Storyteller til events i detailbutikker

Kunne du tænke dig at være ansigtet udadtil og repræsentere et stort brand i fødevarebranchen? Har du interesse for salg, storytelling og kontakt med forskellige mennesker? Så har vi jobbet til dig som Brandambassadør!

Vi søger freelance medarbejdere, der kan arbejde i ugerne 14, 15 og 16.Der vil dog være mulighed for at kunne starte allerede nu eller efterfølgende fortsætte i RelationMedias øvrige afdelinger, som enten smagsprøveuddeler, merchandiser eller mystery shopper. Se mere på vores hjemmeside under "Jobs".

Hos RelationMedia er vi på udkig efter energiske, dygtige og troværdige Brandambassadører, der naturligt kan gå i dialog med forbrugerne i supermarkeder og sælge brandets historie.

Du skal være menneskekender til fingerspidserne og have en indre skuespiller gemt i dig, så du kan leve dig ind i rollen som en moderne Fisker. Via dine kommunikationsevner inddrager du forbrugerne i brandets historie, værdier og kvailteter. 

Som Brandambassdør vil din opgave bestå i at skabe en unik oplevelse omkring produktet, samt formidle et konkret budskab ved hjælp af den gode historie, og derigennem øge salget af produktet. Du vil have meget kontakt med forbrugerne og være med til at inspirere dem til at lave vildt nemme, lækre og sunde retter med fisk og skaldyr.

DIN PROFIL

  • Udadvendt, imødekommende, autentisk og troværdig
  • Kan agere i rollen som en moderne fisker – med et snert af et vildt og naturligt look
  • Menneskekender til fingerspidserne 
  • Dygtig til at inddrage forbrugeren i brandets storytelling 
  • Serviceminded og kan lide at arbejde selvstændigt
  • Fleksibel i forhold til arbejdstider  
  • Har kørekort 

VI TILBYDER

  • Arbejde i ugerne 14, 15 og 16
  • 10-20 timer i ugen
  • Tilknytning til et fast ambassadørteam med grundig oplæring i brandet
  • Attraktiv løn med mulighed for bonus
  • Et alsidigt og selvstændigt job 
  • Ansvar for egne opgaver 
  • Varierende arbejdsdage, hvor to dage sjældent er ens
  • En udfordrende hverdag med kontakt til mange mennesker 
  • Ansættelse i en organisation præget af engagement, kreativitet, åbenhed og humor
  • Mulighed for freelance ansættelse i vores øvrige afdelinger

HVEM ER VI?Vi er Danmarks førende fuldservicebureau indenfor detailbranchen; shopper promotion, events og grafisk design, sales forces, merchandising og dataindsamling. Vi sidder 35 fuldtidsansatte på kontoret i Skanderborg, hvor vi arbejder med idé og konceptgenerering af events og varetager projektledelse fra A-Z. Vores fokus er at skabe positive oplevelser, der overrasker og overgår forbrugerens forventning. Herudover varetagervi hele datahåndteringsprocessen for vores kunder lige fra dataindsamlingen, datavalidering, til den endelige rapportering og visualisering af data. Sluttteligt planlægger, koordinerer, afvikler og evaluerer vi aktiviteter og events for nogle af landets største brands.

LYDER DET SOM NOGET FOR DIG?Send din ansøgning, CV og billede til job@relationmedia.dk og mærk emnefeltet ”Storyteller til events”.Da vi søger de helt rette kandidater til jobbet, vil vi allerede nu, løbende indkalde kandidater til samtale. Bemærk at stillingen er i ugerne 14, 15 og 16 - dog har vi, som nævnt, mulighed for at tilbyde dig øvrige jobs i RelationMedia.Har du spørgsmål til jobbet, er du velkommen til at kontakte os.


Du har ikke vedlagt dokumenter til din ansøgning. Klik på 'OK' knappen nedenfor for at sende din ansøgning alligevel, eller klik på knappen "Annuller" og vedhæft dokumenter, før du sender din ansøgning igen.

Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

329942339Phoenix-7db7a2ab12019-01-14T00:00:00Storyteller til events i detailbutikker

Kunne du tænke dig at være ansigtet udadtil og repræsentere et stort brand i fødevarebranchen? Har du interesse for salg, storytelling og kontakt med forskellige mennesker? Så har vi jobbet til dig som Brandambassadør!

Vi søger freelance medarbejdere, der kan arbejde i ugerne 14, 15 og 16.Der vil dog være mulighed for at kunne starte allerede nu eller efterfølgende fortsætte i RelationMedias øvrige afdelinger, som enten smagsprøveuddeler, merchandiser eller mystery shopper. Se mere på vores hjemmeside under "Jobs".

Hos RelationMedia er vi på udkig efter energiske, dygtige og troværdige Brandambassadører, der naturligt kan gå i dialog med forbrugerne i supermarkeder og sælge brandets historie.

Du skal være menneskekender til fingerspidserne og have en indre skuespiller gemt i dig, så du kan leve dig ind i rollen som en moderne Fisker. Via dine kommunikationsevner inddrager du forbrugerne i brandets historie, værdier og kvailteter. 

Som Brandambassdør vil din opgave bestå i at skabe en unik oplevelse omkring produktet, samt formidle et konkret budskab ved hjælp af den gode historie, og derigennem øge salget af produktet. Du vil have meget kontakt med forbrugerne og være med til at inspirere dem til at lave vildt nemme, lækre og sunde retter med fisk og skaldyr.

DIN PROFIL

  • Udadvendt, imødekommende, autentisk og troværdig
  • Kan agere i rollen som en moderne fisker – med et snert af et vildt og naturligt look
  • Menneskekender til fingerspidserne 
  • Dygtig til at inddrage forbrugeren i brandets storytelling 
  • Serviceminded og kan lide at arbejde selvstændigt
  • Fleksibel i forhold til arbejdstider  
  • Har kørekort 

VI TILBYDER

  • Arbejde i ugerne 14, 15 og 16
  • 10-20 timer i ugen
  • Tilknytning til et fast ambassadørteam med grundig oplæring i brandet
  • Attraktiv løn med mulighed for bonus
  • Et alsidigt og selvstændigt job 
  • Ansvar for egne opgaver 
  • Varierende arbejdsdage, hvor to dage sjældent er ens
  • En udfordrende hverdag med kontakt til mange mennesker 
  • Ansættelse i en organisation præget af engagement, kreativitet, åbenhed og humor
  • Mulighed for freelance ansættelse i vores øvrige afdelinger

HVEM ER VI?Vi er Danmarks førende fuldservicebureau indenfor detailbranchen; shopper promotion, events og grafisk design, sales forces, merchandising og dataindsamling. Vi sidder 35 fuldtidsansatte på kontoret i Skanderborg, hvor vi arbejder med idé og konceptgenerering af events og varetager projektledelse fra A-Z. Vores fokus er at skabe positive oplevelser, der overrasker og overgår forbrugerens forventning. Herudover varetagervi hele datahåndteringsprocessen for vores kunder lige fra dataindsamlingen, datavalidering, til den endelige rapportering og visualisering af data. Sluttteligt planlægger, koordinerer, afvikler og evaluerer vi aktiviteter og events for nogle af landets største brands.

LYDER DET SOM NOGET FOR DIG?Send din ansøgning, CV og billede til job@relationmedia.dk og mærk emnefeltet ”Storyteller til events”.Da vi søger de helt rette kandidater til jobbet, vil vi allerede nu, løbende indkalde kandidater til samtale. Bemærk at stillingen er i ugerne 14, 15 og 16 - dog har vi, som nævnt, mulighed for at tilbyde dig øvrige jobs i RelationMedia.Har du spørgsmål til jobbet, er du velkommen til at kontakte os.

Kunne du tænke dig at være ansigtet udadtil og repræsentere et stort brand i fødevarebranchen? Har du interesse for salg, storytelling og kontakt med forskellige mennesker? Så har vi jobbet til dig som Brandambassadør! Vi søger freelance medarbejdere, der kan arbejde i ugerne 14, 15 og 16.Der vil dog være mulighed for at kunne starte allerede nu eller efterfølgende fortsætte i RelationMedias øvrige afdelinger, som enten smagsprøveuddeler, merchandiser eller mystery shopper. Se mere på vores hjemmeside under Jobs . Hos RelationMedia er vi på udkig efter energiske, dygtige og troværdige Brandambassadører, der naturligt kan gå i dialog med forbrugerne i supermarkeder og sælge brandets historie. Du skal være menneskekender til fingerspidserne og have en indre skuespiller gemt i dig, så du kan leve dig ind i rollen som en moderne Fisker. Via dine kommunikationsevner inddrager du forbrugerne i brandets historie, værdier og kvailteter. Som Brandambassdør vil din opgave bestå i at skabe en unik oplevelse omkring produktet, samt formidle et konkret budskab ved hjælp af den gode historie, og derigennem øge salget af produktet. Du vil have meget kontakt med forbrugerne og være med til at inspirere dem til at lave vildt nemme, lækre og sunde retter med fisk og skaldyr. DIN PROFIL Udadvendt, imødekommende, autentisk og troværdig Kan agere i rollen som en moderne fisker med et snert af et vildt og naturligt look Menneskekender til fingerspidserne Dygtig til at inddrage forbrugeren i brandets storytelling Serviceminded og kan lide at arbejde selvstændigt Fleksibel i forhold til arbejdstider Har kørekort VI TILBYDER Arbejde i ugerne 14, 15 og 16 10-20 timer i ugen Tilknytning til et fast ambassadørteam med grundig oplæring i brandet Attraktiv løn med mulighed for bonus Et alsidigt og selvstændigt job Ansvar for egne opgaver Varierende arbejdsdage, hvor to dage sjældent er ens En udfordrende hverdag med kontakt til mange mennesker Ansættelse i en organisation præget af engagement, kreativitet, åbenhed og humor Mulighed for freelance ansættelse i vores øvrige afdelinger HVEM ER VI?Vi er Danmarks førende fuldservicebureau indenfor detailbranchen shopper promotion, events og grafisk design, sales forces, merchandising og dataindsamling. Vi sidder 35 fuldtidsansatte på kontoret i Skanderborg, hvor vi arbejder med idé og konceptgenerering af events og varetager projektledelse fra A-Z. Vores fokus er at skabe positive oplevelser, der overrasker og overgår forbrugerens forventning. Herudover varetagervi hele datahåndteringsprocessen for vores kunder lige fra dataindsamlingen, datavalidering, til den endelige rapportering og visualisering af data. Sluttteligt planlægger, koordinerer, afvikler og evaluerer vi aktiviteter og events for nogle af landets største brands. LYDER DET SOM NOGET FOR DIG?Send din ansøgning, CV og billede til job@relationmedia.dk og mærk emnefeltet Storyteller til events .Da vi søger de helt rette kandidater til jobbet, vil vi allerede nu, løbende indkalde kandidater til samtale. Bemærk at stillingen er i ugerne 14, 15 og 16 - dog har vi, som nævnt, mulighed for at tilbyde dig øvrige jobs i RelationMedia.Har du spørgsmål til jobbet, er du velkommen til at kontakte os.11Jobnet7db7a2ab100000000000aDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2019-03-11T00:00:0000010EuropaDanmarkSjælland & øerVestsjællandHolbæk3435344RELATIONMEDIA A/S11Godthåbsvej 794100RingstedDKDanmark0
job@relationmedia.dkDKDanmarkDKDanmark
7Deltid46Permanent693787JobNet493048149304811000https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=7db7a2abhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=7db7a2abhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=7db7a2ab&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=7db7a2ab&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonhttps://static.matchwork.com/company/logo/DK/ORS/SoMe/Salg_marketing_og_kommunikation/Salg/1.jpgMed et job indenfor Salg får du en spændende hverdag, der byder på mange nye udfordringer. 12007991Dansk3Læse/ tale913230Kundeservicemedarbejder2Salg360114153Louise Graversenjob@relationmedia.dkDKDanmarkDKDanmark329942286Storyteller til events i detailbutikkerRobot Kunne du tænke dig at være ansigtet udadtil og repræsentere et stort brand i fødevarebranchen? Har du interesse for salg, storytelling og kontakt med forskellige mennesker? Så har vi jobbet til dig som Brandambassadør! Vi søger freelance medarbejdere, der kan arbejde i ugerne 14, 15 og 16.Der vil dog være mulighed for at kunne starte allerede nu eller efterfølgende fortsætte i RelationMedias øvrige afdelinger, som enten smagsprøveuddeler, merchandiser eller mystery shopper. Se mere på vores hjemmeside under Jobs . Hos RelationMedia er vi på udkig efter energiske, dygtige og troværdige Brandambassadører, der naturligt kan gå i dialog med forbrugerne i supermarkeder og sælge brandets historie. Du skal være menneskekender til fingerspidserne og have en indre skuespiller gemt i dig, så du kan leve dig ind i rollen som en moderne Fisker. Via dine kommunikationsevner inddrager du forbrugerne i brandets historie, værdier og kvailteter. Som Brandambassdør vil din opgave bestå i at skabe en unik oplevelse omkring produktet, samt formidle et konkret budskab ved hjælp af den gode historie, og derigennem øge salget af produktet. Du vil have meget kontakt med forbrugerne og være med til at inspirere dem til at lave vildt nemme, lækre og sunde retter med fisk og skaldyr. DIN PROFIL Udadvendt, imødekommende, autentisk og troværdig Kan agere i rollen som en moderne fisker med et snert af et vildt og naturligt look Menneskekender til fingerspidserne Dygtig til at inddrage forbrugeren i brandets storytelling Serviceminded og kan lide at arbejde selvstændigt Fleksibel i forhold til arbejdstider Har kørekort VI TILBYDER Arbejde i ugerne 14, 15 og 16 10-20 timer i ugen Tilknytning til et fast ambassadørteam med grundig oplæring i brandet Attraktiv løn med mulighed for bonus Et alsidigt og selvstændigt job Ansvar for egne opgaver Varierende arbejdsdage, hvor to dage sjældent er ens En udfordrende hverdag med kontakt til mange mennesker Ansættelse i en organisation præget af engagement, kreativitet, åbenhed og humor Mulighed for freelance ansættelse i vores øvrige afdelinger HVEM ER VI?Vi er Danmarks førende fuldservicebureau indenfor detailbranchen shopper promotion, events og grafisk design, sales forces, merchandising og dataindsamling. Vi sidder 35 fuldtidsansatte på kontoret i Skanderborg, hvor vi arbejder med idé og konceptgenerering af events og varetager projektledelse fra A-Z. Vores fokus er at skabe positive oplevelser, der overrasker og overgår forbrugerens forventning. Herudover varetagervi hele datahåndteringsprocessen for vores kunder lige fra dataindsamlingen, datavalidering, til den endelige rapportering og visualisering af data. Sluttteligt planlægger, koordinerer, afvikler og evaluerer vi aktiviteter og events for nogle af landets største brands. LYDER DET SOM NOGET FOR DIG?Send din ansøgning, CV og billede til job@relationmedia.dk og mærk emnefeltet Storyteller til events .Da vi søger de helt rette kandidater til jobbet, vil vi allerede nu, løbende indkalde kandidater til samtale. Bemærk at stillingen er i ugerne 14, 15 og 16 - dog har vi, som nævnt, mulighed for at tilbyde dig øvrige jobs i RelationMedia.Har du spørgsmål til jobbet, er du velkommen til at kontakte os.

Kunne du tænke dig at være ansigtet udadtil og repræsentere et stort brand i fødevarebranchen? Har du interesse for salg, storytelling og kontakt med forskellige mennesker? Så har vi jobbet til dig som Brandambassadør!

Vi søger freelance medarbejdere, der kan arbejde i ugerne 14, 15 og 16.Der vil dog være mulighed for at kunne starte allerede nu eller efterfølgende fortsætte i RelationMedias øvrige afdelinger, som enten smagsprøveuddeler, merchandiser eller mystery shopper. Se mere på vores hjemmeside under "Jobs".

Hos RelationMedia er vi på udkig efter energiske, dygtige og troværdige Brandambassadører, der naturligt kan gå i dialog med forbrugerne i supermarkeder og sælge brandets historie.

Du skal være menneskekender til fingerspidserne og have en indre skuespiller gemt i dig, så du kan leve dig ind i rollen som en moderne Fisker. Via dine kommunikationsevner inddrager du forbrugerne i brandets historie, værdier og kvailteter. 

Som Brandambassdør vil din opgave bestå i at skabe en unik oplevelse omkring produktet, samt formidle et konkret budskab ved hjælp af den gode historie, og derigennem øge salget af produktet. Du vil have meget kontakt med forbrugerne og være med til at inspirere dem til at lave vildt nemme, lækre og sunde retter med fisk og skaldyr.

DIN PROFIL

  • Udadvendt, imødekommende, autentisk og troværdig
  • Kan agere i rollen som en moderne fisker – med et snert af et vildt og naturligt look
  • Menneskekender til fingerspidserne 
  • Dygtig til at inddrage forbrugeren i brandets storytelling 
  • Serviceminded og kan lide at arbejde selvstændigt
  • Fleksibel i forhold til arbejdstider  
  • Har kørekort 

VI TILBYDER

  • Arbejde i ugerne 14, 15 og 16
  • 10-20 timer i ugen
  • Tilknytning til et fast ambassadørteam med grundig oplæring i brandet
  • Attraktiv løn med mulighed for bonus
  • Et alsidigt og selvstændigt job 
  • Ansvar for egne opgaver 
  • Varierende arbejdsdage, hvor to dage sjældent er ens
  • En udfordrende hverdag med kontakt til mange mennesker 
  • Ansættelse i en organisation præget af engagement, kreativitet, åbenhed og humor
  • Mulighed for freelance ansættelse i vores øvrige afdelinger

HVEM ER VI?Vi er Danmarks førende fuldservicebureau indenfor detailbranchen; shopper promotion, events og grafisk design, sales forces, merchandising og dataindsamling. Vi sidder 35 fuldtidsansatte på kontoret i Skanderborg, hvor vi arbejder med idé og konceptgenerering af events og varetager projektledelse fra A-Z. Vores fokus er at skabe positive oplevelser, der overrasker og overgår forbrugerens forventning. Herudover varetagervi hele datahåndteringsprocessen for vores kunder lige fra dataindsamlingen, datavalidering, til den endelige rapportering og visualisering af data. Sluttteligt planlægger, koordinerer, afvikler og evaluerer vi aktiviteter og events for nogle af landets største brands.

LYDER DET SOM NOGET FOR DIG?Send din ansøgning, CV og billede til job@relationmedia.dk og mærk emnefeltet ”Storyteller til events”.Da vi søger de helt rette kandidater til jobbet, vil vi allerede nu, løbende indkalde kandidater til samtale. Bemærk at stillingen er i ugerne 14, 15 og 16 - dog har vi, som nævnt, mulighed for at tilbyde dig øvrige jobs i RelationMedia.Har du spørgsmål til jobbet, er du velkommen til at kontakte os.

RELATIONMEDIA A/SHolbæk2019-01-14T00:00:002019-03-11T00:00:00
329936526Finsktalende Kundeservicemedarbejder - EksportmarkederRobot Finsktalende Kundeservicemedarbejder Eksportmarkeder For Plastmo A S søger vi en dygtig kundeservicemedarbejder, der kan og vil yde en førsteklasses kundeservice fra ordre til levering fortrinsvis til finske kunder. Det er derfor et ubetinget krav, at du taler og skriver flydende finsk. Stillingen: Du vil blive en del af et stærkt internationalt kundeserviceteam, der sammen med engagerede kolleger servicerer kunder i Norden, Baltikum, Japan og Europa. Sammen med kompetente og tekniske velfunderede kolleger servicerer du interne og eksterne kunder på en engageret måde, som gør, at der opstår langvarige relationer. Kundeserviceafdelingen har et tæt samarbejde med marketing- og salgsafdelingen, hvorfor du via din fleksible indstilling deltager i opgaveløsninger på tværs af afdelingerne. Plastmo A S har hovedkontor i Ringsted, og er en del af den internationale koncern ACO. Der er ca. 60 ansatte i Ringsted og knap 4000 i hele koncernen. Du kan læse mere om Plastmo A S på www.plastmo.dk Højt serviceniveau Som kundeservicemedarbejder er det din første prioritet at vejlede og supportere kunder via telefon og e-mail, samt sikre at alle ordrer behandles på den mest effektive måde. Dit overblik og din sans for detaljen sikrer, at alle leverancer stemmer med de korrekte produkter, kvantiteter, priser, sted og dato for levering. Primære opgaver: Ordrehåndtering og telefonservice til kunder, forhandlere og samarbejdspartnere Udregning af tilbud samt opfølgning Mersalg gennem god servicering og teknisk rådgivning Løbende optimering af arbejdsprocesser Servicering og ordrebehandling til datterselskaber i Norge Polen Vedligehold af CRM database Intern assistance ved opdatering og oversættelse af marketing materiale Booking af transporter Diverse ad hoc opgaver Erfaring: Du har flere års erfaring med kundeservice fra lignende stilling. Du har en god forretningsforståelse og forstår at finde løsninger i en travl hverdag. Gode sprogkundskaber i svensk og engelsk er en stor fordel Profil: Du taler og skriver flydende finsk, og det er desuden en fordel hvis du kan begå dig på dansk, svensk og eller engelsk Du ved, at kunden er det primære aktiv Du er lydhør og har en god diplomatisk sans Du er detaljeorienteret og har fokus på deadlines Du kan bevare overblikket, når det går stærkt Du tænder på kundeservice og en travl hverdag Du er meget selvstændigt arbejdende og evner at tage initiativer for at styrke kontakt og samarbejde med eksisterende forhandlere Du tilbydes en fast stilling med gode ansættelse vilkår, herunder kantineordning og pension, i en organisation der har fokus på et godt arbejdsklima og medarbejderudvikling gennem en åben og ærlig dialog. Ansøgningerne håndteres af PEEQ, og du bedes derfor venligst sende din begrundede ansøgning og CV med foto i til nedenstående e-mail, mærket Finsk Kundeservice - Plastmo . Vi gør opmærksom på, at der holdes samtaler løbende, hvorfor stillingen kan være besat inden annoncens udløb. Ansøgning og evt. spørgsmål vedr. stillingen, stiles til Partner Helle Dybdahl-Eriksen, tlf. 22 30 52 90 e-mail helle@peeq.dk Om Peeq: Peeq er et rekrutteringsbureau med særligt fokus på rekruttering, search selection samt vikarløsninger. I Peeq arbejder vi ud fra en seriøs og helhjertet platform der sikrer et unikt match 360 grader rundt. Hos Peeq får du altid dedikeret og professionel sparring, uanset om du er kandidat eller kunde.

Finsktalende Kundeservicemedarbejder – Eksportmarkeder

For Plastmo A/S søger vi en dygtig kundeservicemedarbejder, der kan og vil yde en førsteklasses kundeservice fra ordre til levering fortrinsvis til finske kunder. Det er derfor et ubetinget krav, at du taler og skriver flydende finsk.

Stillingen:

Du vil blive en del af et stærkt internationalt kundeserviceteam, der sammen med engagerede kolleger servicerer kunder i Norden, Baltikum, Japan og Europa.

Sammen med kompetente og tekniske velfunderede kolleger servicerer du interne og eksterne kunder på en  engageret  måde, som gør, at der opstår langvarige relationer. Kundeserviceafdelingen har et tæt samarbejde med marketing- og salgsafdelingen, hvorfor du via din fleksible indstilling deltager i opgaveløsninger på tværs af afdelingerne.

Plastmo A/S har hovedkontor i Ringsted, og er en del af den internationale koncern ACO. Der er ca. 60 ansatte i Ringsted og knap 4000 i hele koncernen.

Du kan læse mere om Plastmo A/Swww.plastmo.dk

Højt serviceniveau
Som kundeservicemedarbejder er det din første prioritet at vejlede og supportere kunder via telefon og e-mail, samt sikre at alle ordrer behandles på den mest effektive måde. Dit overblik og din sans for detaljen sikrer, at alle leverancer stemmer med de korrekte produkter, kvantiteter, priser, sted og dato for levering.

Primære opgaver:

  • Ordrehåndtering og telefonservice til kunder, forhandlere og samarbejdspartnere
  • Udregning af tilbud samt opfølgning
  • Mersalg gennem god servicering og teknisk rådgivning
  • Løbende optimering af arbejdsprocesser
  • Servicering og ordrebehandling til datterselskaber i Norge & Polen
  • Vedligehold af CRM database
  • Intern assistance ved opdatering og oversættelse af marketing materiale
  • Booking af transporter
  • Diverse ad hoc opgaver

Erfaring:

Du har flere års erfaring med kundeservice fra lignende stilling.

Du har en god forretningsforståelse og forstår at finde løsninger i en travl hverdag.

Gode sprogkundskaber i svensk og engelsk er en stor fordel

Profil:

  • Du taler og skriver flydende finsk, og det er desuden en fordel hvis du kan begå dig på dansk, svensk og/eller engelsk
  • Du ved, at kunden er det primære aktiv
  • Du er lydhør og har en god diplomatisk sans
  • Du er detaljeorienteret og har fokus på deadlines
  • Du kan bevare overblikket, når det går stærkt
  • Du tænder på kundeservice og en travl hverdag
  • Du er meget selvstændigt arbejdende og evner at tage initiativer for at styrke kontakt og samarbejde med eksisterende forhandlere

Du tilbydes en fast stilling med gode ansættelse vilkår, herunder kantineordning og pension, i en organisation der har fokus på et godt arbejdsklima og medarbejderudvikling gennem en åben og ærlig dialog.

Ansøgningerne håndteres af PEEQ,  og du bedes derfor venligst sende din begrundede ansøgning og CV med foto i til nedenstående e-mail, mærket  ”Finsk Kundeservice - Plastmo”.

Vi gør opmærksom på, at der holdes samtaler løbende, hvorfor stillingen kan være besat inden annoncens udløb.

Ansøgning og evt. spørgsmål vedr. stillingen, stiles til Partner Helle Dybdahl-Eriksen, tlf. 22 30 52 90 – e-mail helle@peeq.dk

Om Peeq:

Peeq er et rekrutteringsbureau med særligt fokus på rekruttering, search & selection samt vikarløsninger. I Peeq arbejder vi ud fra en seriøs og helhjertet platform der sikrer et unikt match 360 grader rundt. Hos Peeq får du altid dedikeret og professionel sparring, uanset om du er kandidat eller kunde.

PEEQ ApSRingsted2019-01-28T00:00:002019-03-05T00:00:00
329951882Finnish-speaking Customer Service RepresentativeRobot For Plastmo A S we are looking for a skilled, Finnish-speaking customer service representative who can and will provide first-rate customer service from order to delivery, primarily to Finnish customers, why it is necessary that you speak and write fluent Finnish. The position: You will become part of a strong international customer service team who, together with dedicated colleagues, serves customers in Scandinavia, Baltic and Europe. Together with competent and technically sound colleagues, you serve internal and external customers in a top-notch way, which causes long-term relationships. The customer service department works closely with the marketing and sales department, so you will participate in task solutions across the departments through your flexible approach. Plastmo A S has its head office in Ringsted, Denmark and is part of the international group ACO. There are app. 60 employees in Ringsted and almost 4000 throughout the Group. You can read more about Plastmo A S at http: www.plastmo.dk High level of service: As a customer service employee, it is your priority to guide and support customers by phone and email, as well as ensuring that all orders are processed in the most efficient manner. Your overview and your sense of detail ensures that all deliveries match the correct products, quantities, prices, location and date of delivery. Primary tasks: Order management and telephone service to customers, resellers and business partners Complaints, including returned goods Calculation of offers and follow-up Merchant sales through good service and technical advice Ongoing optimisation of work processes Service and order processing to subsidiaries and other countries abroad Various ad hoc tasks About you: You have experience with customer service from a similar position. You will become part of an international organisation where you will be in contact with colleagues from foreign departments, why good English skills are a necessity. Your profile: You speak and write fluent Finnish and English on a high level You know that the customer is the primary asset You can smile on the phone You are responsive and have a good diplomatic sense You are detail oriented and focus on deadlines You can keep an overview even when you are very busy You have good merchant ship You are offered a permanent position with good employment terms, in an organisation that focuses on a good working environment and employee development through an open and honest dialogue. Applications are handled by PEEQ, and you are very welcome to send your application and CV with photo to the following e-mail, labelled Plastmo . We keep in mind that there are ongoing conversations, so the position may be occupied before the ad expires. Application and questions about the position can be addressed to Partner Helle Dybdahl-Eriksen, tel. 45 22 30 52 90 - email helle@peeq.dk

For Plastmo A/S we are looking for a skilled, Finnish-speaking customer service representative who can and will provide first-rate customer service from order to delivery, primarily to Finnish customers, why it is necessary that you speak and write fluent Finnish.

The position:

You will become part of a strong international customer service team who, together with dedicated colleagues, serves customers in Scandinavia, Baltic and Europe.

Together with competent and technically sound colleagues, you serve internal and external customers in a top-notch way, which causes long-term relationships. The customer service department works closely with the marketing and sales department, so you will participate in task solutions across the departments through your flexible approach.

Plastmo A/S has its head office in Ringsted, Denmark and is part of the international group ACO. There are app. 60 employees in Ringsted and almost 4000 throughout the Group.

You can read more about Plastmo A/S at http://www.plastmo.dk

High level of service:

As a customer service employee, it is your priority to guide and support customers by phone and email, as well as ensuring that all orders are processed in the most efficient manner. Your overview and your sense of detail ensures that all deliveries match the correct products, quantities, prices, location and date of delivery.

Primary tasks:

  • Order management and telephone service to customers, resellers and business partners
  • Complaints, including returned goods
  • Calculation of offers and follow-up
  • Merchant sales through good service and technical advice
  • Ongoing optimisation of work processes
  • Service and order processing to subsidiaries and other countries abroad
  • Various ad hoc tasks

About you:

You have experience with customer service from a similar position.

You will become part of an international organisation where you will be in contact with colleagues from foreign departments, why good English skills are a necessity.

Your profile:

  • You speak and write fluent Finnish and English on a high level
  • You know that the customer is the primary asset
  • You can smile on the phone
  • You are responsive and have a good diplomatic sense
  • You are detail oriented and focus on deadlines
  • You can keep an overview even when you are very busy
  • You have good merchant ship

You are offered a permanent position with good employment terms, in an organisation that focuses on a good working environment and employee development through an open and honest dialogue.

Applications are handled by PEEQ, and you are very welcome to send your application and CV with photo to the following e-mail, labelled "Plastmo".

We keep in mind that there are ongoing conversations, so the position may be occupied before the ad expires.

Application and questions about the position can be addressed to Partner Helle Dybdahl-Eriksen, tel. +45 22 30 52 90 - email helle@peeq.dk

PEEQ ApSRingsted2019-01-31T00:00:002019-03-11T00:00:00
329952218Smagsprøveuddeler i detailbutikkerRobot Kunne du tænke dig at være ansigtet udadtil i jobbet som smagsprøveuddeler for Royal Greenland? Har du interesse for salg, storytelling og kontakt med forskellige mennesker? Så har vi jobbet til dig som Brandambassadør for Royal Greenland! Vi søger freelance medarbejdere, der kan arbejde i ugerne 14, 15 og 16. Der vil dog være mulighed for at kunne starte allerede nu eller efterfølgende fortsætte i RelationMedias øvrige afdelinger, som enten smagsprøveuddeler, merchandiser eller mystery shopper. Se mere på vores hjemmeside under Jobs . Hos RelationMedia er vi på udkig efter energiske, dygtige og troværdige Brandambassadører, der naturligt kan gå i dialog med forbrugerne i supermarkeder og sælge Royal Greenlands historie. Du skal være menneskekender til fingerspidserne og have en indre skuespiller gemt i dig, så du kan leve dig ind i rollen som Royal Greenlands storyteller. Via dine kommunikationsevner inddrager du forbrugerne i brandets historie, værdier og kvailteter. Som Brandambassdør vil din opgave bestå i at skabe en unik oplevelse omkring produktet, samt formidle et konkret budskab ved hjælp af den gode historie, og derigennem øge salget af produktet. Du vil have meget kontakt med forbrugerne og være med til at inspirere dem til at lave vildt nemme, lækre og sunde retter med fisk og skaldyr. DIN PROFIL Udadvendt, imødekommende, autentisk og troværdig Sund livsstil og elsker at eksperimentere i køkkenet Interesse for gode råvarer og kvalitet Evne til at være i øjenhøjde med mange forskellige forburgere Serviceminded og kan lide at arbejde selvstændigt Fleksibel i forhold til arbejdstider Har kørekort VI TILBYDER Arbejde i ugerne 14, 15 og 16 10-20 timer i ugen Tilknytning til et fast ambassadørteam med grundig oplæring i brandet Attraktiv løn med mulighed for bonus Et alsidigt og selvstændigt job Ansvar for egne opgaver Varierende arbejdsdage, hvor to dage sjældent er ens En udfordrende hverdag med kontakt til mange mennesker Ansættelse i en organisation præget af engagement, kreativitet, åbenhed og humor Mulighed for freelance ansættelse i vores øvrige afdelinger HVEM ER VI? Vi er Danmarks førende fuldservicebureau indenfor detailbranchen shopper promotion, events og grafisk design, sales forces, merchandising og dataindsamling. Vi sidder 35 fuldtidsansatte på kontoret i Skanderborg, hvor vi arbejder med idé og konceptgenerering af events og varetager projektledelse fra A-Z. Vores fokus er at skabe positive oplevelser, der overrasker og overgår forbrugerens forventning. Herudover varetagervi hele datahåndteringsprocessen for vores kunder lige fra dataindsamlingen, datavalidering, til den endelige rapportering og visualisering af data. Sluttteligt planlægger, koordinerer, afvikler og evaluerer vi aktiviteter og events for nogle af landets største brands. LYDER DET SOM NOGET FOR DIG? Send din ansøgning, CV og billede til job@relationmedia.dk og mærk emnefeltet Smagsprøveuddeler i detailbutikker . Da vi søger de helt rette kandidater til jobbet, vil vi allerede nu, løbende indkalde kandidater til samtale. Bemærk at stillingen er i ugerne 14, 15 og 16 - dog har vi, som nævnt, mulighed for at tilbyde dig øvrige jobs i RelationMedia. Har du spørgsmål til jobbet, er du velkommen til at kontakte os.

Kunne du tænke dig at være ansigtet udadtil i jobbet som smagsprøveuddeler for Royal Greenland? Har du interesse for salg, storytelling og kontakt med forskellige mennesker? Så har vi jobbet til dig som Brandambassadør for Royal Greenland!

Vi søger freelance medarbejdere, der kan arbejde i ugerne 14, 15 og 16. Der vil dog være mulighed for at kunne starte allerede nu eller efterfølgende fortsætte i RelationMedias øvrige afdelinger, som enten smagsprøveuddeler, merchandiser eller mystery shopper. Se mere på vores hjemmeside under "Jobs".

Hos RelationMedia er vi på udkig efter energiske, dygtige og troværdige Brandambassadører, der naturligt kan gå i dialog med forbrugerne i supermarkeder og sælge Royal Greenlands historie.

Du skal være menneskekender til fingerspidserne og have en indre skuespiller gemt i dig, så du kan leve dig ind i rollen som Royal Greenlands storyteller. Via dine kommunikationsevner inddrager du forbrugerne i brandets historie, værdier og kvailteter. 

Som Brandambassdør vil din opgave bestå i at skabe en unik oplevelse omkring produktet, samt formidle et konkret budskab ved hjælp af den gode historie, og derigennem øge salget af produktet. Du vil have meget kontakt med forbrugerne og være med til at inspirere dem til at lave vildt nemme, lækre og sunde retter med fisk og skaldyr.

DIN PROFIL

  • Udadvendt, imødekommende, autentisk og troværdig
  • Sund livsstil og elsker at eksperimentere i køkkenet
  • Interesse for gode råvarer og kvalitet
  • Evne til at være i øjenhøjde med mange forskellige forburgere
  • Serviceminded og kan lide at arbejde selvstændigt
  • Fleksibel i forhold til arbejdstider  
  • Har kørekort 

VI TILBYDER

  • Arbejde i ugerne 14, 15 og 16
  • 10-20 timer i ugen
  • Tilknytning til et fast ambassadørteam med grundig oplæring i brandet
  • Attraktiv løn med mulighed for bonus
  • Et alsidigt og selvstændigt job 
  • Ansvar for egne opgaver 
  • Varierende arbejdsdage, hvor to dage sjældent er ens
  • En udfordrende hverdag med kontakt til mange mennesker 
  • Ansættelse i en organisation præget af engagement, kreativitet, åbenhed og humor
  • Mulighed for freelance ansættelse i vores øvrige afdelinger

HVEM ER VI? Vi er Danmarks førende fuldservicebureau indenfor detailbranchen; shopper promotion, events og grafisk design, sales forces, merchandising og dataindsamling. Vi sidder 35 fuldtidsansatte på kontoret i Skanderborg, hvor vi arbejder med idé og konceptgenerering af events og varetager projektledelse fra A-Z. Vores fokus er at skabe positive oplevelser, der overrasker og overgår forbrugerens forventning. Herudover varetagervi hele datahåndteringsprocessen for vores kunder lige fra dataindsamlingen, datavalidering, til den endelige rapportering og visualisering af data. Sluttteligt planlægger, koordinerer, afvikler og evaluerer vi aktiviteter og events for nogle af landets største brands.

LYDER DET SOM NOGET FOR DIG? Send din ansøgning, CV og billede til job@relationmedia.dk og mærk emnefeltet ”Smagsprøveuddeler i detailbutikker”. Da vi søger de helt rette kandidater til jobbet, vil vi allerede nu, løbende indkalde kandidater til samtale. Bemærk at stillingen er i ugerne 14, 15 og 16 - dog har vi, som nævnt, mulighed for at tilbyde dig øvrige jobs i RelationMedia. Har du spørgsmål til jobbet, er du velkommen til at kontakte os.

RELATIONMEDIA A/SRingsted2019-01-31T00:00:002019-03-28T00:00:00
329935417Vi søger kollega til teknisk salgssupportRobot Vi er i hastig udvikling, og søger derfor en ny kollega der kan lide at bruge sin el-tekniske forståelse til at rådgive og vejlede vore kunder til de bedste valg. I tæt samarbejde med afdelingens sælger, som ofte er ude af huset, vil du være en del af en spændende hverdag med industrielle elektronikprodukter, der anvendes i et hav af interessante installationer som køretøjer, havbøjer, vindparker mv. Om dig: Du har en el- eller elektronik teknisk baggrund evt. elektriker, radiomekaniker eller lignende, og du har lyst til at omsætte din viden til reelle løsninger for kunderne, som primært befinder sig i Norden. Opgaverne vil strække sig over kundekontakt, udregning af tilbud og efterfølgende opbygning af kundespecifikke løsninger og her i ligger, at den nødvendige tekniske forståelse er til stede - for at sikre at vi anvender de rigtige komponenter, ordremodtagelse, planlægning af monteringsopgaver her i virksomheden, hands-on arbejde i nogen af monteringsopgaverne, reklamationshåndtering og en række andre forefaldende administrative opgaver - med andre ord en afvekslende hverdag med kontor og praktiske opgaver. Rejseaktivitet kan forekomme både i form af dagsopgaver ude af huset og enkelte overnatninger. Din profil: Du har forståelse for og erfaring med el eller elektronik Du kan lide at hjælpe kunder til de rigtige løsninger Du er energisk, udadvendt og serviceminded Du kan lide at bruge hænderne til montering når det kræves Du behersker dansk og engelsk i skrift og tale, kendskab til svensk og norsk vil være en fordel Du er erfaren bruger af MS Office Du kan arbejde selvstændigt og i tæt samarbejde med dine kolleger Du befinder dig godt i en dynamisk hverdag med mange forskellige opgaver Sådan ansøger du Send din ansøgning med relevante bilag til ansogning@awilco.dk Ansøgningsfrist: 21 2 2019, ansøgninger vil blive behandlet løbende. Tiltrædelse: Hurtigst muligt, men vi venter gerne på den rette.

Vi er i hastig udvikling, og søger derfor en ny kollega der kan lide at bruge sin el-tekniske forståelse til at rådgive og vejlede vore kunder til de bedste valg. I tæt samarbejde med afdelingens sælger, som ofte er ude af huset, vil du være en del af en spændende hverdag med industrielle elektronikprodukter, der anvendes i et hav af interessante installationer som køretøjer, havbøjer, vindparker mv.

Om dig: Du har en el- eller elektronik teknisk baggrund – evt. elektriker, radiomekaniker eller lignende, og du har lyst til at omsætte din viden til reelle løsninger for kunderne, som primært befinder sig i Norden.

Opgaverne vil strække sig over kundekontakt, udregning af tilbud og efterfølgende opbygning af kundespecifikke løsninger og her i ligger, at den nødvendige tekniske forståelse er til stede - for at sikre at vi anvender de rigtige komponenter, ordremodtagelse, planlægning af monteringsopgaver her i virksomheden, hands-on arbejde i nogen af monteringsopgaverne, reklamationshåndtering og en række andre forefaldende administrative opgaver - med andre ord en afvekslende hverdag med kontor og praktiske opgaver.  Rejseaktivitet kan forekomme – både i form af dagsopgaver ude af huset og enkelte overnatninger.

Din profil:

  • Du har forståelse for og erfaring med el eller elektronik
  • Du kan lide at hjælpe kunder til de rigtige løsninger
  • Du er energisk, udadvendt og serviceminded
  • Du kan lide at bruge hænderne til montering når det kræves
  • Du behersker dansk og engelsk i skrift og tale, kendskab til svensk og norsk vil være en fordel
  • Du er erfaren bruger af MS Office
  • Du kan arbejde selvstændigt – og i tæt samarbejde med dine kolleger
  • Du befinder dig godt i en dynamisk hverdag med mange forskellige opgaver

 

Sådan ansøger du

Send din ansøgning med relevante bilag til ansogning@awilco.dk

 Ansøgningsfrist: 21/2 2019, ansøgninger vil blive behandlet løbende.

Tiltrædelse: Hurtigst muligt, men vi venter gerne på den rette.

AWILCO ApSLille Skensved2019-01-03T00:00:002019-02-21T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

Storyteller til events i detailbutikker

RELATIONMEDIA A/S

Holbæk
Kunne du tænke dig at være ansigtet udadtil og repræsentere et stort brand i fødevarebranchen? Har du interesse for salg, storytelling og kontakt med forskellige mennesker? Så har vi jobbet til dig som Brandambassadør! Vi søger freelance medarbejder...
Indrykket:14. januar 2019
Udløbsdato:11. marts 2019

Finsktalende Kundeservicemedarbejder - Eksportmarkeder

PEEQ ApS

Ringsted
Finsktalende Kundeservicemedarbejder Eksportmarkeder For Plastmo A S søger vi en dygtig kundeservicemedarbejder, der kan og vil yde en førsteklasses kundeservice fra ordre til levering fortrinsvis til finske kunder. Det er derfor et ubetinget krav, ...
Indrykket:28. januar 2019
Udløbsdato:5. marts 2019

Finnish-speaking Customer Service Representative

PEEQ ApS

Ringsted
For Plastmo A S we are looking for a skilled, Finnish-speaking customer service representative who can and will provide first-rate customer service from order to delivery, primarily to Finnish customers, why it is necessary that you speak and write ...
Indrykket:31. januar 2019
Udløbsdato:11. marts 2019

Smagsprøveuddeler i detailbutikker

RELATIONMEDIA A/S

Ringsted
Kunne du tænke dig at være ansigtet udadtil i jobbet som smagsprøveuddeler for Royal Greenland? Har du interesse for salg, storytelling og kontakt med forskellige mennesker? Så har vi jobbet til dig som Brandambassadør for Royal Greenland! Vi søger ...
Indrykket:31. januar 2019
Udløbsdato:28. marts 2019

Vi søger kollega til teknisk salgssupport

AWILCO ApS

Lille Skensved
Vi er i hastig udvikling, og søger derfor en ny kollega der kan lide at bruge sin el-tekniske forståelse til at rådgive og vejlede vore kunder til de bedste valg. I tæt samarbejde med afdelingens sælger, som ofte er ude af huset, vil du være en del ...
Indrykket:3. januar 2019
Udløbsdato:21. februar 2019