Storyteller til events i detailbutikker

Kunne du tænke dig at være ansigtet udadtil og repræsentere et stort brand i fødevarebranchen? Har du interesse for salg, storytelling og kontakt med forskellige mennesker? Så har vi jobbet til dig som Brandambassadør!

Vi søger freelance medarbejdere, der kan arbejde i ugerne 14, 15 og 16.Der vil dog være mulighed for at kunne starte allerede nu eller efterfølgende fortsætte i RelationMedias øvrige afdelinger, som enten smagsprøveuddeler, merchandiser eller mystery shopper. Se mere på vores hjemmeside under "Jobs".

Hos RelationMedia er vi på udkig efter energiske, dygtige og troværdige Brandambassadører, der naturligt kan gå i dialog med forbrugerne i supermarkeder og sælge brandets historie.

Du skal være menneskekender til fingerspidserne og have en indre skuespiller gemt i dig, så du kan leve dig ind i rollen som en moderne Fisker. Via dine kommunikationsevner inddrager du forbrugerne i brandets historie, værdier og kvailteter. 

Som Brandambassdør vil din opgave bestå i at skabe en unik oplevelse omkring produktet, samt formidle et konkret budskab ved hjælp af den gode historie, og derigennem øge salget af produktet. Du vil have meget kontakt med forbrugerne og være med til at inspirere dem til at lave vildt nemme, lækre og sunde retter med fisk og skaldyr.

DIN PROFIL

  • Udadvendt, imødekommende, autentisk og troværdig
  • Kan agere i rollen som en moderne fisker – med et snert af et vildt og naturligt look
  • Menneskekender til fingerspidserne 
  • Dygtig til at inddrage forbrugeren i brandets storytelling 
  • Serviceminded og kan lide at arbejde selvstændigt
  • Fleksibel i forhold til arbejdstider  
  • Har kørekort 

VI TILBYDER

  • Arbejde i ugerne 14, 15 og 16
  • 10-20 timer i ugen
  • Tilknytning til et fast ambassadørteam med grundig oplæring i brandet
  • Attraktiv løn med mulighed for bonus
  • Et alsidigt og selvstændigt job 
  • Ansvar for egne opgaver 
  • Varierende arbejdsdage, hvor to dage sjældent er ens
  • En udfordrende hverdag med kontakt til mange mennesker 
  • Ansættelse i en organisation præget af engagement, kreativitet, åbenhed og humor
  • Mulighed for freelance ansættelse i vores øvrige afdelinger

HVEM ER VI?Vi er Danmarks førende fuldservicebureau indenfor detailbranchen; shopper promotion, events og grafisk design, sales forces, merchandising og dataindsamling. Vi sidder 35 fuldtidsansatte på kontoret i Skanderborg, hvor vi arbejder med idé og konceptgenerering af events og varetager projektledelse fra A-Z. Vores fokus er at skabe positive oplevelser, der overrasker og overgår forbrugerens forventning. Herudover varetagervi hele datahåndteringsprocessen for vores kunder lige fra dataindsamlingen, datavalidering, til den endelige rapportering og visualisering af data. Sluttteligt planlægger, koordinerer, afvikler og evaluerer vi aktiviteter og events for nogle af landets største brands.

LYDER DET SOM NOGET FOR DIG?Send din ansøgning, CV og billede til job@relationmedia.dk og mærk emnefeltet ”Storyteller til events”.Da vi søger de helt rette kandidater til jobbet, vil vi allerede nu, løbende indkalde kandidater til samtale. Bemærk at stillingen er i ugerne 14, 15 og 16 - dog har vi, som nævnt, mulighed for at tilbyde dig øvrige jobs i RelationMedia.Har du spørgsmål til jobbet, er du velkommen til at kontakte os.


Du har ikke vedlagt dokumenter til din ansøgning. Klik på 'OK' knappen nedenfor for at sende din ansøgning alligevel, eller klik på knappen "Annuller" og vedhæft dokumenter, før du sender din ansøgning igen.

Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

329942446Phoenix-f44203c912019-01-14T00:00:00Storyteller til events i detailbutikker

Kunne du tænke dig at være ansigtet udadtil og repræsentere et stort brand i fødevarebranchen? Har du interesse for salg, storytelling og kontakt med forskellige mennesker? Så har vi jobbet til dig som Brandambassadør!

Vi søger freelance medarbejdere, der kan arbejde i ugerne 14, 15 og 16.Der vil dog være mulighed for at kunne starte allerede nu eller efterfølgende fortsætte i RelationMedias øvrige afdelinger, som enten smagsprøveuddeler, merchandiser eller mystery shopper. Se mere på vores hjemmeside under "Jobs".

Hos RelationMedia er vi på udkig efter energiske, dygtige og troværdige Brandambassadører, der naturligt kan gå i dialog med forbrugerne i supermarkeder og sælge brandets historie.

Du skal være menneskekender til fingerspidserne og have en indre skuespiller gemt i dig, så du kan leve dig ind i rollen som en moderne Fisker. Via dine kommunikationsevner inddrager du forbrugerne i brandets historie, værdier og kvailteter. 

Som Brandambassdør vil din opgave bestå i at skabe en unik oplevelse omkring produktet, samt formidle et konkret budskab ved hjælp af den gode historie, og derigennem øge salget af produktet. Du vil have meget kontakt med forbrugerne og være med til at inspirere dem til at lave vildt nemme, lækre og sunde retter med fisk og skaldyr.

DIN PROFIL

  • Udadvendt, imødekommende, autentisk og troværdig
  • Kan agere i rollen som en moderne fisker – med et snert af et vildt og naturligt look
  • Menneskekender til fingerspidserne 
  • Dygtig til at inddrage forbrugeren i brandets storytelling 
  • Serviceminded og kan lide at arbejde selvstændigt
  • Fleksibel i forhold til arbejdstider  
  • Har kørekort 

VI TILBYDER

  • Arbejde i ugerne 14, 15 og 16
  • 10-20 timer i ugen
  • Tilknytning til et fast ambassadørteam med grundig oplæring i brandet
  • Attraktiv løn med mulighed for bonus
  • Et alsidigt og selvstændigt job 
  • Ansvar for egne opgaver 
  • Varierende arbejdsdage, hvor to dage sjældent er ens
  • En udfordrende hverdag med kontakt til mange mennesker 
  • Ansættelse i en organisation præget af engagement, kreativitet, åbenhed og humor
  • Mulighed for freelance ansættelse i vores øvrige afdelinger

HVEM ER VI?Vi er Danmarks førende fuldservicebureau indenfor detailbranchen; shopper promotion, events og grafisk design, sales forces, merchandising og dataindsamling. Vi sidder 35 fuldtidsansatte på kontoret i Skanderborg, hvor vi arbejder med idé og konceptgenerering af events og varetager projektledelse fra A-Z. Vores fokus er at skabe positive oplevelser, der overrasker og overgår forbrugerens forventning. Herudover varetagervi hele datahåndteringsprocessen for vores kunder lige fra dataindsamlingen, datavalidering, til den endelige rapportering og visualisering af data. Sluttteligt planlægger, koordinerer, afvikler og evaluerer vi aktiviteter og events for nogle af landets største brands.

LYDER DET SOM NOGET FOR DIG?Send din ansøgning, CV og billede til job@relationmedia.dk og mærk emnefeltet ”Storyteller til events”.Da vi søger de helt rette kandidater til jobbet, vil vi allerede nu, løbende indkalde kandidater til samtale. Bemærk at stillingen er i ugerne 14, 15 og 16 - dog har vi, som nævnt, mulighed for at tilbyde dig øvrige jobs i RelationMedia.Har du spørgsmål til jobbet, er du velkommen til at kontakte os.

Kunne du tænke dig at være ansigtet udadtil og repræsentere et stort brand i fødevarebranchen? Har du interesse for salg, storytelling og kontakt med forskellige mennesker? Så har vi jobbet til dig som Brandambassadør! Vi søger freelance medarbejdere, der kan arbejde i ugerne 14, 15 og 16.Der vil dog være mulighed for at kunne starte allerede nu eller efterfølgende fortsætte i RelationMedias øvrige afdelinger, som enten smagsprøveuddeler, merchandiser eller mystery shopper. Se mere på vores hjemmeside under Jobs . Hos RelationMedia er vi på udkig efter energiske, dygtige og troværdige Brandambassadører, der naturligt kan gå i dialog med forbrugerne i supermarkeder og sælge brandets historie. Du skal være menneskekender til fingerspidserne og have en indre skuespiller gemt i dig, så du kan leve dig ind i rollen som en moderne Fisker. Via dine kommunikationsevner inddrager du forbrugerne i brandets historie, værdier og kvailteter. Som Brandambassdør vil din opgave bestå i at skabe en unik oplevelse omkring produktet, samt formidle et konkret budskab ved hjælp af den gode historie, og derigennem øge salget af produktet. Du vil have meget kontakt med forbrugerne og være med til at inspirere dem til at lave vildt nemme, lækre og sunde retter med fisk og skaldyr. DIN PROFIL Udadvendt, imødekommende, autentisk og troværdig Kan agere i rollen som en moderne fisker med et snert af et vildt og naturligt look Menneskekender til fingerspidserne Dygtig til at inddrage forbrugeren i brandets storytelling Serviceminded og kan lide at arbejde selvstændigt Fleksibel i forhold til arbejdstider Har kørekort VI TILBYDER Arbejde i ugerne 14, 15 og 16 10-20 timer i ugen Tilknytning til et fast ambassadørteam med grundig oplæring i brandet Attraktiv løn med mulighed for bonus Et alsidigt og selvstændigt job Ansvar for egne opgaver Varierende arbejdsdage, hvor to dage sjældent er ens En udfordrende hverdag med kontakt til mange mennesker Ansættelse i en organisation præget af engagement, kreativitet, åbenhed og humor Mulighed for freelance ansættelse i vores øvrige afdelinger HVEM ER VI?Vi er Danmarks førende fuldservicebureau indenfor detailbranchen shopper promotion, events og grafisk design, sales forces, merchandising og dataindsamling. Vi sidder 35 fuldtidsansatte på kontoret i Skanderborg, hvor vi arbejder med idé og konceptgenerering af events og varetager projektledelse fra A-Z. Vores fokus er at skabe positive oplevelser, der overrasker og overgår forbrugerens forventning. Herudover varetagervi hele datahåndteringsprocessen for vores kunder lige fra dataindsamlingen, datavalidering, til den endelige rapportering og visualisering af data. Sluttteligt planlægger, koordinerer, afvikler og evaluerer vi aktiviteter og events for nogle af landets største brands. LYDER DET SOM NOGET FOR DIG?Send din ansøgning, CV og billede til job@relationmedia.dk og mærk emnefeltet Storyteller til events .Da vi søger de helt rette kandidater til jobbet, vil vi allerede nu, løbende indkalde kandidater til samtale. Bemærk at stillingen er i ugerne 14, 15 og 16 - dog har vi, som nævnt, mulighed for at tilbyde dig øvrige jobs i RelationMedia.Har du spørgsmål til jobbet, er du velkommen til at kontakte os.11Jobnetf44203c9100000000000aDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2019-03-11T00:00:0000010EuropaDanmarkJyllandØstjyllandRanders3435443RELATIONMEDIA A/S11Godthåbsvej 798900Randers CDKDanmark0
job@relationmedia.dkDKDanmarkDKDanmark
7Deltid46Permanent694053JobNet493040649304061000https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=f44203c9https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=f44203c9https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=f44203c9&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=f44203c9&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonhttps://static.matchwork.com/company/logo/DK/ORS/SoMe/Salg_marketing_og_kommunikation/Salg/1.jpgSøger du nye udfordringer indenfor Salg?12007991Dansk3Læse/ tale913230Kundeservicemedarbejder2Salg360114250Louise Graversenjob@relationmedia.dkDKDanmarkDKDanmark329942438Storyteller til events i detailbutikkerRobot Kunne du tænke dig at være ansigtet udadtil og repræsentere et stort brand i fødevarebranchen? Har du interesse for salg, storytelling og kontakt med forskellige mennesker? Så har vi jobbet til dig som Brandambassadør! Vi søger freelance medarbejdere, der kan arbejde i ugerne 14, 15 og 16.Der vil dog være mulighed for at kunne starte allerede nu eller efterfølgende fortsætte i RelationMedias øvrige afdelinger, som enten smagsprøveuddeler, merchandiser eller mystery shopper. Se mere på vores hjemmeside under Jobs . Hos RelationMedia er vi på udkig efter energiske, dygtige og troværdige Brandambassadører, der naturligt kan gå i dialog med forbrugerne i supermarkeder og sælge brandets historie. Du skal være menneskekender til fingerspidserne og have en indre skuespiller gemt i dig, så du kan leve dig ind i rollen som en moderne Fisker. Via dine kommunikationsevner inddrager du forbrugerne i brandets historie, værdier og kvailteter. Som Brandambassdør vil din opgave bestå i at skabe en unik oplevelse omkring produktet, samt formidle et konkret budskab ved hjælp af den gode historie, og derigennem øge salget af produktet. Du vil have meget kontakt med forbrugerne og være med til at inspirere dem til at lave vildt nemme, lækre og sunde retter med fisk og skaldyr. DIN PROFIL Udadvendt, imødekommende, autentisk og troværdig Kan agere i rollen som en moderne fisker med et snert af et vildt og naturligt look Menneskekender til fingerspidserne Dygtig til at inddrage forbrugeren i brandets storytelling Serviceminded og kan lide at arbejde selvstændigt Fleksibel i forhold til arbejdstider Har kørekort VI TILBYDER Arbejde i ugerne 14, 15 og 16 10-20 timer i ugen Tilknytning til et fast ambassadørteam med grundig oplæring i brandet Attraktiv løn med mulighed for bonus Et alsidigt og selvstændigt job Ansvar for egne opgaver Varierende arbejdsdage, hvor to dage sjældent er ens En udfordrende hverdag med kontakt til mange mennesker Ansættelse i en organisation præget af engagement, kreativitet, åbenhed og humor Mulighed for freelance ansættelse i vores øvrige afdelinger HVEM ER VI?Vi er Danmarks førende fuldservicebureau indenfor detailbranchen shopper promotion, events og grafisk design, sales forces, merchandising og dataindsamling. Vi sidder 35 fuldtidsansatte på kontoret i Skanderborg, hvor vi arbejder med idé og konceptgenerering af events og varetager projektledelse fra A-Z. Vores fokus er at skabe positive oplevelser, der overrasker og overgår forbrugerens forventning. Herudover varetagervi hele datahåndteringsprocessen for vores kunder lige fra dataindsamlingen, datavalidering, til den endelige rapportering og visualisering af data. Sluttteligt planlægger, koordinerer, afvikler og evaluerer vi aktiviteter og events for nogle af landets største brands. LYDER DET SOM NOGET FOR DIG?Send din ansøgning, CV og billede til job@relationmedia.dk og mærk emnefeltet Storyteller til events .Da vi søger de helt rette kandidater til jobbet, vil vi allerede nu, løbende indkalde kandidater til samtale. Bemærk at stillingen er i ugerne 14, 15 og 16 - dog har vi, som nævnt, mulighed for at tilbyde dig øvrige jobs i RelationMedia.Har du spørgsmål til jobbet, er du velkommen til at kontakte os.

Kunne du tænke dig at være ansigtet udadtil og repræsentere et stort brand i fødevarebranchen? Har du interesse for salg, storytelling og kontakt med forskellige mennesker? Så har vi jobbet til dig som Brandambassadør!

Vi søger freelance medarbejdere, der kan arbejde i ugerne 14, 15 og 16.Der vil dog være mulighed for at kunne starte allerede nu eller efterfølgende fortsætte i RelationMedias øvrige afdelinger, som enten smagsprøveuddeler, merchandiser eller mystery shopper. Se mere på vores hjemmeside under "Jobs".

Hos RelationMedia er vi på udkig efter energiske, dygtige og troværdige Brandambassadører, der naturligt kan gå i dialog med forbrugerne i supermarkeder og sælge brandets historie.

Du skal være menneskekender til fingerspidserne og have en indre skuespiller gemt i dig, så du kan leve dig ind i rollen som en moderne Fisker. Via dine kommunikationsevner inddrager du forbrugerne i brandets historie, værdier og kvailteter. 

Som Brandambassdør vil din opgave bestå i at skabe en unik oplevelse omkring produktet, samt formidle et konkret budskab ved hjælp af den gode historie, og derigennem øge salget af produktet. Du vil have meget kontakt med forbrugerne og være med til at inspirere dem til at lave vildt nemme, lækre og sunde retter med fisk og skaldyr.

DIN PROFIL

  • Udadvendt, imødekommende, autentisk og troværdig
  • Kan agere i rollen som en moderne fisker – med et snert af et vildt og naturligt look
  • Menneskekender til fingerspidserne 
  • Dygtig til at inddrage forbrugeren i brandets storytelling 
  • Serviceminded og kan lide at arbejde selvstændigt
  • Fleksibel i forhold til arbejdstider  
  • Har kørekort 

VI TILBYDER

  • Arbejde i ugerne 14, 15 og 16
  • 10-20 timer i ugen
  • Tilknytning til et fast ambassadørteam med grundig oplæring i brandet
  • Attraktiv løn med mulighed for bonus
  • Et alsidigt og selvstændigt job 
  • Ansvar for egne opgaver 
  • Varierende arbejdsdage, hvor to dage sjældent er ens
  • En udfordrende hverdag med kontakt til mange mennesker 
  • Ansættelse i en organisation præget af engagement, kreativitet, åbenhed og humor
  • Mulighed for freelance ansættelse i vores øvrige afdelinger

HVEM ER VI?Vi er Danmarks førende fuldservicebureau indenfor detailbranchen; shopper promotion, events og grafisk design, sales forces, merchandising og dataindsamling. Vi sidder 35 fuldtidsansatte på kontoret i Skanderborg, hvor vi arbejder med idé og konceptgenerering af events og varetager projektledelse fra A-Z. Vores fokus er at skabe positive oplevelser, der overrasker og overgår forbrugerens forventning. Herudover varetagervi hele datahåndteringsprocessen for vores kunder lige fra dataindsamlingen, datavalidering, til den endelige rapportering og visualisering af data. Sluttteligt planlægger, koordinerer, afvikler og evaluerer vi aktiviteter og events for nogle af landets største brands.

LYDER DET SOM NOGET FOR DIG?Send din ansøgning, CV og billede til job@relationmedia.dk og mærk emnefeltet ”Storyteller til events”.Da vi søger de helt rette kandidater til jobbet, vil vi allerede nu, løbende indkalde kandidater til samtale. Bemærk at stillingen er i ugerne 14, 15 og 16 - dog har vi, som nævnt, mulighed for at tilbyde dig øvrige jobs i RelationMedia.Har du spørgsmål til jobbet, er du velkommen til at kontakte os.

RELATIONMEDIA A/SViborg2019-01-14T00:00:002019-03-11T00:00:00
329955122Norsktalende medarbejder til kundessupport.Robot Til vores kontor i Aarhus søger vi en medarbejder med et udpræget servicegen og lyst til at give vores kunder en førsteklasses support. Dine primære opgaver bliver Dialog med og support til eksisterende kunder Dialog med potentielle kunder på det norske og danske marked Kundeoprettelse og vedligeholdelse i vore systemer Risikovurdering af potentielle og eksisterende kunder Dine kvalifikationer Din uddannelsesmæssige baggrund er ikke afgørende. Vigtigst er, at du har lyst til kundeorienterede opgaver, har en struktureret tilgang til dit arbejde og lyst til at lære nyt. Vi er en ung, travl virksomhed, og vores hverdag er derfor præget af en vis uforudsigelighed - det skal du derfor kunne håndtere på en positiv måde. Du har en god telefonstemme og har dyb respekt for, at netop din kontakt til potentielle og eksisterende kunder er afgørende for kundens valg af samarbejdspartner. Du skal være tålmodig og kunne håndtere alle kundetyper i en til tider hektisk hverdag. Du skal tale flydende norsk, beherske dansk og engelsk på godt taleniveau og være fortrolig med it. Vi tilbyder Et spændende og kreativt iværksættermiljø med dygtige og engagerede kolleger. Fleksible arbejdsforhold. En ung organisation, hvor du selv kan være med til at definere egne opgaver og rammer. Ansøgning Ansøgning på max en side bilag sendes til job@clearhaus.com hurtigst muligt, da vi gennemgår indkomne ansøgningerne løbende. Har du spørgsmål til jobbet og gerne vil tale med os, skriv da en mail til job@clearhaus.com og bed om at blive ringet op.

Til vores kontor i Aarhus søger vi en medarbejder med et udpræget servicegen og lyst til at give vores kunder en førsteklasses support.

Dine primære opgaver bliver

  • Dialog med og support til eksisterende kunder
  • Dialog med potentielle kunder på det norske og danske marked
  • Kundeoprettelse og vedligeholdelse i vore systemer
  • Risikovurdering af potentielle og eksisterende kunder

Dine kvalifikationer

Din uddannelsesmæssige baggrund er ikke afgørende. Vigtigst er, at du har lyst til kundeorienterede opgaver, har en struktureret tilgang til dit arbejde og lyst til at lære nyt. Vi er en ung, travl virksomhed, og vores hverdag er derfor præget af en vis uforudsigelighed - det skal du derfor kunne håndtere på en positiv måde.

Du har en god telefonstemme og har dyb respekt for, at netop din kontakt til potentielle og eksisterende kunder er afgørende for kundens valg af samarbejdspartner. Du skal være tålmodig og kunne håndtere alle kundetyper i en til tider hektisk hverdag. Du skal tale flydende norsk, beherske dansk og engelsk på ”godt taleniveau” og være fortrolig med it.

Vi tilbyder

  • Et spændende og kreativt iværksættermiljø med dygtige og engagerede kolleger.
  • Fleksible arbejdsforhold.
  • En ung organisation, hvor du selv kan være med til at definere egne opgaver og rammer.

Ansøgning

Ansøgning på max en side + bilag sendes til job@clearhaus.com hurtigst muligt, da vi gennemgår indkomne ansøgningerne løbende. Har du spørgsmål til jobbet og gerne vil tale med os, skriv da en mail til job@clearhaus.com og bed om at blive ringet op.

 

CLEARHAUS A/SAarhus N2019-02-05T00:00:002019-04-02T00:00:00
329952080KundesupportereRobot Stofa i Århus søger dedikerede Kundesupportere Er du en vinder, og motiveres du af mål og resultater? Sætter du en ære i at levere en unik supportoplevelse, hvor salg og service er på et højt niveau? Hvis du kan svare ja til ovenstående, så har du muligheden for at blive en del af Stofa i Århus. Sted: Århus At være ansat hos Stofa har for mig betydet, at jeg har udviklet mig både personligt og fagligt fra dag 1 af siger Kim, som har været ansat ved kundesupport i Århus i 2,5 år. Hos Stofa møder du en arbejdsplads, der prioriterer og investerer i din udvikling og trivsel, og du bliver en del af et team med kunderne i fokus. Du får samtidig en hverdag i branchens mest motiverede supportteam, der vægter det sociale højt. Og vi glæder os til at tage imod nye kollegaer. Tag hånd om vores kunder I løbet af en typisk dag tager du dig af en lang række kunderelaterede opgaver som at besvare spørgsmål fra kunder over telefon og mail samt en stor del servicerende salg. De typiske henvendelser drejer sig om udfordring med WIFI og tv pixeleringer. En vigtig del af din rolle er også at behovsafdække kunderne og sikre, at de har, hvad de skal bruge samt give dem en oplevelse udover det sædvanlige hver gang. Det tiltaler mig at være i et job hvor jeg hverdag kan få lov til at hjælpe kunderne og overgå deres forventninger Fortæller Kim. Solid oplæring og uddannelse i salg og kommunikation Din nye 37 timers arbejdsuge ligger i tidsrummet 08-22 på hverdage og 09-17 i weekenderne. Du skal regne med at arbejde ca. hver 3. weekend. Du får en vagtplan 4 uger forud, så du har mulighed for at planlægge ud fra den. Arbejdsstedet er i Århus, hvor du også gennemgår en grunduddannelse på 5 uger samt evt. videreuddannelse i salg og kommunikation. Vi tilbyder en kokkebetjent kantineordning, der overgår din vildeste fantasi, og vi sørger selvfølgelig for, at du bliver oplært i vores systemer samt de typiske udfordringer, du hjælper kunderne med. Desuden bliver du løbende coachet. Ud over din månedsløn får du en provisionsaftale uden loft, en koncern bonusordning, tillæg for at arbejde forskudt tid samt sundhedsforsikring og pensionsordning gennem PFA. Et stærkt DNA og humoristisk team Hos Stofa arbejder vi i et miljø med åbenhed og nærhed, og vores kundeløfter betyder alt i forhold til, hvordan vi ønsker at møde vores kunder og kollegaer. Vores leveregler er, hvad vi kan forvente af hinanden, og hvordan vi opfører os over for hinanden. Vores kultur er derfor også præget af at formidle budskaber på en enkel og forståelig måde samt altid at sørge for, at vores service skaber merværdi for kunden i form af naturligt mersalg. I vores team, har vi en meget stærk holdånd, og en dygtig leder, som for mig betyder, at det altid er sjovt at komme på arbejde beretter Kim, med et smil på læben. Du kan læse mere om jobbet, og se en video med medarbejdere fra kundeservice- og supportteamet her https: stofa.dk job ks-support-job?_ga 2.116149318.1542799111.1548929401-1017590843.1534938601 Erfaring fra en lignende stilling er en fordel, men ikke et krav. Måske har du arbejdet i et callcenter eller tilsvarende, så du ved, hvad det indebærer at give support over telefonen Du har gåpåmod og lyst til at tage ansvar samt indgå i et godt team. Du er nysgerrig og har lyst til at arbejde hos os i en længere årrække. Og så er du klar på at være en del af en arbejdsplads fyldt med energi og kundefokus. Hvis ovenstående lyder som noget for dig og du kunne tænke dig at blive en del af Stofas nye support team, så skynd dig at send en ansøgning. Der vil blive afholdt samtaler i marts april, og der vil være start d. 1. maj 2019. Har du yderligere spørgsmål til stillingen, er du meget velkommen til at kontakte HR Konsulent, Esben Bjerg Karstoft, på tlf. 23458920.

Stofa i Århus søger dedikerede Kundesupportere

Er du en vinder, og motiveres du af mål og resultater? Sætter du en ære i at levere en unik supportoplevelse, hvor salg og service er på et højt niveau? Hvis du kan svare ja til ovenstående, så har du muligheden for at blive en del af Stofa i Århus.

Sted: Århus

”At være ansat hos Stofa har for mig betydet, at jeg har udviklet mig både personligt og fagligt fra dag 1 af” siger Kim, som har været ansat ved kundesupport i Århus i 2,5 år.

Hos Stofa møder du en arbejdsplads, der prioriterer og investerer i din udvikling og trivsel, og du bliver en del af et team med kunderne i fokus. Du får samtidig en hverdag i branchens mest motiverede supportteam, der vægter det sociale højt. Og vi glæder os til at tage imod nye kollegaer.

Tag hånd om vores kunder
I løbet af en typisk dag tager du dig af en lang række kunderelaterede opgaver som at besvare spørgsmål fra kunder over telefon og mail samt en stor del servicerende salg. De typiske henvendelser drejer sig om udfordring med WIFI og tv pixeleringer. En vigtig del af din rolle er også at behovsafdække kunderne og sikre, at de har, hvad de skal bruge samt give dem en oplevelse udover det sædvanlige – hver gang.

"Det tiltaler mig at være i et job hvor jeg hverdag kan få lov til at hjælpe kunderne og overgå deres forventninger” Fortæller Kim.

Solid oplæring og uddannelse i salg og kommunikation
Din nye 37 timers arbejdsuge ligger i tidsrummet 08-22 på hverdage og 09-17 i weekenderne. Du skal regne med at arbejde ca. hver 3. weekend. Du får en vagtplan 4 uger forud, så du har mulighed for at planlægge ud fra den. Arbejdsstedet er i Århus, hvor du også gennemgår en grunduddannelse på 5 uger samt evt. videreuddannelse i salg og kommunikation.

Vi tilbyder en kokkebetjent kantineordning, der overgår din vildeste fantasi, og vi sørger selvfølgelig for, at du bliver oplært i vores systemer samt de typiske udfordringer, du hjælper kunderne med. Desuden bliver du løbende coachet. Ud over din månedsløn får du en provisionsaftale uden loft, en koncern bonusordning, tillæg for at arbejde forskudt tid samt sundhedsforsikring og pensionsordning gennem PFA.

Et stærkt DNA og humoristisk team
Hos Stofa arbejder vi i et miljø med åbenhed og nærhed, og vores kundeløfter betyder alt i forhold til, hvordan vi ønsker at møde vores kunder og kollegaer. Vores leveregler er, hvad vi kan forvente af hinanden, og hvordan vi opfører os over for hinanden. Vores kultur er derfor også præget af at formidle budskaber på en enkel og forståelig måde samt altid at sørge for, at vores service skaber merværdi for kunden i form af naturligt mersalg.

”I vores team, har vi en meget stærk holdånd, og en dygtig leder, som for mig betyder, at det altid er sjovt at komme på arbejde” beretter Kim, med et smil på læben.

Du kan læse mere om jobbet, og se en video med medarbejdere fra kundeservice- og supportteamet her https://stofa.dk/job/ks-support-job?_ga=2.116149318.1542799111.1548929401-1017590843.1534938601

Erfaring fra en lignende stilling er en fordel, men ikke et krav.

Måske har du arbejdet i et callcenter eller tilsvarende, så du ved, hvad det indebærer at give support over telefonen

  • Du har gåpåmod og lyst til at tage ansvar samt indgå i et godt team.
  • Du er nysgerrig og har lyst til at arbejde hos os i en længere årrække.
  • Og så er du klar på at være en del af en arbejdsplads fyldt med energi og kundefokus.

Hvis ovenstående lyder som noget for dig og du kunne tænke dig at blive en del af Stofas nye support team, så skynd dig at send en ansøgning. Der vil blive afholdt samtaler i marts/april, og der vil være start d. 1. maj 2019. 

Har du yderligere spørgsmål til stillingen, er du meget velkommen til at kontakte HR Konsulent, Esben Bjerg Karstoft, på tlf. 23458920.

Stofa A/S, ÅrhusTranbjerg J2019-01-31T00:00:002019-03-22T00:00:00
329946789Kundeservice med flair for cyklerRobot Til vores stadig voksende virksomhed søger vi forstærkninger til vores kundeservicehold Jobbet Jobbet består mest af alt af besvarelse af kundehenvendelser på mail, chat og telefon, henvendelserne går på alt fra ordre relaterede spørgsmål til cykeltekniske spørgsmål og en cykelteknisk viden vil derfor være en fordel. Tidligere erfaring med kundeservice er en fordel men ikke et krav, det vigtigste er at man besidder en stor grad af sund fornuft, ligesom anden relevant erfaring også er en fordel. Ud over kunderelaterede opgaver vil jobbet også have opgaver som, oprettelse af produkter, forfatning af tekster til produktsider og anden tekstskrivning, det er derfor en forudsætning for både dette og for kundehenvendelserne at du er fejlfri og velformulerende i både skrift og tale. Erfaring med denne type opgaver er ligeledes en fordel. Vi tilbyder Løns efter kvalifikationer. Et uformelt arbejdsmiljø. Frokostordning. Medbestemmelse i arbejdsopgaver. Om virksomheden Cykelgear A S ligger i Terndrup hvorfra vi driver både en 800 m2 butik samt webshoppen Cykelgear.dk med 15.000 kvm lager kontor. Hvis ovenstående har vagt din interesse, så send endelig en ansøgning med det samme. Vi vil løbende holde samtaler og ansætter når vi har fundet den rette. Opslaget tages af når stillingen er besat.

Til vores stadig voksende virksomhed søger vi forstærkninger til vores kundeservicehold

 

Jobbet

Jobbet består mest af alt af besvarelse af kundehenvendelser på mail, chat og telefon, henvendelserne går på alt fra ordre relaterede spørgsmål til cykeltekniske spørgsmål og en cykelteknisk viden vil derfor være en fordel.

Tidligere erfaring med kundeservice er en fordel men ikke et krav, det vigtigste er at man besidder en stor grad af sund fornuft, ligesom anden relevant erfaring også er en fordel.

Ud over kunderelaterede opgaver vil jobbet også have opgaver som, oprettelse af produkter, forfatning af tekster til produktsider og anden tekstskrivning, det er derfor en forudsætning for både dette og for kundehenvendelserne at du er fejlfri og velformulerende i både skrift og tale. Erfaring med denne type opgaver er ligeledes en fordel.

 

Vi tilbyder

Løns efter kvalifikationer.

Et uformelt arbejdsmiljø.

Frokostordning.

Medbestemmelse i arbejdsopgaver.

 

Om virksomheden

Cykelgear A/S ligger i Terndrup hvorfra vi driver både en 800 m2 butik samt webshoppen Cykelgear.dk med 15.000 kvm lager/kontor.

 

Hvis ovenstående har vagt din interesse, så send endelig en ansøgning med det samme.

Vi vil løbende holde samtaler og ansætter når vi har fundet den rette. Opslaget tages af når stillingen er besat.

 

Cykelgear A/STerndrup2019-01-22T00:00:002019-03-19T00:00:00
329942417Storyteller til events i detailbutikkerRobot Kunne du tænke dig at være ansigtet udadtil og repræsentere et stort brand i fødevarebranchen? Har du interesse for salg, storytelling og kontakt med forskellige mennesker? Så har vi jobbet til dig som Brandambassadør! Vi søger freelance medarbejdere, der kan arbejde i ugerne 14, 15 og 16.Der vil dog være mulighed for at kunne starte allerede nu eller efterfølgende fortsætte i RelationMedias øvrige afdelinger, som enten smagsprøveuddeler, merchandiser eller mystery shopper. Se mere på vores hjemmeside under Jobs . Hos RelationMedia er vi på udkig efter energiske, dygtige og troværdige Brandambassadører, der naturligt kan gå i dialog med forbrugerne i supermarkeder og sælge brandets historie. Du skal være menneskekender til fingerspidserne og have en indre skuespiller gemt i dig, så du kan leve dig ind i rollen som en moderne Fisker. Via dine kommunikationsevner inddrager du forbrugerne i brandets historie, værdier og kvailteter. Som Brandambassdør vil din opgave bestå i at skabe en unik oplevelse omkring produktet, samt formidle et konkret budskab ved hjælp af den gode historie, og derigennem øge salget af produktet. Du vil have meget kontakt med forbrugerne og være med til at inspirere dem til at lave vildt nemme, lækre og sunde retter med fisk og skaldyr. DIN PROFIL Udadvendt, imødekommende, autentisk og troværdig Kan agere i rollen som en moderne fisker med et snert af et vildt og naturligt look Menneskekender til fingerspidserne Dygtig til at inddrage forbrugeren i brandets storytelling Serviceminded og kan lide at arbejde selvstændigt Fleksibel i forhold til arbejdstider Har kørekort VI TILBYDER Arbejde i ugerne 14, 15 og 16 10-20 timer i ugen Tilknytning til et fast ambassadørteam med grundig oplæring i brandet Attraktiv løn med mulighed for bonus Et alsidigt og selvstændigt job Ansvar for egne opgaver Varierende arbejdsdage, hvor to dage sjældent er ens En udfordrende hverdag med kontakt til mange mennesker Ansættelse i en organisation præget af engagement, kreativitet, åbenhed og humor Mulighed for freelance ansættelse i vores øvrige afdelinger HVEM ER VI?Vi er Danmarks førende fuldservicebureau indenfor detailbranchen shopper promotion, events og grafisk design, sales forces, merchandising og dataindsamling. Vi sidder 35 fuldtidsansatte på kontoret i Skanderborg, hvor vi arbejder med idé og konceptgenerering af events og varetager projektledelse fra A-Z. Vores fokus er at skabe positive oplevelser, der overrasker og overgår forbrugerens forventning. Herudover varetagervi hele datahåndteringsprocessen for vores kunder lige fra dataindsamlingen, datavalidering, til den endelige rapportering og visualisering af data. Sluttteligt planlægger, koordinerer, afvikler og evaluerer vi aktiviteter og events for nogle af landets største brands. LYDER DET SOM NOGET FOR DIG?Send din ansøgning, CV og billede til job@relationmedia.dk og mærk emnefeltet Storyteller til events .Da vi søger de helt rette kandidater til jobbet, vil vi allerede nu, løbende indkalde kandidater til samtale. Bemærk at stillingen er i ugerne 14, 15 og 16 - dog har vi, som nævnt, mulighed for at tilbyde dig øvrige jobs i RelationMedia.Har du spørgsmål til jobbet, er du velkommen til at kontakte os.

Kunne du tænke dig at være ansigtet udadtil og repræsentere et stort brand i fødevarebranchen? Har du interesse for salg, storytelling og kontakt med forskellige mennesker? Så har vi jobbet til dig som Brandambassadør!

Vi søger freelance medarbejdere, der kan arbejde i ugerne 14, 15 og 16.Der vil dog være mulighed for at kunne starte allerede nu eller efterfølgende fortsætte i RelationMedias øvrige afdelinger, som enten smagsprøveuddeler, merchandiser eller mystery shopper. Se mere på vores hjemmeside under "Jobs".

Hos RelationMedia er vi på udkig efter energiske, dygtige og troværdige Brandambassadører, der naturligt kan gå i dialog med forbrugerne i supermarkeder og sælge brandets historie.

Du skal være menneskekender til fingerspidserne og have en indre skuespiller gemt i dig, så du kan leve dig ind i rollen som en moderne Fisker. Via dine kommunikationsevner inddrager du forbrugerne i brandets historie, værdier og kvailteter. 

Som Brandambassdør vil din opgave bestå i at skabe en unik oplevelse omkring produktet, samt formidle et konkret budskab ved hjælp af den gode historie, og derigennem øge salget af produktet. Du vil have meget kontakt med forbrugerne og være med til at inspirere dem til at lave vildt nemme, lækre og sunde retter med fisk og skaldyr.

DIN PROFIL

  • Udadvendt, imødekommende, autentisk og troværdig
  • Kan agere i rollen som en moderne fisker – med et snert af et vildt og naturligt look
  • Menneskekender til fingerspidserne 
  • Dygtig til at inddrage forbrugeren i brandets storytelling 
  • Serviceminded og kan lide at arbejde selvstændigt
  • Fleksibel i forhold til arbejdstider  
  • Har kørekort 

VI TILBYDER

  • Arbejde i ugerne 14, 15 og 16
  • 10-20 timer i ugen
  • Tilknytning til et fast ambassadørteam med grundig oplæring i brandet
  • Attraktiv løn med mulighed for bonus
  • Et alsidigt og selvstændigt job 
  • Ansvar for egne opgaver 
  • Varierende arbejdsdage, hvor to dage sjældent er ens
  • En udfordrende hverdag med kontakt til mange mennesker 
  • Ansættelse i en organisation præget af engagement, kreativitet, åbenhed og humor
  • Mulighed for freelance ansættelse i vores øvrige afdelinger

HVEM ER VI?Vi er Danmarks førende fuldservicebureau indenfor detailbranchen; shopper promotion, events og grafisk design, sales forces, merchandising og dataindsamling. Vi sidder 35 fuldtidsansatte på kontoret i Skanderborg, hvor vi arbejder med idé og konceptgenerering af events og varetager projektledelse fra A-Z. Vores fokus er at skabe positive oplevelser, der overrasker og overgår forbrugerens forventning. Herudover varetagervi hele datahåndteringsprocessen for vores kunder lige fra dataindsamlingen, datavalidering, til den endelige rapportering og visualisering af data. Sluttteligt planlægger, koordinerer, afvikler og evaluerer vi aktiviteter og events for nogle af landets største brands.

LYDER DET SOM NOGET FOR DIG?Send din ansøgning, CV og billede til job@relationmedia.dk og mærk emnefeltet ”Storyteller til events”.Da vi søger de helt rette kandidater til jobbet, vil vi allerede nu, løbende indkalde kandidater til samtale. Bemærk at stillingen er i ugerne 14, 15 og 16 - dog har vi, som nævnt, mulighed for at tilbyde dig øvrige jobs i RelationMedia.Har du spørgsmål til jobbet, er du velkommen til at kontakte os.

RELATIONMEDIA A/SSilkeborg2019-01-14T00:00:002019-03-11T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

Storyteller til events i detailbutikker

RELATIONMEDIA A/S

Viborg
Kunne du tænke dig at være ansigtet udadtil og repræsentere et stort brand i fødevarebranchen? Har du interesse for salg, storytelling og kontakt med forskellige mennesker? Så har vi jobbet til dig som Brandambassadør! Vi søger freelance medarbejder...
Indrykket:14. januar 2019
Udløbsdato:11. marts 2019

Norsktalende medarbejder til kundessupport.

CLEARHAUS A/S

Aarhus N
Til vores kontor i Aarhus søger vi en medarbejder med et udpræget servicegen og lyst til at give vores kunder en førsteklasses support. Dine primære opgaver bliver Dialog med og support til eksisterende kunder Dialog med potentielle kunder på det no...
Indrykket:5. februar 2019
Udløbsdato:2. april 2019

Kundesupportere

Stofa A/S, Århus

Tranbjerg J
Stofa i Århus søger dedikerede Kundesupportere Er du en vinder, og motiveres du af mål og resultater? Sætter du en ære i at levere en unik supportoplevelse, hvor salg og service er på et højt niveau? Hvis du kan svare ja til ovenstående, så har du m...
Indrykket:31. januar 2019
Udløbsdato:22. marts 2019

Kundeservice med flair for cykler

Cykelgear A/S

Terndrup
Til vores stadig voksende virksomhed søger vi forstærkninger til vores kundeservicehold Jobbet Jobbet består mest af alt af besvarelse af kundehenvendelser på mail, chat og telefon, henvendelserne går på alt fra ordre relaterede spørgsmål til cykelt...
Indrykket:22. januar 2019
Udløbsdato:19. marts 2019

Storyteller til events i detailbutikker

RELATIONMEDIA A/S

Silkeborg
Kunne du tænke dig at være ansigtet udadtil og repræsentere et stort brand i fødevarebranchen? Har du interesse for salg, storytelling og kontakt med forskellige mennesker? Så har vi jobbet til dig som Brandambassadør! Vi søger freelance medarbejder...
Indrykket:14. januar 2019
Udløbsdato:11. marts 2019