Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Strategisk centerchef med blik for både detaljer og helhed

Kender du til uddannelsessektoren? Kan du gå forrest i et fagligt engageret videnmiljø, og er du dygtig til at motivere? Så er du måske vores nye centerchef for Center for Ledelse og Oplevelsesdesign, der driver både uddannelsen Diplom i Ledelse og Leisure Management.

Som vores nye centerchef bliver du en del af en uddannelsesinstitution, der har en stærk vilje til at yde et stort bidrag til samfundet som helhed og ikke mindst vores region.

Du skal stå i spidsen for Center for Ledelse og Oplevelsesdesign og bliver ansvarlig for ca. 550 studerendes uddannelse og en lang række ledere på efter- og videreuddannelsesforløb. Du vil få det overordnede ansvar for centrets forsknings- og udviklingsaktiviteter.

Din profil
Som centerchef skal du sikre den strategiske og ledelsesmæssige drift og udvikle centret, så Absalon fremstår som en attraktiv uddannelsesinstitution. Du er:

Visionær og ambitiøs. Det er vigtigt, at du er ambitiøs på centerets og Absalons vegne, og er optaget af at udvikle på flere niveauer. Du skal have klare visioner og evne at realisere dem i praksis. Det kræver, at du er stærk på systematik og på at følge op.

En erfaren og stærk analytisk leder, der tager afsæt i ordentlighed, en veludviklet samarbejdsevne og et markant resultatfokus. Derudover har du en motiverende tilgang til ledelse, der skaber tillid blandt medarbejderne.

Skarp på uddannelsesområdet, stærk på processtyring og kan lede forandringsprocesser i stærke fagmiljøer, i tæt samarbejde med den øvrige ledelse og medarbejdersiden.

Stærk kommunikator. Du er scenevant og kommunikerer klart og tydeligt mundtligt og skriftligt, således at du fremstår troværdig og professionel både internt og i relation til eksterne samarbejdspartnere.

Derudover forventer vi, at du:

  • har viden fra et eller flere af aftagerfelterne (de store velfærdsområder og leisure management-områderne)
  • har en relevant akademisk uddannelsesbaggrund på minimum kandidat-/masterniveau
  • har et stærkt netværk blandt relevante nationale og/eller regionale aktører
  • kan begå dig på engelsk på forhandlingsniveau.

Dine arbejdsopgaver
Centerchefen har en lang række komplekse og forskelligartede opgaver.

Ledelsesopgaven er stor, bred og kompleks og vores forventninger til dig er høje. Du får det overordnede personaleansvar i centret, og skal sikre en hensigtsmæssig organisering og en god samarbejdskultur.

Aktuelle opgaver. Lige nu er der fokus på at styrke både fastholdelse og studieengagement blandt studerende på Leisure Management, ligesom det høje antal deltagere på diplom i ledelse skal fastholdes. Derudover er en af kerneopgaverne at videreudvikle ledelsesområdet, så vi hele tiden er klar med attraktive tilbud til efter- videreuddannelse af nye og erfarne ledere. Samtidig er forsknings- og udviklingsopgaverne i centret inde i en god udvikling, som vil kræve fortsat opmærksomhed. Foran os ligger også en opgave med institutionsakkreditering af Absalon, som du forventes at kunne bidrage ind i.

Overordnet strategisk, faglig og økonomisk ansvar for centerets aktiviteter. Det er vigtigt at du kan sætte en tydelig strategisk retning, og har et stærkt fokus på faglig udvikling. Du skal sikre, at drift og udvikling går hånd i hånd med en høj kvalitet i opgaveløsningen.

Netværk. Du er centerets ansigt udadtil, og har en rolle som repræsentant i relevante regionale og kommunale netværk med fokus på at udvikle fagområdet, det regionale og branding af Absalon.

Dine kollegaer
Du skal stå i spidsen for Center for Ledelse og Oplevelsesdesign, der er et af syv faglige centre på Absalon. Centret består af en centerchef, to uddannelsesledere og ca. 35 medarbejdere, der arbejder med grunduddannelse, efter- og videreuddannelse samt forskning og udvikling. Derudover har vi to docenter, der har det faglige ansvar for centerets forskningsaktiviteter.

Du kommer til at referere til direktøren for Pædagogik og Ledelse, og bliver en del af en ambitiøs chefgruppe, der lægger vægt på at kombinere et målrettet fokus på resultater med et godt arbejdsmiljø, hvor vi både konstruktivt udfordrer og støtter hinanden.

Du bliver tilknyttet Campus Roskilde, og kommer til at arbejde tæt sammen med vores kollegaer i hele Absalon. Du skal forvente en vis aktivitet på Absalons øvrige lokationer og i regionen generelt, hvorfor det er vigtigt, at du har egen bil til rådighed.

Sådan ansøger du
  • Ansættelse sker i henhold til aftale om "Ansættelse af chefer ved institutioner inden for undervisning, uddannelse og forskning på Uddannelses- og Forskningsministeriets område".
  • Stillingen er på fuld tid og vi vil gerne have at du begynder senest den 1. oktober 2019.
  • Hvis du har spørgsmål til stillingen, kan du kontakte direktør for Pædagogik og Ledelse, Sami Stephan Boutaiba på telefon: 7248 1204 eller mail: sabo@pha.dk.
  • Ansøgning og relevante bilag sendes via vores rekrutteringssystem her (https://phabsalon.dk/om-professionshoejskolen-absalon/ledige-stillinger/) eller ved at klikke på ”Søg stillingen” til højre på denne side senest den 14. august 2019.
  • Vi forventer at afholde 1. samtaler den 20. august samt 2. samtaler den 27. august 2019. Der vil blive foretaget test mellem 1. og 2. samtale.

Vi ønsker, at medarbejderstaben afspejler det omgivende samfund, og vi opfordrer derfor alle interesserede uanset køn, kulturel og etnisk baggrund til at søge stillingen.

Om Absalon
Professionshøjskolen Absalon er Region Sjællands største uddannelsesinstitution med 11 forskellige professionsbacheloruddannelser fordelt på i alt otte byer i regionen. Vores ambition er at bidrage til øget velfærd og vækst i Region Sjælland gennem fremragende uddannelser og rollen som regional udviklingspartner. Vores studerende og samarbejdspartnere er det ubestridte centrum for vores arbejde, lige som vi lægger vægt på at være en rigtig god, fællesskabsbaseret og udviklende arbejdsplads. Vi er 750 medarbejdere, og vi har 8.300 studerende på vores uddannelser og 3.500 i efter- og videreuddannelse.


Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

330054935Phoenix-629df9c912019-07-05T00:00:00Strategisk centerchef med blik for både detaljer og helhedKender du til uddannelsessektoren? Kan du gå forrest i et fagligt engageret videnmiljø, og er du dygtig til at motivere? Så er du måske vores nye centerchef for Center for Ledelse og Oplevelsesdesign, der driver både uddannelsen Diplom i Ledelse og Leisure Management.

Som vores nye centerchef bliver du en del af en uddannelsesinstitution, der har en stærk vilje til at yde et stort bidrag til samfundet som helhed og ikke mindst vores region.

Du skal stå i spidsen for Center for Ledelse og Oplevelsesdesign og bliver ansvarlig for ca. 550 studerendes uddannelse og en lang række ledere på efter- og videreuddannelsesforløb. Du vil få det overordnede ansvar for centrets forsknings- og udviklingsaktiviteter.

Din profil
Som centerchef skal du sikre den strategiske og ledelsesmæssige drift og udvikle centret, så Absalon fremstår som en attraktiv uddannelsesinstitution. Du er:

Visionær og ambitiøs. Det er vigtigt, at du er ambitiøs på centerets og Absalons vegne, og er optaget af at udvikle på flere niveauer. Du skal have klare visioner og evne at realisere dem i praksis. Det kræver, at du er stærk på systematik og på at følge op.

En erfaren og stærk analytisk leder, der tager afsæt i ordentlighed, en veludviklet samarbejdsevne og et markant resultatfokus. Derudover har du en motiverende tilgang til ledelse, der skaber tillid blandt medarbejderne.

Skarp på uddannelsesområdet, stærk på processtyring og kan lede forandringsprocesser i stærke fagmiljøer, i tæt samarbejde med den øvrige ledelse og medarbejdersiden.

Stærk kommunikator. Du er scenevant og kommunikerer klart og tydeligt mundtligt og skriftligt, således at du fremstår troværdig og professionel både internt og i relation til eksterne samarbejdspartnere.

Derudover forventer vi, at du:
  • har viden fra et eller flere af aftagerfelterne (de store velfærdsområder og leisure management-områderne)
  • har en relevant akademisk uddannelsesbaggrund på minimum kandidat-/masterniveau
  • har et stærkt netværk blandt relevante nationale og/eller regionale aktører
  • kan begå dig på engelsk på forhandlingsniveau.

Dine arbejdsopgaver
Centerchefen har en lang række komplekse og forskelligartede opgaver.

Ledelsesopgaven er stor, bred og kompleks og vores forventninger til dig er høje. Du får det overordnede personaleansvar i centret, og skal sikre en hensigtsmæssig organisering og en god samarbejdskultur.

Aktuelle opgaver. Lige nu er der fokus på at styrke både fastholdelse og studieengagement blandt studerende på Leisure Management, ligesom det høje antal deltagere på diplom i ledelse skal fastholdes. Derudover er en af kerneopgaverne at videreudvikle ledelsesområdet, så vi hele tiden er klar med attraktive tilbud til efter- videreuddannelse af nye og erfarne ledere. Samtidig er forsknings- og udviklingsopgaverne i centret inde i en god udvikling, som vil kræve fortsat opmærksomhed. Foran os ligger også en opgave med institutionsakkreditering af Absalon, som du forventes at kunne bidrage ind i.

Overordnet strategisk, faglig og økonomisk ansvar for centerets aktiviteter. Det er vigtigt at du kan sætte en tydelig strategisk retning, og har et stærkt fokus på faglig udvikling. Du skal sikre, at drift og udvikling går hånd i hånd med en høj kvalitet i opgaveløsningen.

Netværk. Du er centerets ansigt udadtil, og har en rolle som repræsentant i relevante regionale og kommunale netværk med fokus på at udvikle fagområdet, det regionale og branding af Absalon.

Dine kollegaer
Du skal stå i spidsen for Center for Ledelse og Oplevelsesdesign, der er et af syv faglige centre på Absalon. Centret består af en centerchef, to uddannelsesledere og ca. 35 medarbejdere, der arbejder med grunduddannelse, efter- og videreuddannelse samt forskning og udvikling. Derudover har vi to docenter, der har det faglige ansvar for centerets forskningsaktiviteter.

Du kommer til at referere til direktøren for Pædagogik og Ledelse, og bliver en del af en ambitiøs chefgruppe, der lægger vægt på at kombinere et målrettet fokus på resultater med et godt arbejdsmiljø, hvor vi både konstruktivt udfordrer og støtter hinanden.

Du bliver tilknyttet Campus Roskilde, og kommer til at arbejde tæt sammen med vores kollegaer i hele Absalon. Du skal forvente en vis aktivitet på Absalons øvrige lokationer og i regionen generelt, hvorfor det er vigtigt, at du har egen bil til rådighed.

Sådan ansøger du
  • Ansættelse sker i henhold til aftale om "Ansættelse af chefer ved institutioner inden for undervisning, uddannelse og forskning på Uddannelses- og Forskningsministeriets område".
  • Stillingen er på fuld tid og vi vil gerne have at du begynder senest den 1. oktober 2019.
  • Hvis du har spørgsmål til stillingen, kan du kontakte direktør for Pædagogik og Ledelse, Sami Stephan Boutaiba på telefon: 7248 1204 eller mail: sabo@pha.dk.
  • Ansøgning og relevante bilag sendes via vores rekrutteringssystem her (https://phabsalon.dk/om-professionshoejskolen-absalon/ledige-stillinger/) eller ved at klikke på ”Søg stillingen” til højre på denne side senest den 14. august 2019.
  • Vi forventer at afholde 1. samtaler den 20. august samt 2. samtaler den 27. august 2019. Der vil blive foretaget test mellem 1. og 2. samtale.

Vi ønsker, at medarbejderstaben afspejler det omgivende samfund, og vi opfordrer derfor alle interesserede uanset køn, kulturel og etnisk baggrund til at søge stillingen.

Om Absalon
Professionshøjskolen Absalon er Region Sjællands største uddannelsesinstitution med 11 forskellige professionsbacheloruddannelser fordelt på i alt otte byer i regionen. Vores ambition er at bidrage til øget velfærd og vækst i Region Sjælland gennem fremragende uddannelser og rollen som regional udviklingspartner. Vores studerende og samarbejdspartnere er det ubestridte centrum for vores arbejde, lige som vi lægger vægt på at være en rigtig god, fællesskabsbaseret og udviklende arbejdsplads. Vi er 750 medarbejdere, og vi har 8.300 studerende på vores uddannelser og 3.500 i efter- og videreuddannelse.

2019-08-01T00:53:26.760 Kender du til uddannelsessektoren? Kan du gå forrest i et fagligt engageret videnmiljø, og er du dygtig til at motivere? Så er du måske vores nye centerchef for Center for Ledelse og Oplevelsesdesign, der driver både uddannelsen Diplom i Ledelse og Leisure Management. Som vores nye centerchef bliver du en del af en uddannelsesinstitution, der har en stærk vilje til at yde et stort bidrag til samfundet som helhed og ikke mindst vores region. Du skal stå i spidsen for Center for Ledelse og Oplevelsesdesign og bliver ansvarlig for ca. 550 studerendes uddannelse og en lang række ledere på efter- og videreuddannelsesforløb. Du vil få det overordnede ansvar for centrets forsknings- og udviklingsaktiviteter. Din profil Som centerchef skal du sikre den strategiske og ledelsesmæssige drift og udvikle centret, så Absalon fremstår som en attraktiv uddannelsesinstitution. Du er: Visionær og ambitiøs. Det er vigtigt, at du er ambitiøs på centerets og Absalons vegne, og er optaget af at udvikle på flere niveauer. Du skal have klare visioner og evne at realisere dem i praksis. Det kræver, at du er stærk på systematik og på at følge op. En erfaren og stærk analytisk leder, der tager afsæt i ordentlighed, en veludviklet samarbejdsevne og et markant resultatfokus. Derudover har du en motiverende tilgang til ledelse, der skaber tillid blandt medarbejderne. Skarp på uddannelsesområdet, stærk på processtyring og kan lede forandringsprocesser i stærke fagmiljøer, i tæt samarbejde med den øvrige ledelse og medarbejdersiden. Stærk kommunikator. Du er scenevant og kommunikerer klart og tydeligt mundtligt og skriftligt, således at du fremstår troværdig og professionel både internt og i relation til eksterne samarbejdspartnere. Derudover forventer vi, at du: har viden fra et eller flere af aftagerfelterne (de store velfærdsområder og leisure management-områderne) har en relevant akademisk uddannelsesbaggrund på minimum kandidat- masterniveau har et stærkt netværk blandt relevante nationale og eller regionale aktører kan begå dig på engelsk på forhandlingsniveau. Dine arbejdsopgaver Centerchefen har en lang række komplekse og forskelligartede opgaver. Ledelsesopgaven er stor, bred og kompleks og vores forventninger til dig er høje. Du får det overordnede personaleansvar i centret, og skal sikre en hensigtsmæssig organisering og en god samarbejdskultur. Aktuelle opgaver. Lige nu er der fokus på at styrke både fastholdelse og studieengagement blandt studerende på Leisure Management, ligesom det høje antal deltagere på diplom i ledelse skal fastholdes. Derudover er en af kerneopgaverne at videreudvikle ledelsesområdet, så vi hele tiden er klar med attraktive tilbud til efter- videreuddannelse af nye og erfarne ledere. Samtidig er forsknings- og udviklingsopgaverne i centret inde i en god udvikling, som vil kræve fortsat opmærksomhed. Foran os ligger også en opgave med institutionsakkreditering af Absalon, som du forventes at kunne bidrage ind i. Overordnet strategisk, faglig og økonomisk ansvar for centerets aktiviteter. Det er vigtigt at du kan sætte en tydelig strategisk retning, og har et stærkt fokus på faglig udvikling. Du skal sikre, at drift og udvikling går hånd i hånd med en høj kvalitet i opgaveløsningen. Netværk. Du er centerets ansigt udadtil, og har en rolle som repræsentant i relevante regionale og kommunale netværk med fokus på at udvikle fagområdet, det regionale og branding af Absalon. Dine kollegaer Du skal stå i spidsen for Center for Ledelse og Oplevelsesdesign, der er et af syv faglige centre på Absalon. Centret består af en centerchef, to uddannelsesledere og ca. 35 medarbejdere, der arbejder med grunduddannelse, efter- og videreuddannelse samt forskning og udvikling. Derudover har vi to docenter, der har det faglige ansvar for centerets forskningsaktiviteter. Du kommer til at referere til direktøren for Pædagogik og Ledelse, og bliver en del af en ambitiøs chefgruppe, der lægger vægt på at kombinere et målrettet fokus på resultater med et godt arbejdsmiljø, hvor vi både konstruktivt udfordrer og støtter hinanden. Du bliver tilknyttet Campus Roskilde, og kommer til at arbejde tæt sammen med vores kollegaer i hele Absalon. Du skal forvente en vis aktivitet på Absalons øvrige lokationer og i regionen generelt, hvorfor det er vigtigt, at du har egen bil til rådighed. Sådan ansøger du Ansættelse sker i henhold til aftale om Ansættelse af chefer ved institutioner inden for undervisning, uddannelse og forskning på Uddannelses- og Forskningsministeriets område . Stillingen er på fuld tid og vi vil gerne have at du begynder senest den 1. oktober 2019. Hvis du har spørgsmål til stillingen, kan du kontakte direktør for Pædagogik og Ledelse, Sami Stephan Boutaiba på telefon: 7248 1204 eller mail: sabo@pha.dk. Ansøgning og relevante bilag sendes via vores rekrutteringssystem her (https: phabsalon.dk om-professionshoejskolen-absalon ledige-stillinger ) eller ved at klikke på Søg stillingen til højre på denne side senest den 14. august 2019. Vi forventer at afholde 1. samtaler den 20. august samt 2. samtaler den 27. august 2019. Der vil blive foretaget test mellem 1. og 2. samtale. Vi ønsker, at medarbejderstaben afspejler det omgivende samfund, og vi opfordrer derfor alle interesserede uanset køn, kulturel og etnisk baggrund til at søge stillingen. Om Absalon Professionshøjskolen Absalon er Region Sjællands største uddannelsesinstitution med 11 forskellige professionsbacheloruddannelser fordelt på i alt otte byer i regionen. Vores ambition er at bidrage til øget velfærd og vækst i Region Sjælland gennem fremragende uddannelser og rollen som regional udviklingspartner. Vores studerende og samarbejdspartnere er det ubestridte centrum for vores arbejde, lige som vi lægger vægt på at være en rigtig god, fællesskabsbaseret og udviklende arbejdsplads. Vi er 750 medarbejdere, og vi har 8.300 studerende på vores uddannelser og 3.500 i efter- og videreuddannelse.11jobnet629df9c9100000000000IDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2019-07-31T00:00:000000http://www.ucsj.dk/stillinger0EuropaDanmarkSjælland & øerStorkøbenhavnHøje-TaastrupEuropaDanmarkSjælland & øerMidtsjællandLejreEuropaDanmarkSjælland & øerMidtsjællandRoskilde3558190Campus Roskilde - Fysioterapeut, Lærer, Pædagog, Socialrådgiver, Sygeplejerske, Leisure Management o11Trekroner Forskerpark 44000RoskildeDKDanmark0DKDanmarkDKDanmark8Fuldtid46Permanent787769JobNet5013630501363010003-07-20190https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=629df9c9https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=629df9c9https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=629df9c9&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=629df9c9&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonhttps://static.matchwork.com/company/logo/DK/ORS/SoMe/Ledelse_og_HR/Ledelse/8.jpgHos Campus Roskilde - Fysioterapeut, Lærer, Pædagog, Socialrådgiver, Sygeplejerske, Leisure Management o søger vi en medarbejder, der er frisk på nye spændende udfordringer.12008001Dansk3Læse/ tale123204Afdelingschef6Ledelse362176393noreply@ofir.comDKDanmarkDKDanmark330068176Afdelingsleder til CampusskolenRobot Under mottoet Campusskolen griber dine muligheder søger vi en erfaren og dygtig afdelingsleder. Vi håber at finde en person, der vil engagere sig i et velfungerende ledelsesteam, som består af en skoleleder, en viceskoleleder, en pædagogisk afdelingsleder og en administrativ leder. Sammen med ledelsesteamet skal du være med til at lede Campusskolens mange dygtige medarbejdere i videreudviklingen af en god skole. Om Campusskolen og Ringsted 10. klassecenter Campusskolen er en udskolingsskole, som blev etableret i 2012. Vi har ca. 700 elever og 65 lærere. Der er 8-9 spor på hver af vores årgange ligesom, at vi også huser kommunens 10. klassecenter med ca. 100 elever, en specialiseret indsats samt en modtageklasse. Vi arbejder naturligt med at inkludere flest mulige elever i det almene. Vores understøttende undervisning er organiseret i studie- og projektlinjetid, som er indlagt i det ugentlige skema i en fast position. Herudover arbejder vi målrettet med at øge elevernes trivsel og faglige niveau. Vi har i denne forbindelse implementeret en fast systematik, hvor alle elever er tildelt en kontaktlærer og hvor den faglige undervisning rummer til et antal af to-lærer-timer. Vi er samtidig i gang med at udvikle vores PLC samt ressourceteam. Har du lyst til et spændende og alsidigt job med gode kolleger på en arbejdsplads med ambition om at være i toppen af landets bedste skoler, så glæder vi os til at modtage din ansøgning. Hvem er vi? På Campusskolen arbejder vi med involverende ledelse, og ledelsesteamet har en grundlæggende tro på, at man bedst skaber resultater ved at være i tæt og konstruktiv dialog med medarbejderne og eleverne. Vi arbejder systemisk med fokus på elevens ressourcer og potentialer. Det er vigtigt for os, at den nye afdelingsleder deler den grundopfattelse. Vi arbejder systematisk med indsatsområder, hvor vi ønsker at se forandringer, og du skal derfor være god til at følge projekter helt til dørs. I dette skoleår adresserer virksomhedsstrategien følgende fokusområder: faglig progression, elevtrivsel, medarbejdertrivsel og kommunikation. Hvem er du? Vi søger en afdelingsleder med skarpe personlige og faglige kompetencer. Du trives godt i samarbejdet med unge mennesker, for det er dem, vi er her for. Du er en erfaren leder, du er relationsstærk og har en professionel tilgang til arbejdet på en moderne folkeskole i en ofte hektisk hverdag med mange forskellige opgaver. Vi søger en afdelingsleder som kan udøve pædagogisk ledelse af lærerteams, som kan lede processer, som kan varetage driftsmæssige ledelsesopgaver og sammen med det øvrige ledelsesteam tage ansvar for skolens fortsatte udvikling og faglige resultater. Som afdelingsleder på Campusskolen indgår du i et professionelt ledelsesteam som sætter mål og retning for skolen med udgangspunkt i kerneopgaven. Du vil sammen med vores nuværende afdelingsleder være nærmeste leder for lærerteamsene i grundskolen, herunder lærerteamsene på 7.- 9. årgang. Dine øvrige ledelsesopgaver vil vi drøfte i et samarbejde efter din ansættelse, men har du erfaring med og viden om ledelse af PLC vil det være at foretrække. Ansættelsesproces Vi afholder første ansættelsessamtale mandag den 2. september 2019 om eftermiddagen og anden ansættelsessamtale torsdag den 11. september 2019 om formiddagen. Du vil i den mellemliggende periode få taget en personlighedstest. Ansættelsesstart den 1. november 2019 eller snarest muligt. Vi sætter pris på, at du kommer og besøger os inden ansøgningsfristen. Ring og lav en aftale med os. Vi bryster os af, at Ringsted kommune er Midt i mulighederne . Det betyder blandt andet ideelle transportmuligheder i alle retninger med både offentlig transport og bil. Løn og ansættelsesvilkår Ansættelse og aflønning sker i henhold til relevant overenskomst. Det er en del af Ringsted Kommunes ansættelsespolitik at fremme ligelig kønsfordeling og etnisk ligestilling. Vi opfordrer både personer med dansk og anden etnisk baggrund til at søge den opslåede stilling. Vi glæder os til at modtage din ansøgningUnder mottoet ”Campusskolen griber dine muligheder” søger vi en erfaren og dygtig afdelingsleder.
Vi håber at finde en person, der vil engagere sig i et velfungerende ledelsesteam, som består af en skoleleder, en viceskoleleder, en pædagogisk afdelingsleder og en administrativ leder. Sammen med ledelsesteamet skal du være med til at lede Campusskolens mange dygtige medarbejdere i videreudviklingen af en god skole.
 
Om Campusskolen og Ringsted 10. klassecenter
Campusskolen er en udskolingsskole, som blev etableret i 2012. Vi har ca. 700 elever og 65 lærere.
Der er 8-9 spor på hver af vores årgange ligesom, at vi også huser kommunens 10. klassecenter med ca. 100 elever, en specialiseret indsats samt en modtageklasse.
Vi arbejder naturligt med at inkludere flest mulige elever i det almene. Vores understøttende undervisning er organiseret i studie- og projektlinjetid, som er indlagt i det ugentlige skema i en fast position. Herudover arbejder vi målrettet med at øge elevernes trivsel og faglige niveau. Vi har i denne forbindelse implementeret en fast systematik, hvor alle elever er tildelt en kontaktlærer og hvor den faglige undervisning rummer til et antal af to-lærer-timer. Vi er samtidig i gang med at udvikle vores PLC samt ressourceteam.
Har du lyst til et spændende og alsidigt job med gode kolleger på en arbejdsplads med ambition om at være i toppen af landets bedste skoler, så glæder vi os til at modtage din ansøgning.
 
Hvem er vi?
På Campusskolen arbejder vi med involverende ledelse, og ledelsesteamet har en grundlæggende tro på, at man bedst skaber resultater ved at være i tæt og konstruktiv dialog med medarbejderne og eleverne. Vi arbejder systemisk med fokus på elevens ressourcer og potentialer. Det er vigtigt for os, at den nye afdelingsleder deler den grundopfattelse.
Vi arbejder systematisk med indsatsområder, hvor vi ønsker at se forandringer, og du skal derfor være god til at følge projekter helt til dørs. I dette skoleår adresserer virksomhedsstrategien følgende fokusområder: faglig progression, elevtrivsel, medarbejdertrivsel og kommunikation.
 
Hvem er du?
Vi søger en afdelingsleder med skarpe personlige og faglige kompetencer. Du trives godt i samarbejdet med unge mennesker, for det er dem, vi er her for. Du er en erfaren leder, du er relationsstærk og har en professionel tilgang til arbejdet på en moderne folkeskole i en ofte hektisk hverdag med mange forskellige opgaver.
Vi søger en afdelingsleder som kan udøve pædagogisk ledelse af lærerteams, som kan lede processer, som kan varetage driftsmæssige ledelsesopgaver og sammen med det øvrige ledelsesteam tage ansvar for skolens fortsatte udvikling og faglige resultater.
 
Som afdelingsleder på Campusskolen indgår du i et professionelt ledelsesteam som sætter mål og retning for skolen med udgangspunkt i kerneopgaven.
 
Du vil sammen med vores nuværende afdelingsleder være nærmeste leder for lærerteamsene i grundskolen, herunder lærerteamsene på 7.- 9. årgang. Dine øvrige ledelsesopgaver vil vi drøfte i et samarbejde efter din ansættelse, men har du erfaring med og viden om ledelse af PLC vil det være at foretrække.
 
Ansættelsesproces
Vi afholder første ansættelsessamtale mandag den 2. september 2019 om eftermiddagen og anden ansættelsessamtale torsdag den 11. september 2019 om formiddagen. Du vil i den mellemliggende periode få taget en personlighedstest.

Ansættelsesstart den 1. november 2019 eller snarest muligt.

Vi sætter pris på, at du kommer og besøger os inden ansøgningsfristen. Ring og lav en aftale med os.
 
Vi bryster os af, at Ringsted kommune er ”Midt i mulighederne”. Det betyder blandt andet ideelle transportmuligheder i alle retninger med både offentlig transport og bil.

Løn og ansættelsesvilkår
Ansættelse og aflønning sker i henhold til relevant overenskomst.
Det er en del af Ringsted Kommunes ansættelsespolitik at fremme ligelig kønsfordeling og etnisk ligestilling. Vi opfordrer både personer med dansk og anden etnisk baggrund til at søge den opslåede stilling.
 
Vi glæder os til at modtage din ansøgning
 

Ringsted KommuneRingsted2019-08-05T00:00:002019-08-29T00:00:00
330067123Afdelingsleder søges BrøndbyRobot Super Dæk Service er Danmarks førende kæde af dæk- og autoværksteder. Kæden har i dag mere end 60 afdelinger og vi er i fortsat vækst. Grundet intern rotation af vores afdelingsledere på Sjælland, står vores Brøndby afdeling uden afdelingsleder. Vi søger derfor en dynamisk, resultatorienteret og ambitiøs profil, der både ønsker og evner, at vokse med de spændende opgaver i vores koncern. Vi tilbyder: Du kommer til at arbejde i en professionel virksomhed med ordnede forhold og en sund økonomi. Vi har fokus på vækst, høj kvalitet og god kundeservice og vi vil være branchens bedste arbejdsplads. Vi har eget Akademi, så der er klare målsætninger for, at du og medarbejderne vil kan dygtiggøre sig løbende. Vi viser vejen med fokus på videreudvikling og uddannelse - du er manden der med din faglige stolthed og ansvarlighed hjælper med at nå målet. Vi tilbyder endvidere gode og engagerede kolleger, som glæder sig til at møde dig. Du tilbydes en lønpakke, inkl. diverse benefits, som modsvarer dine kvalifikationer. Du får gode muligheder for videreudvikling, både fagligt og personligt, i en solid virksomhed i vækst. Jobbeskrivelse: Med reference til Regionschefen og i samarbejde med de øvrige medarbejdere skal du yde en professionel kundebetjening og brænde for at sikre høj kundetilfredshed, mersalg, god kvalitet og effektivitet. Ud over din professionalisme i tilgangen til både arbejdet, kunderne og kollegerne, forventer vi et personligt drive, der kan mærkes. De daglige opgaver vil blandt andet bestå af: Optimal udnyttelse af vækstmulighederne i lokalområdet. Kundemodtagelse og salg af diverse ydelser. Montageopgaver. Sikrer god trivsel og motivation blandt medarbejderne. Kvalifikationer: Din uddannelsesmæssige baggrund er ikke afgørende, du har formentlig en uddannelse som mekaniker og kommer gerne fra en stilling, hvor du tidligere har arbejdet med værksted og service og derigennem opnået praktisk erfaring med daglig ledelse og planlægning. Det er optimalt, hvis du har kendskab til dækbranchen. Du kan lide at have travlt og deltager gerne i de daglige arbejdsopgaver på et moderne dæk- og autoværksted, lige fra dæk- og hjulskift til de administrative opgaver. Stillingen kræver grundlæggende IT-færdigheder og en fortrolighed med de almindelige programmer i MS Office-pakken. Kort sagt: Vi søger en profiler som formår at skabe en høflig, ærlig og naturlig kontakt til kunder og medarbejdere. Som er positiv med et godt og smittende humør. Højt stress niveau og stort overblik uden at miste detaljen på en rolig og afbalanceret måde. Interesseret? Send din ansøgning allerede i dag via. linket HER, vi afholder løbende samtaler.

Super Dæk Service er Danmarks førende kæde af dæk- og autoværksteder. Kæden har i dag mere end 60 afdelinger og vi er i fortsat vækst.

Grundet intern rotation af vores afdelingsledere på Sjælland, står vores Brøndby afdeling uden afdelingsleder. Vi søger derfor en dynamisk, resultatorienteret og ambitiøs profil, der både ønsker og evner, at vokse med de spændende opgaver i vores koncern.

Vi tilbyder:

Du kommer til at arbejde i en professionel virksomhed med ordnede forhold og en sund økonomi. Vi har fokus på vækst, høj kvalitet og god kundeservice og vi vil være branchens bedste arbejdsplads. Vi har eget Akademi, så der er klare målsætninger for, at du og medarbejderne vil/kan dygtiggøre sig løbende. Vi viser vejen med fokus på videreudvikling og uddannelse - du er manden der med din faglige stolthed og ansvarlighed hjælper med at nå målet. Vi tilbyder endvidere gode og engagerede kolleger, som glæder sig til at møde dig. Du tilbydes en lønpakke, inkl. diverse benefits, som modsvarer dine kvalifikationer. Du får gode muligheder for videreudvikling, både fagligt og personligt, i en solid virksomhed i vækst.

Jobbeskrivelse:

Med reference til Regionschefen og i samarbejde med de øvrige medarbejdere skal du yde en professionel kundebetjening og brænde for at sikre høj kundetilfredshed, mersalg, god kvalitet og effektivitet.

Ud over din professionalisme i tilgangen til både arbejdet, kunderne og kollegerne, forventer vi et personligt drive, der kan mærkes.

De daglige opgaver vil blandt andet bestå af:

  • Optimal udnyttelse af vækstmulighederne i lokalområdet.
  • Kundemodtagelse og salg af diverse ydelser.
  • Montageopgaver.
  • Sikrer god trivsel og motivation blandt medarbejderne.

Kvalifikationer:

Din uddannelsesmæssige baggrund er ikke afgørende, du har formentlig en uddannelse som mekaniker og kommer gerne fra en stilling, hvor du tidligere har arbejdet med værksted og service og derigennem opnået praktisk erfaring med daglig ledelse og planlægning. Det er optimalt, hvis du har kendskab til dækbranchen.

Du kan lide at have travlt og deltager gerne i de daglige arbejdsopgaver på et moderne dæk- og autoværksted, lige fra dæk- og hjulskift til de administrative opgaver. Stillingen kræver grundlæggende IT-færdigheder og en fortrolighed med de almindelige programmer i MS Office-pakken.

Kort sagt:

Vi søger en profiler som formår at skabe en høflig, ærlig og naturlig kontakt til kunder og medarbejdere. Som er positiv med et godt og smittende humør. Højt stress niveau og stort overblik uden at miste detaljen på en rolig og afbalanceret måde.

Interesseret?

Send din ansøgning allerede i dag via. linket HER, vi afholder løbende samtaler.

Super Dæk Service - BrøndbyBrøndby2019-08-02T00:00:002019-09-25T00:00:00
330063638Head of Insights & Sales ToolsRobot Be responsible for fueling the growth of Milestone! Insights and Sales Tools is part of the newly formed Global Sales Operations department in Milestone Systems. The team is centrally placed with interfaces to the entire organization. As Head of Insights and Sales Tools you will combine a hands-on approach with managing a team of two strong individuals. The role will report to the VP of Global Sales Operations and be a key member of the Global Sales Operations Leadership Team. HOW YOU LL MAKE A DIFFERENCE The Head of Insights and Sales Tools will drive a small team responsible for fueling the growth of Milestone. This will be achieved through sales tools and data analysis with the aim of providing a solid foundation for the Global Sales Operations leadership and the broader business to make informed, and efficient business decisions. The Head of Insights and Sales Tools will: Work closely with the entire go to market-organization to understand business needs and align efforts with the Regional Sales Operations teams. Act as the liaison towards other business units to facilitate holistic business decision making. Participate as the Global Sales Operations representative in cross company planning. Provide business ownership for digital sales and partner tools and audience data needs. Work closely with internal IT to drive the development of sales tools and to continuously strengthen our data foundation. Develop and support the implementation of global marketing campaigns. Combine data insights and business acumen to pinpoint areas where we should focus our efforts. Own the data side of the campaigns and work with marketing to deliver the full setup. Analyze sales data and provide data-driven insights into sales business decisions (e.g. audiences to target, recommendations on geos and verticals). Combine a hands-on approach for the projects and areas you lead yourself with the ability to delegate tasks and support and coach the people you lead to succeed. PREFFERED SKILLS COMPTENCIES Extensive experience with Salesforce and related applications, with a track record of successfully adding feature and functionality in collaboration with IT and ensuring roll-out and training to the broader organization. Data Savvy being fantastic with Excel and having strong experience with Power-BI or similar. Sees patterns in data and can translate into holistic business recommendations for those who don t. Prior experience with a multi-tiered channel in an international B2B setting, for example from software, hi-tech or telecom industry. Ability to balance large project implementations alongside continuous needs for reporting and help on smaller requests. Experience in running a prioritization setup that caters for transparency and seeing things through to actual usage. Strong people skills with a people first-mindset and a desire to grow others. Preferably experience as team lead or people manager. Solid networking and communication skills. Fluent in English. Pragmatic with the ability to build your own structures rather than being dependent on established rules. The ideal candidate has a commercial and holistic approach and can engage with both the technical, financial and commercial side of the business. We expect you to hold a master s degree or similar, with 10 years of relevant work experience. Preferably at least a few years of direct or indirect managerial experience. THE FUTURE IS UP TO YOU If you want to take on this exciting challenge and be a part of our fast-growing technology company, apply now by submitting your application in English. Interviews will be conducted on an ongoing basis. If you have any questions for the position, please contact Kirsten Højland, VP Global Sales Operations on 45 88 30 03 00. Want to know more about our company and the people who works there? Check out our website www.milestonesys.com or follow us on Instagram https: www.instagram.com milestonesystems

Be responsible for fueling the growth of Milestone!

Insights and Sales Tools is part of the newly formed Global Sales Operations department in Milestone Systems. The team is centrally placed with interfaces to the entire organization. As Head of Insights and Sales Tools you will combine a hands-on approach with managing a team of two strong individuals. The role will report to the VP of Global Sales Operations and be a key member of the Global Sales Operations Leadership Team.

 

HOW YOU’LL MAKE A DIFFERENCE

The Head of Insights and Sales Tools will drive a small team responsible for fueling the growth of Milestone. This will be achieved through sales tools and data analysis with the aim of providing a solid foundation for the Global Sales Operations leadership and the broader business to make informed, and efficient business decisions.

The Head of Insights and Sales Tools will:

  • Work closely with the entire go to market-organization to understand business needs and align efforts with the Regional Sales Operations teams.
  • Act as the liaison towards other business units to facilitate holistic business decision making. Participate as the Global Sales Operations’ representative in cross company planning.
  • Provide business ownership for digital sales and partner tools and audience data needs. Work closely with internal IT to drive the development of sales tools and to continuously strengthen our data foundation.
  • Develop and support the implementation of global marketing campaigns. Combine data insights and business acumen to pinpoint areas where we should focus our efforts. Own the data side of the campaigns and work with marketing to deliver the full setup.
  • Analyze sales data and provide data-driven insights into sales business decisions (e.g. audiences to target, recommendations on geos and verticals).
  • Combine a hands-on approach for the projects and areas you lead yourself with the ability to delegate tasks and support and coach the people you lead to succeed.

PREFFERED SKILLS & COMPTENCIES 

  • Extensive experience with Salesforce and related applications, with a track record of successfully adding feature and functionality in collaboration with IT and ensuring roll-out and training to the broader organization.
  • Data Savvy being fantastic with Excel and having strong experience with Power-BI or similar. Sees patterns in data and can translate into holistic business recommendations for those who don’t.
  • Prior experience with a multi-tiered channel in an international B2B setting, for example from software, hi-tech or telecom industry.
  • Ability to balance large project implementations alongside continuous needs for reporting and help on smaller requests.
  • Experience in running a prioritization setup that caters for transparency and seeing things through to actual usage.
  • Strong people skills with a people first-mindset and a desire to grow others. Preferably experience as team lead or people manager.
  • Solid networking and communication skills. Fluent in English.
  • Pragmatic with the ability to build your own structures rather than being dependent on established rules.

The ideal candidate has a commercial and holistic approach and can engage with both the technical, financial and commercial side of the business. We expect you to hold a master’s degree or similar, with 10+ years of relevant work experience. Preferably at least a few years of direct or indirect managerial experience.

 

THE FUTURE IS UP TO YOU

If you want to take on this exciting challenge and be a part of our fast-growing technology company, apply now by submitting your application in English. Interviews will be conducted on an ongoing basis. If you have any questions for the position, please contact Kirsten Højland, VP Global Sales Operations on +45 88 30 03 00.

Want to know more about our company and the people who works there?  Check out our website www.milestonesys.com or follow us on Instagram  https://www.instagram.com/milestonesystems/ 

MILESTONE SYSTEMS A/SBrøndby2019-07-24T00:00:002019-08-31T00:00:00
330060138Head of GDPRRobot Do you take a strong interest in data privacy, and would you like to strengthen Nets´ compliance culture?This newly established role offers you a great opportunity to take overship in ensuring Nets global approach to data privacy governance by continuing the ongoing programme and activities - and thereafter continuously update and secure relevant policies that match business and strategy needs.Together with dedicated GDPR leads and -champions in Nets, you will drive, develop and form the data privacy agenda in Nets. This role has currently no direct reports. Working location will be in Ballerup, Denmark. Together, we can power the future as a European payments champion Working for Nets, you ll become part of an exciting growth journey. We ve set out to make it easier and more intuitive to handle payments, because we see it as the foundation for growth and progress both in commerce and society. In our team our contribution is to institutionalize GDPR and ensure and grow the awareness, as well as increasing the involvement from management within GDPR. In this role, you ll power an easier tomorrow for all of us You re expected to develop your talent and aim higher as you work to change payments. You ll build on our proven track record of developing and delivering innovative and reliable solutions and our strengths as a Nordic leader with 50 years of experience within payment solutions. Your key responsibilities are: Overall GDPR coordinating manager across all Business- Group unit´s and our new European expansions Reporting answering on GDPR compliance to Executive Committee Lead and manage GDPR leads (follow-up on all deliveries and tasks) Drive GDPR compliance to a satisfactory level across Nets Group incl. subsidiaries Be an ambassador and promote awareness around privacy data and GDPR Furthermore, you´ll actively participate and contribute in internal and external audits (ISAE 3000) as well as you are to coordinate cross divisional GDPR activities - analyse and potentially scope new GDPR requirements. You contribute with skills, ambitions and that little personal twist that makes us succeedIt s the full package that you bring to work every day that gets the job done. Your professional acumen and experience form most of your qualifications, but it s your personality that makes the difference to succeed in this role. Especially the little twists we all have that makes us personalities instead of just a person. Your professional qualifications include experience from a role being owner of GDPR, compliance or similar in an international regulated company. Furthermore, you bring vast experience as a leader. The ideal candidate has a strategic mindset, analytical approach and the ability to balance between details and the holistic picture. It is natural for you to risk assess yours and others decisions, where you act as trusted advisor letting your customers know the consequences of their actions. You present yourself as having cross-functional project leadership skills, enabling you to engage and drive your teams to execution and completion. In general, you are used to operating in an environment with sense-of-urgency, a constant need for (re-)prioritizations, and continuous communication about activities and changes. Besides that little twist in your personality that makes you, we are looking for a colleague who: Is energised by being in a highly focused role Are a strong communicator Thrives being in center of professional attention Have strong stakeholder management skills and experience interacting with senior management Fluent in English language and written Changing the future of payments takes strong personalitiesJoining Nets, you ll join a fast-growing tech company. Together, our size and your ideas have the impact to shape the world of digital payments. Trusted by 240 banks and 400,000 merchant customers and backed by ambitious owners who understand our industry, we have the foundation to succeed. You ll work and learn alongside skilled and open-minded colleagues and leaders in a supportive, international and informal team culture. Our customers rely on you all to help them stay ahead of the competition by making life easier every day for their customers… you and me. Power your career. Apply now we interview on an ongoing basisDo you have any further questions about the process or role please contact Senior Recruitment Business Partner Martin Hansen - mfhan@nets.euWe conduct background checks on relevant candidates through our partner Semac, www.semac.no. At Nets, we specialise in powering digital payments. We connect banks, businesses and consumers via an international network facilitating digital payments. Spanning across the Nordic region, we provide a broad range of card services, account payment services and merchant payment solutions. We offer great payments, great ideas, great network - delivered by great people. About 2,500 dedicated colleagues work at Nets throughout the Nordic region. As the backbone of the Nordic payments ecosystem with solutions touching people s everyday lives, we have experts in every field from law to heavy back-end programming. Our size and diversity opens up great opportunities for our employees to move forward in their careers and their skills and professional interest develop. We believe that personal freedom is the key to a dynamic and innovative working environment. We therefore inspire people to think and act independently and creatively. Along with the individual freedom comes a strong tradition of teamwork. Working closely together across professions and borders is an essential part of our culture and a natural part of our complex services. Read more at www.nets.eu.

Do you take a strong interest in data privacy, and would you like to strengthen Nets´ compliance culture?This newly established role offers you a great opportunity to take overship in ensuring Nets’ global approach to data privacy governance by continuing the ongoing programme and activities - and thereafter continuously update and secure relevant policies that match business and strategy needs.Together with dedicated GDPR leads and -champions in Nets, you will drive, develop and form the data privacy agenda in Nets. This role has currently no direct reports.

Working location will be in Ballerup, Denmark.

Together, we can power the future as a European payments champion Working for Nets, you’ll become part of an exciting growth journey. We’ve set out to make it easier and more intuitive to handle payments, because we see it as the foundation for growth and progress both in commerce and society. In our team our contribution is to institutionalize GDPR and ensure and grow the awareness, as well as increasing the involvement from management within GDPR.

In this role, you’ll power an easier tomorrow for all of us You’re expected to develop your talent and aim higher as you work to change payments. You’ll build on our proven track record of developing and delivering innovative and reliable solutions and our strengths as a Nordic leader with 50 years of experience within payment solutions.

Your key responsibilities are:

  • Overall GDPR coordinating manager across all Business- & Group unit´s and our new European expansions
  • Reporting/answering on GDPR compliance to Executive Committee
  • Lead and manage GDPR leads (follow-up on all deliveries and tasks)
  • Drive GDPR compliance to a satisfactory level across Nets Group incl. subsidiaries
  • Be an ambassador and promote awareness around privacy data and GDPR

Furthermore, you´ll actively participate and contribute in internal and external audits (ISAE 3000) as well as you are to coordinate cross divisional GDPR activities - analyse and potentially scope new GDPR requirements.

You contribute with skills, ambitions and that little personal twist that makes us succeedIt’s the full package that you bring to work every day that gets the job done. Your professional acumen and experience form most of your qualifications, but it’s your personality that makes the difference to succeed in this role. Especially the little twists we all have that makes us personalities instead of just a person.

Your professional qualifications include experience from a role being owner of GDPR, compliance or similar in an international regulated company. Furthermore, you bring vast experience as a leader.

The ideal candidate has a strategic mindset, analytical approach and the ability to balance between details and the holistic picture. It is natural for you to risk assess yours and others’ decisions, where you act as trusted advisor letting your “customers” know the consequences of their actions. You present yourself as having cross-functional project leadership skills, enabling you to engage and drive your teams to execution and completion. In general, you are used to operating in an environment with sense-of-urgency, a constant need for (re-)prioritizations, and continuous communication about activities and changes.

Besides that little twist in your personality that makes you, we are looking for a colleague who:

  • Is energised by being in a highly focused role
  • Are a strong communicator
  • Thrives being in center of professional attention
  • Have strong stakeholder management skills – and experience interacting with senior management
  • Fluent in English language and written 

Changing the future of payments takes strong personalitiesJoining Nets, you’ll join a fast-growing tech company. Together, our size and your ideas have the impact to shape the world of digital payments. Trusted by 240 banks and 400,000+ merchant customers and backed by ambitious owners who understand our industry, we have the foundation to succeed. You’ll work and learn alongside skilled and open-minded colleagues and leaders in a supportive, international and informal team culture. Our customers rely on you all to help them stay ahead of the competition by making life easier every day for their customers… you and me.

Power your career. Apply now – we interview on an ongoing basisDo you have any further questions about the process or role please contact Senior Recruitment Business Partner Martin Hansen - mfhan@nets.euWe conduct background checks on relevant candidates through our partner Semac, www.semac.no.

At Nets, we specialise in powering digital payments. We connect banks, businesses and consumers via an international network facilitating digital payments. Spanning across the Nordic region, we provide a broad range of card services, account payment services and merchant payment solutions. We offer great payments, great ideas, great network - delivered by great people. 

About 2,500 dedicated colleagues work at Nets throughout the Nordic region. As the backbone of the Nordic payments ecosystem with solutions touching people's everyday lives, we have experts in every field from law to heavy back-end programming. Our size and diversity opens up great opportunities for our employees to move forward in their careers and their skills and professional interest develop. 

We believe that personal freedom is the key to a dynamic and innovative working environment. We therefore inspire people to think and act independently and creatively. Along with the individual freedom comes a strong tradition of teamwork. Working closely together across professions and borders is an essential part of our culture and a natural part of our complex services. 

Read more at www.nets.eu.

NETS Denmark A/SBallerup2019-08-05T00:00:002019-09-02T00:00:00
330073692Senior Process Manager - Clinical Process ManagementRobot Do you enjoy reducing complexity and create transparency in operational processes, and be a part of an innovative company which aspires to become the world leader within dermatology, with an ambition to help 125 million patients by 2025? This is your chance to join Global R D in LEO Pharma. We devote our efforts to develop innovative drugs for the treatment of skin diseases like psoriasis and eczema. High quality clinical trial processes You will join LEO Pharma, at the maybe most exciting time in the company s history with a strong focus on optimizing the way we work to ensure compliant, high quality and efficient processes. Bt being the main project manager for a number of optimization projects within clinical development, you will be an important part of this journey. To drive this change to the next level, we are looking for an experienced Senior Process Manager in our department. Your main tasks will be to: Lead and participate in process optimization projects Facilitate workshops to map and optimize our processes Support and train the organization in regards to questions and clarifications Be an ambassador for process work and the overall process setup Secure focus on process work through continuous stakeholder management and communication Your position will bring you a high level of visibility, as you will collaborate with a great number of stakeholders across the organisation. To succeed in this, you will need all of your service DNA and customer focus. Your qualifications and experience Experience with process optimization University degree at Master s level backed by 2 years of experience from the pharmaceutical sector Several years of experience as process manager or consultant in implementing and anchoring operational excellence initiatives within the pharmaceutical industry We expect you to be methodologically strong and have experience with LEAN, Six Sigma, or the like, and you are able to bring these skills into play Experience within clinical trials will be seen as an asset but not required A high level of stakeholder focus Experienced change driver and facilitator of cross-functional workshops You can work independently and you have ideas and the positive can-do-attitude it takes to create new solutions Structured and analytical approach Enthusiastic, positive and comfortable cooperating and communicating across skill types and functional borders Furthermore, you thrive in an international environment, where excellent stakeholder management is a key requirement, and in an environment characterized by on-going changes of procedures, systems and processes. Your new team You can look forward to become part of a dedicated team of training, compliance and process managers with high professional standards in an informal atmosphere. You will be part of the Clinical Process Management team in Global Clinical Operations, which is supporting projects primarily within the clinical operation area but with many touch points out to the entire organization. We are currently 10 people in the team and located at LEO s headquarters in Ballerup, Greater Copenhagen. We look forward to receiving your application. The application deadline is the 31st of August 2019. For further information, please contact Ali Ijaz, Head of Clinical Process Management (ALIDK@leo-pharma.com or 45 31124732).

Do you enjoy reducing complexity and create transparency in operational processes, and
be a part of an innovative company which aspires to become the world leader within dermatology, with an ambition to help 125 million patients by 2025?

This is your chance to join Global R&D in LEO Pharma. We devote our efforts to develop innovative drugs for the treatment of skin diseases like psoriasis and eczema. 


High quality clinical trial processes

You will join LEO Pharma, at the maybe most exciting time in the company’s history with a strong focus on optimizing the way we work to ensure compliant, high quality and efficient processes. Bt being the main project manager for a number of optimization projects within clinical development, you will be an important part of this journey. To drive this change to the next level, we are looking for an experienced Senior Process Manager in our department.

Your main tasks will be to:

  • Lead and participate in process optimization projects
  • Facilitate workshops to map and optimize our processes
  • Support and train the organization in regards to questions and clarifications
  • Be an ambassador for process work and the overall process setup
  • Secure focus on process work through continuous stakeholder management and communication

Your position will bring you a high level of visibility, as you will collaborate with a great number of stakeholders across the organisation. To succeed in this, you will need all of your service DNA and customer focus.


Your qualifications and experience

  • Experience with process optimization
  • University degree at Master’s level backed by +2 years of experience from the pharmaceutical sector
  • Several years of experience as process manager or consultant in implementing and anchoring operational excellence initiatives within the pharmaceutical industry
  • We expect you to be methodologically strong and have experience with LEAN, Six Sigma, or the like, and you are able to bring these skills into play
  • Experience within clinical trials will be seen as an asset but not required
  • A high level of stakeholder focus
  • Experienced change driver and facilitator of cross-functional workshops
  • You can work independently and you have ideas and the positive can-do-attitude it takes to create new solutions
  • Structured and analytical approach
  • Enthusiastic, positive and comfortable cooperating and communicating across skill types and functional borders

Furthermore, you thrive in an international environment, where excellent stakeholder management is a key requirement, and in an environment characterized by on-going changes of procedures, systems and processes.


Your new team

You can look forward to become part of a dedicated team of training, compliance and process managers with high professional standards in an informal atmosphere. You will be part of the Clinical Process Management team in Global Clinical Operations, which is supporting projects primarily within the clinical operation area but with many touch points out to the entire organization. We are currently 10 people in the team and located at LEO’s headquarters in Ballerup, Greater Copenhagen. 
We look forward to receiving your application.

The application deadline is the 31st of August 2019. For further information, please contact Ali Ijaz, Head of Clinical Process Management (ALIDK@leo-pharma.com or +45 31124732).

LEO PHARMA A/SBallerup2019-08-15T00:00:002019-08-31T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

Afdelingsleder til Campusskolen

Ringsted Kommune

Ringsted
Under mottoet Campusskolen griber dine muligheder søger vi en erfaren og dygtig afdelingsleder. Vi håber at finde en person, der vil engagere sig i et velfungerende ledelsesteam, som består af en skoleleder, en viceskoleleder, en pædagogisk afdeling...
Indrykket:5. august 2019
Udløbsdato:29. august 2019

Afdelingsleder søges Brøndby

Super Dæk Service - Brøndby

Brøndby
Super Dæk Service er Danmarks førende kæde af dæk- og autoværksteder. Kæden har i dag mere end 60 afdelinger og vi er i fortsat vækst. Grundet intern rotation af vores afdelingsledere på Sjælland, står vores Brøndby afdeling uden afdelingsleder. Vi ...
Indrykket:2. august 2019
Udløbsdato:25. september 2019

Head of Insights & Sales Tools

MILESTONE SYSTEMS A/S

Brøndby
Be responsible for fueling the growth of Milestone! Insights and Sales Tools is part of the newly formed Global Sales Operations department in Milestone Systems. The team is centrally placed with interfaces to the entire organization. As Head of Ins...
Indrykket:24. juli 2019
Udløbsdato:31. august 2019

Head of GDPR

NETS Denmark A/S

Ballerup
Do you take a strong interest in data privacy, and would you like to strengthen Nets´ compliance culture?This newly established role offers you a great opportunity to take overship in ensuring Nets global approach to data privacy governance by conti...
Indrykket:5. august 2019
Udløbsdato:2. september 2019

Senior Process Manager - Clinical Process Management

LEO PHARMA A/S

Ballerup
Do you enjoy reducing complexity and create transparency in operational processes, and be a part of an innovative company which aspires to become the world leader within dermatology, with an ambition to help 125 million patients by 2025? This is you...
Indrykket:15. august 2019
Udløbsdato:31. august 2019