den endelige rapportering og visualisering af data. Sluttteligt planlægger, koordinerer, afvikler og evaluerer vi aktiviteter og events for nogle af landets største brands. LYDER DET SOM NOGET FOR DIG? Send din ansøgning, CV og billede til job@relationmedia.dk og mærk emnefeltet Smagsprøveuddeler i detailbutikker . Da vi søger de helt rette kandidater til jobbet, vil vi allerede nu, løbende indkalde kandidater til samtale. Bemærk at stillingen er i ugerne 14, 15 og 16 - dog har vi, som nævnt, mulighed for at tilbyde dig øvrige jobs i RelationMedia. Har du spørgsmål til jobbet, er du velkommen til at kontakte os.

Kunne du tænke dig at være ansigtet udadtil i jobbet som smagsprøveuddeler for Royal Greenland? Har du interesse for salg, storytelling og kontakt med forskellige mennesker? Så har vi jobbet til dig som Brandambassadør for Royal Greenland!

Vi søger freelance medarbejdere, der kan arbejde i ugerne 14, 15 og 16. Der vil dog være mulighed for at kunne starte allerede nu eller efterfølgende fortsætte i RelationMedias øvrige afdelinger, som enten smagsprøveuddeler, merchandiser eller mystery shopper. Se mere på vores hjemmeside under "Jobs".

Hos RelationMedia er vi på udkig efter energiske, dygtige og troværdige Brandambassadører, der naturligt kan gå i dialog med forbrugerne i supermarkeder og sælge Royal Greenlands historie.

Du skal være menneskekender til fingerspidserne og have en indre skuespiller gemt i dig, så du kan leve dig ind i rollen som Royal Greenlands storyteller. Via dine kommunikationsevner inddrager du forbrugerne i brandets historie, værdier og kvailteter. 

Som Brandambassdør vil din opgave bestå i at skabe en unik oplevelse omkring produktet, samt formidle et konkret budskab ved hjælp af den gode historie, og derigennem øge salget af produktet. Du vil have meget kontakt med forbrugerne og være med til at inspirere dem til at lave vildt nemme, lækre og sunde retter med fisk og skaldyr.

DIN PROFIL

  • Udadvendt, imødekommende, autentisk og troværdig
  • Sund livsstil og elsker at eksperimentere i køkkenet
  • Interesse for gode råvarer og kvalitet
  • Evne til at være i øjenhøjde med mange forskellige forburgere
  • Serviceminded og kan lide at arbejde selvstændigt
  • Fleksibel i forhold til arbejdstider  
  • Har kørekort 

VI TILBYDER

  • Arbejde i ugerne 14, 15 og 16
  • 10-20 timer i ugen
  • Tilknytning til et fast ambassadørteam med grundig oplæring i brandet
  • Attraktiv løn med mulighed for bonus
  • Et alsidigt og selvstændigt job 
  • Ansvar for egne opgaver 
  • Varierende arbejdsdage, hvor to dage sjældent er ens
  • En udfordrende hverdag med kontakt til mange mennesker 
  • Ansættelse i en organisation præget af engagement, kreativitet, åbenhed og humor
  • Mulighed for freelance ansættelse i vores øvrige afdelinger

HVEM ER VI? Vi er Danmarks førende fuldservicebureau indenfor detailbranchen; shopper promotion, events og grafisk design, sales forces, merchandising og dataindsamling. Vi sidder 35 fuldtidsansatte på kontoret i Skanderborg, hvor vi arbejder med idé og konceptgenerering af events og varetager projektledelse fra A-Z. Vores fokus er at skabe positive oplevelser, der overrasker og overgår forbrugerens forventning. Herudover varetagervi hele datahåndteringsprocessen for vores kunder lige fra dataindsamlingen, datavalidering, til den endelige rapportering og visualisering af data. Sluttteligt planlægger, koordinerer, afvikler og evaluerer vi aktiviteter og events for nogle af landets største brands.

LYDER DET SOM NOGET FOR DIG? Send din ansøgning, CV og billede til job@relationmedia.dk og mærk emnefeltet ”Smagsprøveuddeler i detailbutikker”. Da vi søger de helt rette kandidater til jobbet, vil vi allerede nu, løbende indkalde kandidater til samtale. Bemærk at stillingen er i ugerne 14, 15 og 16 - dog har vi, som nævnt, mulighed for at tilbyde dig øvrige jobs i RelationMedia. Har du spørgsmål til jobbet, er du velkommen til at kontakte os.

RELATIONMEDIA A/SOdense C2019-01-31T00:00:002019-03-28T00:00:00
329943336Mødebooker / KundekonsulentRobot Salgsbureauet Aps udvider samarbejdet med en af vores kunder, og har derfor brug for flere fantastiske kollegaer. Dine primære opgaver vil være mødebooking for vores kunde, samt rådgivning til eksisterende og potentielt nye kunder. Din profil Relevant erfaring er altid en fordel, men bestemt intet krav. For os er det vigtigt at vores næste kollega er udadvendt, selvstændig, proaktiv og ambitiøs. Du skal kunne trives på et team i et ungdommeligt miljø, men samtidig evne at fokusere, se indad, og levere på opstillede forventninger. Det kan være svært at lære noget nyt, og der har vi stor tålmodighed og tror på at gode ting tager tid. Tilgengæld forventer vi at man fra dag ét leverer på mødestabilitet og de holdninger og værdier. Salgsbureauet Aps Vi ligger i Odense C, og har 8 års eraring i brancen. Vi er en del af 5R Marketing, og er en af Danmarks største inden for arbejde med outbound call aktiviteter, med en samlet erfaring på 13 år. Ordentlighed, Nærvær, Karriere og Netværk er nogle af de værdier vi især arbejder med. Vi løser opgaver for helt små erhvervsdrivende til nogle af landets største virksomheder. Stillingen Stillingen er fuldtid (32 timer), og arbejdstiden er 09 - 16:00. Der er valgfri mulighed for overarbejde hver uge. Lønnen er fast med en tilknyttet provisionsordning. Opstart er hurtigst muligt. Har ovenstående vakt din interesse, så smid en ansøgning og så invitere vi til en god snak og en god kop kaffe :)

Salgsbureauet Aps udvider samarbejdet med en af vores kunder, og har derfor brug for flere fantastiske kollegaer. 

Dine primære opgaver vil være mødebooking for vores kunde, samt rådgivning til eksisterende og potentielt nye kunder. 

Din profil

Relevant erfaring er altid en fordel, men bestemt intet krav. 

For os er det vigtigt at vores næste kollega er udadvendt, selvstændig, proaktiv og ambitiøs. Du skal kunne trives på et team i et ungdommeligt miljø, men samtidig evne at fokusere, se indad, og levere på opstillede forventninger. 

Det kan være svært at lære noget nyt, og der har vi stor tålmodighed og tror på at gode ting tager tid. Tilgengæld forventer vi at man fra dag ét leverer på mødestabilitet og de holdninger og værdier. 

Salgsbureauet Aps

Vi ligger i Odense C, og har 8 års eraring i brancen. Vi er en del af 5R Marketing, og er en af Danmarks største inden for arbejde med outbound call aktiviteter, med en samlet erfaring på 13 år. 

Ordentlighed, Nærvær, Karriere og Netværk er nogle af de værdier vi især arbejder med.

Vi løser opgaver for helt små erhvervsdrivende til nogle af landets største virksomheder. 

Stillingen

Stillingen er fuldtid (32 timer), og arbejdstiden er 09 - 16:00. Der er valgfri mulighed for overarbejde hver uge. 

Lønnen er fast med en tilknyttet provisionsordning.

Opstart er hurtigst muligt. 

 

Har ovenstående vakt din interesse, så smid en ansøgning og så invitere vi til en god snak og en god kop kaffe :)

SALGSBUREAUET ApSOdense C2019-01-16T00:00:002019-03-12T00:00:00
329954240Kundeservicemedarbejder søges til tysk møbelshopRobot Tysktalende kundeservicemedarbejder søges til online møbelshop Nimara sælger egenproducerede møbler og boligtilbehør indenfor spisestuen, dagligstuen, soveværelset mm og står lige nu i en rivende udvikling med onlineshop i Danmark, Sverige og Tyskland. Kunne du tænke dig at arbejde i dynamisk og yderst vækstorienteret virksomhed, så har du muligheden for at blive en del af vores spændende e-handelsvirksomhed. Til kundeservice og udvikling af vores Tyske onlineshop nimarahome.de søger vi en tysktalende medarbejder med flair og lyst til at arbejde med optimering af webshop samt kundeservice. Dine arbejdsopgaver: Kundesupport via. Chat, e-mail og telefon både på Tysk, Dansk og Engelsk. Hjælp til optimering af vores tyske onlineshop de Udarbejdelse af produktbeskrivelser. Primært til vores Tyske onlineshop Online markedsføring (Sociale medier, CPC, nyhedsmail mm.) Ad hoc opgaver Dine kvalifikationer Dansk samt Tysktalende skrivende Interesse og flair for online markedsføring og webshops Gode IT kundskaber (Word, Excel) Hvis du har erfaring med Adobe CC pakken, fotografering vil vi gerne høre om det også. God formuleringsevne, tale og skriver perfekt på Tysk og Dansk Selvstændig og selvkørende Kendskab til Amazon.de er en fordel. Vi er en vækstorienteret virksomhed med beliggenhed i Marslev på Fyn, hvorfra alt drift håndteres. Du bliver en del af et team, hvor gejst og gå på mod står øverst på listen og hvor der er gode muligheder for øget ansvar og personlig udvikling. Tiltrædelse Snarest muligt Antal arbejdstimer 30-37 timer ugentlig. Ansøgning Din ansøgning og CV sendes til kontakt@nimara.dk Vi behandler ansøgninger løbende og tager annoncen af nettet når vi har fundet den rette kandidat til stillingen. Du kan læse mere om os på www.nimara.dk eller nimarahome.de Hvis du har behov for yderligere information om stillingen, er du meget velkommen til at kontakte os på mail kontakt@nimara.dk

Tysktalende kundeservicemedarbejder søges til online møbelshop


Nimara sælger egenproducerede møbler og boligtilbehør indenfor spisestuen, dagligstuen, soveværelset mm og står lige nu i en rivende udvikling med onlineshop i Danmark, Sverige og Tyskland. Kunne du tænke dig at arbejde i dynamisk og yderst vækstorienteret virksomhed, så har du muligheden for at blive en del af vores spændende e-handelsvirksomhed.
Til kundeservice og udvikling af vores Tyske onlineshop nimarahome.de søger vi en tysktalende medarbejder med flair og lyst til at arbejde med optimering af webshop samt kundeservice. 

Dine arbejdsopgaver:

  • Kundesupport via. Chat, e-mail og telefon både på Tysk, Dansk og Engelsk.
  • Hjælp til optimering af vores tyske onlineshop de
  • Udarbejdelse af produktbeskrivelser. Primært til vores Tyske onlineshop
  • Online markedsføring (Sociale medier, CPC, nyhedsmail mm.)
  • Ad hoc opgaver

Dine kvalifikationer

  • Dansk samt Tysktalende & skrivende
  • Interesse og flair for online markedsføring og webshops
  • Gode IT kundskaber (Word, Excel) Hvis du har erfaring med Adobe CC pakken, fotografering vil vi gerne høre om det også.
  • God formuleringsevne, tale og skriver perfekt på Tysk og Dansk
  • Selvstændig og selvkørende
  • Kendskab til Amazon.de er en fordel.

 

Vi er en vækstorienteret virksomhed med beliggenhed i Marslev på Fyn, hvorfra alt drift håndteres. Du bliver en del af et team, hvor gejst og gå på mod står øverst på listen og hvor der er gode muligheder for øget ansvar og personlig udvikling.

Tiltrædelse

Snarest muligt

Antal arbejdstimer
30-37 timer ugentlig.

Ansøgning
Din ansøgning og CV sendes til kontakt@nimara.dk
Vi behandler ansøgninger løbende og tager annoncen af nettet når vi har fundet den rette kandidat til stillingen.
Du kan læse mere om os på www.nimara.dk eller nimarahome.de
Hvis du har behov for yderligere information om stillingen, er du meget velkommen til at kontakte os på mail kontakt@nimara.dk

PRIME TRADE ApSMarslev2019-02-04T00:00:002019-04-01T00:00:00
329954311Lindebjerg A/S søger en glad og struktureret kundeservicemedarbejder, der elsker at tale i telefon.Robot Til en ny central funktion i Middelfart søger vi en serviceminded kollega, som bl.a. får til opgave at tage imod service- og reparationsopkald fra vores mange kunder. Vores kunders tilfredshed er vores førsteprioritet og som kundeservicemedarbejder er du via telefonen med til at understøtte indtrykket af Lindebjerg som en troværdig og attraktiv leverandør. Derfor skal du kunne yde en professionel og serviceminded betjening af kunderne, selv i pressede situationer. Dine arbejdsopgaver vil primært bestå i: Telefonisk besvarelse af kundehenvendelser omkring service- og reparationsbehov. Oprettelse af arbejdsordrer i vores system med detaljerede beskrivelser af opgaverne, så teknikerne får de bedst mulige forudsætninger for at løse opgaven hos kunden. Daglig booking af opgaver og ruteplanlægning for vores servicebiler, der betjener kunder i hele landet i samarbejde med salg og de lokale afdelinger. Yde en kundeservice i verdensklasse på telefonen. Vi forventer, at: Du er glad og smilende på telefonen og overfor kollegerne. Du er meget struktureret, kan overskue mange opgaver på samme tid og kan holde hovedet koldt, selvom der er mange brikker at lægge i ruteplanlægningen. Du er vant til at yde den bedste kundebetjening og har udpræget sans for god kundeservice. Du er løsningsorienteret, effektiv og engageret i virksomheden og dine kolleger. Du kan arbejde selvstændigt med opgaverne på telefonen samtidig med, at du er en udpræget holdspiller, der forstår at løfte i flok. Du kan anvende IT-værktøjer som fx Office og Navision på brugerniveau. Vi tilbyder: Ansættelse i en spændende og dynamisk virksomhed i vækst. En meget varierende hverdag med fleksibilitet og frihed under ansvar. En virksomhed, hvor der er en uformel omgangstone og hvor der ikke er langt fra ide til handling. Gode ansættelsesforhold med pensionsordning og sundhedsforsikring. Tiltrædelse: Hurtigst muligt. Der afholdes løbende samtaler, så vi opfordrer interesserede kandidater til at søge snarest muligt. Ansøgning: Send din ansøgning og CV med billede til job@lindebjerg.dk. Skriv Kundeservicemedarbejder i emnefeltet. Om Lindebjerg Lindebjerg er blandt landets førende leverandører af el-cykler og el-scootere og ofte frontløbere på nye tiltag og produkter. Virksomheden har til mål at øge livskvalitet og -glæde hos vores kunder, hvilket hver dag stiller krav til samtlige medarbejdere. Vores dygtige teknikere kan med deres ekspertise hurtigt hjælpe kunderne, hvis de skulle have brug for vores assistance efter købet. Vores servicebiler kører hjem til kunderne og udfører service og reparationer samt fremviser vores bredde produktprogram.

Til en ny central funktion i Middelfart søger vi en serviceminded kollega, som bl.a. får til opgave at tage imod service- og reparationsopkald fra vores mange kunder.

Vores kunders tilfredshed er vores førsteprioritet og som kundeservicemedarbejder er du via telefonen med til at understøtte indtrykket af Lindebjerg som en troværdig og attraktiv leverandør. Derfor skal du kunne yde en professionel og serviceminded betjening af kunderne, selv i pressede situationer.

 Dine arbejdsopgaver vil primært bestå i:

  • Telefonisk besvarelse af kundehenvendelser omkring service- og reparationsbehov.
  • Oprettelse af arbejdsordrer i vores system med detaljerede beskrivelser af opgaverne, så teknikerne får de bedst mulige forudsætninger for at løse opgaven hos kunden.
  • Daglig booking af opgaver og ruteplanlægning for vores servicebiler, der betjener kunder i hele landet i samarbejde med salg og de lokale afdelinger.
  • Yde en kundeservice i verdensklasse på telefonen.

 Vi forventer, at:

  • Du er glad og smilende på telefonen og overfor kollegerne.
  • Du er meget struktureret, kan overskue mange opgaver på samme tid og kan holde hovedet koldt, selvom der er mange brikker at lægge i ruteplanlægningen.
  • Du er vant til at yde den bedste kundebetjening og har udpræget sans for god kundeservice.
  • Du er løsningsorienteret, effektiv og engageret i virksomheden og dine kolleger.
  • Du kan arbejde selvstændigt med opgaverne på telefonen samtidig med, at du er en udpræget holdspiller, der forstår at løfte i flok.
  • Du kan anvende IT-værktøjer som fx Office og Navision på brugerniveau.

Vi tilbyder:

  • Ansættelse i en spændende og dynamisk virksomhed i vækst.
  • En meget varierende hverdag med fleksibilitet og frihed under ansvar.
  • En virksomhed, hvor der er en uformel omgangstone og hvor der ikke er langt fra ide til handling.
  • Gode ansættelsesforhold med pensionsordning og sundhedsforsikring.

Tiltrædelse: Hurtigst muligt.

Der afholdes løbende samtaler, så vi opfordrer interesserede kandidater til at søge snarest muligt.

Ansøgning: Send din ansøgning og CV med billede til job@lindebjerg.dk. Skriv "Kundeservicemedarbejder" i emnefeltet.

 

Om Lindebjerg

Lindebjerg er blandt landets førende leverandører af el-cykler og el-scootere og ofte frontløbere på nye tiltag og produkter. Virksomheden har til mål at øge livskvalitet og -glæde hos vores kunder, hvilket hver dag stiller krav til samtlige medarbejdere.

Vores dygtige teknikere kan med deres ekspertise hurtigt hjælpe kunderne, hvis de skulle have brug for vores assistance efter købet. Vores servicebiler kører hjem til kunderne og udfører service og reparationer samt fremviser vores bredde produktprogram.

Lindebjerg A/SMiddelfart2019-02-05T00:00:002019-04-02T00:00:00
329942250Storyteller til events i detailbutikkerRobot Kunne du tænke dig at være ansigtet udadtil og repræsentere et stort brand i fødevarebranchen? Har du interesse for salg, storytelling og kontakt med forskellige mennesker? Så har vi jobbet til dig som Brandambassadør! Vi søger freelance medarbejdere, der kan arbejde i ugerne 14, 15 og 16.Der vil dog være mulighed for at kunne starte allerede nu eller efterfølgende fortsætte i RelationMedias øvrige afdelinger, som enten smagsprøveuddeler, merchandiser eller mystery shopper. Se mere på vores hjemmeside under Jobs . Hos RelationMedia er vi på udkig efter energiske, dygtige og troværdige Brandambassadører, der naturligt kan gå i dialog med forbrugerne i supermarkeder og sælge brandets historie. Du skal være menneskekender til fingerspidserne og have en indre skuespiller gemt i dig, så du kan leve dig ind i rollen som en moderne Fisker. Via dine kommunikationsevner inddrager du forbrugerne i brandets historie, værdier og kvailteter. Som Brandambassdør vil din opgave bestå i at skabe en unik oplevelse omkring produktet, samt formidle et konkret budskab ved hjælp af den gode historie, og derigennem øge salget af produktet. Du vil have meget kontakt med forbrugerne og være med til at inspirere dem til at lave vildt nemme, lækre og sunde retter med fisk og skaldyr. DIN PROFIL Udadvendt, imødekommende, autentisk og troværdig Kan agere i rollen som en moderne fisker med et snert af et vildt og naturligt look Menneskekender til fingerspidserne Dygtig til at inddrage forbrugeren i brandets storytelling Serviceminded og kan lide at arbejde selvstændigt Fleksibel i forhold til arbejdstider Har kørekort VI TILBYDER Arbejde i ugerne 14, 15 og 16 10-20 timer i ugen Tilknytning til et fast ambassadørteam med grundig oplæring i brandet Attraktiv løn med mulighed for bonus Et alsidigt og selvstændigt job Ansvar for egne opgaver Varierende arbejdsdage, hvor to dage sjældent er ens En udfordrende hverdag med kontakt til mange mennesker Ansættelse i en organisation præget af engagement, kreativitet, åbenhed og humor Mulighed for freelance ansættelse i vores øvrige afdelinger HVEM ER VI?Vi er Danmarks førende fuldservicebureau indenfor detailbranchen shopper promotion, events og grafisk design, sales forces, merchandising og dataindsamling. Vi sidder 35 fuldtidsansatte på kontoret i Skanderborg, hvor vi arbejder med idé og konceptgenerering af events og varetager projektledelse fra A-Z. Vores fokus er at skabe positive oplevelser, der overrasker og overgår forbrugerens forventning. Herudover varetagervi hele datahåndteringsprocessen for vores kunder lige fra dataindsamlingen, datavalidering, til den endelige rapportering og visualisering af data. Sluttteligt planlægger, koordinerer, afvikler og evaluerer vi aktiviteter og events for nogle af landets største brands. LYDER DET SOM NOGET FOR DIG?Send din ansøgning, CV og billede til job@relationmedia.dk og mærk emnefeltet Storyteller til events .Da vi søger de helt rette kandidater til jobbet, vil vi allerede nu, løbende indkalde kandidater til samtale. Bemærk at stillingen er i ugerne 14, 15 og 16 - dog har vi, som nævnt, mulighed for at tilbyde dig øvrige jobs i RelationMedia.Har du spørgsmål til jobbet, er du velkommen til at kontakte os.

Kunne du tænke dig at være ansigtet udadtil og repræsentere et stort brand i fødevarebranchen? Har du interesse for salg, storytelling og kontakt med forskellige mennesker? Så har vi jobbet til dig som Brandambassadør!

Vi søger freelance medarbejdere, der kan arbejde i ugerne 14, 15 og 16.Der vil dog være mulighed for at kunne starte allerede nu eller efterfølgende fortsætte i RelationMedias øvrige afdelinger, som enten smagsprøveuddeler, merchandiser eller mystery shopper. Se mere på vores hjemmeside under "Jobs".

Hos RelationMedia er vi på udkig efter energiske, dygtige og troværdige Brandambassadører, der naturligt kan gå i dialog med forbrugerne i supermarkeder og sælge brandets historie.

Du skal være menneskekender til fingerspidserne og have en indre skuespiller gemt i dig, så du kan leve dig ind i rollen som en moderne Fisker. Via dine kommunikationsevner inddrager du forbrugerne i brandets historie, værdier og kvailteter. 

Som Brandambassdør vil din opgave bestå i at skabe en unik oplevelse omkring produktet, samt formidle et konkret budskab ved hjælp af den gode historie, og derigennem øge salget af produktet. Du vil have meget kontakt med forbrugerne og være med til at inspirere dem til at lave vildt nemme, lækre og sunde retter med fisk og skaldyr.

DIN PROFIL

  • Udadvendt, imødekommende, autentisk og troværdig
  • Kan agere i rollen som en moderne fisker – med et snert af et vildt og naturligt look
  • Menneskekender til fingerspidserne 
  • Dygtig til at inddrage forbrugeren i brandets storytelling 
  • Serviceminded og kan lide at arbejde selvstændigt
  • Fleksibel i forhold til arbejdstider  
  • Har kørekort 

VI TILBYDER

  • Arbejde i ugerne 14, 15 og 16
  • 10-20 timer i ugen
  • Tilknytning til et fast ambassadørteam med grundig oplæring i brandet
  • Attraktiv løn med mulighed for bonus
  • Et alsidigt og selvstændigt job 
  • Ansvar for egne opgaver 
  • Varierende arbejdsdage, hvor to dage sjældent er ens
  • En udfordrende hverdag med kontakt til mange mennesker 
  • Ansættelse i en organisation præget af engagement, kreativitet, åbenhed og humor
  • Mulighed for freelance ansættelse i vores øvrige afdelinger

HVEM ER VI?Vi er Danmarks førende fuldservicebureau indenfor detailbranchen; shopper promotion, events og grafisk design, sales forces, merchandising og dataindsamling. Vi sidder 35 fuldtidsansatte på kontoret i Skanderborg, hvor vi arbejder med idé og konceptgenerering af events og varetager projektledelse fra A-Z. Vores fokus er at skabe positive oplevelser, der overrasker og overgår forbrugerens forventning. Herudover varetagervi hele datahåndteringsprocessen for vores kunder lige fra dataindsamlingen, datavalidering, til den endelige rapportering og visualisering af data. Sluttteligt planlægger, koordinerer, afvikler og evaluerer vi aktiviteter og events for nogle af landets største brands.

LYDER DET SOM NOGET FOR DIG?Send din ansøgning, CV og billede til job@relationmedia.dk og mærk emnefeltet ”Storyteller til events”.Da vi søger de helt rette kandidater til jobbet, vil vi allerede nu, løbende indkalde kandidater til samtale. Bemærk at stillingen er i ugerne 14, 15 og 16 - dog har vi, som nævnt, mulighed for at tilbyde dig øvrige jobs i RelationMedia.Har du spørgsmål til jobbet, er du velkommen til at kontakte os.

RELATIONMEDIA A/SSvendborg2019-01-14T00:00:002019-03-11T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

Smagsprøveuddeler i detailbutikker

RELATIONMEDIA A/S

Odense C
Kunne du tænke dig at være ansigtet udadtil i jobbet som smagsprøveuddeler for Royal Greenland? Har du interesse for salg, storytelling og kontakt med forskellige mennesker? Så har vi jobbet til dig som Brandambassadør for Royal Greenland! Vi søger ...
Indrykket:31. januar 2019
Udløbsdato:28. marts 2019

Mødebooker / Kundekonsulent

SALGSBUREAUET ApS

Odense C
Salgsbureauet Aps udvider samarbejdet med en af vores kunder, og har derfor brug for flere fantastiske kollegaer. Dine primære opgaver vil være mødebooking for vores kunde, samt rådgivning til eksisterende og potentielt nye kunder. Din profil Releva...
Indrykket:16. januar 2019
Udløbsdato:12. marts 2019

Kundeservicemedarbejder søges til tysk møbelshop

PRIME TRADE ApS

Marslev
Tysktalende kundeservicemedarbejder søges til online møbelshop Nimara sælger egenproducerede møbler og boligtilbehør indenfor spisestuen, dagligstuen, soveværelset mm og står lige nu i en rivende udvikling med onlineshop i Danmark, Sverige og Tyskla...
Indrykket:4. februar 2019
Udløbsdato:1. april 2019

Lindebjerg A/S søger en glad og struktureret kundeservicemedarbejder, der elsker at tale i telefon.

Lindebjerg A/S

Middelfart
Til en ny central funktion i Middelfart søger vi en serviceminded kollega, som bl.a. får til opgave at tage imod service- og reparationsopkald fra vores mange kunder. Vores kunders tilfredshed er vores førsteprioritet og som kundeservicemedarbejder ...
Indrykket:5. februar 2019
Udløbsdato:2. april 2019

Storyteller til events i detailbutikker

RELATIONMEDIA A/S

Svendborg
Kunne du tænke dig at være ansigtet udadtil og repræsentere et stort brand i fødevarebranchen? Har du interesse for salg, storytelling og kontakt med forskellige mennesker? Så har vi jobbet til dig som Brandambassadør! Vi søger freelance medarbejder...
Indrykket:14. januar 2019
Udløbsdato:11. marts 2019