Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Strategisk indkøber som har erfaring med projektledelse indenfor udbud og indkøb

Vi søger en engagerede kollega til teamet Planlægning, Udbud og Compliance (PUC), hvor dine primære arbejdsopgaver vil være forberedelse og understøttelse af udbud.

Planlægning, Udbud og Compliance (PUC) indgår i Strategisk Indkøb og Erstatning, der er en af de fire sektioner i Indkøb i Banedanmark. Banedanmark har med sin omsætning på 6 mia. kr. i 2018 sat fokus på yderligere at styrke den strategiske indkøbsindsats, så vi kan opfylde Banedanmarks strategi om mere og bedre jernbane for pengene.

Opgaveporteføljen i Strategisk Indkøb og Erstatning er dynamisk og voksende. Vi udvikler, implementer, driver og følger op på nye initiativer, der skal understøtte værdiskabende og brugbare aftaler for, og på tværs af, organisationen. Det kan være i form af økonomiske analyser, konkurrencefremmende initiativer, understøttelse af contract management, projektledelse eller ledelsesrapportering. Vi er godt 20 højt engagerede kolleger, der agerer som initiativtagere, konsulenter, sparringspartnere og projektledere for resten af organisationen.

Planlægning, analyse, markedsdialog, udbudsstrategi og rapportering

I PUC er vi i høj grad dem, der indenfor udbud og kontrakt management, implementerer nye tiltag og processer i organisationen. Du skal bistå organisationen med bl.a. konkurrencefremmende initiativer i form af konkrete analyser og gennemførelse af markedsdialog. Ligeledes giver du sparring om, og understøtter, proces og projektledelse, udbudsstrategi, implementering og opfølgning.

Er du god til at binde interessenter sammen og opbygge relationer?

Opgaverne skal understøtte og løses i tæt samarbejde med Banedanmarks divisioner samt Indkøb’s egne jurister, indkøbere og logistikfolk. Det er vigtigt, at du er en holdspiller, der er god til at samarbejde og kan agere opsøgende på tværs af faggrænser og organisatoriske enheder. Herudover er du vant til at arbejde projektorienteret.

Som person falder det dig naturligt at støtte og sparer, du er udadvendt og opsøgende i din tilgang til opgaver og kolleger. Du er god til at binde interessenter sammen og opbygge relationer, udvikle, drive og koordinere processer i konstruktiv dialog med mange forskelligartede kompetencer. Du kan dine processer, og er god til få folk med dig. Du har et skarpt blik for den gode kommercielle aftale, og det er en fordel, hvis du er vant til at arbejde sammen med fagspecialister – såvel teknikere som jurister.

Samtidig kan du arbejde selvstændigt og holde styr på dine opgaver og deadlines, og du formulere dig præcist i både skrift og tale. Det er endvidere vigtigt, at du også kan arbejde både analytisk og strategisk og være god til at holde styr på dine interessenter. Herudover har du mod på, og lyst til, selvstændigt at lede og drive projekter fra idéfase til mållinje.

Du er fortrolig med at anvende Excel og evner at fremstille faktabaseret data på en pædagogisk måde. Du har endvidere nemt ved at kommunikere både i skrift og tale med en bred vifte af faglige profiler.

Baggrund

Vi forventer, at du har en akademisk uddannelse.

Du kommer måske herudover med et par års erfaring som eksempelvis strategisk indkøber, udbudskonsulent, contract manager eller anden relevant erfaring. Alternativt har du, via studiet eller studenterjobs, vist interesse for, eller arbejdet med, offentlige udbud.

Uanset om du har meget, eller måske kun et par års erfaring med ovennævnte, hører vi meget gerne fra dig.

Løn
Du ansættes i forhold til gældende AC-overenskomst, og lønnen fastsættes på baggrund af dine erfaringer og kvalifikationer.

Ansøgning og kontakt
Vil du vide mere om stillingen, så kontakt teamleder Johanne Boelskov. Send din ansøgning og CV hurtigst muligt.

For at søge stillingen klikker du på linket ”Søg stillingen” og følger instruktionen.




Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

330165967Phoenix-1d944bcf12020-01-28T00:00:00Strategisk indkøber som har erfaring med projektledelse indenfor udbud og indkøbVi søger en engagerede kollega til teamet Planlægning, Udbud og Compliance (PUC), hvor dine primære arbejdsopgaver vil være forberedelse og understøttelse af udbud.

Planlægning, Udbud og Compliance (PUC) indgår i Strategisk Indkøb og Erstatning, der er en af de fire sektioner i Indkøb i Banedanmark. Banedanmark har med sin omsætning på 6 mia. kr. i 2018 sat fokus på yderligere at styrke den strategiske indkøbsindsats, så vi kan opfylde Banedanmarks strategi om mere og bedre jernbane for pengene.

Opgaveporteføljen i Strategisk Indkøb og Erstatning er dynamisk og voksende. Vi udvikler, implementer, driver og følger op på nye initiativer, der skal understøtte værdiskabende og brugbare aftaler for, og på tværs af, organisationen. Det kan være i form af økonomiske analyser, konkurrencefremmende initiativer, understøttelse af contract management, projektledelse eller ledelsesrapportering. Vi er godt 20 højt engagerede kolleger, der agerer som initiativtagere, konsulenter, sparringspartnere og projektledere for resten af organisationen.

Planlægning, analyse, markedsdialog, udbudsstrategi og rapportering

I PUC er vi i høj grad dem, der indenfor udbud og kontrakt management, implementerer nye tiltag og processer i organisationen. Du skal bistå organisationen med bl.a. konkurrencefremmende initiativer i form af konkrete analyser og gennemførelse af markedsdialog. Ligeledes giver du sparring om, og understøtter, proces og projektledelse, udbudsstrategi, implementering og opfølgning.

Er du god til at binde interessenter sammen og opbygge relationer?

Opgaverne skal understøtte og løses i tæt samarbejde med Banedanmarks divisioner samt Indkøb’s egne jurister, indkøbere og logistikfolk. Det er vigtigt, at du er en holdspiller, der er god til at samarbejde og kan agere opsøgende på tværs af faggrænser og organisatoriske enheder. Herudover er du vant til at arbejde projektorienteret.

Som person falder det dig naturligt at støtte og sparer, du er udadvendt og opsøgende i din tilgang til opgaver og kolleger. Du er god til at binde interessenter sammen og opbygge relationer, udvikle, drive og koordinere processer i konstruktiv dialog med mange forskelligartede kompetencer. Du kan dine processer, og er god til få folk med dig. Du har et skarpt blik for den gode kommercielle aftale, og det er en fordel, hvis du er vant til at arbejde sammen med fagspecialister – såvel teknikere som jurister.

Samtidig kan du arbejde selvstændigt og holde styr på dine opgaver og deadlines, og du formulere dig præcist i både skrift og tale. Det er endvidere vigtigt, at du også kan arbejde både analytisk og strategisk og være god til at holde styr på dine interessenter. Herudover har du mod på, og lyst til, selvstændigt at lede og drive projekter fra idéfase til mållinje.

Du er fortrolig med at anvende Excel og evner at fremstille faktabaseret data på en pædagogisk måde. Du har endvidere nemt ved at kommunikere både i skrift og tale med en bred vifte af faglige profiler.

Baggrund

Vi forventer, at du har en akademisk uddannelse.

Du kommer måske herudover med et par års erfaring som eksempelvis strategisk indkøber, udbudskonsulent, contract manager eller anden relevant erfaring. Alternativt har du, via studiet eller studenterjobs, vist interesse for, eller arbejdet med, offentlige udbud.

Uanset om du har meget, eller måske kun et par års erfaring med ovennævnte, hører vi meget gerne fra dig.

Løn
Du ansættes i forhold til gældende AC-overenskomst, og lønnen fastsættes på baggrund af dine erfaringer og kvalifikationer.

Ansøgning og kontakt
Vil du vide mere om stillingen, så kontakt teamleder Johanne Boelskov. Send din ansøgning og CV hurtigst muligt.

For at søge stillingen klikker du på linket ”Søg stillingen” og følger instruktionen.



2020-02-17T20:50:34.043 Vi søger en engagerede kollega til teamet Planlægning, Udbud og Compliance (PUC), hvor dine primære arbejdsopgaver vil være forberedelse og understøttelse af udbud. Planlægning, Udbud og Compliance (PUC) indgår i Strategisk Indkøb og Erstatning, der er en af de fire sektioner i Indkøb i Banedanmark. Banedanmark har med sin omsætning på 6 mia. kr. i 2018 sat fokus på yderligere at styrke den strategiske indkøbsindsats, så vi kan opfylde Banedanmarks strategi om mere og bedre jernbane for pengene. Opgaveporteføljen i Strategisk Indkøb og Erstatning er dynamisk og voksende. Vi udvikler, implementer, driver og følger op på nye initiativer, der skal understøtte værdiskabende og brugbare aftaler for, og på tværs af, organisationen. Det kan være i form af økonomiske analyser, konkurrencefremmende initiativer, understøttelse af contract management, projektledelse eller ledelsesrapportering. Vi er godt 20 højt engagerede kolleger, der agerer som initiativtagere, konsulenter, sparringspartnere og projektledere for resten af organisationen. Planlægning, analyse, markedsdialog, udbudsstrategi og rapportering I PUC er vi i høj grad dem, der indenfor udbud og kontrakt management, implementerer nye tiltag og processer i organisationen. Du skal bistå organisationen med bl.a. konkurrencefremmende initiativer i form af konkrete analyser og gennemførelse af markedsdialog. Ligeledes giver du sparring om, og understøtter, proces og projektledelse, udbudsstrategi, implementering og opfølgning. Er du god til at binde interessenter sammen og opbygge relationer? Opgaverne skal understøtte og løses i tæt samarbejde med Banedanmarks divisioner samt Indkøb s egne jurister, indkøbere og logistikfolk. Det er vigtigt, at du er en holdspiller, der er god til at samarbejde og kan agere opsøgende på tværs af faggrænser og organisatoriske enheder. Herudover er du vant til at arbejde projektorienteret. Som person falder det dig naturligt at støtte og sparer, du er udadvendt og opsøgende i din tilgang til opgaver og kolleger. Du er god til at binde interessenter sammen og opbygge relationer, udvikle, drive og koordinere processer i konstruktiv dialog med mange forskelligartede kompetencer. Du kan dine processer, og er god til få folk med dig. Du har et skarpt blik for den gode kommercielle aftale, og det er en fordel, hvis du er vant til at arbejde sammen med fagspecialister såvel teknikere som jurister. Samtidig kan du arbejde selvstændigt og holde styr på dine opgaver og deadlines, og du formulere dig præcist i både skrift og tale. Det er endvidere vigtigt, at du også kan arbejde både analytisk og strategisk og være god til at holde styr på dine interessenter. Herudover har du mod på, og lyst til, selvstændigt at lede og drive projekter fra idéfase til mållinje. Du er fortrolig med at anvende Excel og evner at fremstille faktabaseret data på en pædagogisk måde. Du har endvidere nemt ved at kommunikere både i skrift og tale med en bred vifte af faglige profiler. Baggrund Vi forventer, at du har en akademisk uddannelse. Du kommer måske herudover med et par års erfaring som eksempelvis strategisk indkøber, udbudskonsulent, contract manager eller anden relevant erfaring. Alternativt har du, via studiet eller studenterjobs, vist interesse for, eller arbejdet med, offentlige udbud. Uanset om du har meget, eller måske kun et par års erfaring med ovennævnte, hører vi meget gerne fra dig. Løn Du ansættes i forhold til gældende AC-overenskomst, og lønnen fastsættes på baggrund af dine erfaringer og kvalifikationer. Ansøgning og kontakt Vil du vide mere om stillingen, så kontakt teamleder Johanne Boelskov. Send din ansøgning og CV hurtigst muligt. For at søge stillingen klikker du på linket Søg stillingen og følger instruktionen.11Jobnet1d944bcf100000000000IDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2020-02-28T00:00:000000https://candidate.hr-manager.net/ApplicationInit.aspx?cid=179&ProjectId=190159&DepartmentId=22186&MediaId=5555&SkipAdvertisement=true0EuropaDanmarkSjælland & øerStorkøbenhavnKøbenhavn3699788Banedanmark, Carsten Niebuhrs Gade 4311Amerika Plads 152100København ØDKDanmark0
DKDanmarkDKDanmark
8Fuldtid46Permanent10000892661JobNet5106544510654410028-01-2020000https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=1d944bcfhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=1d944bcfhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=1d944bcf&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=1d944bcf&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonhttps://static.matchwork.com/company/logo/DK/ORS/SoMe/Produktion_haandvaerk_og_transport/Transport_og_logistik/4.jpgStrategisk indkøber som har erfaring med projektledelse indenfor udbud og indkøb12007991Dansk3Læse/ tale341603Indkøber12Transport og logistik364027792Johannenoreply@ofir.comDKDanmarkDKDanmarkda-DK