Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Storyteller til events i detailbutikker

Kunne du tænke dig at være ansigtet udadtil og repræsentere et stort brand i fødevarebranchen? Har du interesse for salg, storytelling og kontakt med forskellige mennesker? Så har vi jobbet til dig som Brandambassadør!

Vi søger freelance medarbejdere, der kan arbejde i ugerne 14, 15 og 16.Der vil dog være mulighed for at kunne starte allerede nu eller efterfølgende fortsætte i RelationMedias øvrige afdelinger, som enten smagsprøveuddeler, merchandiser eller mystery shopper. Se mere på vores hjemmeside under "Jobs".

Hos RelationMedia er vi på udkig efter energiske, dygtige og troværdige Brandambassadører, der naturligt kan gå i dialog med forbrugerne i supermarkeder og sælge brandets historie.

Du skal være menneskekender til fingerspidserne og have en indre skuespiller gemt i dig, så du kan leve dig ind i rollen som en moderne Fisker. Via dine kommunikationsevner inddrager du forbrugerne i brandets historie, værdier og kvailteter. 

Som Brandambassdør vil din opgave bestå i at skabe en unik oplevelse omkring produktet, samt formidle et konkret budskab ved hjælp af den gode historie, og derigennem øge salget af produktet. Du vil have meget kontakt med forbrugerne og være med til at inspirere dem til at lave vildt nemme, lækre og sunde retter med fisk og skaldyr.

DIN PROFIL

  • Udadvendt, imødekommende, autentisk og troværdig
  • Kan agere i rollen som en moderne fisker – med et snert af et vildt og naturligt look
  • Menneskekender til fingerspidserne 
  • Dygtig til at inddrage forbrugeren i brandets storytelling 
  • Serviceminded og kan lide at arbejde selvstændigt
  • Fleksibel i forhold til arbejdstider  
  • Har kørekort 

VI TILBYDER

  • Arbejde i ugerne 14, 15 og 16
  • 10-20 timer i ugen
  • Tilknytning til et fast ambassadørteam med grundig oplæring i brandet
  • Attraktiv løn med mulighed for bonus
  • Et alsidigt og selvstændigt job 
  • Ansvar for egne opgaver 
  • Varierende arbejdsdage, hvor to dage sjældent er ens
  • En udfordrende hverdag med kontakt til mange mennesker 
  • Ansættelse i en organisation præget af engagement, kreativitet, åbenhed og humor
  • Mulighed for freelance ansættelse i vores øvrige afdelinger

HVEM ER VI?Vi er Danmarks førende fuldservicebureau indenfor detailbranchen; shopper promotion, events og grafisk design, sales forces, merchandising og dataindsamling. Vi sidder 35 fuldtidsansatte på kontoret i Skanderborg, hvor vi arbejder med idé og konceptgenerering af events og varetager projektledelse fra A-Z. Vores fokus er at skabe positive oplevelser, der overrasker og overgår forbrugerens forventning. Herudover varetagervi hele datahåndteringsprocessen for vores kunder lige fra dataindsamlingen, datavalidering, til den endelige rapportering og visualisering af data. Sluttteligt planlægger, koordinerer, afvikler og evaluerer vi aktiviteter og events for nogle af landets største brands.

LYDER DET SOM NOGET FOR DIG?Send din ansøgning, CV og billede til job@relationmedia.dk og mærk emnefeltet ”Storyteller til events”.Da vi søger de helt rette kandidater til jobbet, vil vi allerede nu, løbende indkalde kandidater til samtale. Bemærk at stillingen er i ugerne 14, 15 og 16 - dog har vi, som nævnt, mulighed for at tilbyde dig øvrige jobs i RelationMedia.Har du spørgsmål til jobbet, er du velkommen til at kontakte os.


Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

329942398Phoenix-401aeecd12019-01-14T00:00:00Storyteller til events i detailbutikker

Kunne du tænke dig at være ansigtet udadtil og repræsentere et stort brand i fødevarebranchen? Har du interesse for salg, storytelling og kontakt med forskellige mennesker? Så har vi jobbet til dig som Brandambassadør!

Vi søger freelance medarbejdere, der kan arbejde i ugerne 14, 15 og 16.Der vil dog være mulighed for at kunne starte allerede nu eller efterfølgende fortsætte i RelationMedias øvrige afdelinger, som enten smagsprøveuddeler, merchandiser eller mystery shopper. Se mere på vores hjemmeside under "Jobs".

Hos RelationMedia er vi på udkig efter energiske, dygtige og troværdige Brandambassadører, der naturligt kan gå i dialog med forbrugerne i supermarkeder og sælge brandets historie.

Du skal være menneskekender til fingerspidserne og have en indre skuespiller gemt i dig, så du kan leve dig ind i rollen som en moderne Fisker. Via dine kommunikationsevner inddrager du forbrugerne i brandets historie, værdier og kvailteter. 

Som Brandambassdør vil din opgave bestå i at skabe en unik oplevelse omkring produktet, samt formidle et konkret budskab ved hjælp af den gode historie, og derigennem øge salget af produktet. Du vil have meget kontakt med forbrugerne og være med til at inspirere dem til at lave vildt nemme, lækre og sunde retter med fisk og skaldyr.

DIN PROFIL

  • Udadvendt, imødekommende, autentisk og troværdig
  • Kan agere i rollen som en moderne fisker – med et snert af et vildt og naturligt look
  • Menneskekender til fingerspidserne 
  • Dygtig til at inddrage forbrugeren i brandets storytelling 
  • Serviceminded og kan lide at arbejde selvstændigt
  • Fleksibel i forhold til arbejdstider  
  • Har kørekort 

VI TILBYDER

  • Arbejde i ugerne 14, 15 og 16
  • 10-20 timer i ugen
  • Tilknytning til et fast ambassadørteam med grundig oplæring i brandet
  • Attraktiv løn med mulighed for bonus
  • Et alsidigt og selvstændigt job 
  • Ansvar for egne opgaver 
  • Varierende arbejdsdage, hvor to dage sjældent er ens
  • En udfordrende hverdag med kontakt til mange mennesker 
  • Ansættelse i en organisation præget af engagement, kreativitet, åbenhed og humor
  • Mulighed for freelance ansættelse i vores øvrige afdelinger

HVEM ER VI?Vi er Danmarks førende fuldservicebureau indenfor detailbranchen; shopper promotion, events og grafisk design, sales forces, merchandising og dataindsamling. Vi sidder 35 fuldtidsansatte på kontoret i Skanderborg, hvor vi arbejder med idé og konceptgenerering af events og varetager projektledelse fra A-Z. Vores fokus er at skabe positive oplevelser, der overrasker og overgår forbrugerens forventning. Herudover varetagervi hele datahåndteringsprocessen for vores kunder lige fra dataindsamlingen, datavalidering, til den endelige rapportering og visualisering af data. Sluttteligt planlægger, koordinerer, afvikler og evaluerer vi aktiviteter og events for nogle af landets største brands.

LYDER DET SOM NOGET FOR DIG?Send din ansøgning, CV og billede til job@relationmedia.dk og mærk emnefeltet ”Storyteller til events”.Da vi søger de helt rette kandidater til jobbet, vil vi allerede nu, løbende indkalde kandidater til samtale. Bemærk at stillingen er i ugerne 14, 15 og 16 - dog har vi, som nævnt, mulighed for at tilbyde dig øvrige jobs i RelationMedia.Har du spørgsmål til jobbet, er du velkommen til at kontakte os.

2019-03-12T00:50:44.967 Kunne du tænke dig at være ansigtet udadtil og repræsentere et stort brand i fødevarebranchen? Har du interesse for salg, storytelling og kontakt med forskellige mennesker? Så har vi jobbet til dig som Brandambassadør! Vi søger freelance medarbejdere, der kan arbejde i ugerne 14, 15 og 16.Der vil dog være mulighed for at kunne starte allerede nu eller efterfølgende fortsætte i RelationMedias øvrige afdelinger, som enten smagsprøveuddeler, merchandiser eller mystery shopper. Se mere på vores hjemmeside under Jobs . Hos RelationMedia er vi på udkig efter energiske, dygtige og troværdige Brandambassadører, der naturligt kan gå i dialog med forbrugerne i supermarkeder og sælge brandets historie. Du skal være menneskekender til fingerspidserne og have en indre skuespiller gemt i dig, så du kan leve dig ind i rollen som en moderne Fisker. Via dine kommunikationsevner inddrager du forbrugerne i brandets historie, værdier og kvailteter. Som Brandambassdør vil din opgave bestå i at skabe en unik oplevelse omkring produktet, samt formidle et konkret budskab ved hjælp af den gode historie, og derigennem øge salget af produktet. Du vil have meget kontakt med forbrugerne og være med til at inspirere dem til at lave vildt nemme, lækre og sunde retter med fisk og skaldyr. DIN PROFIL Udadvendt, imødekommende, autentisk og troværdig Kan agere i rollen som en moderne fisker med et snert af et vildt og naturligt look Menneskekender til fingerspidserne Dygtig til at inddrage forbrugeren i brandets storytelling Serviceminded og kan lide at arbejde selvstændigt Fleksibel i forhold til arbejdstider Har kørekort VI TILBYDER Arbejde i ugerne 14, 15 og 16 10-20 timer i ugen Tilknytning til et fast ambassadørteam med grundig oplæring i brandet Attraktiv løn med mulighed for bonus Et alsidigt og selvstændigt job Ansvar for egne opgaver Varierende arbejdsdage, hvor to dage sjældent er ens En udfordrende hverdag med kontakt til mange mennesker Ansættelse i en organisation præget af engagement, kreativitet, åbenhed og humor Mulighed for freelance ansættelse i vores øvrige afdelinger HVEM ER VI?Vi er Danmarks førende fuldservicebureau indenfor detailbranchen shopper promotion, events og grafisk design, sales forces, merchandising og dataindsamling. Vi sidder 35 fuldtidsansatte på kontoret i Skanderborg, hvor vi arbejder med idé og konceptgenerering af events og varetager projektledelse fra A-Z. Vores fokus er at skabe positive oplevelser, der overrasker og overgår forbrugerens forventning. Herudover varetagervi hele datahåndteringsprocessen for vores kunder lige fra dataindsamlingen, datavalidering, til den endelige rapportering og visualisering af data. Sluttteligt planlægger, koordinerer, afvikler og evaluerer vi aktiviteter og events for nogle af landets største brands. LYDER DET SOM NOGET FOR DIG?Send din ansøgning, CV og billede til job@relationmedia.dk og mærk emnefeltet Storyteller til events .Da vi søger de helt rette kandidater til jobbet, vil vi allerede nu, løbende indkalde kandidater til samtale. Bemærk at stillingen er i ugerne 14, 15 og 16 - dog har vi, som nævnt, mulighed for at tilbyde dig øvrige jobs i RelationMedia.Har du spørgsmål til jobbet, er du velkommen til at kontakte os.11Jobnet401aeecd100000000000IDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2019-03-11T00:00:0000010EuropaDanmarkJyllandSyd- og SønderjyllandHaderslev3435395RELATIONMEDIA A/S11Godthåbsvej 796100HaderslevDKDanmark0
job@relationmedia.dkDKDanmarkDKDanmark
7Deltid46Permanent694005JobNet493048249304821000https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=401aeecdhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=401aeecdhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=401aeecd&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=401aeecd&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonhttps://static.matchwork.com/company/logo/DK/ORS/SoMe/Salg_marketing_og_kommunikation/Salg/1.jpgØnsker du et spændende job som Kundeservicemedarbejder? Hos RELATIONMEDIA A/S tilbyder vi arbejdsplads med fokus på den enkelte medarbejder.12007991Dansk3Læse/ tale913230Kundeservicemedarbejder2Salg360114202Louise Graversenjob@relationmedia.dkDKDanmarkDKDanmark330011503Online kundeservice medarbejder Sverige/NorgeRobot Vi vækster på det nordiske marked og søger til nyoprettet stilling, dig der brænder for at arbejde med e-handel, oversættelse og yde en ekstra ordinær indsats på kundeservice. Har du humor og er du en udadvendt teamplayer, hvor din gejst skinner hele vejen igennem telefonen? Har du lyst til at blive en del af et ungt, energisk team som arbejder på tværs af arbejdsområder, hvor alle har en vigtig rolle for opnåelse af vores fælles mål. Vi lægger vægt på, at alle er en lige stor del af teamet og at vi ligeværdigt løfter i fællesskab? Dine primære arbejdsopgaver: Oversættelse af produkttekster fra dansk til svensk og evt. norsk Vedligehold af vores produktsortiment på web økonomisystem. Produktoprettelser Kontakt med vores kunder og leverandører over telefon, mail og chat på svensk og norsk Udarbejdelse af tilbud og opfølgning heraf. Dine kvalifikationer: Du har erfaring med kundeservice, salg og tilbud fra tidligere jobs, gerne e-handel, men ikke en betingelse. Produkt kendskab er en fordel. Du arbejder hjemmevant i it-systemer. Det er en fordel om du har kendskab til at arbejde med webshop. Om dig: Du er stærk på kommunikation og kommunikerer fejlfrit på skrift på svensk og gerne norsk. Du arbejder struktureret og er rap på tastaturet. Du er initiativrig og resultatorienteret og kan prioritere blandt mange bolde i luften. Du er kvalitetsbevidst og har en høj ansvarsfølelse i forhold til, at opgaverne løses til tiden. Du har en positiv indstilling ingen opgaver er for store, ingen opgaver er for små Du er pålidelig og mødestabil. Du kan arbejde selvstændigt med dine opgaver, er beslutningsdygtig og ikke mindst arbejdsom. Vi tilbyder: Et spændende og alsidigt job, hvor du kommer omkring mange funktioner. Fagligt vil det give mange muligheder for udvikling. Dygtige engagerede kollegaer, som er med til at sætte baren højt. En hverdag med humor og stor medindflydelse. Løn- og pensionsordning der afspejler dine kvalifikationer og jobbeskrivelsen. Stillingen er på 28-37 timer, vi er fleksible efter dit behov. Lyder ovenstående som noget for dig? Har du spørgsmål til stillingen er du velkommen til at sende en mail til Susanne Elgaard på se@bygmax.dk. Send din ansøgning samt CV med vellignende foto og relevante karakterbeviser udtalelser til Susanne Elgaard på se@bygmax.dk mærket Kundeservice medarbejder Sverige Norge Ansøgningerne vil blive behandlet løbende og vi afslutter rekrutteringen, når vi finder den rigtige profil. Ansøgningsfrist: Hurtigst muligt Opstart: Hurtigst muligt, men vi venter gerne på den rette Vi glæder os til at høre fra dig!

Vi vækster på det nordiske marked og søger til nyoprettet stilling, dig der brænder for at arbejde med e-handel, oversættelse og yde en ekstra ordinær indsats på kundeservice.

Har du humor og er du en udadvendt teamplayer, hvor din gejst skinner hele vejen igennem telefonen?

Har du lyst til at blive en del af et ungt, energisk team som arbejder på tværs af arbejdsområder, hvor alle har en vigtig rolle for opnåelse af vores fælles mål. Vi lægger vægt på, at alle er en lige stor del af teamet og at vi ligeværdigt løfter i fællesskab?

 

Dine primære arbejdsopgaver:

  • Oversættelse af produkttekster fra dansk til svensk og evt. norsk
  • Vedligehold af vores produktsortiment på web/økonomisystem.
  • Produktoprettelser
  • Kontakt med vores kunder og leverandører over telefon, mail og chat på svensk og norsk
  • Udarbejdelse af tilbud og opfølgning heraf.

Dine kvalifikationer:

  • Du har erfaring med kundeservice, salg og tilbud fra tidligere jobs, gerne e-handel, men ikke en betingelse.
  • Produkt kendskab er en fordel.
  • Du arbejder hjemmevant i it-systemer.
  • Det er en fordel om du har kendskab til at arbejde med webshop.


Om dig:

  • Du er stærk på kommunikation og kommunikerer fejlfrit på skrift på svensk og gerne norsk.
  • Du arbejder struktureret og er rap på tastaturet.
  • Du er initiativrig og resultatorienteret og kan prioritere blandt mange bolde i luften.
  • Du er kvalitetsbevidst og har en høj ansvarsfølelse i forhold til, at opgaverne løses til tiden.
  • Du har en positiv indstilling "ingen opgaver er for store, ingen opgaver er for små"
  • Du er pålidelig og mødestabil.
  • Du kan arbejde selvstændigt med dine opgaver, er beslutningsdygtig og ikke mindst arbejdsom.


Vi tilbyder:

  • Et spændende og alsidigt job, hvor du kommer omkring mange funktioner.
  • Fagligt vil det give mange muligheder for udvikling.
  • Dygtige engagerede kollegaer, som er med til at sætte baren højt.
  • En hverdag med humor og stor medindflydelse.
  • Løn- og pensionsordning der afspejler dine kvalifikationer og jobbeskrivelsen. 
     

Stillingen er på 28-37 timer, vi er fleksible efter dit behov.



Lyder ovenstående som noget for dig?

Har du spørgsmål til stillingen er du velkommen til at sende en mail til Susanne Elgaard på se@bygmax.dk.

Send din ansøgning samt CV med vellignende foto og relevante karakterbeviser/udtalelser til Susanne Elgaard på se@bygmax.dk mærket "Kundeservice medarbejder Sverige/Norge"

Ansøgningerne vil blive behandlet løbende og vi afslutter rekrutteringen, når vi finder den rigtige profil.
Ansøgningsfrist: Hurtigst muligt
Opstart: Hurtigst muligt, men vi venter gerne på den rette

Vi glæder os til at høre fra dig!

BygMax A/SRødding2019-04-25T00:00:002019-05-24T00:00:00
330002034Servicemedarbejder med flair for kundeservice og materiel-udlejningRobot Til vores afdeling i Esbjerg søger vi en erfaren og stabil servicemedarbejder med flair for god kundeservice og gerne kendskab til materiel-udlejning. Din primære opgave er personlig eller telefonisk kundeekspedition. Som person er du udadvendt, god til at arbejde selvstændigt og tager ansvar for dine handlinger. Det er vigtigt, at du er struktureret, men også fleksibel til at møde en dag der ofte bringer nye spændende udfordringer. Det er bestemt en fordel med erfaring fra lignende virksomhed eller branche. Personlige egenskaber og faglig baggrund: Du tilgår dagen positivt og med et godt humør Du ser muligheder frem for begrænsninger Du har truckcertifikat og gerne lastbilkørekort Du har gode IT-kundskaber generelt Du er serviceminded, ansvarsbevidst og fleksibel Du har en relevant faglig baggrund Vi tilbyder: A.L. Del-Pin A S tilbyder en spændende og udfordrende stilling i et uformelt miljø. Sundhedsordning, pension og løn svarende til dine kvalifikationer. Ansøgning: Du er velkommen til at kontakte Niels-Henrik Hedegaard tlf. 40189899 for yderligere oplysninger om jobbet. En kort ansøgning med relevante bilag bedes sendt til NH@delpin.dk. Ansættelse vil være hurtigst muligt, men vi venter gerne på den rette.

 

Til vores afdeling i Esbjerg søger vi en erfaren og stabil servicemedarbejder med flair for god kundeservice og gerne kendskab til materiel-udlejning.

Din primære opgave er personlig eller telefonisk kundeekspedition.

Som person er du udadvendt, god til at arbejde selvstændigt og tager ansvar for dine handlinger. Det er vigtigt, at du er struktureret, men også fleksibel til at møde en dag der ofte bringer nye spændende udfordringer. Det er bestemt en fordel med erfaring fra lignende virksomhed eller branche.

Personlige egenskaber og faglig baggrund:

  • • Du tilgår dagen positivt og med et godt humør
  • • Du ser muligheder frem for begrænsninger
  • • Du har truckcertifikat og gerne lastbilkørekort
  • • Du har gode IT-kundskaber generelt
  • • Du er serviceminded, ansvarsbevidst og fleksibel
  • • Du har en relevant faglig baggrund

Vi tilbyder:

A.L. Del-Pin A/S tilbyder en spændende og udfordrende stilling i et uformelt miljø. Sundhedsordning, pension og løn svarende til dine kvalifikationer.

Ansøgning:

Du er velkommen til at kontakte Niels-Henrik Hedegaard tlf. 40189899 for yderligere oplysninger om jobbet.

En kort ansøgning med relevante bilag bedes sendt til NH@delpin.dk.

Ansættelse vil være hurtigst muligt, men vi venter gerne på den rette.

A. L. DEL PIN A/SEsbjerg N2019-04-05T00:00:002019-05-31T00:00:00
330011060First Camp - Lakolk Strand - Rømø - søger 2-3 servicemedarbejdere m/kRobot Stillingsbeskrivelse Du skal arbejde i vores rengøringsteam, der er ansvarlig for rengøring og pleje af 3 servicehuse samt vores udlejningshytter. Dine kvalifikationer Du er serviceminded, fordomsfri, motiveret og en teamplayer. Du har erfaring med at gøre rent og er interesseret i sæsonarbejde. Skiftende arbejdstider og det at arbejde i weekenden er ikke fremmed for dig. Du er sproglig stærk tysk, engelsk og dansk. Hvis du kan nikke genkendende til ovenstående, vil du passe godt ind her, og vi vil glæde os til din ansøgnig. Send venligst din ansøgning på mail til: lakolkstrand@firstcamp.dk Opsummering Ansættelseform: Sæson arbejde Arbejdstid: Fuldtid eller deltids Forudsætninger: Se ovenstående Aflønning: Timeløn Antal stillinger: 2-3 Sted: Lakolk strand, Rømø E-mail: robert.petera@firstcamp.dk Kontakt pr telefon: Robert Petera Madigan: 49 174 98 04 162 First Camp Lakolk telefon: Receptionen: 45 74 75 52 28

Stillingsbeskrivelse

Du skal arbejde i vores rengøringsteam, der er ansvarlig for rengøring og pleje af 3 servicehuse samt vores udlejningshytter.

 

Dine kvalifikationer

Du er serviceminded, fordomsfri, motiveret og en teamplayer.

Du har erfaring med at gøre rent og er interesseret i sæsonarbejde.

Skiftende arbejdstider og det at arbejde i weekenden er ikke fremmed for dig.

Du er sproglig stærk – tysk, engelsk og dansk.

Hvis du kan nikke genkendende til ovenstående, vil du passe godt ind her, og vi vil glæde os til din ansøgnig.

Send venligst din ansøgning på mail til: lakolkstrand@firstcamp.dk

 

Opsummering

Ansættelseform:                                              Sæson arbejde

Arbejdstid:                                                      Fuldtid eller deltids

Forudsætninger:                                              Se ovenstående

Aflønning:                                                        Timeløn

Antal stillinger:                                                 2-3

Sted:                                                               Lakolk strand, Rømø

E-mail:                                                             robert.petera@firstcamp.dk

Kontakt pr telefon:                                            Robert Petera Madigan: +49 174 98 04 162

First Camp Lakolk telefon:                                  Receptionen: +45 74 75 52 28

 

First Camp Lakolk A/SRømø2019-04-25T00:00:002019-05-16T00:00:00
330004255Kundeservicemedarbejder hos Apuls.dk - En af landets førende webshopsBasic Brænder du for kundeservice og kommunikation, og er du klar til at blive specialist indenfor træning og sundhed? Apuls.dk søger en knivskarp kundeservicemedarbejder til vores webshop i Ølholm, 7160 Tørring. (Lige ved motorvejen) Apuls.dk søger en kundeservicemedarbejder til support via vores online chat, produktoprettelse, vejledning og ordrebehandling. Vi søger en serviceminded kollega, som kan arbejde selvstændigt og effektivt uden at gå på kompromis med kundeoplevelsen. Som kundeservicemedarbejder er du i direkte kontakt med vores kunder, og det er derfor vigtigt, at du er drevet af at yde professionel service og det vil vægte højt, hvis du har erfaring med dette fra en lignende relevant stilling. Jobbet indeholderBetjening og vejledning af kunder via online chatProduktoprettelseDiverse ad-hoc opgaverVi forventer at du Er god til at skrive tekster og har styr på dansk grammatikEr kunde- og servicemindedEr god til at tage selvstændigt initiativVi kan tilbyde Et spændende job i en virksomhed, der er i konstant udviklingSelvstændighed og ansvar i jobbetGrundig oplæringHjælpsomme og søde kollegaerVære en del af den førende webshop i branchenArbejdstid: hverdage 8:00 - 16:00 Tiltrædelse: hurtigst muligt Løn: efter aftale Lyder jobbet interessant? Så send din ansøgning og CV snarest muligt til dh@apuls.dk Virksomheden: Apuls ApS er en spændende virksomhed i hurtig udvikling. Mere end 100 vækst hvert år siden 2011, betyder virksomheden kan tilbyde et spændende og lærerigt miljø. Apuls ApS arbejder med import af egenproduceret træningsudstyr, samt salg af de kendte brands. Se mere på vores ansøgersite: https: apuls.brandero.com
Brænder du for kundeservice og kommunikation, og er du klar til at blive specialist indenfor træning og sundhed? Apuls.dk søger en knivskarp kundeservicemedarbejder til vores webshop i Ølholm, 7160 Tørring. (Lige ved motorvejen)

Apuls.dk søger en kundeservicemedarbejder til support via vores online chat, produktoprettelse, vejledning og ordrebehandling. Vi søger en serviceminded kollega, som kan arbejde selvstændigt og effektivt uden at gå på kompromis med kundeoplevelsen.

Som kundeservicemedarbejder er du i direkte kontakt med vores kunder, og det er derfor vigtigt, at du er drevet af at yde professionel service og det vil vægte højt, hvis du har erfaring med dette fra en lignende relevant stilling.

Jobbet indeholder
  • Betjening og vejledning af kunder via online chat
  • Produktoprettelse
  • Diverse ad-hoc opgaver
Vi forventer at du
  • Er god til at skrive tekster og har styr på dansk grammatik
  • Er kunde- og serviceminded
  • Er god til at tage selvstændigt initiativ
Vi kan tilbyde
  • Et spændende job i en virksomhed, der er i konstant udvikling
  • Selvstændighed og ansvar i jobbet
  • Grundig oplæring
  • Hjælpsomme og søde kollegaer
  • Være en del af den førende webshop i branchen
Arbejdstid: hverdage 8:00 - 16:00

Tiltrædelse: hurtigst muligt

Løn: efter aftale

Lyder jobbet interessant? Så send din ansøgning og CV snarest muligt til dh@apuls.dk

Virksomheden: Apuls ApS er en spændende virksomhed i hurtig udvikling. Mere end 100% vækst hvert år siden 2011, betyder virksomheden kan tilbyde et spændende og lærerigt miljø. Apuls ApS arbejder med import af egenproduceret træningsudstyr, samt salg af de kendte brands.

Se mere på vores ansøgersite: https://apuls.brandero.com

ORS/Small/ef06a255_logo.pngApuls ApSTørring2019-04-09T22:00:01.8872019-04-30T00:00:00
329986772Salg & support medarbejder til webshop og butik.Robot AV-Connection Sønderborg søger hurtigst muligt en dygtig, engageret og særdeles serviceminded medarbejder til vores salg- og supportafdeling. HVEM ER AV-CONNECTION:AV-Connection er en anerkendt og veletableret virksomhed, startet tilbage i år 2000, og består af en stor internetbutik og fysiske butikker i Sønderborg og Odense. Vi beskæftiger os med salg, rådgivning og installation af lyd- og billedprodukter, herunder Hi-fi og hjemmebiograf udstyr, pro AV, antenner, kabler og tilbehør. Vi sælger både til private og erhverv i ind- og udland. Med et stærkt firmabrand og en stor kundebase, har vi stor potentiale for fremtidig vækst. Tilpasning og optimering i markedet er en naturlig stor del af vores succes, hvilket giver en dynamisk hverdag.- Det er derfor aldrig kedeligt at arbejde hos AV-Connection, hvis man er lidt teknik-nørd. HVAD KAN VI TILBYDE:Vi kan tilbyde en arbejdsplads bestående af et ungt team med højt humør, stor arbejdsglæde og ambitioner. Vi har fokus på høj kvalitet og service i særklasse, og forventer at du har samme indgangsvinkel. Lønnen vil være afhængig af dine kvalifikationer og vi kan tilbyde en fornuftig pensionsordning. JOBPROFIL:Arbejdsopgaverne spænder bredt og omfatter salg og support via e-mail, telefon og chat, samt betjening af kunder i vores fysiske butik. Der vil også være andre salgsfremmende opgaver, samt mindre indkøbsopgaver, deltagelse i arrangementer m.m. PERSONLIG PROFIL:Vi forventer at du har erfaring inden for salg og support, og kan arbejde struktureret med god ordenssans. Du skal være en glad, udadvendt og imødekommende person, der vægter service højt og sætter kundens behov i centrum. Du skal kunne have flere bolde i luften på n gang og have overblik til, at kunne springe til og fra opgaver, uden at miste fokus. Selvstændighed og proaktivitet skal også være en kvalitet der ligger til dig. Det er en fordel hvis du har erfaring fra lignende stilling, men ikke et krav. Vigtigst af alt skal du have en naturlig interesse for audio video og teknik generelt. ARBEJDSTID:Arbejdstiden er på 37 timer pr. uge og vil blive tilrettelagt i tidsrummetmandag-fredag fra kl. 9.00 18.00 og lørdage fra kl. 10.00 14.00. ANSØGNING:Lyder det spændende og passer dette på dig? Send da en kort skriftlig ansøgning samt CV, gerne med billede, til Salgs- og teamleder Allan Rasmussen på følgende e-mailadresse: JOB@AV-CONNECTION.COM Ligeledes kan yderligere oplysninger om stillingen fås ved henvendelsetil ovenstående e-mailadresse eller på telefon 7442 1078. Ansøgningsfrist er d. 30 4-2019

AV-Connection Sønderborg søger hurtigst muligt en dygtig, engageret og særdeles serviceminded medarbejder til vores salg- og supportafdeling.


HVEM ER AV-CONNECTION:
AV-Connection er en anerkendt og veletableret virksomhed, startet tilbage i år 2000, og består af en stor internetbutik og fysiske butikker i Sønderborg og Odense. Vi beskæftiger os med salg, rådgivning og installation af lyd- og billedprodukter, herunder Hi-fi og hjemmebiograf udstyr, pro AV, antenner, kabler og tilbehør. Vi sælger både til private og erhverv i ind- og udland. Med et stærkt firmabrand og en stor kundebase, har vi stor potentiale for fremtidig vækst. Tilpasning og optimering i markedet er en naturlig stor del af vores succes, hvilket giver en dynamisk hverdag.
- Det er derfor aldrig kedeligt at arbejde hos AV-Connection, hvis man er lidt teknik-nørd.


HVAD KAN VI TILBYDE:
Vi kan tilbyde en arbejdsplads bestående af et ungt team med højt humør, stor arbejdsglæde og ambitioner. Vi har fokus på høj kvalitet og service i særklasse, og forventer at du har samme indgangsvinkel. Lønnen vil være afhængig af dine kvalifikationer og vi kan tilbyde en fornuftig pensionsordning.


JOBPROFIL:
Arbejdsopgaverne spænder bredt og omfatter salg og support via e-mail, telefon og chat, samt betjening af kunder i vores fysiske butik. Der vil også være andre salgsfremmende opgaver, samt mindre indkøbsopgaver, deltagelse i arrangementer m.m.


PERSONLIG PROFIL:
Vi forventer at du har erfaring inden for salg og support, og kan arbejde struktureret med god ordenssans. Du skal være en glad, udadvendt og imødekommende person, der vægter service højt og sætter kundens behov i centrum. Du skal kunne have flere bolde i luften på én gang og have overblik til, at kunne springe til og fra opgaver, uden at miste fokus. Selvstændighed og proaktivitet skal også være en kvalitet der ligger til dig. Det er en fordel hvis du har erfaring fra lignende stilling, men ikke et krav. Vigtigst af alt skal du have en naturlig interesse for audio/video og teknik generelt.


ARBEJDSTID:
Arbejdstiden er på 37 timer pr. uge og vil blive tilrettelagt i tidsrummet
mandag-fredag fra kl. 9.00 – 18.00 og lørdage fra kl. 10.00 – 14.00.


ANSØGNING:
Lyder det spændende og passer dette på dig? Send da en kort skriftlig ansøgning samt CV, gerne med billede, til Salgs- og teamleder Allan Rasmussen på følgende e-mailadresse:

JOB@AV-CONNECTION.COM

Ligeledes kan yderligere oplysninger om stillingen fås ved henvendelse
til ovenstående e-mailadresse eller på telefon 7442 1078.

Ansøgningsfrist er d. 30/4-2019

AV-CONNECTION A/SSønderborg2019-03-29T00:00:002019-04-30T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

Online kundeservice medarbejder Sverige/Norge

BygMax A/S

Rødding
Vi vækster på det nordiske marked og søger til nyoprettet stilling, dig der brænder for at arbejde med e-handel, oversættelse og yde en ekstra ordinær indsats på kundeservice. Har du humor og er du en udadvendt teamplayer, hvor din gejst skinner hel...
Indrykket:25. april 2019
Udløbsdato:24. maj 2019

Servicemedarbejder med flair for kundeservice og materiel-udlejning

A. L. DEL PIN A/S

Esbjerg N
Til vores afdeling i Esbjerg søger vi en erfaren og stabil servicemedarbejder med flair for god kundeservice og gerne kendskab til materiel-udlejning. Din primære opgave er personlig eller telefonisk kundeekspedition. Som person er du udadvendt, god...
Indrykket:5. april 2019
Udløbsdato:31. maj 2019

First Camp - Lakolk Strand - Rømø - søger 2-3 servicemedarbejdere m/k

First Camp Lakolk A/S

Rømø
Stillingsbeskrivelse Du skal arbejde i vores rengøringsteam, der er ansvarlig for rengøring og pleje af 3 servicehuse samt vores udlejningshytter. Dine kvalifikationer Du er serviceminded, fordomsfri, motiveret og en teamplayer. Du har erfaring med ...
Indrykket:25. april 2019
Udløbsdato:16. maj 2019

Kundeservicemedarbejder hos Apuls.dk - En af landets førende webshops

Apuls ApS

Tørring
Brænder du for kundeservice og kommunikation, og er du klar til at blive specialist indenfor træning og sundhed? Apuls.dk søger en knivskarp kundeservicemedarbejder til vores webshop i Ølholm, 7160 Tørring. (Lige ved motorvejen) Apuls.dk søger en ku...
Indrykket:9. april 2019
Udløbsdato:30. april 2019

Salg & support medarbejder til webshop og butik.

AV-CONNECTION A/S

Sønderborg
AV-Connection Sønderborg søger hurtigst muligt en dygtig, engageret og særdeles serviceminded medarbejder til vores salg- og supportafdeling. HVEM ER AV-CONNECTION:AV-Connection er en anerkendt og veletableret virksomhed, startet tilbage i år 2000, ...
Indrykket:29. marts 2019
Udløbsdato:30. april 2019