Storyteller til events i detailbutikker

Kunne du tænke dig at være ansigtet udadtil og repræsentere et stort brand i fødevarebranchen? Har du interesse for salg, storytelling og kontakt med forskellige mennesker? Så har vi jobbet til dig som Brandambassadør!

Vi søger freelance medarbejdere, der kan arbejde i ugerne 14, 15 og 16.Der vil dog være mulighed for at kunne starte allerede nu eller efterfølgende fortsætte i RelationMedias øvrige afdelinger, som enten smagsprøveuddeler, merchandiser eller mystery shopper. Se mere på vores hjemmeside under "Jobs".

Hos RelationMedia er vi på udkig efter energiske, dygtige og troværdige Brandambassadører, der naturligt kan gå i dialog med forbrugerne i supermarkeder og sælge brandets historie.

Du skal være menneskekender til fingerspidserne og have en indre skuespiller gemt i dig, så du kan leve dig ind i rollen som en moderne Fisker. Via dine kommunikationsevner inddrager du forbrugerne i brandets historie, værdier og kvailteter. 

Som Brandambassdør vil din opgave bestå i at skabe en unik oplevelse omkring produktet, samt formidle et konkret budskab ved hjælp af den gode historie, og derigennem øge salget af produktet. Du vil have meget kontakt med forbrugerne og være med til at inspirere dem til at lave vildt nemme, lækre og sunde retter med fisk og skaldyr.

DIN PROFIL

  • Udadvendt, imødekommende, autentisk og troværdig
  • Kan agere i rollen som en moderne fisker – med et snert af et vildt og naturligt look
  • Menneskekender til fingerspidserne 
  • Dygtig til at inddrage forbrugeren i brandets storytelling 
  • Serviceminded og kan lide at arbejde selvstændigt
  • Fleksibel i forhold til arbejdstider  
  • Har kørekort 

VI TILBYDER

  • Arbejde i ugerne 14, 15 og 16
  • 10-20 timer i ugen
  • Tilknytning til et fast ambassadørteam med grundig oplæring i brandet
  • Attraktiv løn med mulighed for bonus
  • Et alsidigt og selvstændigt job 
  • Ansvar for egne opgaver 
  • Varierende arbejdsdage, hvor to dage sjældent er ens
  • En udfordrende hverdag med kontakt til mange mennesker 
  • Ansættelse i en organisation præget af engagement, kreativitet, åbenhed og humor
  • Mulighed for freelance ansættelse i vores øvrige afdelinger

HVEM ER VI?Vi er Danmarks førende fuldservicebureau indenfor detailbranchen; shopper promotion, events og grafisk design, sales forces, merchandising og dataindsamling. Vi sidder 35 fuldtidsansatte på kontoret i Skanderborg, hvor vi arbejder med idé og konceptgenerering af events og varetager projektledelse fra A-Z. Vores fokus er at skabe positive oplevelser, der overrasker og overgår forbrugerens forventning. Herudover varetagervi hele datahåndteringsprocessen for vores kunder lige fra dataindsamlingen, datavalidering, til den endelige rapportering og visualisering af data. Sluttteligt planlægger, koordinerer, afvikler og evaluerer vi aktiviteter og events for nogle af landets største brands.

LYDER DET SOM NOGET FOR DIG?Send din ansøgning, CV og billede til job@relationmedia.dk og mærk emnefeltet ”Storyteller til events”.Da vi søger de helt rette kandidater til jobbet, vil vi allerede nu, løbende indkalde kandidater til samtale. Bemærk at stillingen er i ugerne 14, 15 og 16 - dog har vi, som nævnt, mulighed for at tilbyde dig øvrige jobs i RelationMedia.Har du spørgsmål til jobbet, er du velkommen til at kontakte os.


Du har ikke vedlagt dokumenter til din ansøgning. Klik på 'OK' knappen nedenfor for at sende din ansøgning alligevel, eller klik på knappen "Annuller" og vedhæft dokumenter, før du sender din ansøgning igen.

Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

329942275Phoenix-b18ad47212019-01-14T00:00:00Storyteller til events i detailbutikker

Kunne du tænke dig at være ansigtet udadtil og repræsentere et stort brand i fødevarebranchen? Har du interesse for salg, storytelling og kontakt med forskellige mennesker? Så har vi jobbet til dig som Brandambassadør!

Vi søger freelance medarbejdere, der kan arbejde i ugerne 14, 15 og 16.Der vil dog være mulighed for at kunne starte allerede nu eller efterfølgende fortsætte i RelationMedias øvrige afdelinger, som enten smagsprøveuddeler, merchandiser eller mystery shopper. Se mere på vores hjemmeside under "Jobs".

Hos RelationMedia er vi på udkig efter energiske, dygtige og troværdige Brandambassadører, der naturligt kan gå i dialog med forbrugerne i supermarkeder og sælge brandets historie.

Du skal være menneskekender til fingerspidserne og have en indre skuespiller gemt i dig, så du kan leve dig ind i rollen som en moderne Fisker. Via dine kommunikationsevner inddrager du forbrugerne i brandets historie, værdier og kvailteter. 

Som Brandambassdør vil din opgave bestå i at skabe en unik oplevelse omkring produktet, samt formidle et konkret budskab ved hjælp af den gode historie, og derigennem øge salget af produktet. Du vil have meget kontakt med forbrugerne og være med til at inspirere dem til at lave vildt nemme, lækre og sunde retter med fisk og skaldyr.

DIN PROFIL

  • Udadvendt, imødekommende, autentisk og troværdig
  • Kan agere i rollen som en moderne fisker – med et snert af et vildt og naturligt look
  • Menneskekender til fingerspidserne 
  • Dygtig til at inddrage forbrugeren i brandets storytelling 
  • Serviceminded og kan lide at arbejde selvstændigt
  • Fleksibel i forhold til arbejdstider  
  • Har kørekort 

VI TILBYDER

  • Arbejde i ugerne 14, 15 og 16
  • 10-20 timer i ugen
  • Tilknytning til et fast ambassadørteam med grundig oplæring i brandet
  • Attraktiv løn med mulighed for bonus
  • Et alsidigt og selvstændigt job 
  • Ansvar for egne opgaver 
  • Varierende arbejdsdage, hvor to dage sjældent er ens
  • En udfordrende hverdag med kontakt til mange mennesker 
  • Ansættelse i en organisation præget af engagement, kreativitet, åbenhed og humor
  • Mulighed for freelance ansættelse i vores øvrige afdelinger

HVEM ER VI?Vi er Danmarks førende fuldservicebureau indenfor detailbranchen; shopper promotion, events og grafisk design, sales forces, merchandising og dataindsamling. Vi sidder 35 fuldtidsansatte på kontoret i Skanderborg, hvor vi arbejder med idé og konceptgenerering af events og varetager projektledelse fra A-Z. Vores fokus er at skabe positive oplevelser, der overrasker og overgår forbrugerens forventning. Herudover varetagervi hele datahåndteringsprocessen for vores kunder lige fra dataindsamlingen, datavalidering, til den endelige rapportering og visualisering af data. Sluttteligt planlægger, koordinerer, afvikler og evaluerer vi aktiviteter og events for nogle af landets største brands.

LYDER DET SOM NOGET FOR DIG?Send din ansøgning, CV og billede til job@relationmedia.dk og mærk emnefeltet ”Storyteller til events”.Da vi søger de helt rette kandidater til jobbet, vil vi allerede nu, løbende indkalde kandidater til samtale. Bemærk at stillingen er i ugerne 14, 15 og 16 - dog har vi, som nævnt, mulighed for at tilbyde dig øvrige jobs i RelationMedia.Har du spørgsmål til jobbet, er du velkommen til at kontakte os.

Kunne du tænke dig at være ansigtet udadtil og repræsentere et stort brand i fødevarebranchen? Har du interesse for salg, storytelling og kontakt med forskellige mennesker? Så har vi jobbet til dig som Brandambassadør! Vi søger freelance medarbejdere, der kan arbejde i ugerne 14, 15 og 16.Der vil dog være mulighed for at kunne starte allerede nu eller efterfølgende fortsætte i RelationMedias øvrige afdelinger, som enten smagsprøveuddeler, merchandiser eller mystery shopper. Se mere på vores hjemmeside under Jobs . Hos RelationMedia er vi på udkig efter energiske, dygtige og troværdige Brandambassadører, der naturligt kan gå i dialog med forbrugerne i supermarkeder og sælge brandets historie. Du skal være menneskekender til fingerspidserne og have en indre skuespiller gemt i dig, så du kan leve dig ind i rollen som en moderne Fisker. Via dine kommunikationsevner inddrager du forbrugerne i brandets historie, værdier og kvailteter. Som Brandambassdør vil din opgave bestå i at skabe en unik oplevelse omkring produktet, samt formidle et konkret budskab ved hjælp af den gode historie, og derigennem øge salget af produktet. Du vil have meget kontakt med forbrugerne og være med til at inspirere dem til at lave vildt nemme, lækre og sunde retter med fisk og skaldyr. DIN PROFIL Udadvendt, imødekommende, autentisk og troværdig Kan agere i rollen som en moderne fisker med et snert af et vildt og naturligt look Menneskekender til fingerspidserne Dygtig til at inddrage forbrugeren i brandets storytelling Serviceminded og kan lide at arbejde selvstændigt Fleksibel i forhold til arbejdstider Har kørekort VI TILBYDER Arbejde i ugerne 14, 15 og 16 10-20 timer i ugen Tilknytning til et fast ambassadørteam med grundig oplæring i brandet Attraktiv løn med mulighed for bonus Et alsidigt og selvstændigt job Ansvar for egne opgaver Varierende arbejdsdage, hvor to dage sjældent er ens En udfordrende hverdag med kontakt til mange mennesker Ansættelse i en organisation præget af engagement, kreativitet, åbenhed og humor Mulighed for freelance ansættelse i vores øvrige afdelinger HVEM ER VI?Vi er Danmarks førende fuldservicebureau indenfor detailbranchen shopper promotion, events og grafisk design, sales forces, merchandising og dataindsamling. Vi sidder 35 fuldtidsansatte på kontoret i Skanderborg, hvor vi arbejder med idé og konceptgenerering af events og varetager projektledelse fra A-Z. Vores fokus er at skabe positive oplevelser, der overrasker og overgår forbrugerens forventning. Herudover varetagervi hele datahåndteringsprocessen for vores kunder lige fra dataindsamlingen, datavalidering, til den endelige rapportering og visualisering af data. Sluttteligt planlægger, koordinerer, afvikler og evaluerer vi aktiviteter og events for nogle af landets største brands. LYDER DET SOM NOGET FOR DIG?Send din ansøgning, CV og billede til job@relationmedia.dk og mærk emnefeltet Storyteller til events .Da vi søger de helt rette kandidater til jobbet, vil vi allerede nu, løbende indkalde kandidater til samtale. Bemærk at stillingen er i ugerne 14, 15 og 16 - dog har vi, som nævnt, mulighed for at tilbyde dig øvrige jobs i RelationMedia.Har du spørgsmål til jobbet, er du velkommen til at kontakte os.11Jobnetb18ad472100000000000aDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2019-03-11T00:00:0000010EuropaDanmarkSjælland & øerStorkøbenhavnHøje-Taastrup3435280RELATIONMEDIA A/S11Godthåbsvej 792630TaastrupDKDanmark0
job@relationmedia.dkDKDanmarkDKDanmark
7Deltid46Permanent693862JobNet493046049304601000https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=b18ad472https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=b18ad472https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=b18ad472&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=b18ad472&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonhttps://static.matchwork.com/company/logo/DK/ORS/SoMe/Salg_marketing_og_kommunikation/Salg/4.jpgØnsker du et spændende job som Kundeservicemedarbejder? Hos RELATIONMEDIA A/S tilbyder vi arbejdsplads med fokus på den enkelte medarbejder.12008001Dansk3Læse/ tale913230Kundeservicemedarbejder2Salg360114089Louise Graversenjob@relationmedia.dkDKDanmarkDKDanmark329947628Legelandsvært - medarbejdere til HerlevRobot Er du vores nye superhelt, som sikrer, at både små og store gæster får en uforglemmelig oplevelse. Du tager hånd om vores gæster gennem hurtig og god service. Du arbejder også i køkkenet, med servering og holder legelandet fint og rent. Og som festvært sikrer du, at vores fester bliver i verdensklasse. Det her er med andre ord det perfekte ekstrajob som hen ad vejen kan føre til avancement mod stillinger med større ansvar. Du arbejder som ekstramedarbejder, oftest i weekenderne og på helligdage. Dine kvalifikationer For at matche denne stilling er det en fordel tidligere at have arbejdet inden for service- eller restaurationsbranchen, gerne med køkkenerfaring. Erhvervserfaring er ikke et krav, men vi søger en medarbejder med den rigtige attitude, som er positiv som person, og som trives med at arbejde i et højt tempo. Du skal være selvkørende, kunne håndtere stressede situationer og være struktureret og grundig i dit arbejde. Sammen med dine kolleger skal du arbejde med fokus på at yde den bedste service. Sidst, men ikke mindst elsker du kontakten med gæster og stræber altid efter at overgå gæstens forventninger! Hvad tilbyder Leos Dejlige kolleger Varierede arbejdsopgaver Intern uddannelse Karriemuligheder Om os Leos Legeland er Nordens største og mest besøgte legelandskæde. Selskabet er inde i en ekspanderende fase og forventer at åbne 6-8 nye legeland om året. Målet er 50 legeland i 2019. Da selskabet startede i 2006, ville grundlæggerne skabe et mødested for familier med fokus på leg og bevægelse. Det er mere aktuelt en nogensinde før, idet rapporter fra WHO viser, at børn rører sig for lidt i dag. Selskabets fremgang bygger på et stærkt koncept med leg, sjov og bevægelse for hele familien med sikkerhed, renlighed og service i centrum. Ansøg her vi glæder os til at høre fra dig. https: emp.jobylon.com applications jobs 26281 create

Er du vores nye superhelt, som sikrer, at både små og store gæster får en uforglemmelig oplevelse. Du tager hånd om vores gæster gennem hurtig og god service. Du arbejder også i køkkenet, med servering og holder legelandet fint og rent.

'Og som festvært sikrer du, at vores fester bliver i verdensklasse. Det her er med andre ord det perfekte ekstrajob – som hen ad vejen kan føre til avancement mod stillinger med større ansvar. Du arbejder som ekstramedarbejder, oftest i weekenderne og på helligdage.

Dine kvalifikationer

For at matche denne stilling er det en fordel tidligere at have arbejdet inden for service- eller restaurationsbranchen, gerne med køkkenerfaring. Erhvervserfaring er ikke et krav, men vi søger en medarbejder med den rigtige attitude, som er positiv som person, og som trives med at arbejde i et højt tempo.

Du skal være selvkørende, kunne håndtere stressede situationer og være struktureret og grundig i dit arbejde. Sammen med dine kolleger skal du arbejde med fokus på at yde den bedste service. Sidst, men ikke mindst elsker du kontakten med gæster og stræber altid efter at overgå gæstens forventninger!

Hvad tilbyder Leos

  • Dejlige kolleger
  • Varierede arbejdsopgaver
  • Intern uddannelse
  • Karriemuligheder

Om os

Leos Legeland er Nordens største og mest besøgte legelandskæde. Selskabet er inde i en ekspanderende fase og forventer at åbne 6-8 nye legeland om året. Målet er 50 legeland i 2019. Da selskabet startede i 2006, ville grundlæggerne skabe et mødested for familier med fokus på leg og bevægelse.

Det er mere aktuelt en nogensinde før, idet rapporter fra WHO viser, at børn rører sig for lidt i dag. Selskabets fremgang bygger på et stærkt koncept med leg, sjov og bevægelse for hele familien med sikkerhed, renlighed og service i centrum.

Ansøg her – vi glæder os til at høre fra dig.

https://emp.jobylon.com/applications/jobs/26281/create/

Leos Legeland HerlevHerlev2019-01-23T00:00:002019-03-20T00:00:00
329944222UDBUDSKOORDINATOR/KUNDESERVICEMEDARBEJDERRobot Med stærke kompetencer inden for håndtering af offentlige udbud Virksomhedsbeskrivelse:Kebomed er blandt de førende inden for markedsføring af hospitalsudstyr til det danske sundhedsvæsen. Virksomheden omsætter for mere end 90 mio. kr. årligt og beskæftiger i dag omkring 25 dedikerede medarbejdere i Danmark og i alt 100 i Europa. Det fælles værdigrundlag hviler på begreber som ansvarlighed, engagement, faglighed og troværdighed. Stillingsbeskrivelse:Du kommer til at arbejde tæt sammen med tre dedikerede kollegaer, som i dag også er tilknyttet kundeservice. Du får en meget alsidig stilling, hvor kundeservice er et centralt element, men hvor du i perioder også vil bruge op mod halvdelen af din tid på at arbejde med offentlige udbud. Den resterende tid bruges på at servicere kunder og til tider også dine kollegaer i marken. Et af dine vigtigste fokusområder er således håndtering af offentlige udbud. På baggrund af din erfaring inden for udbud og handel med offentlige kunder, løfter du opgaverne inden for området. Du står derfor - i samarbejde med den produktansvarlige - for udfærdigelse og afgivelse af tilbud på de offentlige udbud, som er et område i stadig vækst. I relation til kundeservice kommer du til at sidde med en bred pallette af opgaver som f.eks. ordrebehandling, kunde- og vareoprettelser. I det daglige kommer du også til at disponere og genbestille varer samt kalkulere priser. Du er medvirkende til at effektivisere indkøbsprocessen og opdatere stamdata i systemet. Da du følger ordren fra den oprettes til den leveres hos kunden, er det naturligt for dig, løbende at følge op på pris og leveringstider på igangværende ordrer og samtidig holde kunden orienteret. Egenskaber:Du er en struktureret og detaljeorienteret person, der både er selvstændigt arbejdende, initiativrig og samtidig meget ansvarsbevidst med dit arbejde. Du er en god holdspiller, der sætter en ære i at yde en god kundeservice, og som samtidig er positiv og glad. Du tager gerne initiativ og er foretagsom. Du tilbydes:At blive en del af et motiveret team, der arbejder godt sammen i en spændende danskejet virksomhed, som er beskæftiget inden for et fremtidssikret fagområde. Sprogkundskaber IT:Du er flydende i dansk og engelsk i skrift og tale og har du et godt kendskab til de skandinaviske sprog, er det en fordel. Du er en erfaren bruger af IT, der har godt kendskab til MS Office pakken. Har du kendskab til AX12 er det en fordel. Løn:Du får en fast løn, der modsvarer dine kvalifikationer, deltager i fælles bonusordning samt pensions- og sundhedsordning. Der er mulighed for deltagelse i frokostordning. Erhvervserfaring:Du har erfaring fra lignende stilling, hvor du har arbejdet med offentlige kunder og derfor har siddet med offentlige udbud. Samtidig har du givetvis også har haft både kunde- og leverandørkontakt. Uddannelser:Der stilles ingen specielle krav til din uddannelsesmæssige baggrund.

Med stærke kompetencer inden for håndtering af offentlige udbud

Virksomhedsbeskrivelse:
Kebomed er blandt de førende inden for markedsføring af hospitalsudstyr til det danske sundhedsvæsen. Virksomheden omsætter for mere end 90 mio. kr. årligt og beskæftiger i dag omkring 25 dedikerede medarbejdere i Danmark og i alt 100 i Europa. Det fælles værdigrundlag hviler på begreber som ansvarlighed, engagement, faglighed og troværdighed.

Stillingsbeskrivelse:
Du kommer til at arbejde tæt sammen med tre dedikerede kollegaer, som i dag også er tilknyttet kundeservice. 

Du får en meget alsidig stilling, hvor kundeservice er et centralt element, men hvor du i perioder også vil bruge op mod halvdelen af din tid på at arbejde med offentlige udbud. Den resterende tid bruges på at servicere kunder og til tider også dine kollegaer i marken. 

Et af dine vigtigste fokusområder er således håndtering af offentlige udbud. På baggrund af din erfaring inden for udbud og handel med offentlige kunder, løfter du opgaverne inden for området. Du står derfor - i samarbejde med den produktansvarlige - for udfærdigelse og afgivelse af tilbud på de offentlige udbud, som er et område i stadig vækst. 

I relation til kundeservice kommer du til at sidde med en bred pallette af opgaver som f.eks. ordrebehandling, kunde- og vareoprettelser. I det daglige kommer du også til at disponere og genbestille varer samt kalkulere priser. 

Du er medvirkende til at effektivisere indkøbsprocessen og opdatere stamdata i systemet. Da du følger ordren fra den oprettes til den leveres hos kunden, er det naturligt for dig, løbende at følge op på pris og leveringstider på igangværende ordrer og samtidig holde kunden orienteret. 

Egenskaber:
Du er en struktureret og detaljeorienteret person, der både er selvstændigt arbejdende, initiativrig og samtidig meget ansvarsbevidst med dit arbejde. Du er en god holdspiller, der sætter en ære i at yde en god kundeservice, og som samtidig er positiv og glad. Du tager gerne initiativ og er foretagsom.

Du tilbydes:
At blive en del af et motiveret team, der arbejder godt sammen i en spændende danskejet virksomhed, som er beskæftiget inden for et fremtidssikret fagområde.

Sprogkundskaber / IT:
Du er flydende i dansk og engelsk i skrift og tale og har du et godt kendskab til de skandinaviske sprog, er det en fordel. 

Du er en erfaren bruger af IT, der har godt kendskab til MS Office pakken. Har du kendskab til AX12 er det en fordel.

Løn:
Du får en fast løn, der modsvarer dine kvalifikationer, deltager i fælles bonusordning samt pensions- og sundhedsordning. Der er mulighed for deltagelse i frokostordning.

Erhvervserfaring:
Du har erfaring fra lignende stilling, hvor du har arbejdet med offentlige kunder og derfor har siddet med offentlige udbud. Samtidig har du givetvis også har haft både kunde- og leverandørkontakt.

Uddannelser:
Der stilles ingen specielle krav til din uddannelsesmæssige baggrund.

PROFILPARTNERS ApSGlostrup2019-01-17T00:00:002019-03-14T00:00:00
329944034Salg og Servicemedarbejder til legetøjsvirksomhedRobot MM Action søger en servicemedarbejder med gåpåmod og drive. En som forstår at kunder er vigtige og service derfor skal være i top! Vil du være en del af et energisk team, hvor vi med en blanding af leg, nysgerrighed og engagement, skaber glade kunder? Så er det dig MM Action søger. Med nye kunder hver dag, ny stor butik, udvidelse til Sverige, og mange nye produkter, må vi endnu engang udvide bemandingen. Derfor søger vi en servicemedarbejder, til at sikre den gode kundeoplevelse. I MM Action har vi et bredt sortiment af underholdningsprodukter lige fra spændende børnesenge til el biler, trampoliner, droner, fjernstyrede biler m.m. Dine arbejdsopgaver vil være følgende: Passe butikken: Ekspedere kunder Fylde op Holde varer og hylder rene og ordentlige Skifte udstilling efter sæson Opstille udstillinger Administration: Svare telefoner Svare emails Fragthåndtering Service og support, også via chat RMA-sager Ordrehåndtering Værkstedet: Moduludskiftning på elbiler, løbehjul og lign. Lager: Hjælpe til med at plukke varer Varebestilling Derudover div. forefaldende arbejde, for at få hverdagen til at glide for alle. Du vil med andre ord, komme til at arbejde med alle aspekter i virksomheden, dog med nogle primære arbejdsopgaver og ansvarsområder. Faglige kvalifikationer: Du skal have interesse for og kendskab til el-køretøjer, fjernstyrede produkter eller benzinkøretøjer. Du har måske en knallert MC bil du skruer lidt på. Eller du kender Ohms lov, og ved hvordan man betjener et multimeter. Du har måske en kontorfaglig uddannelse, eller en HF HG. Du er vant til at arbejde ved en computer, og er hurtig til at skrive på tastaturet. Dig som person: Ansvarsbevidst og pligtopfyldende: Du er mødestabil, energisk og du mener ligesom os andre, at vi hjælper hvor der er behov. Du forstår at en utilfreds kunde sjældent kommer igen, så du gør hvad du kan for at få glade kunder. Empatisk: Du er glad og smilende, og kan sætte dig ind i, når en kunde en sjælden gang bliver frustreret over at have modtaget en forkert, eller en defekt vare, som fragtmanden måske har kastet med, og barnet har fødselsdag i morgen. Derfor gør du alt hvad du kan for at løse situationen for kunden. Nysgerrig: Du sætter en ære i at vide alt om alle vores produkter, så du kan svare på kundernes spørgsmål. Dette vil give kunderne et godt grundlag for at træffe deres valg, og samtidig vil det fremme ekspeditionen, så den næste kunde ikke skal vente længere end nødvendigt. Vi er en stor virksomhed, med få ansatte, så vi løber til tider meget stærkt. Du skal derfor kunne lide at have travlt, og kunne håndtere stressede situationer. Du er god til at bevare overblikket over opgaver og kunder, og kan dermed prioritere mellem opgaverne, eller kunderne. Du skal tale og skrive flydende dansk, og gerne svensk. Straffeattest skal forevises ved samtale. Vi tilbyder En spændende arbejdsdag fyldt med personlige og faglige udfordringer Et uformelt og positivt arbejdsmiljø med dygtige og erfarne medarbejdere Rig mulighed for at være med til at præge din hverdag Tiltrædelsesdato: Hurtigst muligt Vi holder samtaler løbende, og vil ansætte, når vi har fundet den rette kandidat. Send ansøgningen til Personalechef Dennis Larsen, MM Action, Alfarvejen 57, Osted, 4320 Lejre, eller mail til job@mmaction.dk Har du spørgsmål, kan du kontakte Dennis Larsen på 91531747

MM Action søger en servicemedarbejder med gåpåmod og drive. En som forstår at kunder er vigtige og service derfor skal være i top!

Vil du være en del af et energisk team, hvor vi med en blanding af leg, nysgerrighed og engagement, skaber glade kunder? Så er det dig MM Action søger.

Med nye kunder hver dag, ny stor butik, udvidelse til Sverige, og mange nye produkter, må vi endnu engang udvide bemandingen.

Derfor søger vi en servicemedarbejder, til at sikre den gode kundeoplevelse.

I MM Action har vi et bredt sortiment af underholdningsprodukter lige fra spændende børnesenge til el biler, trampoliner, droner, fjernstyrede biler m.m.

Dine arbejdsopgaver vil være følgende:

  • Passe butikken:
    • Ekspedere kunder
    • Fylde op
    • Holde varer og hylder rene og ordentlige
    • Skifte udstilling efter sæson
    • Opstille udstillinger
  •  Administration:
    • Svare telefoner
    • Svare emails
    • Fragthåndtering
    • Service og support, også via chat
    • RMA-sager
    • Ordrehåndtering
  • Værkstedet:
    • Moduludskiftning på elbiler, løbehjul og lign.
  • Lager:
    • Hjælpe til med at plukke varer
    • Varebestilling

Derudover div. forefaldende arbejde, for at få hverdagen til at glide for alle.

Du vil med andre ord, komme til at arbejde med alle aspekter i virksomheden, dog med nogle primære arbejdsopgaver og ansvarsområder.

Faglige kvalifikationer:

Du skal have interesse for og kendskab til el-køretøjer, fjernstyrede produkter eller benzinkøretøjer. Du har måske en knallert/MC/bil du skruer lidt på. Eller du kender Ohms lov, og ved hvordan man betjener et multimeter.

Du har måske en kontorfaglig uddannelse, eller en HF/HG.

Du er vant til at arbejde ved en computer, og er hurtig til at skrive på tastaturet.

Dig som person:

Ansvarsbevidst og pligtopfyldende:

Du er mødestabil, energisk og du mener ligesom os andre, at vi hjælper hvor der er behov. Du forstår at en utilfreds kunde sjældent kommer igen, så du gør hvad du kan for at få glade kunder.

Empatisk:

Du er glad og smilende, og kan sætte dig ind i, når en kunde en sjælden gang bliver frustreret over at have modtaget en forkert, eller en defekt vare, som fragtmanden måske har kastet med, og barnet har fødselsdag i morgen. Derfor gør du alt hvad du kan for at løse situationen for kunden.

Nysgerrig:

Du sætter en ære i at vide alt om alle vores produkter, så du kan svare på kundernes spørgsmål. Dette vil give kunderne et godt grundlag for at træffe deres valg, og samtidig vil det fremme ekspeditionen, så den næste kunde ikke skal vente længere end nødvendigt.

Vi er en stor virksomhed, med få ansatte, så vi løber til tider meget stærkt. Du skal derfor kunne lide at have travlt, og kunne håndtere stressede situationer. Du er god til at bevare overblikket over opgaver og kunder, og kan dermed prioritere mellem opgaverne, eller kunderne.

Du skal tale og skrive flydende dansk, og gerne svensk.

Straffeattest skal forevises ved samtale.

Vi tilbyder

  • En spændende arbejdsdag fyldt med personlige og faglige udfordringer
  • Et uformelt og positivt arbejdsmiljø med dygtige og erfarne medarbejdere
  • Rig mulighed for at være med til at præge din hverdag

Tiltrædelsesdato: Hurtigst muligt

Vi holder samtaler løbende, og vil ansætte, når vi har fundet den rette kandidat.

Send ansøgningen til Personalechef Dennis Larsen, MM Action, Alfarvejen 57, Osted, 4320 Lejre, eller mail til job@mmaction.dk

Har du spørgsmål, kan du kontakte Dennis Larsen på 91531747

MM Action ApSLejre2019-01-17T00:00:002019-03-18T00:00:00
329942321Storyteller til events i detailbutikkerRobot Kunne du tænke dig at være ansigtet udadtil og repræsentere et stort brand i fødevarebranchen? Har du interesse for salg, storytelling og kontakt med forskellige mennesker? Så har vi jobbet til dig som Brandambassadør! Vi søger freelance medarbejdere, der kan arbejde i ugerne 14, 15 og 16.Der vil dog være mulighed for at kunne starte allerede nu eller efterfølgende fortsætte i RelationMedias øvrige afdelinger, som enten smagsprøveuddeler, merchandiser eller mystery shopper. Se mere på vores hjemmeside under Jobs . Hos RelationMedia er vi på udkig efter energiske, dygtige og troværdige Brandambassadører, der naturligt kan gå i dialog med forbrugerne i supermarkeder og sælge brandets historie. Du skal være menneskekender til fingerspidserne og have en indre skuespiller gemt i dig, så du kan leve dig ind i rollen som en moderne Fisker. Via dine kommunikationsevner inddrager du forbrugerne i brandets historie, værdier og kvailteter. Som Brandambassdør vil din opgave bestå i at skabe en unik oplevelse omkring produktet, samt formidle et konkret budskab ved hjælp af den gode historie, og derigennem øge salget af produktet. Du vil have meget kontakt med forbrugerne og være med til at inspirere dem til at lave vildt nemme, lækre og sunde retter med fisk og skaldyr. DIN PROFIL Udadvendt, imødekommende, autentisk og troværdig Kan agere i rollen som en moderne fisker med et snert af et vildt og naturligt look Menneskekender til fingerspidserne Dygtig til at inddrage forbrugeren i brandets storytelling Serviceminded og kan lide at arbejde selvstændigt Fleksibel i forhold til arbejdstider Har kørekort VI TILBYDER Arbejde i ugerne 14, 15 og 16 10-20 timer i ugen Tilknytning til et fast ambassadørteam med grundig oplæring i brandet Attraktiv løn med mulighed for bonus Et alsidigt og selvstændigt job Ansvar for egne opgaver Varierende arbejdsdage, hvor to dage sjældent er ens En udfordrende hverdag med kontakt til mange mennesker Ansættelse i en organisation præget af engagement, kreativitet, åbenhed og humor Mulighed for freelance ansættelse i vores øvrige afdelinger HVEM ER VI?Vi er Danmarks førende fuldservicebureau indenfor detailbranchen shopper promotion, events og grafisk design, sales forces, merchandising og dataindsamling. Vi sidder 35 fuldtidsansatte på kontoret i Skanderborg, hvor vi arbejder med idé og konceptgenerering af events og varetager projektledelse fra A-Z. Vores fokus er at skabe positive oplevelser, der overrasker og overgår forbrugerens forventning. Herudover varetagervi hele datahåndteringsprocessen for vores kunder lige fra dataindsamlingen, datavalidering, til den endelige rapportering og visualisering af data. Sluttteligt planlægger, koordinerer, afvikler og evaluerer vi aktiviteter og events for nogle af landets største brands. LYDER DET SOM NOGET FOR DIG?Send din ansøgning, CV og billede til job@relationmedia.dk og mærk emnefeltet Storyteller til events .Da vi søger de helt rette kandidater til jobbet, vil vi allerede nu, løbende indkalde kandidater til samtale. Bemærk at stillingen er i ugerne 14, 15 og 16 - dog har vi, som nævnt, mulighed for at tilbyde dig øvrige jobs i RelationMedia.Har du spørgsmål til jobbet, er du velkommen til at kontakte os.

Kunne du tænke dig at være ansigtet udadtil og repræsentere et stort brand i fødevarebranchen? Har du interesse for salg, storytelling og kontakt med forskellige mennesker? Så har vi jobbet til dig som Brandambassadør!

Vi søger freelance medarbejdere, der kan arbejde i ugerne 14, 15 og 16.Der vil dog være mulighed for at kunne starte allerede nu eller efterfølgende fortsætte i RelationMedias øvrige afdelinger, som enten smagsprøveuddeler, merchandiser eller mystery shopper. Se mere på vores hjemmeside under "Jobs".

Hos RelationMedia er vi på udkig efter energiske, dygtige og troværdige Brandambassadører, der naturligt kan gå i dialog med forbrugerne i supermarkeder og sælge brandets historie.

Du skal være menneskekender til fingerspidserne og have en indre skuespiller gemt i dig, så du kan leve dig ind i rollen som en moderne Fisker. Via dine kommunikationsevner inddrager du forbrugerne i brandets historie, værdier og kvailteter. 

Som Brandambassdør vil din opgave bestå i at skabe en unik oplevelse omkring produktet, samt formidle et konkret budskab ved hjælp af den gode historie, og derigennem øge salget af produktet. Du vil have meget kontakt med forbrugerne og være med til at inspirere dem til at lave vildt nemme, lækre og sunde retter med fisk og skaldyr.

DIN PROFIL

  • Udadvendt, imødekommende, autentisk og troværdig
  • Kan agere i rollen som en moderne fisker – med et snert af et vildt og naturligt look
  • Menneskekender til fingerspidserne 
  • Dygtig til at inddrage forbrugeren i brandets storytelling 
  • Serviceminded og kan lide at arbejde selvstændigt
  • Fleksibel i forhold til arbejdstider  
  • Har kørekort 

VI TILBYDER

  • Arbejde i ugerne 14, 15 og 16
  • 10-20 timer i ugen
  • Tilknytning til et fast ambassadørteam med grundig oplæring i brandet
  • Attraktiv løn med mulighed for bonus
  • Et alsidigt og selvstændigt job 
  • Ansvar for egne opgaver 
  • Varierende arbejdsdage, hvor to dage sjældent er ens
  • En udfordrende hverdag med kontakt til mange mennesker 
  • Ansættelse i en organisation præget af engagement, kreativitet, åbenhed og humor
  • Mulighed for freelance ansættelse i vores øvrige afdelinger

HVEM ER VI?Vi er Danmarks førende fuldservicebureau indenfor detailbranchen; shopper promotion, events og grafisk design, sales forces, merchandising og dataindsamling. Vi sidder 35 fuldtidsansatte på kontoret i Skanderborg, hvor vi arbejder med idé og konceptgenerering af events og varetager projektledelse fra A-Z. Vores fokus er at skabe positive oplevelser, der overrasker og overgår forbrugerens forventning. Herudover varetagervi hele datahåndteringsprocessen for vores kunder lige fra dataindsamlingen, datavalidering, til den endelige rapportering og visualisering af data. Sluttteligt planlægger, koordinerer, afvikler og evaluerer vi aktiviteter og events for nogle af landets største brands.

LYDER DET SOM NOGET FOR DIG?Send din ansøgning, CV og billede til job@relationmedia.dk og mærk emnefeltet ”Storyteller til events”.Da vi søger de helt rette kandidater til jobbet, vil vi allerede nu, løbende indkalde kandidater til samtale. Bemærk at stillingen er i ugerne 14, 15 og 16 - dog har vi, som nævnt, mulighed for at tilbyde dig øvrige jobs i RelationMedia.Har du spørgsmål til jobbet, er du velkommen til at kontakte os.

RELATIONMEDIA A/SRoskilde2019-01-14T00:00:002019-03-11T00:00:00
329936526Finsktalende Kundeservicemedarbejder - EksportmarkederRobot Finsktalende Kundeservicemedarbejder Eksportmarkeder For Plastmo A S søger vi en dygtig kundeservicemedarbejder, der kan og vil yde en førsteklasses kundeservice fra ordre til levering fortrinsvis til finske kunder. Det er derfor et ubetinget krav, at du taler og skriver flydende finsk. Stillingen: Du vil blive en del af et stærkt internationalt kundeserviceteam, der sammen med engagerede kolleger servicerer kunder i Norden, Baltikum, Japan og Europa. Sammen med kompetente og tekniske velfunderede kolleger servicerer du interne og eksterne kunder på en engageret måde, som gør, at der opstår langvarige relationer. Kundeserviceafdelingen har et tæt samarbejde med marketing- og salgsafdelingen, hvorfor du via din fleksible indstilling deltager i opgaveløsninger på tværs af afdelingerne. Plastmo A S har hovedkontor i Ringsted, og er en del af den internationale koncern ACO. Der er ca. 60 ansatte i Ringsted og knap 4000 i hele koncernen. Du kan læse mere om Plastmo A S på www.plastmo.dk Højt serviceniveau Som kundeservicemedarbejder er det din første prioritet at vejlede og supportere kunder via telefon og e-mail, samt sikre at alle ordrer behandles på den mest effektive måde. Dit overblik og din sans for detaljen sikrer, at alle leverancer stemmer med de korrekte produkter, kvantiteter, priser, sted og dato for levering. Primære opgaver: Ordrehåndtering og telefonservice til kunder, forhandlere og samarbejdspartnere Udregning af tilbud samt opfølgning Mersalg gennem god servicering og teknisk rådgivning Løbende optimering af arbejdsprocesser Servicering og ordrebehandling til datterselskaber i Norge Polen Vedligehold af CRM database Intern assistance ved opdatering og oversættelse af marketing materiale Booking af transporter Diverse ad hoc opgaver Erfaring: Du har flere års erfaring med kundeservice fra lignende stilling. Du har en god forretningsforståelse og forstår at finde løsninger i en travl hverdag. Gode sprogkundskaber i svensk og engelsk er en stor fordel Profil: Du taler og skriver flydende finsk, og det er desuden en fordel hvis du kan begå dig på dansk, svensk og eller engelsk Du ved, at kunden er det primære aktiv Du er lydhør og har en god diplomatisk sans Du er detaljeorienteret og har fokus på deadlines Du kan bevare overblikket, når det går stærkt Du tænder på kundeservice og en travl hverdag Du er meget selvstændigt arbejdende og evner at tage initiativer for at styrke kontakt og samarbejde med eksisterende forhandlere Du tilbydes en fast stilling med gode ansættelse vilkår, herunder kantineordning og pension, i en organisation der har fokus på et godt arbejdsklima og medarbejderudvikling gennem en åben og ærlig dialog. Ansøgningerne håndteres af PEEQ, og du bedes derfor venligst sende din begrundede ansøgning og CV med foto i til nedenstående e-mail, mærket Finsk Kundeservice - Plastmo . Vi gør opmærksom på, at der holdes samtaler løbende, hvorfor stillingen kan være besat inden annoncens udløb. Ansøgning og evt. spørgsmål vedr. stillingen, stiles til Partner Helle Dybdahl-Eriksen, tlf. 22 30 52 90 e-mail helle@peeq.dk Om Peeq: Peeq er et rekrutteringsbureau med særligt fokus på rekruttering, search selection samt vikarløsninger. I Peeq arbejder vi ud fra en seriøs og helhjertet platform der sikrer et unikt match 360 grader rundt. Hos Peeq får du altid dedikeret og professionel sparring, uanset om du er kandidat eller kunde.

Finsktalende Kundeservicemedarbejder – Eksportmarkeder

For Plastmo A/S søger vi en dygtig kundeservicemedarbejder, der kan og vil yde en førsteklasses kundeservice fra ordre til levering fortrinsvis til finske kunder. Det er derfor et ubetinget krav, at du taler og skriver flydende finsk.

Stillingen:

Du vil blive en del af et stærkt internationalt kundeserviceteam, der sammen med engagerede kolleger servicerer kunder i Norden, Baltikum, Japan og Europa.

Sammen med kompetente og tekniske velfunderede kolleger servicerer du interne og eksterne kunder på en  engageret  måde, som gør, at der opstår langvarige relationer. Kundeserviceafdelingen har et tæt samarbejde med marketing- og salgsafdelingen, hvorfor du via din fleksible indstilling deltager i opgaveløsninger på tværs af afdelingerne.

Plastmo A/S har hovedkontor i Ringsted, og er en del af den internationale koncern ACO. Der er ca. 60 ansatte i Ringsted og knap 4000 i hele koncernen.

Du kan læse mere om Plastmo A/Swww.plastmo.dk

Højt serviceniveau
Som kundeservicemedarbejder er det din første prioritet at vejlede og supportere kunder via telefon og e-mail, samt sikre at alle ordrer behandles på den mest effektive måde. Dit overblik og din sans for detaljen sikrer, at alle leverancer stemmer med de korrekte produkter, kvantiteter, priser, sted og dato for levering.

Primære opgaver:

  • Ordrehåndtering og telefonservice til kunder, forhandlere og samarbejdspartnere
  • Udregning af tilbud samt opfølgning
  • Mersalg gennem god servicering og teknisk rådgivning
  • Løbende optimering af arbejdsprocesser
  • Servicering og ordrebehandling til datterselskaber i Norge & Polen
  • Vedligehold af CRM database
  • Intern assistance ved opdatering og oversættelse af marketing materiale
  • Booking af transporter
  • Diverse ad hoc opgaver

Erfaring:

Du har flere års erfaring med kundeservice fra lignende stilling.

Du har en god forretningsforståelse og forstår at finde løsninger i en travl hverdag.

Gode sprogkundskaber i svensk og engelsk er en stor fordel

Profil:

  • Du taler og skriver flydende finsk, og det er desuden en fordel hvis du kan begå dig på dansk, svensk og/eller engelsk
  • Du ved, at kunden er det primære aktiv
  • Du er lydhør og har en god diplomatisk sans
  • Du er detaljeorienteret og har fokus på deadlines
  • Du kan bevare overblikket, når det går stærkt
  • Du tænder på kundeservice og en travl hverdag
  • Du er meget selvstændigt arbejdende og evner at tage initiativer for at styrke kontakt og samarbejde med eksisterende forhandlere

Du tilbydes en fast stilling med gode ansættelse vilkår, herunder kantineordning og pension, i en organisation der har fokus på et godt arbejdsklima og medarbejderudvikling gennem en åben og ærlig dialog.

Ansøgningerne håndteres af PEEQ,  og du bedes derfor venligst sende din begrundede ansøgning og CV med foto i til nedenstående e-mail, mærket  ”Finsk Kundeservice - Plastmo”.

Vi gør opmærksom på, at der holdes samtaler løbende, hvorfor stillingen kan være besat inden annoncens udløb.

Ansøgning og evt. spørgsmål vedr. stillingen, stiles til Partner Helle Dybdahl-Eriksen, tlf. 22 30 52 90 – e-mail helle@peeq.dk

Om Peeq:

Peeq er et rekrutteringsbureau med særligt fokus på rekruttering, search & selection samt vikarløsninger. I Peeq arbejder vi ud fra en seriøs og helhjertet platform der sikrer et unikt match 360 grader rundt. Hos Peeq får du altid dedikeret og professionel sparring, uanset om du er kandidat eller kunde.

PEEQ ApSRingsted2019-01-28T00:00:002019-03-05T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

Legelandsvært - medarbejdere til Herlev

Leos Legeland Herlev

Herlev
Er du vores nye superhelt, som sikrer, at både små og store gæster får en uforglemmelig oplevelse. Du tager hånd om vores gæster gennem hurtig og god service. Du arbejder også i køkkenet, med servering og holder legelandet fint og rent. Og som festv...
Indrykket:23. januar 2019
Udløbsdato:20. marts 2019

UDBUDSKOORDINATOR/KUNDESERVICEMEDARBEJDER

PROFILPARTNERS ApS

Glostrup
Med stærke kompetencer inden for håndtering af offentlige udbud Virksomhedsbeskrivelse:Kebomed er blandt de førende inden for markedsføring af hospitalsudstyr til det danske sundhedsvæsen. Virksomheden omsætter for mere end 90 mio. kr. årligt og bes...
Indrykket:17. januar 2019
Udløbsdato:14. marts 2019

Salg og Servicemedarbejder til legetøjsvirksomhed

MM Action ApS

Lejre
MM Action søger en servicemedarbejder med gåpåmod og drive. En som forstår at kunder er vigtige og service derfor skal være i top! Vil du være en del af et energisk team, hvor vi med en blanding af leg, nysgerrighed og engagement, skaber glade kunde...
Indrykket:17. januar 2019
Udløbsdato:18. marts 2019

Storyteller til events i detailbutikker

RELATIONMEDIA A/S

Roskilde
Kunne du tænke dig at være ansigtet udadtil og repræsentere et stort brand i fødevarebranchen? Har du interesse for salg, storytelling og kontakt med forskellige mennesker? Så har vi jobbet til dig som Brandambassadør! Vi søger freelance medarbejder...
Indrykket:14. januar 2019
Udløbsdato:11. marts 2019

Finsktalende Kundeservicemedarbejder - Eksportmarkeder

PEEQ ApS

Ringsted
Finsktalende Kundeservicemedarbejder Eksportmarkeder For Plastmo A S søger vi en dygtig kundeservicemedarbejder, der kan og vil yde en førsteklasses kundeservice fra ordre til levering fortrinsvis til finske kunder. Det er derfor et ubetinget krav, ...
Indrykket:28. januar 2019
Udløbsdato:5. marts 2019