Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Annoncen er udløbet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Struktureret, empatisk og faglige kompetent koordinator til Hjemmeplejen

Haderslev Kommune ønsker at styrke planlægningsfunktionen hos hjemmeplejen og bemander op på funktionen. Vi søger derfor 10 koordinatorer med ansættelse pr. 1. februar 2021.
 
Vil du være med til at gøre en forskel for ældreområdet i Haderslev Kommune?
Kunne du tænke dig at sætte dit præg på udrulningen af hjemmeplejens nye organisering, hvor arbejdet med rehabilitering, kvalitet og kompetenceudvikling prioriteres højt, i samarbejde med borgere og medarbejdere?

Hvem er vi?
Hjemmeplejen i Haderslev Kommune er organiseret i Voksen- og Sundhedsservice og er leverandør af personlig pleje, praktisk hjælp og sundhedslovsindsatser. Vi er ca. 400 medarbejdere, der hver dag året rundt gør vores yderste for at hjælpe, støtte og yde omsorg til de ca. 1.200 borgere, der har vist os den tillid at invitere os ind i deres hjem.
 
Hjemmeplejen
Er fremadrettet inddelt i 5 distrikter med en distriktsleder, en teamleder samt 2 koordinatorer for hvert distrikt. Hvert distrikt består af 50-70 medarbejdere fordelt på døgnets 24 timer.
 
Kontinuitet og kvalitet for borgere og medarbejdere
Som koordinator har du ansvaret for at planlægge, disponere og koordinere ressourcer og kompetencer i tværfagligt samarbejde med afsæt i borgernes behov og visiteret indsatser. Herunder, deltage i daglige opgaver sammen med dit team.
 
Din primære opgave er at sikre, at der dagligt foreligger digitale kørelister tilgængeligt for medarbejderne, så der sikres kontinuitet og kvalitet for borgerne.
 
Du er loyal overfor og kender Haderslev Kommunes kvalitetsstandarder, værdisæt, retningslinjer, procedure, de politiske og ledelsesmæssige beslutninger, og kan arbejde ud fra dette.
 
Du kan læse mere om jobbet her i funktionsbeskrivelsen.
 
Vi ønsker os meget af dig:
Vi forestiller os, at du er uddannet indenfor social- og sundhedsområdet, social- og sundhedsassistent, social- og sundhedshjælper eller tilsvarende. Har erfaring med planlægning eller har interesse i at lære det. Du besidder gode IT-kundskaber og opbygger over tid et udvidet kendskab til Nexus, er god til at skabe overblik og er i stand til at organisere og tilrettelægge opgaver og derved sikre fremdrift.
 
Ingen ansøgere kan det hele, men vi vil lægge særligt vægt på, at du er en fagligt kompetent og ambitiøs koordinator, som besidder personlig gennemslagskraft og formår at være vedholdende i forhold til de daglige arbejdsopgaver på en empatisk måde.
 
Du:

  • Udfører arbejdet i henhold til gældende kvalitetsstandarder, retningslinjer og vejledninger
  • Evner at navigere mellem fokus på borgerperspektiv og fokus på det faglige perspektiv
  • Har gode mundtlige og skriftlige kompetencer
  • Har økonomisk forståelse for den daglige drift
  • Er tillidsvækkende og har gode samarbejdsevner
  • Fokuserer på anerkendelse i din kommunikation
  • Er loyal i forhold til ledelsen og de beslutninger der træffes i organisationen, og evner at være i dette krydsfelt. 
Indholdsrig og afvekslende arbejdsdag
Vi tilbyder dig et alsidigt og udfordrende job med en indholdsrig og afvekslende arbejdsdag, med en engageret og fagligt stærk personalegruppe.
 
Frihed, service og balance
Vi er en værdibaseret organisation. Det betyder, at vi har så få regler som muligt. Vi søger tværfaglige løsninger i en virkelighed, der hele tiden forandrer sig. Vores værdier er pejlemærker for en kultur, vi tror på sikrer høj trivsel og gode resultater. Du får derfor i høj grad mulighed for at være med til at præge hverdagen i en hjemmepleje i konstant udvikling.
 
Vilkår /rammer   
Tiden til varetagelse af koordinatorens opgaver vil som udgangspunkt være 50%, dog kan der ved sygdom, ferie og andre særlige situationer være afsat mere tid til koordinering. De resterende 50% af tiden bruges i basisfunktion. Som koordinator indgår du ikke i weekendvagterne, men skal påregne at indgå i ferie- og helligdagsplanlægningen på lige vilkår som resten af medarbejderne.
 
Ansættelse vil ske i henhold til gældende overenskomst mellem KL og relevant faglig organisation.
 
Interesseret i jobbet?
Få flere oplysninger hos assisterende afdelingsleder Susan Lindquist-Pedersen på telefon 51 21 31 20 eller på mail: sulp@haderslev.dk  
 
Send din ansøgning, CV og bilag senest den 25. november 2020.
 
Ansættelsessamtaler vil blive afholdt den 1.-2. december 2020 (de kandidater der inviteres til 1. samtale, vil blive kontaktet den 26. november 2020), og en eventuel 2. samtale vil blive afholdt den 7.-9. december 2020. 
 
Om Haderslev Kommune
Haderslev Kommune er en værdibaseret organisation.
 
Vores fælles værdier – ligeværdighed, enhed, tillid og trivsel – er afsæt for både ledelse og samarbejde, og der er fleksibilitet og frihed til forskel, når vi løser vores kerneopgave.
 
Haderslev Kommune har røgfri arbejdstid. Medarbejdernes sundhed er i fokus og med røgfri arbejdstid vil vi beskytte medarbejdere mod tobaksrøg i arbejdsmiljøet, støtte medarbejdere, der gerne vil være røgfri, og sikre at nye medarbejdere og unge ikke begynder at ryge på arbejdspladsen.


Mere af samme slags?

Modtag jobannoncer der minder om dette job i din indbakke.




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privatlivspolitik. Du kan altid trække dit samtykke tilbage.

Mere af samme slags?

Modtag jobannoncer der minder om dette job i din indbakke.




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privatlivspolitik. Du kan altid trække dit samtykke tilbage.