Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Storyteller til events i detailbutikker

Kunne du tænke dig at være ansigtet udadtil og repræsentere et stort brand i fødevarebranchen? Har du interesse for salg, storytelling og kontakt med forskellige mennesker? Så har vi jobbet til dig som Brandambassadør!

Vi søger freelance medarbejdere, der kan arbejde i ugerne 14, 15 og 16.Der vil dog være mulighed for at kunne starte allerede nu eller efterfølgende fortsætte i RelationMedias øvrige afdelinger, som enten smagsprøveuddeler, merchandiser eller mystery shopper. Se mere på vores hjemmeside under "Jobs".

Hos RelationMedia er vi på udkig efter energiske, dygtige og troværdige Brandambassadører, der naturligt kan gå i dialog med forbrugerne i supermarkeder og sælge brandets historie.

Du skal være menneskekender til fingerspidserne og have en indre skuespiller gemt i dig, så du kan leve dig ind i rollen som en moderne Fisker. Via dine kommunikationsevner inddrager du forbrugerne i brandets historie, værdier og kvailteter. 

Som Brandambassdør vil din opgave bestå i at skabe en unik oplevelse omkring produktet, samt formidle et konkret budskab ved hjælp af den gode historie, og derigennem øge salget af produktet. Du vil have meget kontakt med forbrugerne og være med til at inspirere dem til at lave vildt nemme, lækre og sunde retter med fisk og skaldyr.

DIN PROFIL

  • Udadvendt, imødekommende, autentisk og troværdig
  • Kan agere i rollen som en moderne fisker – med et snert af et vildt og naturligt look
  • Menneskekender til fingerspidserne 
  • Dygtig til at inddrage forbrugeren i brandets storytelling 
  • Serviceminded og kan lide at arbejde selvstændigt
  • Fleksibel i forhold til arbejdstider  
  • Har kørekort 

VI TILBYDER

  • Arbejde i ugerne 14, 15 og 16
  • 10-20 timer i ugen
  • Tilknytning til et fast ambassadørteam med grundig oplæring i brandet
  • Attraktiv løn med mulighed for bonus
  • Et alsidigt og selvstændigt job 
  • Ansvar for egne opgaver 
  • Varierende arbejdsdage, hvor to dage sjældent er ens
  • En udfordrende hverdag med kontakt til mange mennesker 
  • Ansættelse i en organisation præget af engagement, kreativitet, åbenhed og humor
  • Mulighed for freelance ansættelse i vores øvrige afdelinger

HVEM ER VI?Vi er Danmarks førende fuldservicebureau indenfor detailbranchen; shopper promotion, events og grafisk design, sales forces, merchandising og dataindsamling. Vi sidder 35 fuldtidsansatte på kontoret i Skanderborg, hvor vi arbejder med idé og konceptgenerering af events og varetager projektledelse fra A-Z. Vores fokus er at skabe positive oplevelser, der overrasker og overgår forbrugerens forventning. Herudover varetagervi hele datahåndteringsprocessen for vores kunder lige fra dataindsamlingen, datavalidering, til den endelige rapportering og visualisering af data. Sluttteligt planlægger, koordinerer, afvikler og evaluerer vi aktiviteter og events for nogle af landets største brands.

LYDER DET SOM NOGET FOR DIG?Send din ansøgning, CV og billede til job@relationmedia.dk og mærk emnefeltet ”Storyteller til events”.Da vi søger de helt rette kandidater til jobbet, vil vi allerede nu, løbende indkalde kandidater til samtale. Bemærk at stillingen er i ugerne 14, 15 og 16 - dog har vi, som nævnt, mulighed for at tilbyde dig øvrige jobs i RelationMedia.Har du spørgsmål til jobbet, er du velkommen til at kontakte os.


Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

329942259Phoenix-868568da12019-01-14T00:00:00Storyteller til events i detailbutikker

Kunne du tænke dig at være ansigtet udadtil og repræsentere et stort brand i fødevarebranchen? Har du interesse for salg, storytelling og kontakt med forskellige mennesker? Så har vi jobbet til dig som Brandambassadør!

Vi søger freelance medarbejdere, der kan arbejde i ugerne 14, 15 og 16.Der vil dog være mulighed for at kunne starte allerede nu eller efterfølgende fortsætte i RelationMedias øvrige afdelinger, som enten smagsprøveuddeler, merchandiser eller mystery shopper. Se mere på vores hjemmeside under "Jobs".

Hos RelationMedia er vi på udkig efter energiske, dygtige og troværdige Brandambassadører, der naturligt kan gå i dialog med forbrugerne i supermarkeder og sælge brandets historie.

Du skal være menneskekender til fingerspidserne og have en indre skuespiller gemt i dig, så du kan leve dig ind i rollen som en moderne Fisker. Via dine kommunikationsevner inddrager du forbrugerne i brandets historie, værdier og kvailteter. 

Som Brandambassdør vil din opgave bestå i at skabe en unik oplevelse omkring produktet, samt formidle et konkret budskab ved hjælp af den gode historie, og derigennem øge salget af produktet. Du vil have meget kontakt med forbrugerne og være med til at inspirere dem til at lave vildt nemme, lækre og sunde retter med fisk og skaldyr.

DIN PROFIL

  • Udadvendt, imødekommende, autentisk og troværdig
  • Kan agere i rollen som en moderne fisker – med et snert af et vildt og naturligt look
  • Menneskekender til fingerspidserne 
  • Dygtig til at inddrage forbrugeren i brandets storytelling 
  • Serviceminded og kan lide at arbejde selvstændigt
  • Fleksibel i forhold til arbejdstider  
  • Har kørekort 

VI TILBYDER

  • Arbejde i ugerne 14, 15 og 16
  • 10-20 timer i ugen
  • Tilknytning til et fast ambassadørteam med grundig oplæring i brandet
  • Attraktiv løn med mulighed for bonus
  • Et alsidigt og selvstændigt job 
  • Ansvar for egne opgaver 
  • Varierende arbejdsdage, hvor to dage sjældent er ens
  • En udfordrende hverdag med kontakt til mange mennesker 
  • Ansættelse i en organisation præget af engagement, kreativitet, åbenhed og humor
  • Mulighed for freelance ansættelse i vores øvrige afdelinger

HVEM ER VI?Vi er Danmarks førende fuldservicebureau indenfor detailbranchen; shopper promotion, events og grafisk design, sales forces, merchandising og dataindsamling. Vi sidder 35 fuldtidsansatte på kontoret i Skanderborg, hvor vi arbejder med idé og konceptgenerering af events og varetager projektledelse fra A-Z. Vores fokus er at skabe positive oplevelser, der overrasker og overgår forbrugerens forventning. Herudover varetagervi hele datahåndteringsprocessen for vores kunder lige fra dataindsamlingen, datavalidering, til den endelige rapportering og visualisering af data. Sluttteligt planlægger, koordinerer, afvikler og evaluerer vi aktiviteter og events for nogle af landets største brands.

LYDER DET SOM NOGET FOR DIG?Send din ansøgning, CV og billede til job@relationmedia.dk og mærk emnefeltet ”Storyteller til events”.Da vi søger de helt rette kandidater til jobbet, vil vi allerede nu, løbende indkalde kandidater til samtale. Bemærk at stillingen er i ugerne 14, 15 og 16 - dog har vi, som nævnt, mulighed for at tilbyde dig øvrige jobs i RelationMedia.Har du spørgsmål til jobbet, er du velkommen til at kontakte os.

2019-03-12T00:50:44.060 Kunne du tænke dig at være ansigtet udadtil og repræsentere et stort brand i fødevarebranchen? Har du interesse for salg, storytelling og kontakt med forskellige mennesker? Så har vi jobbet til dig som Brandambassadør! Vi søger freelance medarbejdere, der kan arbejde i ugerne 14, 15 og 16.Der vil dog være mulighed for at kunne starte allerede nu eller efterfølgende fortsætte i RelationMedias øvrige afdelinger, som enten smagsprøveuddeler, merchandiser eller mystery shopper. Se mere på vores hjemmeside under Jobs . Hos RelationMedia er vi på udkig efter energiske, dygtige og troværdige Brandambassadører, der naturligt kan gå i dialog med forbrugerne i supermarkeder og sælge brandets historie. Du skal være menneskekender til fingerspidserne og have en indre skuespiller gemt i dig, så du kan leve dig ind i rollen som en moderne Fisker. Via dine kommunikationsevner inddrager du forbrugerne i brandets historie, værdier og kvailteter. Som Brandambassdør vil din opgave bestå i at skabe en unik oplevelse omkring produktet, samt formidle et konkret budskab ved hjælp af den gode historie, og derigennem øge salget af produktet. Du vil have meget kontakt med forbrugerne og være med til at inspirere dem til at lave vildt nemme, lækre og sunde retter med fisk og skaldyr. DIN PROFIL Udadvendt, imødekommende, autentisk og troværdig Kan agere i rollen som en moderne fisker med et snert af et vildt og naturligt look Menneskekender til fingerspidserne Dygtig til at inddrage forbrugeren i brandets storytelling Serviceminded og kan lide at arbejde selvstændigt Fleksibel i forhold til arbejdstider Har kørekort VI TILBYDER Arbejde i ugerne 14, 15 og 16 10-20 timer i ugen Tilknytning til et fast ambassadørteam med grundig oplæring i brandet Attraktiv løn med mulighed for bonus Et alsidigt og selvstændigt job Ansvar for egne opgaver Varierende arbejdsdage, hvor to dage sjældent er ens En udfordrende hverdag med kontakt til mange mennesker Ansættelse i en organisation præget af engagement, kreativitet, åbenhed og humor Mulighed for freelance ansættelse i vores øvrige afdelinger HVEM ER VI?Vi er Danmarks førende fuldservicebureau indenfor detailbranchen shopper promotion, events og grafisk design, sales forces, merchandising og dataindsamling. Vi sidder 35 fuldtidsansatte på kontoret i Skanderborg, hvor vi arbejder med idé og konceptgenerering af events og varetager projektledelse fra A-Z. Vores fokus er at skabe positive oplevelser, der overrasker og overgår forbrugerens forventning. Herudover varetagervi hele datahåndteringsprocessen for vores kunder lige fra dataindsamlingen, datavalidering, til den endelige rapportering og visualisering af data. Sluttteligt planlægger, koordinerer, afvikler og evaluerer vi aktiviteter og events for nogle af landets største brands. LYDER DET SOM NOGET FOR DIG?Send din ansøgning, CV og billede til job@relationmedia.dk og mærk emnefeltet Storyteller til events .Da vi søger de helt rette kandidater til jobbet, vil vi allerede nu, løbende indkalde kandidater til samtale. Bemærk at stillingen er i ugerne 14, 15 og 16 - dog har vi, som nævnt, mulighed for at tilbyde dig øvrige jobs i RelationMedia.Har du spørgsmål til jobbet, er du velkommen til at kontakte os.11Jobnet868568da100000000000IDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2019-03-11T00:00:0000010EuropaDanmarkFyn & Sydfynske øerFynOdense3435265RELATIONMEDIA A/S11Godthåbsvej 795000Odense CDKDanmark0
job@relationmedia.dkDKDanmarkDKDanmark
7Deltid46Permanent693980JobNet493039949303991000https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=868568dahttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=868568dahttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=868568da&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=868568da&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonhttps://static.matchwork.com/company/logo/DK/ORS/SoMe/Salg_marketing_og_kommunikation/Salg/3.jpgStoryteller til events i detailbutikker12008221Dansk3Læse/ tale913230Kundeservicemedarbejder2Salg360114074Louise Graversenjob@relationmedia.dkDKDanmarkDKDanmark330135751Dedikeret medarbejder til kundeserviceRobot Serviceminded kollega søges til vores nye forretningsområde SEF Nærvarme, hvor vi tilbyder varme på abonnement Er du kendt for at yde den bedste kundeservice? Er du proaktiv og hjælper gerne dine kolleger? Og har du interesse i at hjælpe boligejere, foreninger og virksomheder i gang med den grønne omstilling? Så er det måske lige dig, vi søger! Baseret på en god start i 2019, går SEF nu i gang med at opbygge organisationen for et nyt forretningsområde, hvor vi via varmepumper på abonnement tilbyder varme i Danmark. Som en af de første medarbejdere, får du stor indflydelse på jobbets indhold, og kan byde ind med dine kompetencer for holdet. Vi vil bygge en kultur, hvor alle hjælper til, og som er præget af en dynamisk entreprenørånd i en solid og velorganiseret koncern SEF. Vi søger en dedikeret og selvkørende kundeservice medarbejder, som har lyst til at gå et ekstra skridt og yde den bedste service overfor vores nuværende og kommende kunder og som samtidig ønsker at bidrager positivt til vores team. Du er udadvendt, og trives med kontakten til andre mennesker, men kan også holde styr på tidsplaner og opgaver for mange forskellige kunder. Du trives med en vis grad af pionerarbejde, hvor tingene kan ændre retning. Du tager ansvar i hverdagen og følger opgaverne til dørs. Vi tilbyder Godt arbejdsmiljø blandt inspirerende kolleger, hvor vi taler direkte i øjenhøjde Et selvstændigt og udviklende job i en ISO 9001 certificeret kvalitetsledet servicevirksomhed Mulighed for personlig og faglig udvikling i jobbet Løn efter kvalifikationer, pension og kantineordning Dine opgaver Som kundeservice medarbejder får du en vigtig rolle i opbygning af SEF Nærvarme. Du vil ofte være den, der har den første kontakt med vores nuværende og kommende kunder, og bliver dermed første led for opbygning af gode kunderelationer. Dine arbejdsopgaver vil bla. være: Kundekontakt telefonisk, skriftligt og face-to-face Udarbejdelse af tilbud, kontrakter og lign. Koordinering af opgaver mellem samarbejdspartnere og kunder Deltagelse på informationsmøder, messer og lignende Dokumentation af processen og arkivering Opfølgning på kunder og kundeleads Din profil Serviceminded person med erfaring fra en lignende stilling i en professionel virksomhed Team-player der gerne giver en hjælpende hånd til dine kollegaer Kan arbejde selvstændig, er struktureret og proaktiv Er ansvarsbevidst og har stolthed omkring kvaliteten af dit arbejde Trives allerbedst når du er i dialog med mennesker eller formulerer dig på skrift til kunder og samarbejdspartnere Har flair for it og kan håndtere forskellige systemer SEF er kendetegnet ved en høj medarbejdertilfredshed og en meget behagelig omgangstone blandt kolleger og ledere. Læs mere om SEF koncernen på www.sef.dk Interesseret? Kontakt vores HR Partner, Proces Support A S, Per Schorling på mobil 2332 5825 for en umiddelbar vurdering af din profil, eller søg på dette link hurtigst muligt. Vi behandler ansøgningerne løbende, og ønsker at få sat holdet hurtigst muligt.Serviceminded kollega søges til vores nye forretningsområde
SEF Nærvarme, hvor vi tilbyder varme på abonnement

Er du kendt for at yde den bedste kundeservice? Er du proaktiv og hjælper gerne dine kolleger? Og har du interesse i at hjælpe boligejere, foreninger og virksomheder i gang med den grønne omstilling? Så er det måske lige dig, vi søger!

Baseret på en god start i 2019, går SEF nu i gang med at opbygge organisationen for et nyt forretningsområde, hvor vi via varmepumper på abonnement tilbyder varme i Danmark. Som en af de første medarbejdere, får du stor indflydelse på jobbets indhold, og kan byde ind med dine kompetencer for holdet. Vi vil bygge en kultur, hvor alle hjælper til, og som er præget af en dynamisk entreprenørånd i en solid og velorganiseret koncern – SEF.

Vi søger en dedikeret og selvkørende kundeservice medarbejder, som har lyst til at ”gå et ekstra skridt” og yde den bedste service overfor vores nuværende og kommende kunder – og som samtidig ønsker at bidrager positivt til vores team. Du er udadvendt, og trives med kontakten til andre mennesker, men kan også holde styr på tidsplaner og opgaver for mange forskellige kunder. Du trives med en vis grad af pionerarbejde, hvor tingene kan ændre retning. Du tager ansvar i hverdagen og følger opgaverne til dørs.

Vi tilbyder

  • Godt arbejdsmiljø blandt inspirerende kolleger, hvor vi taler direkte i øjenhøjde
  • Et selvstændigt og udviklende job i en ISO 9001 certificeret kvalitetsledet servicevirksomhed
  • Mulighed for personlig og faglig udvikling i jobbet
  • Løn efter kvalifikationer, pension og kantineordning

Dine opgaver

Som kundeservice medarbejder får du en vigtig rolle i opbygning af SEF Nærvarme. Du vil ofte være den, der har den første kontakt med vores nuværende og kommende kunder, og bliver dermed første led for opbygning af gode kunderelationer. Dine arbejdsopgaver vil bla. være:

  • Kundekontakt – telefonisk, skriftligt og face-to-face
  • Udarbejdelse af tilbud, kontrakter og lign.
  • Koordinering af opgaver mellem samarbejdspartnere og kunder
  • Deltagelse på informationsmøder, messer og lignende
  • Dokumentation af processen og arkivering
  • Opfølgning på kunder og kundeleads

Din profil

  • Serviceminded person med erfaring fra en lignende stilling i en professionel virksomhed
  • Team-player der gerne giver en hjælpende hånd til dine kollegaer
  • Kan arbejde selvstændig, er struktureret og proaktiv
  • Er ansvarsbevidst og har stolthed omkring kvaliteten af dit arbejde
  • Trives allerbedst når du er i dialog med mennesker eller formulerer dig på skrift til kunder og samarbejdspartnere
  • Har flair for it og kan håndtere forskellige systemer

SEF er kendetegnet ved en høj medarbejdertilfredshed og en meget behagelig omgangstone blandt kolleger og ledere. Læs mere om SEF koncernen på www.sef.dk

Interesseret?
Kontakt vores HR Partner, Proces Support A/S, Per Schorling på mobil 2332 5825 for en umiddelbar vurdering af din profil, eller søg på dette link hurtigst muligt. Vi behandler ansøgningerne løbende, og ønsker at få sat holdet hurtigst muligt.

SEF Nærvarme A/SSvendborg2019-12-05T00:00:002020-01-28T00:00:00
330131952Serviceminded helpdesk-medarbejderRobot Har du stor IT-forståelse kombineret med interesse for kundeservice? Og har du lyst til at yde generel vejledning i grundlæggende IT for vores kunder? FlexyBox ApS søger to helpdesk-medarbejdere til vores kundeserviceafdeling. Du skal hjælpe vores kunder med brugen og opsætningen af vores systemer samt vejlede i grundlæggende IT. Det er vigtigt, at du elsker IT, computere og hardware samt er interesseret i nye teknologier. Du vil løbende blive trænet i den viden du skal have for at kunne lave support på vores forskellige softwareplatforme. Du kommer til at arbejde med Helpdesk-betjening og first level support. Support af kunder i brug af systemet. Fejlsøgning af system-, software- og hardwarefejl hos kunderne. Være den (be)kendte stemme, der kan give kunden tryghed, når det er nødvendigt. Beskrive komplekse henvendelser fra kunder til videre opgaveløsning ved specialister i second line. Indgå i vagttelefonsordning med fast skiftende vagtplan (maks. hvad der svarer til 1 uge hver 4. uge) Hvem er du Du har rigtig gode kommunikationsevner (skrift og tale). Du har stor interesse og viden om IT generelt. Du har et service-mindset, hvor kunden er i centrum. Du er ansvarsbevidst, omhyggelig og grundig i dit arbejde. Du er stabil og kan arbejde struktureret og bevare overblikket, når der er travlt. Du har god forretningsforståelse. Du er positiv, udadvendt og en god kollega. Det er en fordel, hvis du har en IT-relevant uddannelse eller erfaring fra en lignende stilling. Hvem er vi FlexyBox er en softwarevirksomhed placeret i Svendborg. Vi har siden 2002 udviklet og leveret totalløsninger til restaurations-, fitness-, bowling- og underholdningsbranchen. Systemerne omfatter blandt andet kasseløsning, booking af baner, borde og hold, vagtplanlægning samt fakturering og integration til eksterne økonomisystemer. Vi er i dag leverandør af nordens største bookingsystem indenfor bowlingbranchen, samtidig ekspanderer FlexyBox voldsomt, og vi leverer i dag systemer til mange restauranter og fitnesscentre på tværs af hele landet. Vi tilbyder Vi tilbyder en spændende arbejdsplads, hvor du vil få en bred kontaktflade med hele virksomheden og din egen kundeportefølje. En stilling, hvor du selv kan være med til at sætte dit præg på din hverdag, og hvor du får ansvar for dine egne opgaver fra dag ét. Du kommer til at arbejde i et ungt team, hvor vi har et godt arbejdsmiljø, der gør det sjovt at komme på arbejde. En arbejdsplads med udviklingsmuligheder, kun 30 min. fra Odense eller 10 min. gang fra togstationen i Svendborg. En spændende hverdag med nye og forskellige opgaver. Et uformelt og venskabeligt miljø. Pension, sundhedsforsikring, frokostordning, fitnessordning, personaleforening, rabatordninger. Løn efter kvalifikationer. Vi beskæftiger i dag 23 mand fordelt på udvikling, kundeservice og salg. Vi tilbyder et arbejdsmiljø, der er professionelt og innovativt, hvor vi altid har fokus på at være på forkant med markedsudviklingen og kundernes behov — i en hyggelig, kollegial og uformel stemning. Vi ansætter hurtigst muligt, så send din ansøgning og CV snarest. Vil du vide mere om stillingen, er du velkommen til at kontakte afdelingsleder Kenni Jakobsen på tlf. 70 22 48 84.

Har du stor IT-forståelse kombineret med interesse for kundeservice? Og har du lyst til at yde generel vejledning i grundlæggende IT for vores kunder?

FlexyBox ApS søger to helpdesk-medarbejdere til vores kundeserviceafdeling. Du skal hjælpe vores kunder med brugen og opsætningen af vores systemer samt vejlede i grundlæggende IT.

Det er vigtigt, at du elsker IT, computere og hardware samt er interesseret i nye teknologier. Du vil løbende blive trænet i den viden du skal have for at kunne lave support på vores forskellige softwareplatforme.

Du kommer til at arbejde med

  • Helpdesk-betjening og first level support.
  • Support af kunder i brug af systemet.
  • Fejlsøgning af system-, software- og hardwarefejl hos kunderne.
  • Være den (be)kendte stemme, der kan give kunden tryghed, når det er nødvendigt.
  • Beskrive komplekse henvendelser fra kunder til videre opgaveløsning ved specialister i second line.
  • Indgå i vagttelefonsordning med fast skiftende vagtplan (maks. hvad der svarer til 1 uge hver 4. uge)

Hvem er du

  • Du har rigtig gode kommunikationsevner (skrift og tale).
  • Du har stor interesse og viden om IT generelt.
  • Du har et service-mindset, hvor kunden er i centrum.
  • Du er ansvarsbevidst, omhyggelig og grundig i dit arbejde.
  • Du er stabil og kan arbejde struktureret og bevare overblikket, når der er travlt.
  • Du har god forretningsforståelse.
  • Du er positiv, udadvendt og en god kollega.
  • Det er en fordel, hvis du har en IT-relevant uddannelse eller erfaring fra en lignende stilling.

Hvem er vi

FlexyBox er en softwarevirksomhed placeret i Svendborg. Vi har siden 2002 udviklet og leveret totalløsninger til restaurations-, fitness-, bowling- og underholdningsbranchen. Systemerne omfatter blandt andet kasseløsning, booking af baner, borde og hold, vagtplanlægning samt fakturering og integration til eksterne økonomisystemer. Vi er i dag leverandør af nordens største bookingsystem indenfor bowlingbranchen, samtidig ekspanderer FlexyBox voldsomt, og vi leverer i dag systemer til mange restauranter og fitnesscentre på tværs af hele landet.

Vi tilbyder

Vi tilbyder en spændende arbejdsplads, hvor du vil få en bred kontaktflade med hele virksomheden og din egen kundeportefølje. En stilling, hvor du selv kan være med til at sætte dit præg på din hverdag, og hvor du får ansvar for dine egne opgaver fra dag ét. Du kommer til at arbejde i et ungt team, hvor vi har et godt arbejdsmiljø, der gør det sjovt at komme på arbejde. En arbejdsplads med udviklingsmuligheder, kun 30 min. fra Odense eller 10 min. gang fra togstationen i Svendborg.

  • En spændende hverdag med nye og forskellige opgaver.
  • Et uformelt og venskabeligt miljø.
  • Pension, sundhedsforsikring, frokostordning, fitnessordning, personaleforening, rabatordninger.
  • Løn efter kvalifikationer.

Vi beskæftiger i dag 23 mand fordelt på udvikling, kundeservice og salg. Vi tilbyder et arbejdsmiljø, der er professionelt og innovativt, hvor vi altid har fokus på at være på forkant med markedsudviklingen og kundernes behov — i en hyggelig, kollegial og uformel stemning.

Vi ansætter hurtigst muligt, så send din ansøgning og CV snarest. Vil du vide mere om stillingen, er du velkommen til at kontakte afdelingsleder Kenni Jakobsen på tlf. 70 22 48 84.

FlexyBox ApSSvendborg2019-11-28T00:00:002019-12-13T00:00:00
330130575Customer Success Manager søges til vores fitnesskunderRobot Er du vores fitnesskunders nye Customer Success Manager? Som en del af vores Customer Success afdeling bliver din fornemmeste opgave at rådgive vores kunder, og sikre at de får maksimalt udbytte af vores kasse- og bookingsystem i deres forretning. Som en del af vores Customer Success afdeling bliver din fornemmeste opgave at rådgive vores kunder. Med din flair for at arbejde fra en IT-platform, sikrer du, at vores kunder får maksimalt udbytte af vores kasse- og bookingsystem i deres forretning. Med din relevante brancheerfaring, vil du skulle møde kunderne i øjenhøjde og sætte dig ind i deres forretning og behov. Du vil ikke bare fungere som tovholder og rådgiver, men også som kundens kontaktperson, når de har brug for konkret hjælp til brug og opsætning af systemet. Derfor er det også vigtigt at du føler dig hjemme ved en computer og finder det spændende at lære nye IT-programmer at kende. Derudover vil du sammen med resten af kundeserviceafdeling tage del i de øvrige opgaver, som f.eks. bestilling af varer, on-boarding af nye kunder, oprette og vedligeholdelse af undervisningsmateriale etc. Brænder du for en stilling hvor samarbejde og kommunikation er i højsædet, og kan samtidig se dig selv i en virksomhed i rivende udvikling, vil stillingen være lige noget for dig. Du kommer til at arbejde med: Analysering af kundens forretningsbehov og hjælp til implementering af i vores IT-systemer Yde rådgivning, hjælp og support både skriftligt og telefonisk On-boarding og on-site installation af nye fitness-kunder Optimering af interne opgaver og rutiner Binde alt ovenstående sammen og herigennem skabe Customer Success for din kundeportefølje Indgå i vagttelefons ordning, med fast skiftende vagtplan. Som person er du: Løsnings- og resultatorienteret Udadvendt og har gerne erfaring med kundeservice Fleksibel og en teamplayer Analytisk og nysgerrig Selvstændig Har et service mindset hvor kunden brugeren er i centrum Krav og ønsker: Relevant brancheerfaring fra fitnessbranchen Det er et plus, men ikke et krav, hvis du har erfaring med daglig drift ledelse God forståelse for IT Evner at sætte dig hurtigt ind i nye IT-systemer Er god til at kommunikere i både skrift og tale Hvem er vi FlexyBox er en softwarevirksomhed placeret i Svendborg. Vi har siden 2002 udviklet og leveret totalløsninger til restauration, fitness, bowling og underholdningsbranchen. Systemerne omfatter blandt andet kasseløsning, booking af baner, borde og hold, vagtplanlægning samt fakturering og integration til eksterne økonomisystemer. Vi er i dag leverandør af nordens største bookingsystem indenfor bowlingbranchen, samtidig ekspandere FlexyBox voldsomt, og leverer i dag systemer til mange restauranter og fitnesscentre på tværs af hele landet. Vi tilbyder Vi tilbyder en spændende arbejdsplads, hvor du vil få en bred kontaktflade med hele virksomheden og din egen kundeportefølje. En stilling, hvor du selv kan være med til at sætte dit præg på din hverdag, og hvor du får ansvar for dine egne opgaver fra dag ét. Du kommer til at arbejde i et ungt team, hvor vi har et godt arbejdsmiljø, der gør det sjovt at komme på arbejde. En arbejdsplads med udviklingsmuligheder, kun 30 min. fra Odense eller 10 min. gang fra togstationen i Svendborg. En spændende hverdag med nye og forskellige opgaver. Et uformelt og venskabeligt miljø. Pension, sundhedsforsikring, frokostordning, fitnessordning, personaleforening, rabatordninger. Løn efter kvalifikationer. Vi beskæftiger i dag 23 mand fordelt på udvikling, kundeservice og salg. Vi tilbyder et arbejdsmiljø der er professionelt og innovativt, hvor vi altid har fokus på at være på forkant med markedsudviklingen og kundernes behov — i en hyggelig, kollegial og uformel stemning. Vi ansætter hurtigst muligt, så send din ansøgning og CV snarest. Vil du vide mere om stillingen, er du velkommen til at kontakte afdelingsleder Kenni Jakobsen på tlf. 70 22 48 84.

Er du vores fitnesskunders nye Customer Success Manager?

Som en del af vores Customer Success afdeling bliver din fornemmeste opgave at rådgive vores kunder, og sikre at de får maksimalt udbytte af vores kasse- og bookingsystem i deres forretning.

Som en del af vores Customer Success afdeling bliver din fornemmeste opgave at rådgive vores kunder. Med din flair for at arbejde fra en IT-platform, sikrer du, at vores kunder får maksimalt udbytte af vores kasse- og bookingsystem i deres forretning.

Med din relevante brancheerfaring, vil du skulle møde kunderne i øjenhøjde og sætte dig ind i deres forretning og behov. Du vil ikke bare fungere som tovholder og rådgiver, men også som kundens kontaktperson, når de har brug for konkret hjælp til brug og opsætning af systemet. Derfor er det også vigtigt at du føler dig hjemme ved en computer og finder det spændende at lære nye IT-programmer at kende.

Derudover vil du sammen med resten af kundeserviceafdeling tage del i de øvrige opgaver, som f.eks. bestilling af varer, on-boarding af nye kunder, oprette og vedligeholdelse af undervisningsmateriale etc.

Brænder du for en stilling hvor samarbejde og kommunikation er i højsædet, og kan samtidig se dig selv i en virksomhed i rivende udvikling, vil stillingen være lige noget for dig.

Du kommer til at arbejde med:

  • Analysering af kundens forretningsbehov og hjælp til implementering af i vores IT-systemer
  • Yde rådgivning, hjælp og support både skriftligt og telefonisk
  • On-boarding og on-site installation af nye fitness-kunder
  • Optimering af interne opgaver og rutiner
  • Binde alt ovenstående sammen og herigennem skabe Customer Success for din kundeportefølje
  • Indgå i vagttelefons ordning, med fast skiftende vagtplan.

Som person er du:

  • Løsnings- og resultatorienteret
  • Udadvendt og har gerne erfaring med kundeservice
  • Fleksibel og en teamplayer
  • Analytisk og nysgerrig
  • Selvstændig
  • Har et service mindset hvor kunden/brugeren er i centrum

Krav og ønsker:

  • Relevant brancheerfaring fra fitnessbranchen
  • Det er et plus, men ikke et krav, hvis du har erfaring med daglig drift/ledelse
  • God forståelse for IT
  • Evner at sætte dig hurtigt ind i nye IT-systemer
  • Er god til at kommunikere i både skrift og tale

Hvem er vi

FlexyBox er en softwarevirksomhed placeret i Svendborg. Vi har siden 2002 udviklet og leveret totalløsninger til restauration, fitness, bowling og underholdningsbranchen. Systemerne omfatter blandt andet kasseløsning, booking af baner, borde og hold, vagtplanlægning samt fakturering og integration til eksterne økonomisystemer. Vi er i dag leverandør af nordens største bookingsystem indenfor bowlingbranchen, samtidig ekspandere FlexyBox voldsomt, og leverer i dag systemer til mange restauranter og fitnesscentre på tværs af hele landet.

Vi tilbyder

Vi tilbyder en spændende arbejdsplads, hvor du vil få en bred kontaktflade med hele virksomheden og din egen kundeportefølje. En stilling, hvor du selv kan være med til at sætte dit præg på din hverdag, og hvor du får ansvar for dine egne opgaver fra dag ét. Du kommer til at arbejde i et ungt team, hvor vi har et godt arbejdsmiljø, der gør det sjovt at komme på arbejde. En arbejdsplads med udviklingsmuligheder, kun 30 min. fra Odense eller 10 min. gang fra togstationen i Svendborg.

  • En spændende hverdag med nye og forskellige opgaver.
  • Et uformelt og venskabeligt miljø.
  • Pension, sundhedsforsikring, frokostordning, fitnessordning, personaleforening, rabatordninger.
  • Løn efter kvalifikationer.

Vi beskæftiger i dag 23 mand fordelt på udvikling, kundeservice og salg. Vi tilbyder et arbejdsmiljø der er professionelt og innovativt, hvor vi altid har fokus på at være på forkant med markedsudviklingen og kundernes behov — i en hyggelig, kollegial og uformel stemning.

Vi ansætter hurtigst muligt, så send din ansøgning og CV snarest. Vil du vide mere om stillingen, er du velkommen til at kontakte afdelingsleder Kenni Jakobsen på tlf. 70 22 48 84.

FlexyBox ApSSvendborg2019-11-26T00:00:002019-12-13T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

Dedikeret medarbejder til kundeservice

SEF Nærvarme A/S

Svendborg
Serviceminded kollega søges til vores nye forretningsområde SEF Nærvarme, hvor vi tilbyder varme på abonnement Er du kendt for at yde den bedste kundeservice? Er du proaktiv og hjælper gerne dine kolleger? Og har du interesse i at hjælpe boligejere,...
Indrykket:5. december 2019
Udløbsdato:28. januar 2020

Serviceminded helpdesk-medarbejder

FlexyBox ApS

Svendborg
Har du stor IT-forståelse kombineret med interesse for kundeservice? Og har du lyst til at yde generel vejledning i grundlæggende IT for vores kunder? FlexyBox ApS søger to helpdesk-medarbejdere til vores kundeserviceafdeling. Du skal hjælpe vores k...
Indrykket:28. november 2019
Udløbsdato:13. december 2019

Customer Success Manager søges til vores fitnesskunder

FlexyBox ApS

Svendborg
Er du vores fitnesskunders nye Customer Success Manager? Som en del af vores Customer Success afdeling bliver din fornemmeste opgave at rådgive vores kunder, og sikre at de får maksimalt udbytte af vores kasse- og bookingsystem i deres forretning. S...
Indrykket:26. november 2019
Udløbsdato:13. december 2019