Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Storyteller til events i detailbutikker

Kunne du tænke dig at være ansigtet udadtil og repræsentere et stort brand i fødevarebranchen? Har du interesse for salg, storytelling og kontakt med forskellige mennesker? Så har vi jobbet til dig som Brandambassadør!

Vi søger freelance medarbejdere, der kan arbejde i ugerne 14, 15 og 16.Der vil dog være mulighed for at kunne starte allerede nu eller efterfølgende fortsætte i RelationMedias øvrige afdelinger, som enten smagsprøveuddeler, merchandiser eller mystery shopper. Se mere på vores hjemmeside under "Jobs".

Hos RelationMedia er vi på udkig efter energiske, dygtige og troværdige Brandambassadører, der naturligt kan gå i dialog med forbrugerne i supermarkeder og sælge brandets historie.

Du skal være menneskekender til fingerspidserne og have en indre skuespiller gemt i dig, så du kan leve dig ind i rollen som en moderne Fisker. Via dine kommunikationsevner inddrager du forbrugerne i brandets historie, værdier og kvailteter. 

Som Brandambassdør vil din opgave bestå i at skabe en unik oplevelse omkring produktet, samt formidle et konkret budskab ved hjælp af den gode historie, og derigennem øge salget af produktet. Du vil have meget kontakt med forbrugerne og være med til at inspirere dem til at lave vildt nemme, lækre og sunde retter med fisk og skaldyr.

DIN PROFIL

  • Udadvendt, imødekommende, autentisk og troværdig
  • Kan agere i rollen som en moderne fisker – med et snert af et vildt og naturligt look
  • Menneskekender til fingerspidserne 
  • Dygtig til at inddrage forbrugeren i brandets storytelling 
  • Serviceminded og kan lide at arbejde selvstændigt
  • Fleksibel i forhold til arbejdstider  
  • Har kørekort 

VI TILBYDER

  • Arbejde i ugerne 14, 15 og 16
  • 10-20 timer i ugen
  • Tilknytning til et fast ambassadørteam med grundig oplæring i brandet
  • Attraktiv løn med mulighed for bonus
  • Et alsidigt og selvstændigt job 
  • Ansvar for egne opgaver 
  • Varierende arbejdsdage, hvor to dage sjældent er ens
  • En udfordrende hverdag med kontakt til mange mennesker 
  • Ansættelse i en organisation præget af engagement, kreativitet, åbenhed og humor
  • Mulighed for freelance ansættelse i vores øvrige afdelinger

HVEM ER VI?Vi er Danmarks førende fuldservicebureau indenfor detailbranchen; shopper promotion, events og grafisk design, sales forces, merchandising og dataindsamling. Vi sidder 35 fuldtidsansatte på kontoret i Skanderborg, hvor vi arbejder med idé og konceptgenerering af events og varetager projektledelse fra A-Z. Vores fokus er at skabe positive oplevelser, der overrasker og overgår forbrugerens forventning. Herudover varetagervi hele datahåndteringsprocessen for vores kunder lige fra dataindsamlingen, datavalidering, til den endelige rapportering og visualisering af data. Sluttteligt planlægger, koordinerer, afvikler og evaluerer vi aktiviteter og events for nogle af landets største brands.

LYDER DET SOM NOGET FOR DIG?Send din ansøgning, CV og billede til job@relationmedia.dk og mærk emnefeltet ”Storyteller til events”.Da vi søger de helt rette kandidater til jobbet, vil vi allerede nu, løbende indkalde kandidater til samtale. Bemærk at stillingen er i ugerne 14, 15 og 16 - dog har vi, som nævnt, mulighed for at tilbyde dig øvrige jobs i RelationMedia.Har du spørgsmål til jobbet, er du velkommen til at kontakte os.


Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

329942328Phoenix-569af16812019-01-14T00:00:00Storyteller til events i detailbutikker

Kunne du tænke dig at være ansigtet udadtil og repræsentere et stort brand i fødevarebranchen? Har du interesse for salg, storytelling og kontakt med forskellige mennesker? Så har vi jobbet til dig som Brandambassadør!

Vi søger freelance medarbejdere, der kan arbejde i ugerne 14, 15 og 16.Der vil dog være mulighed for at kunne starte allerede nu eller efterfølgende fortsætte i RelationMedias øvrige afdelinger, som enten smagsprøveuddeler, merchandiser eller mystery shopper. Se mere på vores hjemmeside under "Jobs".

Hos RelationMedia er vi på udkig efter energiske, dygtige og troværdige Brandambassadører, der naturligt kan gå i dialog med forbrugerne i supermarkeder og sælge brandets historie.

Du skal være menneskekender til fingerspidserne og have en indre skuespiller gemt i dig, så du kan leve dig ind i rollen som en moderne Fisker. Via dine kommunikationsevner inddrager du forbrugerne i brandets historie, værdier og kvailteter. 

Som Brandambassdør vil din opgave bestå i at skabe en unik oplevelse omkring produktet, samt formidle et konkret budskab ved hjælp af den gode historie, og derigennem øge salget af produktet. Du vil have meget kontakt med forbrugerne og være med til at inspirere dem til at lave vildt nemme, lækre og sunde retter med fisk og skaldyr.

DIN PROFIL

  • Udadvendt, imødekommende, autentisk og troværdig
  • Kan agere i rollen som en moderne fisker – med et snert af et vildt og naturligt look
  • Menneskekender til fingerspidserne 
  • Dygtig til at inddrage forbrugeren i brandets storytelling 
  • Serviceminded og kan lide at arbejde selvstændigt
  • Fleksibel i forhold til arbejdstider  
  • Har kørekort 

VI TILBYDER

  • Arbejde i ugerne 14, 15 og 16
  • 10-20 timer i ugen
  • Tilknytning til et fast ambassadørteam med grundig oplæring i brandet
  • Attraktiv løn med mulighed for bonus
  • Et alsidigt og selvstændigt job 
  • Ansvar for egne opgaver 
  • Varierende arbejdsdage, hvor to dage sjældent er ens
  • En udfordrende hverdag med kontakt til mange mennesker 
  • Ansættelse i en organisation præget af engagement, kreativitet, åbenhed og humor
  • Mulighed for freelance ansættelse i vores øvrige afdelinger

HVEM ER VI?Vi er Danmarks førende fuldservicebureau indenfor detailbranchen; shopper promotion, events og grafisk design, sales forces, merchandising og dataindsamling. Vi sidder 35 fuldtidsansatte på kontoret i Skanderborg, hvor vi arbejder med idé og konceptgenerering af events og varetager projektledelse fra A-Z. Vores fokus er at skabe positive oplevelser, der overrasker og overgår forbrugerens forventning. Herudover varetagervi hele datahåndteringsprocessen for vores kunder lige fra dataindsamlingen, datavalidering, til den endelige rapportering og visualisering af data. Sluttteligt planlægger, koordinerer, afvikler og evaluerer vi aktiviteter og events for nogle af landets største brands.

LYDER DET SOM NOGET FOR DIG?Send din ansøgning, CV og billede til job@relationmedia.dk og mærk emnefeltet ”Storyteller til events”.Da vi søger de helt rette kandidater til jobbet, vil vi allerede nu, løbende indkalde kandidater til samtale. Bemærk at stillingen er i ugerne 14, 15 og 16 - dog har vi, som nævnt, mulighed for at tilbyde dig øvrige jobs i RelationMedia.Har du spørgsmål til jobbet, er du velkommen til at kontakte os.

2019-03-12T00:50:44.623 Kunne du tænke dig at være ansigtet udadtil og repræsentere et stort brand i fødevarebranchen? Har du interesse for salg, storytelling og kontakt med forskellige mennesker? Så har vi jobbet til dig som Brandambassadør! Vi søger freelance medarbejdere, der kan arbejde i ugerne 14, 15 og 16.Der vil dog være mulighed for at kunne starte allerede nu eller efterfølgende fortsætte i RelationMedias øvrige afdelinger, som enten smagsprøveuddeler, merchandiser eller mystery shopper. Se mere på vores hjemmeside under Jobs . Hos RelationMedia er vi på udkig efter energiske, dygtige og troværdige Brandambassadører, der naturligt kan gå i dialog med forbrugerne i supermarkeder og sælge brandets historie. Du skal være menneskekender til fingerspidserne og have en indre skuespiller gemt i dig, så du kan leve dig ind i rollen som en moderne Fisker. Via dine kommunikationsevner inddrager du forbrugerne i brandets historie, værdier og kvailteter. Som Brandambassdør vil din opgave bestå i at skabe en unik oplevelse omkring produktet, samt formidle et konkret budskab ved hjælp af den gode historie, og derigennem øge salget af produktet. Du vil have meget kontakt med forbrugerne og være med til at inspirere dem til at lave vildt nemme, lækre og sunde retter med fisk og skaldyr. DIN PROFIL Udadvendt, imødekommende, autentisk og troværdig Kan agere i rollen som en moderne fisker med et snert af et vildt og naturligt look Menneskekender til fingerspidserne Dygtig til at inddrage forbrugeren i brandets storytelling Serviceminded og kan lide at arbejde selvstændigt Fleksibel i forhold til arbejdstider Har kørekort VI TILBYDER Arbejde i ugerne 14, 15 og 16 10-20 timer i ugen Tilknytning til et fast ambassadørteam med grundig oplæring i brandet Attraktiv løn med mulighed for bonus Et alsidigt og selvstændigt job Ansvar for egne opgaver Varierende arbejdsdage, hvor to dage sjældent er ens En udfordrende hverdag med kontakt til mange mennesker Ansættelse i en organisation præget af engagement, kreativitet, åbenhed og humor Mulighed for freelance ansættelse i vores øvrige afdelinger HVEM ER VI?Vi er Danmarks førende fuldservicebureau indenfor detailbranchen shopper promotion, events og grafisk design, sales forces, merchandising og dataindsamling. Vi sidder 35 fuldtidsansatte på kontoret i Skanderborg, hvor vi arbejder med idé og konceptgenerering af events og varetager projektledelse fra A-Z. Vores fokus er at skabe positive oplevelser, der overrasker og overgår forbrugerens forventning. Herudover varetagervi hele datahåndteringsprocessen for vores kunder lige fra dataindsamlingen, datavalidering, til den endelige rapportering og visualisering af data. Sluttteligt planlægger, koordinerer, afvikler og evaluerer vi aktiviteter og events for nogle af landets største brands. LYDER DET SOM NOGET FOR DIG?Send din ansøgning, CV og billede til job@relationmedia.dk og mærk emnefeltet Storyteller til events .Da vi søger de helt rette kandidater til jobbet, vil vi allerede nu, løbende indkalde kandidater til samtale. Bemærk at stillingen er i ugerne 14, 15 og 16 - dog har vi, som nævnt, mulighed for at tilbyde dig øvrige jobs i RelationMedia.Har du spørgsmål til jobbet, er du velkommen til at kontakte os.11Jobnet569af168100000000000IDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2019-03-11T00:00:0000010EuropaDanmarkSjælland & øerSydsjælland inkl. MønNæstved3435333RELATIONMEDIA A/S11Godthåbsvej 794700NæstvedDKDanmark0
job@relationmedia.dkDKDanmarkDKDanmark
7Deltid46Permanent693790JobNet493043549304351000https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=569af168https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=569af168https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=569af168&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=569af168&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonhttps://static.matchwork.com/company/logo/DK/ORS/SoMe/Salg_marketing_og_kommunikation/Salg/6.jpgStoryteller til events i detailbutikker12008001Dansk3Læse/ tale913230Kundeservicemedarbejder2Salg360114142Louise Graversenjob@relationmedia.dkDKDanmarkDKDanmark330125141Kundeservice med flair for Elektronik og IT søges til spændende E-Handelsvirksomhed i vækst.Robot Jobannonce Salgsassistent Kundeservicemedarbejder Raasdal Trading ApS søger fuldtidsmedarbejder til kundeservice, salg og support på mail og telefon. Virksomheden Raasdal Trading ApS er en mindre virksomhed, med 14 fastansatte medarbejdere, i et ungt team. Virksomheden lever af at importere elektronik fra Østen og sælge videre direkte til forbrugere i hele Europa, gennem hjemmesider som www.ice-shop.dk, www.cinema-shop.dk, www.nexuscctv.de, www.lumeri.de mfl. Virksomheden er i dag aktiv med salg via hjemmesider i Danmark, Norge, Sverige, Holland, Tyskland, Østrig, Italien, Frankrig og Belgien. Jobbeskrivelse Som kundeservice- og supportmedarbejder hos Raasdal Trading ApS, vil dit primære ansvarsområde være besvarelse af kundehenvendelser via. Mail Zendesk og Telefon. Besvarelse foregår på Dansk (Norden) og på Engelsk (resten af Europa), med maskinoversættelser til hjælp. Ud over den basale kundeservicefunktion, vil du være involveret i relevante relaterede processer, som f.eks. indkøb, logistik, reklamation og support. Profil Vi søger en medarbejder som arbejder godt selvstændigt, og som er glad for at have ansvarsområder og er villig til at give det ekstra som kræves i pressede situationer, for at holde styr på egen afdeling. Vi søger en medarbejder som har talent for at give den absolut bedste kundeservice. En som kan sætte sig ind i kundens behov, og sørge for at de får en uovertruffen behandling, fra start til slut. Ansøgningsfordele Sådan får du vores opmærksomhed! Opfylder du nogen af disse punkter, bør du tydeligt gøre opmærksom på det i din ansøgning. De er dog ikke et krav for at ansøge, men vil gøre dig mere attraktiv for os. Du har flair for Elektronik og IT Du er flydende i Engelsk både i skrift og i tale. Du har erfaring med kundeservice eller salg af elektronik-produkter Du har erfaring med Office-pakken, i særlig grad med Excel. Du har erfaring med Magento, eller lign. hjemmesidesystem Du har erfaring med E-Conomics, eller lign. ERP Økonomisystem Du har større eller mindre forståelse for Svensk Norsk Tysk Fransk Hollandsk Finsk eller andre sprog. Hvad tilbyder vi? Vi tilbyder et selvstændigt og ansvarsfuldt job, på en lille dynamisk arbejdsplads, hvor du får ansvar for og kontrol over - din egen hverdag, med mulighed for fleksible arbejdstimer mødetider. Derudover fantastiske kollegaer og en fordelagtig frokostordning. Ansøgning Besvarelse Startdato Ansøgning og henvendelse kun på mail til job@raasdal.dk Telefonisk kontakt eller personlig henvendelse på adressen frabedes. Når du sender din ansøgning til os, beder vi dig gøre følgende Skriv i emnet Ansøgning som Salgsassistent Kundeservicemedarbejder Vedhæft dit CV og din skriftlige ansøgning som enten PDF eller Word dokument. I selve mailen, behøver du ikke skrive noget. Alle ansøgere vil modtage en modtagelsesbekræftelse. Men efter udløb af ansøgningsfrist vil vi kun kontakte ansøgere som kommer i betragtning til samtale. Startdato er hurtigst muligt men vi venter gerne på den rette medarbejder.

Jobannonce – Salgsassistent / Kundeservicemedarbejder

Raasdal Trading ApS søger fuldtidsmedarbejder til kundeservice, salg og support på mail og telefon.

Virksomheden

Raasdal Trading ApS er en mindre virksomhed, med 14 fastansatte medarbejdere, i et ungt team. Virksomheden lever af at importere elektronik fra Østen og sælge videre direkte til forbrugere i hele Europa, gennem hjemmesider som www.ice-shop.dk, www.cinema-shop.dk, www.nexuscctv.de, www.lumeri.de mfl. Virksomheden er i dag aktiv med salg via hjemmesider i Danmark, Norge, Sverige, Holland, Tyskland, Østrig, Italien, Frankrig og Belgien.

Jobbeskrivelse

Som kundeservice- og supportmedarbejder hos Raasdal Trading ApS, vil dit primære ansvarsområde være besvarelse af kundehenvendelser via. Mail / Zendesk og Telefon. Besvarelse foregår på Dansk (Norden) og på Engelsk (resten af Europa), med maskinoversættelser til hjælp.

Ud over den basale kundeservicefunktion, vil du være involveret i relevante relaterede processer, som f.eks. indkøb, logistik, reklamation og support.

Profil

Vi søger en medarbejder som arbejder godt selvstændigt, og som er glad for at have ansvarsområder og er villig til at give det ekstra som kræves i pressede situationer, for at holde styr på egen afdeling.

Vi søger en medarbejder som har talent for at give den absolut bedste kundeservice. En som kan sætte sig ind i kundens behov, og sørge for at de får en uovertruffen behandling, fra start til slut.

Ansøgningsfordele – Sådan får du vores opmærksomhed!

Opfylder du nogen af disse punkter, bør du tydeligt gøre opmærksom på det i din ansøgning. De er dog ikke et krav for at ansøge, men vil gøre dig mere attraktiv for os.

  • Du har flair for Elektronik og IT
  • Du er flydende i Engelsk både i skrift og i tale.
  • Du har erfaring med kundeservice eller salg af elektronik-produkter
  • Du har erfaring med Office-pakken, i særlig grad med Excel.
  • Du har erfaring med Magento, eller lign. hjemmesidesystem
  • Du har erfaring med E-Conomics, eller lign. ERP/Økonomisystem
  • Du har større eller mindre forståelse for Svensk / Norsk / Tysk / Fransk / Hollandsk / Finsk eller andre sprog.

Hvad tilbyder vi?

Vi tilbyder et selvstændigt og ansvarsfuldt job, på en lille dynamisk arbejdsplads, hvor du får ansvar for – og kontrol over - din egen hverdag, med mulighed for fleksible arbejdstimer / mødetider. Derudover fantastiske kollegaer og en fordelagtig frokostordning.           

Ansøgning / Besvarelse / Startdato

Ansøgning og henvendelse kun på mail til job@raasdal.dk … Telefonisk kontakt eller personlig henvendelse på adressen frabedes.

Når du sender din ansøgning til os, beder vi dig gøre følgende;

  • Skriv i emnet ”Ansøgning som Salgsassistent / Kundeservicemedarbejder”
  • Vedhæft dit CV og din skriftlige ansøgning som enten PDF eller Word dokument.
  • I selve mailen, behøver du ikke skrive noget.

Alle ansøgere vil modtage en modtagelsesbekræftelse. Men efter udløb af ansøgningsfrist vil vi kun kontakte ansøgere som kommer i betragtning til samtale.

Startdato er hurtigst muligt – men vi venter gerne på den rette medarbejder.

RAASDAL TRADING ApSSorø2019-11-15T00:00:002019-12-31T00:00:00
330130282Finnish & Danish Speaking Customer Service Adviser (50% work at home)Robot Location: Køge, Denmark (Approx 50 work at home possibility) Info: Finnish Danish is required for this job Start: As soon as possible Duration: Permanent job (Fulltime) Language: Finnish Danish Work Permit: All applicants must have work permit for Denmark Experience: More than 1 year of Customer Service Adviser experience required On behalf of our customer, which is an international company, Work Supply is seeking a Customer Service Adviser. Your job will be to provide excellent customer IT-support and take care of their problems from beginning to end. About you as our Customer Service Adviser:Effective and precise when communicating with customersIndependent and solution orientedDetail oriented and capable of handling complex problemsStable and punctualFluent in Finnish Danish Interviews will be conducted currently, therefore please mail your CV to:ak@worksupply.dk as soon as possible (Job ID 19656)

Location: Køge, Denmark (Approx 50% work at home possibility)

Info: Finnish & Danish is required for this job

Start: As soon as possible

Duration: Permanent job (Fulltime)

Language: Finnish & Danish

Work Permit: All applicants must have work permit for Denmark

Experience: More than 1 year of Customer Service Adviser experience required

On behalf of our customer, which is an international company, Work Supply is seeking a Customer Service Adviser. Your job will be to provide excellent customer IT-support and take care of their problems from beginning to end.

About you as our Customer Service Adviser:
Effective and precise when communicating with customers
Independent and solution oriented
Detail oriented and capable of handling complex problems
Stable and punctual
Fluent in Finnish & Danish

Interviews will be conducted currently, therefore please mail your CV to:
ak@worksupply.dk as soon as possible (Job ID 19656)

Work Supply IVSKøge2019-11-25T00:00:002020-01-20T00:00:00
330125759Finnish & Danish Speaking Customer Service AdviserRobot Your opportunity to move to Copenhagen Denmark! Location: Køge, Denmark Info: Finnish Danish is required for this job Start: As soon as possible Duration: Permanent job (Fulltime) Language: Finnish Danish Work Permit: All applicants must have work permit for Denmark Experience: More than 1 year of Customer Service Adviser experience required On behalf of our customer, which is an international company, Work Supply is seeking a Customer Service Adviser. Your job will be to provide excellent customer IT-support and take care of their problems from beginning to end. About you as our Customer Service Adviser: Effective and precise when communicating with customers Independent and solution oriented Detail oriented and capable of handling complex problems Stable and punctual Fluent in Finnish Danish Interviews will be conducted currently, therefore please mail your CV to: ak@worksupply.dk as soon as possible (Job ID 19653)

Your opportunity to move to Copenhagen/Denmark!

Location: Køge, Denmark

Info: Finnish & Danish is required for this job

Start: As soon as possible

Duration: Permanent job (Fulltime)

Language: Finnish & Danish

Work Permit: All applicants must have work permit for Denmark

Experience: More than 1 year of Customer Service Adviser experience required

On behalf of our customer, which is an international company, Work Supply is seeking a Customer Service Adviser. Your job will be to provide excellent customer IT-support and take care of their problems from beginning to end.

About you as our Customer Service Adviser:

  • Effective and precise when communicating with customers
  • Independent and solution oriented
  • Detail oriented and capable of handling complex problems
  • Stable and punctual
  • Fluent in Finnish & Danish

Interviews will be conducted currently, therefore please mail your CV to:

ak@worksupply.dk as soon as possible (Job ID 19653)

Work Supply IVSRoskilde2019-11-16T00:00:002020-01-11T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

Kundeservice med flair for Elektronik og IT søges til spændende E-Handelsvirksomhed i vækst.

RAASDAL TRADING ApS

Sorø
Jobannonce Salgsassistent Kundeservicemedarbejder Raasdal Trading ApS søger fuldtidsmedarbejder til kundeservice, salg og support på mail og telefon. Virksomheden Raasdal Trading ApS er en mindre virksomhed, med 14 fastansatte medarbejdere, i et ung...
Indrykket:15. november 2019
Udløbsdato:31. december 2019

Finnish & Danish Speaking Customer Service Adviser (50% work at home)

Work Supply IVS

Køge
Location: Køge, Denmark (Approx 50 work at home possibility) Info: Finnish Danish is required for this job Start: As soon as possible Duration: Permanent job (Fulltime) Language: Finnish Danish Work Permit: All applicants must have work permit for D...
Indrykket:25. november 2019
Udløbsdato:20. januar 2020

Finnish & Danish Speaking Customer Service Adviser

Work Supply IVS

Roskilde
Your opportunity to move to Copenhagen Denmark! Location: Køge, Denmark Info: Finnish Danish is required for this job Start: As soon as possible Duration: Permanent job (Fulltime) Language: Finnish Danish Work Permit: All applicants must have work p...
Indrykket:16. november 2019
Udløbsdato:11. januar 2020