Storyteller til events i detailbutikker

Kunne du tænke dig at være ansigtet udadtil og repræsentere et stort brand i fødevarebranchen? Har du interesse for salg, storytelling og kontakt med forskellige mennesker? Så har vi jobbet til dig som Brandambassadør!

Vi søger freelance medarbejdere, der kan arbejde i ugerne 14, 15 og 16.Der vil dog være mulighed for at kunne starte allerede nu eller efterfølgende fortsætte i RelationMedias øvrige afdelinger, som enten smagsprøveuddeler, merchandiser eller mystery shopper. Se mere på vores hjemmeside under "Jobs".

Hos RelationMedia er vi på udkig efter energiske, dygtige og troværdige Brandambassadører, der naturligt kan gå i dialog med forbrugerne i supermarkeder og sælge brandets historie.

Du skal være menneskekender til fingerspidserne og have en indre skuespiller gemt i dig, så du kan leve dig ind i rollen som en moderne Fisker. Via dine kommunikationsevner inddrager du forbrugerne i brandets historie, værdier og kvailteter. 

Som Brandambassdør vil din opgave bestå i at skabe en unik oplevelse omkring produktet, samt formidle et konkret budskab ved hjælp af den gode historie, og derigennem øge salget af produktet. Du vil have meget kontakt med forbrugerne og være med til at inspirere dem til at lave vildt nemme, lækre og sunde retter med fisk og skaldyr.

DIN PROFIL

  • Udadvendt, imødekommende, autentisk og troværdig
  • Kan agere i rollen som en moderne fisker – med et snert af et vildt og naturligt look
  • Menneskekender til fingerspidserne 
  • Dygtig til at inddrage forbrugeren i brandets storytelling 
  • Serviceminded og kan lide at arbejde selvstændigt
  • Fleksibel i forhold til arbejdstider  
  • Har kørekort 

VI TILBYDER

  • Arbejde i ugerne 14, 15 og 16
  • 10-20 timer i ugen
  • Tilknytning til et fast ambassadørteam med grundig oplæring i brandet
  • Attraktiv løn med mulighed for bonus
  • Et alsidigt og selvstændigt job 
  • Ansvar for egne opgaver 
  • Varierende arbejdsdage, hvor to dage sjældent er ens
  • En udfordrende hverdag med kontakt til mange mennesker 
  • Ansættelse i en organisation præget af engagement, kreativitet, åbenhed og humor
  • Mulighed for freelance ansættelse i vores øvrige afdelinger

HVEM ER VI?Vi er Danmarks førende fuldservicebureau indenfor detailbranchen; shopper promotion, events og grafisk design, sales forces, merchandising og dataindsamling. Vi sidder 35 fuldtidsansatte på kontoret i Skanderborg, hvor vi arbejder med idé og konceptgenerering af events og varetager projektledelse fra A-Z. Vores fokus er at skabe positive oplevelser, der overrasker og overgår forbrugerens forventning. Herudover varetagervi hele datahåndteringsprocessen for vores kunder lige fra dataindsamlingen, datavalidering, til den endelige rapportering og visualisering af data. Sluttteligt planlægger, koordinerer, afvikler og evaluerer vi aktiviteter og events for nogle af landets største brands.

LYDER DET SOM NOGET FOR DIG?Send din ansøgning, CV og billede til job@relationmedia.dk og mærk emnefeltet ”Storyteller til events”.Da vi søger de helt rette kandidater til jobbet, vil vi allerede nu, løbende indkalde kandidater til samtale. Bemærk at stillingen er i ugerne 14, 15 og 16 - dog har vi, som nævnt, mulighed for at tilbyde dig øvrige jobs i RelationMedia.Har du spørgsmål til jobbet, er du velkommen til at kontakte os.


Du har ikke vedlagt dokumenter til din ansøgning. Klik på 'OK' knappen nedenfor for at sende din ansøgning alligevel, eller klik på knappen "Annuller" og vedhæft dokumenter, før du sender din ansøgning igen.

Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

329942404Phoenix-5184efdb12019-01-14T00:00:00Storyteller til events i detailbutikker

Kunne du tænke dig at være ansigtet udadtil og repræsentere et stort brand i fødevarebranchen? Har du interesse for salg, storytelling og kontakt med forskellige mennesker? Så har vi jobbet til dig som Brandambassadør!

Vi søger freelance medarbejdere, der kan arbejde i ugerne 14, 15 og 16.Der vil dog være mulighed for at kunne starte allerede nu eller efterfølgende fortsætte i RelationMedias øvrige afdelinger, som enten smagsprøveuddeler, merchandiser eller mystery shopper. Se mere på vores hjemmeside under "Jobs".

Hos RelationMedia er vi på udkig efter energiske, dygtige og troværdige Brandambassadører, der naturligt kan gå i dialog med forbrugerne i supermarkeder og sælge brandets historie.

Du skal være menneskekender til fingerspidserne og have en indre skuespiller gemt i dig, så du kan leve dig ind i rollen som en moderne Fisker. Via dine kommunikationsevner inddrager du forbrugerne i brandets historie, værdier og kvailteter. 

Som Brandambassdør vil din opgave bestå i at skabe en unik oplevelse omkring produktet, samt formidle et konkret budskab ved hjælp af den gode historie, og derigennem øge salget af produktet. Du vil have meget kontakt med forbrugerne og være med til at inspirere dem til at lave vildt nemme, lækre og sunde retter med fisk og skaldyr.

DIN PROFIL

  • Udadvendt, imødekommende, autentisk og troværdig
  • Kan agere i rollen som en moderne fisker – med et snert af et vildt og naturligt look
  • Menneskekender til fingerspidserne 
  • Dygtig til at inddrage forbrugeren i brandets storytelling 
  • Serviceminded og kan lide at arbejde selvstændigt
  • Fleksibel i forhold til arbejdstider  
  • Har kørekort 

VI TILBYDER

  • Arbejde i ugerne 14, 15 og 16
  • 10-20 timer i ugen
  • Tilknytning til et fast ambassadørteam med grundig oplæring i brandet
  • Attraktiv løn med mulighed for bonus
  • Et alsidigt og selvstændigt job 
  • Ansvar for egne opgaver 
  • Varierende arbejdsdage, hvor to dage sjældent er ens
  • En udfordrende hverdag med kontakt til mange mennesker 
  • Ansættelse i en organisation præget af engagement, kreativitet, åbenhed og humor
  • Mulighed for freelance ansættelse i vores øvrige afdelinger

HVEM ER VI?Vi er Danmarks førende fuldservicebureau indenfor detailbranchen; shopper promotion, events og grafisk design, sales forces, merchandising og dataindsamling. Vi sidder 35 fuldtidsansatte på kontoret i Skanderborg, hvor vi arbejder med idé og konceptgenerering af events og varetager projektledelse fra A-Z. Vores fokus er at skabe positive oplevelser, der overrasker og overgår forbrugerens forventning. Herudover varetagervi hele datahåndteringsprocessen for vores kunder lige fra dataindsamlingen, datavalidering, til den endelige rapportering og visualisering af data. Sluttteligt planlægger, koordinerer, afvikler og evaluerer vi aktiviteter og events for nogle af landets største brands.

LYDER DET SOM NOGET FOR DIG?Send din ansøgning, CV og billede til job@relationmedia.dk og mærk emnefeltet ”Storyteller til events”.Da vi søger de helt rette kandidater til jobbet, vil vi allerede nu, løbende indkalde kandidater til samtale. Bemærk at stillingen er i ugerne 14, 15 og 16 - dog har vi, som nævnt, mulighed for at tilbyde dig øvrige jobs i RelationMedia.Har du spørgsmål til jobbet, er du velkommen til at kontakte os.

Kunne du tænke dig at være ansigtet udadtil og repræsentere et stort brand i fødevarebranchen? Har du interesse for salg, storytelling og kontakt med forskellige mennesker? Så har vi jobbet til dig som Brandambassadør! Vi søger freelance medarbejdere, der kan arbejde i ugerne 14, 15 og 16.Der vil dog være mulighed for at kunne starte allerede nu eller efterfølgende fortsætte i RelationMedias øvrige afdelinger, som enten smagsprøveuddeler, merchandiser eller mystery shopper. Se mere på vores hjemmeside under Jobs . Hos RelationMedia er vi på udkig efter energiske, dygtige og troværdige Brandambassadører, der naturligt kan gå i dialog med forbrugerne i supermarkeder og sælge brandets historie. Du skal være menneskekender til fingerspidserne og have en indre skuespiller gemt i dig, så du kan leve dig ind i rollen som en moderne Fisker. Via dine kommunikationsevner inddrager du forbrugerne i brandets historie, værdier og kvailteter. Som Brandambassdør vil din opgave bestå i at skabe en unik oplevelse omkring produktet, samt formidle et konkret budskab ved hjælp af den gode historie, og derigennem øge salget af produktet. Du vil have meget kontakt med forbrugerne og være med til at inspirere dem til at lave vildt nemme, lækre og sunde retter med fisk og skaldyr. DIN PROFIL Udadvendt, imødekommende, autentisk og troværdig Kan agere i rollen som en moderne fisker med et snert af et vildt og naturligt look Menneskekender til fingerspidserne Dygtig til at inddrage forbrugeren i brandets storytelling Serviceminded og kan lide at arbejde selvstændigt Fleksibel i forhold til arbejdstider Har kørekort VI TILBYDER Arbejde i ugerne 14, 15 og 16 10-20 timer i ugen Tilknytning til et fast ambassadørteam med grundig oplæring i brandet Attraktiv løn med mulighed for bonus Et alsidigt og selvstændigt job Ansvar for egne opgaver Varierende arbejdsdage, hvor to dage sjældent er ens En udfordrende hverdag med kontakt til mange mennesker Ansættelse i en organisation præget af engagement, kreativitet, åbenhed og humor Mulighed for freelance ansættelse i vores øvrige afdelinger HVEM ER VI?Vi er Danmarks førende fuldservicebureau indenfor detailbranchen shopper promotion, events og grafisk design, sales forces, merchandising og dataindsamling. Vi sidder 35 fuldtidsansatte på kontoret i Skanderborg, hvor vi arbejder med idé og konceptgenerering af events og varetager projektledelse fra A-Z. Vores fokus er at skabe positive oplevelser, der overrasker og overgår forbrugerens forventning. Herudover varetagervi hele datahåndteringsprocessen for vores kunder lige fra dataindsamlingen, datavalidering, til den endelige rapportering og visualisering af data. Sluttteligt planlægger, koordinerer, afvikler og evaluerer vi aktiviteter og events for nogle af landets største brands. LYDER DET SOM NOGET FOR DIG?Send din ansøgning, CV og billede til job@relationmedia.dk og mærk emnefeltet Storyteller til events .Da vi søger de helt rette kandidater til jobbet, vil vi allerede nu, løbende indkalde kandidater til samtale. Bemærk at stillingen er i ugerne 14, 15 og 16 - dog har vi, som nævnt, mulighed for at tilbyde dig øvrige jobs i RelationMedia.Har du spørgsmål til jobbet, er du velkommen til at kontakte os.11Jobnet5184efdb100000000000aDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2019-03-11T00:00:0000010EuropaDanmarkJyllandØstjyllandAarhus3435401RELATIONMEDIA A/S11Godthåbsvej 798000Aarhus CDKDanmark0
job@relationmedia.dkDKDanmarkDKDanmark
7Deltid46Permanent694030JobNet493038949303891000https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=5184efdbhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=5184efdbhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=5184efdb&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=5184efdb&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonhttps://static.matchwork.com/company/logo/DK/ORS/SoMe/Salg_marketing_og_kommunikation/Salg/3.jpgSom Kundeservicemedarbejder hos RELATIONMEDIA A/S bliver du en del af et godt arbejdsmiljø og bliver dagligt mødt af nye spændende udfordringer.12008221Dansk3Læse/ tale913230Kundeservicemedarbejder2Salg360114208Louise Graversenjob@relationmedia.dkDKDanmarkDKDanmark329952080KundesupportereRobot Stofa i Århus søger dedikerede Kundesupportere Er du en vinder, og motiveres du af mål og resultater? Sætter du en ære i at levere en unik supportoplevelse, hvor salg og service er på et højt niveau? Hvis du kan svare ja til ovenstående, så har du muligheden for at blive en del af Stofa i Århus. Sted: Århus At være ansat hos Stofa har for mig betydet, at jeg har udviklet mig både personligt og fagligt fra dag 1 af siger Kim, som har været ansat ved kundesupport i Århus i 2,5 år. Hos Stofa møder du en arbejdsplads, der prioriterer og investerer i din udvikling og trivsel, og du bliver en del af et team med kunderne i fokus. Du får samtidig en hverdag i branchens mest motiverede supportteam, der vægter det sociale højt. Og vi glæder os til at tage imod nye kollegaer. Tag hånd om vores kunder I løbet af en typisk dag tager du dig af en lang række kunderelaterede opgaver som at besvare spørgsmål fra kunder over telefon og mail samt en stor del servicerende salg. De typiske henvendelser drejer sig om udfordring med WIFI og tv pixeleringer. En vigtig del af din rolle er også at behovsafdække kunderne og sikre, at de har, hvad de skal bruge samt give dem en oplevelse udover det sædvanlige hver gang. Det tiltaler mig at være i et job hvor jeg hverdag kan få lov til at hjælpe kunderne og overgå deres forventninger Fortæller Kim. Solid oplæring og uddannelse i salg og kommunikation Din nye 37 timers arbejdsuge ligger i tidsrummet 08-22 på hverdage og 09-17 i weekenderne. Du skal regne med at arbejde ca. hver 3. weekend. Du får en vagtplan 4 uger forud, så du har mulighed for at planlægge ud fra den. Arbejdsstedet er i Århus, hvor du også gennemgår en grunduddannelse på 5 uger samt evt. videreuddannelse i salg og kommunikation. Vi tilbyder en kokkebetjent kantineordning, der overgår din vildeste fantasi, og vi sørger selvfølgelig for, at du bliver oplært i vores systemer samt de typiske udfordringer, du hjælper kunderne med. Desuden bliver du løbende coachet. Ud over din månedsløn får du en provisionsaftale uden loft, en koncern bonusordning, tillæg for at arbejde forskudt tid samt sundhedsforsikring og pensionsordning gennem PFA. Et stærkt DNA og humoristisk team Hos Stofa arbejder vi i et miljø med åbenhed og nærhed, og vores kundeløfter betyder alt i forhold til, hvordan vi ønsker at møde vores kunder og kollegaer. Vores leveregler er, hvad vi kan forvente af hinanden, og hvordan vi opfører os over for hinanden. Vores kultur er derfor også præget af at formidle budskaber på en enkel og forståelig måde samt altid at sørge for, at vores service skaber merværdi for kunden i form af naturligt mersalg. I vores team, har vi en meget stærk holdånd, og en dygtig leder, som for mig betyder, at det altid er sjovt at komme på arbejde beretter Kim, med et smil på læben. Du kan læse mere om jobbet, og se en video med medarbejdere fra kundeservice- og supportteamet her https: stofa.dk job ks-support-job?_ga 2.116149318.1542799111.1548929401-1017590843.1534938601 Erfaring fra en lignende stilling er en fordel, men ikke et krav. Måske har du arbejdet i et callcenter eller tilsvarende, så du ved, hvad det indebærer at give support over telefonen Du har gåpåmod og lyst til at tage ansvar samt indgå i et godt team. Du er nysgerrig og har lyst til at arbejde hos os i en længere årrække. Og så er du klar på at være en del af en arbejdsplads fyldt med energi og kundefokus. Hvis ovenstående lyder som noget for dig og du kunne tænke dig at blive en del af Stofas nye support team, så skynd dig at send en ansøgning. Der vil blive afholdt samtaler i marts april, og der vil være start d. 1. maj 2019. Har du yderligere spørgsmål til stillingen, er du meget velkommen til at kontakte HR Konsulent, Esben Bjerg Karstoft, på tlf. 23458920.

Stofa i Århus søger dedikerede Kundesupportere

Er du en vinder, og motiveres du af mål og resultater? Sætter du en ære i at levere en unik supportoplevelse, hvor salg og service er på et højt niveau? Hvis du kan svare ja til ovenstående, så har du muligheden for at blive en del af Stofa i Århus.

Sted: Århus

”At være ansat hos Stofa har for mig betydet, at jeg har udviklet mig både personligt og fagligt fra dag 1 af” siger Kim, som har været ansat ved kundesupport i Århus i 2,5 år.

Hos Stofa møder du en arbejdsplads, der prioriterer og investerer i din udvikling og trivsel, og du bliver en del af et team med kunderne i fokus. Du får samtidig en hverdag i branchens mest motiverede supportteam, der vægter det sociale højt. Og vi glæder os til at tage imod nye kollegaer.

Tag hånd om vores kunder
I løbet af en typisk dag tager du dig af en lang række kunderelaterede opgaver som at besvare spørgsmål fra kunder over telefon og mail samt en stor del servicerende salg. De typiske henvendelser drejer sig om udfordring med WIFI og tv pixeleringer. En vigtig del af din rolle er også at behovsafdække kunderne og sikre, at de har, hvad de skal bruge samt give dem en oplevelse udover det sædvanlige – hver gang.

"Det tiltaler mig at være i et job hvor jeg hverdag kan få lov til at hjælpe kunderne og overgå deres forventninger” Fortæller Kim.

Solid oplæring og uddannelse i salg og kommunikation
Din nye 37 timers arbejdsuge ligger i tidsrummet 08-22 på hverdage og 09-17 i weekenderne. Du skal regne med at arbejde ca. hver 3. weekend. Du får en vagtplan 4 uger forud, så du har mulighed for at planlægge ud fra den. Arbejdsstedet er i Århus, hvor du også gennemgår en grunduddannelse på 5 uger samt evt. videreuddannelse i salg og kommunikation.

Vi tilbyder en kokkebetjent kantineordning, der overgår din vildeste fantasi, og vi sørger selvfølgelig for, at du bliver oplært i vores systemer samt de typiske udfordringer, du hjælper kunderne med. Desuden bliver du løbende coachet. Ud over din månedsløn får du en provisionsaftale uden loft, en koncern bonusordning, tillæg for at arbejde forskudt tid samt sundhedsforsikring og pensionsordning gennem PFA.

Et stærkt DNA og humoristisk team
Hos Stofa arbejder vi i et miljø med åbenhed og nærhed, og vores kundeløfter betyder alt i forhold til, hvordan vi ønsker at møde vores kunder og kollegaer. Vores leveregler er, hvad vi kan forvente af hinanden, og hvordan vi opfører os over for hinanden. Vores kultur er derfor også præget af at formidle budskaber på en enkel og forståelig måde samt altid at sørge for, at vores service skaber merværdi for kunden i form af naturligt mersalg.

”I vores team, har vi en meget stærk holdånd, og en dygtig leder, som for mig betyder, at det altid er sjovt at komme på arbejde” beretter Kim, med et smil på læben.

Du kan læse mere om jobbet, og se en video med medarbejdere fra kundeservice- og supportteamet her https://stofa.dk/job/ks-support-job?_ga=2.116149318.1542799111.1548929401-1017590843.1534938601

Erfaring fra en lignende stilling er en fordel, men ikke et krav.

Måske har du arbejdet i et callcenter eller tilsvarende, så du ved, hvad det indebærer at give support over telefonen

  • Du har gåpåmod og lyst til at tage ansvar samt indgå i et godt team.
  • Du er nysgerrig og har lyst til at arbejde hos os i en længere årrække.
  • Og så er du klar på at være en del af en arbejdsplads fyldt med energi og kundefokus.

Hvis ovenstående lyder som noget for dig og du kunne tænke dig at blive en del af Stofas nye support team, så skynd dig at send en ansøgning. Der vil blive afholdt samtaler i marts/april, og der vil være start d. 1. maj 2019. 

Har du yderligere spørgsmål til stillingen, er du meget velkommen til at kontakte HR Konsulent, Esben Bjerg Karstoft, på tlf. 23458920.

Stofa A/S, ÅrhusTranbjerg J2019-01-31T00:00:002019-03-22T00:00:00
329955122Norsktalende medarbejder til kundessupport.Robot Til vores kontor i Aarhus søger vi en medarbejder med et udpræget servicegen og lyst til at give vores kunder en førsteklasses support. Dine primære opgaver bliver Dialog med og support til eksisterende kunder Dialog med potentielle kunder på det norske og danske marked Kundeoprettelse og vedligeholdelse i vore systemer Risikovurdering af potentielle og eksisterende kunder Dine kvalifikationer Din uddannelsesmæssige baggrund er ikke afgørende. Vigtigst er, at du har lyst til kundeorienterede opgaver, har en struktureret tilgang til dit arbejde og lyst til at lære nyt. Vi er en ung, travl virksomhed, og vores hverdag er derfor præget af en vis uforudsigelighed - det skal du derfor kunne håndtere på en positiv måde. Du har en god telefonstemme og har dyb respekt for, at netop din kontakt til potentielle og eksisterende kunder er afgørende for kundens valg af samarbejdspartner. Du skal være tålmodig og kunne håndtere alle kundetyper i en til tider hektisk hverdag. Du skal tale flydende norsk, beherske dansk og engelsk på godt taleniveau og være fortrolig med it. Vi tilbyder Et spændende og kreativt iværksættermiljø med dygtige og engagerede kolleger. Fleksible arbejdsforhold. En ung organisation, hvor du selv kan være med til at definere egne opgaver og rammer. Ansøgning Ansøgning på max en side bilag sendes til job@clearhaus.com hurtigst muligt, da vi gennemgår indkomne ansøgningerne løbende. Har du spørgsmål til jobbet og gerne vil tale med os, skriv da en mail til job@clearhaus.com og bed om at blive ringet op.

Til vores kontor i Aarhus søger vi en medarbejder med et udpræget servicegen og lyst til at give vores kunder en førsteklasses support.

Dine primære opgaver bliver

  • Dialog med og support til eksisterende kunder
  • Dialog med potentielle kunder på det norske og danske marked
  • Kundeoprettelse og vedligeholdelse i vore systemer
  • Risikovurdering af potentielle og eksisterende kunder

Dine kvalifikationer

Din uddannelsesmæssige baggrund er ikke afgørende. Vigtigst er, at du har lyst til kundeorienterede opgaver, har en struktureret tilgang til dit arbejde og lyst til at lære nyt. Vi er en ung, travl virksomhed, og vores hverdag er derfor præget af en vis uforudsigelighed - det skal du derfor kunne håndtere på en positiv måde.

Du har en god telefonstemme og har dyb respekt for, at netop din kontakt til potentielle og eksisterende kunder er afgørende for kundens valg af samarbejdspartner. Du skal være tålmodig og kunne håndtere alle kundetyper i en til tider hektisk hverdag. Du skal tale flydende norsk, beherske dansk og engelsk på ”godt taleniveau” og være fortrolig med it.

Vi tilbyder

  • Et spændende og kreativt iværksættermiljø med dygtige og engagerede kolleger.
  • Fleksible arbejdsforhold.
  • En ung organisation, hvor du selv kan være med til at definere egne opgaver og rammer.

Ansøgning

Ansøgning på max en side + bilag sendes til job@clearhaus.com hurtigst muligt, da vi gennemgår indkomne ansøgningerne løbende. Har du spørgsmål til jobbet og gerne vil tale med os, skriv da en mail til job@clearhaus.com og bed om at blive ringet op.

 

CLEARHAUS A/SAarhus N2019-02-05T00:00:002019-04-02T00:00:00
329955959Kundeservicemedarbejder hos GrejFreak.dkRobot Kom og vær en del af et ungt og dynamisk team! Da vi fortsat oplever stor vækst i forretningen, har vi brug for flere hænder, som vil være en del af vores over 40 mand og kvinder store Grej-Team . Vi søger derfor en ny medarbejder til betjening af kunder i vores showroom. Det er vigtigt, at du er imødekommende, udadvent og god til at kommunikere. Der lægges samtidig vægt på, at du har erfaring med brugen af vores produkter, så hvis du har jagttegn, er tidligere soldat eller bare er typen, som er meget outdoor, så er det et stort plus. Sekundært vil dine arbejdsopgaver også bestå af lageropgaver såsom ekspedition af netordre, optælling af varer og lægge varer på plads. Ydermere vil der også være opgaver i kundeservice via telefon, E-mail og på chat. GrejFreak.dk holder åbent i butikken og i kundeservice alle ugens dage, så vi søger en, der kan arbejde eftermiddage, aftentimer samt i weekenderne. Arbejdstid: 10-20 timer om ugen. I sommerperioden og i december kan der være mulighed for at arbejde fuldtid på 37 timer om ugen. Sted: Gunnar Clausens Vej 58, 8260 Viby J. Start: Hurtigst muligt. Ansøgninger sendes til HR@GrejFreak.dk.

Kom og vær en del af et ungt og dynamisk team!

Da vi fortsat oplever stor vækst i forretningen, har vi brug for flere hænder, som vil være en del af vores over 40 mand og kvinder store "Grej-Team".

Vi søger derfor en ny medarbejder til betjening af kunder i vores showroom. Det er vigtigt, at du er imødekommende, udadvent og god til at kommunikere.  

Der lægges samtidig vægt på, at du har erfaring med brugen af vores produkter, så hvis du har jagttegn, er tidligere soldat eller bare er typen, som er meget outdoor, så er det et stort plus.

Sekundært vil dine arbejdsopgaver også bestå af lageropgaver såsom ekspedition af netordre, optælling af varer og lægge varer på plads. Ydermere vil der også være opgaver i kundeservice via telefon, E-mail og på chat. 

GrejFreak.dk holder åbent i butikken og i kundeservice alle ugens dage, så vi søger en, der kan arbejde eftermiddage, aftentimer samt i weekenderne. 

Arbejdstid: 10-20 timer om ugen.

I sommerperioden og i december kan der være mulighed for at arbejde fuldtid på 37 timer om ugen.

Sted: Gunnar Clausens Vej 58, 8260 Viby J.

Start: Hurtigst muligt.

Ansøgninger sendes til HR@GrejFreak.dk.

GREJFREAK ApSViby J2019-02-06T00:00:002019-04-03T00:00:00
329957939Customer Service RepresentativeRobot Are you service-oriented beyond compare? Are you passionate about offering unique and caring customer experiences, and are you committed to delivering world class customer service? In that case you might be our new colleague. About the job: As a Customer Success Representative at Plecto you will be a part of a highly motivated team with many different skillsets to learn from. Our dream is to help our customers reach their full potential. Your tasks: Your main tasks will be to deliver customer service to all our customers via chat, e-mail and phone, as well as perform some online meetings. It s important that you have service in your DNA, as you will provide important support not only to customers but also to our company. It is a must that you are passionate about delivering a great customer experience, as we constantly strive to receive fantastic reviews from our customers. Your qualifications: You have experience in delivering customer service via phone or email You are comfortable with providing technical support You have flair for IT and are ready to learn new systems You are smiling, open-minded, outgoing and flexible You have a good business understanding and know what an important role customer success plays You are a team player, who can focus on delivering both efficient and unique customer service You are fluent in English, both spoken and written You understand Danish (English is our company language) Knowledge and experience with SQL and API is a plus, but not a requirement. What do we offer? You have the opportunity to become a key player in a growing software company. Based from our office in Aarhus, Denmark, you will become part of a dynamic and easy-going team with ambitious goals in an entrepreneurial organization. We have a strong focus on creating a fun and encouraging work environment in which you will gain experience with multiple aspects of customer success and become involved in a wide range of tasks, with possibility to advance inside the company. Attractive salary Free breakfast, lunch, drinks, coffee and tea Flexible work hours and vacation periods Social gatherings Relaxed work environment with the occasional game of FIFA Who are we? Plecto provides organizations with a dashboard software designed to motivate and engage employees into performing more. Every day, we help motivate more than 70,000 users across 50 countries to do just that. Plecto was founded in 2012 and with investors like Jesper Buch, founder of Just-Eat, and Jan Dal Lehrmann, founder of BilBasen, we have ventured upon an exciting journey characterized by growth and expansion - and this is your chance to become a part of it.

Are you service-oriented beyond compare? Are you passionate about offering unique and caring

customer experiences, and are you committed to delivering world class customer service? In that

case you might be our new colleague.

 

About the job:

As a Customer Success Representative at Plecto you will be a part of a highly motivated team with

many different skillsets to learn from. Our dream is to help our customers reach their full potential.

 

Your tasks:

Your main tasks will be to deliver customer service to all our customers via chat, e-mail and phone,

as well as perform some online meetings. It’s important that you have service in your DNA, as you

will provide important support not only to customers but also to our company. It is a must that you

are passionate about delivering a great customer experience, as we constantly strive to receive

fantastic reviews from our customers.

 

Your qualifications:

 

  • You have experience in delivering customer service via phone or email
  • You are comfortable with providing technical support
  • You have flair for IT and are ready to learn new systems
  • You are smiling, open-minded, outgoing and flexible
  • You have a good business understanding and know what an important role customer
  • success plays
  • You are a team player, who can focus on delivering both efficient and unique customer
  • service
  • You are fluent in English, both spoken and written  
  • You understand Danish (English is our company language)
  • Knowledge and experience with SQL and API is a plus, but not a requirement.

 

What do we offer?

You have the opportunity to become a key player in a growing software company. Based from our

office in Aarhus, Denmark, you will become part of a dynamic and easy-going team with ambitious

goals in an entrepreneurial organization.

We have a strong focus on creating a fun and encouraging work environment in which you will gain

experience with multiple aspects of customer success and become involved in a wide range of

tasks, with possibility to advance inside the company. 

 

  • Attractive salary
  • Free breakfast, lunch, drinks, coffee and tea
  • Flexible work hours and vacation periods
  • Social gatherings
  • Relaxed work environment with the occasional game of FIFA

 

Who are we?

Plecto provides organizations with a dashboard software designed to motivate and engage

employees into performing more. Every day, we help motivate more than 70,000 users across 50

countries to do just that. 

 

Plecto was founded in 2012 and with investors like Jesper Buch, founder of Just-Eat, and Jan Dal

Lehrmann, founder of BilBasen, we have ventured upon an exciting journey characterized by

growth and expansion - and this is your chance to become a part of it.

Plecto ApSÅbyhøj2019-02-08T00:00:002019-02-28T00:00:00
329959909Succesfuldt softwarefirma søger Customer Success (support) Manager - du fastholder vores glade kunderRobot Vil du være med pa° en spændende og udfordrende rejse i en hastigt voksende software- virksomhed? Vil du være med til at forme og styrke vores kunde- og salgsfunktion? Hvis svaret pa° disse spørgsma°l er et klart JA , er du godt pa° vej til at blive en del af vores team som vores nye Customer Success Manager! Kort omkring os: Princh er et softwarefirma med en unik og cloud-baseret løsning til print fra bl.a. mobile enheder. Vi er førende i Skandinavien og vokser stærkt i Storbritannien og USA. Vi er et internationalt team, der kæmper for at na° vores mission: At sla° hjemmeprinteren ihjel! Se mere information pa° princh.com De opgaver du bliver involveret i: - Ha°ndtere indga°ende kundesupporthenvendelser - Hjælpe kunder med fejlsøgning og -udbedring i deres systemer - Lave fjerninstallation af Princh software for kunder - Indsamle kunders feedback, der videregives til udvik- lingsteamet - Udvikle supportfunktionen sa° den konstant er tilpasset Princh s og vores kunder behov. - Undersøge nye teknologier, løsninger eller lignende, der kan forbedre vores service eller effektivitet. Hvad beder vi om: Du sætter pris pa° og en ære i at give alle kunder den bedst mulige oplevelse ogsa° na°r det er svært, og kunden er krævende! Du er udadvendt, socialt intelligent og en stærk kommunikator. Derudover er det afgørende, at du er teknisk stærk og lærenem. Det er et klart plus, hvis du har erfaring med at supportere IT-brugere gerne via fjernsyringsværktøjer som TeamView- er. Derudover forventer vi, at du har et positivt sind og er en stærk teamplayer. Det er nødvendigt, at du behersker dansk og engelsk pa° et højt niveau ba°de skriftligt og mundtligt. Kendskab til norsk eller svensk er et plus. Hvad tilbyder vi: Vi tilbyder dig en unik mulighed for at være en del af en spændende og hastigt voksende virk- somhed. Du bliver et lige og respekteret medlem af vores internationale team, hvor du kommer til at arbejde med mission critical opgaver. I takt med, at vi vokser, fa°r du rig mulighed for at prøve kræfter med nye opgaver, sa° du hele tiden kan udvikle dig! Timing: Vi ønsker, at du starter snarest muligt og holder løbende samtaler, sa° send en ansøgning med det samme! Interesseret? Send din ansøgning og CV til jobs@princh.com snarest muligt. Hvis du har spørgsma°l til stillingen, sa° tag fat i Thomas pa°: 45 21 27 35 50. Vi ser frem til at byde dig velkommen i Princh-familien!

Vil du være med pa° en spændende og udfordrende rejse i en hastigt voksende software- virksomhed? Vil du være med til at forme og styrke vores kunde- og salgsfunktion? Hvis svaret pa° disse spørgsma°l er et klart ”JA”, er du godt pa° vej til at blive en del af vores team som vores nye Customer Success Manager!

Kort omkring os:

Princh er et softwarefirma med en unik og cloud-baseret løsning til print fra bl.a. mobile enheder. Vi er førende i Skandinavien og vokser stærkt i Storbritannien og USA. Vi er et internationalt team, der kæmper for at na° vores mission: At sla° hjemmeprinteren ihjel! Se mere information pa° princh.com

De opgaver du bliver involveret i:

- Ha°ndtere indga°ende kundesupporthenvendelser

- Hjælpe kunder med fejlsøgning og -udbedring i deres systemer

- Lave fjerninstallation af Princh software for kunder

- Indsamle kunders feedback, der videregives til udvik- lingsteamet

- Udvikle supportfunktionen sa° den konstant er tilpasset Princh’s og vores kunder behov.

- Undersøge nye teknologier, løsninger eller lignende, der kan forbedre vores service eller effektivitet.

Hvad beder vi om:

Du sætter pris pa° og en ære i at give alle kunder den bedst mulige oplevelse – ogsa° na°r det er svært, og kunden er krævende! Du er udadvendt, socialt intelligent og en stærk kommunikator. Derudover er det afgørende, at du er teknisk stærk og lærenem. Det er et klart plus, hvis du har erfaring med at supportere IT-brugere – gerne via fjernsyringsværktøjer som TeamView- er. Derudover forventer vi, at du har et positivt sind og er en stærk teamplayer.

Det er nødvendigt, at du behersker dansk og engelsk pa° et højt niveau ba°de skriftligt og mundtligt. Kendskab til norsk eller svensk er et plus.

Hvad tilbyder vi:

Vi tilbyder dig en unik mulighed for at være en del af en spændende og hastigt voksende virk- somhed. Du bliver et lige og respekteret medlem af vores internationale team, hvor du kommer til at arbejde med ”mission critical” opgaver.

I takt med, at vi vokser, fa°r du rig mulighed for at prøve kræfter med nye opgaver, sa° du hele tiden kan udvikle dig!

Timing:

Vi ønsker, at du starter snarest muligt og holder løbende samtaler, sa° send en ansøgning med det samme!

Interesseret? Send din ansøgning og CV til jobs@princh.com snarest muligt. Hvis du har spørgsma°l til stillingen, sa° tag fat i Thomas pa°: +45 21 27 35 50.

Vi ser frem til at byde dig velkommen i Princh-familien!

Princh A/SViby J2019-02-13T00:00:002019-02-22T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

Kundesupportere

Stofa A/S, Århus

Tranbjerg J
Stofa i Århus søger dedikerede Kundesupportere Er du en vinder, og motiveres du af mål og resultater? Sætter du en ære i at levere en unik supportoplevelse, hvor salg og service er på et højt niveau? Hvis du kan svare ja til ovenstående, så har du m...
Indrykket:31. januar 2019
Udløbsdato:22. marts 2019

Norsktalende medarbejder til kundessupport.

CLEARHAUS A/S

Aarhus N
Til vores kontor i Aarhus søger vi en medarbejder med et udpræget servicegen og lyst til at give vores kunder en førsteklasses support. Dine primære opgaver bliver Dialog med og support til eksisterende kunder Dialog med potentielle kunder på det no...
Indrykket:5. februar 2019
Udløbsdato:2. april 2019

Kundeservicemedarbejder hos GrejFreak.dk

GREJFREAK ApS

Viby J
Kom og vær en del af et ungt og dynamisk team! Da vi fortsat oplever stor vækst i forretningen, har vi brug for flere hænder, som vil være en del af vores over 40 mand og kvinder store Grej-Team . Vi søger derfor en ny medarbejder til betjening af k...
Indrykket:6. februar 2019
Udløbsdato:3. april 2019

Customer Service Representative

Plecto ApS

Åbyhøj
Are you service-oriented beyond compare? Are you passionate about offering unique and caring customer experiences, and are you committed to delivering world class customer service? In that case you might be our new colleague. About the job: As a Cus...
Indrykket:8. februar 2019
Udløbsdato:28. februar 2019

Succesfuldt softwarefirma søger Customer Success (support) Manager - du fastholder vores glade kunder

Princh A/S

Viby J
Vil du være med pa° en spændende og udfordrende rejse i en hastigt voksende software- virksomhed? Vil du være med til at forme og styrke vores kunde- og salgsfunktion? Hvis svaret pa° disse spørgsma°l er et klart JA , er du godt pa° vej til at blive...
Indrykket:13. februar 2019
Udløbsdato:22. februar 2019