Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Annoncen er udløbet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Struktureret og analytisk Risk Manager til Risikostyringsfunktionen i Danske Spil

Sidste år leverede Danske Spil et overskud på 2,8 milliarder kr. til staten. Og knap halvdelen af pengene gik direkte i udlodningsmidlerne. På den måde bliver Danske Spils overskud til samfundets overskud. Udlodningsmidlerne er nemlig samfundets overskud til foreningsliv, kultur og idræt. Men på et stærkt konkurrencepræget marked ville det ikke kunne lade sig gøre uden medarbejdere med mentalt overskud. Og lige nu søger vi en Risk Manager, der vil være med på holdet. Risk Manageren rapporterer direkte til Danske Spils CRO.

Nyoprettet afdeling med fokus på Risk Management.

I Danske Spil oplever vi accelereret digitalisering og teknologisk innovation samt en stigning i lovgivningsmæssige krav. Ansvarligt spil er en af vores kerneværdier, og Danske Spil investerer markant i at sikre en underholdende spiloplevelse, samtidig med at vi overholder alle de etiske retningslinjer. For at fortsætte vores bidrag til det danske samfund og sikre ansvarlighed, har vi etablereret en ny funktion, Risk Management.

Dig og dine opgaver.

Som Risk Manager lægger vi vægt på, at du har analytisk sans, er struktureret, er en teamplayer, er god til at kommunikere og følger dine opgaver til dørs. Derudover forventer vi, at du:

  • Har 3-5 års erfaring fra en risikostyringsfunktion, fra arbejdet som revisor (ekstern eller intern) eller som konsulent.
  • Har indgående kendskab til risiko-vurderingsmetoder, herunder planlægning, dataindsamling, udførelse, rapportering og opfølgning.
  • Fremstår som en empatisk og troværdig rådgiver.
  • Som Risk Manager kommer du til at arbejde sammen med mange forskellige interessenter omkring dybdegående analyser og risikovurderinger i alle faser - lige fra planlægning til ledelsesrapportering. Dine opgaver bliver, at:

  • Deltage i risiko analyser, herunder indsamling af relevant materiale / data til vurdering af risici.
  • Udarbejde rapportering til ledelsen og bestyrelsen, herunder udarbejdelse af ad-hoc rapportering.
  • Deltage i deep-dives på udvalgte områder, herunder indsamling af relevant materiale / data til vurdering af risici.
  • Udarbejde og deltage i træning af forretningen i forhold til risikostyring.
  • Deltage i udviklingen af en effektiv risikostyringsfunktion.
  • Deltage i udarbejdelsen af interne styredokumenter, såsom politikker, forretningsgange og instrukser.
  • Vil du gøre karriere hos os?

    Send din ansøgning vedlagt CV og anbefalinger via "Ansøg" knappen, så vi har dem senest den 30. oktober 2020. Ansøgningerne vil blive behandlet løbende.

    Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte CRO, Simon Rath, på enten tlf. 41 78 12 99 eller mail srth@danskespil.dk. Har du spørgsmål til rekrutteringsprocessen, er du velkommen til at kontakte HR Business Partner Mette Overgaard Holm på meho@danskespil.dk


    Mere af samme slags?

    Modtag jobannoncer der minder om dette job i din indbakke.




    Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privatlivspolitik. Du kan altid trække dit samtykke tilbage.

    Mere af samme slags?

    Modtag jobannoncer der minder om dette job i din indbakke.




    Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privatlivspolitik. Du kan altid trække dit samtykke tilbage.